PDA

Bekijk Volledige Versie : ZIONNAZI schuldig bevonden aan onmenselijkheid... Notabene in het land van ZIONNAZIS.



Wizdom
14-09-08, 22:39
Soldaat Israël gestraft voor inrekenen Palestijnse

14-09-2008 | Door: NOVUM
(Novum/AP) - Een Israëlische militair heeft een gevangenisstraf gekregen omdat hij een zwangere Palestijnse vrouw had ingerekend. De vrouw bracht vervolgens in een wachtpost op de Westelijke Jordaanoever een doodgeboren baby ter wereld.

Volgens het Israëlische leger is de commandant van de wachtpost gestraft omdat hij de zeven maanden zwangere vrouw geen doorgang verleende. Het incident 'had voorkomen kunnen worden', aldus het leger.



De vrouw en haar echtgenoot kwamen op 4 september om middernacht bij de post aan. Omdat de man geen doorreisvergunning kon overhandigen werd hen de doorgang belet. De man belde vervolgens Palestijnse medische hulp, die twintig minuten later bij de post arriveerde en de baby dood verklaarde.

mark61
14-09-08, 22:46
Most jij niet Ike aan Allah toeschrijven? Ik heb je graphic god-mag-graag-arme-onschuldige-negerts-vermoorden-topics node gemist.

Wizdom
15-09-08, 04:01
Most jij niet Ike aan Allah toeschrijven? Ik heb je graphic god-mag-graag-arme-onschuldige-negerts-vermoorden-topics node gemist.


De VS is doomed. Dat is een beetje oud nieuws....

Slinger
15-09-08, 16:17
:ninja2:
Ik ken het hele verhaal niet,maar om nu te zeggen dat het hele land zo is.
Tuurlijk zitten er bastards onder dat volkje.
Heel veel zelfs onder die zionisten en kollonistenbende.
Die checkpoints zijn ook onmenselijk en dicriminerend.
Zo te lezen heeft de desbetreffende millitair wel een gevangenis straf daarvoor gekregen.
Als het destijds in nazi tijd was,die millitair helemaal niet werd bestraft.
In andere landen kennen ze niet eens een ziekenhuis.
En de titel zionnazi.
Hij moest zijn werk doen.
Had hij die vrouw geslagen,dat het andere koek was.
Ik vind het iets te ver uit zijn verband gerukt het topic.

Dat doen ze hier altijd, daar kom je nog wel achter...