PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokko stuurt 176 imams naar Europa



Marsipulami
16-07-08, 20:32
Marokko stuurt 176 predikanten naar Europa


Op uitdrukkelijk verzoek van koning Mohammed VI stuurt Marokko tijdens de ramadan in september 176 predikanten naar Europa om zijn onderdanen te behoeden tegen extremistische toespraken. Het gaat om 167 mannen en 9 vrouwen. De kandidaten zijn aan een strenge selectie onderworpen. Honderd predikanten gaan naar Frankrijk, 31 naar België, 10 naar Italië en Duitsland en 7 naar Spanje en Nederland. De andere predikanten worden onder meer ingezet in Denemarken, Zweden, Noorwegen, Zwitserland en Groot-Brittannië.

De Marokkaanse gemeenschap in het buitenland telt 3,3 miljoen personen, goed voor 10 procent van de Marokkaanse bevolking. In Europa woont 80 procent van de uitgeweken Marokkanen. Frankrijk alleen al telt 1,3 miljoen Marokkanen. (belga/lpb)
16/07/08 19u58

azulay
16-07-08, 21:09
Marokko stuurt 176 predikanten naar Europa


Op uitdrukkelijk verzoek van koning Mohammed VI stuurt Marokko tijdens de ramadan in september 176 predikanten naar Europa om zijn onderdanen te behoeden tegen extremistische toespraken. Het gaat om 167 mannen en 9 vrouwen. De kandidaten zijn aan een strenge selectie onderworpen. Honderd predikanten gaan naar Frankrijk, 31 naar België, 10 naar Italië en Duitsland en 7 naar Spanje en Nederland. De andere predikanten worden onder meer ingezet in Denemarken, Zweden, Noorwegen, Zwitserland en Groot-Brittannië.

De Marokkaanse gemeenschap in het buitenland telt 3,3 miljoen personen, goed voor 10 procent van de Marokkaanse bevolking. In Europa woont 80 procent van de uitgeweken Marokkanen. Frankrijk alleen al telt 1,3 miljoen Marokkanen. (belga/lpb)
16/07/08 19u58

Ik wilde net een onderwerp hierover beginnen:

Zie: http://www.hespress.com/?browser=view&EgyxpID=7735

mark61
16-07-08, 21:39
Wat een gekke verhoudingen. Frankrijk krijgt er 100, terwijl er in NL maar 3x zo weinig Marokkanen zijn. Kolonialistische sukkel :hihi:

Of hij moet denken dat Franse Marokkanen extremistischer zijn dan Hollandse. Zeker bang dat ze naar Algerijnse moskeeën gaan.

Eke
16-07-08, 22:01
Mark, 100 imams kunnen Frans spreken en mogen naar Frankrijk. En de rest wordt verdeeld.

zou kunnen !

John2
16-07-08, 22:37
Sorry maar ik vind het een goede zaak, immers het is een belangrijk feest for moslims en als dan iemand het wil tegengaan dat extremisme word verspreid kan ik het alleen maar toejuichen.

Voor mij heb ik er weer een knuffel-marokaan erbij .

Dank u hoogheid!

super ick
17-07-08, 08:58
Sorry maar ik vind het een goede zaak, immers het is een belangrijk feest for moslims en als dan iemand het wil tegengaan dat extremisme word verspreid kan ik het alleen maar toejuichen.

Voor mij heb ik er weer een knuffel-marokaan erbij .

Dank u hoogheid!

Nog even en de Marokkaanse agenten en geheime dienst worden ook ingezet.
Gekker moet het niet worden.
Imams om onderdanen in het buitenland in het gareel te houden.
Blijft nog onbesproken dat veel Marokkanen alhier niets van de koning moeten hebben. En alles wat hij onderneemt al als verdacht zien.

888
17-07-08, 09:25
Marokko stuurt 176 predikanten naar Europa


Op uitdrukkelijk verzoek van koning Mohammed VI stuurt Marokko tijdens de ramadan in september 176 predikanten naar Europa om zijn onderdanen te behoeden tegen extremistische toespraken. Het gaat om 167 mannen en 9 vrouwen. De kandidaten zijn aan een strenge selectie onderworpen. Honderd predikanten gaan naar Frankrijk, 31 naar België, 10 naar Italië en Duitsland en 7 naar Spanje en Nederland. De andere predikanten worden onder meer ingezet in Denemarken, Zweden, Noorwegen, Zwitserland en Groot-Brittannië.

De Marokkaanse gemeenschap in het buitenland telt 3,3 miljoen personen, goed voor 10 procent van de Marokkaanse bevolking. In Europa woont 80 procent van de uitgeweken Marokkanen. Frankrijk alleen al telt 1,3 miljoen Marokkanen. (belga/lpb)
16/07/08 19u58

Dit is een hele slimme zet van de koning 176 Imams naar Europa te sturen en hoeveel sturen ze volgend jaar?