PDA

Bekijk Volledige Versie : God straf direct???



John2
22-06-08, 19:46
Heden middag is de achterhoek getroffen door een zeer zware storm die veel schade heeft aangericht aan de natuur en woningen.

Tja, dan vraag ik me toch af............................ zou het dan waar zijn:eek:

ronald
22-06-08, 19:52
Heden middag is de achterhoek getroffen door een zeer zware storm die veel schade heeft aangericht aan de natuur en woningen.

Tja, dan vraag ik me toch af............................ zou het dan waar zijn:eek:

Hoe bedoel je? Omdat ze zo achterlijk zijn om in zo'n uithoek te gaan wonen?

John2
22-06-08, 20:10
Hoe bedoel je? Omdat ze zo achterlijk zijn om in zo'n uithoek te gaan wonen?

:hihi: hij is goed..............

Maar hou jij in Amsterdam een beetje rekening met het stijgen van de zeespiegel :hihi:

John2
22-06-08, 20:32
Veel schade door onweer en hagel in oosten
22 juni 2008, 20:51 (plaats uw reactie)

HAAKSBERGEN - Onweer en hagel hebben zondagmiddag rond twee uur veel schade aangericht in het oosten van het land. De centrales van politie en brandweer hadden hun handen vol aan schademeldingen. Dat meldde de politie zondag. Door de harde wind zijn ook veel bomen omgewaaid. Tientallen autoruiten zijn gesneuveld door rondvliegende dakpannen. ANP Video © RTVOost

ronald
22-06-08, 21:15
:hihi: hij is goed..............

Maar hou jij in Amsterdam een beetje rekening met het stijgen van de zeespiegel :hihi:

...oeps... ik ben al aan het sparen voor een rubberbootje :)
Maar alle gekheid op een stokje...zeer vervelend voor hen natuurlijk.

John2
22-06-08, 21:19
...oeps... ik ben al aan het sparen voor een rubberbootje :)
Maar alle gekheid op een stokje...zeer vervelend voor hen natuurlijk.

Is het voor deze mensen ook, maar ik neem aan dat de meeste verzekerd zijn en zolang er geen gewonden vallen is het een stukje werkgelegenheid.

Daluurman
23-06-08, 11:12
Het is al eeuwen bekend dat er in de Achterhoek hele zondige mensen wonen. De gramschap van God is over deze aanbidders van de Mammon nedergedaald.


Psalm 53,6

Nog even, en hen overvalt een hevige angst, een angst als nooit tevoren. God zal het gebeente van je belagers verstrooien, lach maar om hen, want God heeft hen verworpen.

The_Grand_Wazoo
23-06-08, 13:02
Heden middag is de achterhoek getroffen door een zeer zware storm die veel schade heeft aangericht aan de natuur en woningen.

Tja, dan vraag ik me toch af............................ zou het dan waar zijn:eek:

Alleen Varseveld werd gespaard. Heel wonderlijk met een marge van 1 meter langs de gemeentegrens ... had je daar nog niet over gehoord?

John2
23-06-08, 16:35
Alleen Varseveld werd gespaard. Heel wonderlijk met een marge van 1 meter langs de gemeentegrens ... had je daar nog niet over gehoord?

Whaha, je bedoeld "links van Varseveld, rechts van Varseveld".

:wat?!:Maar het is wel heel toevallig.