PDA

Bekijk Volledige Versie : Mogelijk schandaal rond VP kandidaat van McCain



Spoetnik
31-08-08, 16:12
Yesterday, with the news of Sarah Louise Heath Palin inexplicably being chosen as a Vice-Presidential nominee, the attentive American public was also introduced to her character. Unfortunately for all of us, it was filled with multiple instances of backtracking and outright lies. While Alaskans had been giving her an 80% approval rating, recently 87% of Alaskans polled on the subject of TrooperGate believed she was lying.

Now, I've known liars in my life. Their single core problem is not with themselves, but those around them. If they're never called out on their twisting of truths and fabrications, they simply continue to make larger lies.

Well, Sarah, I'm calling you a liar. And not even a good one. Trig Paxson Van Palin is not your son. He is your grandson. The sooner you come forward with this revelation to the public, the better.

In deze foto zou Sarah 7 maanden zwanger zijn geweest (6 maart):
http://img520.imageshack.us/img520/9515/3073504041standaloneprovb5.jpg

Deze foto is van 3 maart
http://img524.imageshack.us/img524/1113/6873504039standaloneprokr3.jpg


http://www.dailykos.com/story/2008/8/30/121350/137/486/580223

mark61
01-09-08, 19:41
Palin's teenage daughter pregnant

Mrs Palin has brought her family on stage for several campaign events
Alaska Governor Sarah Palin, newly picked as Republican John McCain's running mate, has revealed that her 17-year-old daughter is pregnant.

Mrs Palin, a social conservative who is opposed to abortion, said in a statement her daughter Bristol would keep the child and marry its father.

The Alaska governor, a mother-of-five, was presented three days ago as her party's vice-presidential candidate.

The news comes as the Republicans' national convention is about to begin.

The McCain campaign and Palins asked for respect for the couple's privacy.

Mrs Palin and her husband Todd said in a statement: "Bristol and the young man she will marry are going to realise very quickly the difficulties of raising a child, which is why they will have the love and support of our entire family."

Bristol is reportedly five months pregnant and is due to give birth in late December.

Advisers to the McCain campaign said they had known about the pregnancy before offering Mrs Palin the vice-presidential nomination.

"Senator McCain's view is this is a private family matter," said McCain spokesman Steve Schmidt.

As parents, [the Palins] love their daughter unconditionally and are going to support their daughter. Life happens."

Talking point

The BBC's Justin Webb in St Paul, Minnesota, where the Republicans' national convention is taking place this week, says the news will certainly be a talking point but may not damage Mrs Palin's standing.

She was brought on board to appeal to social conservatives, our correspondent says, and they may respect the decision by her daughter to keep the baby and to marry the father.

However, some people in the party who already had concerns about the lack of knowledge about Mrs Palin's record may fear what other revelations lie in wait, our correspondent adds.

The party's four-day convention opens on Monday but its schedule has been curtailed because of the threat of Hurricane Gustav to states on the southern US coast.

Mrs Palin is due to be formally nominated by delegates as the party's vice-presidential choice later this week.

She was elected governor of Alaska in 2006 and before that was mayor of the small town of Wasilla, Alaska.

Het zijn toch van die fijne christenen. Met als gevolg dat, oh schande, de ene na de andere tiener zwanger wordt. Werkt echt fantastisch, die christelijke moraal.

mark61
01-09-08, 19:45
Mrs Palin is seen as a strong conservative, fiscally and socially.

She also opposes abortion and her baby son has Down's Syndrome.

Abortion has been a key issue cited by Republican voters who feel Mr McCain is not conservative enough.

Mrs Palin's electoral chances may be harmed by the fact that she was placed under investigation in Alaska by state lawmakers at the end of July.

She sacked a public safety commissioner and the allegation is that she sacked him because he had not fired a state trooper who is Mrs Palin's former brother-in-law, and who is in a custody battle with her sister.

She says she has "nothing to hide" and is "cool" about the investigation.

Olive Yao
01-09-08, 23:24
Het valt op dat als het om republikeinen gaat, allerlei zaken opeens "private family matters" heten.

mark61
01-09-08, 23:28
Het valt op dat als het om republikeinen gaat, allerlei zaken opeens "private family matters" heten.

Yeps, terwijl die zaken 1 minuut daarvoor nog major moral stands waren.

Geen sex voor het huwelijk! Geen homohuwelijken! Tenzij je dochter heeft gevoosd of lesbisch blijkt, dan is het weer privé.

Soldim
02-09-08, 05:59
Yeps, terwijl die zaken 1 minuut daarvoor nog major moral stands waren.

Geen sex voor het huwelijk!

Als ik de dochter was van iemand met het wereldbeeld en de opvattingen als Palin werd ik ook zwanger voor m'n 20ste :ego:

mark61
02-09-08, 07:49
Als ik de dochter was van iemand met het wereldbeeld en de opvattingen als Palin werd ik ook zwanger voor m'n 20ste :ego:

Ik had al minstens een atheïstische lesbische drieling gebaard.

knuppeltje
02-09-08, 11:36
Ik had al minstens een atheïstische lesbische drieling gebaard.

Maar wel van een joodse homofile neger dan toch. :hihi:

knuppeltje
02-09-08, 11:41
Als ik de dochter was van iemand met het wereldbeeld en de opvattingen als Palin werd ik ook zwanger voor m'n 20ste :ego:

Het gerucht gaat dat de jongste spruit van de familie eigelijk ook van de nu weer zwanger dochter is. Ma zou dat kind als van haar zelf geclaimd hebben om de roddels over dochterlief te vermijden.
Wordt nog een heet najaar, mark my words.

Soldim
02-09-08, 11:56
Het gerucht gaat dat de jongste spruit van de familie eigelijk ook van de nu weer zwanger dochter is. Ma zou dat kind als van haar zelf geclaimd hebben om de roddels over dochterlief te vermijden.
Wordt nog een heet najaar, mark my words.

Getalsmatig klopt dat volgens mij niet ... bovendien, een down Syndroom kindje voor een meisje van 17 is zeer onwaarschijnlijk.

mark61
02-09-08, 12:17
Het gerucht gaat dat de jongste spruit van de familie eigelijk ook van de nu weer zwanger dochter is. Ma zou dat kind als van haar zelf geclaimd hebben om de roddels over dochterlief te vermijden.
Wordt nog een heet najaar, mark my words.

Nee, dat was dus een verkeerde roddel. Je moet dat moeder-dochterverhaal vervangen door de laatste versie: zwangere 17-jarige.

Down is gewoon van mama.

knuppeltje
02-09-08, 13:02
Nee, dat was dus een verkeerde roddel. Je moet dat moeder-dochterverhaal vervangen door de laatste versie: zwangere 17-jarige.

Down is gewoon van mama.

De laatste versie waaruik dit haalde is uit de Volkskrant van vandaag.
Daarin staat ook hoe ma algelopen vrijdag zich er op liet voorstaan dat ze in Alaska de aanleg van de beruchte brug naar nowhere had gestopt. Die dure. brug schijnt nutteloos te zijn, en door McCain altijd een vooebeeld van verspilling genoemd. Maar wat blijkt, ma was als kandidaat-gouveneur een groot voorstander.
Tevens zou ma de ex van haar zus de laan uit hebben laten sturen.
Maar ma ontkent, en laat daarnaar een onafhankelijk onderzoek instellen.
Wordt vervolgd.

Mark my words, het wordt nog een heet najaar daar.

mark61
02-09-08, 14:03
De laatste versie waaruik dit haalde is uit de Volkskrant van vandaag.

Das dan aan het afzakken naar het locale sufferdje? :lachu:

Nee echt, de moeder was echt zwanger en het was niet haar kleindochter. Zou ook lastig zijn voor dochterlief om nu al weer 5 maanden zwanger te zijn. Al is er dacht ik nog een dochter, maar die heeft er niets meet te maken. Het gaat om Bristol. Soort Britney blijkbaar.


Daarin staat ook hoe ma algelopen vrijdag zich er op liet voorstaan dat ze in Alaska de aanleg van de beruchte brug naar nowhere had gestopt. Die dure. brug schijnt nutteloos te zijn, en door McCain altijd een vooebeeld van verspilling genoemd. Maar wat blijkt, ma was als kandidaat-gouveneur een groot voorstander.

Ow, die is leuk ja. Na ja, ze kan tot inkeer zijn gekomen.


Tevens zou ma de ex van haar zus de laan uit hebben laten sturen.
Maar ma ontkent, en laat daarnaar een onafhankelijk onderzoek instellen.
Wordt vervolgd.

Nouw, mijn versie (BBC, Guardian) is dat er naar haar een onderzoek wordt ingesteld door de staat.


Mark my words, het wordt nog een heet najaar daar.

Het permafrost sizzlet maar zo de oliepijpleidingen kapot.

Spoetnik
02-09-08, 18:36
Wow, certified nutcase!

Palin's Church May Have Shaped Controversial Worldview
(...)
"Pray for our military men and women who are striving to do what is right. Also, for this country, that our leaders, our national leaders, are sending [U.S. soldiers] out on a task that is from God," she exhorted the congregants. "That's what we have to make sure that we're praying for, that there is a plan and that that plan is God's plan."

Religion, however, was not strictly a thread in Palin's foreign policy. It was part of her energy proposals as well. Just prior to discussing Iraq, Alaska's governor asked the audience to pray for another matter -- a $30 billion national gas pipeline project that she wanted built in the state. "I think God's will has to be done in unifying people and companies to get that gas line built, so pray for that," she said.
(....)
http://www.huffingtonpost.com/2008/09/02/palins-church-may-have-sh_n_123205.html

Een gas-pijp = gods wil :)

Verder is het wereldbeeld van de pastoor van die kerk creepy!

Slinger
02-09-08, 18:42
Als ik dit gezever hoor krijg ik de neiging sympathisant van McCain en Palin te worden.

mark61
02-09-08, 18:46
Als ik dit gezever hoor krijg ik de neiging sympathisant van McCain en Palin te worden.

Alsof je dat nog niet was, schijnheil.

Slinger
02-09-08, 18:48
Alsof je dat nog niet was, schijnheil.


Het maakt niet uit ik heb toch geen stemrecht. Jammer.

knuppeltje
02-09-08, 18:54
Als ik dit gezever hoor krijg ik de neiging sympathisant van McCain en Palin te worden.

Dat lijkt me voor jou helemaal niet moeilijk. :hihi:

Slinger
02-09-08, 18:55
Dat lijkt me voor jou helemaal niet moeilijk. :hihi:

Nou, ik durf gerust de balans naar Obama te laten doorslaan. Een paar weken geleden heeft hij mijn vertrouwen wel gewekt. Op sommige gebieden vind ik hem overigens erg vaag.

mark61
02-09-08, 19:59
Het maakt niet uit ik heb toch geen stemrecht. Jammer.

Je kan altijd Amerikaan worden. Of Israeli natuurlijk. Maar waarom reageer je dan überhaupt in dit topic, als het je eigenlijk geen fuck interesseert.

Ik zal het even voor je uitspellen omdat je gekke henkie speelt:

Deze zaak is van belang omdat het uitgerekend de GOP en tante Palin zijn die altijd hameren op 'family values' en de gruwelen van sex buiten het huwelijk. Ze moesten er een hele impeachment om beginnen, een paar presidenten terug.

Slinger
02-09-08, 22:20
Je kan altijd Amerikaan worden. Of Israeli natuurlijk. Maar waarom reageer je dan überhaupt in dit topic, als het je eigenlijk geen fuck interesseert.

Ik zal het even voor je uitspellen omdat je gekke henkie speelt:

Deze zaak is van belang omdat het uitgerekend de GOP en tante Palin zijn die altijd hameren op 'family values' en de gruwelen van sex buiten het huwelijk. Ze moesten er een hele impeachment om beginnen, een paar presidenten terug.

Ook hier weer: waar bemoei je je mee?

mark61
02-09-08, 22:32
Ook hier weer: waar bemoei je je mee?

Huh? Kan je werkelijk met niets anders meer komen dan mij het recht te ontzeggen op vrije meningsuiting, of wat bedoel je eigenlijk? Waar bemoei jij je dan mee, kan ik ook wel zeggen. Onzinnig.

Dit is een discussieforum over het nieuws van de dag; ik bediscussieer het nieuws van de dag.

Jij daarentegen loopt hier alleen maar rond om te zieken. Je vindt niks, durft de discussie niet aan, kankert op Palestijnen maar smeert em als de grond te heet onder je voeten wordt. Begint over wat anders, enfin, de hele trukendoos.

Jij deugt niet alleen als christen niet, maar als mens ook al niet.

Aangezien ik discussiëren serieus neem heb ik er geen enkele moeite mee hier serieus te zijn. Tiepjes als jij en Ait interesseert het blijkbaar uiteindelijk allemaal geen fuck, als je maar kan zuigen.

Spoetnik
03-09-08, 17:35
YouTube - Is McCain Palin's Bitch?

lol

mark61
03-09-08, 17:40
YouTube - Is McCain Palin's Bitch? (http://www.youtube.com/watch?v=d-QevraCQUc)

lol

Weet jij nou of die 5-maanden zwangerschap van dochterlief in plaats komt van het verhaal van moeders die dr dochter's baby overneemt, of dat ze naast elkaar staan? Ik hoor van diverse kanten dat die baby-overname nog steeds de ronde doet.

Das een drukke Bristol dan.

Spoetnik
03-09-08, 18:00
Weet jij nou of die 5-maanden zwangerschap van dochterlief in plaats komt van het verhaal van moeders die dr dochter's baby overneemt, of dat ze naast elkaar staan? Ik hoor van diverse kanten dat die baby-overname nog steeds de ronde doet.

Das een drukke Bristol dan.

Ik heb geen idee, dat eerste gerucht dat de ronde deed, is afgedaan als een gerucht nadat ze bekend maakten dat Bristol nu zwanger is. Der was nog iets vreemds, toen de bevalling van Sarah begon was ze in Texas ofzoiets, maar in plaats van naar een lokaal ziekenhuis te gaan, besloot het stel het vliegtuig terug naar Anchorage te nemen (8 uur vliegen ofzo) en daar de bevalling te laten plaats vinden - het valt allemaal onder vreemde Amerikaanse verhalen.

Maar goed, wat een goede moeder ben je, als je weet dat je 17 jarige dochter zwanger is en je besluit om het VP kandidaatschap aan te nemen; je moet toch op z'n minst weten dat heel je leven onder schijnwerpers komt inclusief dat van je 17 jarige dochter. Wat een hel moet die meid nu door gaan.

mark61
03-09-08, 18:32
Ik heb geen idee, dat eerste gerucht dat de ronde deed, is afgedaan als een gerucht nadat ze bekend maakten dat Bristol nu zwanger is. Der was nog iets vreemds, toen de bevalling van Sarah begon was ze in Texas ofzoiets, maar in plaats van naar een lokaal ziekenhuis te gaan, besloot het stel het vliegtuig terug naar Anchorage te nemen (8 uur vliegen ofzo) en daar de bevalling te laten plaats vinden - het valt allemaal onder vreemde Amerikaanse verhalen.

Maar goed, wat een goede moeder ben je, als je weet dat je 17 jarige dochter zwanger is en je besluit om het VP kandidaatschap aan te nemen; je moet toch op z'n minst weten dat heel je leven onder schijnwerpers komt inclusief dat van je 17 jarige dochter. Wat een hel moet die meid nu door gaan.

She wants Power. En alle Reps reageren toch liefdevol en begrijpend? :lachu:

Alleen de Democraten roddelen erop los :hihi: Heb je a.s. schoonzoon gezien? Een redneck tokkie die geen kinderen wil.

Julien
03-09-08, 20:09
Ik heb net heerlijke McCain Frietjes gegeten (Southern Style)!

Iemand toevallig ook al Palin gegeten? :hihi:

Eke
03-09-08, 20:14
de aal ligt op ijsblokjes te wachten, Julien... voor vanavond voor het souper.

Heb je al gehoord dat ze samen met haar man voor de afscheiding van Alaska is geweest----publiekelijk ?

Morgen kijk ik wel TV..eerst nu naar bed. "k Ben wel heel benieuwd ! :zwaai:

Julien
03-09-08, 20:19
Heb je al gehoord dat ze samen met haar man voor de afscheiding van Alaska is geweest----publiekelijk ?

Arme homoseksuele eskimo's... ;)

mark61
03-09-08, 20:48
Arme homoseksuele eskimo's... ;)

Gewone eskimo's ook. Als het aan haar ligt komt Alaska vol met boortorens en lekkende pijpleidingen, en alles wat beweegt knallen ze en famille (incl. schoonzoon) met hun NRA-guns af.