PDA

Bekijk Volledige Versie : Hehehe



Nido
15-09-08, 14:11
YouTube - Herman van Veen- Opzij, Opzij, Opzij

:D

Nido
15-09-08, 14:14
Zo kan het ook:

YouTube - Opzij - Mosselman

Nido
15-09-08, 14:15
Hakkuh!

:haha:

mark61
15-09-08, 14:18
Je begint nu te overdrijven. Je hoeft niet hele volksdelen te gaan lopen stigmatiseren. Dat doen wij ook nooit :ego:

Nido
15-09-08, 14:23
Nee he?

Baaay the way, k heb een hekel aan dat "wij" gebeuren en "jullie" gebeuren, pff..

Dus ik een telefoontje afgelopen weekend gehad van een dochter van een vriend van mijn vriend die bezig is met een project over marokkanen en die mij wou interviewen, lekker makkelijk als je mensen kent.

Wou en wil haar nog steeds helpen maar ze had het gelijk verpest toen ze zei: Ik heb gehoord dat "jullie" niet over sexualiteit mogen praten tijdens de ramadan.:moe:

Enige waar ik toen gelijk aan dacht was, shit ur stoeeeeeeeeeeepid.

mark61
15-09-08, 14:41
Nee he?

Baaay the way, k heb een hekel aan dat "wij" gebeuren en "jullie" gebeuren, pff..

Dus ik een telefoontje afgelopen weekend gehad van een dochter van een vriend van mijn vriend die bezig is met een project over marokkanen en die mij wou interviewen, lekker makkelijk als je mensen kent.

Wou en wil haar nog steeds helpen maar ze had het gelijk verpest toen ze zei: Ik heb gehoord dat "jullie" niet over sexualiteit mogen praten tijdens de ramadan.:moe:

Enige waar ik toen gelijk aan dacht was, shit ur stoeeeeeeeeeeepid.

Zij ingespannen luisterend aan de tielfoen, (nidoe: )" ............."

Jong onderzoekster denkt: 'shit tis nog waar ook. Domme eerste vraag om mee te beginnen' :nerd:

Een project over marrekane. Wat zei je?, dat treft, ik ben net een project over hoelanders / friezen / zeurende dochters van vrienden van vrienden aan het maken?

Ik beklaag u :hihi: Ik zou pertinent weigeren het object van een project te zijn. Lazert op.