PDA

Bekijk Volledige Versie : Het Westerse BevrijdingsLeger Schieten Afghaanse Kinderen Het Graf In



Aït Ayt
02-09-08, 12:07
ISAF doodt Afghaanse kinderen

KABUL - Bij een beschieting door de NAVO-troepenmacht (ISAF) in het zuidoosten van Afghanistan en een inval van Amerikaanse militairen in Kabul zijn gisteren vijf kinderen om het leven gekomen.
Ook een man vond de dood.

ISAF meldde met artillerie te hebben geschoten nadat een patrouille in het district Gayan van de provincie Paktika door opstandelingen was aangevallen. Daarbij werd een woning geraakt, waarin drie kinderen omkwamen. Zeven personen raakten gewond.

Eerder gisteren kostte een inval van Amerikaanse militairen en de Afghaanse inlichtingendienst een man en diens twee kinderen het leven. De slachtoffers verbleven in een ommuurd complex in een buitenwijk van Kabul. De vrouw van de man raakte gewond.

dinsdag 02 september 2008 Bn DeStem

super ick
03-09-08, 09:31
Allemaal heel treurig.
Zeker als je weet dat het voorheen een land van melk en honing was met een louter rechtvaardig democratisch gezag.
O waar zijn de vredige tijden onder Talibanregime toch gebleven?
De tijden dat je handen nog werden afgehakt als je je baard afschoor en de vrouwen en meisjes nog gewoon gediscrimineerd konden worden?

Aït Ayt
03-09-08, 11:52
Allemaal heel treurig.
Zeker als je weet dat het voorheen een land van melk en honing was met een louter rechtvaardig democratisch gezag.
O waar zijn de vredige tijden onder Talibanregime toch gebleven?
De tijden dat je handen nog werden afgehakt als je je baard afschoor en de vrouwen en meisjes nog gewoon gediscrimineerd konden worden?

m.a.w. deze afghaanse burgertubbies zijn collateral damage.. bij jou gaat het erom dat de taliban bestreden moet worden wegens hun vroegere beleid.. en daar mogen best kinderen voor vermoord worden.. zijn toch maar burgertubbies..

knuppeltje
03-09-08, 12:20
m.a.w. deze afghaanse burgertubbies zijn collateral damage.. bij jou gaat het erom dat de taliban bestreden moet worden wegens hun vroegere beleid.. en daar mogen best kinderen voor vermoord worden.. zijn toch maar burgertubbies..

Ik denk meer dat het een hopeloze poging is om dat vroegere beleid van die uiterst godsvruchtigen niet te laten terugkeren.
Vertel eens, hoeveel kinderen sneuvelen er straks als die godsvruchtigen de vrouwen weer de ziekenhuizen uitschoppen, zoals ze eerst deden?

mark61
03-09-08, 12:56
m.a.w. deze afghaanse burgertubbies zijn collateral damage.. bij jou gaat het erom dat de taliban bestreden moet worden wegens hun vroegere beleid.. en daar mogen best kinderen voor vermoord worden.. zijn toch maar burgertubbies..

De Amerikanen zijn misdadig slordig in hun per ongeluk raken van burgers.

De Taliban verstoppen zich tussen die burgers, maar wat meer is: vermoorden expres burgers.

Toen ze aan de macht waren en er niet eens gevochten werd vermoordden ze vrouwen en kinderen door die vrouwen te verbieden te gaan werken. Uitkering, needless to say, daar deden ze ook niet aan.

Leg es uit hoe een alleenstaande vrouw moet overleven in talitubbieland? Of zover strekt jouw fandom zich niet uit?

Aït Ayt
03-09-08, 13:06
Ik denk meer dat het een hopeloze poging is om dat vroegere beleid van die uiterst godsvruchtigen niet te laten terugkeren.



Vertel eens, hoeveel kinderen sneuvelen er straks als die godsvruchtigen de vrouwen weer de ziekenhuizen uitschoppen, zoals ze eerst deden?

zodat het beleid van andere warlords weer een podium kan krijgen..



om te voorkomen dat in de toekomst eventueel de taliban mischien wel eens vrouwen uit de ziekenhuizen zouden kunnen gaan schoppen is het voor het westers bevrijdingsleger geoorloofd om in afghanistan kinderen te vermoorden als collateral damage..

super ick
03-09-08, 13:24
m.a.w. deze afghaanse burgertubbies zijn collateral damage.. bij jou gaat het erom dat de taliban bestreden moet worden wegens hun vroegere beleid.. en daar mogen best kinderen voor vermoord worden.. zijn toch maar burgertubbies..

Jij moet mij geen woorden in de mond leggen.
Ieder burgerslachtoffer is er mij 1 teveel.
Deze slachtoffers zijn omgekomen bij gevechtshandelingen. Gezien het aantal gevechtshandelingen en het aantal burgerslachtoffers wordt er uiterste voorzichtigheid betracht. Treurige fouten / ongevallen zijn helaas niet altijd te vermijden. De Talitubbies vermoorden hun eigen landgenoten in tijden van vrede! Ik hoef die gruwelijkheden niet aan te halen, die weet jij ook.
Jou wereldbeeld is zwart/wit. Voor alles wat oosters is en tegen alles wat westers is.
Maarehhhh, je hebt het toch wel naar je zin hier?

Vergeet niet dat de burgerslachtoffers bovendien ook vaak te wijten zijn aan de tactiek van de Talitubbies. Zij verschansen zich tussen de burgers.

Vraagje tussendoor. Die Hamassympathie draag je die alleen uit op internet of draag je ook t shirts met Hamasembleem als je boodschapjes gaat doen?
Anders moet je het misschien toch eens overwegen hem weg te halen. Het staat zo belachelijk, zo onecht.

mark61
03-09-08, 13:37
Vraagje tussendoor. Die Hamassympathie draag je die alleen uit op internet of draag je ook t shirts met Hamasembleem als je boodschapjes gaat doen?
Anders moet je het misschien toch eens overwegen hem weg te halen. Het staat zo belachelijk, zo onecht.

Dat is een grapje. Deze Hamasser is dikke maatjes met onze huiszionist. Als er maar vrouwen kunnen worden gediscrimineerd, das veul belangrijker dan wat dan ook.

super ick
03-09-08, 14:04
Dat is een grapje. Deze Hamasser is dikke maatjes met onze huiszionist. Als er maar vrouwen kunnen worden gediscrimineerd, das veul belangrijker dan wat dan ook.

DE normen en waarden ontlopen inderdaad niet veul.

Aït Ayt
03-09-08, 14:16
De Talitubbies vermoorden hun eigen landgenoten in tijden van vrede! Ik hoef die gruwelijkheden niet aan te halen, die weet jij ook.

----------


Jou wereldbeeld is zwart/wit. Voor alles wat oosters is en tegen alles wat westers is.
Maarehhhh, je hebt het toch wel naar je zin hier?

--------------

Vraagje tussendoor. Die Hamassympathie draag je die alleen uit op internet of draag je ook t shirts met Hamasembleem als je boodschapjes gaat doen?
Anders moet je het misschien toch eens overwegen hem weg te halen. Het staat zo belachelijk, zo onecht.

nee die gruwelijkheden vd taliban in tijden van vrede zijn mij niet bekend.. de taliban was vanaf het begin in oorlog met anderen en hebben geen vrede gekend..

----------

dus omdat ik tegen de aanwezigheid ben van de westerse bezetters in afghanistan ben ik daarom tegen alles wat westers is..
toen ik eerder op dit forum iran, saudi-arabië en pakistan bekritiseerde bij hun bloedvergieten in afghanistan bleef het stil bij anderen.. als er echter kritiek is op de westerse bezetingsmacht in afghanstan dan ben ik opeens tegen het westen..

---------

en daar komt superick weer aan met zijn obsessie voor de hamas avatar..
al meer dan een jaar sta je te zeiken op m'n avatar.. het zit je erg dwars zo te zien.. zelfs bij een topic over gedoodden kinderen in afghanistan breng je die avatar weer ter sprake..

Soldim
03-09-08, 14:31
nee die gruwelijkheden vd taliban in tijden van vrede zijn mij niet bekend.. de taliban was vanaf het begin in oorlog met anderen en hebben geen vrede gekend..


Ook toen ze de regering van Afghanistan vormden waren ze in oorlog?

Goed excuus om een ieder die niet naar hun wereldbeeld leeft af te slachten.

Aït Ayt
03-09-08, 14:32
DE normen en waarden ontlopen inderdaad niet veul.

je hebt gelijk ja, de normen en waarden ontlopen inderdaad niet veel bij moslims en praktiserende joden..
ik kan dan ook goed opschieten met ronald net zoals andere moslims zoals 1973tanger, snowwhite en rourchid ook prima kunnen opschieten met ronald..

Aït Ayt
03-09-08, 14:35
Ook toen ze de regering van Afghanistan vormden waren ze in oorlog?



ja..

The_Grand_Wazoo
03-09-08, 16:22
Allemaal heel treurig.
Zeker als je weet dat het voorheen een land van melk en honing was met een louter rechtvaardig democratisch gezag.
O waar zijn de vredige tijden onder Talibanregime toch gebleven?
De tijden dat je handen nog werden afgehakt als je je baard afschoor en de vrouwen en meisjes nog gewoon gediscrimineerd konden worden?

Dat de Taliban zich schandalig gedraagt en gedragen heeft is nog geen reden om dit soort missers goed te praten.

mark61
03-09-08, 16:48
je hebt gelijk ja, de normen en waarden ontlopen inderdaad niet veel bij moslims en praktiserende joden..
ik kan dan ook goed opschieten met ronald net zoals andere moslims zoals 1973tanger, snowwhite en rourchid ook prima kunnen opschieten met ronald..

Wat bizar is, want hij is een hard core zionist. Dus haal je Hamasembleempje maar weg. Hij is voor het onderdrukken van je broeders, maar dat kan je opeens niet meer schelen. Echt bizar.

Julien
03-09-08, 20:16
dus omdat ik tegen de aanwezigheid ben van de westerse bezetters in afghanistan ben ik daarom tegen alles wat westers is..
toen ik eerder op dit forum iran, saudi-arabië en pakistan bekritiseerde bij hun bloedvergieten in afghanistan bleef het stil bij anderen.. als er echter kritiek is op de westerse bezetingsmacht in afghanstan dan ben ik opeens tegen het westen..

Ik geloof best dat je geen westenhater bent, want ik heb regelmatig kritische posts van jou gezien over ook islamitische landen. Alleen die titel is wel wat overdreven. Er is denk ik geen 'westerling' die de Navotroepen als een 'bevrijdingsleger' zien. Het zijn gewoon beroepssoldaten die op vraag van de VN, Navo én de Afghaanse regering de vrede en orde proberen te herstellen in Afghanistan. Net zoals in Joegoslavië gebeurde bijvoorbeeld..
Wat betreft die kinderslachtoffers, verschrikkelijk natuurlijk. Misschien moet de rol van de Navosoldaten wat verzwakt worden. De schuldige soldaten moeten in ieder geval gestraft worden.

knuppeltje
03-09-08, 22:07
[QUOTE=Aït Ayt;3712165]zodat het beleid van andere warlords weer een podium kan krijgen..

Liever niet wat mij betreft.


om te voorkomen dat in de toekomst eventueel de taliban mischien wel eens vrouwen uit de ziekenhuizen zouden kunnen gaan schoppen is het voor het westers bevrijdingsleger geoorloofd om in afghanistan kinderen te vermoorden als collateral damage..

Dat eerste acht ik heel goed mogelijk, of ze moeten inmiddels van hun geloof zijn afgevallen.
Het tweede is niet geoorloofd, heel erg en heel dom.

super ick
04-09-08, 10:27
nee die gruwelijkheden vd taliban in tijden van vrede zijn mij niet bekend.. de taliban was vanaf het begin in oorlog met anderen en hebben geen vrede gekend..

Dan zijn we snel uitgepraat. Jou antenne staat zo gericht dat bepaalde signalen, hoe duidelijk ook, niet ontvangen worden. Of je bent stoneminded.
Gruwelijkheden tegen de onschuldige burgerbevolking incl. vrouwen en kinderen zijn bekend. Ook bij jou! Draaikont.


dus omdat ik tegen de aanwezigheid ben van de westerse bezetters in afghanistan ben ik daarom tegen alles wat westers is..
toen ik eerder op dit forum iran, saudi-arabië en pakistan bekritiseerde bij hun bloedvergieten in afghanistan bleef het stil bij anderen.. als er echter kritiek is op de westerse bezetingsmacht in afghanstan dan ben ik opeens tegen het westen..

Ja inderdaad je krijgt wat je uitstraalt. In jou geval anti-westers! Wederom draaikonterij.


en daar komt superick weer aan met zijn obsessie voor de hamas avatar..
al meer dan een jaar sta je te zeiken op m'n avatar.. het zit je erg dwars zo te zien.. zelfs bij een topic over gedoodden kinderen in afghanistan breng je die avatar weer ter sprake..

Die paar (2 / 3?) opmerkingen in een jaar tijd? Dan kan je toch niet van een obsessie praten lijkt mij. Wel kan je stellen dat er duidelijk sprake is van overgevoeligheid van jou kant.
Mijn punt is dat ik vind dat jij onecht bent als je een dergelijke nick hanteert veilig vanachter je burootje.
Vandaar mijn vraag of je ook met Hamas tshirt de straat op gaat. Een normale vraag die je met ja of nee kunt beantwoorden maar jij vliegt meteen weer in een kramp.

super ick
04-09-08, 10:30
Dat de Taliban zich schandalig gedraagt en gedragen heeft is nog geen reden om dit soort missers goed te praten.

Ik praat niets goed. Ik maak een vergelijking.

Bovendien heb ik daar al op gereageerd, dat heb jij gelezen en toch stel je dezelfde vraag wederom enkele uren later?