PDA

Bekijk Volledige Versie : Ghetto Gouda Oosterwei afgeschreven



Orandajin
14-09-08, 11:39
Connexxion mijdt deel Goudse wijk
14 september 2008, 9:14 | ANP

GOUDA (ANP) - Bussen van Connexxion rijden voorlopig niet door een deel van de Goudse wijk Oosterwei. Chauffeurs zijn de bedreigingen van jongeren beu. Ze worden bespuugd, bedreigd en soms beroofd. Een woordvoerster van Connexxion bevestigde zondag een bericht hierover in De Telegraaf.

Sinds zaterdag rijden de chauffeurs met een boog om sommige delen van de wijk heen. Direct aanleiding was woensdag de beroving van een chauffeur die onder bedreiging van een mes zijn wisselgeld moest afgeven.

Woensdag gaat Connexxion met de gemeente Gouda praten. ,,We wilden nu in ieder geval een signaal afgeven'', aldus de zegsvrouw. Ze benadrukte dat het niet de bedoeling is dat reizigers de dupe worden van de maatregel.


Ons land blijkt nog steeds dieper af te kunnen zinken. Lang leve de politieke correctheid...

Cerealkiller
14-09-08, 11:41
Connexxion mijdt deel Goudse wijk
14 september 2008, 9:14 | ANP

GOUDA (ANP) - Bussen van Connexxion rijden voorlopig niet door een deel van de Goudse wijk Oosterwei. Chauffeurs zijn de bedreigingen van jongeren beu. Ze worden bespuugd, bedreigd en soms beroofd. Een woordvoerster van Connexxion bevestigde zondag een bericht hierover in De Telegraaf.

Sinds zaterdag rijden de chauffeurs met een boog om sommige delen van de wijk heen. Direct aanleiding was woensdag de beroving van een chauffeur die onder bedreiging van een mes zijn wisselgeld moest afgeven.

Woensdag gaat Connexxion met de gemeente Gouda praten. ,,We wilden nu in ieder geval een signaal afgeven'', aldus de zegsvrouw. Ze benadrukte dat het niet de bedoeling is dat reizigers de dupe worden van de maatregel.


Ons land blijkt nog steeds dieper af te kunnen zinken. Lang leve de politieke correctheid...

Wist ik niet eens.

Joesoef
14-09-08, 14:13
Tfoe. Wou net naar Gouda verhuizen.

Mark
14-09-08, 15:48
Niks aan de hand, theedrinken! :duim:

super ick
14-09-08, 21:30
Dit is een nieuwsforum.
Dit is langzamerhand geen nieuws meer.

reallife
15-09-08, 08:27
Tfoe. Wou net naar Gouda verhuizen.

:argwaan:

Tja, Gouda heeft onweerstaanbare kanten. Stroopwafels, kaarsjes enzo :p

super ick
15-09-08, 08:46
:argwaan:

Tja, Gouda heeft onweerstaanbare kanten. Stroopwafels, kaarsjes enzo :p

Wat heb jij met kaarsjes?

broodrooster
15-09-08, 08:52
:argwaan:

Tja, Gouda heeft onweerstaanbare kanten. Stroopwafels, kaarsjes enzo :p

En Coolassprov MC!

reallife
15-09-08, 09:29
Wat heb jij met kaarsjes?


Sfeervol, nu de donkere dagen er weer aankomen...

Acetone
15-09-08, 09:44
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?p=3724965&posted=1#post3724965

:moe:

broodrooster
15-09-08, 10:23
iemand buskaarten kopen?

Joesoef
15-09-08, 17:22
En Coolassprov MC!

Nog een reden om het niet te doen. Een stad vol mps-jes.

reallife
15-09-08, 18:27
Nog een reden om het niet te doen. Een stad vol mps-jes.

Hm ja, je ziet in de supermarkt allemaal dubbele persoonlijkheden boodschappen doen enzo. Maar ach... alles went moet je maar denken :fpimp:

Joesoef
15-09-08, 18:49
Hm ja, je ziet in de supermarkt allemaal dubbele persoonlijkheden boodschappen doen enzo. Maar ach... alles went moet je maar denken :fpimp:


Hebben ze in gouda dan een supermarkt :argwaan:

reallife
15-09-08, 19:03
Hebben ze in gouda dan een supermarkt :argwaan:


Nou... je moet wel even zoeken hoor. En pas op dat je niet verdwaald in dit ruige gebied, :hihi:

broodrooster
16-09-08, 07:56
Nou... je moet wel even zoeken hoor. En pas op dat je niet verdwaald in dit ruige gebied, :hihi:

het grootste schorem in gouda-oost is blank en blond.

broodrooster
16-09-08, 08:14
dat wat jullie ruig en schorem noemen is daar niet op eigen initiatief gaan zitten.

broodrooster
16-09-08, 08:21
Nog een reden om het niet te doen. Een stad vol mps-jes.

ik slik geen medicijnen voorgeschreven door een psychiater; jij wel; jankerdje!

Witte78
16-09-08, 08:33
ik slik geen medicijnen voorgeschreven door een psychiater; jij wel; jankerdje!

Wellicht wordt het eens tijd om dat wel te gaan doen :hihi:

reallife
16-09-08, 08:41
ik slik geen medicijnen voorgeschreven door een psychiater; jij wel; jankerdje!

Hij zit evenwichtiger in elkaar dan jij. :hihi:

Waar noem ik de inwoners van Gouda ruig en schorem? :argwaan:

broodrooster
16-09-08, 08:43
Wellicht wordt het eens tijd om dat wel te gaan doen :hihi:

Ben geen jankerdje.

broodrooster
16-09-08, 08:44
Hij zit evenwichtiger in elkaar dan jij. :hihi:


Omdat hij jouw mening deelt?


Waar noem ik de inwoners van Gouda ruig en schorem? :argwaan:

dat is inderdaad niet wat je zegt; evenmin zeg ik wat jij mij in de mond legt.

reallife
16-09-08, 08:52
Omdat hij jouw mening deelt?.

Soms deelt hij mijn mening soms niet. Maar daar baseer ik mijn mening over iemand niet op.


dat is inderdaad niet wat je zegt; evenmin zeg ik wat jij mij in de mond legt.

:argwaan:


dat wat jullie ruig en schorem noemen is daar niet op eigen initiatief gaan zitten.


het grootste schorem in gouda-oost is blank en blond.

broodrooster
16-09-08, 08:57
Soms deelt hij mijn mening soms niet. Maar daar baseer ik mijn mening over iemand niet op.



:argwaan:

jouw probleem is dat je van voren niet weet hoe manipulatief je van achteren bent;

wat insinueer je anders met dit citaat; anders dan ruig en schorem?


En pas op dat je niet verdwaald in dit ruige gebied,

broodrooster
16-09-08, 08:59
Soms deelt hij mijn mening soms niet. Maar daar baseer ik mijn mening over iemand niet op.

nou kom op; wat vind je van de gouwenaren?

reallife
16-09-08, 09:07
jouw probleem is dat je van voren niet weet hoe manipulatief je van achteren bent;

wat insinueer je anders met dit citaat; anders dan ruig en schorem?

In iedergeval niet wat jij denkt. :hihi:

broodrooster
16-09-08, 09:09
In iedergeval niet wat jij denkt. :hihi:

nee, je insinueert dat je niet verdwalen in een beschaafde wijk!

reallife
16-09-08, 09:09
nou kom op; wat vind je van de gouwenaren?

Jaja, me eerst uitmaken voor manipulatief en dan mijn mening vragen :ego:

broodrooster
16-09-08, 09:11
Jaja, me eerst uitmaken voor manipulatief en dan mijn mening vragen :ego:

je bent een typische kaaskop; het uiten van je expliciete mening uitbesteden aan gekken die graag kogels en slachtmessen vangen wil voor je; zelfs anoniemen op het internet ben je te laf en kom je niet verder dan insinueren.

reallife
16-09-08, 09:19
nee, je insinueert dat je niet verdwalen in een beschaafde wijk!

Stad, ik had het over Gouda als stad. Ik woon er zelf. :fpimp:

Vroeger trouwens jarenlang mijn boodschappen gedaan in Oosterwei nog voor de C1000 daar stond. Ik heb het winkelcentrum in Goverwelle zien bouwen. Woonde aan de Estafetteweg. Sommige lastposten die nu daar de boel onveilig maken heb ik misschien nog wel in de kinderwagen gezien.

broodrooster
16-09-08, 09:21
Stad, ik had het over Gouda als stad. Ik woon er zelf. :fpimp:

Vroeger trouwens jarenlang mijn boodschappen gedaan in Oosterwei nog voor de C1000 daar stond. Ik heb het winkelcentrum in Goverwelle zien bouwen. Woonde aan de Estafetteweg. Sommige lastposten die nu daar de boel onveilig maken heb ik misschien nog wel in de kinderwagen gezien.

insgelijks.

broodrooster
16-09-08, 09:22
Stad, ik had het over Gouda als stad. Ik woon er zelf. :fpimp:

Vroeger trouwens jarenlang mijn boodschappen gedaan in Oosterwei nog voor de C1000 daar stond. Ik heb het winkelcentrum in Goverwelle zien bouwen. Woonde aan de Estafetteweg. Sommige lastposten die nu daar de boel onveilig maken heb ik misschien nog wel in de kinderwagen gezien.

van de estafette-flat heb ik hier de bouwtekeningen liggen :hihi:

reallife
16-09-08, 09:23
je bent een typische kaaskop; het uiten van je expliciete mening uitbesteden aan gekken die graag kogels en slachtmessen vangen wil voor je; zelfs anoniemen op het internet ben je te laf en kom je niet verder dan insinueren.

Ja, ik ben een typische kaaskop :hihi:

reallife
16-09-08, 09:31
van de estafette-flat heb ik hier de bouwtekeningen liggen :hihi:

Vroeger was dat een hele leuke flat. Het had een slechte naam, waarom weet ik niet maar goed.

Mijn oudste zoon had toen we verhuisden heimwee. Er woonden daar heel veel kinderen. Iedereen kende iedereen. Er werd daar wat afgespeeld op het grasveld en op de parkeerplaatsen.

Er woonden toen maar twee blonde kindertjes in de hele flat (nee, niet van mij :D) Ze vielen wel op als je van de galerij naar beneden keek tussen al die donker harige koppies.

Er zijn maar twee straten in Gouda waar ik niet graag zou wonen maar die bevinden zich niet in Ooterwei en ook niet in Korte Akkeren.

broodrooster
16-09-08, 09:31
Ja, ik ben een typische kaaskop :hihi:

bereid te vechten tot de allerlaatste druppel van andermans bloed?

broodrooster
16-09-08, 09:32
Vroeger was dat een hele leuke flat. Het had een slechte naam, waarom weet ik niet maar goed.

Mijn oudste zoon had toen we verhuisden heimwee. Er woonden daar heel veel kinderen. Iedereen kende iedereen. Er werd daar wat afgespeeld op het grasveld en op de parkeerplaatsen.

Er woonden toen maar twee blonde kindertjes in de hele flat (nee, niet van mij :D) Ze vielen wel op als je van de galerij naar beneden keek tussen al die donker harige koppies.

Er zijn maar twee straten in Gouda waar ik niet graag zou wonen maar die bevinden zich niet in Ooterwei en ook niet in Korte Akkeren.

ik zou jou zomaar gekend kunnen hebben;

reallife
16-09-08, 09:36
ik zou jou zomaar gekend kunnen hebben;

Wie weet...

broodrooster
16-09-08, 10:05
Wie weet...

ken je de spar herinneren?

reallife
16-09-08, 10:37
ken je de spar herinneren?

Nee, dat was net voordat wij er kwamen wonen een jaar of 17 geleden. Ik herinner me een kapper. Toen een slagerij, dat was erg handig want ze verkochten ook eieren, thee, suiker en dat soort dingen. Bovenin een chinees. En natuurlijk de patatzaak.

En o ja, later ook nog een fitnesscentrum voor vrouwen. Fem to fem of zoiets.

broodrooster
16-09-08, 10:41
Nee, dat was net voordat wij er kwamen wonen een jaar of 17 geleden. Ik herinner me een kapper. Toen een slagerij, dat was erg handig want ze verkochten ook eieren, thee, suiker en dat soort dingen. Bovenin een chinees. En natuurlijk de patatzaak.

En o ja, later ook nog een fitnesscentrum voor vrouwen. Fem to fem of zoiets.

ik woonde daar van ''84 tot ''87

reallife
16-09-08, 10:47
ik woonde daar van ''84 tot ''87


Ik vanaf '91 t/m 2001.

broodrooster
16-09-08, 10:48
Ik vanaf '92 t/m 2001.

waar woon je nu?

graag straat + huisnummer :hihi:

reallife
16-09-08, 10:50
waar woon je nu?

graag straat + huisnummer :hihi:

Dat wilde ik juist aan jou vragen :D

broodrooster
16-09-08, 11:26
Dat wilde ik juist aan jou vragen :D

je mag wel m'n telefoonnummer.

reallife
16-09-08, 12:57
je mag wel m'n telefoonnummer.

Nee, dank je :)

Julien
16-09-08, 13:07
Laat die kutkinderen lekker oprotten naar achterstandswijken in Rio de janeiro, New York of Marseille. Dan leren ze pas wat een echte ghetto is.
Of geef ze Marokkaanse gevangenisstraffen, ff zien of ze nog zo negatief over het 'westerse' rechtssysteem zijn?

broodrooster
16-09-08, 13:28
Laat die kutkinderen lekker oprotten naar achterstandswijken in Rio de janeiro, New York of Marseille. Dan leren ze pas wat een echte ghetto is.
Of geef ze Marokkaanse gevangenisstraffen, ff zien of ze nog zo negatief over het 'westerse' rechtssysteem zijn?

ga jij eens in oosterwei wonen en dan gaan we kijken wat er van jou kinderen terecht komt.

Julien
16-09-08, 13:34
ga jij eens in oosterwei wonen en dan gaan we kijken wat er van jou kinderen terecht komt.

Achhhhhhh ghetto oosterwei ik zou medelijden krijgen met de kinderen die daar moeten leven tussen de ratten, sloopwoningen, open riolen, 20 moorden per dag, geen ziekenhuizen, scholen, nooit politie op straat, een staat die geen uitkeringen verstrekt... :verward:

Ik heb beelden van die wijk gezien, en het is een villacomplex in vergelijking met wat ik gezien heb in Marseille of Los Angeles. Die jongeren moeten zich schamen.

Joesoef
16-09-08, 17:04
ik slik geen medicijnen voorgeschreven door een psychiater; jij wel; jankerdje!


Schitterend pleidooi voor dwangmedicatie.

naam
17-09-08, 08:21
Schitterend pleidooi voor dwangmedicatie.

Jankerdje is een schaapuitdrukking?

broodrooster
17-09-08, 08:33
Connexxion mijdt deel Goudse wijk
14 september 2008, 9:14 | ANP

GOUDA (ANP) - Bussen van Connexxion rijden voorlopig niet door een deel van de Goudse wijk Oosterwei. Chauffeurs zijn de bedreigingen van jongeren beu. Ze worden bespuugd, bedreigd en soms beroofd. Een woordvoerster van Connexxion bevestigde zondag een bericht hierover in De Telegraaf.

Sinds zaterdag rijden de chauffeurs met een boog om sommige delen van de wijk heen. Direct aanleiding was woensdag de beroving van een chauffeur die onder bedreiging van een mes zijn wisselgeld moest afgeven.

Woensdag gaat Connexxion met de gemeente Gouda praten. ,,We wilden nu in ieder geval een signaal afgeven'', aldus de zegsvrouw. Ze benadrukte dat het niet de bedoeling is dat reizigers de dupe worden van de maatregel.


Ons land blijkt nog steeds dieper af te kunnen zinken. Lang leve de politieke correctheid...

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?p=3727197&posted=1#post3727197

broodrooster
17-09-08, 08:35
Schitterend pleidooi voor dwangmedicatie.

Je bent in de war met jouw ''gejank'' over jouw ''medicatie op dat andere forum waar je lid van bent.

broodrooster
17-09-08, 08:35
Achhhhhhh ghetto oosterwei ik zou medelijden krijgen met de kinderen die daar moeten leven tussen de ratten, sloopwoningen, open riolen, 20 moorden per dag, geen ziekenhuizen, scholen, nooit politie op straat, een staat die geen uitkeringen verstrekt... :verward:

Ik heb beelden van die wijk gezien, en het is een villacomplex in vergelijking met wat ik gezien heb in Marseille of Los Angeles. Die jongeren moeten zich schamen.

Moeten ze zich schamen dat ze geen auto's in de fik steken zoals in Frankrijk en geen complete voorsteden plunderen als in Los Angeles?

mark61
17-09-08, 08:49
Jankerdje is een schaapuitdrukking?

Koelereet is een kameleon.

super ick
17-09-08, 11:47
Wat zeggen de mensen in de wijk er zelf over:

http://www.geenstijl.tv

broodrooster
17-09-08, 12:53
Wat zeggen de mensen in de wijk er zelf over:

http://www.geenstijl.tv

wat je daar ziet zijn een groepje allochtonen, zo geterroriseerd door de racistische kletspraat van blanken en blonden, dat ze reageren als een konijn in de koplampen van een auto.

je loopt achter ouwe, in gouda-oost is niks gebeurd; wel in de blanke wijk goverwelle ernaast.

broodrooster
17-09-08, 12:54
Wat zeggen de mensen in de wijk er zelf over:

http://www.geenstijl.tv

dat je je inspiratie haalt voor zulke stijlloze racisten-sites is echt iets om mee te pronken.

ik woon zelf in die wijk, eikel.

broodrooster
17-09-08, 12:58
Wat zeggen de mensen in de wijk er zelf over:

http://www.geenstijl.tv

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=253896

Joesoef
17-09-08, 17:10
Koelereet is een kameleon.


Kameleons zijn cool, kouwe kont verre van dat.

mark61
17-09-08, 17:14
Kameleons zijn cool, kouwe kont verre van dat.

Dat heet zo, figuurlijk. Excuus aan de kameleons.

Joesoef
17-09-08, 17:15
Dat heet zo, figuurlijk. Excuus aan de kameleons.


Ik ben vandaag niet in vorm :ego:

super ick
17-09-08, 20:43
dat je je inspiratie haalt voor zulke stijlloze racisten-sites is echt iets om mee te pronken.

ik woon zelf in die wijk, eikel.

Dit is een verslaggever die een microfoon open zet en diverse mensen vrij laat praten.

Personen uitschelden vanachter je veiliege toetsenbordje maakt totaal geen indruk. Het zegt wel wat over jou. Heel stoerrrrrrrrrrrr.