PDA

Bekijk Volledige Versie : Benedictus XVI klaagt heropleving racisme aan



Marsipulami
18-08-08, 01:42
Benedictus XVI klaagt heropleving racisme aan

Geplaatst door Theo Borgermans op zondag 17 augustus 2008 om 14:15u
CASTEL GANDOLFO (RKnieuws.net) - Paus Benedictus XVI heeft zondag de heropleving van het racisme aangeklaagd. Die heropleving is vaak te wijten is aan sociale en economische problemen, zei de rooms-katholieke kerkleider bij het angelusgebed in zijn zomerresidentie in Castel Gandolfo, nabij Rome.

Benedictus XVI zei zich zorgen te maken over het heroplevend racisme in een aantal landen maar hij noemde geen landen bij naam. (tb)

knuppeltje
18-08-08, 09:30
Benedictus XVI klaagt heropleving racisme aan

(tb)

Wilde liever niet de naam 'België' in de mond nemen zeker? :stout:

mark61
18-08-08, 10:06
Wilde liever niet de naam 'België' in de mond nemen zeker? :stout:

Italië bedoel je. Dan krijg je Georgische toestanden.

De lafaard.

knuppeltje
18-08-08, 10:16
Italië bedoel je. Dan krijg je Georgische toestanden.

De lafaard.

Weet ik, maar daar krijg ik hem niet mee op de kast. :stout:

Marsipulami
18-08-08, 10:43
Weet ik, maar daar krijg ik hem niet mee op de kast. :stout:


Mijn paustopics hebben voor 99,99% de bedoeling om Hollanders op de kast te krijgen en dat lukt meestal aardig. :fpiraat:

Charlus
18-08-08, 10:47
<...>Mijn paustopics hebben voor 99,99% de bedoeling om Hollanders op de kast te krijgen en dat lukt meestal aardig. :fpiraat:
Wat is eigenlijk het beleid van maroc.nl tav. trolls?

knuppeltje
18-08-08, 10:52
Mijn paustopics hebben voor 99,99% de bedoeling om Hollanders op de kast te krijgen en dat lukt meestal aardig. :fpiraat:

Houd jezelf maar voor de gek. :schreeuw:

mark61
18-08-08, 11:04
Mijn paustopics hebben voor 99,99% de bedoeling om Hollanders op de kast te krijgen en dat lukt meestal aardig. :fpiraat:

In yer dreams limbo :hihi:

Julien
18-08-08, 11:09
Italië bedoel je. Dan krijg je Georgische toestanden.

De lafaard.

Is Italië het enige land waar racisme opleeft dan? Leeft racisme er wel op?
:argwaan: Waarom is hij dus laf?
Respect voor deze geestelijk leider die het nooit over vijandelijkheden met andere godsdiensten heeft, beledigingen, oproep tot geweld, maar altijd over wereldvrede. En jij noemt hem dus laf... :o

mark61
18-08-08, 13:30
Is Italië het enige land waar racisme opleeft dan? Leeft racisme er wel op?
:argwaan: Waarom is hij dus laf?
Respect voor deze geestelijk leider die het nooit over vijandelijkheden met andere godsdiensten heeft, beledigingen, oproep tot geweld, maar altijd over wereldvrede. En jij noemt hem dus laf... :o

Zijn onderknuppels zijn er altijd als de kippen bij om bepaalde ontwikkelingen in Nederland als 'fascistisch' te omschrijven.

Het lijkt me voor de hand liggen dat de timing is gekozen vanwege het populistische, vaag racistische beleid van Silvio; iets met zigeuners, immigranten?