PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Israël biedt Palestijnen 93 procent Westoever'



John2
13-08-08, 20:43
'Israël biedt Palestijnen 93 procent Westoever'
dinsdag 12 augustus 2008 | 11:11 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 12 augustus 2008 | 12:04

Tekstgrootte
JERUZALEM (ANP) - De Israëlische premier Ehud Olmert heeft de Palestijnse Autoriteit een vredesvoorstel gedaan, waarbij de Palestijnen 93 procent van de Westelijke Jordaanoever zouden krijgen. In ruil voor de overige 7 procent zou Israël een strook land in de Negevwoestijn bij de Gazastrook voegen.

Dat meldde de Israëlische krant Haaretz dinsdag. De voorgenomen grens tussen Israël en de Westoever zou overeenkomen met het tracé van de scheidingsmuur die Israël tussen de beide gebieden heeft gebouwd.

Olmert zou de Palestijnse leiders bovendien een vrije doortocht hebben aangeboden van de Gazastrook naar de Westoever, zonder veiligheidscontroles.

Als voorwaarde stelt Olmert volgens de krant dat de Fatah-beweging van de Palestijnse president Mahmoud Abbas haar gezag over de Gazastrook moet herstellen. Momenteel is die in handen van Hamas.

mark61
13-08-08, 21:06
'Israël biedt Palestijnen 93 procent Westoever'
dinsdag 12 augustus 2008 | 11:11 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 12 augustus 2008 | 12:04

Tekstgrootte
JERUZALEM (ANP) - De Israëlische premier Ehud Olmert heeft de Palestijnse Autoriteit een vredesvoorstel gedaan, waarbij de Palestijnen 93 procent van de Westelijke Jordaanoever zouden krijgen. In ruil voor de overige 7 procent zou Israël een strook land in de Negevwoestijn bij de Gazastrook voegen.

:haha: Je moet het lef maar hebben. We stelen jullie land, we willen wel wat teruggeven, maar de lekkere stukjes houden we, ter compensatie geven we jullie woestijn. OK? :strik:


Dat meldde de Israëlische krant Haaretz dinsdag. De voorgenomen grens tussen Israël en de Westoever zou overeenkomen met het tracé van de scheidingsmuur die Israël tussen de beide gebieden heeft gebouwd.

Dat is al meer dan 7% diefstal.


Olmert zou de Palestijnse leiders bovendien een vrije doortocht hebben aangeboden van de Gazastrook naar de Westoever, zonder veiligheidscontroles.

Goh, hij biedt ze een elementair mensenrecht aan. Die man is gul.


Als voorwaarde stelt Olmert volgens de krant dat de Fatah-beweging van de Palestijnse president Mahmoud Abbas haar gezag over de Gazastrook moet herstellen. Momenteel is die in handen van Hamas.

Godallemachtig, ons democratische Israel is voor gewelddadige dictatuur. Het zijn toch maar Arabieren joh, die vinden dat normaal.

John2
13-08-08, 21:27
=mark61;3695356]:haha: Je moet het lef maar hebben. We stelen jullie land, we willen wel wat teruggeven, maar de lekkere stukjes houden we, ter compensatie geven we jullie woestijn. OK? :strik:
Ik zie en lees het Mark, maar waarom in GOD'S NAAM vermoorden ze elkaar als het alleen maar een kut-woestijn is.
Hoe dom kun je dan zijn als Palestijn????????



Dat meldde de Israëlische krant Haaretz dinsdag. De voorgenomen grens tussen Israël en de Westoever zou overeenkomen met het tracé van de scheidingsmuur die Israël tussen de beide gebieden heeft gebouwd.

Dat is al meer dan 7% diefstal.

Nee, Mark geen diefstal, een gemiddeld jood is zakenmens, je bied ze 93% ze eisen 100% en je geeft ze 96,5%, gewoon zakelijk, just business without rules!!!



Goh, hij biedt ze een elementair mensenrecht aan. Die man is gul. Ja en dat kost ze niets, voor Joodse begripen is dit uniek, dus geniet er maar even van.:engel:



Godallemachtig, ons democratische Israel is voor gewelddadige dictatuur. Het zijn toch maar Arabieren joh, die vinden dat normaal.

Yep, safety for all!!!

mark61
13-08-08, 21:32
Ik zie en lees het Mark, maar waarom in GOD'S NAAM vermoorden ze elkaar als het alleen maar een kut-woestijn is.
Hoe dom kun je dan zijn als Palestijn????????

Goed lezen. Israel wil het goede land houden, en woestijn weggeven. De Palestijnen willen hun land terug. Godallemachtig wat een domme reactie.


Nee, Mark geen diefstal, een gemiddeld jood is zakenmens, je bied ze 93% ze eisen 100% en je geeft ze 96,5%, gewoon zakelijk, just business without rules!!!

DAT-LAND-IS-GESTOLEN. Het minste dat ze kunnen doen is het onvoorwaardelijk teruggeven, en dan nog herstelbetalingen doen.

Helen is blijkbaar jouw dagelijkse bezigheid. Ik vermoedde al zoiets.


Yep, safety for all!!!

Nee, monsterlijke chantage.

knuppeltje
13-08-08, 21:46
[QUOTE=John2;3695378]Ik zie en lees het Mark, maar waarom in GOD'S NAAM vermoorden ze elkaar als het alleen maar een kut-woestijn is.
Hoe dom kun je dan zijn als Palestijn????????

Mwa, voor de zionisten is het blijkbaar geen kut-woestijn, en daarvoor vermoorden ze dan ook 6 keer zoveel Palestijnse burgers als dat er andersom gebeurt.
Das dan nog even los gezien van alle andere gigantische misdaden die ze tegen de Palestijnen uithalen.


Nee, Mark geen diefstal, een gemiddeld jood is zakenmens, je bied ze 93% ze eisen 100% en je geeft ze 96,5%, gewoon zakelijk, just business without rules!!!

Van het eerst gejatte dan toch. Inderdaad, totaal tegen alle regels in en onder druk.


Ja en dat kost ze niets, voor Joodse begripen is dit uniek, dus geniet er maar even van.:engel:

Das meestal met gebruikmaking van het recht van de sterkste.


Yep, safety for all!!!

Behalve voor de Palestijnen dan denk.

Maar het is allemaal gelul, geen een Israelische regering krijgt dit bij de zionisten voor elkaar, ook al zouden alle Palestijnen ermee akkoord gaan.
Als er iets is wat Olmert weet, dan is het dat wel, maar aangezien hij ook weet dat Oost Jeruzalem voor de Palestijnen heilig is, en dat nu juist ook tot die zogenaamde 7% behoort, kan hij zo dat voorstel makkelijk doen.
De Palestijnen zullen Oost Jeruzalem niet opgeven, en Olmert zal dus zeggen: zie je wel. Zo gaat dat nepplan van hem weer mooi in de ijskast, worden er geen nederzettingen ontruimd, maar uitgebreid, en is de Palestijnse staat weer verder weg dan ooit.

Wat een gluiperd.

1973Tanger
13-08-08, 23:14
'Israël biedt Palestijnen 93 procent Westoever'
dinsdag 12 augustus 2008 | 11:11 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 12 augustus 2008 | 12:04

Tekstgrootte
JERUZALEM (ANP) - De Israëlische premier Ehud Olmert heeft de Palestijnse Autoriteit een vredesvoorstel gedaan, waarbij de Palestijnen 93 procent van de Westelijke Jordaanoever zouden krijgen. In ruil voor de overige 7 procent zou Israël een strook land in de Negevwoestijn bij de Gazastrook voegen.

Dat meldde de Israëlische krant Haaretz dinsdag. De voorgenomen grens tussen Israël en de Westoever zou overeenkomen met het tracé van de scheidingsmuur die Israël tussen de beide gebieden heeft gebouwd.

Olmert zou de Palestijnse leiders bovendien een vrije doortocht hebben aangeboden van de Gazastrook naar de Westoever, zonder veiligheidscontroles.

Als voorwaarde stelt Olmert volgens de krant dat de Fatah-beweging van de Palestijnse president Mahmoud Abbas haar gezag over de Gazastrook moet herstellen. Momenteel is die in handen van Hamas.

Die 7% zal zeker Jeruzalem zijn? Die strook toevoegen aan de Gaza kunnen ze in hun gat stoppen als ik Palestijn was.

1973Tanger
13-08-08, 23:17
Ik zie en lees het Mark, maar waarom in GOD'S NAAM vermoorden ze elkaar als het alleen maar een kut-woestijn is.
Hoe dom kun je dan zijn als Palestijn????????




Nee, Mark geen diefstal, een gemiddeld jood is zakenmens, je bied ze 93% ze eisen 100% en je geeft ze 96,5%, gewoon zakelijk, just business without rules!!!


Ja en dat kost ze niets, voor Joodse begripen is dit uniek, dus geniet er maar even van.:engel:




Yep, safety for all!!!

Zakenmens? Wat heeft dit met handel te maken? Denk je zeker dat zo'n generaties lang bloedig conflict met een simpel handjeklap afgedaan kan worden?

Slinger
14-08-08, 01:18
'Israël biedt Palestijnen 93 procent Westoever'
dinsdag 12 augustus 2008 | 11:11 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 12 augustus 2008 | 12:04

Tekstgrootte
JERUZALEM (ANP) - De Israëlische premier Ehud Olmert heeft de Palestijnse Autoriteit een vredesvoorstel gedaan, waarbij de Palestijnen 93 procent van de Westelijke Jordaanoever zouden krijgen. In ruil voor de overige 7 procent zou Israël een strook land in de Negevwoestijn bij de Gazastrook voegen.

Dat meldde de Israëlische krant Haaretz dinsdag. De voorgenomen grens tussen Israël en de Westoever zou overeenkomen met het tracé van de scheidingsmuur die Israël tussen de beide gebieden heeft gebouwd.

Olmert zou de Palestijnse leiders bovendien een vrije doortocht hebben aangeboden van de Gazastrook naar de Westoever, zonder veiligheidscontroles.

Als voorwaarde stelt Olmert volgens de krant dat de Fatah-beweging van de Palestijnse president Mahmoud Abbas haar gezag over de Gazastrook moet herstellen. Momenteel is die in handen van Hamas.


Je snapt toch wel dat 93% niet genoeg is. 100% is ook niet genoeg. De Palestijnen willen alleen 200%, en dat is 200% meer dan ze ooit gehad hebben.

John2
14-08-08, 09:50
Dank u antizionisten voor uw daverenden antwoorden.

Als ik Palestijn zou zijn zou ik het accepteren, zodat mijn bevolking in iedergeval een eigen stuk grond had om te wonen en van daaruit gaan bouwen naar een stabiel land en de wereld overtuigen dat de andere gronden zoals in het vn besluit ook aan hen toe horen.
Maar nee, zoals ik hier ziet aan de antwoorden van de personen die pro palestijnse gevoelens hebben, hoeven we ook van de palestijnen geen handreiking te verwachten.

knuppeltje
14-08-08, 09:54
Je snapt toch wel dat 93% niet genoeg is. 100% is ook niet genoeg. De Palestijnen willen alleen 200%, en dat is 200% meer dan ze ooit gehad hebben.

Waarom maak je er geen 400% van, wat maakt jou het uit.

John2
14-08-08, 09:59
=mark61;3695385]Goed lezen. Israel wil het goede land houden, en woestijn weggeven. De Palestijnen willen hun land terug. Godallemachtig wat een domme reactie.
Dan zou de eerste logische stap wezen naar de VN en hun toegewezen land eens een keer opeisen na 60 jaar.



DAT-LAND-IS-GESTOLEN. Het minste dat ze kunnen doen is het onvoorwaardelijk teruggeven, en dan nog herstelbetalingen doen.
Herstelbetalingen voor wat, voor de doden die zijn gevallen of voor de huizen die zijn vernield?
Word er dan ook een herstel betaling gedaan aan Israel voor de schade en de doden die daar zijn gevallen?
Of wil je gewoon alles tegen elkaar wegstrepen?



Helen is blijkbaar jouw dagelijkse bezigheid. Ik vermoedde al zoiets.Ja ik heel vrachtwagens vol, gek.



Nee, monsterlijke chantage.
En dat komt uit jou mond?

knuppeltje
14-08-08, 10:08
Dank u antizionisten voor uw daverenden antwoorden.

Als ik Palestijn zou zijn zou ik het accepteren, zodat mijn bevolking in iedergeval een eigen stuk grond had om te wonen en van daaruit gaan bouwen naar een stabiel land en de wereld overtuigen dat de andere gronden zoals in het vn besluit ook aan hen toe horen.
Maar nee, zoals ik hier ziet aan de antwoorden van de personen die pro palestijnse gevoelens hebben, hoeven we ook van de palestijnen geen handreiking te verwachten.

Als ik Palestijn zou zijn zou ik tegen Olmert zeggen, ontruim eerst gauw even die nedezettingen op de West Bank, wachten wij wel even op. Eens kijken hoe snel ze daar mee klaar zijn? Met St Juttemis?
Maar blijkbaar ben jij een zelfde schaamteloze smiecht als Olmert.
Ook jij- net zo goed als die idioot van een Slinger, weten maar al te goed dat het alleen al voor de zionisten een totaal onmogelijk voorstel is.
Daarbij hoort Oost Jeruzalem niet eens bij die zogenaamde 7%, en zelfs dat buiten beschouwing gelaten, moeten alle nederzettingen ontruimd worden, de muur- als die niet gesloopt wordt, toch minstens op de juiste grens worden geplaatst, om die 7% - 7% te laten, en niet al veel en veel meer meer.
Stelletje smerige leugenachtige zionisten.

knuppeltje
14-08-08, 10:14
[QUOTE]Dan zou de eerste logische stap wezen naar de VN en hun toegewezen land eens een keer opeisen na 60 jaar.


Geef jij dan grote broer een schop onder zijn reet als die weer een vete uitspreekt?


Herstelbetalingen voor wat, voor de doden die zijn gevallen of voor de huizen die zijn vernield?
Word er dan ook een herstel betaling gedaan aan Israel voor de schade en de doden die daar zijn gevallen?
Of wil je gewoon alles tegen elkaar wegstrepen?

Als ze dat al tegenover elkaar zouden wegstrepen, blijft er nog zoveel over om te betalen zodat Israel in een klap heel veel armer zou worden.

Giuseppe
14-08-08, 10:20
100% of niks.

mark61
14-08-08, 10:24
Dan zou de eerste logische stap wezen naar de VN en hun toegewezen land eens een keer opeisen na 60 jaar.

De onderhand tientallen resoluties van de VN over het onderwerp zijn jou volledig ontgaan. Man wat een stom antwoord.


Herstelbetalingen voor wat, voor de doden die zijn gevallen of voor de huizen die zijn vernield?

Wat dacht je van:

- de door de joodse immigranten vermoorde Palestijnen
- de door de joodse immigranten verdreven Palestijnen
- de diefstal van hun land
- de permanente onderdrukking, incl. het onmogelijk maken van economische ontwikkeling

Die huizen kunnen ze compenseren door de illegale nederzettingen te laten staan.

Maar het zou zoals in Gaza gaan, omdat ze de Palestijnen niets gunden hebben ze alles opgeblazen.


Word er dan ook een herstel betaling gedaan aan Israel voor de schade en de doden die daar zijn gevallen?

Nee, waarom? Als je ergens een veroveringsoorlog begint moet je niet gek staan te kijken als de inboorlingen terugschieten. Waar ze ook volledig recht op hebben.


Ja ik heel vrachtwagens vol, gek.

Jij vindt Olmert's 'aanbod' zo grappig, dus ik informeer maar even.

knuppeltje
14-08-08, 11:04
Man wat een stom antwoord.

Ik vraag me af waar het bij die gasten is mis gegaan tussen de oren, toch niet normaal meer zoiets.

John2
14-08-08, 11:13
mark61;3695593]De onderhand tientallen resoluties van de VN over het onderwerp zijn jou volledig ontgaan. Man wat een stom antwoord.
Waarom nou weer een stom antwoord?
Beste Mark, zolang de Palestijnen hun stuk grond niet opeisen bij de VN/UN en de hierbij horende verdragen niet ondertekend, kunnen er na het eerste verdrag nog duizenden verdragen komen maar deze vallen dan in het niet en kunnen niet worden bekrachtigd omdat één van de beide partijen ontbreekt, omdat er geen rechtsgeldige reclamant is.
Heel krom gesteld bestaat volgens de richtlijnen van de VN nog steeds geen Palestijns grondgebied en word iedere aanklacht van de palestijnse overheid niet behandeld omdat deze simpel weg niet bestaan.
Dit loop ik nu al jaren te roepen, maar buiten de VN/UN en de Westerse landen wil niemand dit begrijpen en word het ook door de Palestijnen afgedaan als onbelangrijk.
De enigste die het wel door had was Arafat en die wilde ook tekenen maar de PLO werd op dat moment gezien als terroristische organisatie, net zoals nu Hamas.
De PLO heeft later Israel erkend en zou daarmee de mogelijkheid hebben gehad om te ondertekenen, als een jaar later de Hamas het leiderschap niet zou hebben overgenomen.



Wat dacht je van:

- de door de joodse immigranten vermoorde Palestijnen
- de door de joodse immigranten verdreven Palestijnen
- de diefstal van hun land
- de permanente onderdrukking, incl. het onmogelijk maken van economische ontwikkeling
Wat is de waarde van een mensenleven mijn beste Mark, wil je deze gaan bepalen op het mogelijk verkregen inkomen, of door degradaties te maken van pijn en smart.
Aan de andere kant weet jij ook dat er altijd een schadebetaling is aan de winnende partij en word de schade ontstaan door oorlogshandelingen verhaalt op de verliezer.


Die huizen kunnen ze compenseren door de illegale nederzettingen te laten staan.

Maar het zou zoals in Gaza gaan, omdat ze de Palestijnen niets gunden hebben ze alles opgeblazen.

Tja ik zou ze ook laten staan.



Nee, waarom? Als je ergens een veroveringsoorlog begint moet je niet gek staan te kijken als de inboorlingen terugschieten. Waar ze ook volledig recht op hebben.

Kom kom mark ook jij weet dat de eerste strijd is begonnen met de zesdaagse oorlog in 1967 en dat in 1964 de Arabische liga al een verklaring deed uitgaan om iedere jood te vernietigen.
Misschien dat dit stukje geschiedenis je geheugen kan opfrissen?
Israël bezette na de Zesdaagse Oorlog land dat meer dan 3 keer zo groot was dan het eigen grondoppervlak, en meer dan één miljoen Palestijnen kwamen onder haar bestuur. De regering van nationale eenheid bood aan de Sinaï en de Golan terug te geven aan Egypte respectievelijk Syrië, in ruil voor erkenning van Israël en vredesverdragen, wat deze afwezen. Israël wilde het herenigde Jeruzalem houden als hoofdstad, en was verdeeld over wat te doen met de Westelijke Jordaanoever. Die was enerzijds van groot militair-strategisch belang voor Israël, en anderzijds, vooral voor de maximalisten en religieuzen, een gebied dat eigenlijk bij Israël hoorde, op historische en religieuze gronden. (Volgens veel Zionisten had dit gebied al conform het mandaat van de Volkerenbond aan Groot-Brittannië bij het Joodse thuisland moeten komen.) Het Allon plan van juli 1967 was een compromis dat voorzag in een deling van de Westoever, waarbij de strategische en dunbevolkte gebieden bij Israël zouden komen, en de dichtbevolkte gebieden aan Jordanië werden teruggegeven. Jordanië wilde hier echter niets van weten.
De overwinning in de Zesdaagse Oorlog had ongekende gevoelens van nationalisme losgemaakt onder de Israëli's, en de religieus georiënteerden zagen hierin de directe hand van God, die de 'kinderen Israëls' had teruggevoerd naar hun oorspronkelijke land. De resolute afwijzing van de Arabische landen om met Israël te onderhandelen en vrede te sluiten, zoals verwoord op de Kartoem-conferentie op 1 september 1967, versterkte de nationalistische beweging in Israël, die ijverde voor Joodse vestiging in de veroverde gebieden, om deze later te kunnen annexeren. De regering stond hier afwijzend tegenover, en wilde aanvankelijk alleen militaire installaties toestaan om strategische redenen. Onder druk van de religieus-nationalistische beweging ging zij echter overstag en stemde toe - soms nadat zij voor een voldongen feit was gesteld - in de civiele nederzettingen. De eerste nederzettingen werden gebouwd op plaatsen waar voor 1948 ook Joden hadden gewoond, die hier met geweld waren verdreven, zoals in Gush Etzion en Hebron.



Jij vindt Olmert's 'aanbod' zo grappig, dus ik informeer maar even.
Nee niet grappig, maar wel een kans voor de Palestijnen en Israel voor vrede.
En ook al kun je dan niet ineens alles krijgen accepteer dan eerst wat je krijgt.
En bouw van daaruit de zaak verder op.

mark61
14-08-08, 11:31
Waarom nou weer een stom antwoord?
Beste Mark, zolang de Palestijnen hun stuk grond niet opeisen bij de VN/UN en de hierbij horende verdragen niet ondertekend,

'De Palestijnen' kunnen helemaal niks, aangezien ze geen VN-lid zijn. In tegenstelling tot wat de naam zou doen vermoeden is de VN een organisatie van staten, niet van 'naties', wat dat ook moge zijn. 'De Palestijnen' kunnen dus niet eens lid zijn, of partij in een verdrag.

Dit principe is van een belachelijke koloniale aard; pas de laatste jaren komt er heel voorzichtig aandacht voor volkeren zonder staat bij de VN.


kunnen er na het eerste verdrag nog duizenden verdragen komen maar deze vallen dan in het niet en kunnen niet worden bekrachtigd omdat één van de beide partijen ontbreekt, omdat er geen rechtsgeldige reclamant is.

:haha: das een heel parmantige term voor een volk zijn land uit, en de kampen in schoppen. Dan kunnen ze geen rechtsgeldige reclamant :ego: meer zijn. Bureaufascisme, dat is het.


Aan de andere kant weet jij ook dat er altijd een schadebetaling is aan de winnende partij en word de schade ontstaan door oorlogshandelingen verhaalt op de verliezer.

Ja het cynisme is welbekend. De Israeli's hoeven niks want het zijn de Palestijnen die met de rug tegen de muur staan.


Kom kom mark ook jij weet dat de eerste strijd is begonnen met de zesdaagse oorlog in 1967 en dat in 1964 de Arabische liga al een verklaring deed uitgaan om iedere jood te vernietigen.

De eerste strijd begon ergens in het begin van de 20e eeuw.

Kan je die verklaring van de Arabische Liga er even bij halen? Je liegt nl. altijd aan één stuk door, en je bronnen zijn idioot, dus ik twijfel misschien lichtjes.


Israël bezette na de Zesdaagse Oorlog

Kom je weer met een anoniem verhaal. BRON?


Nee niet grappig, maar wel een kans voor de Palestijnen en Israel voor vrede.

Nee, dat is geen kans voor vrede.

Mark
14-08-08, 12:14
'Israël biedt Palestijnen 93 procent Westoever'
dinsdag 12 augustus 2008 | 11:11 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 12 augustus 2008 | 12:04

Tekstgrootte
JERUZALEM (ANP) - De Israëlische premier Ehud Olmert heeft de Palestijnse Autoriteit een vredesvoorstel gedaan, waarbij de Palestijnen 93 procent van de Westelijke Jordaanoever zouden krijgen. In ruil voor de overige 7 procent zou Israël een strook land in de Negevwoestijn bij de Gazastrook voegen.

Dat meldde de Israëlische krant Haaretz dinsdag. De voorgenomen grens tussen Israël en de Westoever zou overeenkomen met het tracé van de scheidingsmuur die Israël tussen de beide gebieden heeft gebouwd.

Olmert zou de Palestijnse leiders bovendien een vrije doortocht hebben aangeboden van de Gazastrook naar de Westoever, zonder veiligheidscontroles.

Als voorwaarde stelt Olmert volgens de krant dat de Fatah-beweging van de Palestijnse president Mahmoud Abbas haar gezag over de Gazastrook moet herstellen. Momenteel is die in handen van Hamas.


Dat gezeur gaat maar door en door, erg vervelend. Kunnen we de palestijnen en joden niet allebei uitroeien en er een natuurpark van maken? Dit vreet gewoon teveel tijd op het journaal.

Slinger
14-08-08, 12:24
Waarom maak je er geen 400% van, wat maakt jou het uit.

Dat zou je inderdaad ook kunnen zeggen. Iedereen die met open mind naar het conflict en naar wat er de laatste tientallen jaren aan onderhandelingen is geweest, kijkt, ziet al lang dat de Palestijnen helemaal geen vrede willen, al werd hen, inderdaad, 400% geboden. Want het enige dat ze willen is oorlogvoeren. En dan heb ik het niet over de gewone Palestijn, het eeuwige slachtoffer, maar wel over de leiders, die, al dan niet geïnspireerd door de islam, alleen maar boven kunnen blijven drijven in een toestand van chaos en oorlog. En als ze niet tegen Israël vechten, dan vechten ze wel tegen elkaar, zoals de jongste geschiedenis heeft laten zien.

John2
14-08-08, 12:53
=mark61;3695638]'De Palestijnen' kunnen helemaal niks, aangezien ze geen VN-lid zijn. In tegenstelling tot wat de naam zou doen vermoeden is de VN een organisatie van staten, niet van 'naties', wat dat ook moge zijn. 'De Palestijnen' kunnen dus niet eens lid zijn, of partij in een verdrag.
Je hoeft geen lid te zijn om je rechten op te eisen of te voldoen aan de resolutie's, de palestijnen kunnen alles Mark, maar het is aan hun waarin zij wensen hun energie te steken


Dit principe is van een belachelijke koloniale aard; pas de laatste jaren komt er heel voorzichtig aandacht voor volkeren zonder staat bij de VN.
Dit is een misrekening, juist volkeren die zonder eigen staat zijn zoals de Palestijnen, Tibetanen of Ossetiers hebben de volle aandacht, alleen kunnen zij niet om de belangen van anderen voorbij gaan.



:haha: das een heel parmantige term voor een volk zijn land uit, en de kampen in schoppen. Dan kunnen ze geen rechtsgeldige reclamant :ego: meer zijn. Bureaufascisme, dat is het.
Ja het cynisme is welbekend. De Israeli's hoeven niks want het zijn de Palestijnen die met de rug tegen de muur staan.
Hier heb jij gedeeltelijk gelijk, de palestijnen staan ook met de rug tegen de muur, maar dat staan zij al eeuwen, ze zijn niet welkom bij de joden, maar ook niet bij de arabische landen, vandaar mijn opmerking dat het verstandig zou zijn het aanbod te accepteren, zich aan te sluiten bij diverse organisatie's die hen kan helpen als land om de andere resoluties te waarborgen.
Alles voor hen is nu beter dan de jarenlange strijd die jaar in jaar uit levens kost.



De eerste strijd begon ergens in het begin van de 20e eeuw.
Inderdaad toen werden de laatste joden het land uitgeschopt en verdreven van hun land.


Kan je die verklaring van de Arabische Liga er even bij halen? Je liegt nl. altijd aan één stuk door, en je bronnen zijn idioot, dus ik twijfel misschien lichtjes.
Kom je weer met een anoniem verhaal. BRON?
Een simpel stukje copieren en je had de bronnen gevonden.
Maar deze kwam van http://www.israel-palestina.info/



Nee, dat is geen kans voor vrede.
Als de palestijnen er net zo over denken moeten we ons maar eens afvragen of zij inderdaad vrede willen en of zij de vrede waard zijn.

John2
14-08-08, 13:11
Dat gezeur gaat maar door en door, erg vervelend. Kunnen we de palestijnen en joden niet allebei uitroeien en er een natuurpark van maken? Dit vreet gewoon teveel tijd op het journaal.

Ik zie Mark dat de Russische cultuur ook invloed heeft op jou :engel:

LAten we dan als naam "Het Paradijs" kiezen

mark61
14-08-08, 13:15
Je hoeft geen lid te zijn om je rechten op te eisen of te voldoen aan de resolutie's, de palestijnen kunnen alles Mark, maar het is aan hun waarin zij wensen hun energie te steken


Dit is een misrekening, juist volkeren die zonder eigen staat zijn zoals de Palestijnen, Tibetanen of Ossetiers hebben de volle aandacht, alleen kunnen zij niet om de belangen van anderen voorbij gaan.



Hier heb jij gedeeltelijk gelijk, de palestijnen staan ook met de rug tegen de muur, maar dat staan zij al eeuwen, ze zijn niet welkom bij de joden, maar ook niet bij de arabische landen, vandaar mijn opmerking dat het verstandig zou zijn het aanbod te accepteren, zich aan te sluiten bij diverse organisatie's die hen kan helpen als land om de andere resoluties te waarborgen.
Alles voor hen is nu beter dan de jarenlange strijd die jaar in jaar uit levens kost.



Inderdaad toen werden de laatste joden het land uitgeschopt en verdreven van hun land.


Een simpel stukje copieren en je had de bronnen gevonden.
Maar deze kwam van http://www.israel-palestina.info/



Als de palestijnen er net zo over denken moeten we ons maar eens afvragen of zij inderdaad vrede willen en of zij de vrede waard zijn.

Ik heb geen geduld meer voor dit gelul. En leer toch eens normale bronnen te gebruiken ipv het imbecielste van het imbecielste

mark61
14-08-08, 13:16
Dat zou je inderdaad ook kunnen zeggen. Iedereen die met open mind naar het conflict

Dat doe jij duidelijk niet. Je liegt er maar op los.

Slinger
14-08-08, 13:20
Dat doe jij duidelijk niet. Je liegt er maar op los.

Oh pardon, ik was weer even vergeten dat jij de Enige Echte Historische Waarheid in pacht heb. Wie een andere visie heeft op de geschiedenis liegt.

Spoetnik
14-08-08, 14:04
'Israël biedt Palestijnen 93 procent Westoever'
dinsdag 12 augustus 2008 | 11:11 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 12 augustus 2008 | 12:04

Tekstgrootte
JERUZALEM (ANP) - De Israëlische premier Ehud Olmert heeft de Palestijnse Autoriteit een vredesvoorstel gedaan, waarbij de Palestijnen 93 procent van de Westelijke Jordaanoever zouden krijgen. In ruil voor de overige 7 procent zou Israël een strook land in de Negevwoestijn bij de Gazastrook voegen.

Dat meldde de Israëlische krant Haaretz dinsdag. De voorgenomen grens tussen Israël en de Westoever zou overeenkomen met het tracé van de scheidingsmuur die Israël tussen de beide gebieden heeft gebouwd.

Olmert zou de Palestijnse leiders bovendien een vrije doortocht hebben aangeboden van de Gazastrook naar de Westoever, zonder veiligheidscontroles.

Als voorwaarde stelt Olmert volgens de krant dat de Fatah-beweging van de Palestijnse president Mahmoud Abbas haar gezag over de Gazastrook moet herstellen. Momenteel is die in handen van Hamas.

Ff naast de discussie of het fair is of niet. Dit gaat helemaal nergens om omdat Olmert een politiek lijk is en hij midden september zal aftreden; iemand die denkt dat ook maar iets van enig plan door olmert zal worden uitgevoerd snapt der niks.

mark61
14-08-08, 14:07
Ff naast de discussie of het fair is of niet. Dit gaat helemaal nergens om omdat Olmert een politiek lijk is en hij midden september zal aftreden; iemand die denkt dat ook maar iets van enig plan door olmert zal worden uitgevoerd snapt der niks.

Jah dat was ik nog vergeten te melden :hihi:

mark61
14-08-08, 14:09
Oh pardon, ik was weer even vergeten dat jij de Enige Echte Historische Waarheid in pacht heb. Wie een andere visie heeft op de geschiedenis liegt.


Jouw 'visie' is alvast gelogen.

knuppeltje
14-08-08, 14:51
Dat zou je inderdaad ook kunnen zeggen.

Kijk maar uit jij dat je niet te onbevooroordeeld wordt. :schreeuw:

MackDaddy
14-08-08, 15:10
Je hoeft niets te bieden,Get the fukc out.
Het is alleen een kwestie van tijd nog.

Slinger
14-08-08, 15:30
Je hoeft niets te bieden,Get the fukc out.
Het is alleen een kwestie van tijd nog.

En in elk geval duizenden doden, maar dat telt natuurlijk niet in jouw visie.

MackDaddy
14-08-08, 15:31
En in elk geval duizenden doden, maar dat telt natuurlijk niet in jouw visie.

Leef je nog homo

Slinger
14-08-08, 15:45
Leef je nog homo

En jij? Nog steeds niet opgepakt?

super ick
14-08-08, 16:52
Jouw 'visie' is alvast gelogen.

Je zit hier te lang.

mark61
14-08-08, 16:54
Je zit hier te lang.

Want? Slinger heeft gelijk?

John2
14-08-08, 19:00
Want? Slinger heeft gelijk?

Waarom moet er altijd iemand gelijk hebben?

knuppeltje
14-08-08, 19:26
Waarom moet er altijd iemand gelijk hebben?

Moet ik altijd gelijk hebben, als je dat voortaan jezelf eens afvraagt voordat weer een hele hoop onzin hier uitkraamt. Lijk je gelijk een stuk mider belachelijk mee.

John2
14-08-08, 20:15
Moet ik altijd gelijk hebben, als je dat voortaan jezelf eens afvraagt voordat weer een hele hoop onzin hier uitkraamt. Lijk je gelijk een stuk mider belachelijk mee.

Ok, waarom moet iedereen gelijk hebben en ik een status hier?
Denk jij nu heus dat ik mij één moment druk maakt over hoe iemand over mij denkt?
Dacht het niet en dan maak ik me zeker niet druk om hoe de mensen hier over me denken.
Misschien komt het omdat ik me deze luxe kan veroorloven en anderen niet, wat zeker niet inhoud dat ik me beter of minder voel dan iemand hier op deze site waardoor mijn antwoorden meedrijven op het Iq van de vraagsteller.

Ik hoop dat je begrijpt wat ik hier schrijf, zo niet jammer.:engel:

mark61
14-08-08, 20:23
waardoor mijn antwoorden meedrijven op het Iq van de vraagsteller.

Jouw 'antwoorden' zijn onveranderlijk van het laagste allooi, ongeacht de vragensteller. Tis ws. omdat je je nooit iets van iemand aantrekt dat je denkt dat je de grootste onzin kan spuien zonder dat iemand het doorheeft. Intussen zijn je leugens zo doorzichtig dat ik me afvraag in welke wereld je leeft.

Slinger
14-08-08, 20:27
Waarom moet er altijd iemand gelijk hebben?

Nou, dat is inderdaad een hele verstandige vraag. Sommigen hier hebben niet door dat een geschiedbeeld altijd achteraf wordt geschapen vanuit de hedendaagse werkelijkheid en conflicten, en dat er dus precies zo veel geschiedkundige waarheden zijn als strijdende partijen. Die personen zien alleen hun eigen historische waarheid, en wie het anders ziet, die liegt, vinden ze, en spreken dat ook uit. Maar de werkelijkheid is dat ze zelf worden gemanipuleerd, of, nog erger, ze manipuleren anderen.

knuppeltje
14-08-08, 20:53
[QUOTE=John2;3696050]Ok, waarom moet iedereen gelijk hebben en ik een status hier?

Tja, als je daarover nu eens ging nadenken.


Denk jij nu heus dat ik mij één moment druk maakt over hoe iemand over mij denkt?
Dacht het niet en dan maak ik me zeker niet druk om hoe de mensen hier over me denken.

Misschien is dat de reden waarom je zo oeverloos stomzinnig lult over dingen waarover je geen enkel inzicht in toont.


Misschien komt het omdat ik me deze luxe kan veroorloven en anderen niet, wat zeker niet inhoud dat ik me beter of minder voel dan iemand hier op deze site waardoor mijn antwoorden meedrijven op het Iq van de vraagsteller.

Ik weet niet of jij wel degene bent die andermans iq kan beoordelen.
Voor gestudeerd zeker?


Ik hoop dat je begrijpt wat ik hier schrijf, zo niet jammer.:engel:

Ik snap het prima. Ik vind het alleen een hele hoop onzin.

knuppeltje
14-08-08, 20:57
Nou, dat is inderdaad een hele verstandige vraag. Sommigen hier hebben niet door dat een geschiedbeeld altijd achteraf wordt geschapen vanuit de hedendaagse werkelijkheid en conflicten, en dat er dus precies zo veel geschiedkundige waarheden zijn als strijdende partijen. Die personen zien alleen hun eigen historische waarheid, en wie het anders ziet, die liegt, vinden ze, en spreken dat ook uit. Maar de werkelijkheid is dat ze zelf worden gemanipuleerd, of, nog erger, ze manipuleren anderen.

Sommigen laten zich niet intimideren door aanhangers van foute idiogiën, of religieuse sprookjes, en beoordelen de geschiedenis aan de hand van controleerbare gegevens.
Ik weet, das een beetje te moeilijk voor je.

Slinger
14-08-08, 20:58
Sommigen laten zich niet intimideren door aanhangers van foute idiogiën, of religieuse sprookjes, en beoordelen de geschiedenis aan de hand van controleerbare gegevens.
Ik weet, das een beetje te moeilijk voor je.


Sommigen niet, anderen wel.

knuppeltje
14-08-08, 21:09
Sommigen niet, anderen wel.

En jij voelt feilloos aan wie wel en wie niet zeker? :schreeuw:

Slinger
14-08-08, 21:13
En jij voelt feilloos aan wie wel en wie niet zeker? :schreeuw:

Och, feilloos, wil ik niet zeggen...

knuppeltje
14-08-08, 21:15
Och, feilloos, wil ik niet zeggen...

Inderdaad, zou ik ook niet van je willen zeggen, maar doe dan voortaan niet zo alsof.

Slinger
14-08-08, 21:21
Inderdaad, zou ik ook niet van je willen zeggen, maar doe dan voortaan niet zo alsof.


Ik heb meer het idee dat jij denkt dat je de waarheid in pacht hebt...

Eke
14-08-08, 21:33
Sommigen hier hebben niet door dat een geschiedbeeld altijd achteraf wordt geschapen vanuit de hedendaagse werkelijkheid en conflicten, en dat er dus precies zo veel geschiedkundige waarheden zijn als strijdende partijen. .

Slinger e.a.,
bekijk dit eens. een beknopte weergave van "de feiten", door ICCO, een Nederlandse stichting die zich bezighoudt met ontwikkelingssamenwerking. Snel te lezen, ik vond het vanavond op internet.

http://www.icco.nl/documents/pdf/ICCO_brochure_MO__2_.pdf

knuppeltje
14-08-08, 22:13
Ik heb meer het idee dat jij denkt dat je de waarheid in pacht hebt...

Helemaal niet, heb alleen geen oogkleppen op.

John2
14-08-08, 22:57
Jouw 'antwoorden' zijn onveranderlijk van het laagste allooi, ongeacht de vragensteller. Tis ws. omdat je je nooit iets van iemand aantrekt dat je denkt dat je de grootste onzin kan spuien zonder dat iemand het doorheeft. Intussen zijn je leugens zo doorzichtig dat ik me afvraag in welke wereld je leeft.

In een wereld waar ieder mens gelijk is, zonder uitzondering.
In een wereld waar kinderen sterven.
In een wereld waar mensen honger lijden.
In een wereld waar mijn hond het beter heeft dan menig mens.
In een wereld waar een mens een mens weigert te helpen.
In een wereld waar Haat regeerd.
In een wereld waar ik eigelijk met alle ellende niet wil blijven.
In een wereld waar zelfs in een land als Nederland mensen een grote bek hebben.
In een wereld waar geld en wapens macht hebben.
In een wereld waar een leven geen waarde heeft.
In een wereld waar normen en waarden boven het geloof staan.
In een wereld waar terroristen mensen kunnen doden.
In een wereld waar het einde zoek is.
In een wereld waar geen liefde meer is, in zo'n wereld leef ik Mark en vermoedelijk jij ook en dan heb je geluk dat je niet vroeg in wat voor een wereld ik wil leven.

John2
14-08-08, 22:59
Helemaal niet, heb alleen geen oogkleppen op.
Een knuppel heeft geen ogen.:hihi:

John2
14-08-08, 23:03
Slinger e.a.,
bekijk dit eens. een beknopte weergave van "de feiten", door ICCO, een Nederlandse stichting die zich bezighoudt met ontwikkelingssamenwerking. Snel te lezen, ik vond het vanavond op internet.

http://www.icco.nl/documents/pdf/ICCO_brochure_MO__2_.pdf

doe de groeten aan Jack van de Ham. :engel:

ronald
14-08-08, 23:39
Nou, dat is inderdaad een hele verstandige vraag. Sommigen hier hebben niet door dat een geschiedbeeld altijd achteraf wordt geschapen vanuit de hedendaagse werkelijkheid en conflicten, en dat er dus precies zo veel geschiedkundige waarheden zijn als strijdende partijen. Die personen zien alleen hun eigen historische waarheid, en wie het anders ziet, die liegt, vinden ze, en spreken dat ook uit. Maar de werkelijkheid is dat ze zelf worden gemanipuleerd, of, nog erger, ze manipuleren anderen.

Gelovend in de mogelijkheid een nieuwe en ideale maatschappij op te bouwen is Plato te omschrijven als utopist. Maar wat zijn de gevolgen van het werkelijk worden van een maatschappelijk idee? Zal er tijdens en na de realisatie geen kritiek rijzen die het oorspronkelijk idee verandert? Is het überhaupt wel mogelijk om de maatschappij waarvan men zelf een onderdeel is te vernietigen om een nieuwe in de plaats te stellen? Popper heeft vooral bezwaar tegen een utopische opbouw van de maatschappij omdat die uitgaat van het platoonse geloof in een absoluut en onveranderlijk ideaal. Pas als je denkt te weten hoe de absoluut goede staat er moet uitzien, is het zinnig aan een totale heropbouw te beginnen. Popper gelooft niet dat zo’n kennis bestaat.

Tegenover dit utopische idealisme stelt Popper de mogelijkheid om als mens in te grijpen in de leefwereld, op beperkte wijze weliswaar. De politicus mag een blauwprint van de ideale maatschappij in zijn hoofd hebben of niet. Hij mag niet vergeten dat de realisatie van die perfectie een werk van lange adem is en dat andere generaties een andere perfectie kunnen nastreven. Ondertussen is het aangewezen de grootste en meest dringende problemen aan te pakken. Het gaat er hier in de eerste plaats om het lot van de mensen te verbeteren. Hiervoor is het noodzakelijk dat de mens de mogelijkheid heeft kritiek uit te oefenen op de samenleving en haar leiders. De open samenleving moet een feit zijn.

Er kan dan ook geen sprake zijn van wetten die de loop van de geschiedenis determineren. Het historicisme vertrekt van de verkeerde veronderstelling. De mensen hebben immers hun eigen lot in handen. De complexheid van de sociale wereld zorgt er wel voor dat iemand zijn daden ongewenste gevolgen hebben. Met andere woorden, de mensen hebben hun lot in eigen handen zonder er meester van te zijn.

Uit de twee vorige kritieken blijkt waar het Popper om te doen is. De mens als individu staat centraal. Hij moet beschermd worden tegen een totalitaire macht en diens excessen en de onmiddellijke verbetering van zijn situatie is te verkiezen boven het realiseren of in stand houden van één of ander idiosyncratische maatschappijmodel dat over het algemeen meer leed brengt, zonder zijn beloftes waar te maken. De gemeenschap of collectiviteit als hoogste waarde vóór het individu en zijn bestaan plaatsen: Popper gruwde van de gedachte. Het collectivisme is immers te beschouwen als de grootste vijand van de open samenleving, een samenleving in welke de kritische krachten van de individuele mens bevrijd zijn. Plato daarentegen, goed beseffend dat de emancipatie van het individu het einde betekende van de tribale samenleving, bestreed het individualisme met al zijn kunnen:
‘The part exists for the sake of the whole, but the whole does not exist for the sake of the parts. … You are created for the sake of the whole and not the whole for the sake of you.’ (De Wetten)

"The Open Society and Its Ennemies" - Karl Popper

Ansari
14-08-08, 23:54
Die 93% is een klinkklare leugen. Hetzelfde geldt voor de o zo geweldige voorstel in Camp David. Valse voorstellen portretteren als de meest geweldige zijn de israeli's meester in. Zie voor meer informatie het recente werk van oud president Jimmy Carter.

mark61
15-08-08, 00:20
In een wereld waar ieder mens gelijk is, zonder uitzondering.
In een wereld waar kinderen sterven.
In een wereld waar mensen honger lijden.
In een wereld waar mijn hond het beter heeft dan menig mens.
In een wereld waar een mens een mens weigert te helpen.
In een wereld waar Haat regeerd.
In een wereld waar ik eigelijk met alle ellende niet wil blijven.
In een wereld waar zelfs in een land als Nederland mensen een grote bek hebben.
In een wereld waar geld en wapens macht hebben.
In een wereld waar een leven geen waarde heeft.
In een wereld waar normen en waarden boven het geloof staan.
In een wereld waar terroristen mensen kunnen doden.
In een wereld waar het einde zoek is.
In een wereld waar geen liefde meer is, in zo'n wereld leef ik Mark en vermoedelijk jij ook en dan heb je geluk dat je niet vroeg in wat voor een wereld ik wil leven.

Je liegt alweer. Jij leeft in een wereld waarin Poetin een held is en alles wat de Russen zeggen waar is. In een wereld waarin Israel toch wel minstens voor 50% gelijk heeft. In een wereld waarin er niet minstens 7000 mensen in Srebrenica vermoord zijn. In een bij elkaar gelogen wereld.

1973Tanger
15-08-08, 00:28
Je liegt alweer. Jij leeft in een wereld waarin Poetin een held is en alles wat de Russen zeggen waar is. In een wereld waarin Israel toch wel minstens voor 50% gelijk heeft. In een wereld waarin er niet minstens 7000 mensen in Srebrenica vermoord zijn. In een bij elkaar gelogen wereld.

En vergeet niet journalist, ik ben intussen de tel kwijt van al die banen en avonturen.

MackDaddy
15-08-08, 00:30
Israel is een sluipende ziekte, het zal niet lang meer duren.

John2
15-08-08, 09:31
Israel is een sluipende ziekte, het zal niet lang meer duren.

Komt dan de Mosat jou arresteren?!?

:hihi:

John2
15-08-08, 09:47
=mark61;3696214]Je liegt alweer. Jij leeft in een wereld waarin Poetin een held is en alles wat de Russen zeggen waar is. In een wereld waarin Israel toch wel minstens voor 50% gelijk heeft. In een wereld waarin er niet minstens 7000 mensen in Srebrenica vermoord zijn. In een bij elkaar gelogen wereld.

Ik heb wel andere helden dan Poetin, maar neemt niet weg dat ik hem wel mag als een sterk leider die Rusland van de afgrond weer op de rails heeft gezet en oude staatsbedrijven heeft terug gevorderd en enigsinds een sociaal plan heeft gemaakt voor de oudere mensen in Rusland.
Maar ik neem aan dat je Rus moet zijn of regelmatig in Rusland moet verblijven om te kunnen begrijpen wat hij eigelijk heeft gedaan.

De rest wat jij schrijft is zoals gewoonlijk weer onzin die jij gebruikt voor je eigen Marktwerking. :ego:

John2
15-08-08, 09:53
En vergeet niet journalist, ik ben intussen de tel kwijt van al die banen en avonturen.

Banen valt wel mee Tanger, vanaf 1983 een eigen bedrijf.

Avonturen, was het maar waar, keihard werken zelfs vaak in mijn vakanties.
Maar als jij het wilt zien als avontuur, dan heb ik een avontuurlijk leven.

Eke
15-08-08, 10:14
http://www.icco.nl/documents/pdf/ICCO_brochure_MO__2_.pdf

Betekent het feit dat er geen inhoudelijke reakties komen op de brochure dat de feiten die hier in staan allemaal kloppen ? voor iedereen ?
Dus dat ik het rustig kan gaan bestuderen (lijkt gemakzuchtig, is niet zo ;) )




John, ik heb je foto laten zien aan Van der Ham : http://juzt.org/blog/wp-content/uploads/2007/10/achmed.thumbnail.jpg

hij keek ietwat verbouwereerd :verward: maar doet toch de groeten terug ...vreemd... mss is ie een opportunist ? hoe kennen jullie elkaar ?

mark61
15-08-08, 10:35
En vergeet niet journalist, ik ben intussen de tel kwijt van al die banen en avonturen.

Journalist??? Hij kan niet eens betrouwbaar zijn eigen naam en geboortedatum noemen. Last van pathologisch liegen.

mark61
15-08-08, 10:40
Ik heb wel andere helden dan Poetin, maar neemt niet weg dat ik hem wel mag als een sterk leider die Rusland van de afgrond weer op de rails heeft gezet en oude staatsbedrijven heeft terug gevorderd en enigsinds een sociaal plan heeft gemaakt voor de oudere mensen in Rusland.
Maar ik neem aan dat je Rus moet zijn of regelmatig in Rusland moet verblijven om te kunnen begrijpen wat hij eigelijk heeft gedaan.

De rest wat jij schrijft is zoals gewoonlijk weer onzin die jij gebruikt voor je eigen Marktwerking. :ego:

Poetin is een antidemocratische dictator die verantwoordelijk is voor de nodeloze dood van tienduizenden Tsjetsjenen, en waarschijnlijk een stuk of 15 journalisten heeft laten vermoorden. Dan noemen we even niet de doden die bij diverse gijzelingsacties vielen. Of die flatgebouwen in Moskou. Verder steelt hj bedrijven van ondernemers, binnen- en buitenlands.

Medvedev verklaarde bij zijn aantreden zelf dat de Russische justitie door en door corrupt is.

Weet je wat ik nou zo erg aan jou vindt? Eerst lieg je uitgebreid, daarna ontken je dat je het gezegd hebt. Dat is weer een leugen. Idioot, het staat hier toch gewoon op het forum, voor iedereen te lezen?

Waanzinnig.

Mark
15-08-08, 10:46
Poetin is een antidemocratische dictator die verantwoordelijk is voor de nodeloze dood van tienduizenden Tsjetsjenen, en waarschijnlijk een stuk of 15 journalisten heeft laten vermoorden. Dan noemen we even niet de doden die bij diverse gijzelingsacties vielen. Of die flatgebouwen in Moskou. Verder steelt hj bedrijven van ondernemers, binnen- en buitenlands.

Medvedev verklaarde bij zijn aantreden zelf dat de Russische justitie door en door corrupt is.

Weet je wat ik nou zo erg aan jou vindt? Eerst lieg je uitgebreid, daarna ontken je dat je het gezegd hebt. Dat is weer een leugen. Idioot, het staat hier toch gewoon op het forum, voor iedereen te lezen?

Waanzinnig.


Desalnietemin is Putin wel de beste leider die ze in 100 jaar hebben gehad :) Dus alles is relatief.

Rusland is bijzonder corrupt dat is correct, veel mensen hebben misbruik gemaakt van de chaos na de val van de Sovjetunie. Putin heeft veel mensen die toen zichzelf rijk hebben gemaakt weer alles afgepakt. En uiteraard aan zijn vrienden herverdeeld... maar toch op een minder asociale manier dan de olierijken van de jaren 90. Ook de extreem hoge misdaad cijfers van toen zijn omlaag gegaan.

Misschien moet je hem zien als een noodzakelijke semi-dictator a la Singapore om het land weer op de rails te zetten na het communisme en de chaos van de dronkelap Jetsin die zijn land weggaf aan de maffia. En als dat proces wat verder is dan zal medvedev of een ander langzaam meer democratie kunnen brengen.

De gemiddelde rus hecht meer waarde aan stabiliteit, trots op zijn land en economische groei dan aan pers vrijheid.

En zo geldt dat ook in China... mensen zitten niet te wachten op een snelle sprong naar democratie want dat kan ook grote wanorde veroorzaken.

John2
15-08-08, 10:53
Eke;3696308]Betekent het feit dat er geen inhoudelijke reakties komen op de brochure dat de feiten die hier in staan allemaal kloppen ? voor iedereen ?
Dus dat ik het rustig kan gaan bestuderen (lijkt gemakzuchtig, is niet zo ;) )
Studeer ze, maar vertrouw niet alles wat je leest, soms moet je tussen de regeltjes doorlezen om een situatie te kunnen overzien.




John, ik heb je foto laten zien aan Van der Ham : http://juzt.org/blog/wp-content/uploads/2007/10/achmed.thumbnail.jpg

hij keek ietwat verbouwereerd :verward: maar doet toch de groeten terug ...vreemd... mss is ie een opportunist ? hoe kennen jullie elkaar ?[/QUOTE]

Dat is wel een tijd geleden, maar het was in de tijd dat hij nog veel deed voor het Rode Kruis en ik samen met Masha (achternaam ben ik even kwijt) uit Almelo hulp transporten organiseerde voor weeshuizen in Polen, je hoefde hem maar iets te vragen en hij regelde het wel, zo heeft hij voor ons ooit eens geregeld een vrachtwagen vol maandverband en toiletpapier via Unie Lever en hij is en blijft een rooie rakker, misschien moet zijn partij maar eens nadenken voor een hogere verkiesbare plaats zodat ze echt weer sociaal worden:hihi:
Maar was hem eigelijk uit het oog verloren (96 of 97 toen hij als directeur haast onbereikbaar was) na een nieuw project voor de straat kinderen in Rusland samen met Mission Impossible.
Maar zijn nieuwe functie is hem op het lijf geschreven wens hem dan ook alle succes.

John2
15-08-08, 11:08
=mark61;3696318]Poetin is een antidemocratische dictator die verantwoordelijk is voor de nodeloze dood van tienduizenden Tsjetsjenen, en waarschijnlijk een stuk of 15 journalisten heeft laten vermoorden. Dan noemen we even niet de doden die bij diverse gijzelingsacties vielen. Of die flatgebouwen in Moskou. Verder steelt hj bedrijven van ondernemers, binnen- en buitenlands.
Een tijdslijn van het conflict in Tsjetsjenië


Najaar 1991
Voormalig luchtmachtbevelhebber in het Sovjetleger Dzjochar Doedajev wint de regionale presidentsverkiezingen en verklaart Tsjetsjenië onafhankelijk.

De Russische president Jeltsin roept de noodtoestand uit in het gebied en stuurt troepen naar de Tsjetsjeense hoofdstad Grozny. De Russische militairen trekken zich na drie dagen zonder bloedvergieten weer terug.

Winter 1994
Rusland maakt zich in toenemende mate zorgen over het regime van Doedajev. Moskou beschuldigt hem ervan Tsjetsjenië te veranderen in een vrijplaats voor terroristen. Jeltsin doet een beroep op de Tsjetsjeense bevolking om hun leider af te zetten.

In december is de maat in Moskou vol en Jeltsin stuurt troepen naar het gebied om Doedajevs regering met geweld ten val te brengen. De Russen maken met raketten, tanks en artillerie de Tsjetsjeense hoofdstad met de grond gelijk. Een maand later trekken Russische tanks en troepen de hoofdstad binnen.

Juni 1995
Circa 100 gewapende rebellen vallen de Russische plaats Boedjonnovsk, 70 kilometer van de Tsjetsjeense grens, binnen. Hierbij vallen tientallen doden. De rebellen verschansen zich in een ziekenhuis en houden duizend mensen in gijzeling. De rebellen eisen een einde aan het Russische militaire ingrijpen in Tsjetsjenië. Bij een poging de gijzelaars te bevrijden vallen 120 doden.

De Russische premier Tsjernomyrdin onderhandelt vanuit Moskou telefonisch met de gijzelnemers. Rusland staakt de militaire operaties in Tsjetsjenië waarna enkele gijzelaars worden vrijgelaten.

De rebellen krijgen een vrije aftocht en vertrekken per bus met een aantal gijzelaars naar Tsjetsjenië. Thuis worden zij als helden onthaald.

Januari 1996
Rebellen gijzelen tweeduizend mensen in een ziekenhuis in de Zuid-Russische stad Kizljar. Het Russische leger maakt een einde aan de actie, waarbij 78 mensen de dood vinden. De meeste gijzelnemers weten te ontsnappen.

Een week later kapen negen gewapende mannen een veerboot in de Zwarte Zee. De ruim tweehonderd passagiers worden vier dagen vastgehouden uit protest tegen de militaire acties in Tsjetsjenië. De gijzelnemers weten na afloop te ontsnappen.

Zomer 1996
De gijzelingsacties en een groot rebellenoffensief dwingen de Russen tot terugtrekken en onderhandelen. De status van Tsjetsjenië zal in een later stadium worden behandeld, maar dit gebeurt niet. In augustus wordt generaal Aleksandr Lebed aangesteld als Russische gezant in Tsjetsjenië. Twee dagen later reist Lebed af naar de regio om met de nieuwe rebellenleider Mashchadov, die de omgekomen Doedajev vervangt, te onderhandelen. Het resultaat is een wankele overeenkomst die kortstondig stand houdt.

1997

De laatste Russische troepen verlaten Tsjetsjenië. De betrekkelijk gematigde rebellenleider Maskhadov wordt democratisch verkozen tot President van de Tsjetsjeense Republiek Ichkeria.

1998-1999

Krijgsheren hebben felle kritiek op de President Maskhadov wegens zijn te gematigde houding ten opzichte van Moskou. Ook Maskadov staat onder druk van Moskou omdat hij geen eind weet te maken aan gewapende overvallen en ontvoeringen van georganiseerde misdaadbendes.

Russische troepen geraken steeds meer slaags aan de grens met Dagestan met Tsjetsjeense strijders.

Onder de leiding van de Tsjetsjeense krijgsheer Basayev verklaren infiltranten de Russische deelstaat Dagestan onafhankelijk.

President Jeltsin en vice-president Poetin verklaren de oorlog aan de rebellen en zijn overtuigd van hun overwinning. Poetin zegt de rebellen tot in Tsjetsjenië te zullen bestoken.

Jeltsins geduld met de rebellen raakt op en hij ontbindt de speciale commissie voor Tsjetsjenië. Lebed krijgt vergaande bevoegdheden. De generaal krijgt de opdracht Tsjetsjenië voor het einde van augustus weer onder controle te krijgen.

De generaal geeft de burgers van Grozny 48 uur de tijd om de stad te verlaten voordat Russche bommen deze volledig met de grond gelijk zullen maken.

Najaar 1999
In Rusland vindt een reeks aanslagen op flatgebouwen plaats. Hierbij komen ongeveer 300 mensen om het leven. De autoriteiten in Moskou schrijven deze aanslagen toe aan de Tsjetsjenen, maar de rebellenleiders ontkennen elke verantwoordelijkheid. Ondertussen is duidelijk dat de aanslagen georganiseerd werden door de FSB waar Poetin vroeger deel van uit maakte. Naar aanleiding van de aanslagen valt Rusland Tsjetsjenië opnieuw binnen en verovert het hele land behalve de bergen, waar de rebellen zich verschanst hebben. De tweede oorlog is gestart.

Voorjaar 2001
Tsjetsjenen voeren opnieuw acties uit. In maart wordt een vliegtuig gekaapt in het Turkse Istanbul. De kapers dirigeren het toestel naar Saudi-Arabië waar de politie het bestormt. Een kaper en een gijzelaar komen om het leven.

In april gijzelen gewapende Tsjetsjenen 120 mensen in een hotel in Istanbul. De gijzelnemers geven zich na twaalf uur over. Alle gijzelaars komen ongedeerd vrij.

Augustus 2002
Tsjetsjeense rebellen halen een Russische legerhelikopter neer met een raket. Deze aanslag, de grootste Tsjetsjeense aanval op het Russische leger tot nu toe, kost aan 118 soldaten het leven. De Russische president Poetin verwijt Georgië dat de Pankisi-vallei als uitvalsbasis voor Tsjetsjeense terroristen gebruikt wordt, en wil eenzijdig ingrijpen in het grensgebied met Rusland om een veiligheidsbuffer in te stellen. De VN veroordelen het Russische voornemen en Poetin bindt in.

Oktober 2002
Tsjetsjeense rebellen gijzelen honderden bezoekers van een Moskous theater. De actie staat onder leiding van de beruchte 23-jarige Movsar Barajev. Bij de bevrijdingsactie van Russische commando's komen de 41 Tsjetsjeense rebellen om en 129 theaterbezoekers, onder wie één Nederlandse vrouw. Het hoge aantal slachtoffers wordt veroorzaakt doordat de Russische autoriteiten een chemicaliën het theater binnen had gespoten dat een verkeerde samenstelling had.

Juli 2003
In Moskou blazen twee vrouwen zichzelf met explosieven op tijdens een rockfestival aan de rand van de stad. Daarbij komen vijftien bezoekers van het festival om het leven en vallen er zeker achttien gewonden. De aanslagen zijn volgens de Russische autoriteiten het werk van Tsjetsjeense rebellen. Op het lichaam van een van de daders wordt een Tsjetsjeens paspoort gevonden.

Mei 2004
De president van Tsjetsjenië, Achmed Kadyrov, komt door een bomaanslag bij een parade in Grozny om het leven.

Augustus 2004
Eind augustus stort in het zuiden van Rusland een Toepolev-154 neer. Vrijwel gelijktijdig verongelukt 150 kilometer ten zuiden van de hoofdstad Moskou een Toepolev-134. Alle 89 mensen aan boord van de toestellen komen om. Moskou veronderstelt dat het gaat om een Tsjetsjeense aanslag.

Augustus 2004
Een vrouw pleegt een zelfmoordaanslag op een metrostation in Moskou. Zeker tien mensen sterven en 51 mensen raken gewond. Islambouli Brigades, die ook achter de aanslagen op de vliegtuigen zouden zitten, eisen de verantwoordelijkheid voor deze aanslag op. De groep wil Rusland zover krijgen dat het stopt met zijn operaties in Tsjetsjenië.

Augustus 2004
De Tsjetsjeense bevolking gaat naar de stembus om de opvolger van de vermoorde president Achmed Kadyrov te kiezen. De onbetwiste favoriet is de minister van Binnenlandse Zaken, Aloe Alchanov. Hij wordt dan ook gekozen.

September 2004
Terroristen bestormen een school in de Noord-Ossetische stad Beslan en nemen zo'n 1500 mensen in gijzeling. Daarbij vallen ongeveer 20 doden. Twee dagen later, nadat al een aantal vrouwen en kinderen zijn vrijgelaten, maken Russische commando's een einde aan de gijzeling.

Najaar 2004

Het geweld inTsjetsjenië blijft aanhouden. Mensen worden ontvoerd, opgepakt in 'opruimingsacties'. Het geweld treft de laatste maanden ook vrouwen en kinderen. Op verschillende plaatsen worden vrouwen en kinderen met sporen van foltering en geweld teruggevonden.

Op het hoofd van Maskhadov en Basajev komt een prijs te staan. De Russische overheid belooft een bedrag bij het gevangennemen of doden van de volgens hen grootste terroristen van Tsjetsjenië.

December 2004

Verschillende leden van de familie Maskhadov worden opgepakt en verdwijnen naar onbekende oorden. In januari 2005 bevestigt de mensenrechtenorganisatie Memorial de verdwijning, ook zij weten niks over het lot van de opgepakten.



Maart 2005

Dinsdag 8 maart. Het vrtnieuws meldt het nieuws van het overlijden van president Maskhadov. Hij zou door Russische soldaten vermoord zijn.

We verzamelden enkele bronnen die over de dood van president Maskhadov berichten. Je kan ze hier raadplegen.



November 2005

Op 27 november 2005 gingen de Tsjetsjenen naar de stembus om een nieuw parlement te kiezen. Zestig procent van de kiesgerechtigden bracht zijn stem uit. De verkiezingen, die ook wel een 'farce' werden genoemd, omdat buiten de lokale autoriteiten om nauwelijks toezicht werd gehouden, resulteerden in een voorspelde overwinning voor de partij 'Verenigd Rusland' met iets minder dan 62 procent van de stemmen.
De parlementsverkiezingen eind november waren de eerste sinds de stembusgang in 1997, die plaatsvond tussen de eerste en tweede Russische inval in Tsjetsjenië. De Tsjetsjeense president Aloe Alchanov, die door het Kremlin wordt gesteund, bestempelde de verkiezingen als een weg naar democratie. Maar de Raad van Europa sprak zijn twijfel uit over het democratisch gehalte van de verkiezingen, aangezien het land wordt gedomineerd door angst. De Raad stuurde nog wel wat onafhankelijke waarnemers, maar de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa (OVSE) durfde dit niet aan met het oog op de veiligheid van hun werknemers.



2006

Alchanov is de 'gekozen' opvolger van Achmad Kadyrov, die in 2004 werd vermoord. De zoon van Kadyrov, Ramzan, werd na de dood van zijn vader aangesteld als vice-premier. Achmad, eens moslimgeestelijke, streed in eerste instantie tegen de Russen, maar bezweek uiteindelijk voor het machtsaanbod dat Poetin hem deed.

Nadat premier Sergei Abramov in 2005 zwaargewond raakte door een auto-ongeluk, kreeg Ramzan de functie van plaatsvervangend premier. Al snel werden zijn motieven duidelijk: het invoeren van de islamitische rechtspraak 'Sharia' om zo de 'Jihad' tegen Tsjetsjeense oppositie af te kondigen, gokken en alcoholproductie- en consumptie te verbieden en polygamie aan te prijzen. Tot wanneer Ramzan als plaatsvervangend premier aanblijft is onduidelijk. Het ligt echter wel in de lijn der verwachting dat Abramov op korte termijn weer zijn functie zal hervatten.

Gesteund door de Russische regering, staat Ramzan ook aan het hoofd van het Tsjetsjeense leger, het instituut dat de afgelopen jaren wordt beschuldigd van onder meer martelingen en verdwijningen. Ramzan's militie heeft zogenoemde 'Tsjetsjenisering' als doel, wat betekent dat het leger taken aan 'loyale' (pro-Russische) Tsjetsjenen overlaat.

In reactie op de commotie omtrent de spotprenten over de profeet Mohammed in de Deense krant Jyllands-Posten besloot Ramzan begin februari 2006 geen Denen meer in Tsjetsjenië toe te laten. De vraag is wat de president en het parlement en zelfs de Russische regering nog te zeggen hebben nu Ramzan de touwtjes in handen heeft. Democratische vooruitgang lijkt in ieder geval niet in de nabije toekomst te liggen.

Bron:http://www.actiegroeptsjetsjenie.org/tsjetsjenie/geschiedenis.html



Medvedev verklaarde bij zijn aantreden zelf dat de Russische justitie door en door corrupt is.
Gedeeltelijk waar, maar voor het aantreden van Putin was er van een echte "rechtspraak" geen sprake meer en kon je door betaling tegenstanders jaren lang laten opsluiten.


Weet je wat ik nou zo erg aan jou vindt? Eerst lieg je uitgebreid, daarna ontken je dat je het gezegd hebt. Dat is weer een leugen. Idioot, het staat hier toch gewoon op het forum, voor iedereen te lezen?
Dus ik moet alles op dit forum voor waar aannemen en mag geen eigen mening meer vormen, nou Dictator Mark daar bedank ik voor :ego:



Waanzinnig.
Positief of negatief gezien? :hihi:

knuppeltje
15-08-08, 11:18
Een knuppel heeft geen ogen.:hihi:

Maar ik nog steeds wel, en zo zie ik nog steeds heel goed hoe er mensen zijn die ten kosten van alles en iedereen een mythe van al meer dan 2000jaar oud willen realiseren.
Om dat te voorkomen helpt zelfs geen knuppel.

mark61
15-08-08, 11:27
Bij een poging de gijzelaars te bevrijden vallen 120 doden.

Het Russische leger maakt een einde aan de actie, waarbij 78 mensen de dood vinden. De meeste gijzelnemers weten te ontsnappen.


De laatste Russische troepen verlaten Tsjetsjenië.

President Jeltsin en vice-president Poetin verklaren de oorlog aan de rebellen en zijn overtuigd van hun overwinning. Poetin zegt de rebellen tot in Tsjetsjenië te zullen bestoken.

Najaar 1999
In Rusland vindt een reeks aanslagen op flatgebouwen plaats. Hierbij komen ongeveer 300 mensen om het leven. De autoriteiten in Moskou schrijven deze aanslagen toe aan de Tsjetsjenen, maar de rebellenleiders ontkennen elke verantwoordelijkheid. Ondertussen is duidelijk dat de aanslagen georganiseerd werden door de FSB waar Poetin vroeger deel van uit maakte. Naar aanleiding van de aanslagen valt Rusland Tsjetsjenië opnieuw binnen en verovert het hele land behalve de bergen, waar de rebellen zich verschanst hebben. De tweede oorlog is gestart.


Oktober 2002
Tsjetsjeense rebellen gijzelen honderden bezoekers van een Moskous theater. De actie staat onder leiding van de beruchte 23-jarige Movsar Barajev. Bij de bevrijdingsactie van Russische commando's komen de 41 Tsjetsjeense rebellen om en 129 theaterbezoekers, onder wie één Nederlandse vrouw. Het hoge aantal slachtoffers wordt veroorzaakt doordat de Russische autoriteiten een chemicaliën het theater binnen had gespoten dat een verkeerde samenstelling had.

Gesteund door de Russische regering, staat Ramzan ook aan het hoofd van het Tsjetsjeense leger, het instituut dat de afgelopen jaren wordt beschuldigd van onder meer martelingen en verdwijningen. Ramzan's militie heeft zogenoemde 'Tsjetsjenisering' als doel, wat betekent dat het leger taken aan 'loyale' (pro-Russische) Tsjetsjenen overlaat.

:haha: Wat ben je toch een sukkel. Je komt met een verhaal dat geen bron is voor jouw beweringen, maar die van mij nou net onderschrijft. Ik zei toch, je moet LEZEN :hihi:

Lebed had vrede tot stand gebracht; Poetin begon met de tweede invasie.


Gedeeltelijk waar,

Idioot. Iets kan niet gedeeltelijk waar zijn. Medvedev heeft dat gezegd, of niet. En hij heeft het wel gezegd.


Dus ik moet alles op dit forum voor waar aannemen en mag geen eigen mening meer vormen, nou Dictator Mark daar bedank ik voor :ego:

Lul niet zo. Jij liegt aan een stuk door, ik corrigeer je leugens.

pakmelk
15-08-08, 11:58
Dank u antizionisten voor uw daverenden antwoorden.

Als ik Palestijn zou zijn zou ik het accepteren, zodat mijn bevolking in iedergeval een eigen stuk grond had om te wonen en van daaruit gaan bouwen naar een stabiel land en de wereld overtuigen dat de andere gronden zoals in het vn besluit ook aan hen toe horen.
Maar nee, zoals ik hier ziet aan de antwoorden van de personen die pro palestijnse gevoelens hebben, hoeven we ook van de palestijnen geen handreiking te verwachten.

Ik zou het ook accepteren, daarnaast zou ik Nederland lief aankijken, en vragen of zij bereid zijn de technische kennis te leveren (en de internationale gemeenschap de fondsen) om een flink eiland voor de kust (voor Gaza dus) te bouwen, zodat er daar voldoende terrein ontstaat om de rest van het volk onder te brengen en ter compensatie van dat stukje verlies.

John2
15-08-08, 12:01
Maar ik nog steeds wel, en zo zie ik nog steeds heel goed hoe er mensen zijn die ten kosten van alles en iedereen een mythe van al meer dan 2000jaar oud willen realiseren.
Om dat te voorkomen helpt zelfs geen knuppel.

Daar heb jij dan wel weer gelijk in, maar dan moet jij je afvragen of het een mythe is wat 2008 jaar geleden gebeurde?

Misschien dat het tegeltje help met de tekst "wie niet als vriend hier binnen huppelt wordt er 1, 2, 3 weer uitgeknuppeld " :hihi:

super ick
15-08-08, 12:06
Want? Slinger heeft gelijk?

Nee daar ga ik niet over. Maar het argument leugenaar gebruiken is wel een echt maroc.nlgebruik.:hihi:

Eke
15-08-08, 12:15
Ik zou het ook accepteren, daarnaast zou ik Nederland lief aankijken, en vragen of zij bereid zijn de technische kennis te leveren (en de internationale gemeenschap de fondsen) om een flink eiland voor de kust (voor Gaza dus) te bouwen, zodat er daar voldoende terrein ontstaat om de rest van het volk onder te brengen en ter compensatie van dat stukje verlies.

Maar waarom zou Israel Nederland niet kunnen vragen om eilanden voor de kust ?
Waarom denk je meteen aan de Palestijnen. Hoe komt dat ?

Eke
15-08-08, 12:25
"wie niet als vriend hier binnen huppelt wordt er 1, 2, 3 weer uitgeknuppeld " :hihi:

:hihi:

PS. ik herken alleen Boris, Jack krijgt dus niet via mij jouw goeie wensen :blij:

mark61
15-08-08, 12:28
Nee daar ga ik niet over. Maar het argument leugenaar gebruiken is wel een echt maroc.nlgebruik.:hihi:

Ik integreer :ego:

Hij liegt zo vaak, dus dat kan je rustig gebruiken. Hoewel verdraaien ongetwijfeld een elegantere term is.

John2
15-08-08, 12:43
=mark61;3696335]:haha: Wat ben je toch een sukkel. Je komt met een verhaal dat geen bron is voor jouw beweringen, maar die van mij nou net onderschrijft. Ik zei toch, je moet LEZEN :hihi:

Ik zie dan ook het probleem niet Mark.
Maar jij vroeg om het aantal doden die in de 10.000den zou lopen en ik geen informatie over de honderden doden die zijn gevallen.



Lebed had vrede tot stand gebracht; Poetin begon met de tweede invasie.
Over welke periode heb jij het, Sovjet of Rusland?
Want volgens mij is Aloe Alchanov President en is sinds dien de rust wedergekeerd.


En waarom?
Idioot. Iets kan niet gedeeltelijk waar zijn. Medvedev heeft dat gezegd, of niet. En hij heeft het wel gezegd.
Lezen wat ik schreef Mark maar daar heb jij nogal eens moeite mee.



Lul niet zo. Jij liegt aan een stuk door, ik corrigeer je leugens.
Dan moet jij je gaan aanmelden bij de AIVD of MID, want dan ben jij de eerste die leugens kan corrigeren.

mark61
15-08-08, 12:48
Ik zie dan ook het probleem niet Mark.
Maar jij vroeg om het aantal doden die in de 10.000den zou lopen en ik geen informatie over de honderden doden die zijn gevallen.

Wat is dit voor inhoudsloos gebrabbel? Je ziet het probleem niet dat Poetin zijn eigen volk opblaast? Imbeciel.


Over welke periode heb jij het, Sovjet of Rusland?
Want volgens mij is Aloe Alchanov President en is sinds dien de rust wedergekeerd.

Lees wat je zelf post :moe: Je weet nu niet meer wanneer Poetin aan de macht kwam?


Lezen wat ik schreef Mark maar daar heb jij nogal eens moeite mee.

Je bent echt volkomen geschift.

knuppeltje
15-08-08, 12:56
Daar heb jij dan wel weer gelijk in, maar dan moet jij je afvragen of het een mythe is wat 2008 jaar geleden gebeurde?

Misschien dat het tegeltje help met de tekst "wie niet als vriend hier binnen huppelt wordt er 1, 2, 3 weer uitgeknuppeld " :hihi:

Bwewijs maar eens van niet.
Hahaha, die zionisten hebben die tegel allang voor hun kop.
Alleen is de tekst erop ietsie pietsie anders: Elke Palestijn die na vandaag nog hier wilt zijn, flikkeren we op een dag vrolijk in het ravijn.

knuppeltje
15-08-08, 12:59
Desalnietemin is Putin wel de beste leider die ze in 100 jaar hebben gehad :) Dus alles is relatief.

Ik vrees dat het waar is, maar das wel cynisch denk.

Mark
15-08-08, 13:10
Ik vrees dat het waar is, maar das wel cynisch denk.

Ik vertel niets dan de nare waarheid :)

knuppeltje
15-08-08, 13:11
Ik vertel niets dan de nare waarheid :)

Gelukkig hebben we jouw nog. :fpimp:

John2
15-08-08, 13:38
QUOTE=Eke;3696418]:hihi:

PS. ik herken alleen Boris, Jack krijgt dus niet via mij jouw goeie wensen :blij: [/QUOTE]


Boris Altshuler van Child h. Organisatie

John2
15-08-08, 13:45
Bwewijs maar eens van niet.
Hahaha, die zionisten hebben die tegel allang voor hun kop.
Alleen is de tekst erop ietsie pietsie anders: Elke Palestijn die na vandaag nog hier wilt zijn, flikkeren we op een dag vrolijk in het ravijn.

Bron?:ego:

:hihi:

Eke
15-08-08, 13:54
Nog even terzijde.
John,Boris van der Ham (D'66) i.t.t. Jack van der Ham ...;) praten gaat toch wat sneller dan prikken, he .
Maar door prikken heb je de tijd om nog eens rustig na te denken over wat je leest !

mark61
15-08-08, 13:56
Maar door prikken heb je de tijd om nog eens rustig na te denken over wat je leest !

Sjonnie niet, blijkt.

Eke
15-08-08, 14:02
Er blijkt nog niks, Mark. Elk soort zaadje dat valt heeft z'n eigen rijpingstijd...Afhankelijk van...enz.

mark61
15-08-08, 14:03
Er blijkt nog niks, Mark. Elk soort zaadje dat valt heeft z'n eigen rijpingstijd...Afhankelijk van...enz.

Er blijkt hier dat sjonnie aan één stuk door loopt te liegen. Pathologisch. Over details, over grote dingen, over dingen ertussenin.

Ik zie hem alleen rijp voor het gesticht worden.

Eke
15-08-08, 14:09
Zolang je dat als liegen labelt, loop jij het gevaar dat je bloeddruk teveel stijgt !
Maar Mark, eerlijk is eerlijk, ik geniet van jullie alle twee . Jullie hebben veel geduld met elkaar.

mark61
15-08-08, 14:22
Zolang je dat als liegen labelt, loop jij het gevaar dat je bloeddruk teveel stijgt !
Maar Mark, eerlijk is eerlijk, ik geniet van jullie alle twee . Jullie hebben veel geduld met elkaar.

Hoe moet ik liegen anders labelen? Hij vergist zich steeds? En als ik dan zijn 'vergissing' 'rechtzet' en hij ontkent het nog steeds, dan eh, ja dan wat?

Ik ben blij dat ik je kan vermaken :lachu:

Eke
15-08-08, 14:34
Hoe moet ik liegen anders labelen? Hij vergist zich steeds? En als ik dan zijn 'vergissing' 'rechtzet' en hij ontkent het nog steeds, dan eh, ja dan wat?

Ik ben blij dat ik je kan vermaken :lachu:

Je moet naar het hele proces kijken, Mark. Discussieeren is niet alleen een pingpongwedstrijdje waarbij het erom gaat je balletje over het netje te krijgen ,te scoren...Je wilt toch niet alleen maar gelijk hebben ????

Het gaat ook erom dat je open staat en als je merkt dat die ander jou niet ontvangt, ga je erover nadenken hoe je dat kunt bevorderen. In het geval van bv.'onrecht' wil je medestanders krijgen. Dat is belangrijk om een gegeven moment begrip om te zetten in aktie, bv. stemmen op een partij die wat doet aan dat onrecht. (zegt dan de idealiste ;) )

H.P.Pas
15-08-08, 14:55
Hoe moet ik liegen anders labelen?

:slaap: Fantaseren.
Dat is héél eventjes liegen, om jezelf te overtuigen. Daarna kun je weer volkomen oprecht verder.

Eke
15-08-08, 15:04
[QUOTE=mark61;3696595]Hoe moet ik liegen anders labelen?QUOTE]


' een eigen manier van denken ', misschien ?
wie zegt dat het denken alleen gebaseerd is op natuurwetenschappelijke gronden ?hoeveel mensen denken op die manier ?

'fantaseren' heeft een positieve EN een negatieve klank inmiddels in ons spraakgebruik, maar het is wel beter dan liegen !
liegen is met opzet de waarheid verdraaien...

Eke
15-08-08, 15:09
:
Dat is héél eventjes liegen, om jezelf te overtuigen.

ik vind dit wel heel lief : heel eventjes liegen om jezelf te overtuigen ! best wel nuttig, dat fantaseren....:slaap:

mark61
15-08-08, 15:09
Je moet naar het hele proces kijken, Mark. Discussieeren is niet alleen een pingpongwedstrijdje waarbij het erom gaat je balletje over het netje te krijgen ,te scoren...Je wilt toch niet alleen maar gelijk hebben ????

Discussiëren gaat over 2 fasen: 1) de feiten op een rijtje krijgen waarover iedereen het eens moet zijn, en daarna pas 2) meningen uitwisselen, met argumenten.

Met sjonnie kom je niet voorbij fase 1, omdat hij voor 90% onwaarheden verkondigt, en weigert de feiten te erkennen. Dus aan fase 2 kom je zo niet eens toe. Relevante argumenten heeft hij trouwens zelden.

Gelijk krijgen doe je hier toch nooit, en in het echte leven zelden. Dus gelijk hebben is nauwelijks boeiend.


Het gaat ook erom dat je open staat en als je merkt dat die ander jou niet ontvangt, ga je erover nadenken hoe je dat kunt bevorderen.

Ik weet niet hoe ik moet bevorderen dat sjonnie toegeeft dat Gori op 25km van de grens ligt, en niet 60 :hihi: Jij wel?

Ik weet niet hoe ik moet bevorderen dat sjonnie toegeeft dat er minstens 7000 mensen vermoord zijn in Srebrenica, en niet 3500. Jij wel?

Ik weet niet hoe ik moet bevorderen dat sjonnie toegeeft dat de onafhankelijkheid van Zuid-Ossetië door niemand, ook niet door Rusland, wordt erkend. Jij wel?

mark61
15-08-08, 15:11
:slaap: Fantaseren.
Dat is héél eventjes liegen, om jezelf te overtuigen. Daarna kun je weer volkomen oprecht verder.

Ha, een verstandige, scherpe omschrijving. :)

mark61
15-08-08, 15:17
een eigen manier van denken ', misschien ?
wie zegt dat het denken alleen gebaseerd is op natuurwetenschappelijke gronden ?hoeveel mensen denken op die manier ?

'fantaseren' heeft een positieve EN een negatieve klank inmiddels in ons spraakgebruik, maar het is wel beter dan liegen !
liegen is met opzet de waarheid verdraaien...

In een discussie over de moraliteit van bepaalde handelingen is fantaseren zeer beslist NIET positief.

Het is beter als je fantaseert over aantallen slachtoffers, de daders, staatkundige feiten, afstanden, maten en gewichten?

Het is prima als je fantaseert dat Poetin een fantastisch staatsman is omdat je fantaseert dat hij niet verantwoordelijk is voor tienduizenden doden? Als je fantaseert dat hij het niet was die flatgebouwen met zijn eigen burgers liet opblazen om Tsjetsjenië te kunnen aanvallen?

Dat noem jij 'een eigen manier van denken'?

Als iemand in zijn fantasie volhardt nadat hem is aangetoond dat hij onwaarheid spreekt, dan wordt 'vergissen' of 'fantaseren' liegen.

De enige andere mogelijkheid is dat die persoon geestesziek is, dus dat zijn uitspraken niet toerekeningsvatbaar zijn.

Of heb jij nog een andere oplossing? Hij leeft in een parallel universum waar zijn fantasieën wel waar zijn? Alleen voor hem dan, niet voor alle andere mensen?

Eke
15-08-08, 15:21
A)Discussiëren gaat over 2 fasen: 1) de feiten op een rijtje krijgen waarover iedereen het eens moet zijn, en daarna pas 2) meningen uitwisselen, met argumenten.





B) Ik weet niet hoe ik moet bevorderen dat sjonnie toegeeft dat Gori op 25km van de grens ligt, en niet 60 :hihi: Jij wel?

Ik weet niet hoe ik moet bevorderen dat sjonnie toegeeft dat er minstens 7000 mensen vermoord zijn in Srebrenica, en niet 3500. Jij wel?

Ik weet niet hoe ik moet bevorderen dat sjonnie toegeeft dat de onafhankelijkheid van Zuid-Ossetië door niemand, ook niet door Rusland, wordt erkend. Jij wel?






A) realiseer je dat dat een opvatting is die jij je eigen hebt gemaakt...

B) als iemand hier regelmatig ook aan het googlen is , is John2 dat wel.
Geduld, Mark :boer:

ik neem een time-out, OK ? :zwaai:

mark61
15-08-08, 15:29
A) realiseer je dat dat een opvatting is die jij je eigen hebt gemaakt...

Ow, zijn er nog andere dan?


B) als iemand hier regelmatig ook aan het googlen is , is John2 dat wel. Geduld, Mark :boer:

Geduld? Het wordt steeds erger, ipv. minder erg. In het wilde weg googelen helpt niet. Vooral bij hem niet, aangezien zijn gegoogelde bronnen hetzij onzin zijn, hetzij wat hij beweert niet staven, of allebei :hihi:


ik neem een time-out, OK ? :zwaai:

Iesj goed :zwaai:

Sven
15-08-08, 15:31
Joden zijn lief

knuppeltje
15-08-08, 17:15
[QUOTE=mark61;3696642]
als iemand hier regelmatig ook aan het googlen is , is John2 dat wel.
Geduld, Mark :boer:

Bedoel je niet gochelen?:hihi:

knuppeltje
15-08-08, 17:16
Joden doden kleine kinderen dat vind ik zeer triest

Ja Sven, de wereld is vreed.

Eke
15-08-08, 18:02
Joden doden kleine kinderen dat vind ik zeer triest

Dit is nou een racistische uitspraak, Sven...

Enig idee van de mogelijke gevolgen van racistische uitspraken in een samenleving ?

In ieder geval beschadig je ook dit forum en de Palestijnse zaak ermee. Think it over, boy.


Dus ik wil dat je hem terugtrekt. Eke

Sven
15-08-08, 18:04
Dit is nou een racistische uitspraak, Sven...

Enig idee van de mogelijke gevolgen van racistische uitspraken in een samenleving ?

In ieder geval beschadig je ook dit forum en de Palestijnse zaak ermee. Think it over, boy.


Dus ik wil dat je hem terugtrekt. Eke

de waarheid is hard en wat dacht je van vrijheid van meningsuiting.

PS: Ben jij joods

John2
15-08-08, 18:43
Nog even terzijde.
John,Boris van der Ham (D'66) i.t.t. Jack van der Ham ...;) praten gaat toch wat sneller dan prikken, he .
Maar door prikken heb je de tijd om nog eens rustig na te denken over wat je leest !

Grrrrrommmm, ook jij heb je fouten zie ik :hihi:

Ik ging ervan uit Jack met zijn achtergronden, mijn stukje over dakloze kinderen in Rusland (wat langzamerhand de spuigaten uitloopt) en jou melding van Boris (een russische naam) toen was het voor mij 1+1=2, maar soms blijkt het ook drie te kunnen zijn niet rekening houdend met de onbekende factor.

En nee rustig nalezen en denken over mijn antwoord heb ik vaak niet, vaak moet ik mijn stukjes schrijven tussen twee telefoontjes in en dat komt soms nog wel eens verwarrend over bij de overige prikkers hier, ja ook ik heb mijn fouten, gelukkig wel, maar gelukkig heb ik Mark die me daar dan weer op wijst:hihi:

Pas je wel op dat je zegt meneer van Ham en niet meneer van der Ham want dan kan hij heel beschuldigend over zijn bril kijken.
Wat Boris betreft die jij bedoeld die ken ik niet en ook nooit mee gesproken volgens mij, althans kan mij niet herinderen.

John2
15-08-08, 18:50
=Sven;3696792]de waarheid is hard
Soms heel hard Sven.


en wat dacht je van vrijheid van meningsuiting.
Dat is iets wat wij hier hebben en veel mensen alleen maar van kunnen dromen.
Maar dat wil nog niet zeggen dat je een verworven vrijheid moet misbruiken of mag misbruiken.



PS: Ben jij joods
Ik weet niet of Eke joods is, ze is in iedergeval niet besneden maar wel objectief en openstaande voor meningen uit iedere hoek.
En als jij dan zegt "Joden doden kleine kinderen" heeft zij gelijk en is het een domme uitspraak en vermoedelijk van jou een slip of de tong.

Eke
15-08-08, 18:59
de waarheid is hard en wat dacht je van vrijheid van meningsuiting.

PS: Ben jij joods

Je schrijft "Joden doden kleine kinderen dat vind ik zeer triest"

Verder geen context. Zoals ...........blabla..2 Joodse zelfmoordterroristen hebben zich opgeblazen op een creche ergens in Palestina...blabla..(fantasiegebeurtenis)
Dan kun je als kop gebruiken in je krant : Joden doden kleine kinderen.

Maar zomaar los zo'n uitspraak doen is racistisch. Net of Joden in hun algemeenheid kleine kinderen doden. Dat klopt niet, die uitspraak. En zo'n soort uitspraak maakt stemming.

Deze gingen bv. vooraf aan de moorden in WOll in de concentratiekampen. Ik ben van de zomer nog vlakbij zo'n concentratiekamp geweest. Dat maakt het griezelig tastbaar. Zoiets nooit meer.
Kun je nu zeggen : Duitsers doden Joden ???? Dat klopt toch niet !!!!

Vrijheid van meningsuiting is dit niet want je mag geen racistische uitspraken doen. Je bent dan bewust mensen/groepen/volkeren aan het discrimineren.En je bent er al achter waarom jouw mailtje ook schadelijk is voor dit forum ?
En ook voor de Palestijnse zaak ?

Nadenken, Sven...! Ben je erachter zou je dan je mailtje willen verwijderen, want ik wil niet meteen achter jouw rug om de redactie vragen om het te doen. Jij bent 'de eigenaar' van je uitspraak.

Je bent welkom, wat mij betreft, als je gewoon mee komt diskussieeren.

PS. het leven kan inderdaad bikkelhard zijn. laten we hier zorgvuldig met elkaar omgaan !

Sven
15-08-08, 19:08
Je schrijft "Joden doden kleine kinderen dat vind ik zeer triest"

Verder geen context. Zoals ...........blabla..2 Joodse zelfmoordterroristen hebben zich opgeblazen op een creche ergens in Palestina...blabla..(fantasiegebeurtenis)
Dan kun je als kop gebruiken in je krant : Joden doden kleine kinderen.

Maar zomaar los zo'n uitspraak doen is racistisch. Net of Joden in hun algemeenheid kleine kinderen doden. Dat klopt niet, die uitspraak. En zo'n soort uitspraak maakt stemming.

Deze gingen bv. vooraf aan de moorden in WOll in de concentratiekampen. Ik ben van de zomer nog vlakbij zo'n concentratiekamp geweest. Dat maakt het griezelig tastbaar. Zoiets nooit meer.
Kun je nu zeggen : Duitsers doden Joden ???? Dat klopt toch niet !!!!

Vrijheid van meningsuiting is dit niet want je mag geen racistische uitspraken doen. Je bent dan bewust mensen/groepen/volkeren aan het discrimineren.En je bent er al achter waarom jouw mailtje ook schadelijk is voor dit forum ?
En ook voor de Palestijnse zaak ?

Nadenken, Sven...! Ben je erachter zou je dan je mailtje willen verwijderen, want ik wil niet meteen achter jouw rug om de redactie vragen om het te doen. Jij bent 'de eigenaar' van je uitspraak.

Je bent welkom, wat mij betreft, als je gewoon mee komt diskussieeren.

PS. het leven kan inderdaad bikkelhard zijn. laten we hier zorgvuldig met elkaar omgaan !


Oke alleen omdat je het zo lief vraagt

Eke
15-08-08, 19:20
Oke alleen omdat je het zo lief vraagt

Top van je !

En welkom,hier,he .Er is hier veel humor naast hele ernstige zaken en je kunt heel veel leren van elkaar, over het nieuws,over de samenleving, hoe de zaken in elkaar zitten enzo. :)

Eke
15-08-08, 19:33
Sven, grapjurk !!! :)

mark61
15-08-08, 19:38
[quote=Eke;3696663]

Bedoel je niet gochelen?:hihi:

:hihi:

mark61
15-08-08, 19:39
Joden zijn lief


:hihi:

Racist :jammer: Volgens mijn zijn het net zulke eikels als iedereen.

mark61
15-08-08, 19:41
Dit is nou een racistische uitspraak, Sven...

Enig idee van de mogelijke gevolgen van racistische uitspraken in een samenleving ?

In ieder geval beschadig je ook dit forum en de Palestijnse zaak ermee. Think it over, boy.


Dus ik wil dat je hem terugtrekt. Eke

Hij zei niet 'alle joden'

Hij zei ook niet dat alleen joden kinderen doden.

John2
15-08-08, 19:58
=mark61;3696642]Discussiëren gaat over 2 fasen: 1) de feiten op een rijtje krijgen waarover iedereen het eens moet zijn, en daarna pas 2) meningen uitwisselen, met argumenten.
In een discussie Mark kun je proberen de feiten op een rijtje te krijgen, maar neem van mij aan dat je in een discussie nooit iedereen het met elkaar eens is en je op een uitzondering na het ook nooit lukt.
Daarom ga ik met mijn personeel ook nooit een discussie aan, omdat je dan als leiding gevende al snel het loodje legt.
Jij komt dan met fase2 nadat fase 1 is geweest, maar is het niet zo Mark dat een discussie wordt gevoerd op meningen argumenten feiten en onbehagen.



Met sjonnie kom je niet voorbij fase 1, omdat hij voor 90% onwaarheden verkondigt, en weigert de feiten te erkennen. Dus aan fase 2 kom je zo niet eens toe. Relevante argumenten heeft hij trouwens zelden.
Sorry Mark, ik wens best feiten te erkennen, mits deze is gebasseerd op objectiviteit en betrouwbaarheid.
Maar vaak kom jij met feiten aanzetten waarvan ik zeg dat ze anders liggen dan in jou beleving.
Dit wil niet zeggen dat jij direct fout zit of dat ik gelijk heb, maar het is een menings verschil die ontstaat door het lezen van de media of het bekend zijn van interne rapporten over bepaalde kwesties.

Zo zijn wij al een keer de strijd aangegaan over Afghanistan en de Nederlandse Militairen daar met hun kamp.
Jij zegt dat zij daar niet horen en geen goed werk doen, dat is een mening die jij opgelegd krijgt door de media en mensen om jou heen die jou deze mening geven en voeden.
Op zich niet fout en heel begrijpelijk, maar als er dan iemand is geweest en ziet dat de burgers het Nederlands kamp bezoekt voor medische hulp en ziet dat vrachtwagens vanuit dit kamp vertrekken met hulpgoederen om voor een 20.000 tot 30.000 mensen in het zuiden te voorzien van hulp, dan is het normaal dat ik het anders ziet als jij.
Of zoals vorig jaar op 22 augustus in de Gaza-stad een demonstratie plaats vond van 500-600 Palestijnen (waardoor wij het vliegtuig miste en in het hotel moesten blijven) en op 24 augustus in de volkskrant leest dat een gigantische demonstratie van duizenden mensen uit is gelopen tussen gevechten van Fatah aanhangers met Hamas, dan denk ik waar hebben ze het over.
Er was een demonstratie in Gaza-stad zoals elke dag daar, maar van onze hotel kamer was er geen gedonder te zien en naar 4 uur werd deze weer vredig opgelost, maar zo word het nieuws hier steeds gebracht met overdrijving want anders willen de mensen het niet meer lezen.
En dan is het niet jou of mijn fout, maar de fout van de media die probeerd om mensen op een verkeerd been te zetten.
Een ander probleem waarmee wij elkaar in de haren vlogen is Zuid Ossetië, een land waar het bruto product op 20 miljoen ligt per jaar op 90.000 burgers dit houd in dat iedere bewoner gemiddeld 222,22 krijgt per jaar.
Dan praat jij over mensen die een auto zouden kunnen hebben om plunderingen te kunnen uitvoeren in Georgie, terwijl deze mensen zich rijk voelen als ze op een oude bromfiets hun producten kunnen vervoeren naar de Markt over zandwegen die met puin autowegen worden genoemd.



Gelijk krijgen doe je hier toch nooit, en in het echte leven zelden. Dus gelijk hebben is nauwelijks boeiend.
Nee niet snel of personen zoals jij en ik moeten gaan meepraten met de massa en dat is gelukkig aan ons niet besteed:hihi:



Ik weet niet hoe ik moet bevorderen dat sjonnie toegeeft dat Gori op 25km van de grens ligt, en niet 60 :hihi: Jij wel?
Door overleg en compromie mijn beste Mark, niet door eisen :ego:



Ik weet niet hoe ik moet bevorderen dat sjonnie toegeeft dat er minstens 7000 mensen vermoord zijn in Srebrenica, en niet 3500. Jij wel?
Vermoedelijk zijn er wel meer mensen vermoord in Srebrenica dan 7000 Mark, maar ik hou mij graag aan cijfers die bekend zijn gemaakt door het rode kruis of VN en niet van meldingen in kranten die je dan op iedere site terug vind op internet.



Ik weet niet hoe ik moet bevorderen dat sjonnie toegeeft dat de onafhankelijkheid van Zuid-Ossetië door niemand, ook niet door Rusland, wordt erkend. Jij wel?
Ik denk dat jij eens moet uitgaan van gebeurtenissen en officiele stappen.
Zoals jij weet heeft Rusland met toestemming van de VN 600 man geplaats als buffer tussen Zuid Ossetië en Georgie.
Door de vraag van Rusland, geeft Rusland al aan Zuid Ossetië te zien als souvereine staat, de toestemming van de VN geeft hiermee ook aan dit te zien, want anders zou het een inmenging zijn in een binnenlandse aangelegenheid en hiermee hun eigen regels overtreden.
Ik weet het is discutable, omdat er niets is ondertekend, maar toch is het gezien de regels van de VN aanneembaar.
Verder is er bij het uiteenvallen van de CCCP direct door Rusland gemeld dat ieder land van de voormalige sovjet kon rekenen op steun en hulp als zij hier om vroegen, ook stond ieder land vrij om zich aantesluiten bij de Russische Federatie en heeft Zuid Ossetië zich direct gemeld.
En daar wilde ik het voorlopig bij laten.

Eke
15-08-08, 20:01
[quote=knuppeltje;3696754] bedoel je geen gochelen ?

:hihi:

:hihi: Mark, je kunt het nog !!!!!! :nijn: Nog eentje ! bis,bis,bis !!!

Eke
15-08-08, 20:10
Hij zei niet 'alle joden'

Hij zei ook niet dat alleen joden kinderen doden.

Je kleine broertje, Mark ? :)

Nee, dat klopt of nee, Ja, dat klopt !!!
Maar hij was snel van begrip..ik bedoel : hij begreep mijn gevoel !

knuppeltje
15-08-08, 20:14
hij begreep mijn gevoel !

Wordt het hoog tijd om op te letten. :hihi:

mark61
15-08-08, 20:22
In een discussie Mark kun je proberen de feiten op een rijtje te krijgen,

Dat is met jou nou al onmogelijk. Hoe ver ligt Gori van de grens? De simpelste dingen.


Jij komt dan met fase2 nadat fase 1 is geweest, maar is het niet zo Mark dat een discussie wordt gevoerd op meningen argumenten feiten en onbehagen.

Dat onbehagen zou ik niet weten. De rest had ik al genoemd, maar dan niet in willekeurige volgorde.


Sorry Mark, ik wens best feiten te erkennen, mits deze is gebasseerd op objectiviteit en betrouwbaarheid.

Je liegt. Hoe ver ligt Gori van de grens? De simpelsten dingen wil je al niet erkennen.

IK kom met betrouwbare bronnen, JIJ met de grootste onzin. Net nog, met je idiote 9/11-samenweringstheoriesite.


Maar vaak kom jij met feiten aanzetten waarvan ik zeg dat ze anders liggen dan in jou beleving.

Feiten hebben geen 'beleving'. Wat is de afstand van Gori tot de grens, in jouw beleving?


Dit wil niet zeggen dat jij direct fout zit of dat ik gelijk heb,

Gori kan maar op één afstand van de grens liggen. Ongeacht wat jij of ik daar van vinden.


maar het is een menings verschil die ontstaat door het lezen van de media of het bekend zijn van interne rapporten over bepaalde kwesties.

De 'media' waar jij gebruik van maakt zijn onveranderlijk volkomen onbetrouwbaar. Voorzover je, na herhaaldelijk aandringen, een 'medium' wilt prijsgeven.

Ik begrijp daaruit dat je zomaar wat roept, en daarna wanhopig op zoek gaat naar bevestiging voor je onzin.

Vervolgens blijkt dan vaak dat in die media die jij aanhaalt helemaal niet staat wat jij beweert.


Jij zegt dat zij daar niet horen en geen goed werk doen, dat is een mening die jij opgelegd krijgt door de media en mensen om jou heen die jou deze mening geven en voeden.

Ik krijg niks opgelegd. Doe niet zo debiel. Elke keer komt hier weer een sukkel vertellen dat alle anderen braindead zombies zijn die alles geloven wat ze lezen, maar de sukkel zelf, nee, die heeft alles door. In zijn eentje. Out of 6,7 miljard mensen.


Op zich niet fout en heel begrijpelijk, maar als er dan iemand is geweest en ziet dat de burgers het Nederlands kamp bezoekt voor medische hulp en ziet dat vrachtwagens vanuit dit kamp vertrekken met hulpgoederen om voor een 20.000 tot 30.000 mensen in het zuiden te voorzien van hulp, dan is het normaal dat ik het anders ziet als jij.

Nee, want een leger is er om te doden. Voor hulp geven zijn er hulporganisaties.


Er was een demonstratie in Gaza-stad zoals elke dag daar, maar van onze hotel kamer was er geen gedonder te zien en naar 4 uur werd deze weer vredig opgelost,

Jij denkt dat jij het op je hotelkamer beter weet dan de correspondent van de Volkskrant. Typerend.


Een ander probleem waarmee wij elkaar in de haren vlogen is Zuid Ossetië, een land waar het bruto product op 20 miljoen ligt per jaar op 90.000 burgers dit houd in dat iedere bewoner gemiddeld 222,22 krijgt per jaar.

Bron? De ervaring leert dat je dit uit je duim zuigt. Bovendien is het absoluut geen argument waarmee je het bestaan van gemotoriseerde milities kan ontkennen. Doe toch niet zo achterlijk. In Somalië hebben ze helemaal niks, maar wel 'technicals' om andere mensen mee dood te schieten.


Vermoedelijk zijn er wel meer mensen vermoord in Srebrenica dan 7000 Mark, maar ik hou mij graag aan cijfers die bekend zijn gemaakt door het rode kruis of VN en niet van meldingen in kranten die je dan op iedere site terug vind op internet.

Je liegt weer. Je beweerde maar wat; de lulsite waarmee je op de proppen kwam, na lang aandringen, vermeldde die info helemaal niet, die ging nl. over Kosovo :hihi: ; nog een andere site waar je mee kwam, vermeldde het ook niet. Je bent een liegend warhoofd.


Ik denk dat jij eens moet uitgaan van gebeurtenissen en officiele stappen.
Zoals jij weet heeft Rusland met toestemming van de VN 600 man geplaats als buffer tussen Zuid Ossetië en Georgie.

Dat is denk ik waar. Ik heb het niet gecheckt.


Door de vraag van Rusland, geeft Rusland al aan Zuid Ossetië te zien als souvereine staat,

DIT IS EEN APERTE LEUGEN.

Houd daar nou eens mee op; voor die tijd neem ik je echt niet serieus.


de toestemming van de VN geeft hiermee ook aan dit te zien, want anders zou het een inmenging zijn in een binnenlandse aangelegenheid en hiermee hun eigen regels overtreden.

Blablabla; je geeft hiermee toe dat je het uit je duim gezogen hebt. De VN, for your information, overtrad hun eigen regels al toen het de staat Israel erkende.


Ik weet het is discutable, omdat er niets is ondertekend, maar toch is het gezien de regels van de VN aanneembaar.

Jij had het al die tijd over 'erkennen'; nou moet je opeens, zachtjes zachtjes op kousevoeten, toegeven dat daar geen sprake van is. Je lult en je liegt.


Verder is er bij het uiteenvallen van de CCCP direct door Rusland gemeld dat ieder land van de voormalige sovjet kon rekenen op steun en hulp als zij hier om vroegen, ook stond ieder land vrij om zich aantesluiten bij de Russische Federatie en heeft Zuid Ossetië zich direct gemeld.

Het land heette SSSR en niet seeseeseepee. Zuid-Ossetië was geen land en is geen land. Het kon dus ook niet om hulp vragen of zich aansluiten. Het was en is een deel van Georgië.

Je denkt, als ik heeeeeeel lang doorlieg wordt het vanzelf een beetje waar?


En daar wilde ik het voorlopig bij laten.

Ja in godsnaam, houd je nou op met liegen? Het ziet er niet naar uit, omdat je hier alweer dezelfde leugens nog eens tien keer herhaalt, maar je eruit probeert te draaien op het eind.

mark61
15-08-08, 20:25
:hihi: Mark, je kunt het nog !!!!!! :nijn: Nog eentje ! bis,bis,bis !!!

Ik lach me de hele tijd al gek.

Het was knuppeltje met de humoristische opmerking :hihi:

mark61
15-08-08, 20:27
Je kleine broertje, Mark ? :)

Nee, dat klopt of nee, Ja, dat klopt !!!
Maar hij was snel van begrip..ik bedoel : hij begreep mijn gevoel !

Tis een slijmbal. Next thing you know, wil ie daten :ego:

Eke
15-08-08, 20:43
Het was knuppeltje met de humoristische opmerking :hihi:

Knuppel kan humoristisch uit de hoek komen...

Maar je ziet hier citaten onder je eigen naam die je nooit geschreven kan hebben..das goochelarij voor iemand in de zaal ! posting 20:38 uur.

Eke
15-08-08, 20:55
Tis een slijmbal. Next thing you know, wil ie daten :ego:

daarvoor hoeft ie niet naar 'het nieuws van de dag' !
maar...hij wikkelt z'n moeder en z'n oma en z'n tantes plus z'n nichtjes wel om z'n vinger met z'n schattige baby-avatar :nijn: en ik heb het knuffelkonijntje herontdekt bij de smileys !

ik ga naar boven :zwaai:

mark61
15-08-08, 21:14
Knuppel kan humoristisch uit de hoek komen...

Maar je ziet hier citaten onder je eigen naam die je nooit geschreven kan hebben..das goochelarij voor iemand in de zaal ! posting 20:38 uur.

Veel mensen hier quoten om de een of andere reden foutief. Mij overkomt dat nooit :ego:

Je ziet de echte 'schrijver' altijd nog boven de kwoot.

knuppeltje
16-08-08, 10:16
Knuppel kan humoristisch uit de hoek komen...

Maar je ziet hier citaten onder je eigen naam die je nooit geschreven kan hebben..das goochelarij voor iemand in de zaal ! posting 20:38 uur.

Dame, ik ben doorgaans een heel bescheiden mens hoor, ik hoef echt niet uitvergroot te worden. Laat mij maar gewoon 'knuppltje' zijn, niemand hier zal me daarom haten. :stout:

Dat komt door het achterlijke quoterings-systeem dat ze hier hebben. Daar hebben wij allang mee leren leven, gewoon rekken en er bij blijven. :schreeuw:

Eke
16-08-08, 15:49
http://farm4.static.flickr.com/3280/2473961057_299f6f085d.jpg

Kijk even naar het maaiveld, Knuppeltje : dit is wat je bedoelt, he :)

Ik zal er rekening mee houden . Fijn weekend, Eke

John2
16-08-08, 16:03
mark61;3696897]Dat is met jou nou al onmogelijk. Hoe ver ligt Gori van de grens? De simpelste dingen.
Hoevaak moet ik dit nu nog aangeven Mark Hemelsbreed een kilometer of 25 over de weg een kilometer of 50.



Dat onbehagen zou ik niet weten. De rest had ik al genoemd, maar dan niet in willekeurige volgorde.
Nee, Mark jij noemde twee fase waarbij je moet voldoen in een discussie.



IK kom met betrouwbare bronnen, JIJ met de grootste onzin. Net nog, met je idiote 9/11-samenweringstheoriesite.
Ik zei, dat ik me herinderde dat ze vaker fouten maken onderanderen met die palestijnen destijds, was alleen niet terug te vinden, maar wel deze andere fout die ze maakte.
Het ging om aan te geven dat ook zij fouten kunnen maken.



Feiten hebben geen 'beleving'.
Hoezo hebben feiten geen belevingen, elk feit kan op een mens anders overkomen en hierdoor het anders beleven.



Gori kan maar op één afstand van de grens liggen. Ongeacht wat jij of ik daar van vinden.
Nee Mark, Ten eerste is er Hemelsbreed en ten tweede de werkelijke afstand over de weg.
Verder zijn er meerdere Gori's op de aarde dan de Gori in Georgie en bij de Gori in Georgie kun je uitgaan van de plaats Gori of regio Gori.



De 'media' waar jij gebruik van maakt zijn onveranderlijk volkomen onbetrouwbaar. Voorzover je, na herhaaldelijk aandringen, een 'medium' wilt prijsgeven.
Dat zijn in jou ogen alle site's en mensen die jou tegenspreken.


Ik begrijp daaruit dat je zomaar wat roept, en daarna wanhopig op zoek gaat naar bevestiging voor je onzin.
Dit zelfde gevoel heb ik bij jou Mark, alleen wens jij dan niet opzoek te gaan om jou beweringen te ondersteunen.
Verder als ik zou moeten zoeken naar alle kennis over zaken die ik in de loop hier heb geschreven, zou mijn bedrijf niet meer bestaan gezien de tijd die het in beslag neemt.


Vervolgens blijkt dan vaak dat in die media die jij aanhaalt helemaal niet staat wat jij beweert.
Als jij gewoon een stukje uit de tekst kopieert en googled kom je een hele eind en gaat sneller dan steeds vragen om een bron.



Ik krijg niks opgelegd. Doe niet zo debiel. Elke keer komt hier weer een sukkel vertellen dat alle anderen braindead zombies zijn die alles geloven wat ze lezen, maar de sukkel zelf, nee, die heeft alles door. In zijn eentje. Out of 6,7 miljard mensen.
Ik doe niet debiel Mark verre van dat, maar als ik jou stukjes leest gaan ze altijd de zelfde kant op en word genadeloos door jou groepen uit de samenleving over één kam geschoren en denk jij in termen van Joden, Moslims, Christenen, Atheisten enz.
Terwijl ik denk in termen van mensen die knel zitten in een wereld economie waar zij zelf geen schuld aan hebben.



Nee, want een leger is er om te doden. Voor hulp geven zijn er hulporganisaties.
Dus de Amerikaanse vliegtuig en militaire schepen zijn onderweg om te vechten?
Ik hoop dan toch dat de Russen dit anders zien dan jou Mark.



Jij denkt dat jij het op je hotelkamer beter weet dan de correspondent van de Volkskrant. Typerend.
Nee Mark niet beter, maar ben er wel van overtuigt dat een storie word verergerd naar mate het van de bron staat en niemand de moeite zou hebben genomen om het te lezen als het gaat om een demonstratie die 2-3 keer per week gebeurd voor dat hotel.



Bron? De ervaring leert dat je dit uit je duim zuigt. Bovendien is het absoluut geen argument waarmee je het bestaan van gemotoriseerde milities kan ontkennen. Doe toch niet zo achterlijk. In Somalië hebben ze helemaal niks, maar wel 'technicals' om andere mensen mee dood te schieten.
Hoe kan ik een bron vinden van iets wat niet bestaat Mark?



Je liegt weer. Je beweerde maar wat; de lulsite waarmee je op de proppen kwam, na lang aandringen, vermeldde die info helemaal niet, die ging nl. over Kosovo :hihi: ; nog een andere site waar je mee kwam, vermeldde het ook niet. Je bent een liegend warhoofd.
Begin nu toch echt aan jou te twijvelen?



Dat is denk ik waar. Ik heb het niet gecheckt.
Zoals je alles weigert te checken zelfs je eigen verhaaltjes.



DIT IS EEN APERTE LEUGEN.

Houd daar nou eens mee op; voor die tijd neem ik je echt niet serieus.
Denk eens na, misschien dat je dan tot een conclussie komt.



Blablabla; je geeft hiermee toe dat je het uit je duim gezogen hebt. De VN, for your information, overtrad hun eigen regels al toen het de staat Israel erkende.
Uhh, Mark volgens mij is de staat Israel door hulp van de VN opgericht, het zou dan wel raar zijn om deze niet te erkennen.



Jij had het al die tijd over 'erkennen'; nou moet je opeens, zachtjes zachtjes op kousevoeten, toegeven dat daar geen sprake van is. Je lult en je liegt.
Inderdaad Mark zoals jij als een dolle olifant rent door de porceleinwinkel loop ik liever op kouzevoeten



Het land heette SSSR en niet seeseeseepee. Zuid-Ossetië was geen land en is geen land. Het kon dus ook niet om hulp vragen of zich aansluiten. Het was en is een deel van Georgië.

Je denkt, als ik heeeeeeel lang doorlieg wordt het vanzelf een beetje waar?
Ieder beetje ontwikkeld mens weet dat de Russen voor de "S" een "C" schrijven en voor R een P dus CCCP en SSSR zijn de zelfde aanduidingen.


Ja in godsnaam, houd je nou op met liegen? Het ziet er niet naar uit, omdat je hier alweer dezelfde leugens nog eens tien keer herhaalt, maar je eruit probeert te draaien op het eind.
Inderdaad Mark stop eens met het liegen en verdraaien van feiten.

mark61
16-08-08, 16:51
Hoevaak moet ik dit nu nog aangeven Mark Hemelsbreed een kilometer of 25 over de weg een kilometer of 50.

Godallemachtig. Gisteren leek je te gaan toegeven, nu lieg je weer.


Nee, Mark jij noemde twee fase waarbij je moet voldoen in een discussie.

Dat zei ik ook. Lieg niet en lees. Jezus man hoe kan je zo liegen.


Ik zei, dat ik me herinderde dat ze vaker fouten maken onderanderen met die palestijnen destijds, was alleen niet terug te vinden, maar wel deze andere fout die ze maakte.

Je lult dus uit je nekharen en je denkt, kom, ik plaats gewoon wat anders, wat maakt het uit. Dat het gelul is maakt je ook niet uit.


Het ging om aan te geven dat ook zij fouten kunnen maken.

Dat heb je niet kunnen hardmaken. Je roept maar wat.


Hoezo hebben feiten geen belevingen, elk feit kan op een mens anders overkomen en hierdoor het anders beleven.

Ja, zo kan op de ene mens een afstand als 25 km overkomen, en op de ander 50km. Je bent een imbeciel.


Nee Mark, Ten eerste is er Hemelsbreed en ten tweede de werkelijke afstand over de weg.


Idioot. De afstand tussen twee plaatsen wordt berekend over de weg.


Verder zijn er meerdere Gori's op de aarde dan de Gori in Georgie en bij de Gori in Georgie kun je uitgaan van de plaats Gori of regio Gori.

Noem es een andere Gori? We hadden het niet over Georgië? We hadden het niet over de stad. Je bent een leugenaar en volkomen geschift.


Dat zijn in jou ogen alle site's en mensen die jou tegenspreken.

Bewijs? Jij komt nu eenmaal alleen maar met idiote sites.


Dit zelfde gevoel heb ik bij jou Mark, alleen wens jij dan niet opzoek te gaan om jou beweringen te ondersteunen.

Gore leugenaar. Ik beweer alleen maar verifieerbare feiten, jij liegt er de hele tijd op los.


Verder als ik zou moeten zoeken naar alle kennis over zaken die ik in de loop hier heb geschreven, zou mijn bedrijf niet meer bestaan gezien de tijd die het in beslag neemt.

Ik vind het zielig voor je. Dan moet je geen leugens verspreiden, eigen schuld.


Als jij gewoon een stukje uit de tekst kopieert en googled kom je een hele eind en gaat sneller dan steeds vragen om een bron.

Je reageert niet op wat ik zeg. REAGEER EENS?

Voor de derde keer: ik moet jouw leugens gaan controleren? Rot een eind op, idioot.


Ik doe niet debiel Mark verre van dat,

Je doet alleen maar debiel. Je liegt aan een stuk door, en als je met je leugens geconfronteerd wordt lieg je nog meer, of begint over een ander onderwerp, of beschuldigt mij.


maar als ik jou stukjes leest gaan ze altijd de zelfde kant op en word genadeloos door jou groepen uit de samenleving over één kam geschoren en denk jij in termen van Joden, Moslims, Christenen, Atheisten enz

Leugenaar. Ik heb bovendien al een aantal keer laten zien dat je niet leest, c.q. niet kan lezen, dat weet ik niet.


Dus de Amerikaanse vliegtuig en militaire schepen zijn onderweg om te vechten?

Ze komen stoer doen, elk normaal land had burgertransport gebruikt.

Maar verander niet van onderwerp: waarom moeten beroepsmoordenaars opeens 'hulp' gaan brengen?


Hoe kan ik een bron vinden van iets wat niet bestaat Mark?

Imbeciel. Je liegt erop los, je kan daar natuurlijk geen bron voor vinden.


Begin nu toch echt aan jou te twijvelen?

JIJ twijfelt aan mij? Laat je eerst es nakijken.


Zoals je alles weigert te checken zelfs je eigen verhaaltjes.

Imbeciel. Ik kom met echte bronnen; jij liegt met niks, of met idiote bronnen, waar niet eens in staat wat jij beweert.


Denk eens na, misschien dat je dan tot een conclussie komt.

Over feiten valt niks na te denken. Ze bestaan, je kan ze checken. Hou op met liegen.


Uhh, Mark volgens mij is de staat Israel door hulp van de VN opgericht, het zou dan wel raar zijn om deze niet te erkennen.

Je reageert niet op wat ik zeg. Maar dat doe je steeds.


Inderdaad Mark zoals jij als een dolle olifant rent door de porceleinwinkel loop ik liever op kouzevoeten

Smerige leugenaar, ik heb het erover dat je langzaamaan je leugens gaat toegeven. Maar nu dus weer dat ontkent, en gewoon doorliegt.


Ieder beetje ontwikkeld mens weet dat de Russen voor de "S" een "C" schrijven en voor R een P dus CCCP en SSSR zijn de zelfde aanduidingen.

Nee, de Russen schrijven SSSR in hun alfabet. Je gaat niet opeens cyrillisch schrijven in een Nederlandse tekst in het Latijnse schrift. Dwaas.


Inderdaad Mark stop eens met het liegen en verdraaien van feiten.

Waar haal je het gore lef vandaan, varken.

John2
16-08-08, 17:28
Godallemachtig. Gisteren leek je te gaan toegeven, nu lieg je weer.



Dat zei ik ook. Lieg niet en lees. Jezus man hoe kan je zo liegen.



Je lult dus uit je nekharen en je denkt, kom, ik plaats gewoon wat anders, wat maakt het uit. Dat het gelul is maakt je ook niet uit.



Dat heb je niet kunnen hardmaken. Je roept maar wat.



Ja, zo kan op de ene mens een afstand als 25 km overkomen, en op de ander 50km. Je bent een imbeciel.




Idioot. De afstand tussen twee plaatsen wordt berekend over de weg.



Noem es een andere Gori? We hadden het niet over Georgië? We hadden het niet over de stad. Je bent een leugenaar en volkomen geschift.



Bewijs? Jij komt nu eenmaal alleen maar met idiote sites.



Gore leugenaar. Ik beweer alleen maar verifieerbare feiten, jij liegt er de hele tijd op los.



Ik vind het zielig voor je. Dan moet je geen leugens verspreiden, eigen schuld.



Je reageert niet op wat ik zeg. REAGEER EENS?

Voor de derde keer: ik moet jouw leugens gaan controleren? Rot een eind op, idioot.



Je doet alleen maar debiel. Je liegt aan een stuk door, en als je met je leugens geconfronteerd wordt lieg je nog meer, of begint over een ander onderwerp, of beschuldigt mij.



Leugenaar. Ik heb bovendien al een aantal keer laten zien dat je niet leest, c.q. niet kan lezen, dat weet ik niet.



Ze komen stoer doen, elk normaal land had burgertransport gebruikt.

Maar verander niet van onderwerp: waarom moeten beroepsmoordenaars opeens 'hulp' gaan brengen?



Imbeciel. Je liegt erop los, je kan daar natuurlijk geen bron voor vinden.



JIJ twijfelt aan mij? Laat je eerst es nakijken.



Imbeciel. Ik kom met echte bronnen; jij liegt met niks, of met idiote bronnen, waar niet eens in staat wat jij beweert.



Over feiten valt niks na te denken. Ze bestaan, je kan ze checken. Hou op met liegen.



Je reageert niet op wat ik zeg. Maar dat doe je steeds.



Smerige leugenaar, ik heb het erover dat je langzaamaan je leugens gaat toegeven. Maar nu dus weer dat ontkent, en gewoon doorliegt.



Nee, de Russen schrijven SSSR in hun alfabet. Je gaat niet opeens cyrillisch schrijven in een Nederlandse tekst in het Latijnse schrift. Dwaas.



Waar haal je het gore lef vandaan, varken.

Dag Mark het gaat je goed ..........

Eke
16-08-08, 17:58
Hoevaak moet ik dit nu nog aangeven Mark Hemelsbreed een kilometer of 25 over de weg een kilometer of 50.

Eke:dit is klaar als een klontje, John !
omdat het 2 gegevens oplevert is er een afspraak gemaakt : we kiezen voor de hemelsbrede afstand als we de afstand sec willen weten, maar vraagt iemand de weg naar een dorp dan zeggen we dat het nog 10 kilometer rijden is of zo.:boer:



Nee, Mark jij noemde twee fase waarbij je moet voldoen in een discussie.

Eke:Klopt ook al. Miljarden mensen over de hele wereld praten over serieuze zaken zonder zich druk te maken over regels.
Kijk, het is tijdsbesparend als er regels bestaan, zeker als je wetenschap bedrijft, maar het is niet dwingend.



Ik zei, dat ik me herinderde dat ze vaker fouten maken onderanderen met die palestijnen destijds, was alleen niet terug te vinden, maar wel deze andere fout die ze maakte.
Het ging om aan te geven dat ook zij fouten kunnen maken.



Hoezo hebben feiten geen belevingen, elk feit kan op een mens anders overkomen en hierdoor het anders beleven.

Eke:Klopt ook al op zich.. Maar of je nu blij bent met je nieuwe fiets of teleurgesteld : een fiets blijft een fiets. En een vredesakkoord, of je er nu blij mee bent of niet, blijft een vredesakkoord.Accoord ?



Nee Mark, Ten eerste is er Hemelsbreed en ten tweede de werkelijke afstand over de weg.
Verder zijn er meerdere Gori's op de aarde dan de Gori in Georgie en bij de Gori in Georgie kun je uitgaan van de plaats Gori of regio Gori.



Dat zijn in jou ogen alle site's en mensen die jou tegenspreken.

Eke:Nee, dat klopt niet. Mark bedoelt sites die betrouwbaar zijn in die zin dat hun gegevens precies na te trekken bij andere betrouwbare sites. Volgens mij is het een kwestie van ervaring en kennis, om die sites eruit te pikken. Heb je een tip, Mark ?


Dit zelfde gevoel heb ik bij jou Mark, alleen wens jij dan niet opzoek te gaan om jou beweringen te ondersteunen.
Verder als ik zou moeten zoeken naar alle kennis over zaken die ik in de loop hier heb geschreven, zou mijn bedrijf niet meer bestaan gezien de tijd die het in beslag neemt.

Eke:Klopt ! Er is een groot verschil tussen zaken doen en wetenschap bedrijven. Je hebt bij beiden extra kwaliteiten nodig. Sociale intelligentie bv. bij het eerste en theoretische intelligentie bij het tweede. Natuurlijk zijn er geluksvogels die rijkelijk talenten hebben, maar die moeten dan vaak dubben : gaan ze iets artistieks doen, in de handel, promoveren of wat dan ook.........


Als jij gewoon een stukje uit de tekst kopieert en googled kom je een hele eind en gaat sneller dan steeds vragen om een bron.
Eke:
een bron is handig, John. kun je sneller beoordelen of een uitspraak betrouwbaar is



Ik doe niet debiel Mark verre van dat, maar als ik jou stukjes leest gaan ze altijd de zelfde kant op en word genadeloos door jou groepen uit de samenleving over één kam geschoren en denk jij in termen van Joden, Moslims, Christenen, Atheisten enz.
Terwijl ik denk in termen van mensen die knel zitten in een wereld economie waar zij zelf geen schuld aan hebben.



Dus de Amerikaanse vliegtuig en militaire schepen zijn onderweg om te vechten?
Ik hoop dan toch dat de Russen dit anders zien dan jou Mark.

Eke:Militairen helpen ook met zandzakken sjouwen bij een overstroming of aardappels rooien als de zaak gaat wegrotten, ect.


Nee Mark niet beter, maar ben er wel van overtuigt dat een storie word verergerd naar mate het van de bron staat en niemand de moeite zou hebben genomen om het te lezen als het gaat om een demonstratie die 2-3 keer per week gebeurd voor dat hotel.



Hoe kan ik een bron vinden van iets wat niet bestaat Mark?



Begin nu toch echt aan jou te twijvelen?



Zoals je alles weigert te checken zelfs je eigen verhaaltjes.



Denk eens na, misschien dat je dan tot een conclussie komt.



Uhh, Mark volgens mij is de staat Israel door hulp van de VN opgericht, het zou dan wel raar zijn om deze niet te erkennen.

Eke :Dat is volgens mij niet waar. Ik kreeg een tamelijk onbehaaglijke gevoel toen ik las dat Ben Goerion in 1948 de VN de pas heeft afgesneden door zelf de staat uit te roepen. Er is ook een Israelische groep die hun landgenoten hiervan wil overtuigen. Ik weet even de naam niet. Dit is belangrijk, John, die gebeurtenis in 1948 ! Uitzoeken hoe het precies zit! Het gaat erom om recht te doen aan mensen zodat er vrede kan komen



Inderdaad Mark zoals jij als een dolle olifant rent door de porceleinwinkel loop ik liever op kouzevoeten

:hihi:



Ieder beetje ontwikkeld mens weet dat de Russen voor de "S" een "C" schrijven en voor R een P dus CCCP en SSSR zijn de zelfde aanduidingen.


Inderdaad Mark stop eens met het liegen en verdraaien van feiten.

Eke

Eke
16-08-08, 18:11
Dag Mark het gaat je goed ..........

Mark is te ver gegaan, he ?* Sterkte John, misschien kan je het hem nog een keer vergeven..., maar nu even niet denk ik zo.



toegevoegd : wie kaatst kan de bal verwachten. Je gaat een echo horen als je al te vaak iemand voorhoudt dat ie liegt.
Maar wat voor mij een grens is ..een opgewonden scheldmail nog eens sluiten met :waar haal je het gore lef vandaan, varken. Terwijl er al een hele reeks scheldwoorden in stonden die gewoon overbodig zijn ! Dat vind ik respektloos, sowieso. Ik dacht dat John daarom kapte met de 'diskussie'.


niet konijn, niet kip, niet paard :hihi: maar varken ! (lui varken, vies varken ect. een varken krijgt nogal wat over zich heen, terwijl het leuke intelligente dieren zijn :hihi:)

mark61
16-08-08, 18:16
Dag Mark het gaat je goed ..........

Godzijdank braak je niet weer een halve pagina leugens uit.

John2
17-08-08, 02:18
Godzijdank braak je niet weer een halve pagina leugens uit.

Ik hoef geen leugens te uiten om mijn gelijk te willen behalen, want ik wil helemaal geen winst halen uit een discussie Mark, ik haal mijn winst uit de informatie die ik krijg en waar ik wat mee kan.
Sommige mensen hebben vergaande bevoegheid in beslissingen en willen graag weten wat er leeft onder de bevolking.
En als ik dan zie hoe mensen hier met andere mensen omgaan in een discussie en dan ook nog vertelen dat er onterecht geweld is in de wereld en zij deze wereld willen verbeteren dan kan ik maar één conclussie trekken en zeggen kijk in de spiegel en begin bij u zelf.
Want als iemand na 7 jaar leidense universiteit nog woorden gebruikt als "braak" "rot op" "Godallemachtig" "Jezus man" "je lult" etc. etc. etc. zie ik het als een zwakte en gebrek aan woorden, maar dit is slechts mijn mening.

John2
17-08-08, 02:22
Mark is te ver gegaan, he ? Sterkte John, misschien kan je het hem nog een keer vergeven..., maar nu even niet denk ik zo.

Te ver wil ik direct niet zeggen, maar om een discussie dagen lang te laten verlopen in een welles/nietes spel pas ik voor, daar is mijn tijd te kostbaar voor.

knuppeltje
17-08-08, 08:36
Te ver wil ik direct niet zeggen, maar om een discussie dagen lang te laten verlopen in een welles/nietes spel pas ik voor,

Oeps, pottelen en ketelen is jou ook niet vreemd niet? :schreeuw:

John2
17-08-08, 09:06
Oeps, pottelen en ketelen is jou ook niet vreemd niet? :schreeuw:

Zolang je maar niet een "zwart" kijker bent.

knuppeltje
17-08-08, 09:51
Zolang je maar niet een "zwart" kijker bent.

Mwa, meer zolang je de werkelijkheid nog maar kunt onderschijden van fictie denk.

mark61
17-08-08, 10:01
Ik hoef geen leugens te uiten om mijn gelijk te willen behalen,

Waarom lieg je dan voortdurend?


want ik wil helemaal geen winst halen uit een discussie Mark,

Ik ook niet. Ik wil dat de feiten correct worden weergegeven, en er niet iemand constant loopt te liegen. Pas daarna kan de discussie beginnen.


ik haal mijn winst uit de informatie die ik krijg en waar ik wat mee kan.

Correct, eerst heb jij een mening, daarna grabbel je willekeurig wat 'informatie' bij elkaar die in je kraam te pas komt, ongeacht het waarheidsgehalte van je zogenaamde 'info'. Je hebt nog niet één keer correcte, betrouwbare info aangevoerd. Ja, die 600 'vredesmachtsoldaten' dat klopte wel. Al weet iedereen dat het geen 'vredesmacht' was/is.


Sommige mensen hebben vergaande bevoegheid in beslissingen en willen graag weten wat er leeft onder de bevolking.

Huh? Waar gáát dit over?


En als ik dan zie hoe mensen hier met andere mensen omgaan in een discussie en dan ook nog vertelen dat er onterecht geweld is in de wereld en zij deze wereld willen verbeteren dan kan ik maar één conclussie trekken en zeggen kijk in de spiegel en begin bij u zelf.

Ja, begin jij daar eens mee. In de strijd worden alle leugens aangevoerd om je gelijk te halen. Dat is wat jij doet. Spiegel!


Want als iemand na 7 jaar leidense universiteit nog woorden gebruikt als "braak"

Huh? Waar heb ik dat woord gebruikt? Je fantaseert en liegt weer. Zie je dat je een pathologische leugenaar bent?


"rot op" "Godallemachtig" "Jezus man" "je lult" etc. etc. etc. zie ik het als een zwakte en gebrek aan woorden, maar dit is slechts mijn mening.

Ik ben begonnen met jou te corrigeren. Als je dan volhardt in je onwaarheden, worden het leugens, en wind ik me op. Pech voor jou. Als je ophoudt met liegen houd ik op met schelden.

Het zijn mensen als jij die de haat en het geweld in de wereld aanwakkeren. Leugens zijn nl. bedoeld om misdaden te rechtvaardigen.

John2
17-08-08, 10:57
=mark61;3697773]Waarom lieg je dan voortdurend?
Nee Mark jij gaat ervan uit dat ik lieg, omdat mijn weergave van feiten en gebeurtenissen niet overeenkomen met wat jij weet over deze zaken, maar dat wil nog niet zeggen dat ze beiden niet waar kunnen zijn, het zegt alleen iets van onze insteek en van welke zijde wij de zaak benaderen.
Zoals bijvoorbeeld in het conflict tussen Georgie en Rusland, jij benadert deze zaak vanuit het Georgische oogpunt en ik vanuit Russische oogpunten, maar allebij zijn we het er over eens dat Ossetië en de burgers het slachtoffer zijn.



Ik ook niet. Ik wil dat de feiten correct worden weergegeven, en er niet iemand constant loopt te liegen. Pas daarna kan de discussie beginnen.
Bijna alle feiten Mark worden door alle mensen die hier prikken correct weergegeven, alleen tussen ons is er een discussie ontstaan die ongezond is, door elkaar te betichten van leugens, terwijl jij net als ik ook weet dat je altijd wel ergens op internet een bron vind die jou beweringen of mijn beweringen ondersteunen, met het gevolg dat de discussie strand in een welles/nietes spelletje tussen ons beiden en waar de rest met een grijns zit mee te lezen.



Correct, eerst heb jij een mening, daarna grabbel je willekeurig wat 'informatie' bij elkaar die in je kraam te pas komt, ongeacht het waarheidsgehalte van je zogenaamde 'info'. Je hebt nog niet één keer correcte, betrouwbare info aangevoerd. Ja, die 600 'vredesmachtsoldaten' dat klopte wel. Al weet iedereen dat het geen 'vredesmacht' was/is.
Die gedachten heb ik over jou ook, alleen komt erbij jou nog bij dat je wispelturig bent, de ene keer haal jij bijvoorbeeld de VN/UN aan en prijs je hen de hemel in omdat zij jou gedachten voeden met wat jij wilt horen en in een andere topic vind jij ze achterbaks en maken zij fout op fout.




Huh? Waar gáát dit over?
Uhh, nergens over slip of the tong :engel:



Ja, begin jij daar eens mee. In de strijd worden alle leugens aangevoerd om je gelijk te halen. Dat is wat jij doet. Spiegel!
Dank je voor de spiegel (je had hem wel even mogen poetsen) en ik weet Mark dat ik niet onveilbaar ben.



Huh? Waar heb ik dat woord gebruikt? Je fantaseert en liegt weer. Zie je dat je een pathologische leugenaar bent?
Jou prik met nummer 129 op deze topic en als jij jou prik 125 bekijkt, zo gaan volwassen mensen niet met elkaar om.



Ik ben begonnen met jou te corrigeren. Als je dan volhardt in je onwaarheden, worden het leugens, en wind ik me op. Pech voor jou. Als je ophoudt met liegen houd ik op met schelden.
Met schelden kun je niemand corrigeren Mark, met schelden bereik je juist het tegenover gestelde.


Het zijn mensen als jij die de haat en het geweld in de wereld aanwakkeren. Leugens zijn nl. bedoeld om misdaden te rechtvaardigen.
Dat hoop ik toch niet en zover ik weet heb ik met mijn bedrijf nog nooit iets geleverd wat geweld of haat aanwakkerd, het is juist apparatuur waarmee geweld word voorkomen en de mensen dient voor het gemak.

Spoetnik
17-08-08, 11:24
Bijna alle feiten Mark worden door alle mensen die hier prikken correct weergegeven, alleen tussen ons is er een discussie ontstaan die ongezond is, door elkaar te betichten van leugens, terwijl jij net als ik ook weet dat je altijd wel ergens op internet een bron vind die jou beweringen of mijn beweringen ondersteunen, met het gevolg dat de discussie strand in een welles/nietes spelletje tussen ons beiden en waar de rest met een grijns zit mee te lezen.


Met dit verschil, dat jij in een fantasie wereld leeft. :)

John2
17-08-08, 11:29
Met dit verschil, dat jij in een fantasie wereld leeft. :)
Was het maar waar!

mark61
17-08-08, 11:30
Te ver wil ik direct niet zeggen, maar om een discussie dagen lang te laten verlopen in een welles/nietes spel pas ik voor, daar is mijn tijd te kostbaar voor.

Waarom ga je dan door met liegen als je leugens keer op keer worden aangetoond.

Je lijkt Salahdin wel met zijn 'ik heb geen tijd'. Je lult hier toch aan één stuk door?

Spoetnik
17-08-08, 11:36
Was het maar waar!

Wees dan blij. Het is waar! :)

mark61
17-08-08, 11:39
Nee Mark jij gaat ervan uit dat ik lieg, omdat mijn weergave van feiten en gebeurtenissen niet overeenkomen met wat jij weet over deze zaken,

Ik ga er niet van uit, ik constateer dat je liegt.


maar dat wil nog niet zeggen dat ze beiden niet waar kunnen zijn,

Nope, Gori kan niet tegelijkertijd op 60km en op 25km van de grens liggen. Z-O kan niet tegelijk wel een onafhankelijke staat zijn en geen onafhankelijke staat.


het zegt alleen iets van onze insteek en van welke zijde wij de zaak benaderen.

Het zegt alleen iets over jouw stompzinnige russofilie en Poetinverering.


Zoals bijvoorbeeld in het conflict tussen Georgie en Rusland, jij benadert deze zaak vanuit het Georgische oogpunt

Dat doe ik niet. Ik bestrijd alleen jouw russofiele leugens en propaganda.


Bijna alle feiten Mark worden door alle mensen die hier prikken correct weergegeven,

Nee, door jou, Salahdin en Ronald niet.


alleen tussen ons is er een discussie ontstaan die ongezond is,

Jij bent ook door knuppeltje en Spoetnik terecht gewezen.


door elkaar te betichten van leugens,

Ja, dat ben je op een gegeven moment tegen mij gaan roepen, op niks af.


terwijl jij net als ik ook weet dat je altijd wel ergens op internet een bron vind die jou beweringen of mijn beweringen ondersteunen,

Ja, dat is het stompzinnige aan jou, dat je de ene website niet van de andere kan onderscheiden. Gelul is geen bron. Dat iets op internet staat is geen kwaliteitscriterium.


Die gedachten heb ik over jou ook, alleen komt erbij jou nog bij dat je wispelturig bent, de ene keer haal jij bijvoorbeeld de VN/UN aan en prijs je hen de hemel in omdat zij jou gedachten voeden met wat jij wilt horen en in een andere topic vind jij ze achterbaks en maken zij fout op fout.

Huh?


Dank je voor de spiegel (je had hem wel even mogen poetsen) en ik weet Mark dat ik niet onveilbaar ben.

Dat is te zien :hihi:


Jou prik met nummer 129 op deze topic en als jij jou prik 125 bekijkt, zo gaan volwassen mensen niet met elkaar om.

Oh, verdomd, er staat 'braak', in een heel normale uitdrukking overigens. Goh, je liegt een keer niet.


Met schelden kun je niemand corrigeren Mark, met schelden bereik je juist het tegenover gestelde.

Feiten helpen bij jou niet.


Dat hoop ik toch niet en zover ik weet heb ik met mijn bedrijf nog nooit iets geleverd wat geweld of haat aanwakkerd,

Wat heeft je bedrijf er nou weer mee te maken? Met jouw leugens over de situatie in Z-O / Georgië wakker je haat aan. Als je de kans kreeg dan. Maar hier niet.

John2
17-08-08, 11:39
Wees dan blij. Het is waar! :)

Je mag niet liegen van Mark :engel:

mark61
17-08-08, 11:42
toegevoegd : wie kaatst kan de bal verwachten. Je gaat een echo horen als je al te vaak iemand voorhoudt dat ie liegt.

Dat zal best, maar slaat het ook ergens op als de een moedwillig liegt en de ander probeert de waarheid te achterhalen?


Maar wat voor mij een grens is ..een opgewonden scheldmail nog eens sluiten met :waar haal je het gore lef vandaan, varken. Terwijl er al een hele reeks scheldwoorden in stonden die gewoon overbodig zijn ! Dat vind ik respektloos, sowieso.

Ik vind het veel respectlozer om te blijven liegen, massamoordenaars te verheerlijken, en als klap op de vuurpijl de ander van liegen te beschuldigen.


acht dat John daarom kapte met de 'diskussie'.

Hij kapt helemaal niet, want hij heeft de onbedwingbare neiging door te liegen.


niet konijn, niet kip, niet paard :hihi: maar varken ! (lui varken, vies varken ect. een varken krijgt nogal wat over zich heen, terwijl het leuke intelligente dieren zijn :hihi:)

Varkens zijn schattig :strik: Al stinken ze een uur in de wind.

Spoetnik
17-08-08, 12:09
Je mag niet liegen van Mark :engel:

Ik mag best liegen. Maar in dit geval lieg ik niet. :)

John2
17-08-08, 13:40
mark61;3697830]Ik ga er niet van uit, ik constateer dat je liegt.
Jij constateert dat?



Nope, Gori kan niet tegelijkertijd op 60km en op 25km van de grens liggen. Z-O kan niet tegelijk wel een onafhankelijke staat zijn en geen onafhankelijke staat.
Ik ga het niet nog eens uitleggen Mark.



Het zegt alleen iets over jouw stompzinnige russofilie en Poetinverering.
Ik vereer niemand, alleen mijn God Mark, dat zou jij toch na al die jaren moeten weten hier op deze site dat het voor Christelijke mensen verboden is om anderen te aanbidden dan je eigen God.



Dat doe ik niet. Ik bestrijd alleen jouw russofiele leugens en propaganda.
Ach ja, ieder land heeft zijn propaganda, alleen Nederland heeft er twee, De Nederlandse en de Mark propaganda.



Nee, door jou, Salahdin en Ronald niet.
Goh, zij we toch niet alleen die het anders zien dan de rotzooi die jij ons voorspiegel.



Jij bent ook door knuppeltje en Spoetnik terecht gewezen.
Ja klopt, omdat knuppeltje in de hoek stond en Spoetnik bang was dat ik hem met de russische connecties naar beneden zou halen. :hihi:




Ja, dat ben je op een gegeven moment tegen mij gaan roepen, op niks af.
Nou word die mooi Mark, ik denk dat jij toch bent begonnen met schelden want het lig niet in mijn aard om op een internet site die een ieder kan lezen als een puber te gaan schelden.



Ja, dat is het stompzinnige aan jou, dat je de ene website niet van de andere kan onderscheiden. Gelul is geen bron. Dat iets op internet staat is geen kwaliteitscriterium.
Nee allen de bronnen die Mark zijn stelling bevestigen, voldoen aan de kwaliteits normen zoals die door Mark zijn gesteld, ben jij dan nog wel objectief in jou stellingen?



Huh?
Uhhuh!



Dat is te zien :hihi:
Dat was dan weer een voorzet voor open doel dom van me :hihi:



Oh, verdomd, er staat 'braak', in een heel normale uitdrukking overigens. Goh, je liegt een keer niet.
Ik lieg nooit Mark, omdat leugens altijd uitkomen en soms is het beter om de waarheid achter te houden om mensen te beschermen.


Feiten helpen bij jou niet.
Onzin, als jij met bewezen feiten komt, ben ik de laatste die ze zou tegen spreken.
Maar dat houd niet in dat je soms met feiten de menselijkheid niet uit het oog mag verliezen.



Wat heeft je bedrijf er nou weer mee te maken?
Wij leggen beveiligings systemen aan.


Met jouw leugens over de situatie in Z-O / Georgië wakker je haat aan. Als je de kans kreeg dan. Maar hier niet.
Laat me 1 leugen zien die ik heb verteld over de situatie Rusland/Zuid Ossetië/Georgie?
1.Dat Rusland Ossetie ziet als een onafhankelijke staat met eigen bestuur en consultaire zaken in St. Petersburg?
2.Dat Georgie Zuid Ossetie binnenviel en daar meer als 2000 burgerslachtoffers heeft gemaakt?
3.Dat na het uiteenvallen van de sovjet Zuid Ossetie zich onafhankelijk verklaarde en zich wilde aansluiten bij de federatie van Rusland, maar dat de VN dit niet erkende en Georgie dit niet wilde?
4. Dat ik het goedkeurde dat deze mensen een Russische Pas hebben voor binnenlands gebruik, omdat zij van Georgie niets krijgen.
5. Dat Georgie al vanaf het moment van het uiteenvallen van de Sovjet, Zuid Ossetië te pas en te onpas binnen valt en daar slachtpartijen aanricht onder deze mensen?
6. Dat het gemiddeld inkomen per burger onder de 30 dollar per maand ligt en dat het nationaal bruto product 20miljoen op jaarbassis is?
7. Dat Gori hemelsbreed 25km van de grens ligt maar er geen weg loopt van de grens rechtstreeks naar Gori en daarom de mensen ongeveer 68km moeten rijden?
8.Dat in eerste instantie de dag van het uitbreken van de oorlog 20.000 mensen zijn gevlucht naar Noord-Ossetia en het aantal nu op 45.000 ligt volgens het rode kruis.
9. Dat momenteel babies sterven omdat er geen voeding meer is.
10. Dat huizen van Georgies in Ossetie in brand worden gestoken en worden verjaagt
11.Dat het IKV momenteel via een zusterorganisatie probeerd de vluchtelingen op te vangen en te registreren.
12. Dat er nog maar 5000 Osseten zitten in Zuid Ossetië omdat die niet weg willen omdat zij bang zijn voor plunderingen en hun laatste beetje wat ze hebben ook nog kwijt raken.
Ja Mark als dit zou aanzetten tot haat het zei zo, maar neemt niet weg dat ik daarom beperkingen moet houden in mijn schrijven over het leed wat deze mensen overkomt.
En dan kan jij zeggen, JE LIEGT, dan zeg ik Mark je bent niet goed wijs dat jij je gelijk wilt halen over de rug van deze mensen die zich niet kunnen verdedigen.
En als jij dan eens een goede bron wilt lezen die zonder vooroordeel dagelijks contact heeft met de mensen daar, nodig ik je uit om de site van IKV Pax Christi eens te bezoeken, misschien dat je dan een objectief beeld krijgt.
En zou je contact met hun opnemen wees dan rieel en stel geen domme vragen.
ikvpaxchristi.nl (http://www.ikvpaxchristi.nl/news/?v=2&cid=1&lid=1&id=470)

mark61
17-08-08, 14:32
Jij constateert dat?

Al enkele tientallen keren onderhand. Wat is de afstand van Gori tot de grens?


Ik ga het niet nog eens uitleggen Mark.

Uitleggen? Imbeciel. De afstand van Gori tot de grens over de weg is ca. 25-30kkm, en geen 60. Het enige wat je moet uitleggen is waarom je hardnekkig blijft liegen, zonder enig bewijs aan te voeren. Je hebt een kaart gepost waar a) de grens van Z-Ossetië niet opstaat en b) de afstand niet is af te lezen, omdat er geen schaalverdeling opstaat. Ik begrijp jouw krankzinnigheid niet.


Ik vereer niemand, alleen mijn God Mark,

Je schreef ergens dat je Poetin een fantastische vent vindt. Moet ik het gaan opzoeken?


Ach ja, ieder land heeft zijn propaganda, alleen Nederland heeft er twee, De Nederlandse en de Mark propaganda.

Lul niet. Ik kom met feiten, jij met leugens.


Goh, zij we toch niet alleen die het anders zien dan de rotzooi die jij ons voorspiegel.

Welke rotzooi????


Ja klopt, omdat knuppeltje in de hoek stond en Spoetnik bang was dat ik hem met de russische connecties naar beneden zou halen. :hihi:

Je bent dus geschift.


Nou word die mooi Mark, ik denk dat jij toch bent begonnen met schelden want het lig niet in mijn aard om op een internet site die een ieder kan lezen als een puber te gaanschelden.

Nou lieg je weer dat je NIET tegen mij begon te riepen dat ik lieg?


Nee allen de bronnen die Mark zijn stelling bevestigen, voldoen aan de kwaliteits normen zoals die door Mark zijn gesteld, ben jij dan nog wel objectief in jou stellingen?

Ik heb nog geen stelling geponeerd; ik corrigeer tot dusverre slechts jouw leugens. Kwaliteitsnormen voor bronnen worden niet door mij gesteld, maar zijn algemeen bekend, om niet te zeggen afgesproken. Als jij daar te dom voor bent moet je niet met 'feiten' komen die leugens zijn.

Dat was dan weer een voorzet voor open doel dom van me :hihi:


Ik lieg nooit Mark, omdat leugens altijd uitkomen en soms is het beter om de waarheid achter te houden om mensen te beschermen.

Je liegt voortdurend en je leugens komen dan ook steevast uit. Ben je blind? Oh je liegt toch weer af en toe wel?


Onzin, als jij met bewezen feiten komt, ben ik de laatste die ze zou tegen spreken.

Ik kom voortdurend met feiten (feiten kan je niet 'bewijzen', ze zijn correct of ze zijn incorrect) en jij blijft me tegenspreken.


Maar dat houd niet in dat je soms met feiten de menselijkheid niet uit het oog mag verliezen.

Wat betekent dit gebrabbel? Wat is er menselijk aan de afstand van Gori tot de grens?


Wij leggen beveiligings systemen aan.

Wat heeft dat ermee te maken?


1.Dat Rusland Ossetie ziet als een onafhankelijke staat

Leugen. Je verpakt je leugen in 2 andere mededelingen, daar trappen we niet in.


2.Dat Georgie Zuid Ossetie binnenviel en daar meer als 2000 burgerslachtoffers heeft gemaakt?

Dat zijn weer twee mededelingen, de eerste is correct, de tweede is maar helemaal de vraag. Er zijn geen onafhankelijke tellingen, ik betwijfel zelfs of de Russen hebben geteld. Verder is het een hele prestatie om met een nachtelijke beschieting 10% van de bevolking van een stad uit te roeien, dus ik heb er zeer, zeer mijn twijfels bij. Maar theoretisch zou het kunnen.


3.Dat na het uiteenvallen van de sovjet Zuid Ossetie zich onafhankelijk verklaarde en zich wilde aansluiten bij de federatie van Rusland, maar dat de VN dit niet erkende en Georgie dit niet wilde?

Dat ze dat verklaarden zal best. Jij hebt echter een keer of 5 geroepen dat Rusland die onafhankelijkheid erkende. Dat is een leugen.


4. Dat ik het goedkeurde dat deze mensen een Russische Pas hebben voor binnenlands gebruik, omdat zij van Georgie niets krijgen.

Dat is een mening, geen feit. In zijn algemeenheid verleende Rusland paspoorten aan ex-ingezetenen van de USSR. Paspoorten verlenen aan mensen die in een ander land wonen, en niet van plan zijn te emigreren, is natuurlijk een daad van agressie.

Waarom begin je allemaal dingen te roepen die je nooit eerder gezegd hebt? Nu opeens de waarheid gaan spreken over andere onderwerpen wist je leugens niet uit.


7. Dat Gori hemelsbreed 25km van de grens ligt maar er geen weg loopt van de grens rechtstreeks naar Gori en daarom de mensen ongeveer 68km moeten rijden?

Dit zijn 3 leugens.


9. Dat momenteel babies sterven omdat er geen voeding meer is.

Bron? :hihi:


10. Dat huizen van Georgies in Ossetie in brand worden gestoken en worden verjaagt

Huizen worden verjaagd? Tot nog toe heb je het niet één keer over Georgische slachtoffers gehad. Je ontkende dat er werd geplunderd en geschoten, god, ik weet al niet eens meer wat je allemaal niet ontkende en waarover je loog.


Ja Mark als dit zou aanzetten tot haat het zei zo, maar neemt niet weg dat ik daarom beperkingen moet houden in mijn schrijven over het leed wat deze mensen overkomt.

Lul niet zo slap en geef je leugens toe.


En dan kan jij zeggen, JE LIEGT, dan zeg ik Mark je bent niet goed wijs dat jij je gelijk wilt halen over de rug van deze mensen die zich niet kunnen verdedigen.

Smerige klootzak met je larmoyante gelul. Ik kom in het geweer tegen jouw leugens, en jij komt urmen over zielige mensen.

Ik vertel je 'over de rug van deze mensen' dat de afstand Gori-grens 25km is? Doe normaal, gek.


En als jij dan eens een goede bron wilt lezen die zonder vooroordeel dagelijks contact heeft met de mensen daar, nodig ik je uit om de site van IKV Pax Christi

Lulhannes. Moet ik ze gaan vragen wat de afstand Gori-grens is? Of Rusland de onafhankelijkheid van Z-O erkend heeft? Of olie met 300 graden C vervoerd wordt? Of er 3500 of 7000 mensen vermoord zijn in Srebrenica?

Wat denk je dat ze gaan antwoorden?

Nogmaals, na je tientallen leugens opeens met wat praatjes komen die wel waar zijn maakt je leugens niet goed.

1973Tanger
17-08-08, 14:36
Al enkele tientallen keren onderhand. Wat is de afstand van Gori tot de grens?



Uitleggen? Imbeciel. De afstand van Gori tot de grens over de weg is ca. 25-30kkm, en geen 60. Het enige wat je moet uitleggen is waarom je hardnekkig blijft liegen, zonder enig bewijs aan te voeren. Je hebt een kaart gepost waar a) de grens van Z-Ossetië niet opstaat en b) de afstand niet is af te lezen, omdat er geen schaalverdeling opstaat. Ik begrijp jouw krankzinnigheid niet.



Je schreef ergens dat je Poetin een fantastische vent vindt. Moet ik het gaan opzoeken?



Lul niet. Ik kom met feiten, jij met leugens.



Welke rotzooi????



Je bent dus geschift.



Nou lieg je weer dat je NIET tegen mij begon te riepen dat ik lieg?



Ik heb nog geen stelling geponeerd; ik corrigeer tot dusverre slechts jouw leugens. Kwaliteitsnormen voor bronnen worden niet door mij gesteld, maar zijn algemeen bekend, om niet te zeggen afgesproken. Als jij daar te dom voor bent moet je niet met 'feiten' komen die leugens zijn.

Dat was dan weer een voorzet voor open doel dom van me :hihi:



Je liegt voortdurend en je leugens komen dan ook steevast uit. Ben je blind? Oh je liegt toch weer af en toe wel?



Ik kom voortdurend met feiten (feiten kan je niet 'bewijzen', ze zijn correct of ze zijn incorrect) en jij blijft me tegenspreken.



Wat betekent dit gebrabbel? Wat is er menselijk aan de afstand van Gori tot de grens?



Wat heeft dat ermee te maken?



Leugen. Je verpakt je leugen in 2 andere mededelingen, daar trappen we niet in.



Dat zijn weer twee mededelingen, de eerste is correct, de tweede is maar helemaal de vraag. Er zijn geen onafhankelijke tellingen, ik betwijfel zelfs of de Russen hebben geteld. Verder is het een hele prestatie om met een nachtelijke beschieting 10% van de bevolking van een stad uit te roeien, dus ik heb er zeer, zeer mijn twijfels bij. Maar theoretisch zou het kunnen.



Dat ze dat verklaarden zal best. Jij hebt echter een keer of 5 geroepen dat Rusland die onafhankelijkheid erkende. Dat is een leugen.



Dat is een mening, geen feit. In zijn algemeenheid verleende Rusland paspoorten aan ex-ingezetenen van de USSR. Paspoorten verlenen aan mensen die in een ander land wonen, en niet van plan zijn te emigreren, is natuurlijk een daad van agressie.

Waarom begin je allemaal dingen te roepen die je nooit eerder gezegd hebt? Nu opeens de waarheid gaan spreken over andere onderwerpen wist je leugens niet uit.



Dit zijn 3 leugens.



Bron? :hihi:



Huizen worden verjaagd? Tot nog toe heb je het niet één keer over Georgische slachtoffers gehad. Je ontkende dat er werd geplunderd en geschoten, god, ik weet al niet eens meer wat je allemaal niet ontkende en waarover je loog.



Lul niet zo slap en geef je leugens toe.



Smerige klootzak met je larmoyante gelul. Ik kom in het geweer tegen jouw leugens, en jij komt urmen over zielige mensen.

Ik vertel je 'over de rug van deze mensen' dat de afstand Gori-grens 25km is? Doe normaal, gek.



Lulhannes. Moet ik ze gaan vragen wat de afstand Gori-grens is? Of Rusland de onafhankelijkheid van Z-O erkend heeft? Of olie met 300 graden C vervoerd wordt? Of er 3500 of 7000 mensen vermoord zijn in Srebrenica?

Wat denk je dat ze gaan antwoorden?

Nogmaals, na je tientallen leugens opeens met wat praatjes komen die wel waar zijn maakt je leugens niet goed.


Mark, geef hem wat adem, je weet toch dat aardrijkskunde niet zijn sterkste vak was op school. :hihi:

mark61
17-08-08, 14:54
Mark, geef hem wat adem, je weet toch dat aardrijkskunde niet zijn sterkste vak was op school. :hihi:

Welk vak wel dan? :hihi:

1973Tanger
17-08-08, 15:00
Welk vak wel dan? :hihi:



Verrek, ik kan er echt geen chocola van maken. Die agitprop is volledig aggitatie verworden. :hihi:

mark61
17-08-08, 15:03
Verrek, ik kan er echt geen chocola van maken. Die agitprop is volledig aggitatie verworden. :hihi:

Ik kan je wel helpen met kaartlezen hoor. De afstanden kan je zelf wel lezen, of er geen directe weg is (zoals prof.dr. sjon beweert) kan je ook bij benadering zien; je moet alleen erop vertrouwen dat ik het Cyrillisch goed voor je transcribeer :hihi:

Zo zien de laatste drie letters van Gori eruit als OPN (omgekeerde N dan).

Dit topic ging toch over de Westelijke Jordaanoever? :vreemd:

1973Tanger
17-08-08, 15:11
Ik kan je wel helpen met kaartlezen hoor. De afstanden kan je zelf wel lezen, of er geen directe weg is (zoals prof.dr. sjon beweert) kan je ook bij benadering zien; je moet alleen erop vertrouwen dat ik het Cyrillisch goed voor je transcribeer :hihi:

Zo zien de laatste drie letters van Gori eruit als OPN (omgekeerde N dan).

Dit topic ging toch over de Westelijke Jordaanoever? :vreemd:


Ik bedoelde meer how in gods name, kom je met zo´n kaart in het russisch op de proppen? De schaalverdeling op zo´n kaart is iets anders.

mark61
17-08-08, 15:21
Ik bedoelde meer how in gods name, kom je met zo´n kaart in het russisch op de proppen? De schaalverdeling op zo´n kaart is iets anders.

Ja goed hè? Dat is die wegenatlas waar ik het gisteren over had; ik heb em toch maar gescand, heel gedoe, downsizen en zo.

De schaal is 1:1.600.000, maar dat doet er niet toe, want de afstanden staan aangegeven.

Je begrijpt toch wel dat 'schaal' geen zin heeft als je naar je beeldscherm zit te staren? Tenzij de schaalverdeling op de kaart is afgedrukt, dan kan je wel afstanden berekenen.

Lameraden, jij hep zeker een tomtom om in Tanje te komen :hihi:

John2
17-08-08, 21:07
Mark, geef hem wat adem, je weet toch dat aardrijkskunde niet zijn sterkste vak was op school. :hihi:

Inderdaad geef me een beetje adem

http://www.hotair.nl/hotair/maart2003/n1.jpg

:engel: