PDA

Bekijk Volledige Versie : "a sandwich can kill you"



Siah
12-07-08, 22:42
'Buns and Guns' Restaurant

"Buns and Guns", a new fast food restaurant in Beirut's infamous
southern suburb, operates with the moto "a sandwich can kill you"
and serves customers a variety of sandwiches named after weapons and explosive materials.

At Buns and Guns, a meat sandwich is referred to as an "M16 Carbine," a burger is called a "Mortar" and a veggie snack is known as the "Terorist".

Potato wedges are "Grenades," and chicken wings are called "Stinger missiles."

On the bullet-shaped menu, food items are associated with photos of the weapons they are named after. The food, which comes wrapped in camouflage paper, is made by a chef wearing a helmet instead of a white toque and served by waiters in berets and military baggy pants.

A computer produces digital recordings of wartime special effects, including the sounds of choppers swooping in and rockets crashing.
For take-out, the doggy bags at Buns and Guns are labeled as "top secret" items.

The slogan of the restaurant -- "Sandwiches Can Kill You" -- is displayed at the entrance with a photo of a hamburger with a pistol between the buns.

http://de.youtube.com/watch?v=9usrwvuvwmU

Siah
12-07-08, 22:48
....

Eke
14-07-08, 11:26
:loog: Een broodje met een gebroken pootje opgediend op een nekkransje van gips. gegarneerd met verwijderde blinde darmpjes en rotte kiezen.
Erbij geschonken wordt een infuusdrankje....



http://www.cosgan.de/images/midi/nahrung/e025.gif


http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/c060.gif

John2
14-07-08, 11:56
Een slime ondernemer.

Zal mij benieuwen wanneer er hier zo'n restaurant opend :lol:

Siah
14-07-08, 22:57
Een broodje met een gebroken pootje opgediend op een nekkransje van gips. gegarneerd met verwijderde blinde darmpjes en rotte kiezen.
Erbij geschonken wordt een infuusdrankje....

nee. je hebt geen aanleg voor zo ‘n dergelijke onderneming. Wel om kunstwerken te gaan maken.

Ik weet helaas niet meer hoe hij heet maar er was een kunstenaar (een Belgische dacht ik) die dode dieren zoals katten, helemaal opgesloten in een op aquarium lijkende glazen kubus, in zijn atelier had. de mensen konden dus iedere dag zien/volgen hoe ze geleidelijk vergingen.
En een andere kunstenaar die een levende zwerfhond van straat haalde en in zijn atelier vastbond en voor de ogen van de bezoekers dagenlang liet doodhongeren.
Of je dat kunst kan noemen is maar de vraag.

Vanuit een Afghaanse perspectief zijn die in ieder geval geen kunst, sinds die mensen zelf niet alleen dieren maar ook hun families op straat pijnlijk zien vergaan omdat ze hun lijken soms niet durven op te ruimen en begraven.

Siah
14-07-08, 22:58
Een slime ondernemer.
Zal mij benieuwen wanneer er hier zo'n restaurant opend :lol:
Inderdaad. Creatief. Origineel idee, en goed uitgekristalliseerd.
Maar zo’n restaurant kan je hier niet openen.
het is wel een prima inspiratiebron voor de nieuwe kleine ondernemers wereldwijd.

Eke
15-07-08, 00:13
[quote=Siah;3680421]

nee. je hebt geen aanleg voor zo ‘n dergelijke onderneming. Wel om kunstwerken te gaan maken.


Mmm, leuk : kunstwerken, Siah ! :) Maar ik probeerde in m'n antwoord een menu met hetzelfde gevoel als het wapenmenu neer te zetten. Zoiets als : bekijk het eens zo : ziektes geven nare associaties, maar bij mij in ieder geval
wapens ook !


Of je dat kunst kan noemen is maar de vraag. Dat zie je goed.



Vanuit een Afghaanse perspectief zijn die in ieder geval geen kunst, sinds die mensen zelf niet alleen dieren maar ook hun families op straat pijnlijk zien vergaan omdat ze hun lijken soms niet durven op te ruimen en begraven.

Dat is heel erg,he Siah. Dit hadden we nooit als kinderen kunnen bedenken, dat zo het leven eruit kan zien.

Het gevolg is dat ik binnen mijn reikwijdte op deze wereld positiviteit probeer te versterken, wat niet altijd lukt. En ook niet altijd hoeft want je weet het,he. Mensen zijn geen Heilige Boontjes



Hoe ga jij hier mee om ? toegevoegd dinsdagmorgen Ik vraag dit om dat je ergens opmerkte dat het niet om informatie allemaal hoeft te draaien (bij het Nieuws van de dag)
Je kunt discussieeren hier over het nieuws, maar m.i. ook over de invloed van dat zelfde nieuws op de mens. Hoe bepaal je je houding, bv.

Phat
15-07-08, 22:08
You need a bun to bite, Benny Lava!
YouTube - Benny Lava...(WITH LYRICS) Halarious

"Eén broodje cyaankali en neem er zelf ook één!"