PDA

Bekijk Volledige Versie : Belgische drugtoerist betaalt 50 euro voor sla



Marsipulami
03-08-08, 21:05
Belgische drugtoerist betaalt 50 euro voor sla


In het Nederlandse Bergen Op Zoom is een Belg opgelicht toen hij drugs kocht. In plaats van hennep trof hij vooral sla aan in zijn pakketje. Dat meldt de krant BN De Stem. De Belg had er 50 euro voor betaald aan twee Nederlanders. Ze werden alledrie opgepakt.

Ook elders in de stad liepen Belgen tegen de lamp: bij het station werden tien mannen opgepakt en in de stad werd een 51-jarige Belg met 250 gram softdrugs opgepakt. (belga/lb)

mark61
04-08-08, 07:25
In plaats van hennep trof hij vooral sla aan in zijn pakketje. Dat meldt de krant BN De Stem. De Belg had er 50 euro voor betaald aan twee Nederlanders. Ze werden alledrie opgepakt.

Waarom?

Marsipulami
04-08-08, 09:14
Waarom?

Misschien werden de prijzen in de groenten- en fruitsector door de NL overheid geplaffonneerd teneinde de inflatie tegen te gaan ?

Ron Haleber
04-08-08, 10:04
Misschien werden de prijzen in de groenten- en fruitsector door de NL overheid geplaffonneerd teneinde de inflatie tegen te gaan ?

Ach Belgen weten toch het verschil tussen Nederlands gras en weed niet!:o

mark61
04-08-08, 10:10
Misschien werden de prijzen in de groenten- en fruitsector door de NL overheid geplaffonneerd teneinde de inflatie tegen te gaan ?

Wij hebben een vrije markteconomie :ego:

knuppeltje
04-08-08, 11:57
Belgische drugtoerist betaalt 50 euro voor sla


In het Nederlandse Bergen Op Zoom is een Belg opgelicht toen hij drugs kocht. In plaats van hennep trof hij vooral sla aan in zijn pakketje. Dat meldt de krant BN De Stem. De Belg had er 50 euro voor betaald aan twee Nederlanders. Ze werden alledrie opgepakt.

Ook elders in de stad liepen Belgen tegen de lamp: bij het station werden tien mannen opgepakt en in de stad werd een 51-jarige Belg met 250 gram softdrugs opgepakt. (belga/lb)

Oeps, als Leers nu maar niet de Stem leest. Anders gaat die nog proberen om zo om in Maastricht van die Belgische overlast af te komen.
Wat kost nou een kistje sla op de veiling tegenwoordig, dat kan um de kop niet kosten.

The_Grand_Wazoo
04-08-08, 12:15
Doe mij een tientje groene ijsberg, met vloei.

knuppeltje
04-08-08, 12:18
Doe mij een tientje groene ijsberg, met vloei.

In dit geval was het meer pluksla denk.

mark61
04-08-08, 12:36
Doe mij een tientje groene ijsberg, met vloei.

Biologisch of reguliere landbouw?

The_Grand_Wazoo
04-08-08, 12:43
Biologisch of reguliere landbouw?

Nederijsberg ... da's beslist niet biologisch. Die is opgejut met CO2 tot boven de 60% bladgroen. Dat is geen softsla meer, dat is rete heftige sla ... ik bedoel gewoon heel heavy lettuce.

mark61
04-08-08, 12:47
Nederijsberg ... da's beslist niet biologisch. Die is opgejut met CO2 tot boven de 60% bladgroen. Dat is geen softsla meer, dat is rete heftige sla ... ik bedoel gewoon heel heavy lettuce.

CO2 is anders heel biologisch :ego: