PDA

Bekijk Volledige Versie : O o die Japannertjes toch...



Divine_70
12-08-08, 20:38
In Hongkong werd de politie in de nacht van 8 op 9 augustus gealarmeerd door de 41-jarige Xing, die wist te vertellen dat hij in het Lan Tian stadspark in een benarde situatie was terechtgekomen. Eens de politie daar was, zagen ze dat Xing met zijn penis vastzat in een van de gaatjes van een stalen zitbank. De eenzame -en goed gestoorde- Xing vond het waarschijnlijk opwindend om zijn geslachtsdeel in zo'n gaatje te stoppen. Maar eens zijn hoogtepunt naderde, kon Xing zijn inmiddels gezwollen penis niet meer uit het veel te kleine gaatje trekken.

Zitting bank eruit
De politie trof Xing, met zijn gezicht naar beneden, al kreunend van de pijn aan. Omdat ze hem niet meteen konden helpen werd een ambulance gebeld en probeerden de meegekomen artsen hem uit zijn benarde positie te bevrijden door wat bloed af te tappen. Tevergeefs, want de penis bleef gezwollen. Waardoor er geen andere oplossing restte dan de zitting van de bank eruit te zagen.

Vier pijnlijke uren
Xian werd in het ziekenhuis pas na vier pijnlijke uren bevrijd van de stalen zitting. Van de doktoren kreeg hij te horen dat als het nog een uur langer had geduurd, ze genoodzaakt waren zijn penis te verwijderen.

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/0/0/4/large_467704.jpg

HLN.BE


:jammer:

ronald
12-08-08, 20:41
Wat een lul om dat te doen.

1973Tanger
12-08-08, 20:49
:hihi::hihi: Nieuwe Olympische sport, penis schieten?

John2
12-08-08, 20:51
Wat een gelul over een lul en een bankje

mark61
12-08-08, 20:53
Japan leg een stukkie verder. Bij Luxor rechtsaf.

1973Tanger
12-08-08, 21:18
Kan me nog iets herinneren van jaren geleden dat iemand zijn piemel in een koekenpan heeft staan bakken. Heb nog steeds geen enkel benul wat de fun daarvan is, of je moet blind van honger lijden?

ronald
12-08-08, 21:40
Japan leg een stukkie verder. Bij Luxor rechtsaf.

:hihi: dat wil zeggen...als je van de binnenlanden van Afrika komt...

mark61
12-08-08, 21:43
:hihi: dat wil zeggen...als je van de binnenlanden van Afrika komt...

Van de andere kant gaat het ook, je bent alleen wat langer onderweg.

ronald
12-08-08, 21:43
Wat een gelul over een lul en een bankje

... is het ook nog eens gaan regenen...moet je dat lullige parapuutje zien.

knuppeltje
12-08-08, 21:47
Kan me nog iets herinneren van jaren geleden dat iemand zijn piemel in een koekenpan heeft staan bakken. Heb nog steeds geen enkel benul wat de fun daarvan is, of je moet blind van honger lijden?

Die is nieuw voor me.
Je hebt er alttijd wel bij die beweren dat ze er een deuk mee in die koekepan kunnen slaan, maar in bakken....das wel heel straf.
Deed ie dat met croma, of olijfolie. :hihi:

ronald
12-08-08, 21:49
Van de andere kant gaat het ook, je bent alleen wat langer onderweg.

Hoezo langer? Zo'n gaatje blijft toch even dik?

mark61
12-08-08, 21:50
Hoezo langer? Zo'n gaatje blijft toch even dik?

Ik weet niet hoe dat gat geboord is.

mark61
12-08-08, 21:51
Die is nieuw voor me.
Je hebt er alttijd wel bij die beweren dat ze er een deuk mee in die koekepan kunnen slaan, maar in bakken....das wel heel straf.
Deed ie dat met croma, of olijfolie. :hihi:

Het waren Duitsers, dus het zal wel spekvet geweest zijn. Wellicht in eigen vet, dat kan ook.

knuppeltje
12-08-08, 21:54
Het waren Duitsers, dus het zal wel spekvet geweest zijn. Wellicht in eigen vet, dat kan ook.

Het dat dan Bokworst oder Bratwurst?

mark61
12-08-08, 21:55
Het dat dan Bokworst oder Bratwurst?

Wat heb je liever? :chef:

ronald
12-08-08, 21:55
Ik weet niet hoe dat gat geboord is.

Interessant ja ...als die conisch is geboord met de grotere wijdte boven...ja, dan krijg je hem van onderen natuurlijk niet zo gemakkelijk in. Maar ik snap nu het echte probleem.... Ik dacht al....met een regenbui gaat zoiets toch krimpen? ...het topje zat natuurlijk vast. Weer een nadeel van besnijden.

mark61
12-08-08, 21:56
Interessant ja ...als die conisch is geboord met de grotere wijdte boven...ja, dan krijg je hem van onderen natuurlijk niet zo gemakkelijk in. Maar ik snap nu het echte probleem.... Ik dacht al....met een regenbui gaat zoiets toch krimpen? ...het topje zat natuurlijk vast. Weer een nadeel van besnijden.

Metaal krimpt sneller :student:

1973Tanger
12-08-08, 21:57
Die is nieuw voor me.
Je hebt er alttijd wel bij die beweren dat ze er een deuk mee in die koekepan kunnen slaan, maar in bakken....das wel heel straf.
Deed ie dat met croma, of olijfolie. :hihi:

Ik zweer het je. Ik stond er ook versteld van toen ik het hoorde. Ik heb echter de moeite niet genomen daar dieper op in te gaan. Echt bizar. Wat ik achteraf nog wel heb opgevangen, is dat het een aangenaam gevoel bij de persoon teweegbracht (net tegen het kookpunt aan). Waar de mens allemaal toe in staat is? Zulke dingen blijven in je geheugen gegrift en bij het zien van deze topic moest ik er weer aan denken. Ik wou dat ik deze informatie voorgoed kon wissen.

ronald
12-08-08, 21:58
Metaal krimpt sneller :student:

...dus 't was toch die regenbui die de schuldige is.

knuppeltje
12-08-08, 22:02
Wat heb je liever? :chef:

Sauerkraut und zweinenspek. Und eine grose pinte.

mark61
12-08-08, 22:04
...Eerst probeerden zij samen de penis van Brandes op te eten, wat wegens de taaiheid van het vlees zo goed als onmogelijk was. Er werden nog pogingen gedaan het vlees beter eetbaar te maken door het in een braadpan te bereiden, maar dit gaf maar nauwelijks resultaat. Zij hebben uiteindelijk niet de gehele penis geconsumeerd...

Aan tafel!

Ongeduldige knoeiers, twee uur stoven met een sjalotje en alles komt dik in orde.

John2
12-08-08, 22:04
... is het ook nog eens gaan regenen...moet je dat lullige parapuutje zien.
:hihi:

Hij zal wel een lullig inkomen hebben gehad waardoor hij een heer niot kon betalen, maar vind het wel lullig voor hem dat hij met zijn lul in zo'n lullig bankje zit terwijl de lul van een fotograaf daar dan weer een lullig fototje van maakt.
Daar komt altijd gelul van.:ego:

mark61
12-08-08, 22:04
...dus 't was toch die regenbui die de schuldige is.

Regen is zo vaak een domper op de vreugde.

1973Tanger
12-08-08, 22:06
...Eerst probeerden zij samen de penis van Brandes op te eten, wat wegens de taaiheid van het vlees zo goed als onmogelijk was. Er werden nog pogingen gedaan het vlees beter eetbaar te maken door het in een braadpan te bereiden, maar dit gaf maar nauwelijks resultaat. Zij hebben uiteindelijk niet de gehele penis geconsumeerd...

Aan tafel!


Doe er maar weer een schepje bovenop. :hihi: Heerlijk die meligheid zo nu en dan. :melig2:

knuppeltje
12-08-08, 22:09
Aan tafel!.

Met hoeveel dan? Heb wel eens gezien dat iemand zo'n ding helemaal alleen achter de kiezen stak. :hihi:

John2
12-08-08, 22:14
Met hoeveel dan? Heb wel eens gezien dat iemand zo'n ding helemaal alleen achter de kiezen stak. :hihi:

En zei ze toen Ananas of meloen?:hihi:

Knuppeltje heeft ook privet space :ego:

mark61
12-08-08, 22:20
Doe er maar weer een schepje bovenop. :hihi: Heerlijk die meligheid zo nu en dan. :melig2:


Ik wil dat je je angsten confronteert en je zo ervan bevrijdt :student:

mark61
12-08-08, 22:21
Met hoeveel dan? Heb wel eens gezien dat iemand zo'n ding helemaal alleen achter de kiezen stak. :hihi:

Dan zat de rest van meneer er nog aan zekers?

Hou het beschaafd en zie het als een borrelhapje.

ronald
12-08-08, 22:26
Regen is zo vaak een domper op de vreugde.

Je sneu....:denk: ...dacht eerst nog ff aan het verkrijgen van warmte door beweging om het metaal uit te laten zetten...maar dat zet ook geen zoden aan de dijk. Het blijft een val.

knuppeltje
12-08-08, 22:26
Hou het beschaafd en zie het als een borrelhapje.

Bij de meeste mag dat ook niet veel meer naam hebben denk.
Tis net als met sportvissers, hoe langer ze er over de vangst lullen, hoe meer ervan zouden kunnen eten.

mark61
12-08-08, 22:28
Je sneu....:denk: ...dacht eerst nog ff aan het verkrijgen van warmte door beweging om het metaal uit te laten zetten...maar dat zet ook geen zoden aan de dijk. Het blijft een val.

Ik vrees dat in China KEMA-keuren e.d. nog niet helemaal operationeel zijn. De consument is aan de wilde beesten overgeleverd.

John2
12-08-08, 22:33
Dan zat de rest van meneer er nog aan zekers?

Hou het beschaafd en zie het als een borrelhapje.

Dan was het zeker een aanbieding, 10 worstjes 1 bankje cadeau, dus als ik in leiden kom en zie een lul op een bankje weet ik dat jij goed zit :hihi:

mark61
12-08-08, 22:35
Dan was het zeker een aanbieding, 10 worstjes 1 bankje cadeau, dus als ik in leiden kom en zie een lul op een bankje weet ik dat jij goed zit :hihi:

Ik ben der niet en zit nooit op bankjes. Als je es wist wat voor viezigheden ze op die dingen uithalen.

ronald
12-08-08, 22:36
:jammer:

Dank aan Divine_70... de jongens zijn helemaal blij met deze goed in te leven dijenkletser.:fparty:


oooopps... Sorry Mr. Tokyo.

ronald
12-08-08, 22:37
Ik vrees dat in China KEMA-keuren e.d. nog niet helemaal operationeel zijn. De consument is aan de wilde beesten overgeleverd.

Nou ja... misschien was het gewoon volgens Chinese maatstaven?

mark61
12-08-08, 22:37
Dank aan Divine_70... de jongens zijn helemaal blij met deze goed in te leven dijenkletser.:fparty:


oooopps... Sorry Mr. Tokyo.

Mr. Xing is de naam :fpetaf: from Hong Kong, dat ligt op de Westbank een slordige 24 km van Luxor.

ronald
12-08-08, 22:40
Mr. Xing is de naam :fpetaf: from Hong Kong, dat ligt op de Westbank een slordige 24 km van Luxor.

Dom...dom... toch de verkeerde weg ingereden....en dat na al die zomercursussen Arabisch....:eek:

1973Tanger
12-08-08, 22:40
...Eerst probeerden zij samen de penis van Brandes op te eten, wat wegens de taaiheid van het vlees zo goed als onmogelijk was. Er werden nog pogingen gedaan het vlees beter eetbaar te maken door het in een braadpan te bereiden, maar dit gaf maar nauwelijks resultaat. Zij hebben uiteindelijk niet de gehele penis geconsumeerd...

Aan tafel!

Ongeduldige knoeiers, twee uur stoven met een sjalotje en alles komt dik in orde.

Ik denk dat dat het verhaal is, maar ik heb nooit geweten dat ze van plan waren dat spul op te eten? :eek:

mark61
12-08-08, 22:43
Ik denk dat dat het verhaal is, maar ik heb nooit geweten dat ze van plan waren dat spul op te eten? :eek:

En dat deden ze dus ook. Daarna vermoordde meneer 1 met volledige instemming van meneer 2 meneer 2, en at hij er nog wat van. Toen werd ie opgepakt en weggestopt.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Armin_Meiwes

1973Tanger
12-08-08, 22:43
Mr. Xing is de naam :fpetaf: from Hong Kong, dat ligt op de Westbank een slordige 24 km van Luxor.


:hihi:

1973Tanger
12-08-08, 22:45
En dat deden ze dus ook. Daarna vermoordde meneer 1 met volledige instemming van meneer 2 meneer 2, en at hij er nog wat van. Toen werd ie opgepakt en weggestopt.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Armin_Meiwes


Dank voor de link Mark, maar ik ben bezig deze informatie zo spoedig mogelijk te verdringen. Heb namelijk een zwake maag. :kotsen2:

1973Tanger
12-08-08, 22:48
Dom...dom... toch de verkeerde weg ingereden....en dat na al die zomercursussen Arabisch....:eek:

Hee Ronald is het je opgevallen dat we precies dezelfde emoticon op hetzelfde tijdstip hebben gebruikt?:eek:

mark61
12-08-08, 22:49
Dank voor de link Mark, maar ik ben bezig deze informatie zo spoedig mogelijk te verdringen. Heb namelijk een zwake maag. :kotsen2:

Misschien helpt het als je overgewicht hebt :hihi:

Verdrijft waarschijnlijk ook wel een hongergevoel bij de ramadan, hoewel, doe toch maar niet :hihi: Ik wil de gevolgen niet op mijn geweten hebben.

Enfin, een mens vergeet snel.

Toch is het gek dat die man tot levenslang is veroordeeld, want het was een geval van euthanasie, en kannibalisme, wat in Duitsland niet verboden is. Waar wel eigenlijk? Dus kreeg ie levenslang wegens het 'verstoren van de rust van de doden.' Das dan weer wel strafbaar.

ronald
12-08-08, 22:52
Hee Ronald is het je opgevallen dat we precies dezelfde emoticon op hetzelfde tijdstip hebben gebruikt?:eek:

Verhip... Wat was jouw motivatie? Die van mij gewoon luiigheid...wilde die Smileys niet weer openen en pikte maar eentje uit.

mark61
12-08-08, 22:52
Een gezegende nachtrust eenieder. Niet van snikkeltjes in places they don't belong dromen.

1973Tanger
12-08-08, 22:52
Misschien helpt het als je overgewicht hebt :hihi:

Verdrijft waarschijnlijk ook wel een hongergevoel bij de ramadan, hoewel, doe toch maar niet :hihi: Ik wil de gevolgen niet op mijn geweten hebben.

Enfin, een mens vergeet snel.

Toch is het gek dat die man tot levenslang is veroordeeld, want het was een geval van euthanasie, en kannibalisme, wat in Duitsland niet verboden is. Waar wel eigenlijk? Dus kreeg ie levenslang wegens het 'verstoren van de rust van de doden.' Das dan weer wel strafbaar.


Dat kotsen of het consumeren van dicks zou tegen overgewicht helpen?:huil2:

mark61
12-08-08, 22:53
Dat kotsen of het consumeren van dicks zou tegen overgewicht helpen?:huil2:

Allebei, denkk. Brrr. Ik ben weg.

1973Tanger
12-08-08, 22:53
Verhip... Wat was jouw motivatie? Die van mij gewoon luiigheid...wilde die Smileys niet weer openen en pikte maar eentje uit.

Telepathie vriend. :hihi:

ronald
12-08-08, 22:53
Een gezegende nachtrust eenieder. Niet van snikkeltjes in places they don't belong dromen.

Speciaal niet diegenen die zijn besneden.....:huil2:

ronald
12-08-08, 22:55
Telepathie vriend. :hihi:

Wow... keek even snel naar de lucht... Zag echter geen bal door die lantaren.

John2
12-08-08, 23:03
Ik ben der niet en zit nooit op bankjes. Als je es wist wat voor viezigheden ze op die dingen uithalen.

Je weet het zeker want ik dach je toch gezien te hebben?

http://www.trouwborstfotografie.nl/thumbnails/thumb_20080203115936_zwerver%20op%20een%20bankje.j pg

:hihi:

John2
12-08-08, 23:06
Nou ja... misschien was het gewoon volgens Chinese maatstaven?

Hoe kom je er op :hihi::hihi::hihi::hihi:

ronald
12-08-08, 23:11
Hoe kom je er op :hihi::hihi::hihi::hihi:

Hoe kom je eruit is de vraag...:hihi: En je weet 't ...van Mark61 moeten er er niet meer opzitten. Zonder het weet zit je tot je lenden in de Nijl...wel mooi uitzicht daar....

John2
12-08-08, 23:22
Hoe kom je eruit is de vraag...:hihi: En je weet 't ...van Mark61 moeten er er niet meer opzitten. Zonder het weet zit je tot je lenden in de Nijl...wel mooi uitzicht daar....

Je bedoeld die sloot bij luxor links:hihi:

Whahaha, zit net te denken dat die chinees nog geluk heeft gehad, hij zou hem maar hebben gestopt in de chinesche-muur.:hihi:

ronald
12-08-08, 23:27
Je bedoeld die sloot bij luxor links:hihi:

Whahaha, zit net te denken dat die chinees nog geluk heeft gehad, hij zou hem maar hebben gestopt in de chinesche-muur.:hihi:


Link, rechts...wos macht es ois?
Ja...dan kan je niet zo gemakkelijk van de andere kant meehelpen duwen. M'n zoon heeft er gisteren ook nog vanaf zitten kotsen. Dan maar regen.

1973Tanger
13-08-08, 00:08
Je weet het zeker want ik dach je toch gezien te hebben?

http://www.trouwborstfotografie.nl/thumbnails/thumb_20080203115936_zwerver%20op%20een%20bankje.j pg

:hihi:


:hihi:

John2
13-08-08, 00:17
:hihi:

Nu alleen maar hopen dat Mark61 ook de lul ervan inziet?:hihi:

John2
13-08-08, 00:19
Link, rechts...wos macht es ois?
Ja...dan kan je niet zo gemakkelijk van de andere kant meehelpen duwen. M'n zoon heeft er gisteren ook nog vanaf zitten kotsen. Dan maar regen.

Zou ik ook doen denk ik als ik een man zag zitten met zijn gevalletje in de muur, gewoon er overheen kotsen:hihi:

1973Tanger
13-08-08, 00:24
Nu alleen maar hopen dat Mark61 ook de lul ervan inziet?:hihi:

Sterker, daar zit een lul! :cola:

1973Tanger
13-08-08, 02:01
Nu alleen maar hopen dat Mark61 ook de lul ervan inziet?:hihi:


Uit ervaring weet ik dat hij daar niet van houd. Toen werd hij letterlijk geportreteerd als een volgzame schaap voor een beeldbuis, waar Bush tot hem sprak door een prikker die hier de ganse dag stoned als een garnaal overal opdook. Je moet niet te visualistisch met hem worden. :hihi:

John2
13-08-08, 12:03
Uit ervaring weet ik dat hij daar niet van houd. Toen werd hij letterlijk geportreteerd als een volgzame schaap voor een beeldbuis, waar Bush tot hem sprak door een prikker die hier de ganse dag stoned als een garnaal overal opdook. Je moet niet te visualistisch met hem worden. :hihi:

Dan is mijn afbeelding niet verweg van de realiteit eerst stoned op de bank en later als junk/zwerver op de zelfde bank maar dan zonder tv .:engel:
May zou standaard haar :zweep::zweep: gebruiken voor mij.

Ik denk dat ik maar weer ff onderduik voor de woede van Mark :stout:

1973Tanger
13-08-08, 15:02
Dan is mijn afbeelding niet verweg van de realiteit eerst stoned op de bank en later als junk/zwerver op de zelfde bank maar dan zonder tv .:engel:
May zou standaard haar :zweep::zweep: gebruiken voor mij.

Ik denk dat ik maar weer ff onderduik voor de woede van Mark :stout:
:hihi:

Divine_70
13-08-08, 21:44
De heren hebben zich vermaakt zie ik. :fpetaf:

knuppeltje
13-08-08, 21:49
De heren hebben zich vermaakt zie ik. :fpetaf:

Dat heb je als jij hier geen toezicht houdt, loopt het binnen de korste keren uit de hand. :schreeuw:

Divine_70
13-08-08, 22:37
Dat heb je als jij hier geen toezicht houdt, loopt het binnen de korste keren uit de hand. :schreeuw:


En jij denkt dat ik dit stelletje ongeregeld in het gareel zou kunnen houden? :hihi:

John2
13-08-08, 22:44
En jij denkt dat ik dit stelletje ongeregeld in het gareel zou kunnen houden? :hihi:

Je bent gelukkig je zweepje vergeten zie ik!

Yep Daffie als jij er niet bent dansen de muisen op the table:engel:

knuppeltje
13-08-08, 22:51
En jij denkt dat ik dit stelletje ongeregeld in het gareel zou kunnen houden? :hihi:

Voor een goddelijke is niets onmogenlijk. :schreeuw:

Divine_70
13-08-08, 22:56
Je bent gelukkig je zweepje vergeten zie ik!

Yep Daffie als jij er niet bent dansen de muisen op the table:engel:

Dat zweepje hangt tegenwoordig aan de muur en ik smijt doe boefjes er tegen aan.
:rambo:

Divine_70
13-08-08, 22:57
Voor een goddelijke is niets onmogenlijk. :schreeuw:

Ik word ook ouder heur. :wtf:

John2
13-08-08, 23:00
Ik word ook ouder heur. :wtf:

Ja als je te lui wordt om het zweepje te pakken word je inderdaad oud :hihi:

knuppeltje
13-08-08, 23:01
Ik word ook ouder heur. :wtf:

Ik hoop, heel oud. :engel:

knuppeltje
13-08-08, 23:02
Ja als je te lui wordt om het zweepje te pakken word je inderdaad oud :hihi:

Sm freak. :schreeuw:

Divine_70
13-08-08, 23:04
Ik hoop, heel oud. :engel:

Je kent het cliche Knuppeltje:

*Iedereen wil oud worden maar niemand wil oud zijn*, dat geldt dus ook voor moi. :student:

John2
13-08-08, 23:15
Sm freak. :schreeuw:

Nee hoor, alleen zij en ik haten elkaar:hihi:

En mag ik nu aub slaaaaaaaaaaaaapen please?:engel:

Divine_70
13-08-08, 23:20
Nee hoor, alleen zij en ik haten elkaar:hihi:

You bet! :duivels:


:fuckit:

knuppeltje
14-08-08, 11:06
Je kent het cliche Knuppeltje:

*Iedereen wil oud worden maar niemand wil oud zijn*, dat geldt dus ook voor moi. :student:

Ken je deze: Oud worden is niks, maar oud zijn.

John2
14-08-08, 11:18
You bet! :duivels:


:fuckit:

ok, zet een euro op mijzelf :engel: