PDA

Bekijk Volledige Versie : Aap versus tijger.

tamso
06-09-08, 19:13
YouTube - Monkey taunts tigers

Waren wij dat maar ook in het dagelijkse leven tegen onze machthebbers.

Hawa
23-09-08, 15:08
Doe niet zo pessimistisch! Er zijn nog genoeg mensen die van de dieren en de mensen houden. Ik tenminste wel. Ik sla nog geen spin dood. Ik ben nieteens boedhist ofzo. Al die insecten die je ziet met je blote oog, daar hoef je niet bang voor te zijn. Alleen voor de malaria vlieg, die moet je gelijkafschieten.
Als je met een vergrootglas kijkt naar insecten, lijken dit de aliens.
Horror films maken hier driftig gebruik van.
De mens in horrorr- films is ook schrikbarend. Niet leuk om te zien, als je wel weet, dat dit allemaal lariekoek is.
maar ja in het echt.....Horror....Mensen afslachten en dieren afslachten,gebeurd dus wel.
Als je met liefde groot bent gebracht doe je dit dus niet.
In de natuur is het ook wreed hoor?
Als je al die natuurfilms ziet,; ik kan daar echt niet tegen.
Het leukste is dus wel weer, als een agressieve olifant achter een bende fotograven aanholt,met briesende en sinderende blaas instrumenten....
Dat is ook horror, maar men kan hun vege lijf nog wel redden.
Vooral die documantaire op discovery,die man met die alligators,slangen enz enz, die heeft zijn leven dus moeten bekopen, hij is er niet meer.
Ramsey ofzo!~Of was dat die brulkok!
Kijk! KIndsoldaten eten het hart uit je lijf. Als ze iemand levend hebben geslacht.(sierra leone).
Later dus niet meer.
Mensen zijn dus tot alles toe in staat.
Onverlaten hakkengraven om. Nederlanders dus.
Hoe komen ze er op.
Maarja! De wereld is wreed, en ook nog hartstochtelijk. Seks en moord zijn zelfde gemekker aan orde van de dag.
Als je je zelf wilt zijn,koester ik alles wat ik zie.
Ik ben blij met een spin, blij met een wesp, blij met een motvlinder, die ik wel doodmep, blij met een lieve heersbeestje, die de luizen van mijn planten vreed,ik ben blij met mijn katten, met een oeverloze gezeur en gemekker.
Als ik in hun ogen kijk, dan denk ik, ze weten meer dan ik.....:hihi:
Of al die kinderen die om aandacht vragen, en zelf wel weten, wat ze nu wel weer kunnenuitspoken, koester ik ook.
Kinderen zijn puur ego.
Volwassenen zijn over die puur aan ego al heen gevladderd,die zitten op die normen en waarden aan stelsel. Die maken er de shit van, in die pillen die ze voor hun kinderen verstrekken, ritilin. Kunnen ze rustig zijn, en scoren,zowaar die ouders zo graag willen. Scoren. Rustig! Hersen aan dood gaan maken.
Ik hou niet van kinderen, die alles wat ik zeg, maar slikken.
Ik heb liever Robin Hood!
Maarja!
Mijn lievelings Hond was Parsival. En Parsival ging van platteland met me mee naar de grote stad. Hij durfde niet over bruggen. Ik tilde hem,in mijn armen erover heen. De aller eerste dag, dat ik hem alleen moest gaan laten, in mijn huis met een trap, tuimelde hij van de trap af.
Hij jankte, hij huilde, hij wilde niet alleen zijn.
Mijn buurvrouw vertelde mij dit, en ik ging hem dus trainen.
Ik weg. Hij alleen. Ik terug. En mijn Hond geruststellen.
Maar dan komt die klote kind, van onbarmelijke ouders, die stenen ging gooien,aan de brievenbus ging trekken, hij maakte mijn Hond dus echt wel gek.
Tot dat ik die onverlaat te pakken kreeg. Ik boog door mijn knieeen, op zijn ooghoogte, en vertelde aan hem wat hij veroorzaakte.
Hij was bang voor Parsival. Vreselijk bang,ook dat nog.
Ik vertelde op een kinder manier, wat hij dus deed.
Hij snapte het. Het werd mijn kind van de straat.
Maar later.
Was hij er niet meer.
Op naar het kindertehuis.
Kinderen, dieren, mensen......
We komen er wel uit.
Maar het is om te janken.
Zoals mijn Hond dus jankte: mijn Parsival!
En dat kleine kind, heb ik nooit meer terug gezien....

Hawa
25-09-08, 17:20
Wat jij zegt van de tv worden de mensen ook niet slimmer van.
Het is maar wat je wilt gaan zien...
Je moet selecteren, en ook niet al te kritisch zijn.
Soms is de tv echt wel onspannend,alhoewel dit ook weer eens rampsoed aan inhoud is.
Mensen kopen de huizen te duur...Alom misere....
Mensen kopen de favoriete Hond via de t.v. bijv. die lassie Hond die alles kon. Hij kon ook nog praten.
Maar ik ben ooit door Lassie in mijn billen gebeten, en dat deed vreselijk pijn.
Waarom Lassie dat deed, dat vertelde hij mij niet. Maar toch....ik vergaf het hem...Ik was dom. Ik draaide mij om, en toen kon hij :die Lassie mij bijten.
Ik heb geweldige honden gezien, totaal verknipt.
Het is net zoals met kinderen. Op den duur kunnen die ouders hun kinderen niet meer aan, zoiets is ook met de Hond.
En dat doet pijn hoor?
Honden voedt je op met gebaren taal. Nooit schreeuwen. Handen gebruiken. Kijken naar de Hond. In de ogen. Hand omhoog, oversteken. Hand omlaag. Blijven staan. Sporen maken met pens aan een touwtje,dan kan die Hond het gaan zoeken. Hand helemaal gestrekt naar beneden, Hond loopt naast je dijbeen. Hand naar voren, Hond loopt weg.
Ik heb nu geen Hond meer, ik pas wel weer op een asiel Hond.
Maar die karakter leer je nooit kennen. Ik verbaasde mij hier over. Ik dacht die Hond heb ik zo. Maar dat is niet zo. Altijd doet hij zo bizar. Altijd gaat hij liggen voor mij, terwijl ik zeg; Zit.
Maar als ik naar de winkel ga. En hem alleen achter laat. Is hij helemaal correct. Wacht geduldig af, als ik wer terug kom. Ik beloon hem altijd.
Maar toch! Je kan niet in die ziel van die Hond kijken, wat hij heeft meegemaakt.
Hij! Die Hond was het slachtoffer van een gezin, die kindje kreeg. Hond naar Asiel. Erg! Ja bot is dat.
Toen ik mijn kindje kreeg mocht mijn Hond blijven.
Terwijl er mensen zijn, die zeggen, doe die Hond weg, voordat je het weet.bijt hij zijn strot wel door, of de neus eraf...(zo bizar zijn de mensen voor dieren)
Weetje. Van mensen kan je leren. Dierenvrienden. Laat de luier op de grond, laat die Hond eraan snuffelen, en leegvreten, dan heb je een band, tussen je Hond en je Kind.
Ja! Dat werkt.
Die hond een hersershond, die Alex heette, en uit een problematische gezin dus kwam, heb ik getraint en opgevoedt. Mijn zoon heeft hij een keer vast gepakt in zijn nek vel, maar niet doorgebeten.
Mijn zicht had ik er niet op, ik stond in de keuken, toen mijn kindje ging huilen, en de tanden stonden in zijn nek.Maar zoals moeder Hond met puppy honden doet. Inscha Allah!
Je hebt tegenwoordig..Paarden fluisteraars, honden en kinderen fluisteraars...
Mensen die het zien, hoe ouders schreeuwen....naar kinderen, honden, en wat dies meer..Schreeuwen is not done!!!
Door schreeuwen maak je iedereen wel gek. Ook de dieren worden gek van al die mensen.
Van autoritaire opvoeders ,zowel in het schoolgebeuren, was ik echt wel erg...
Ik ging er tegen in. Ik kan niet tegen die bedweters,die schreeuwlekerdes. Ik krijg er een lach kick van. Of ik wordt verdrietig en boos, en maak ze uit voor verotte vis.
Zowaar ik door en leerkracht als een bandit werd afgeschilderd.
Zo is het leven.
Het maakt je sterk.
Maar alles weten kan ik niet.
Ik leer, ik zie, en ik doe mijn ding.
Maar die agressieve Honden, die ik heb meegemaakt, lagen aan mijn voeten.
Ik weet niet wat ik heb, maar ze deden mij dus echt niks.
Later, toen ik toevallig iemand tegen kwam uit die tijd. Was die Hond dus afgemaakt. Die gezin deed er alles aan om die Hond te sturen, maar ach, op den duur heeft hij haar ook bloedeloos gebeten.
En dat doet pijn.
Ik kan niet kijken in de ziel van een Hond.
Maar als mijn gedrag..rustig is...toegankelijk kan zijn....vrees ik dus niks.
Mensen willen soms ook dood, door die ondraaglijke pijn..Dit heet euthanasie...
Mijn vader is zo uit zijn leven gestapt.
En ik mis mijn vader nog steeds.
En wie mis ik wel niet.
Ik mis hun.....die weten en doen, en kunnen, en rustig zijn.....
Ik mis elk moment aan rust aan ziel, die door anderen in rust en zelf kritisch denken nuttig zijn...
Er is geen Koe zo Bont..of er zit wel een vlekje aan.
Zo is de mens.
De mens is ondoorgrondelijk, zo ook de Dieren, die de materie van de mensen niet meer kunnen verdragen, en ook hun eigen pschye, tengronde gaat.
Mohammed vrede zij met hem vertelde al jaren geleden....Wees goed voor de Dieren, de wezen, de weduwen, de Aarde....(je slaat nog geen mier dood).
Zie je wel....dat de boodschapper in het goede, en ook weer in het kwade(zoals overleveringen zijn gebaseerd), zoals Jezus als een terrorist mag zijn, zo is ons leven nog steeds.
Mensen moeten onder ogen zien, dat de Zon, die schijnt, en ons die energie bronnen geven, het allerlheiligste is, ook voor de dieren, ook voor de zee, in eb en vloed, de maanstonde, en vooral de menstruatie van de vrouw.
Ons leven is spectaculair...alleen door genot en zucht naar kopen, en willen hebben, is het niets getoverd in een afront, naar hel en verdoemenis...
Zoals Jezus dus leefde, of Moahmmed,vrede zij met hun, zoals nu naar de terroristen worden gezocht..Het presenteer aan blaadje, aan verdoemenis.
Profeten die waren kritisch, die gingen voor de armen, en niet voor de rijken, die anderen niks gunden...
Waarom is het nu dan ramadan....Leven met de armen..weten hoe de armen leven...
Hoe Mohammed, bidde naast een Hond, maakte voor Mohammed niet uit.
Mohammed, herder, en Jezus dus een timmerman...
Ze waren geen ingenieurs, of proffesoren, het waren...profeten....
Die de mens leren te leven met het goede.....Niet met het kwade...
Mar de geloven maken elkaar wel af. Ze willen niks weten van moslims die hier leven, vanuit Marokko, tot aan Afhansistan.Ze willen niks weten.
Maar de bom valt wel in de glazen kast...Zie de krisus in Amerika, de God van de democratische waarden, er zit geen democratische waarde meer achter..
En als ze ng zeggen, op die gouden munt..In God We Trust!!!
God is niet Goud, en geen Diamant...
God is puur Vrde...In harmonie...Ik eerlijk delen....
Maar eerlijk delen heeft In God we Trust nog niet laten zien.
Terroristen zijnde boosdoeners, zoasl Mohammed,vzmh en Jezus van Nazaret, zijn neergezet...
Mohammed, is voor zelfde rechten, zoals de mannnen en de vrouwen, toch verschillende wezens zijn.
Jezus was een hieler, die maakte de mensen beter...
Het Koninkrijk aan God, heeft Jezus nooit gepredikt, dat maken de machthebbers ervan.....
Het is nog even door roeien met de riemen die we hebben...
Iedereen is heilig, ook de Taliban....

a

naam
26-09-08, 09:52
Erg leuk filmpje. Het waren echter nog maar kleintjes. Of ie dat ook met een volwassen tijger zou doen?

InnocentMind
27-09-08, 23:14
Godsamme, hebben jullie nog nooit van alinea's gehoord?

Hawa
28-09-08, 14:36

Jij soms wel? Ken je die animatie niet: alinea........(Italiaanse animatie)
Met dit kleedbare poppetje kan je de woorden van Tamso uitbeelden.
Maar de mens beeld niks meer uit.

Looft God. Die zo heeft beschikt dat aangename literaire anekdotes kunnen dienen als een middel om onze geest te scherpen en de roest van onze harten te schrapen.

Nuzhat al-albab fima la yajad fi kitab.

Het boek van Paul Verhoeven over Jezus van Nazeret heb ik net uit gelezen.
Ja Jezus is behoorlijk beet genomen. Jezus wordt als de verlosser en vooral als zoon van God gezien, die alle zonden van ons mensen kan wegwassen.
Lekker makkelijk die bijbel, met zijn evangelisten.
Jezus was een bangerik, altijd op de vlucht. Hij was ook nog van de jonge jongetjes. (maar de grieken gebruikten ook die standknapen). De Taliban doet dit dus ook, met die jongetjes uit die madrassa scholen.
En wij maar denken dat homoseksuelen niet deugen, en denken dat dit een ziekte van God is.
Alles is blijkbaar een ziekte van God. Overstomingen,armoede,als je haar niet goed zit, of je borsten te dik of te dun zijn.
Waarom kunnen de mensen niet blij zijn, met wat ze hebben, en niet wat ze al niet hebben. Het is niet alles wat er aan Goud blinkt.(nu willen ze weer die goudstaven ipv het geld).
Het lezen van boeken is een pre, maar de waarheid weten,mogen we dus niet weten, omdat de wereld nu eenmaal zo inelkaar steekt.
Veertig jaar later toen Jezus allang dood was, hebben, de evangelisten die bijbel geschreven. Waarheden over Jezus zijn in de doofpot gestopt.
Veertig jaar na Mohammed zijn dood, is de koran geschreven.
Oude manuscripten over Jezus zijn vernietigt, of die liggen ergens weg te rotten.
De joden hebben misbruik gemaakt van de Palestijnen.
Dit is met voorbedachte rade al gebeurd, als ik het boek lees van Ilan Pappe..De Etnische Zuiveringen van Palestina.
De Joden in tijden van de Romeinen waren de vazallen.
Jezus had een gloeiende hekel aan de prietster caste, die de mensen dom hield, en voor hun eigen hachje werkte...De joden wilden Jezus zijn dood, hij was al veroordeeld.Bij verstek veroordeeld.
Jezus was voor de twaalf stammen voor de joden, maar er kwam niks van terecht.
Nu prediken ze de herrijzenis van die Jezus, in die twaalf aan stam, hoe wreed is de mens wel niet.
Jezus is niet de zoon van God.
Jezus kan een profeet zijn...Maar Johannes de Doper was eerder een profeet.
Maria kan nooit onbevlekt ontvangen zijn, eerder is zij dus verkracht door een Romeninse soldaat. Vrouwen in die tijden waren nog minder dan een Geit.
Mohammed daarentegen heeft andere strekkingen in zijn revolutie.
Mohammed had vele vrouwen, zijn allerliefste vrouw, was dus kadiesjah, van Aisja was later zijn lievelingsvrouw, omdat zij geen blad voor haar mond nam.
Kadiesjah was de eerste vrouwelijke moslima.....
Jezus was altijd te vinden met zijn twaalf discipelen, allemaal jonge mannen.
Hij ging met hoeren om. Die waren voorbeschikt voor de hemelse sferen.
Jeuzus heeft in mijn ogen nog nooit een vaste realtie gehad, terwijl Mohammed vele vrouwen, uit verschillende stammen en geloven huwde.
Mohammed was gek met de dieren en de kinderen, ik zie Jezus dit niet doen.
In christelijke geloof werden anderen culturen gewoon over de kling gejaagt.
Kijk naar die christenen uit het Zuiden van Amerika die Obama als een moslim afschilderen.....(bizar).
Of ze schilderen hem af, als een zwarte, die komt dus niet in de hemel...
Moahmmed zijn eerste koran lezer was een zwarte man, Bilal, die zo mooi die koran versen kon reciteren....In die tijden werd er aandacht besteedt aan de schoonheid van het verhaal. Ongeacht kleur of ras.
De schoonheid van de taal, zie je dus in de Arabische cultuur.
Van Rita Verdonk mag je eigen taal niet meer spreken in het openbaar.
Alle schoonheid gaat verloren door een verdorven mens, die eerst links was en nu zo rechts als een klux Klan.
Zij komt ook nog van katholieke huize. Ja geloven maken het denken wel stuk!!
Creativiteit met taal is daarbij niet mee vertegenwoordigt.
Hersen aandoeningen krijg je hier wel weer van.
Zoals je Wilders ziet spitten in zijn klere filmpje Fitna.
Een moslim kan zo en zo al een klere filmpje aan fitna over de christenen verspreiden en de joden, die die dodelijke koers wel volgen van het kapitalistische systeem, die gedoemd is om st sterven.
Als er Joden zijn van de linkse hoek uit voornamelijk Oost Europa, die in allerhaast van Israel het beloofde land gingen stichten in een bloedbad en een holcaust, mag niet gezegt worden, omdat die christenhonden eerst nog in samenwerking met het fascisme, die jooodse mensen uit allerlei landen in 1942 hebben vergast.
Dus met andere woorden zitten ze met een schuld gevoel....
Maar over de joden geen verkeerd woord, dan ben je gelijk al vervloekt, als anti-semitische....
De Verenigede Naties gestischt in 1947, na die tweede wereld oorlog, doet geen goede zaken wat de mensen rechten betreft uit andere gebiedsdelen.
Ten eerste hebben ze de joodse maffia die handreiking gegeven, om maar hele stukken van Palestina te kunnen inpikken.
Als je nu op de kaart kijkt, is het hele Palestina al weggewerkt, en ingericht als Joodse kolonie, met huizen, en wegen, en met alle voorzieningen en fasciliteiten. Er is niks meer over van het Palestijnse gebiedt.
Waar moet er nu dan over onderhandeld worden, over Hamas?
Eerst was Fattah de zieke Hond.
Alle VN-verdragen zijn aan de vijgenboom gehangen, in samenwerking met de joodse lobby, en de christen uit Amerika die denken dat de Messias er aan komt vliegen, als een Bathman!!
Denk je dat Obama er iets aan kan doen?
Of denk je aan MC Cain?
Het zijn allemaal moslimhater, die denken nog steeds uit die christelijke erbarmelijke rothoek, waar alles is vervalst, en gemanipuleert.
Amerika is afhankelijk van Saoedie Arabie, met die Olie aan geld.
En nog hebben ze de moed niet om te zeggen, dat islam goede geloof is...
Nee! Blank is geloof. Blank tot op je botten dat is geloof naar macht en denken.
Als je anders bent, kan je niet leren,kan je niet goede plaats op de arbeidsmarkt krijgen, je wordt nooit een staatsman. (Wilders zegt het zelf,weg met die twee paspoorten).En Wilders is blank,hij kan het weten, die jamkoekel aan snot aan hersens. Die stelt dat Joodse cultuur(welke cultuur dan wel) en de christelijke cultuur (welke cultuur dan wel) de enigste geloven zijn, op deze aardbol, nouja Nederland!
Is Jezus een redder uit de nood. Nee dus! Jezus was altijd al bang, en was voortdurend op de vlucht.
Het westen, en vooral die landen van het kapatalistische syndroom aan macht en vooral onderdrukingen van allerlei culturen slaan nu op de vlucht.
En nog hebben ze het lef al niet, om te zeggen, hoe ze daadwerkelijk nu zijn, met hun elitaire geschoffel, die anderen uitsluiten,uitbuiten, en vooral als terroristen gaan zien.
Jeuzus was een terrorist, Moahmmed dus ook.
Leren we nog niet?
Maak je eigen verhaal ervan, en onderdruk dan...
doe het.....:terrorist:lole::zweep::fuckit:

Hawa
28-09-08, 14:42

Jij soms wel? Ken je die animatie niet: alinea........(Italiaanse animatie)
Met dit kleedbare poppetje kan je de woorden van Tamso uitbeelden.
Maar de mens beeld niks meer uit.

Looft God. Die zo heeft beschikt dat aangename literaire anekdotes kunnen dienen als een middel om onze geest te scherpen en de roest van onze harten te schrapen.

Nuzhat al-albab fima la yajad fi kitab.

Het boek van Paul Verhoeven over Jezus van Nazeret heb ik net uit gelezen.
Ja Jezus is behoorlijk beet genomen. Jezus wordt als de verlosser en vooral als zoon van God gezien, die alle zonden van ons mensen kan wegwassen.
Lekker makkelijk die bijbel, met zijn evangelisten.
Jezus was een bangerik, altijd op de vlucht. Hij was ook nog van de jonge jongetjes. (maar de grieken gebruikten ook die standknapen). De Taliban doet dit dus ook, met die jongetjes uit die madrassa scholen.
En wij maar denken dat homoseksuelen niet deugen, en denken dat dit een ziekte van God is.
Alles is blijkbaar een ziekte van God. Overstomingen,armoede,als je haar niet goed zit, of je borsten te dik of te dun zijn.
Waarom kunnen de mensen niet blij zijn, met wat ze hebben, en niet wat ze al niet hebben. Het is niet alles wat er aan Goud blinkt.(nu willen ze weer die goudstaven ipv het geld).
Het lezen van boeken is een pre, maar de waarheid weten,mogen we dus niet weten, omdat de wereld nu eenmaal zo inelkaar steekt.
Veertig jaar later toen Jezus allang dood was, hebben, de evangelisten die bijbel geschreven. Waarheden over Jezus zijn in de doofpot gestopt.
Veertig jaar na Mohammed zijn dood, is de koran geschreven.
Oude manuscripten over Jezus zijn vernietigt, of die liggen ergens weg te rotten.
De joden hebben misbruik gemaakt van de Palestijnen.
Dit is met voorbedachte rade al gebeurd, als ik het boek lees van Ilan Pappe..De Etnische Zuiveringen van Palestina.
De Joden in tijden van de Romeinen waren de vazallen.
Jezus had een gloeiende hekel aan de prietster caste, die de mensen dom hield, en voor hun eigen hachje werkte...De joden wilden Jezus zijn dood, hij was al veroordeeld.Bij verstek veroordeeld.
Jezus was voor de twaalf stammen voor de joden, maar er kwam niks van terecht.
Nu prediken ze de herrijzenis van die Jezus, in die twaalf aan stam, hoe wreed is de mens wel niet.
Jezus is niet de zoon van God.
Jezus kan een profeet zijn...Maar Johannes de Doper was eerder een profeet.
Maria kan nooit onbevlekt ontvangen zijn, eerder is zij dus verkracht door een Romeninse soldaat. Vrouwen in die tijden waren nog minder dan een Geit.
Mohammed daarentegen heeft andere strekkingen in zijn revolutie.
Mohammed had vele vrouwen, zijn allerliefste vrouw, was dus kadiesjah, van Aisja was later zijn lievelingsvrouw, omdat zij geen blad voor haar mond nam.
Kadiesjah was de eerste vrouwelijke moslima.....
Jezus was altijd te vinden met zijn twaalf discipelen, allemaal jonge mannen.
Hij ging met hoeren om. Die waren voorbeschikt voor de hemelse sferen.
Jeuzus heeft in mijn ogen nog nooit een vaste realtie gehad, terwijl Mohammed vele vrouwen, uit verschillende stammen en geloven huwde.
Mohammed was gek met de dieren en de kinderen, ik zie Jezus dit niet doen.
In christelijke geloof werden anderen culturen gewoon over de kling gejaagt.
Kijk naar die christenen uit het Zuiden van Amerika die Obama als een moslim afschilderen.....(bizar).
Of ze schilderen hem af, als een zwarte, die komt dus niet in de hemel...
Moahmmed zijn eerste koran lezer was een zwarte man, Bilal, die zo mooi die koran versen kon reciteren....In die tijden werd er aandacht besteedt aan de schoonheid van het verhaal. Ongeacht kleur of ras.
De schoonheid van de taal, zie je dus in de Arabische cultuur.
Van Rita Verdonk mag je eigen taal niet meer spreken in het openbaar.
Alle schoonheid gaat verloren door een verdorven mens, die eerst links was en nu zo rechts als een klux Klan.
Zij komt ook nog van katholieke huize. Ja geloven maken het denken wel stuk!!
Creativiteit met taal is daarbij niet mee vertegenwoordigt.
Hersen aandoeningen krijg je hier wel weer van.
Zoals je Wilders ziet spitten in zijn klere filmpje Fitna.
Een moslim kan zo en zo al een klere filmpje aan fitna over de christenen verspreiden en de joden, die die dodelijke koers wel volgen van het kapitalistische systeem, die gedoemd is om st sterven.
Als er Joden zijn van de linkse hoek uit voornamelijk Oost Europa, die in allerhaast van Israel het beloofde land gingen stichten in een bloedbad en een holcaust, mag niet gezegt worden, omdat die christenhonden eerst nog in samenwerking met het fascisme, die jooodse mensen uit allerlei landen in 1942 hebben vergast.
Dus met andere woorden zitten ze met een schuld gevoel....
Maar over de joden geen verkeerd woord, dan ben je gelijk al vervloekt, als anti-semitische....
De Verenigede Naties gestischt in 1947, na die tweede wereld oorlog, doet geen goede zaken wat de mensen rechten betreft uit andere gebiedsdelen.
Ten eerste hebben ze de joodse maffia die handreiking gegeven, om maar hele stukken van Palestina te kunnen inpikken.
Als je nu op de kaart kijkt, is het hele Palestina al weggewerkt, en ingericht als Joodse kolonie, met huizen, en wegen, en met alle voorzieningen en fasciliteiten. Er is niks meer over van het Palestijnse gebiedt.
Waar moet er nu dan over onderhandeld worden, over Hamas?
Eerst was Fattah de zieke Hond.
Alle VN-verdragen zijn aan de vijgenboom gehangen, in samenwerking met de joodse lobby, en de christen uit Amerika die denken dat de Messias er aan komt vliegen, als een Bathman!!
Denk je dat Obama er iets aan kan doen?
Of denk je aan MC Cain?
Het zijn allemaal moslimhater, die denken nog steeds uit die christelijke erbarmelijke rothoek, waar alles is vervalst, en gemanipuleert.
Amerika is afhankelijk van Saoedie Arabie, met die Olie aan geld.
En nog hebben ze de moed niet om te zeggen, dat islam goede geloof is...
Nee! Blank is geloof. Blank tot op je botten dat is geloof naar macht en denken.
Als je anders bent, kan je niet leren,kan je niet goede plaats op de arbeidsmarkt krijgen, je wordt nooit een staatsman. (Wilders zegt het zelf,weg met die twee paspoorten).En Wilders is blank,hij kan het weten, die jamkoekel aan snot aan hersens. Die stelt dat Joodse cultuur(welke cultuur dan wel) en de christelijke cultuur (welke cultuur dan wel) de enigste geloven zijn, op deze aardbol, nouja Nederland!
Is Jezus een redder uit de nood. Nee dus! Jezus was altijd al bang, en was voortdurend op de vlucht.
Het westen, en vooral die landen van het kapatalistische syndroom aan macht en vooral onderdrukingen van allerlei culturen slaan nu op de vlucht.
En nog hebben ze het lef al niet, om te zeggen, hoe ze daadwerkelijk nu zijn, met hun elitaire geschoffel, die anderen uitsluiten,uitbuiten, en vooral als terroristen gaan zien.
Jeuzus was een terrorist, Moahmmed dus ook.
Leren we nog niet?
Maak je eigen verhaal ervan, en onderdruk dan...
doe het.....:terrorist:lole::zweep::fuckit:

Hawa
29-09-08, 14:54
Goed stuk verhaal: klip en klaar.

Mensen zijn de schapen ipv de apen.

Men loopt maar als een kudde dier....
Is men wel geschapen!!!

Ze willen de mens nu al klonen......
in wereld burger
zoals de hamburger
het wereld aan voedsel
dus is