PDA

Bekijk Volledige Versie : hulp gevraagd aan literatuurlezende mensen

Ronja
14-07-08, 14:05
Hallo,

Voor mijn pws (profielwerkstuk) ga ik een onderzoek doen naar de marokkaans-nederlandse literatuur. Ik wil onderzoeken of deze categorie een verrijking van de nederlandse literatuur is. Dit onderzoek heb ik onderverdeelt in verschillende kleine onderzoeksvragen. En daarvan is: begrijpen mensen van nederlandse afkomst wat er bedoelt word met het onderwerp? toelichting: kunnen mensen van nederlandse afkomst begrijpen wat de auteur in sommige passages van een roman heeft beschreven? Of is het zo dat enkel mensen van marokkaanse afkomst dat begrijpen, puur door hun achtergrond?

Jullie begrijpen wel dat ik voor dit kleine onderzoek een paar vrijwilligers nodig heb die een aantal (stuk of 3) boeken willen lezen en daarover een enqute in willen vullen. Ik ben hierbij opzoek naar mensen met een marokkaanse achtergrond -ervaring met literatuur is hier niet misplaatst. En ieder ander die denkt mij te kunnen helpen is natuurlijk welkom!

Wanneer dit je aanspreekt, stuur een mailtje naar: [email protected] en ik ben je zeer dankbaar!

Vriendelijke groet