PDA

Bekijk Volledige Versie : George Bush murderer...



1973Tanger
02-08-08, 03:30
http://www.jonesreport.com/article/07_08/08bulgiosi.html


Klik op de stream.

Olive Yao
02-08-08, 11:34
http://bl130w.blu130.mail.live.com/att/GetAttachment.aspx?tnail=0&messageId=29484372-59b6-42d1-a583-9c1d2c2d0247&Aux=44|0|8CAB6A6CB831D90|

Olive Yao
02-08-08, 11:36
Hoe krijg ik dit plaatje in beeld?


http://bl130w.blu130.mail.live.com/att/GetAttachment.aspx?tnail=0&messageId=29484372-59b6-42d1-a583-9c1d2c2d0247&Aux=44|0|8CAB6A6CB831D90|


op de een of andere manier kapt hij de url af bij 42d1 ?? url te lang?

1973Tanger
02-08-08, 11:53
http://bl130w.blu130.mail.live.com/att/GetAttachment.aspx?tnail=0&messageId=29484372-59b6-42d1-a583-9c1d2c2d0247&Aux=44|0|8CAB6A6CB831D90|


Wat is daarmee dan en wat heeft het met de topic te maken?

Olive Yao
02-08-08, 12:17
Wat is daarmee dan en wat heeft het met de topic te maken?

Op dit moment ben je toch eventjes niet heel erg snugger. :denk:

1973Tanger
02-08-08, 12:19
Op dit moment ben je toch eventjes niet heel erg snugger. :denk:

Verlicht me in dat geval dan?

Olive Yao
02-08-08, 12:28
Laat maar. Met die auteur eens. Er is oorzakelijk verband tussen de leugens over massavernietigingswapens en de dood van duizenden amerikanen (om nog maar te zwijgen van irakezen). Al is dat eerder dood door schuld dan moord.

Maar daarvoor is de hele Bush junta verantwoordelijk, niet alleen de capo, maar ook Cheney, Rove en al die misdadigers. Meer amerikaanse doden op hun geweten dan Osama bin Laden, en die heet "terrorist" - terwijl 9-11 contraterreur was, zo valt te verdedigen (Qaiys ...?)

De nabestaanden van al die doden zouden een class action moeten starten. Zijn ze emotioneel misschien moeilijk toe in staat. Nu kunnen ze namelijk denken dat hun familieleden als helden voor het vaderland gesneuveld zijn; dan moeten ze onder ogen zien dat ze slachtoffers van misdadige leugenaars zijn, lijkt me moeilijker te verdragen. Zo hebben de nabestaanden er een emotioneel belang bij om zichzelf voor de gek te houden.

Vincent Bugliosi biedt ook een verklaring waarom collaborateur Balkende geen Irak-enquete wil. Die is als een schoothondje kwispelstaartend en met zijn kontje omhoog achter de Bush junta aan Irak binnengedrenteld. Is daar niet ook één nederlandse soldaat gesneuveld?

1973Tanger
02-08-08, 12:35
Laat maar. Met die auteur eens. Er is oorzakelijk verband tussen de leugens over massavernietigingswapens en de dood van duizenden amerikanen (om nog maar te zwijgen van irakezen). Al is dat eerder dood door schuld dan moord.

Maar daarvoor is de hele Bush junta verantwoordelijk, niet alleen de capo, maar ook Cheney, Rove en al die misdadigers.

De nabestaanden van al die doden zouden een class action moeten starten. Zijn ze emotioneel misschien moeilijk toe in staat. Nu kunnen ze namelijk denken dat hun familieleden als helden voor het vaderland gestorven zijn; dan moeten ze onder ogen zien dat ze slachtoffers van misdadige leugenaars zijn, lijkt me moeilijker te verdragen. Zo hebben de nabestaanden er een emotioneel belang bij om zichzelf voor de gek te houden.

Vincent Bugliosi biedt ook een verklaring waarom collaborateur Balkende geen Irak-enquete wil. Die is als een schoothondje kwispelstaartend en met zijn kontje omhoog achter de Bush junta aan Irak binnengedrenteld. Is daar niet ook één nederlandse soldaat gesneuveld?

Ik ben het heerlijk met je eens Olive. Het wordt langzamerhand de hoogste tijd dat de islam bijvoorbeeld eens wordt gerehabiliteerd van al die aantijgingen en valse beschuldigingen die ze sindsdien te verduren heeft gekregen.

mark61
02-08-08, 13:08
http://bl130w.blu130.mail.live.com/att/GetAttachment.aspx?tnail=0&messageId=29484372-59b6-42d1-a583-9c1d2c2d0247&Aux=44|0|8CAB6A6CB831D90|

Kweenie, maar als ik er op klik moet ik inloggen bij hotmail, en dan staat hotmail de opdracht niet toe. Dus als je een plaatje uit je mailbox wil laten zien, dan kan dat niet, want die is beveiligd. Anders zou iedereen al jouw mail kunnen zien.

Maar wat er nou zo dom is aan Tanger?

mark61
02-08-08, 13:21
Laat maar. Met die auteur eens. Er is oorzakelijk verband tussen de leugens over massavernietigingswapens en de dood van duizenden amerikanen (om nog maar te zwijgen van irakezen). Al is dat eerder dood door schuld dan moord.

Het zou natuurlijk grappig zijn, maar het slaat nergens op. Ten eerste is Bush opperbevelhebber van de strijdkrachten, en hij mag beslissen wanneer en waarom hij ten strijde trekt.
Ten tweede is deze beslissing goedgekeurd door de hele regering en het Congres, dus dan mag je nog een man/vrouw of 600 vervolgen.
Ten derde is 'soldaten een oorlog insturen zodat ze misschien sneuvelen' geen moord, op zijn allerbest dood door schuld. Bij mijn weten is daar zelfs nog nooit een officier voor vervolgd, laat staan een hele president.
Ten vierde gaf een resolutie van de Veiligheidsraad misschien niet direct toestemming, maar verbieden deed het zeker niet. Juridisch zit Bush gebeiteld.

Liegen tegen het publiek over je motivatie heeft niets met 'moord' te maken.

Het meest bizarre van die man vind ik nog wel dat het woord 'Irakees' geen één keer valt. Aan de Irakese doden heeft hij dus schijt.

Wat meer voor de hand ligt, en waar ook al een lid van het Huis van Afgevaardigden mee bezig is, is een impeachmentprocedure. Alleen is dat nu rijkelijk laat.


Vincent Bugliosi biedt ook een verklaring waarom collaborateur Balkende geen Irak-enquete wil. Die is als een schoothondje kwispelstaartend en met zijn kontje omhoog achter de Bush junta aan Irak binnengedrenteld. Is daar niet ook één nederlandse soldaat gesneuveld?

Nederland zat daar formeel op grond van een resolutie van de VN ter 'stabilisering' van Irak; op vredesmissie dus, niet als onderdeel van de invasie. Niet dat ik vind dat het ergens op sloeg, maar het was toch een andere positie dan als deelnemer aan een aanval.
Zoals jullie wellicht nog weten kwam er een humanitaire VN-missie in het kielzog van de Amerikanen, die echter als snel letterlijk werd opgeblazen. In dat kader zat NL er, niet als mede-invasiepleger.

mark61
02-08-08, 13:26
Ik ben het heerlijk met je eens Olive. Het wordt langzamerhand de hoogste tijd dat de islam bijvoorbeeld eens wordt gerehabiliteerd van al die aantijgingen en valse beschuldigingen die ze sindsdien te verduren heeft gekregen.

Bij mijn weten is in verband met Irak het woord 'islam' nooit gevallen. Saddam Hoessein werd aangevallen als 'gevaarlijke dictator', niet als moslim.

Het is pas daarna dat Irakese moslims in een slecht daglicht kwamen te staan door hun onderlinge slachtingen soenni <> sji'i, dus zo op het oog om godsdienstige redenen. En passant hier en daar een christen meenemend.

'De islam' als geheel is door Bush nooit aangevallen, integendeel, hij heeft er altijd veel werk van gemaakt te benadrukken dat ie niets tegen de islam had. Al vond ik het niet overtuigend.

mark61
02-08-08, 13:31
Howel ik kots van bush en trawanten en hun spelletjes in Irak en Afghanistan betekent dat niet dat de islam in eens goed nieuws is. Het is de ergste [....] van dit moment, en als het zo doorgaat zal het binnenkort het christendom van de eerste plek afschoppen in de ranglijst [....]


Waar slaat dit nou weer op? Godsdiensten 'zijn' niks; mensen zijn wat.

Bofko
02-08-08, 14:45
Religies zijn de grootste plaag die de mensheid ooit getroffen heeft. Ik weet niet hoeveel doden er zijn gevallen in naam van de diverse religies, maar idioot veel. En dat allemaal in de naam van de diverse denkbeeldige vriendjes.

Religie veroorzaakt een heel vervelend soort krankzinnigheid waardoor je bijvoorbeeld homo's gaat doodmartelen, vrouwen als vee gaat zien en denkt dat de combinatie van wolkenkrabbers en vliegtuigen een goed idee is.

Religie is erger dan kanker over het geheel genomen denk ik.

Het is nogal naief te denken dat we een betere mensheid krijgen als we religie afschaffen.Religie wordt idd. vaak misbruikt om haat t.o.v de ander te legitimeren. Is er geen religie dan wordt wel iets anders gevonden om die haat te legitimeren.'Heersende klasse', of 'andere huidskleur' of 'andere geschiedenis' of een 'lager beschavingspeil' etc.

Bovendien: Als je iets beoordeelt moet je een balans maken van voors en tegens en niet alleen de uitwassen noemen. Tegenover dit misbruik staan natuurlijk vele miljarden die hun miserabel bestaantje hoop en troost kunnen geven middels religie, maar die niet in het nieuws komen.

1973Tanger
02-08-08, 15:16
Bij mijn weten is in verband met Irak het woord 'islam' nooit gevallen. Saddam Hoessein werd aangevallen als 'gevaarlijke dictator', niet als moslim.

Het is pas daarna dat Irakese moslims in een slecht daglicht kwamen te staan door hun onderlinge slachtingen soenni <> sji'i, dus zo op het oog om godsdienstige redenen. En passant hier en daar een christen meenemend.

'De islam' als geheel is door Bush nooit aangevallen, integendeel, hij heeft er altijd veel werk van gemaakt te benadrukken dat ie niets tegen de islam had. Al vond ik het niet overtuigend.

Bush heeft er alles aan gedaan om zijn nieuwe wereldorde en surrogaat van het communisme als vijandsbeeld, de islam ons te verkopen. "You are with us or against us!"

mark61
02-08-08, 15:22
Religies zijn de grootste plaag die de mensheid ooit getroffen heeft.

Welnee. Hoe kan je uitgerekend als ongelovige nou godsdienst als iets op zichzelf staands zien? Dan zeg je dus eigenlijk dat je in god gelooft, als iets of iemand dat los van mensen bestaat. Ooit over nagedacht? Blijkbaar niet.

Mensen geven vorm aan godsdienst, los van of god bestaat of niet. Mensen nemen de wapenen op in naam van een godsdienst. Dat verzinnen ze zelf, niet god of de godsdienst in het algemeen.


Ik weet niet hoeveel doden er zijn gevallen in naam van de diverse religies, maar idioot veel. En dat allemaal in de naam van de diverse denkbeeldige vriendjes.

Juist als het 'denkbeeldige vriendjes' zijn geef je dus aan/toe dat mensen het zelf doen. Die doden waren anders ook wel gevallen, denk je niet? Er wordt hier wel vaker fijntjes meegedeeld dat ongelovigen de grootste slachtingen op hun geweten hebben: Hitler, Stalin, Mao...


Religie veroorzaakt een heel vervelend soort krankzinnigheid waardoor je bijvoorbeeld homo's gaat doodmartelen, vrouwen als vee gaat zien en denkt dat de combinatie van wolkenkrabbers en vliegtuigen een goed idee is.

Het is jou nooit opgevallen dat overal ter wereld, ook waar je geen anti-homogodsdiensten vindt, homo's worden gehaat en vrouwen onderdrukt? De zogeheten 'natuurgodsdiensten', alsmede het hindoeïsme, het boeddhisme en het taoïsme, om over shinto nog maar te zwijgen, hebben werkelijk niets te melden over homofilie.

Neem van mij als ongelovige maar aan dat mensen walgelijke ideeën in godsdiensten stoppen, niet andersom.

mark61
02-08-08, 15:28
Bush heeft er alles aan gedaan om zijn nieuwe wereldorde en surrogaat van het communisme als vijandsbeeld, de islam ons te verkopen. "You are with us or against us!"

Nee hoor, hij keek wel linker uit dan te beweren dat hij een 'oorlog tegen de islam' voerde. Hij heeft altijd nauwgezet onderscheid gemaakt tussen terroristen en fundi's, en brave gelovigen.

Dat zou hem ook niet lukken met 7 miljoen moslims in Amerika, en al die dictatorvriendjes in de islamitische wereld. Denk je dat Moebarak, de Saoedi's, de Golfstatenemirs en Musharraf dat aan hun bevolking zouden kunnen verkopen, dat ze bondgenoot zijn van een islamhater? Dat zou werkelijk een stap te ver zijn.

Hij had een 'war on terror', niet een 'war on islam'. Dat voor/tegengedoe was er natuurlijk wel, maar dat was NIET Amerika tegen de islam, of christenen tegen moslims.

Al kan je natuurlijk niet in zijn hoofdje kijken. Maar conservatieve christenen en conservatieve moslims zijn elkaars natuurlijke bondgenoten. Dikke maatjes met de Saoedi's dan ook, ook op het persoonlijke vlak.

1973Tanger
02-08-08, 15:32
Nee hoor, hij keek wel linker uit dan te beweren dat hij een 'oorlog tegen de islam' voerde. Hij heeft altijd nauwgezet onderscheid gemaakt tussen terroristen en fundi's, en brave gelovigen.

Dat zou hem ook niet lukken met 7 miljoen moslims in Amerika, en al die dictatorvriendjes in de islamitische wereld. Denk je dat Moebarak, de Saoedi's, de Golfstatenemirs en Musharraf dat aan hun bevolking zouden kunnen verkopen, dat ze bondgenoot zijn van een islamhater? Dat zou werkelijk een stap te ver zijn.

Hij had een 'war on terror', niet een 'war on islam'. Dat voor/tegengedoe was er natuurlijk wel, maar dat was NIET Amerika tegen de islam, of christenen tegen moslims.

Al kan je natuurlijk niet in zijn hoofdje kijken. Maar conservatieve christenen en conservatieve moslims zijn elkaars natuurlijke bondgenoten. Dikke maatjes met de Saoedi's dan ook, ook op het persoonlijke vlak.

Neem eens een momentje voor jezelf en besef eens hoe debiel zo'n aankondiging overkomt? En die dictatorvriendjes van hem zijn alles behalve moslim.

mark61
02-08-08, 15:51
Neem eens een momentje voor jezelf en besef eens hoe debiel zo'n aankondiging overkomt? En die dictatorvriendjes van hem zijn alles behalve moslim.

Welke aankondiging?

Ja, dat is altijd makkelijk, iedereen die geen perfecte moslim is takfieren. Ben jij moefti ofzo?

Dat vind ik altijd zo loserig, als er een moslim wat misdoet, gauw roepen dat ie geen moslim is. Zo blijven er alleen fantastische moslims over natuurlijk. Alleen voldoet er niemand aan die eisen, dus mag ik stellen dat er dan geen moslims zijn?

1973Tanger
02-08-08, 15:55
Welke aankondiging?

Ja, dat is altijd makkelijk, iedereen die geen perfecte moslims is takfieren. Ben jij moefti ofzo?

Dat vind ik altijd zo loserig, als er een moslim wat misdoet, gauw roepen dat ie geen moslim is. Zo blijven er alleen fantastische moslims over natuurlijk. Alleen voldoet er niemand aan die eisen, dus mag ik stellen dat er dan geen moslims zijn?

Over zijn geheel genomen zijn er inderdaad te weinig authentieke moslims.

mark61
02-08-08, 16:01
Over zijn geheel genomen zijn er inderdaad te weinig authentieke moslims.

Dat zal best. De mens is zwak.

Over welke 'aankondiging' had je het nou?

1973Tanger
02-08-08, 16:06
Dat zal best. De mens is zwak.

Over welke 'aankondiging' had je het nou?

Die zwart/wit uitspraak van de VS destijds de hele wereld tot de orde te roepen.

mark61
02-08-08, 16:12
Die zwart/wit uitspraak van de VS destijds de hele wereld tot de orde te roepen.

Vrijwel alles wat de VS roept is belachelijk.

MackDaddy
02-08-08, 16:24
http://img162.imageshack.us/img162/9627/licencekr3.jpg

1973Tanger
02-08-08, 19:53
http://img162.imageshack.us/img162/9627/licencekr3.jpg



YouTube - Fear Americans #7: Pinky and the Brain

John2
03-08-08, 10:05
Ik ben het heerlijk met je eens Olive. Het wordt langzamerhand de hoogste tijd dat de islam bijvoorbeeld eens wordt gerehabiliteerd van al die aantijgingen en valse beschuldigingen die ze sindsdien te verduren heeft gekregen.

Zolang de Islam nog steeds hun ogen wensen te sluiten voor iets wat enkelen in de naam van de Islam hebben gedaan en terroristische aanslagen tegen de mensheid nog steeds zien als legitieme daad van verzet is rehabiliteit nog ver weg en valt er voor de gemiddelde Moslim nog veel werk te verzetten.

Irak: Gebruikt gifgas bij aanvallen op iran jaren 80.
http://www.vn-internationaal.nl/Afbeeldingen/iran-doden.jpg

Irak: Gebruikt gifgas bij het uitmoorden van het Koerdische stadje Halabja
http://www.koerdistan.nl/fotos-site/kgd4.gif

Beslan: Moslim terroristen bezetten school
http://www.thekidalog.com/photos/uncategorized/2007/09/11/beslan_mother_grieves.jpg

http://thx1138.files.wordpress.com/2006/12/beslan-school-massacre.jpg

En zo kan ik nog wel jaren doorgaan omdat ook de bewuste aanslagen op burgerdoelen nog steeds doorgaan.

mark61
03-08-08, 10:39
Zolang de Islam nog steeds hun ogen wensen te sluiten voor iets wat enkelen in de naam van de Islam hebben gedaan en terroristische aanslagen tegen de mensheid nog steeds zien als legitieme daad van verzet is rehabiliteit nog ver weg en valt er voor de gemiddelde Moslim nog veel werk te verzetten.

En zo kan ik nog wel jaren doorgaan omdat ook de bewuste aanslagen op burgerdoelen nog steeds doorgaan.


Je bent weer eens knettergek aan het doen. Eigenlijk maakt het je niet uit, hè? Ten oosten van Athene woont een bende niet van elkaar te onderscheiden Arabierenturkentsjetsjenenmoslims die allemaal brrr zijn.

Wat heeft een (ongelovige) dictator te Irak met de islam te maken?

Sommige Tsjetsjenen voeren een dekolonisatiestrijd tegen Rusland. In het kader waarvan ze een school bezetten. Met 'moslim zijn' heeft dat niets te maken. Overigens vielen de vele doden naar alle waarschijnlijkheid door het beestachtige en onhandige optreden van de Russen; dat denken de meeste ouders intussen ook. Net als bij Nordost toen.

Wat betekent in godsnaam 'de islam hun ogen wensen te sluiten'? Dat het krom Nederlands is geeft al aan dat je krom denkt. Wat weet jij van de gedachten van 1 miljard moslims? Je lult maar wat.

mark61
03-08-08, 11:16
Nou, het is een beetje overbodig idd. Net zo als het overbodig is om kankerpatienten ziek te noemen. De islam is een van de laagste vormen van realiteitsbesef op deze planeet. Daarom snappen veel hoofddoekjes en baardjes ook "bijvoorbeeld" niet dat met een vliegtuig een flat binnenvliegen niet netjes is.

Ies Islamhersenkanker...

Maar is te genezen gelukkig....


Oprotten.

John2
03-08-08, 12:01
mark61;3689373]Je bent weer eens knettergek aan het doen. Eigenlijk maakt het je niet uit, hè? Ten oosten van Athene woont een bende niet van elkaar te onderscheiden Arabierenturkentsjetsjenenmoslims die allemaal brrr zijn.
Waarom moet ik nou weer knettergek zijn, omdat ik een vingertje op de zere plek legt.
Heel vreemd is het dan als een Moslim iets zegt wij het als waarheid moeten aannemen en als een anders denkende iets zegt, is deze gek, zuigt hij het uit zijn duim of hij/zij is rijp voor een inrichting.
Nee, Mark wat ik probeerde aan te geven is dat 80-90% van de mensen kunnen relativeren en bij de Islam dit nog wel eens onbreekt en alles wensen te zien vanuit hun standpunt en als het moet je links en rechts met de Koran om de oren slaan



Wat heeft een (ongelovige) dictator te Irak met de islam te maken?
Misschien omdat hij zij te strijden in naam van Allah, misschien omdat de Islamieten wereldwijd zich voelt aangetrokken tot het lot van dit volk incl. Sadam, misschien omdat het leger zich schuldig maakte door etnische zuivering in het Noorden, etc. etc. etc.


Sommige Tsjetsjenen voeren een dekolonisatiestrijd tegen Rusland. In het kader waarvan ze een school bezetten. Met 'moslim zijn' heeft dat niets te maken. Overigens vielen de vele doden naar alle waarschijnlijkheid door het beestachtige en onhandige optreden van de Russen; dat denken de meeste ouders intussen ook. Net als bij Nordost toen.
Wat jij hier doet is het probleem terug koppelen aan de onmacht van de Russische Politie en Leger.
Nee Mark het waren Tjetsjeense Moslim Rebellen die on terroristische aanslag pleegden op een school met kleine onschuldige kinderen.
Wat het te maken had met het Moslim zijn, waren de teksten op de muren van de school en op spandoeken, verder waren zij opgeleid voor dit vergrijp en zijn de voorbereidingen getroffen in Pakistan, verder waren de wapens die ze gevonden hebben terug te leiden, omdat deze waren gebruikt bij eerdere aanslagen in o.a Afghanistan.



Wat betekent in godsnaam 'de islam hun ogen wensen te sluiten'? Dat het krom Nederlands is geeft al aan dat je krom denkt. Wat weet jij van de gedachten van 1 miljard moslims? Je lult maar wat.

Een stukje hiervan heb jij al duidelijk omschreven met wat ik bedoelde dat ze de ogen wensen te sluiten.

Terroristen vallen een school binnen, maar de doden die daarbij vallen worden toegeschreven aan het Russische leger.
In Afghanistan word het Afghaanse leger beschoten en als deze terug schieten en er vallen burgers is het de schuld van het leger.
Schiet een Palestijn een raket af en schiet Israel terug waarbij meer doden vallen dan die ene Palestijn heeft Israel het gedaan.
Vliegen er een paar vliegtuigen een paar gebouwen binnen waarna dit land terug slaat heeft het land het gedaan.
En voor het gemak word er dan maar even vergeten dat overheden te maken hebben met allerlij regeltjes terwijl terroristen geen regels kennen en als het dan fout gaat word er gewezen op de groepen die zich aan de regels wenst te houden.
Als je kijkt na 9-11, hoeveel mensen stonden er hier letterlijk wel niet te juichen om de dood van ongeveer 8000 gewone burgers.
Nee dan zeg ik dat de Islam de ogen sluit en altijd komt met "ja maar,....."

mark61
03-08-08, 13:06
Nee, Mark wat ik probeerde aan te geven is dat 80-90% van de mensen kunnen relativeren en bij de Islam dit nog wel eens onbreekt en alles wensen te zien vanuit hun standpunt en als het moet je links en rechts met de Koran om de oren slaan

Ze, het, de islam, waar heb je het nou eigenlijk over? Je beweerde dat 'de islam de ogen wensen te sluiten'. Wat betekent deze lulzin? Niet eromheen draaien.


Misschien omdat hij zij te strijden in naam van Allah, misschien omdat de Islamieten wereldwijd zich voelt aangetrokken tot het lot van dit volk incl. Sadam, misschien omdat het leger zich schuldig maakte door etnische zuivering in het Noorden, etc. etc. etc.

Wat is dit nou voor gelul? De vraag was wat Saddam met de islam te maken had. Daar kan je geen antwoord op geven, anders dan dat ie wel es vagelijk probeerde populair te worden door te doen alsof. Net als Bush. In beide gevallen sloeg het nergens op.


Wat jij hier doet is het probleem terug koppelen aan de onmacht van de Russische Politie en Leger.

Niks onmacht. De barbaarse, beestachtige traditie van de Russische staat zal je bedoelen. Volledige minachting van de bevolking. Lieg toch niet zo opzichtig.


Nee Mark het waren Tjetsjeense Moslim Rebellen die on terroristische aanslag pleegden op een school met kleine onschuldige kinderen.

Wat nou nee? Ze strijden niet voor een onafhankelijk Tsjetsjenië? Wat is de relevantie van hun geloof? Nul. Dus houd op met die kwaadaardige leugens.


Wat het te maken had met het Moslim zijn, waren de teksten op de muren van de school en op spandoeken, verder waren zij opgeleid voor dit vergrijp en zijn de voorbereidingen getroffen in Pakistan, verder waren de wapens die ze gevonden hebben terug te leiden, omdat deze waren gebruikt bij eerdere aanslagen in o.a Afghanistan.

Wat heeft dit te maken met moslimzijn?


Terroristen vallen een school binnen, maar de doden die daarbij vallen worden toegeschreven aan het Russische leger.

Ja, die heeft de mensen namelijk vermoord. Het doel van een gijzeling is iets gedaan te krijgen, niet het willekeurig vermoorden van mensen. Anders vermoord je ze nl. meteen willekeurig.


Als je kijkt na 9-11, hoeveel mensen stonden er hier letterlijk wel niet te juichen om de dood van ongeveer 8000 gewone burgers.

Twee grove leugens:

Wie stonden er te juichen? Bron?

Het aantal doden is ca. 3000. Je bent een leugenaar die niets weet en maar uit zijn vooringenomen nek lult. Hou daar nou es mee op. Ik geef je nu al voor de derde keer je vet.


Nee dan zeg ik dat de Islam de ogen sluit en altijd komt met "ja maar,....."

Voor de laatste keer: wat betekent 'de islam sluit de ogen'? Lul toch niet zo.

John2
03-08-08, 13:29
mark61;3689430]Ze, het, de islam, waar heb je het nou eigenlijk over? Je beweerde dat 'de islam de ogen wensen te sluiten'. Wat betekent deze lulzin? Niet eromheen draaien.
Ik draai er niet omheen, alleen jij wilt de antwoorden niet lezen en weigerd ook de andere kant op te kijken.



Wat is dit nou voor gelul? De vraag was wat Saddam met de islam te maken had. Daar kan je geen antwoord op geven, anders dan dat ie wel es vagelijk probeerde populair te worden door te doen alsof. Net als Bush. In beide gevallen sloeg het nergens op.
Ik had het over Irak, jij haalde Saddam erbij meende ik.



Niks onmacht. De barbaarse, beestachtige traditie van de Russische staat zal je bedoelen. Volledige minachting van de bevolking. Lieg toch niet zo opzichtig.
Wat nou nee? Ze strijden niet voor een onafhankelijk Tsjetsjenië? Wat is de relevantie van hun geloof? Nul. Dus houd op met die kwaadaardige leugens.
Wat heeft dit te maken met moslimzijn?

Lekkere strijders om een school met kinderen binnen te vallen, ik noem ze liever laffe terroristen, die geen rekening wensen te houden met andere mensen, zelfs niet als het kleine kinderen zijn, de traditie van de Russische staat is bekend en ik neem aan bij hun ook, destermeer zij dit wisten is het een schandelijke laffe daad van een stel laffe terroristen.
Zij betrokken het geloof erbij door geloofs-teksten op de muren van deze school te schrijven en op hun spandoeken, niet de kindertjes die gedood werden samen met hun ondrwijzers.



Ja, die heeft de mensen namelijk vermoord. Het doel van een gijzeling is iets gedaan te krijgen, niet het willekeurig vermoorden van mensen. Anders vermoord je ze nl. meteen willekeurig.
Nee Mark hadden zij de school niet gegijzeld waren er ook geen onschuldige slachtoffers gevallen.



Twee grove leugens:

Wie stonden er te juichen? Bron?
http://www.wijblijvenhier.nl/index.php?/archives/897-Saddam-still-alive!.html



Het aantal doden is ca. 3000. Je bent een leugenaar die niets weet en maar uit zijn vooringenomen nek lult. Hou daar nou es mee op. Ik geef je nu al voor de derde keer je vet.
Dus het aantal doden die daaruit voortvloeiden vergeet jij gemakshalve ook maar even



Voor de laatste keer: wat betekent 'de islam sluit de ogen'? Lul toch niet zo.
Dus ook jij sluit gemakshalve maar even je ogen.

1973Tanger
03-08-08, 15:07
Zolang de Islam nog steeds hun ogen wensen te sluiten voor iets wat enkelen in de naam van de Islam hebben gedaan en terroristische aanslagen tegen de mensheid nog steeds zien als legitieme daad van verzet is rehabiliteit nog ver weg en valt er voor de gemiddelde Moslim nog veel werk te verzetten.

Irak: Gebruikt gifgas bij aanvallen op iran jaren 80.
http://www.vn-internationaal.nl/Afbeeldingen/iran-doden.jpg

Irak: Gebruikt gifgas bij het uitmoorden van het Koerdische stadje Halabja
http://www.koerdistan.nl/fotos-site/kgd4.gif

Beslan: Moslim terroristen bezetten school
http://www.thekidalog.com/photos/uncategorized/2007/09/11/beslan_mother_grieves.jpg

http://thx1138.files.wordpress.com/2006/12/beslan-school-massacre.jpg

En zo kan ik nog wel jaren doorgaan omdat ook de bewuste aanslagen op burgerdoelen nog steeds doorgaan.

Je hebt jezelf nu duidelijk blootgegeven, smerige onderkruipsel die ook denkt dat moslim synoniem is aan terrorist.

1973Tanger
03-08-08, 15:12
Waarom moet ik nou weer knettergek zijn, omdat ik een vingertje op de zere plek legt.
Heel vreemd is het dan als een Moslim iets zegt wij het als waarheid moeten aannemen en als een anders denkende iets zegt, is deze gek, zuigt hij het uit zijn duim of hij/zij is rijp voor een inrichting.
Nee, Mark wat ik probeerde aan te geven is dat 80-90% van de mensen kunnen relativeren en bij de Islam dit nog wel eens onbreekt en alles wensen te zien vanuit hun standpunt en als het moet je links en rechts met de Koran om de oren slaan



Misschien omdat hij zij te strijden in naam van Allah, misschien omdat de Islamieten wereldwijd zich voelt aangetrokken tot het lot van dit volk incl. Sadam, misschien omdat het leger zich schuldig maakte door etnische zuivering in het Noorden, etc. etc. etc.


Wat jij hier doet is het probleem terug koppelen aan de onmacht van de Russische Politie en Leger.
Nee Mark het waren Tjetsjeense Moslim Rebellen die on terroristische aanslag pleegden op een school met kleine onschuldige kinderen.
Wat het te maken had met het Moslim zijn, waren de teksten op de muren van de school en op spandoeken, verder waren zij opgeleid voor dit vergrijp en zijn de voorbereidingen getroffen in Pakistan, verder waren de wapens die ze gevonden hebben terug te leiden, omdat deze waren gebruikt bij eerdere aanslagen in o.a Afghanistan.




Een stukje hiervan heb jij al duidelijk omschreven met wat ik bedoelde dat ze de ogen wensen te sluiten.

Terroristen vallen een school binnen, maar de doden die daarbij vallen worden toegeschreven aan het Russische leger.
In Afghanistan word het Afghaanse leger beschoten en als deze terug schieten en er vallen burgers is het de schuld van het leger.
Schiet een Palestijn een raket af en schiet Israel terug waarbij meer doden vallen dan die ene Palestijn heeft Israel het gedaan.
Vliegen er een paar vliegtuigen een paar gebouwen binnen waarna dit land terug slaat heeft het land het gedaan.
En voor het gemak word er dan maar even vergeten dat overheden te maken hebben met allerlij regeltjes terwijl terroristen geen regels kennen en als het dan fout gaat word er gewezen op de groepen die zich aan de regels wenst te houden.
Als je kijkt na 9-11, hoeveel mensen stonden er hier letterlijk wel niet te juichen om de dood van ongeveer 8000 gewone burgers.
Nee dan zeg ik dat de Islam de ogen sluit en altijd komt met "ja maar,....."

Die vinger moet jij hoognodig op die plek zetten die voortdurend die obstipatie waarmee jij kampt veroorzaakt.

MackDaddy
03-08-08, 15:35
In Schiedam wonen de grootste tuig,( skinheads en wiettelers) voor de mensen die het nog niet weten. Akmed is er ook een van. Ziet Islam aan voor terrorisme,fukcing onderkruipsel.

John2
03-08-08, 16:24
Je hebt jezelf nu duidelijk blootgegeven, smerige onderkruipsel die ook denkt dat moslim synoniem is aan terrorist.

Hoogstwaarschijnlijk heb jij niet het hele verhaal gelezen waar het eigelijk om draaide.

Maar je bent wel een klasse voorbeeld wat ik bedoelde over het blindstaren van Moslims of de ogen willen sluiten voor iets het zelfde wat ik Mark probeerde uit te leggen.

En dan ben je ineens een smerig onderkruipsel, nee Tanger dan geef ik mij niet blood, maar jij, want zolang ik zeg wat jij wilt horen is alles lief en aardig, maar zogauw dit ook maar iets veranderd in jou ogen ben ik tuig, etc. etc.
En zo gaat het met Amerika, Israel, Christelijk geloof, Nederland, Irak, Iran, Afghanistan, etc. etc.

Op iedere reactie volgt een reactie Tanger, dat gebeurd hier op de site, dat gebeurd op straat en dat gebeurd zeker in de wereld.
En zolang (zoals in het stukje van Beslan) terroristen aanslagen plegen waar ook ter wereld en daar teksten bij gebruikt uit de Koran of het Woord van Allah word gebruikt worden daar de Moslims/Islam de dupe van, zeker als je dan ook nog reacties krijgt dat deze terroristen daar het recht toe hebben, omdat elders een bevolking word onderdrukt.
Dan kun jij mij aanvallen op mijn teksten hier, maar dan vind ik het tijd dat de echte Islam eens moet opstaan en moet uitdragen wat de Islam in werkelijkheid is en niet stoer op een site dingen gaan roepen dat de Islam het geweld afzweerd terwijl ze op een andere topic de terroristen gelijk geven.

Nee dan kunnen de terroristen die strijden onder de mom van de Islam beter een voorbeeld nemen aan groeperingen als R.A.F, IRA en ETA die streden voor een zelfde strijd, maar nog nooit het woord God of teksten uit de bijbel hebben misbruikt of zich hebben verstopt achter burger laat staan kinderen.
En als jij vind dat ik hierin ongelijk hebt, mag jij mij een onderkruipsel noemen, maar houd er dan wel rekening mee dat deze onderkruipsel dan op jou schouders staat.

1973Tanger
03-08-08, 17:05
Hoogstwaarschijnlijk heb jij niet het hele verhaal gelezen waar het eigelijk om draaide.

Maar je bent wel een klasse voorbeeld wat ik bedoelde over het blindstaren van Moslims of de ogen willen sluiten voor iets het zelfde wat ik Mark probeerde uit te leggen.

En dan ben je ineens een smerig onderkruipsel, nee Tanger dan geef ik mij niet blood, maar jij, want zolang ik zeg wat jij wilt horen is alles lief en aardig, maar zogauw dit ook maar iets veranderd in jou ogen ben ik tuig, etc. etc.
En zo gaat het met Amerika, Israel, Christelijk geloof, Nederland, Irak, Iran, Afghanistan, etc. etc.

Op iedere reactie volgt een reactie Tanger, dat gebeurd hier op de site, dat gebeurd op straat en dat gebeurd zeker in de wereld.
En zolang (zoals in het stukje van Beslan) terroristen aanslagen plegen waar ook ter wereld en daar teksten bij gebruikt uit de Koran of het Woord van Allah word gebruikt worden daar de Moslims/Islam de dupe van, zeker als je dan ook nog reacties krijgt dat deze terroristen daar het recht toe hebben, omdat elders een bevolking word onderdrukt.
Dan kun jij mij aanvallen op mijn teksten hier, maar dan vind ik het tijd dat de echte Islam eens moet opstaan en moet uitdragen wat de Islam in werkelijkheid is en niet stoer op een site dingen gaan roepen dat de Islam het geweld afzweerd terwijl ze op een andere topic de terroristen gelijk geven.

Nee dan kunnen de terroristen die strijden onder de mom van de Islam beter een voorbeeld nemen aan groeperingen als R.A.F, IRA en ETA die streden voor een zelfde strijd, maar nog nooit het woord God of teksten uit de bijbel hebben misbruikt of zich hebben verstopt achter burger laat staan kinderen.
En als jij vind dat ik hierin ongelijk hebt, mag jij mij een onderkruipsel noemen, maar houd er dan wel rekening mee dat deze onderkruipsel dan op jou schouders staat.

Waarom kom jij hier met zulke ongenuanceerde uitgekauwde troep op de proppen? Is dat alles wat je kunt brengen in de waan waarin je verkeert t.a.v. de islam en moslims? Verdorven regimes toerekenen en gelijkstellen aan de islam? Tegelijkertijd ben je ook niet nauwkeurig in je voorbeelden die je gebruikt, daar dergelijke regimes dankbaar gebruik maken van gifgas vervaardigt van Nederlandse bodem. Bovendien heb jij niks te eisen wat de echte islam moet uitdragen, zolang jezelf de moeite niet wilt nemen die echte islam te onderzoeken. Je bent een smerige onderkruipsel door moslims gelijk aan terrorisme te stellen, precies zoals de hoofdpersoon van deze topic heeft veroorzaakt en jou daarvan duidelijk ook heeft overtuigd.

MackDaddy
03-08-08, 17:55
Onwetend volkje, kennen de Islam alleen via de media en kranten denken nu alles te weten over Islam.
Zelfs het doodslaan van een vlieg is niet toegestaan in de Islam en water geven aan een plant staat voor een heel groot goed daad in de Islam.

Islam for life!

John2
03-08-08, 23:09
1973Tanger;3689564]Waarom kom jij hier met zulke ongenuanceerde uitgekauwde troep op de proppen? Is dat alles wat je kunt brengen in de waan waarin je verkeert t.a.v. de islam en moslims?
Daarin zit nu juist het probleem, wat Moslims uitgekauwde ongenuanceerde troep vinden, vind ik en velen met mij zoals het blijkt niet, het zijn wel feiten die in de geschiedenisboeken komt te staan en doordenderen.
Het stukje Beslan, waar eeuwen lang de mensen als vrienden naast elkaar leefden en nog nooit onderscheiding is geweest tussen Russisch Orthodox en de Islam staan deze twee groepen nu lijnrecht tegenover elkaar.
Een ander voorbeeld is de impack die 9-11 heeft gehad voor zowel de Moslims als de rest van de wereld, deze klap was voor mijn moslim-vrienden zo groot dat ze mij vroegen of ze nog welkom waren in mijn huis, mijn buren gingen samen met mijn vrouw boodschappen doen omdat ze bang waren dat het hun zou worden aangerekend en inderdaad sommige Nederlanders scholden hen uit.
En dan zeg ik nee Tanger het is niet hoe ik hier tegen aankijk, maar hoe kijk de rest er tegen aan, de mensen die nog nooit met een Moslim heeft gesproken, de mens met hun vooroordelen zoals jij nu ook hebt naar mij toe en waarom, omdat ik alleen feiten weergeef waar een normaal mens zich voor schaamt, terwijl je eigelijk zou moeten reageren dat het niet jij als Moslim dit hebt veroorzaakt en als mens dit ook niet accepteerd.



Verdorven regimes toerekenen en gelijkstellen aan de islam? Tegelijkertijd ben je ook niet nauwkeurig in je voorbeelden die je gebruikt, daar dergelijke regimes dankbaar gebruik maken van gifgas vervaardigt van Nederlandse bodem. Bovendien heb jij niks te eisen wat de echte islam moet uitdragen, zolang jezelf de moeite niet wilt nemen die echte islam te onderzoeken. Je bent een smerige onderkruipsel door moslims gelijk aan terrorisme te stellen, precies zoals de hoofdpersoon van deze topic heeft veroorzaakt en jou daarvan duidelijk ook heeft overtuigd.

Nee mijn beste, dit doe ik niet, dit is het beeld dat deze terreur organisaties schept, daarvoor moet je ook deze organisatie's verantwoordelijk stellen en niet mij als persoon.
Wat het gifgas betreft, de bestanddelen kwamen inderdaad uit Europa en onderanderen uit Nederland, maar dan moet je wel begrijpen dat de bestanddelen van gifgas en het maken hiervan het zelfde is als het maken van kunstmest.
En misschien heb jij gelijk dat ik niets te maken heb met het uitdragen en de houding van de echte Islam, maar aangezien ik veel te maken heb met deze zelfde Islam wil ik wel graag weten wat er leeft en welke kant mijn vrienden opgaan.
En ook als onderkruipsel heb ik daar recht op.

John2
03-08-08, 23:21
Onwetend volkje, kennen de Islam alleen via de media en kranten denken nu alles te weten over Islam.
Zelfs het doodslaan van een vlieg is niet toegestaan in de Islam en water geven aan een plant staat voor een heel groot goed daad in de Islam.

Islam for life!

Eindelijk eens een zinnig woord van jou, na al het schelden.
Hierin heb jij gelijk, de Islam zoals ik hem ken is een bijzonder mooi geloof die vele raakvlaken heeft met het Christendom als je de Heilige Boeken naast elkaar legt, de Moslims die ik ken in mijn vriendenkring zijn mij dan ook dierbaar als een broer of zus en zo spreken wij elkaar ook vaak aan.
En zo zou het ook moeten zijn in de wereld, dat wij naast elkaar leven als familie, zonder vooroordelen, zonder vijandschap.
En daar ga ik ook vanuit, een ieder kan mijn vriend zijn en worden tot dat hij het tegendeel bewijst.

Maar ik ben mij er ook van bewust dat dit alleen kan als Allah/God ons daar een kans toe geeft.

MackDaddy
03-08-08, 23:37
Eindelijk eens een zinnig woord van jou, na al het schelden.
Hierin heb jij gelijk, de Islam zoals ik hem ken is een bijzonder mooi geloof die vele raakvlaken heeft met het Christendom als je de Heilige Boeken naast elkaar legt, de Moslims die ik ken in mijn vriendenkring zijn mij dan ook dierbaar als een broer of zus en zo spreken wij elkaar ook vaak aan.
En zo zou het ook moeten zijn in de wereld, dat wij naast elkaar leven als familie, zonder vooroordelen, zonder vijandschap.
En daar ga ik ook vanuit, een ieder kan mijn vriend zijn en worden tot dat hij het tegendeel bewijst.

Maar ik ben mij er ook van bewust dat dit alleen kan als Allah/God ons daar een kans toe geeft.

Zo denk ik er ook over alleen begrijp ik niet waarom je die foto's plaatst.

1973Tanger
03-08-08, 23:43
Daarin zit nu juist het probleem, wat Moslims uitgekauwde ongenuanceerde troep vinden, vind ik en velen met mij zoals het blijkt niet, het zijn wel feiten die in de geschiedenisboeken komt te staan en doordenderen.
Het stukje Beslan, waar eeuwen lang de mensen als vrienden naast elkaar leefden en nog nooit onderscheiding is geweest tussen Russisch Orthodox en de Islam staan deze twee groepen nu lijnrecht tegenover elkaar.
Een ander voorbeeld is de impack die 9-11 heeft gehad voor zowel de Moslims als de rest van de wereld, deze klap was voor mijn moslim-vrienden zo groot dat ze mij vroegen of ze nog welkom waren in mijn huis, mijn buren gingen samen met mijn vrouw boodschappen doen omdat ze bang waren dat het hun zou worden aangerekend en inderdaad sommige Nederlanders scholden hen uit.
En dan zeg ik nee Tanger het is niet hoe ik hier tegen aankijk, maar hoe kijk de rest er tegen aan, de mensen die nog nooit met een Moslim heeft gesproken, de mens met hun vooroordelen zoals jij nu ook hebt naar mij toe en waarom, omdat ik alleen feiten weergeef waar een normaal mens zich voor schaamt, terwijl je eigelijk zou moeten reageren dat het niet jij als Moslim dit hebt veroorzaakt en als mens dit ook niet accepteerd.




Nee mijn beste, dit doe ik niet, dit is het beeld dat deze terreur organisaties schept, daarvoor moet je ook deze organisatie's verantwoordelijk stellen en niet mij als persoon.
Wat het gifgas betreft, de bestanddelen kwamen inderdaad uit Europa en onderanderen uit Nederland, maar dan moet je wel begrijpen dat de bestanddelen van gifgas en het maken hiervan het zelfde is als het maken van kunstmest.
En misschien heb jij gelijk dat ik niets te maken heb met het uitdragen en de houding van de echte Islam, maar aangezien ik veel te maken heb met deze zelfde Islam wil ik wel graag weten wat er leeft en welke kant mijn vrienden opgaan.
En ook als onderkruipsel heb ik daar recht op.

Lekkere moslimvrienden heb jij die jou gaan vragen of ze nog welkom zijn in jouw huis? Die 9/11 impact is precies de oorzaak van die uitgekauwde vooroordelen die jij in je hoofd hebt toegelaten. Bovendien zijn Russen en het hele oostelijk halfrond de laatste mensen op aarde die 9/11 slikken. Verder heb ik de indruk dat het nieuws volgen bij je geen hoge prioriteit heeft. Bij die aangehaalde gifgasaanval is medeplichtigheid aangetoond van een nederlandse firma dat kant en klare gifgas aan het regime heeft geleverd en het zelfs in de jaren '80 beleid in Nederland was om chemische wapens aan een dergelijke regime te leveren. Dan kun je hier wel leuk met kunstmest aankomen, maar een persoon als Sadam gaat geen gifgas extraheren uit kunstmest of koeien importeren. Maar ik heb nog steeds geen enkel benul wat al die voorbeelden van je allemaal met de islam en moslims van doen heeft?

John2
03-08-08, 23:51
Zo denk ik er ook over alleen begrijp ik niet waarom je die foto's plaatst.

Goeie vraag, vermoedelijk was ik kwaad na alle ontkenning en wilde ik shockeren en een persoon wakerschudden.
En met kwaad bedoel ik dan dat sommigen niet inzien hoeveel leed onschuldige burger worden aangedaan.
Ik denk dan niet links of rechts, ik denk dan meer in de trant van als het mij was overkomen met mijn gezin of mijn familie en kan dan de leed voelen van deze mensen die leven in een wereld die oneerlijk is verdeeld.

Ja, en dan kan ik soms ontzettend crue overkomen en misschien soms ook onredelijk bij sommigen, maar dan hou ik wel in mijn achterhoofd dat het gevoel van onrecht die ik misschien doe niet opweegt tegen het onrecht van het verlies van een kind of familielid door zinloos geweld.