PDA

Bekijk Volledige Versie : Dit wilde ik graag met jullie delen



Qaiys
18-08-08, 20:36
Dank je, maar wat wilde je met ons delen? Kan het namelijk niet downloaden.

Ik heb willekeurig een aantal links geprobeerd en ik kon ze allemaal downloaden. Waar het aan ligt weet ik niet, maar ik gezien het bovenstaande denk meer dat het aan jou ligt.

1973Tanger
18-08-08, 20:39
Ik heb willekeurig een aantal links geprobeerd en ik kon ze allemaal downloaden. Waar het aan ligt weet ik niet, maar ik gezien het bovenstaande denk meer dat het aan jou ligt.


Dat zou kunnen. Maar ik krijg een scherm te zien waar ik een of ander code moet invoeren. Blijkbaar weet ik niet precies wat ik moet doen om het bestand te downloaden?

John2
18-08-08, 20:41
Ik heb willekeurig een aantal links geprobeerd en ik kon ze allemaal downloaden. Waar het aan ligt weet ik niet, maar ik gezien het bovenstaande denk meer dat het aan jou ligt.

Nee schat het ligt aan de firewall en bescherming van computers, ik kan het ook niet downloaden of ik moet mijn firewall uitschakelen.
Maar lief van je aangeboden.

Qaiys
18-08-08, 20:53
Dat zou kunnen. Maar ik krijg een scherm te zien waar ik een of ander code moet invoeren. Blijkbaar weet ik niet precies wat ik moet doen om het bestand te downloaden?

Dat is volgens mij bij de downloads van megaupload. Je typt de code in en dan krijg je een scherm dat je ongeveer 40 seconden moet wachten en dan start het downloaden.

http://img218.imageshack.us/img218/2605/mega2rf1.jpg

1973Tanger
18-08-08, 20:56
Dat is volgens mij bij de downloads van megaupload. Je typt de code in en dan krijg je een scherm dat je ongeveer 40 seconden moet wachten en dan start het downloaden.

http://img218.imageshack.us/img218/2605/mega2rf1.jpg


Dank je, ik heb het al voor elkaar gekregen.

Qaiys
18-08-08, 20:57
Nee schat het ligt aan de firewall en bescherming van computers, ik kan het ook niet downloaden of ik moet mijn firewall uitschakelen.
Maar lief van je aangeboden.

Dat ligt er maar net aan hoe de instellingen zijn. Ik heb ook een firewall die ook meteen alles wat ik download scant waar ik gewoon kan downloaden. Ik heb mijn instellingen niet zo staan dat ik niets kan downloaden.

Ik denk dat heel weinig mensen prive zo hun firewall instellen.

Anyhow bij Tanger heeft het zoals hij heeft laten blijken, dat het niet aan zijn firewall ligt maar aan zijn onbekendheid met megaupload.

Orakel
18-08-08, 21:03
Nee schat het ligt aan de firewall en bescherming van computers, ik kan het ook niet downloaden of ik moet mijn firewall uitschakelen.
Maar lief van je aangeboden.

Heb je je kompjoeter ingemetseld binnen een Israelisch hek ofzo? Hij doet gewoon hoor, klikken op free user, 3 dagen wachten en dan neerladen.

@Qaiys: Orange Juice Jones? Alatief, jij ben echt oud. Da's uit de tijd van Cameo (word up), Quincy Jones, Guy, Troop, Keith Sweat en meer van die...euhm....swingbeat heette het?

1973Tanger
18-08-08, 21:03
Dat ligt er maar net aan hoe de instellingen zijn. Ik heb ook een firewall die ook meteen alles wat ik download scant waar ik gewoon kan downloaden. Ik heb mijn instellingen niet zo staan dat ik niets kan downloaden.

Ik denk dat heel weinig mensen prive zo hun firewall instellen.

Anyhow bij Tanger heeft het zoals hij heeft laten blijken, dat het niet aan zijn firewall ligt maar aan zijn onbekendheid met megaupload.


Het ligt inderdaad zeker niet aan de firewall. Mijn virusprogramma beveelt namelijk de windows beveiligingscentrum firewall uit te schakelen, want anders kunnen ze in conflict komen.

Qaiys
18-08-08, 21:16
@Qaiys: Orange Juice Jones? Alatief, jij ben echt oud. Da's uit de tijd van Cameo (word up), Quincy Jones, Guy, Troop, Keith Sweat en meer van die...euhm....swingbeat heette het?


:haha: Cameo en Orange Juice jones vallen volgens mij niet in de Swingbeat maar iets meer in de soul en R&B. In die tijd was alles trouwens alles door elkaar.

Ewa ja even de mensen andere muziek laten horen, waaronder dus deze muziek uit mijn jonge jaren.