PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijn oprechte excuses voor de Goudse toestanden



broodrooster
15-09-08, 10:53
Als inwoner van Gouda hierbij mijn oprechte excuses voor de Goudse toestanden aan iedere blanke en blonde jongen die nooit eerder een voet zette in mijn wijk, anders dan de camerploegen en politici.

The_Grand_Wazoo
15-09-08, 11:20
Een paar vragen

- Waarom biedt jij je excuses aan?
- Waarom biedt jij je excuses aan aan blanke blonde jongens?
- Waarom aan politici?
- Wat bedoel je met 'jouw' wijk? Hoe is dat op te vatten?


Begrijp ik correct dat je eigenlijk sarcastisch bent en suggereert dat het belachelijk is dat mensen die zich nooit in de betreffende wijk vertonen zich nu plotseling zo druk maken. Heb je nagedacht toen je dat opschreef?

broodrooster
15-09-08, 11:27
Een paar vragen

1 Waarom biedt jij je excuses aan?
2 Waarom biedt jij je excuses aan aan blanke blonde jongens?
3 Waarom aan politici?
4 Wat bedoel je met 'jouw' wijk? Hoe is dat op te vatten?


5 Begrijp ik correct dat je eigenlijk sarcastisch bent
6 en suggereert dat het belachelijk is dat mensen die zich nooit in de betreffende wijk vertonen zich nu plotseling zo druk maken.
7 Heb je nagedacht toen je dat opschreef?

1 voel de drang om mensen gerust te stellen die nu onterecht ongerust zijn;
2 zie 1;
3 dat heb ik niet gedaan;
4 mijn residentie; mijn wijk;
5 niet helemaal;
6 helemaal plots is het niet; en ze hebben hierdoor geen reden om zich druk te maken;
7 gedacht en bovenal gevoeld.

Vertrouwende u hiermede voorlopig voldoende geinformeerd te hebben,

Eke
15-09-08, 11:34
http://bp0.blogger.com/_9x2RXW-RGyw/Rjo963ZptRI/AAAAAAAAAF8/X8CRxLQ6BwQ/s200/frogzilla+pleegt+een+aanslag+op+de+broodrooster.JP G


fototitel : frogzilla pleegt een aanslag op de broodrooster !

Broodrooster, Nederland is van ons allemaal. Iedereen betaalt er een smak geld voor. Dat heet belasting.

Waarom zo'n sarcastisch bericht, BR. ? Hebben die chauffeurs dan geen gelijk om een teken te geven dat ze het spuugzat zijn ? Moeten ze gewoon 'bek houwen en rijden ?"

Je voelt je persoonlijk aangesproken, he , door die actie.
Een mens heeft nou eenmaal niet de macht over een andermans gedrag. Je kunt er hooguit over nadenken en erover praten met die daders. Je bent hun baas niet en je hebt ze niet aan een touwtje !

The_Grand_Wazoo
15-09-08, 11:38
1 voel de drang om mensen gerust te stellen die nu onterecht ongerust zijn;
2 zie 1;
3 dat heb ik niet gedaan;
4 mijn residentie; mijn wijk;
5 niet helemaal;
6 helemaal plots is het niet; en ze hebben hierdoor geen reden om zich druk te maken;
7 gedacht en bovenal gevoeld.

Vertrouwende u hiermede voorlopig voldoende geinformeerd te hebben,

Voldoende geinformeerd, nauwelijks, wel afdoende. Begrijp niet waarom politici /bestuurders zich niet druk moeten maken wanneer het openbaar vervoer weigert een wijk te bedienen. Het zouden verdraaid slechte bestuurders zijn als zij niet aan de alarmklok luidden.
Dank voor de antwoorden.

mark61
15-09-08, 11:38
Je moet koelereet nooit van die moeilijke vragen stellen, daar raakt ie van in de war.

H.P.Pas
15-09-08, 11:42
Je moet koelereet nooit van die moeilijke vragen stellen, daar raakt ie van in de war.


I am the little red rooster
Too lazy to crow for day
I am the little red rooster
Too lazy to crow for day

Keep everything in the farm yard upset in every way

The dogs begin to bark and hounds begin to howl
Dogs begin to bark and hounds begin to howl
Watch out strange cat people
Little red roosters on the prowl

If you see my little red rooster
Please drive him home
If you see my little red rooster
Please drive him home
Aint had no peace in the farm yard
Since my little red roosters been gone

Eke
15-09-08, 11:46
:hihi: we maken het weer veel te gezellig op het forum !

broodrooster
15-09-08, 12:17
http://bp0.blogger.com/_9x2RXW-RGyw/Rjo963ZptRI/AAAAAAAAAF8/X8CRxLQ6BwQ/s200/frogzilla+pleegt+een+aanslag+op+de+broodrooster.JP G


fototitel : frogzilla pleegt een aanslag op de broodrooster !

Broodrooster, Nederland is van ons allemaal. Iedereen betaalt er een smak geld voor. Dat heet belasting.

Waarom zo'n sarcastisch bericht, BR. ? Hebben die chauffeurs dan geen gelijk om een teken te geven dat ze het spuugzat zijn ? Moeten ze gewoon 'bek houwen en rijden ?"

Je voelt je persoonlijk aangesproken, he , door die actie.
Een mens heeft nou eenmaal niet de macht over een andermans gedrag. Je kunt er hooguit over nadenken en erover praten met die daders. Je bent hun baas niet en je hebt ze niet aan een touwtje !

Voel me persoonlijk aangesproken en voel me verantwoordelijk voor wat er gebeurd zou zijn; dat wil jij mij ontnemen door me sarcasme in de schoenen te schuiven?

broodrooster
15-09-08, 12:19
Voldoende geinformeerd, nauwelijks, wel afdoende. Begrijp niet waarom politici /bestuurders zich niet druk moeten maken wanneer het openbaar vervoer weigert een wijk te bedienen. Het zouden verdraaid slechte bestuurders zijn als zij niet aan de alarmklok luidden.
Dank voor de antwoorden.

Dit is politie-zaak; geen politiek zaak; als de politiek zich oprecht verantwoordelijk voelt zou het moeten stoppen met systematisch probleemgevallen op 1 hoop te gooien.

Maak er maar een cultuurkwestie van; dan hebben we de racisten onder ons ook wat om handen.

Witte78
15-09-08, 13:05
Wanneer je ergens totaal niet verantwoordelijk voor bent heeft het ook geen betekenis er voor de verontschuldigen. Je zal er dan ook niemand mee gerust stellen. Beetje vreemde gedachtegang, wat me doet denken dat er sarcasme in het spel is.

mark61
15-09-08, 13:08
Zoals in: snif snif, het ruikt hier naar koelereet.

Vrij naar Kamagurka: snif snif het ruikt hier naar onzin.

broodrooster
15-09-08, 13:21
Wanneer je ergens totaal niet verantwoordelijk voor bent heeft het ook geen betekenis er voor de verontschuldigen. Je zal er dan ook niemand mee gerust stellen. Beetje vreemde gedachtegang, wat me doet denken dat er sarcasme in het spel is.

Je loopt achter de feiten:

Heb me inmiddels verontschuldigd voor deze gedane verontschuldigingen.