PDA

Bekijk Volledige Versie : Man zoekt Man ?

Jordy32
12-07-08, 21:56
ik weet in mijn vriendenkrijg dat veel marokkaanse jongens ook homo zijn net als bij de "gewone" nederlander,
en toch merk ik dat het te gevoelig ligt ?:tik:

Layla00777
19-07-08, 15:13
Jordy32 shut up en go back to youre own gay place.

DirtySouth
19-07-08, 22:16
ik weet in mijn vriendenkrijg dat veel marokkaanse jongens ook homo zijn net als bij de "gewone" nederlander,
en toch merk ik dat het te gevoelig ligt ?:tik:

tja ...

de waarheid is hard

Gitana1
20-07-08, 10:46
Ja, dat klopt dat er ook marokkaanse homo' zijn. Maar een moslim kan en mag geen homo/lesbie zijn.

Wat ook erg is, vind ik ik persoonlijk zijn de mannen die homo zijn. Maar toch trouwen en ondertussen met een man omgaan. k zou er niet mee kunnen leven.

Als je oprecht gelooft en moslim bent, dan moet je voor Allah swt kiezen. En niet voor iemand van hetzelfde geslacht.

Het klinkt misschien ook wel hard. Maar zo is het nu eenmaal.

Het leven is hard en beproevend voor iedereen.

Flower
13-08-08, 12:17
Wat ik me afvraag....(ik zit ziek thuis en heb gewoon geen fl*kker te doen hahahaha) hoe het komt dat zoiets als 'vallen op hetzelfde geslacht' zoveel heftige emoties bij Marokkanen (en niet alleen Marokkanen) oproept. Wat is 'dat' precies?
Ik moet sociologe worden.....menselijk gedrag bestuderen.....met name dat van Maokkanen :)

Rourchid
15-08-08, 11:08
Ik moet sociologe worden.....menselijk gedrag bestuderen
Sociologische stelling : De grootste prestatie van de verzorgingsstaat is de emancipatie van de arbeidersklasse geweest en in een iets later stadium die van vrouwen en jongeren.

gislane
20-08-08, 11:32
Salam alaikoum,
Beste broeders, zoals in de Quran en verschillende ahadieth staat vermeld, een man en een vrouw zijn geschapen om daaruit voort te planten.
nu wat betekent dat; dat je niet met het zelfde geslacht mag omgaan!!!

Vrees Allah die ons heeft geschapen en tot Hem keren we terug!!!
Voor diegenen die het wel doen,stop er onmiddelijk mee, toon berouw en vraag vergeving aan de Barmhartige
Aan Flower: de Islam schrijft ons voorschriften voor.

zoals bv dat we niet met hetzelfde geslacht mogen omgaan en als moslim moet je dat aanvaarden. En het zijn niet de marokkanen die heftig reageren, maar het zijn de moslims, want dit is onaanvaardbaar!!!!
Marokanen die horen eigenlijk moslims te zijn, uw ouders hebben u als moslim opgevoed.

moge mijn reactie diegene tot inkeer brengen inshallah!

groetjes

voo

Lai_Fessia
28-09-08, 17:14
Mensjes,

homo's zijn ook mensen en we hebben respect voor ze. Ik laat homo's die moslim zijn lekker hun ding doen, want wie ben ik om te oordelen of voor hun vast te leggen wat ze moeten doen? Waarom het zo gevoelig ligt? Allah heeft Adam en Eva geschapen en niet Adam en Adam of Eva en Eva. Ondanks wat de Koran zegt over het vallen op hetzelfde geslacht heb ik respect voor hun beslissing, of ze nou voor Allah of voor hunzelf kiezen. Iedereen gaat alleen zijn graf in en staat Allah te woord in het hiernamaals. Het opleggen van de doodstraf dat in veel moslimlanden gehanteerd wordt, vind ik onzin en zou afgeschaft moeten worden. Dat van die doodstraf zou een mooie discussiestelling zijn. Veel breder dan Man zoekt Man.

groetjes

babygirl77
20-10-08, 15:14
Inderdaad Lai Fessia. Ik deel compleet jouw mening over dit onderwerp!!!!

Fata
08-11-08, 10:42
Jordy32 shut up en go back to youre own gay place.

Uit jouw antwoord blijkt dat je hier niet eens over wilt nadenken.

Misschien helpt de volgende vraag;
Zou jij getrouwd willen zijn met iemand die eigenlijk homo is (maar het onderdrukt)?

lieve zuster
14-11-08, 09:40
Mensjes,

homo's zijn ook mensen en we hebben respect voor ze. Ik laat homo's die moslim zijn lekker hun ding doen, want wie ben ik om te oordelen of voor hun vast te leggen wat ze moeten doen? Waarom het zo gevoelig ligt? Allah heeft Adam en Eva geschapen en niet Adam en Adam of Eva en Eva. Ondanks wat de Koran zegt over het vallen op hetzelfde geslacht heb ik respect voor hun beslissing, of ze nou voor Allah of voor hunzelf kiezen. Iedereen gaat alleen zijn graf in en staat Allah te woord in het hiernamaals. Het opleggen van de doodstraf dat in veel moslimlanden gehanteerd wordt, vind ik onzin en zou afgeschaft moeten worden. Dat van die doodstraf zou een mooie discussiestelling zijn. Veel breder dan Man zoekt Man.

groetjes

maar wat de meeste doen is erg fout ze trouwen en krijgen kinderen bouwen en gezin op voor alleen oog op de buitenwereld, en ondertussen delen ze ook de lakens met het zelfde geslacht schandalig en erg goor.

als ik ben getrouwd en mocht het me overkomen dat is me man betrap of me vermoedens zo sterk zijn dan vermoordt ik hem met eigen handen, want zo dingen accepteer ik niet.

en homo zijn vieze mensen ze hebben een ziekte en ze kunnen zich zelf geen moslim noemen allah accepteert geen homo of lesbie als hij dat wel zou doen dan stond dat dan duidelijk in de koran.

Fata
24-11-08, 12:01
@ Lieve Zuster;

...als ik ben getrouwd en mocht het me overkomen dat is me man betrap of me vermoedens zo sterk zijn dan vermoordt ik hem met eigen handen, want zo dingen accepteer ik niet...

Je begrijpt niet dat juist door jouw houding, je dit soort situatie's over jezelf afroept. Als je had kunnen accepteren dat homoseksualiteit bestaat, geef je iemand de ruimte om hierover te praten: zichzelf te zijn. Dat wil jij toch ook? Je hoeft iets niet helemaal te begrijpen om het te kunnen accepteren. Accepteren betekent ook niet dat je het er automatisch mee eens bent. Accepteren is niets meer dan aanvaarden dat iets bestaat.

Ik vind het een beetje kort door de bocht dat je schrijft dat je je partner met je eigen handen zou vermoorden.
Wie ben jij om je in de plaats van Allah te stellen?

Oordelen laat ik liever aan Allah over...

Lai_Fessia
28-11-08, 17:29
@ Lieve Zuster

maar wat de meeste doen is erg fout ze trouwen en krijgen kinderen bouwen en gezin op voor alleen oog op de buitenwereld, en ondertussen delen ze ook de lakens met het zelfde geslacht schandalig en erg goor.

als ik ben getrouwd en mocht het me overkomen dat is me man betrap of me vermoedens zo sterk zijn dan vermoordt ik hem met eigen handen, want zo dingen accepteer ik niet.

en homo zijn vieze mensen ze hebben een ziekte en ze kunnen zich zelf geen moslim noemen allah accepteert geen homo of lesbie als hij dat wel zou doen dan stond dat dan duidelijk in de koran.

OK, dat is inderdaad fout om te trouwen en kinderen te krijgen en ondertussen vreemd te gaan. Maar waarom doen ze dat, denk je? Omdat ze de ruimte inderdaad niet krijgen. Ze worden cultureel en religieus 'onderdrukt' en 'geleid' zeg maar.
En wat jij zegt is heel onrespectabel en kan egt niet. Weet je dat dat onder de definitie racisme valt?
En tussen haakjes: je mag het leven van mensen niet ontnemen. Je bent Allah zelf niet. Alleen Hij heeft die macht.
Niet alle homo's hebben een ziekte trouwens. Er zijn veel homo's die ook aan safe sex doen. En er zijn ook genoeg homo's die niet vreemdgaan met mannen. Dus niet allemaal over 1 kam scheren.
En dat allah geen homo/lesbienne accepteert weet ik zo net nog niet. Ik zou die soura eens opzoeken(ga ik ook doen), want waarom heeft Allah ze dan gemaakt? Ik weet zeker dat hij dat gedaan heeft om ook ons te testen. Hoe we ermee omgaan, wat we erover denken..... Dus zuster, denk goed na. Je mag dingen denken, dat zijn jou zaken. Maar dit es egt beledigend. Stel dat jij een lesbienne was. Wat had jij dan gedaan?
Ik heb respect voor de homo's die moslim zijn. Die proberen toch als een hetero te leven om geaccepteerd te worden in het paradijs. Kijk, mensen, dat is pas de echte test/beproeving!!!!

Marokiina
05-12-08, 20:03
ye3oekkk !!!

Lai_Fessia
02-01-09, 23:24
wat is ye3oek?

babygirl77
02-01-09, 23:59
Ja, da vroeg ik mij dus ook af wat da betekent?!?!?

Lai_Fessia
30-01-09, 21:49
Gaat iemand ons nog vertellen wat ye3oek betekent?