PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijn vader en hoeren

shab boumeln
01-09-08, 17:13
Ik met vrienden naar denhaag geweest om een paar hoeren te be(kijken)
Voor mij was het niet zo een leuke avond, ik ben mijn vader daar tegen het lijf gelopen. Nie letterlijk natuuurlijk, maar ik heb hem gezien en hij mij niet gelukkig. Ik kan er nu wel om lachen maar op dat moment was ik ontgochelt.

Nooit van mijn vader verwacht. Ik kan wel zeggen dat ie smaak heeft hij heeft een blondine gepakt volgens mijn vrienden die hem hebben gevolgt.

Ik had het kunnen weten, want wat ik daar zie lopen zijn gewonen merokkaanse mannen die thuis vrouw en kinderen hebben.

Dus bijdeze wil ik jullie waarschuwen jongelui voor hetzelfde kom je daar je eigen vader tegen.

beertjelief
01-09-08, 21:46
Voor mij was het niet zo een leuke avond, ik ben mijn vader daar tegen het lijf gelopen. Nie letterlijk natuuurlijk, maar ik heb hem gezien en hij mij niet gelukkig. Ik kan er nu wel om lachen maar op dat moment was ik ontgochelt.

Nooit van mijn vader verwacht. Ik kan wel zeggen dat ie smaak heeft hij heeft een blondine gepakt volgens mijn vrienden die hem hebben gevolgt.

Ik had het kunnen weten, want wat ik daar zie lopen zijn gewonen merokkaanse mannen die thuis vrouw en kinderen hebben.

Dus bijdeze wil ik jullie waarschuwen jongelui voor hetzelfde kom je daar je eigen vader tegen.

Kun je er echt om lachen?? Ook als je vader later er voor zal branden??
Je kunt mensen wel waarschuwen, maar wat heeft het voor zin als je het zelf ook doet. En al die vaders die daar naar toe gaan hebben er zich zelf alleen maar mee. Nu zijn het alleen maar aardse pleziertjes, maar daar komt ook nog een eind aan.

Joesoef
02-09-08, 19:21
Ik kan wel zeggen dat ie smaak heeft hij heeft een blondine gepakt volgens mijn vrienden die hem hebben gevolgt.

Jij bent al geen haar beter door het een en ander zo te omschrijven.

beachboy
02-09-08, 22:38

Ik heb er wel begrip voor als je die marokkaanse vrouwen ziet lopen van boven de 45,daar ga je echt geen sex meer mee hebben als echtgenoot.Totaal sexloos.

Joesoef
03-09-08, 16:48
Ik heb er wel begrip voor als je die marokkaanse vrouwen ziet lopen van boven de 45,daar ga je echt geen sex meer mee hebben als echtgenoot.Totaal sexloos.

Jij bent wat ze nu noemen een valse nicht.

Hjiaab
03-09-08, 18:03
Jij bent al geen haar beter door het een en ander zo te omschrijven.

Wijze woorden..

Ach Mensen van tegenwoordig...Word er zo schijtziek van..

Ach ja Moge allah jullie op het goede pad leiden insha`allah..!!

safah_83
03-09-08, 22:51
fijn dat je er om kan lachen ik zou namelijk huilen. her ergst vind ik nog dat wanneer een meisje al met een jonge loopt een hoer of slet genoemd word en ondertussen de jongens hun rits niet dicht kunnen houden. ik word gewoon ***** dat wij vrouwen wel keihard erop worden aangesproken en de mannen gewoon ermee wegkomen. in dergeval voor de buitenwereld, maar in de hiernamaals zullen ze hopelijk ook hun straf niet ontkomen.

beachboy
03-09-08, 23:05
Jij bent wat ze nu noemen een valse nicht.

Ik ben geen valse nicht,maar een realitische jongeman die iedere dag deze vrouwen ziet lopen(slenteren) met altijd veel kleren aan.Met andere woorden totaal geen uitstraling en ze hebben ook geen smaak van kleding

Miss_Piggy.
08-09-08, 01:49

Shame on you both:rolleyes:

ne2oul eih
12-09-08, 11:40
beachboy ...jouw naam zegt het al ..je houdt niet van kleding ...je houdt van bloot maar betekent niet dat het door de beugel kan ...wat nou totaal sexloos ..in bed heeft niemand kleding aan dus wat maakt het uit!! een hoer is schaars gekleed maar is bedekt met allerlei mannen en een vrouw netjes de deur uit en alleen uit haar kleren voor haar man is bedekt met 1 man en 1 man alleen.

A-tje
01-10-08, 22:38
:zegniets:

LostAgain
05-10-08, 01:23
Triest

tassiladoualdik
06-10-08, 03:05
waarom is beachboy geband?
ik vond m toch best sterk argumenteren, beter dan het gemiddelde redeneringsvermogen op deze site (met alle respect)

LiekevV
06-10-08, 12:51
Nogmaals tamso je kletst uit je nek. Je Kijkt, luistert en leest zeer selectief.
Je haalt waarheid en fictie door elkaar, en kan hier niet verklaren waarom je schrijft wat schrijft, anders dan "omdat ik het denk en zeg".
Dat is kleuterschool beargumentering. Je bokst feitenloos tegen de realiteit op.
M.a.w. een kansloze missie.
Jij redeneert alleen maar vanuit je recht op een mening, daarmee voorbijgaand aan het feit dat, ook jij op een open forum de plicht moet voelen om alles wat je zegt te kunnen onderbouwen met feiten.
Zonder feiten, blijven het sprookjes.
En zolang jij hier sprookjes als feiten blijft neerpennen, voel ik mij geroepen tegengas te bieden.
We zullen elkaar dus nog dagelijks en wat mij betreft tot in lengte van dagen hier tegenkomen.
Het kwartje gaat vanzelf een keer vallen. Tenminste dat hopen we dan maar!

aboehamza
07-10-08, 20:23
Trouwens Tams, als ik met een dikke mormel zal trouwen dan zal het niet egt saai zijn en niet elke dag het zelfde liedje dan kan ik tenminste elke dag kijken of se een kilotje is afgevallen,

aboehamza
08-10-08, 20:41
beter lui dan moe

Miss_Lina
23-10-08, 12:24
ik zou ontploffen als ik mijn vader verdomme bij de hoeren zie??
ik weet `100% zal nooit gebeuren ..
hmdl mijn vader is een goede moslim.. amin
hij werkt keihard voor ons..
heeft een topfunctie als directeur en ik ben trots dat hij mijn vader is!!
ik vind het vreslijk dat ik hoor dat vele marokkaanse mannen dat doen..!!
allatief!! wat is dit
WE ZIJN TOCH MOSLIMS???
DIT DOE JE TOCH NIETT....DIT LEVEN IS ZOOO VOORBIJ....
wat zullen die mannen zeggen aan ALLAH(SWT) als hij vraagt waarom ze deze vreslijke zonde hebben gepleegt...??
SUBHANNALLAH...
DAT GELD DAT ZE GEVEN AAAAN HOEREN DAAR KUNNEN ZE BETER ETEN MEE KOPEN VOOR HUN KINDEREN EN MET IETS IN HUN HANDEN MEE BINNEN KOMEN..NIETWAAR??
of sparen voor leuke uitstapjes..
veel beter dan grootste deel van hun geld in de cafes en bij de hoeren verstrooien ...
mijn vader gaat hmdl niet vaak naar cafes wat moet je daar je kan beter naar huis gaan .. naar je vrouw die je kinderen heeft geschonken en naar je kinderen die met de dag ouder worden!!
je kan na het eten en na de thee/koffie met je vrouw en kinderen naar de moskee om te bidden dat lijkt me veeel beter dan in de kroeg rotten of hoeren bezoeken..!! subhanaALLAH!!

HOPELIJK KOM IK ZO BETER OVER!!
vriendelijke groeten Lina