PDA

Bekijk Volledige Versie : Westerlingen, waarvan eentje bejaard, betrapt op verkrachten dieren.



Qaiys
12-08-08, 08:39
Celstraf voor seks met pitbull

Avondale - Een 27-jarige man uit het Amerikaanse Illinois heeft celstraf gekregen omdat hij twee keer seks had met de pitbull van zijn moeder.

De moeder schakelde zelf de politie in, schrijft de Times-Picayune.

De politie omschrijft de strafbare handelingen als "misdaad tegen de natuur".

Saillant detail: de pitbull luistert naar de naam Sissy.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/1660503/__Celstraf_voor_seks_met_pitbull__.html?cid=rss



ma 11 aug 2008, 11:25 |

Opa heeft seks met paard

LONDEN - Een gepensioneerde opa heeft zich langs een drukke weg in Londen vergrepen aan een onschuldig paard in de wei. De man kon "de verleiding niet weerstaan"...

De Britse perverseling bedreef naar eigen zeggen de 'liefde' met het dier, een schouwspel dat een voorbijrijdende motorrijder uiteraard zo choqueerde dat hij de politie belde.

"Hij zegt dat hij aangetrokken wordt door paarden en dat hij de verleiding niet kon weerstaan toen hij het beest zag staan", aldus een politiebron. "We dachten dat we alles al gezien hadden, maar dit slaat werkelijk alles."

Vorige maand werd een 27-jarige man uit het Britse Dulwich gearresteerd omdat hij seks zou gehad hebben met schapen. Dat meldt het Laatste Nieuws.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/1663274/__Opa_heeft_seks_met_paard__.html?cid=rss

Eke
12-08-08, 09:03
Sex met de pitbull van je moeder ? In mama's keuken ? Met een pitbull die ze Sissy hebben genoemd ? :hihi:

En hij moet nou voor straf een weekje in een pitbullpakje door de grote stad lopen ? Met een spraytje hondenlokstof ?

Hoe gaat het met de pitbull ? Heeft ie lang onder de douche gestaan ? Perverse mensen...

Hee Qaiys, waardoor denk jij dat dit gedrag ontstaat ?

Nou, ik ga gauw de keuken in. Heb het druk vandaag ! Geen dier te zien trouwens.Hoewel..
Ik heb een egel in de tuin ;)

The_Grand_Wazoo
12-08-08, 09:04
Sex met de pitbull van je moeder ? In mama's keuken ? Met een pitbull die ze Sissy hebben genoemd ? :hihi:

En hij moet nou voor straf een weekje in een pitbullpakje door de grote stad lopen ? Met een spraytje hondenlokstof ?

Hoe gaat het met de pitbull ? Heeft ie lang onder de douche gestaan ? Perverse mensen...

Hee Qaiys, waardoor denk jij dat dit gedrag ontstaat ?

Nou, ik ga gauw de keuken in. Heb het druk vandaag ! Geen dier te zien trouwens.Hoewel..
Ik heb een egel in de tuin ;)

Pas je wel op ... egels schijnen een heleboel vlooien te hebben.

Charlus
12-08-08, 09:09
<...>Een gepensioneerde opa heeft zich langs een drukke weg in Londen vergrepen aan een onschuldig paard in de wei.<...>
Een onschuldig paard, itt. niet zo onschuldige paarden. Van die snollerige tiepjes.
Het paard in kwestie:
http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00339/Paard_339557d.jpg
Onschuldig of toch niet zo onschuldig?

Charlus
12-08-08, 09:11
<...>Ik heb een egel in de tuin ;)
Ja die zijn schattig.

Witte78
12-08-08, 09:19
Een onschuldig paard, itt. niet zo onschuldige paarden. Van die snollerige tiepjes.
Het paard in kwestie:
http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00339/Paard_339557d.jpg
Onschuldig of toch niet zo onschuldig?

Moeten die paarden er maar niet zo uitdagend bijlopen.

H.P.Pas
12-08-08, 09:26
Ik heb een egel in de tuin ;)


Het liefdeleven van de egel
Verloopt behoedzaam, in de regel.

H.P.Pas
12-08-08, 09:31
, een schouwspel dat een voorbijrijdende motorrijder uiteraard zo choqueerde dat hij de politie belde.




Moet een Oosterse mororrijder geweest zijn.

naam
12-08-08, 09:46
Moet een Oosterse mororrijder geweest zijn.


Qaiys, onze oosterling? :eek:

mark61
12-08-08, 11:31
Een onschuldig paard, itt. niet zo onschuldige paarden. Van die snollerige tiepjes.
Het paard in kwestie:
http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00339/Paard_339557d.jpg
Onschuldig of toch niet zo onschuldig?

Snollebak.

mark61
12-08-08, 11:32
Qaiys, onze oosterling? :eek:

Zuiderling klinkt te zwoel & onzedelijk.

knuppeltje
12-08-08, 11:38
Moeten die paarden er maar niet zo uitdagend bijlopen.

Je moetst eens weten wat voor ordinaire sletten dat kunnen zijn.

The_Grand_Wazoo
12-08-08, 12:12
Moeten die paarden er maar niet zo uitdagend bijlopen.

Maar als een merrie er uitdagend bijloopt wil dat niet meteen zeggen dat zij dus wil rampetampen.Misschien wil zij wel gewoon eens een goed gesprek met je, over haver, roskammen, hoefijzers. Of heeft zij gewoon zin in lichtere vormen van intimiteit. Laat nou je leuter eens in je broek en begin eens met een uitgebreid voorspel. Wist je dat de meeste merries dol waren op tongen ... nou, wanneer heb jij voor het laatst met een merrie getongt? Als ik het niet dacht.

H.P.Pas
12-08-08, 12:40
Zuiderling klinkt te zwoel & onzedelijk.

'Zonderling neukt mieren' .
Is dat een topictitel ?

knuppeltje
12-08-08, 13:37
'Zonderling neukt mieren' .
Is dat een topictitel ?

Zou wel opzien baren denk.

mark61
12-08-08, 16:35
'Zonderling neukt mieren' .
Is dat een topictitel ?

Meer een onderschrift voor een zekere prikker.

super ick
12-08-08, 17:06
Kwaais had zin in een verzetje en googelde op dierensex.
Maar om die artikelen nu hier te posten vind ik wel een beetje te ver gaan.
Ik snap dat hij goed ingeburgert is maar dergelijke sexuele voorkeuren hou je voor jezelf, kwaais. Ook hier zijn nog taboes.
Mensen met dieren, profeten met kinderen, etc. daar praat je niet over.