PDA

Bekijk Volledige Versie : Blasts rock US embassy in Yemen



mark61
17-09-08, 11:27
At least eight people, including civilians and Yemeni security guards, have been killed in a car bomb attack on the US embassy in Yemen.

A series of explosions followed but officials were unable to confirm whether they were separate attacks.

Hundreds of heavily-armed troops have now surrounded the embassy compound in the capital, Sanaa.

Eyewitnesses say an exchange of gunfire between embassy guards and unidentified attackers followed the first blast.

The attack occurred at about 0830 local time (0530 GMT).

A US spokesman inside the embassy, Ryan Gliha, was unable to confirm reports of a gun battle.

He said the explosions had caused "multiple casualties", although he was unable to give any information on the numbers or nationalities.

Mr Gliha said the embassy building itself had not been damaged as it was set far back from the security gate.

He described the atmosphere inside the embassy as calm, adding that arrangements were being made so that staff could "go about their business in a safe manner".

Terrorism threat

A group calling itself the Islamic Jihad in Yemen said it carried out a bomb and rocket attack on the embassy, and threatened to attack other foreign missions in Yemen, Arabic TV channel al-Arabiya reported.

The authenticity of the claim could not be immediately verified.

It is the second attack on the embassy this year.

The US ordered the evacuation of non-essential personnel from Yemen in April after mortar bombs were fired towards the embassy. They missed but hit a nearby school.

Yemen, the ancestral home of Osama Bin Laden, has long been a haven for Islamist militants.

In 2000, 17 US sailors were killed when suicide bombers with alleged links to al-Qaeda blew themselves up on an inflatable raft next to the USS Cole in the Yemeni port of Aden.

The government of Yemen, which backs America's "war on terror", has often blamed al-Qaeda for attacks on Western targets in the country.

US special forces have been helping the government fight the Islamist militants.

There are many tribal conflicts within the country, including an ongoing war with Shia rebels in the north, in which hundreds of people have died.

Anti-Imperialist
18-09-08, 16:19
America is hated everywhere. I bet it was different with Yemen before 1948.

Julien
18-09-08, 16:28
@ Anti Imperialist: wat vind jij van het imperialisme van de Arabieren, Ottomanen of zelfs het imperialisme van Profeet Mohammed zelf? Aangezien jij jezelf anti-imperialist noemt..

Sallahddin
18-09-08, 18:19
America is hated everywhere. I bet it was different with Yemen before 1948.

This arrogant disgusting new Roman empire:US deserves to be hit at the "heart" of its soul : without a doubt : & it will one day or another

blind terrorism is wrong: but selfdefence is an internationally recognised right !

resistance is the answer :

à la Hizbollah for example :

did u know that American high ranked generals had proposed to rebuild the <Goergian army to the "image "of Hizbollah ??? :

Hizbollag guerillas' tactics,military know how ...had amazed even some US "die hards" generals :

even"mighty" israel is no longer what it used to be thanks to Hizbollah :

this last had destroyed israel selfconfidence : even destroyed its pride & dignity at the mora level at least :

the next years will be very promising & decisive for muslims in the war waged against them by israel & the US :

the middle_east won't be the same :

israeli's were right when they took the words of Hassan Nasrallah seriously :they always did ,knowing this great man :

Nasrallah had promised israel that the middle_east map won't be the same anymore if israel attacks Libanon again !:

the man means what he says as many experiences & facts had proved_shown !

P.S.: those Arabic Golf pro_US banana states gotta be dealt with sooner or later !

No guts no glory : glory is the name of the game for us at least !

:zwaai:

Koala64
18-09-08, 18:29
P.S.: those Arabic Golf pro_US banana states gotta be dealt with sooner or later !


En wat nou als de bevolking in meerderheid daar anders over denkt.
Heb je een probleem.

mark61
18-09-08, 18:37
blind terrorism is wrong: but selfdefence is an internationally recognised right !

Ambassades bombarderen is een internationaal erkend recht?

Volgens de laatste berichten kwamen er 16 mensen om, van wie niet één Amerikaan.

Sallahddin
18-09-08, 18:39
@ Anti Imperialist: wat vind jij van het imperialisme van de Arabieren, Ottomanen of zelfs het imperialisme van Profeet Mohammed zelf? Aangezien jij jezelf anti-imperialist noemt..

Je kletst uit je nek weer ,vriend :

got nothing to do with reality or history : what u're saying 'bout Arabs & their great prophet :

lijd je soms aan selectief vrijwillig amnesia???

shame on u ,man :

why don't u stick to the subject ??? :

to try to focuss the spotlights on something else rather than answering the questions put on the table is not only very weak but also very stupid & misleiding as a kindda denial logic_mentality :


just take a look at the bloody criminal history of western imperialism:
what dou see then ??? :

begin maar met die christelijk kruistochten,daarna N.Amerika( extermination of native Americans:indians !) ,Z.Amerika (Spaans conquistadors !), Australia (Aboriginals)....Africa ...zwart fysiek slavernij handel..... westerse imperialisme in N.Afrika, Asia ....

zie die israeli usurpators die werden geinstalleerd & geholpen door het westen om andermans land te pikken :

israel als waakhond voor westerse belangen in de regio !

zie westerse neo_imperialisme:Irak,Afghanistan...


wat heb je een selectieg geheugen ,jongen !


P.S.:IN de tijd van de profeet van Islam moest het toen nieuw compleet laatst universeel .... woord van God verspreid worden ,vandaar die "veroveringnen" om al die alienerend onrechtvaardig regimes ten val te brengen als die toen niet zouden willen instemmen met het vrij verspreiden van de boodschap van Islam op een vreedzaam manier :

Islam werd juist aan niemand opgelegd :

wanneer al die alienerdeend regimes werden uitgeschakeld,mochten de mensen in alle vrijheid & veiligheid kiezen voor of tegen het aanhangen van Islam in de zin van : "...jij je geloof en ik de mijne " inderdaad " er is geen dwang in het geloof " :

de geschiedenis leert ons dat de meeste mensen zich massaal to Islam haddden bekeerd .... in tegenstelling tot de uiterst crimineel praktijken van westerse imperialisme ...

daarna was geweld slechts als verdedingingsmiddel gebruikt bij moslims !


:zwaai:

Sallahddin
18-09-08, 18:45
En wat nou als de bevolking in meerderheid daar anders over denkt.
Heb je een probleem.

Ok,da's hem juist : die landen zijn pro_westers_dictaturen_US colonies_new Roman empire provincien ! : SA ,KUwait, Emirates ....

laat ze maar dan de macht aan het volk terug geven , dan pas zouden wij er over kunnen debatteren : niet eerder !

:zwaai:

Sallahddin
18-09-08, 18:51
Ambassades bombarderen is een internationaal erkend recht?

Volgens de laatste berichten kwamen er 16 mensen om, van wie niet één Amerikaan.

Hi,man:

If u had read well : i mainly said : blind terrorism is wrong :

selfdefence is right : that's a human right indeed!

P.S.:the US gotta get dealt with as any humans actually do when confronted with occupation,imperialism,moral,ideological,military, cultural... dictatorship or slavery ! :

resistance is the answer :

see the histoy of modern freedom fighters : from the history of Russian anti_Czear terrorists ............... IRA .............."till Hizbollah !

:zwaai:

Koala64
18-09-08, 18:54
Ok,da's hem juist : die landen zijn pro_westers_dictaturen_US colonies_new Roman empire provincien ! : SA ,KUwait, Emirates ....

laat ze maar dan de macht aan het volk terug geven , dan pas zouden wij er over kunnen debatteren : niet eerder !

:zwaai:

Ben ik met je eens dat de macht bij het volk hoort.
Ik wil alleen maar zeggen dat dat volk wel eens heel anders zou kunnen denken dan je vermoedt. Maar dat hoort er dan ook bij.

Julien
18-09-08, 19:02
Je kletst uit je nek weer ,vriend :

got nothing to do with reality or history : what u're saying 'bout Arabs & their great prophet :

lijd je soms aan selectief vrijwillig amnesia???

shame on u ,man :

why don't u stick to the subject ??? :
Omdat ik de ontzettende hypocrisie van jou en anti-imperialist wil aantonen. Jullie hebben zo'n grote mond over het westen en het christendom. Maar kijk eens naar je eigen geschiedenis..


just take a look at the bloody criminal history of western imperialism:
what dou see then ??? :

begin maar met die christelijk kruistochten,daarna N.Amerika( extermination of native Americans:indians !) ,Z.Amerika (Spaans conquistadors !), Australia (Aboriginals)....Africa ...zwart fysiek slavernij handel..... westerse imperialisme in N.Afrika, Asia ....

zie die israeli usurpators die werden geinstalleerd & geholpen door het westen om andermans land te pikken :

israel als waakhond voor westerse belangen in de regio !

zie westerse neo_imperialisme:Irak,Afghanistan...

Kruistochten begonnen door imperialisme (bezetting) van christelijk grondgebied door de moslims, waar zijn alle christenen gebleven in het Midden Oosten?, Arabieren hebben met geweld hun cultuur/ geloof opgelegd van Marokko tot Indonesië. Lees eens over de opstanden van Berberse koning(in)en, slavernij was wijd verspreid in islamitische landen, zij waren vaak de slavenhandelaren die Europeanen slaven gaven, Ottomanen hebben een christelijke heilige stad bezet en van belangrijke kerken moskeeën gemaakt, bloedige strijd tussen Sji'ieten en Soennieten, genocides op Armeniërs, Koerden, de islamitische inquisitie is nog steeds aan de gang (Shari'a),terroristische aanslagen..

Zo'n lijst kan ik dus ook maken over de islam.


wat heb je een selectieg geheugen ,jongen !
Volg eens een geschiedeniscursus bij de LOI



P.S.:IN de tijd van de profeet van Islam moest het toen nieuw compleet laatst universeel .... woord van God verspreid worden ,vandaar die "veroveringnen" om al die alienerend onrechtvaardig regimes ten val te brengen als die toen niet zouden willen instemmen met het vrij verspreiden van de boodschap van Islam op een vreedzaam manier :
Jezus heeft nooit iemand vermoord, laten vermoorden, legers geleid, gebieden bezet. Zelfs Paulus en Petrus niet. De christelijke misdaden begonnen bij Romeinse keizers die zich tot het christendom bekeerden. Mohammed was in weze al een imperialist.


Islam werd juist aan niemand opgelegd :
Zijn de meningen over verdeeld.

Sallahddin
19-09-08, 17:34
Omdat ik de ontzettende hypocrisie van jou en anti-imperialist wil aantonen. Jullie hebben zo'n grote mond over het westen en het christendom. Maar kijk eens naar je eigen geschiedenis..



Kruistochten begonnen door imperialisme (bezetting) van christelijk grondgebied door de moslims, waar zijn alle christenen gebleven in het Midden Oosten?, Arabieren hebben met geweld hun cultuur/ geloof opgelegd van Marokko tot Indonesië. Lees eens over de opstanden van Berberse koning(in)en, slavernij was wijd verspreid in islamitische landen, zij waren vaak de slavenhandelaren die Europeanen slaven gaven, Ottomanen hebben een christelijke heilige stad bezet en van belangrijke kerken moskeeën gemaakt, bloedige strijd tussen Sji'ieten en Soennieten, genocides op Armeniërs, Koerden, de islamitische inquisitie is nog steeds aan de gang (Shari'a),terroristische aanslagen..

Zo'n lijst kan ik dus ook maken over de islam.


Volg eens een geschiedeniscursus bij de LOI



Jezus heeft nooit iemand vermoord, laten vermoorden, legers geleid, gebieden bezet. Zelfs Paulus en Petrus niet. De christelijke misdaden begonnen bij Romeinse keizers die zich tot het christendom bekeerden. Mohammed was in weze al een imperialist.


Zijn de meningen over verdeeld.

Wat een uiterst misdadig geschiedsvervalsing : puur waardeloos propaganda :

had ik niets beters verwacht van een gebrainwashed mentaal & ander geconditioneerd mens zoals je helaas :

zielig !

Dan houdt het maar op !

je hebt misschien meer verstand van football dan van geschiedenis ! :lol:

Sweet dreams !

Doeieeeeee! :zwaai:

Koala64
19-09-08, 18:11
Wat een uiterst misdadig geschiedsvervalsing : puur waardeloos propaganda :

had ik niets beters verwacht van een gebrainwashed mentaal & ander geconditioneerd mens zoals je helaas :

zielig !

Dan houdt het maar op !

je hebt misschien meer verstand van football dan van geschiedenis ! :lol:

Sweet dreams !

Doeieeeeee! :zwaai:

Aan de ene kant zeg je dat je vindt dat men de macht aan het volk terug moeten geven. Aan de andere kant brandt je het fenomeen democratie als model af.

Wat dan?

Sallahddin
19-09-08, 18:25
Aan de ene kant zeg je dat je vindt dat men de macht aan het volk terug moeten geven. Aan de andere kant brandt je het fenomeen democratie als model af.

Wat dan?

het westen mag wel zijn zgn democratie voor zich houden :

westerse waarden ... zijn niet universeel , niet allemaal, niet in de absoluut zin, niet voor ons althans :

Islam heeft nogmaals zijn eigen geschiedenis , natuur, geest ,dynamiek, beginselen ...moreel_ethisch & ander referentiekaders :


ik heb het meestaal over zgn moslim_landen :


secularisme & de rest is absoluut niet van toepassing op Islam :

Islam als zodanig is allesomvattend :

bestaat er in Islam geen scheiding tussen moskee & staat :

maar deze islam als zodanig & als geheel bestaat juist tegenwoordig niet meer : als bestuursvisie, wetgeving...

bijna alle zgn moslim landen zouden lijden onder de onderdrukking van dictaturen, deze laatsten die worden gesteund door het "vrij hypocriet" westen , just om de terug keer van Islam als zodanig te verhinderen :

Islam als obstakel voor de wereld wijd macht & dominatie van neo_liberalisme (communisme & de rest is verslagen , dus werd gezocht naar een vijand : Islam dus !) :

deze "moslim" _dictaturen_waakhonden voor de belangen van het westen doen het vies werk voor het westen : plat_simpel gezegd :


macht terug geven aan het volk:



Sovereniteit van het volk_Ummah onder God :

met de nodig secularisatie = niet te verwarren met westerse anti_religie secularisme !

is wat ik had bedoeld met geef de macht terug aan het volk :

het volk zelf moet beslissen of die deze Islam allesomvattend als zodanig als geloof, bestuursvorm , wetgeving...wil hebben of niet :

daar komt het ongefeer op neer !

:zwaai:

Julien
19-09-08, 19:07
Wat een uiterst misdadig geschiedsvervalsing : puur waardeloos propaganda :

had ik niets beters verwacht van een gebrainwashed mentaal & ander geconditioneerd mens zoals je helaas :

zielig !

Dan houdt het maar op !

je hebt misschien meer verstand van football dan van geschiedenis ! :lol:

Sweet dreams !

Doeieeeeee! :zwaai:

Valt me van je tegen dat je zo'n reactie geeft, terwijl ik juist vind dat JIJ gebrainwashed bent en een verkeerd beeld van de geschiedenis geeft. Ik ben tenminste nog objectiever want ik ontken de christelijke misdaden (inclusief imperialisme) niet, maar het moet eens afgelopen zijn met dat islamitische vingertje richting het Westen.
De islamitische wereld, en Mohammed was er al mee begonnen, is net zo schuldig aan imperialisme, bloedvergieten, kruistochten, inquisities en slavenhandel als de christelijke wereld.
Doe dus niet zo hypocriet.

Koala64
19-09-08, 19:12
het westen mag wel zijn zgn democratie voor zich houden :

westerse waarden ... zijn niet universeel , niet allemaal, niet in de absoluut zin, niet voor ons althans :

Islam heeft nogmaals zijn eigen geschiedenis , natuur, geest ,dynamiek, beginselen ...moreel_ethisch & ander referentiekaders :


ik heb het meestaal over zgn moslim_landen :


secularisme & de rest is absoluut niet van toepassing op Islam :

Islam als zodanig is allesomvattend :

bestaat er in Islam geen scheiding tussen moskee & staat :

maar deze islam als zodanig & als geheel bestaat juist tegenwoordig niet meer : als bestuursvisie, wetgeving...

bijna alle zgn moslim landen zouden lijden onder de onderdrukking van dictaturen, deze laatsten die worden gesteund door het "vrij hypocriet" westen , just om de terug keer van Islam als zodanig te verhinderen :

Islam als obstakel voor de wereld wijd macht & dominatie van neo_liberalisme (communisme & de rest is verslagen , dus werd gezocht naar een vijand : Islam dus !) :

deze "moslim" _dictaturen_waakhonden voor de belangen van het westen doen het vies werk voor het westen : plat_simpel gezegd :


macht terug geven aan het volk:



Sovereniteit van het volk_Ummah onder God :

met de nodig secularisatie = niet te verwarren met westerse anti_religie secularisme !

is wat ik had bedoeld met geef de macht terug aan het volk :

het volk zelf moet beslissen of die deze Islam allesomvattend als zodanig als geloof, bestuursvorm , wetgeving...wil hebben of niet :

daar komt het ongefeer op neer !

:zwaai:

Dus ze kunnen kiezen tussen Islam of Islam light.
Ik neem aan dat er in die landen ook ongelovigen of andersgelovigen leven. Krijgen die ook nog wat te zeggen of hebben die pech gehad?

Sallahddin
20-09-08, 18:00
Dus ze kunnen kiezen tussen Islam of Islam light.
Ik neem aan dat er in die landen ook ongelovigen of andersgelovigen leven. Krijgen die ook nog wat te zeggen of hebben die pech gehad?

Nee , je hebt absoluut niet goed gelezen, vriend :

ik zei : laat maar die pro_westers zgn "moslim"_dictaturen (die door het "vrij, democratisch" westen actief worden gesteund !!!!) vallen & geef maar de macht terug aan het volk :

deze laatste moet vervolgens zelf beslissen of die voor Islam als zodanig wil kiezen of voor die westerse modellen : secularisme; pluralisme ....

maar het westen weet juist heel goed dat alleen dictaturen in de moslim wereld de terug keer van Islam als zodanig zouden kunnen verhinderen, 4 the time being at least :

Bovendien : geen van beide opties zou goed zijn voor die dictaturen :

Islam als zodanig of zgn democratie :

want beiden zouden de "legetimiteit_rechtvardigheid" van die heersend macht helemaal ten val brengen _in kwestie stellen :


ik ben er van overtuigd als er morgen vrij verkiezingnen of referendums zouden georganiseerd worden in de moslim wereld : Islam als zodanig zou de grootste winaar zijn , zonder enig twijfel :








Ik geef je maar een ander voorbeeld :

kijk, in Arabisch lebanon zijn er veel ethnisch groepen en geloven :

moslims, christenen .... waaronder moslim Hizbollah :

deze laatste had geen Islamitisch staat in lebanon willen vestigen ondanks diens militair & ander "superioriteit" en terecht ook :

vandaar dat pluralisme wel op zijn plaats daar zou zijn :


ik denk dat ik duidelijk genoeg ben geweest !


er zijn er dus veel nuances & opties mogelijk :

maar feit is : Islam als zodanig zou niet aan mensen opgelegd worden : dat zou in strijd zijn met Islam zelf: qua beginselen, natuur, geest, dynamiek....!

Thanks !

:zwaai:

Sallahddin
20-09-08, 18:41
Valt me van je tegen dat je zo'n reactie geeft, terwijl ik juist vind dat JIJ gebrainwashed bent en een verkeerd beeld van de geschiedenis geeft. Ik ben tenminste nog objectiever want ik ontken de christelijke misdaden (inclusief imperialisme) niet, maar het moet eens afgelopen zijn met dat islamitische vingertje richting het Westen.
De islamitische wereld, en Mohammed was er al mee begonnen, is net zo schuldig aan imperialisme, bloedvergieten, kruistochten, inquisities en slavenhandel als de christelijke wereld.
Doe dus niet zo hypocriet.

"It's easy to judge others in order to avoid being judged ourselves , it's easy to accuse others in order to avoid getting accused ourselves .... " Quote :

of woorden met gelijk strekking van Frans nobel prijze winaar : Albert Camus :





Houd's je mond even over de groot profeet van Islam: a.u.b. :

da's puur propaganda , leugens, desinfo...westers brainwash & geschiedsvervalsing :

u gotta be responsible for ur own words & acts :

je weet niet wat je zegt :

Do u really realise what u're doing right now ??? :

muslims are the underdogs now ( this is no victim_rol strategy or denial mechanism : that's a reality !) : history of western imperialism & neo_imperialism is very clear_bloody_cruel _... wereld wijd : in zeer schril contrast met die van moslims die wel & meestaal zeer beschaafd hadden gehandeld met betrekking tot de "veroverde landen" ...........

natuurlijk moet je de misdaden van het westen & van christelijk kruistochten toegeven : kan je er niet omheen : u're not making me any favour by acknowledging those historic facts : u gotta :

that's no charity : :lol:

wat is dit voor debiel logica ??? :

moet ik je misleidend toegeven van de feiten belonen met hypocrisie & gaan dus liegen over de geschiedenis van Islam & moslims : mooi niet juist !

moslims hadden ook ergens in de fout gezeten in de geschiedenis : maar dat gebeurde juist wanneer die moslims deze Islam min of meer de rug hadden toegekeerd zoals het geval tegenwoordig is : Islam heeft er juist niets mee te maken :



u cannot justify injustice, imperialism ... with another hypothetical or not injustice, imperialism ...

one's injustice does not make the other one's right :

u cannot justify injustice, suffering, imperialism .... no matter what u do or say ! : period !



see the bloody history of western imperialism , let say since the time of Christopher Columbus at least up 'till now :

om echt diep voor te schamen als een blank westerling :

hoe durf je dan anderen van hetzelfde te gaan beschuldigen :

je hebt geen recht van spreken, jongen :

ultiem hypocrisie :

that's waht this disgusting west does actually :
lecturing us & others 'bout human rights ... while it is actually the first that violate them according to its selfish intersets motives :

the west does care 'bout those human rights only when it suits it best :

sterker nog : die westerse idealen_waarden : mensen rechten, tolerantie, vrijheid, democratie ... zijn maar van die uiterst geraffineerd utilitair materialistisch pragmatisch overlevings_evolutie_strategieen_mechanismen voor ..... macht & dominatie :

zie Irak, Afghanistan ...

deze westerse zgn waarden die zouden snel waaien met de socio_economisch_politiek, geo_politiek & ander omstandigheden_wind mee :

kan je er absoluut niet op rekenen ten alle tijden & omstandigheden :

let's see the real ugly face of the west in case of a long lasting economical crisis for example :

deze westerse waarden ... zijn dus geen onvoorwaardelijk menselijk verworvenheden voor het westen dus !



moslims waren nooit imperialisten : de geschidenis liegt er absoluut niet om :

je bent bovendien schuldig aan geschiedsvervalsing, brain wash, propaganda, leugens, desinfo ...van de laagste & ergste soort :



Het is een algemeen bekend feit dat de Geschiedenis wordt ge_herschreven door de overwinars :

het westen in dit geval : maar voor hoe lang nog is maar de vraag :

vandaar ook dat vooraal Islam_moslim geschiedenis werden vervalst door het westen op een uiterst misdadig manier die zijn weerga absoluut niet kent in de geschiedenis van de mens : via al die zgn crimineel al dan niet westerse Islamologen , orientalisten , arabisten...

want het westen weet heel goed dat de enig echt obstakel voor diens wereld wijd dominatie is juist deze Islam ....

deze Islam die zal's ongetwijfeld de rug van deze westen breken & de mensheid daarmee bevrijden van deze westerse moreel, ideologisch, cultureel .... slavernij !

dit is een heel onderwerp_topic op zich :

laat ik dus bij deze dan !

:zwaai:

Julien
21-09-08, 11:29
"It's easy to judge others in order to avoid being judged ourselves , it's easy to accuse others in order to avoid getting accused ourselves .... " Quote :

of woorden met gelijk strekking van Frans nobel prijze winaar : Albert Camus :
Dat is precies wat ik vanaf het begin tegen jou zei! Kijk eens goed wie hier begonnen is met het vingertje wijzen!


Houd's je mond even over de groot profeet van Islam: a.u.b. :

da's puur propaganda , leugens, desinfo...westers brainwash & geschiedsvervalsing :

u gotta be responsible for ur own words & acts :

je weet niet wat je zegt :

Do u really realise what u're doing right now ??? :
Oh? Dus Mohammed heeft geen oorlog gevoerd? Mohammed heeft geen mensen vermoord/ laten vermoorden? Mohammed heeft geen gebieden veroverd? Mohammed heeft niet niet zijn geloof en normen& waarden verspreid? Kijk eens in het woordenboek, Mohammed voldoet aan het begrip imperialist.

Maar ik mag geen historische feiten over de islam zeggen, terwijl jij wel van alles over het christendom mag zeggen? Je bent niet alleen hypocriet, maar ook intolerant. Je denkt precies als de elite in Iran, Saoedie Arabië: totaal geen tolerantie voor andere godsdiensten. Dat heeft het westen toch beter voor elkaar, moet je toegeven!


muslims are the underdogs now ( this is no victim_rol strategy or denial mechanism : that's a reality !)
Nee daar ben ik het niet mee eens. In ieder geval niet in de hele wereld.


: history of western imperialism & neo_imperialism is very clear_bloody_cruel _... wereld wijd
als je hier gestopt was, zou ik het met je eens geweest zijn..

: in zeer schril contrast met die van moslims die wel & meestaal zeer beschaafd hadden gehandeld met betrekking tot de "veroverde landen" ...........
Klinkklare onzin. Uitzonderingen buiten beschouwing gelaten, gingen veroveringen van moslims er niet minder bloedig aan toe dan veroveringen van christenen.


natuurlijk moet je de misdaden van het westen & van christelijk kruistochten toegeven : kan je er niet omheen : u're not making me any favour by acknowledging those historic facts : u gotta :

that's no charity : :lol:

wat is dit voor debiel logica ??? :

moet ik je misleidend toegeven van de feiten belonen met hypocrisie & gaan dus liegen over de geschiedenis van Islam & moslims : mooi niet juist !

moslims hadden ook ergens in de fout gezeten in de geschiedenis : maar dat gebeurde juist wanneer die moslims deze Islam min of meer de rug hadden toegekeerd zoals het geval tegenwoordig is : Islam heeft er juist niets mee te maken :
Je kan toch nooit met droge ogen beweren dat je tegen imperialisme, kolonialisme, slavernij en inquisitie bent, terwijl je vindt dat moslims hier zich nooit schuldig aan gemaakt hebben? Dan heb je echt een bord voor je hoofd..
Je laatste alinea kan ik overigens wel begrijpen. Maar pas die dan aub ook toe op christenen. Christenen die moorden, slavendrijven en misbruiken zijn geen ware christenen.


u cannot justify injustice, imperialism ... with another hypothetical or not injustice, imperialism ...

one's injustice does not make the other one's right :

u cannot justify injustice, suffering, imperialism .... no matter what u do or say ! : period !
Ik toon gewoon de hypocrisie aan. Jezelf anti-imperialist noemen (ik had het eigenlijk tegen deze prikker), dan ben ik wel benieuwd hoe deze persoon tegenover islamitisch imperialisme staat. Ik praat trouwens helemaal niets goed, wat jij doet is erger: jij ontkent gewoon imperialisme in de islamitische wereld.


see the bloody history of western imperialism , let say since the time of Christopher Columbus at least up 'till now :

om echt diep voor te schamen als een blank westerling :

hoe durf je dan anderen van hetzelfde te gaan beschuldigen :
Mensen die constant met het vingertje wijzen richting het westen, krijgen het dubbel zo hard terug. Vooral hypocrietelingen die hun eigen geschiedenis ontkennen.


vandaar ook dat vooraal Islam_moslim geschiedenis werden vervalst door het westen op een uiterst misdadig manier die zijn weerga absoluut niet kent in de geschiedenis van de mens : via al die zgn crimineel al dan niet westerse Islamologen , orientalisten , arabisten...
Wordt de geschiedenis van het MO vervalst door westerse historici? Erg interessant. Heb jij betrouwbare, neutrale bronnen die dit bewijzen? Want dan weet ik opeens een ontzettend goed onderwerp voor mijn scriptie!
Maar ik denk, weet eigenlijk wel zeker, dat je bullshit praat. Eigenlijk erger nog, je zaait hier op een marokkaans forum haat over het westen d.m.v. leugens.

Sallahddin
21-09-08, 19:19
geen tijd voor je meer , Julien :

Faut apprendre à réflechir , mon pote : loin de toutes ces passions , fausse fierte , egos..= psychologie : la raison na'a rien à boir avec votre speech ici : helaas pindakaas :

je praat over haatzaaien : hypocrisie ...: gek is dat :



raadpleeg maar de geschiedenis weer : die liegt er absoluut niet om : see the fall opf Grenada & how muslims & jews were treated by ur fellow christians .., Spaans inquisitie...


ach.........



The west & especially the US are already hated everywhere : nobody needs me for that !

En... i do not hate the west or the US : i do despise their governements : i do love the people ! :

these latsts are my neigbours , co_workersn, friends , lovers (my lovely British not_muslim wife ..............

P.S.: ik had het over de geschiedenis van Islam _moslims die werd vervalst door het westen, niet alleen over die van die MO ...

Go back to school , darling !


Do me a favout , just do just that , pleeeeeeeeeeease !

Think, do not let others do that for u !

:zwaai:

Julien
24-09-08, 19:00
geen tijd voor je meer , Julien :

Faut apprendre à réflechir , mon pote : loin de toutes ces passions , fausse fierte , egos..= psychologie : la raison na'a rien à boir avec votre speech ici : helaas pindakaas :

je praat over haatzaaien : hypocrisie ...: gek is dat :



raadpleeg maar de geschiedenis weer : die liegt er absoluut niet om : see the fall opf Grenada & how muslims & jews were treated by ur fellow christians .., Spaans inquisitie...


ach.........



The west & especially the US are already hated everywhere : nobody needs me for that !

En... i do not hate the west or the US : i do despise their governements : i do love the people ! :

these latsts are my neigbours , co_workersn, friends , lovers (my lovely British not_muslim wife ..............

P.S.: ik had het over de geschiedenis van Islam _moslims die werd vervalst door het westen, niet alleen over die van die MO ...

Go back to school , darling !


Do me a favout , just do just that , pleeeeeeeeeeease !

Think, do not let others do that for u !

:zwaai:

Eh jij mag blijkbaar wel steeds anderen vermoeien met lange posts, maar als je dan een lang antwoord terug krijgt, heb je er geen zin meer in?:confused: behoorlijk hypocriet vind je niet..

Daarnaast reageer ik alleen maar op dat vingertje van jou en vele anderen die het imperialistische westen o-zo slecht vinden. Alles wat ik opsom hierboven zijn historische (en soms zelfs actuele) waarheden. Ik weet heel veel van geschiedenis. Dus vertel maar punt voor punt wat er historisch gezien niet aan klopt.
En kom niet met de dooddoener 'de superieure Moren' die ongeveer zo heilig waren als Nelson Mandela, Ghandi en Moeder Theresa bij elkaar, als ik jou moet geloven..
Doe eens die roze bril af en durf zelfkritisch te kijken naar de islamitische geschiedenis. Dat moeten christenen/ westerlingen namelijk ook van iedereen hier.

Sallahddin
25-09-08, 18:09
Eh jij mag blijkbaar wel steeds anderen vermoeien met lange posts, maar als je dan een lang antwoord terug krijgt, heb je er geen zin meer in?:confused: behoorlijk hypocriet vind je niet..

Daarnaast reageer ik alleen maar op dat vingertje van jou en vele anderen die het imperialistische westen o-zo slecht vinden. Alles wat ik opsom hierboven zijn historische (en soms zelfs actuele) waarheden. Ik weet heel veel van geschiedenis. Dus vertel maar punt voor punt wat er historisch gezien niet aan klopt.
En kom niet met de dooddoener 'de superieure Moren' die ongeveer zo heilig waren als Nelson Mandela, Ghandi en Moeder Theresa bij elkaar, als ik jou moet geloven..
Doe eens die roze bril af en durf zelfkritisch te kijken naar de islamitische geschiedenis. Dat moeten christenen/ westerlingen namelijk ook van iedereen hier.


Tja : La déraison a des raisons que la raison ne peut comprendre :

La raison n'a pas de raison pour ceder à la déraison!

La violence n'est pas une raison ou un argument !


Ach... wij kunnen geen redelijk conversatie hebben, dear friend :

te veel westerse geschiedsvervalsing , brain wash, propaganda , desinfo, leugens , mentaal & ander conditionnering op het spel met betrekking tot moslims_Islam :




dan houdt het op dan !

Take care !

:zwaai: