PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik zoek de fam Guenfoud(Bentaieb) uit Friesland.

vrero3438
05-08-08, 13:29
Gezocht: fam. G, omg. Heerenveen, Friesland

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben op zoek naar d e fam Mohamed Guenfoud ook wel bekend onder de naam Bentaieb, uit Heerenveen of omgev. die naast me zaten in het vliegtuig AT9856 op 20 juli 2008 van Oujda naar Amsterdam op stoel 7b en 7c.. Ze zijn als half Nederl./half Marokk. al 37 jaar gelukkig getrouwd. Hij kwam zo'n 39 jaar geleden met 4 Marokk. jongens, via een oom van hem uit amsterdam, naar Heerenveen, waar zijn huidige vrouw hem vond en trouwde. Ik wil meer met hen praten. Wie kent ze of wie kent kinderen van hen, die in de buurt wonen van Heerenveen. De meisjesnaam van mevr. Guenfoud is Schotanus. Hij doet in onroerend goed en heeft samengewerkt met Hessel Bakker van de Dalkruid 3, die geen telefoon heeft. Wie helpt me aan het adres waarvan de straatnaam van hen, voorzover ik het goed zag op de label, eindigt op ....bos en ik meen dat het huisnummer 120 is. Deze advertentie is van hem, alleen op kantoor kennen ze hem niet meer en zijn mobiele nummer klopt niet meer. wie helpt me?
Ik zoek hem dus:[/I][/U]"Zoek je je droom huis? - 24 februari 2004, 20:04
Mijn naam is Mohammed Bentaieb, makelaar bij RE/MAX makelaars Drachten.

Misschien heeft u plannen om op korte of lange termijn te gaan verhuizen, bent u op zoek naar uw droomhuis,denkt u erover om na jaren huren een woning te gaan kopen?

Graag verleen ik u dan mijn service bij het bemiddelen in de verkoop of aankoop van een woning.
Belt u anders even voor een gratis advies gesprek.

Telefoonnummer kantoor:0512-538946 Telefoonnummer mobiel :06-52384977

Mohammed Bentaieb
Re/max makelaars
Drachten ( maar werkzaam in heel friesland) "