PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw slaat vriend die haar wil verlaten met hamer



Marsipulami
06-08-08, 17:34
Vrouw slaat vriend die haar wil verlaten met hamer


Een 41-jarige vrouw heeft haar vriend, die haar wilde verlaten, geslagen met een hamer en hem zo zwaar verwond. Het incident gebeurde in het koppel hun woning in Berloz, in de buurt van Luik, dat meldt een gerechtelijke bron.

Depressie
Het koppel woonde al drie jaar samen, maar de man, die een depressie heeft, wilde een einde maken aan de relatie. Gisterenavond maakten de twee ruzie, maar nadien vielen ze in slaap in de zetel.

Hamerslagen
Vanochtend rond 5 uur wilde de vrouw haar vriend wakker maken om de discussie voort te zetten. Omdat de man zijn ogen niet voldoende snel opende, greep ze naar een hamer en sloeg hem driemaal op het hoofd. Toen de man wakker was, sloeg de vrouw hem opnieuw met de hamer.

Het slachtoffer raakte zwaargewond en moest verzorgd worden.
De vrouw heeft de feiten bekend en is ter beschikking gesteld van het Luikse parket. (belga/mvp)
06/08/08 18u29

knuppeltje
06-08-08, 19:35
Vrouw slaat vriend die haar wil verlaten met hamer

Toen kwam dus niet de man met de hamer, maar de vrouw.

MackDaddy
06-08-08, 19:56
Zou me niet verbazen als het CC is geweest.

1973Tanger
06-08-08, 22:47
Vrouw slaat vriend die haar wil verlaten met hamer


Een 41-jarige vrouw heeft haar vriend, die haar wilde verlaten, geslagen met een hamer en hem zo zwaar verwond. Het incident gebeurde in het koppel hun woning in Berloz, in de buurt van Luik, dat meldt een gerechtelijke bron.

Depressie
Het koppel woonde al drie jaar samen, maar de man, die een depressie heeft, wilde een einde maken aan de relatie. Gisterenavond maakten de twee ruzie, maar nadien vielen ze in slaap in de zetel.

Hamerslagen
Vanochtend rond 5 uur wilde de vrouw haar vriend wakker maken om de discussie voort te zetten. Omdat de man zijn ogen niet voldoende snel opende, greep ze naar een hamer en sloeg hem driemaal op het hoofd. Toen de man wakker was, sloeg de vrouw hem opnieuw met de hamer.

Het slachtoffer raakte zwaargewond en moest verzorgd worden.
De vrouw heeft de feiten bekend en is ter beschikking gesteld van het Luikse parket. (belga/mvp)
06/08/08 18u29


Brrr, doet me denken aan die film Misery uit 1990, met James Caan en Kathy Bates. Gelukkig niet door haar verzorgd.

knuppeltje
07-08-08, 08:49
Brrr, doet me denken aan die film Misery uit 1990, met James Caan en Kathy Bates. Gelukkig niet door haar verzorgd.

Het allermooiste vond ik ooit de film van Hitchkok.
Hierin sloeg een vrouw haar man met een grote schapenbout de hersens in. Later braadde ze dat ding, verleidde de onderzoekende inspecteur van politie tot een diner. Gezamelijk aten ze die bout al keuvelend en met een goed glas wijn op. Werd een heel gezellig avondje.
Corpus delictie voorgoed verdwenen.