PDA

Bekijk Volledige Versie : Franchisenemers gezocht!!!

franchise
02-09-08, 19:53
As salaamalikoem beste broeders en zusters,

Na vijf jaar bestaan zijn wij er klaar voor om uit te breiden door Nederland en zijn wij opzoek naar Franchisenemers in de zorgsector.

Ben jij prestatiegericht, zelfstandig, dominant, ondernemend, effectief, marktgericht, creatief, flexibel, absoluut overtuigd van je eigen capaciteiten als zelfstandig werkend ondernemen/ster en heb je altijd al je eigen onderneming willen starten?

Dan zijn wij opzoek naar jou.

Wij bieden jou:

* Een fantastische carričre als franchisenemer.
* Volledige ondersteuning van je eigen account manager.
* Een aanzienlijk terugkerend inkomen, afhankelijk van je eigen motivatie en inzet.
* Ons eigen software dat geheel is uitgeschreven.
* Er word geen entreefee of financiële bijdrage voor reclameactiviteiten gevraagd.

Ben je geďnteresseerd of wil je meer informatie ontvangen over de functie? Twijfel dan niet en PM mij.

As salaamalikoem,

Joyce

Cerealkiller
03-09-08, 13:22
As salaamalikoem beste broeders en zusters,

Na vijf jaar bestaan zijn wij er klaar voor om uit te breiden door Nederland en zijn wij opzoek naar Franchisenemers in de zorgsector.

Ben jij prestatiegericht, zelfstandig, dominant, ondernemend, effectief, marktgericht, creatief, flexibel, absoluut overtuigd van je eigen capaciteiten als zelfstandig werkend ondernemen/ster en heb je altijd al je eigen onderneming willen starten?

Dan zijn wij opzoek naar jou.

Wij bieden jou:

* Een fantastische carričre als franchisenemer.
* Volledige ondersteuning van je eigen account manager.
* Een aanzienlijk terugkerend inkomen, afhankelijk van je eigen motivatie en inzet.
* Ons eigen software dat geheel is uitgeschreven.
* Er word geen entreefee of financiële bijdrage voor reclameactiviteiten gevraagd.

Wij vragen:

MBO/HBO werk-en denk niveau.
Kennis van Word en Excel.
Eerdere (succesvolle) ondernemers ervaringen is een pre.

Ben je geďnteresseerd of wil je meer informatie ontvangen over de functie? Twijfel dan niet en PM mij.

As salaamalikoem,

Joyce

waar hebben jullie hier voor gezeten en toon dat aan.

franchise
16-09-08, 10:10
UPPP

vrouw18
16-09-08, 15:57
Hallo Joyce,

Ik heb interesse in de omschreven functie, maar ik zou graag nog uitgebreider geinformeerd willen worden. Maar ik ben wel serieus, dus ik hoop dat het geen onzin of geintje is.

Please PM mij terug...

Met voorbaat dank,

Sarah

franchise
20-10-08, 10:20
up!!!!!!!

Freesaf2
21-10-08, 16:05
Hebben jullie een website met meer info?