PDA

Bekijk Volledige Versie : Amerikanen Bombarderen Bondgenoten



Aït Ayt
03-09-08, 16:30
Pakistan veroordeelt Amerikaanse aanslag op burgers

Amerikaanse troepen hebben zeker 15 mensen gedood bij een luchtaanval op een Pakistaans dorp in het stammengebied aan de grens met Afghanistan. Dat melden bewoners en plaatselijke autoriteiten. Onder de slachtoffers zijn er ook vrouwen en kinderen. Pakistan heeft de aanslag al scherp veroordeeld.

Luchtaanval
De Amerikaanse soldaten kwamen omstreeks 03.00 uur 's ochtends aan in de buurt van Angor Adda met drie helikopters en ze bestookten het huis van stamleider Payo Jan Wazir. Daarbij vielen tien doden, onder wie vrouwen en kinderen. Door het geschut en de bombardementen kwamen heel wat mensen in paniek uit hun huizen gelopen. De Amerikaanse troepen openden het vuur en doodden nog eens vijf burgers, aldus lokale bronnen.

Terroristen
Het stammengebied tussen Pakistan en Afghanistan staat bekend als een vluchtoord voor terroristen van al-Qaida. Mogelijk waren de Amerikaanse troepen op zoek naar een hooggeplaatste figuur van het terreurnetwerk. Amerikaanse troepen hebben de jongste maanden al verschillende lucht- en raketaanvallen op het gebied uitgevoerd gericht tegen schuilplaatsen van terroristen. De aanval van vandaag is echter de eerste aanval op Pakistaans gebied waarbij Amerikaanse grondtroepen betrokken zijn.

Geen toestemming
De Pakistaanse regering heeft de aanval van de Amerikaanse troepen al veroordeeld en spreekt van een aanval op de soevereiniteit van het land. Volgens de Pakistaanse minister van Defensie Ahmad Mukhtar hebben buitenlandse troepen geen toestemming om onafhankelijk op het Pakistaanse grondgebied te opereren. Hij heeft een onderzoek gelast. (dpa/gb)

De Morgen 03-09-08

mark61
03-09-08, 18:41
Ik vraag me af waar dat 'bombarderen' vandaan komt. Verder nergens gelezen.

Ze vielen geen bondgenoten aan, maar veronderstelde al-Qaida'ers.

Wel schieten ze regelmatig Engelsen dood :hihi:, dat klopt.

Slinger
03-09-08, 19:27
Ik vraag me af waar dat 'bombarderen' vandaan komt. Verder nergens gelezen.


Wel schieten ze regelmatig Engelsen dood :hihi:


Je vind het grappig? Ongelofelijk!
En dat durft te spreken over moraal!

mark61
03-09-08, 19:36
Je vind het grappig? Ongelofelijk!
En dat durft te spreken over moraal!

Jochie, je bent zo voorspelbaar.

Ik kan er geen traan om laten als soldaten die illegaal een land binnenvallen en voornamelijk onschuldige burgers doodschieten af en toe zelf ook es voelen hoe dat overkomt. Dan hadden ze maar een vak moeten leren, ipv. het vak der massaslachting.

Bij de actie van vandaag gooiden ze weer blindelings handgranaten in woonhuizen. De lijken van grijsaards, vrouwen en kleuters werden weer in stapels naar buiten gedragen. Andere dorpelingen die het geweld probeerden te ontvluchten werden 'auf der Flucht erschossen'.

Donder jij op met je moraal, varken.

Slinger
03-09-08, 19:48
Jochie, je bent zo voorspelbaar.

Ik kan er geen traan om laten als soldaten die illegaal een land binnenvallen en voornamelijk onschuldige burgers doodschieten af en toe zelf ook es voelen hoe dat overkomt. Dan hadden ze maar een vak moeten leren, ipv. het vak der massaslachting.

Bij de actie van vandaag gooiden ze weer blindelings handgranaten in woonhuizen. De lijken van grijsaards, vrouwen en kleuters werden weer in stapels naar buiten gedragen. Andere dorpelingen die het geweld probeerden te ontvluchten werden 'auf der Flucht erschossen'.

Donder jij op met je moraal, varken.

Alles te beginnen met 'illegaal' is gelogen en opzettelijk zwaar aangezet.
Zo verval je van kwaad tot erger, alleen maar om je zelf te rechtvaardigen.

Al jouw scheldpartijen kunnen niet verhelen dat jij plezier beleeft aan de dood van 'Engelse soldaten'. Zo maar, zonder te weten wie ze zijn, wat ze doen en hoe ze gestorven zijn. De bloeddorst van de Inquisitie. Ik stel je voor dat je dit meedeelt aan de nabestaanden. Oog in oog.

mark61
03-09-08, 20:40
Alles te beginnen met 'illegaal' is gelogen en opzettelijk zwaar aangezet.

Wat is er gelogen, leugenaar? De invasie in Irak was illegaal, de hulp aan Afghaanse opstandelingen illegaal, de invasie van Afghanistan hoogst bedenkelijk. Het enkele feit dat de VN iets min of meer goedkeurt maakt een handeling nog niet legaal.


Ik stel je voor dat je dit meedeelt aan de nabestaanden. Oog in oog.

Oh, je denkt, ik kan het ook. Ga jij eerst maar eens je Marokkaanse 'vrienden' vertellen wat je van Israel <> Palestina vindt, en vertel het dan nog even aan de Palestijnen.

Gerrit hep een smilie gezien. En hij weet precies wat die betekent. Dus kan hij er nog weken mee vooruit.

Siah
03-09-08, 20:51
Wel schieten ze regelmatig Engelsen dood :hihi:, dat klopt.

ik dacht dat die bondgenoten graag onder hun bommen gingen bivakkeren(?):wijs:

mark61
03-09-08, 20:57
ik dacht dat die bondgenoten graag onder hun bommen gingen bivakkeren(?):wijs:

Ze vermomden zich blijkbaar net iets teveel als de vijand.

Of eigenlijk zien al die wogs er van 10 km hoogte er ook hetzelfde uit ook.

Siah
03-09-08, 21:36
Ze vermomden zich blijkbaar net iets teveel als de vijand.

ze bombarderen geen 'vijanden', maar virtually alleen burgers. of doen ze het met mate. de aanwezigheid van een al dan niet virtuele vijand is cruciaal voor hen.


Of eigenlijk zien al die wogs er van 10 km hoogte er ook hetzelfde uit ook.
lang leve playstation zeggen ze, voordat ze op het knopje drukken.

mark61
03-09-08, 21:45
lang leve playstation zeggen ze, voordat ze op het knopje drukken.

Je zou zeggen dat deze generatie door zijn voortraining beter kon mikken. Maar nee.

De geschiedenis van het 'precisiebombardement', las ik laatst weer es, is er een van leugens en bedrog. Er is nog nooit iets 'precies' geraakt.

Ook met de huidige technologie wordt van alles geraakt, vnl. burgers, en geen militaire installatie.

Siah
03-09-08, 22:15
De geschiedenis van het 'precisiebombardement', las ik laatst weer es, is er een van leugens en bedrog. Er is nog nooit iets 'precies' geraakt.


inderdaad! leugens en bedrog.
wel met het gebruik van "precisiebombardement" in het nieuws kunnen ze de gedachten van de mensnen hier goed raken/bedriegen. in dit geval werkt dat wel 'precies'. het geeft de mensen hier een false gevoel. het gevoel dat men daar continu bezig is om de schade beperkt te houden.

Slinger
03-09-08, 22:25
Wat is er gelogen, leugenaar? De invasie in Irak was illegaal, de hulp aan Afghaanse opstandelingen illegaal, de invasie van Afghanistan hoogst bedenkelijk. Het enkele feit dat de VN iets min of meer goedkeurt maakt een handeling nog niet legaal.



Oh, je denkt, ik kan het ook. Ga jij eerst maar eens je Marokkaanse 'vrienden' vertellen wat je van Israel <> Palestina vindt, en vertel het dan nog even aan de Palestijnen.

Gerrit hep een smilie gezien. En hij weet precies wat die betekent. Dus kan hij er nog weken mee vooruit.


Als je er spijt van hebt dat je die smilie hebt geplaatst, zeg het dan maar...

super ick
04-09-08, 13:34
De geschiedenis van het 'precisiebombardement', las ik laatst weer es, is er een van leugens en bedrog. Er is nog nooit iets 'precies' geraakt.



Gelul, als je Afganistan wilt bombarderen vallen de bommen ook :melig2:precies in Afganistan!

Aït Ayt
04-09-08, 14:02
Gelul, als je Afganistan wilt bombarderen vallen de bommen ook :melig2:precies in Afganistan!

de ene kaafir staat te lachen wanneer engelsen regelmatig gedood worden door amerikanen en de andere kaafir staat te lachen wanneer er bommen op afghanistan gegooid worden..


wat een slechtheid :jammer:

mark61
04-09-08, 19:28
Gelul, als je Afganistan wilt bombarderen vallen de bommen ook :melig2:precies in Afganistan!

Q.E.D.

mark61
04-09-08, 19:30
de ene kaafir staat te lachen wanneer engelsen regelmatig gedood worden door amerikanen en de andere kaafir staat te lachen wanneer er bommen op afghanistan gegooid worden..


wat een slechtheid :jammer:

Munafiq. Man wat ben jij schijnheilig. Werkelijk ongelofelijk.

Jij staat permanent te dansen op de lijken van westerlingen, mujahedin, vrouwen, kinderen, dondert niet.

Maar de 2 linkmiechels hebben een smilie gevonden.

Als je op je knietjes nederig je excuses voor je leugens en beledigingen aanbiedt, leg ik je uit wat die smilie betekent.

super ick
05-09-08, 10:29
de ene kaafir staat te lachen wanneer engelsen regelmatig gedood worden door amerikanen en de andere kaafir staat te lachen wanneer er bommen op afghanistan gegooid worden..


wat een slechtheid :jammer:

Tja ik had het kunnen weten.
Moslims en humor.................

Chagarijnig van de honger zeker?

Aït Ayt
05-09-08, 11:58
Tja ik had het kunnen weten.
Moslims en humor.................

Chagarijnig van de honger zeker?

je bedoeld waarschijnlijk zieke morbide humor...........

zie er geen humor in om te lachen wanneer engelsen regelmatig gedood worden door amerikanen en dat er bommen vallen op afghanistan..

mark61
05-09-08, 12:24
je bedoeld waarschijnlijk zieke morbide humor...........

zie er geen humor in om te lachen wanneer engelsen regelmatig gedood worden door amerikanen en dat er bommen vallen op afghanistan..

Ik zie er verreweg nog minder humor in de misdadigheid van de Taliban te ontkennen. Das pas non-humor.

super ick
05-09-08, 13:05
je bedoeld waarschijnlijk zieke morbide humor...........

zie er geen humor in om te lachen wanneer engelsen regelmatig gedood worden door amerikanen en dat er bommen vallen op afghanistan..

Zoals ik al zei: Moslims en humor.

Er schijnt een boekje verschenen te zijn met die titel. Het kost € 0,20 en bevat twee bladzijden.

Aït Ayt
05-09-08, 15:24
Zoals ik al zei: Moslims en humor.

Er schijnt een boekje verschenen te zijn met die titel. Het kost € 0,20 en bevat twee bladzijden.

:haha::haha::haha: hahahahahaha wat erg grappig dat er bommen vallen in afghanistan.. dat is zo leuk.. zijn er weer menen vermoord.. :haha: hahahaha :haha: ga vlak hiero :haha::haha: oorlog is grappig :haha: kinderen die moeten toezien hun familie wordt gedood door bommen die op hun huis zijn gegooid :haha: hahahahahaha wat leuk :haha::haha: de humor van koeffaar is zo grappig :haha::haha: hahahahaha

super ick
05-09-08, 15:36
:haha::haha::haha: hahahahahaha wat erg grappig dat er bommen vallen in afghanistan.. dat is zo leuk.. zijn er weer menen vermoord.. :haha: hahahaha :haha: ga vlak hiero :haha::haha: oorlog is grappig :haha: kinderen die moeten toezien hun familie wordt gedood door bommen die op hun huis zijn gegooid :haha: hahahahahaha wat leuk :haha::haha: de humor van koeffaar is zo grappig :haha::haha: hahahahaha

Aha, je snapt het?

VerbalSmaeel
05-09-08, 18:06
:haha::haha::haha: hahahahahaha wat erg grappig dat er bommen vallen in afghanistan.. dat is zo leuk.. zijn er weer menen vermoord.. :haha: hahahaha :haha: ga vlak hiero :haha::haha: oorlog is grappig :haha: kinderen die moeten toezien hun familie wordt gedood door bommen die op hun huis zijn gegooid :haha: hahahahahaha wat leuk :haha::haha: de humor van koeffaar is zo grappig :haha::haha: hahahahaha
:haha:

Dit sarcasme is anders wel weer grappig. Nee maar echt, je hebt gelijk. Het is tragisch om te zien hoe kwaadaardig ongelovige slappelingen kunnen worden.

mark61
05-09-08, 18:25
:haha:

Dit sarcasme is anders wel weer grappig. Nee maar echt, je hebt gelijk. Het is tragisch om te zien hoe kwaadaardig ongelovige slappelingen kunnen worden.

Het is zo mogelijk nog tragischer om te zien hoe kwaadaardig zogenaamde superieure gelovigen kunnen worden. Die hebben nl. van die huizenhoge pretenties.

The higher you rise, the deeper you fall.

Bendes moeslims die opeens bittere tranen wenen om omgekomen Engelse soldaten. Het moet niet gekker worden.

Ga Wizdom een lesje leren met zijn perverse verlekkerdheid op dode negers. En kom dan terug.

super ick
05-09-08, 19:36
Het is zo mogelijk nog tragischer om te zien hoe kwaadaardig zogenaamde superieure gelovigen kunnen worden. Die hebben nl. van die huizenhoge pretenties.

The higher you rise, the deeper you fall.

Bendes moeslims die opeens bittere tranen wenen om omgekomen Engelse soldaten. Het moet niet gekker worden.

Ga Wizdom een lesje leren met zijn perverse verlekkerdheid op dode negers. En kom dan terug.

Moslims tijdens de ramadan en christenen tijdens kerstmis zijn week.
Saai.

mark61
05-09-08, 20:10
Moslims tijdens de ramadan en christenen tijdens kerstmis zijn week.
Saai.

Smaeel is een griezel, vooral tijdens Ramadan :bril:

super ick
06-09-08, 11:48
Smaeel is een griezel, vooral tijdens Ramadan :bril:

Vooral als die Wahhabies onderling praten over ongelovigen.
Spreek ze er niet rechtstreeks op aan en ze beginnen te draaien. ZO glad als alen in een emmer snot.