PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe sancties voor Iran



Marsipulami
04-08-08, 19:58
Nieuwe sancties voor Iran

De Iraanse president Mahmoed Ahmadinejad.
De vijf permanente lidstaten van de VN-Veiligheidsraad en Duitsland overleggen over nieuwe sancties tegen Iran, nu dat land niet heeft gereageerd op een deadline om voor het afgelopen weekeinde zijn uraniumverrijkingsprogramma te staken. De Verenigde Staten maakten dit vandaag bekend.

Geen antwoord
Volgens de woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van buitenlandse zaken, Gonzalo Gallegos, zijn de zes landen het eens geworden over de te volgen koers. "Wij zijn teleurgesteld dat wij nog geen antwoord van Iran hebben ontvangen", zei Gallegos. Hij zei tevens dat de zes "gezien het ontbreken van een duidelijke positieve reactie van Iran" concluderen dat verdere maatregelen tegen Iran onontkoombaar zijn.

Samenwerking
De hoogste nucleaire onderhandelaar van Iran, Saeed Jalali, kondigde eerder tegenover EU-buitenlandcoördinator Javier Solana aan dat Teheran voor morgen schriftelijk op het voorstel van de permanente leden zou reageren. De zes boden een economisch pakket aan, toegespitst op het Iraanse streven naar kernenergie. Gallegos herhaalde dat Iran een duidelijke keuze heeft: engagement of isolement. Hij zei dat het aangeboden pakket 'al het nodige voor een modern civiel kernenergieprogramma' bevatte. De zes landen stelden Iran op 19 juli een informeel ultimatum. (novum/sam)
04/08/08 19u29

1973Tanger
04-08-08, 20:51
Nieuwe sancties voor Iran

De Iraanse president Mahmoed Ahmadinejad.
De vijf permanente lidstaten van de VN-Veiligheidsraad en Duitsland overleggen over nieuwe sancties tegen Iran, nu dat land niet heeft gereageerd op een deadline om voor het afgelopen weekeinde zijn uraniumverrijkingsprogramma te staken. De Verenigde Staten maakten dit vandaag bekend.

Geen antwoord
Volgens de woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van buitenlandse zaken, Gonzalo Gallegos, zijn de zes landen het eens geworden over de te volgen koers. "Wij zijn teleurgesteld dat wij nog geen antwoord van Iran hebben ontvangen", zei Gallegos. Hij zei tevens dat de zes "gezien het ontbreken van een duidelijke positieve reactie van Iran" concluderen dat verdere maatregelen tegen Iran onontkoombaar zijn.

Samenwerking
De hoogste nucleaire onderhandelaar van Iran, Saeed Jalali, kondigde eerder tegenover EU-buitenlandcoördinator Javier Solana aan dat Teheran voor morgen schriftelijk op het voorstel van de permanente leden zou reageren. De zes boden een economisch pakket aan, toegespitst op het Iraanse streven naar kernenergie. Gallegos herhaalde dat Iran een duidelijke keuze heeft: engagement of isolement. Hij zei dat het aangeboden pakket 'al het nodige voor een modern civiel kernenergieprogramma' bevatte. De zes landen stelden Iran op 19 juli een informeel ultimatum. (novum/sam)
04/08/08 19u29

Lang leve Iran door niet te zwichten voor deadlines en ultimatum onder het regie van de VS.

MackDaddy
04-08-08, 23:12
We weten allemaal waar dit naar toe gaat leiden, olie voor Exxon don't think so.
Go Iran!

barfly
05-08-08, 00:05
't lijkt steeds meer op een uit de hand gelopen voetbalwedstrijd met hooligans en alles erop en eraan...

MackDaddy
05-08-08, 00:16
Stay on topic ouwe, ik ga zo slapen en wil zo min mogelijk aan je kop denken als je alleen maar bullshit uitkraamt.

1973Tanger
05-08-08, 00:38
Stay on topic ouwe, ik ga zo slapen en wil zo min mogelijk aan je kop denken als je alleen maar bullshit uitkraamt.

Was het maar een voetbalwedstrijd. Het is meer een poppenkast, helemaal als je bedenkt dat volgens het bericht maar 6 landen het eens zijn over de te volgen rampkoers. Dus maar 6 landen in de wereld besluiten over het lot van een ander land? Die hele vetocrap moet op de helling.

Orandajin
05-08-08, 01:45
Lang leve Iran door niet te zwichten voor deadlines en ultimatum onder het regie van de VS.


We weten allemaal waar dit naar toe gaat leiden, olie voor Exxon don't think so.
Go Iran!

Zie hier de zelfhaatpredikanten weer aan het woord: "Weg met ons!"
Mag ik met deze zelfhaatboodschappen even mijn reet afvegen?


Een land dat drijft in de olie moet de eigen bevolking op brandstofrantsoen zetten door structurele verwaarlozing van de eigen mijnbouw en geen investeringen in de industrie, waardoor het niet beschikt over eigen olieraffinagecapaciteiten met als gevolg dat ze alle benzine moeten importeren. Islamistische achterlijkheid willen exporteren heeft zo z'n prijs... Het gaat héél erg lekker daar in Iran.

En ik zou zeggen: Bombardeer Iran nu voordat het te laat is!

Joesoef
05-08-08, 04:49
Zie hier de zelfhaatpredikanten weer aan het woord: "Weg met ons!"
Mag ik met deze zelfhaatboodschappen even mijn reet afvegen?


Een land dat drijft in de olie moet de eigen bevolking op brandstofrantsoen zetten door structurele verwaarlozing van de eigen mijnbouw en geen investeringen in de industrie, waardoor het niet beschikt over eigen olieraffinagecapaciteiten met als gevolg dat ze alle benzine moeten importeren. Islamistische achterlijkheid willen exporteren heeft zo z'n prijs... Het gaat héél erg lekker daar in Iran.

En ik zou zeggen: Bombardeer Iran nu voordat het te laat is!


Iran is op dit moment druk bezig om het wagenpark om te bouwen op gas, dus dat rafinageprobleem is zometeen opgelost. Het probleem, benzine op rantsoen, is al jaren zo en niet meer dan een demagogisch spelletje, daarnaast is het zo dat de benzine gigantisch is gesubsidieerd, de prijs staat absoluut niet in verhouding tot de reele prijs. Wat dat betreft helpt de regering de bevolking dus aardig op weg.
Als men de rafinnage capaciteit wel had dan bleeft het probleem van 'dure' benzine gewoon staan.

En dat bombarderen, goed idee. Elk land met dure benzine gewoon bombaderen. Om te beginnen Den Haag! :moe:

Orandajin
05-08-08, 22:38
Joesoef,

Wat doe je in ons land?

Kan je geen ander land vinden dat de Gekke Henkie speelt en jou met alles voor niks in de watten legt. Je bent niet alleen een zelfhaatpredikant; Je bijt ook nog in de hand die je voedt.

En parasieten zie ik zeer graag liever uit Nederland gaan dan Nederland in komen.
Gek hè?

mark61
05-08-08, 22:42
Joesoef,

Wat doe je in ons land?

Kan je geen ander land vinden dat de Gekke Henkie speelt en jou met alles voor niks in de watten legt. Je bent niet alleen een zelfhaatpredikant; Je bijt ook nog in de hand die je voedt.

En parasieten zie ik zeer graag liever uit Nederland gaan dan Nederland in komen.
Gek hè?

Oranda,

Wat doe je in ons land?

Kan je geen ander land vinden dat de Gekke Henkie speelt en jou met alles voor niks in de watten legt. Je bent niet alleen een haatpredikant; Je bijt ook nog in de hand die je voedt.

En parasieten zie ik zeer graag liever naar Servië opdonderen dan Nederland in komen.
Gek hè?

Orandajin
05-08-08, 23:03
Ter kennisgeving: Ik behoor tot WERKEND Nederland. Het tegenovergestelde van parasitair Nederland. En ik ben het zat mijn zuur verdiende loon naar hard werken af te moeten dragen aan die Gekke Henkie in de vorm van steeds meer belastingen. Gek hè?

mark61
05-08-08, 23:09
Ter kennisgeving: Ik behoor tot WERKEND Nederland. Het tegenovergestelde van parasitair Nederland. En ik ben het zat mijn zuur verdiende loon naar hard werken af te moeten dragen aan die Gekke Henkie in de vorm van steeds meer belastingen. Gek hè?

Ter kennisgeving, Joesoef behoort tot WERKEND Nederland. Het tegenovergestelde van parasitair Nederland. En Joesoef is het zat zijn zuur verdiende loon naar hard werken af te moeten dragen aan die Gekke Henkie in de vorm van steeds meer belastingen. Gek hè?

Wat was precies de relatie met de Amerikaanse terreur jegens Iran?

Dit forum wordt grotendeels gefrequenteerd door gestoorden. Je zou het hier gezellig moeten vinden.

1973Tanger
06-08-08, 01:23
Fuck de politieke establisment van de VS. Geen grotere agressor dan deze. Het machtige militaire apparaat van de VS heeft al lang opgehouden er uitsluitend voor de Amerikaanse burger te zijn. Het is een speeltje van een selecte groep mensen en bedrijven geworden. De houding van de VS in de wereld rechtvaardigt juist bewapening daartegen. Want iedereen die haar dwars zit wordt kennelijk aangevallen.

Orandajin
06-08-08, 07:50
Iran is op dit moment druk bezig om het wagenpark om te bouwen op gas, dus dat rafinageprobleem is zometeen opgelost. Het probleem, benzine op rantsoen, is al jaren zo en niet meer dan een demagogisch spelletje, daarnaast is het zo dat de benzine gigantisch is gesubsidieerd, de prijs staat absoluut niet in verhouding tot de reele prijs. Wat dat betreft helpt de regering de bevolking dus aardig op weg.
Als men de rafinnage capaciteit wel had dan bleeft het probleem van 'dure' benzine gewoon staan.

En dat bombarderen, goed idee. Elk land met dure benzine gewoon bombaderen. Om te beginnen Den Haag! :moe:


Ter kennisgeving, Joesoef behoort tot WERKEND Nederland. Het tegenovergestelde van parasitair Nederland. En Joesoef is het zat zijn zuur verdiende loon naar hard werken af te moeten dragen aan die Gekke Henkie in de vorm van steeds meer belastingen. Gek hè?

Wat was precies de relatie met de Amerikaanse terreur jegens Iran?

Dit forum wordt grotendeels gefrequenteerd door gestoorden. Je zou het hier gezellig moeten vinden.

Kan Joesoef niet voor zichzelf spreken of heeft hij een woordvoerder:engel::engel:?

Me dunkt dat zijn oproep om te beginnen met Den Haag te bombarderen mijn eerder aangeheven kwalificatie zelfhaatpredikant staaft.

En dat WERKEND Nederland hier op dit forum ondervertegenwoordigd is en parasitair Nederland hier oververtegenwoordigd is, dat ontgaat me niet:jeweetog::jeweetog: En wees eerlijk: De zelfhaatpredikanten zijn oververtegenwoordigd in parasitair/gesubsidieerd Nederland en ondervertegenwoordigd in WERKEND, contribuerend Nederland. Dit zal toch een ieder met een blikveld verder dan de binnenkant van de oogkleppen niet ontgaan. En oogkleppen: Die gaan er bij velen niet vanzelf af. Die moet je er af rukken. Helaas...

Joesoef
06-08-08, 08:49
Joesoef,

Wat doe je in ons land?

Kan je geen ander land vinden dat de Gekke Henkie speelt en jou met alles voor niks in de watten legt. Je bent niet alleen een zelfhaatpredikant; Je bijt ook nog in de hand die je voedt.

En parasieten zie ik zeer graag liever uit Nederland gaan dan Nederland in komen.
Gek hè?

Ik zit niet eens in 'jouw' land en als ik er ben dan ben ik of bezig met mijn eigen bedrijf of voor mijn werkgever.

En in mijn spaarzame vrijetijd lach ik om lullo's zoals jjou.

knuppeltje
06-08-08, 09:05
Ik zit niet eens in 'jouw' land en als ik er ben dan ben ik of bezig met mijn eigen bedrijf of voor mijn werkgever.

En in mijn spaarzame vrijetijd lach ik om lullo's zoals jjou.

:duim:

Orandajin
06-08-08, 09:18
Ik zit niet eens in 'jouw' land en als ik er ben dan ben ik of bezig met mijn eigen bedrijf of voor mijn werkgever.

En in mijn spaarzame vrijetijd lach ik om lullo's zoals jjou.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Het maakt je wel weer een dag ouder...:denk:

H.P.Pas
06-08-08, 09:49
Dit forum wordt grotendeels gefrequenteerd door gestoorden.

:slaap:
Allemaal kinderen van de Heer.
Zegt men.

Orandajin
06-08-08, 09:53
:slaap:
Allemaal kinderen van de Heer.
Zegt men.

Onze Lieve Heer heeft vreemde kostgangers:lol:

knuppeltje
06-08-08, 10:37
:slaap:
Allemaal kinderen van de Heer.
Zegt men.

En, zalig zijn de armen van geest.
Staat ergens in dat grote boek van de Heer.

Orandajin
06-08-08, 12:15
En, zalig zijn de armen van geest.
Staat ergens in dat grote boek van de Heer.

Daar moet over nagedacht zijn...