PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijn primeur..



broodrooster
17-09-08, 17:39
Mijn oosterwei"ers/mede-gouwenaren/mocro-broeders hebben en masse en massaal, dagen nadat onze wijk onterecht, schofterig, lafhartig, lasterlijk en racistisch CNN- en BBC-NIEUWS werd, een verdwaalde riooljournalist onder politiebegeleiding de wijk uitgetrapt! HIHA!

Ik heb al geschreven dat ik van dat ''enthousiasme'' ben teruggekomen maar dat ik nog steeds vind dat camera-ploegen niet meer welkom zijn zonder duidelijke afspraken; verder schaam ik me er niet voor dat ik deze jeugdige actie begrijpelijk vind.

Sallahddin
17-09-08, 18:15
Mijn oosterwei"ers/mede-gouwenaren/mocro-broeders hebben en masse en massaal, dagen nadat onze wijk onterecht, schofterig, lafhartig, lasterlijk en racistisch CNN- en BBC-NIEUWS werd, een verdwaalde riooljournalist onder politiebegeleiding de wijk uitgetrapt! HIHA!

!!!!!!!!!!!!!!! ....????????????????


Inspirerend "primeur" inderdaad ! :tover: : had je wat gebruikt; schat ...??? :lol:

:zwaai:

Slinger
17-09-08, 18:31
Mijn oosterwei"ers/mede-gouwenaren/mocro-broeders hebben en masse en massaal, dagen nadat onze wijk onterecht, schofterig, lafhartig, lasterlijk en racistisch CNN- en BBC-NIEUWS werd, een verdwaalde riooljournalist onder politiebegeleiding de wijk uitgetrapt! HIHA!

Als het waar is dat jij een vrouw bent, dan ben je een uitzonderlijk gewelddadig type.

Bar
17-09-08, 18:35
Mijn oosterwei"ers/mede-gouwenaren/mocro-broeders hebben en masse en massaal, dagen nadat onze wijk onterecht, schofterig, lafhartig, lasterlijk en racistisch CNN- en BBC-NIEUWS werd, een verdwaalde riooljournalist onder politiebegeleiding de wijk uitgetrapt! HIHA!

Dus dit is nou dat kolonistengeweld.
Of koeltoer.

mulan
17-09-08, 18:49
Dus dit is nou dat kolonistengeweld.
Of koeltoer.

Waar ben je precies naar op zoek?

super ick
17-09-08, 20:45
Mijn oosterwei"ers/mede-gouwenaren/mocro-broeders hebben en masse en massaal, dagen nadat onze wijk onterecht, schofterig, lafhartig, lasterlijk en racistisch CNN- en BBC-NIEUWS werd, een verdwaalde riooljournalist onder politiebegeleiding de wijk uitgetrapt! HIHA!

Gaaf man!
Met hoeveel waren jullie? Toch wel meer dan 10 he?

broodrooster
18-09-08, 08:43
Gaaf man!
Met hoeveel waren jullie? Toch wel meer dan 10 he?

riooljournalisme hoort thuis in het riool.

broodrooster
18-09-08, 08:44
Gaaf man!
Met hoeveel waren jullie? Toch wel meer dan 10 he?

er is geen jullie; ik was er niet bij.

broodrooster
18-09-08, 08:45
Als het waar is dat jij een vrouw bent, dan ben je een uitzonderlijk gewelddadig type.

omdat ik er verslag van doe?

broodrooster
18-09-08, 08:46
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=253990

naam
18-09-08, 08:46
Mijn oosterwei"ers/mede-gouwenaren/mocro-broeders hebben en masse en massaal, dagen nadat onze wijk onterecht, schofterig, lafhartig, lasterlijk en racistisch CNN- en BBC-NIEUWS werd, een verdwaalde riooljournalist onder politiebegeleiding de wijk uitgetrapt! HIHA!

Gelukkig beantwoordt je zo niet aan het vooroordeel dat er is, maar laat je juist een hele andere, meer genuanceerde kant zien van de marokkaanse jeugd.

Die journalist heeft net gekregen waar hij naar op zoek was. sensatie.

broodrooster
18-09-08, 08:49
Gelukkig beantwoordt je zo niet aan het vooroordeel dat er is, maar laat je juist een hele andere, meer genuanceerde kant zien van de marokkaanse jeugd.

don't blame the messenger.

Slinger
18-09-08, 08:51
omdat ik er verslag van doe?

Omdat je geweld goedkeurt.

naam
18-09-08, 08:51
don't blame the messenger.

Het klinkt alsof je er achter staat, terwijl het alleen maar weer bevestigt waar die journalist voor kwam. Ze hebben hem een grote dienst bewezen.

broodrooster
18-09-08, 08:52
Gelukkig beantwoordt je zo niet aan het vooroordeel dat er is, maar laat je juist een hele andere, meer genuanceerde kant zien van de marokkaanse jeugd.

Ik heb het idee dat smurfen als jij geen aanleiding nodig hebben om te doen wat jullie doen.

Als een viezerik met camera voor je deur staat, om je op alle kanalen van RTL4 tot al jazeera te belasteren als crimineel, nodig je hem uit voor een bak koffie?

broodrooster
18-09-08, 08:54
Omdat je geweld goedkeurt.

jij keurt de langste en meest brutaal onderhouden bezetting uit de moderne geschiedenis goed.

broodrooster
18-09-08, 08:58
Dus dit is nou dat kolonistengeweld.
Of koeltoer.

kun je ook voor jezelf denken? of heb je daar echt een hersenloze peroxyide-kapsel voor nodig?


Marokkanen zijn Nederland aan het koloniseren. Dat heeft PVV-leider Geert Wilders woensdag betoogd tijdens de Algemene Beschouwingen in de Tweede Kamer. Volgens Wilders zijn Marokkanen niet gekomen om te integreren, 'maar om Nederlanders te onderwerpen en te overheersen'.

"We raken ons land kwijt aan Marokkaans tuig dat scheldend, spugend en onschuldige mensen in elkaar rammend door het leven gaat", aldus Wilders in zijn betoging.

"Ze accepteren maar al te graag onze uitkeringen, huizen en dokters, maar niet onze normen en waarden", aldus Wilders.

Volgens GroenLinks-fractievoorzitter Femke Halsema bereikte Wilders met zijn uitspraken 'weer een overtreffende trap van radicaliteit'. Zij noemde zijn stellingen 'onethisch en onhoudbaar'.

'Twee Nederlanden'

Volgens Geert Wilders zijn er 'twee Nederlanden'. Het Nederland van het kabinet is dat van de "waanzinnige klimaathysterie en de ontstuitbare islamisering".

Het andere Nederland, "mijn Nederland", zei hij, "is dat van de mensen die de rekening betalen en worden beroofd en bedreigd door islamitische straatterroristen."

naam
18-09-08, 09:02
Ik heb het idee dat smurfen als jij geen aanleiding nodig hebben om te doen wat jullie doen.

Als een viezerik met camera voor je deur staat, om je op alle kanalen van RTL4 tot al jazeera te belasteren als crimineel, nodig je hem uit voor een bak koffie?

Hoe weet je dat, je was er niet bij?
Denk je dat je geloofwaardiger wordt als je er meteen op los slaat in plaats van redelijk ergens inhoudelijk op ingaan. Zo kom je in een cirkelredenatie terecht, van het maakt toch niet uit, want ze denken toch al slecht over ons, dus kunnen we net zo goed geweld gebruiken.
Het feit dat je zo al denkt en dat er zo snel tot geweld wordt overgegaan zegt genoeg.
Als je naar je imago handelt, dan krijgt de journalist gelijk, zo simpel is dat.
En hij heeft er een goed verhaal bij.

Slinger
18-09-08, 09:04
jij keurt de langste en meest brutaal onderhouden bezetting uit de moderne geschiedenis goed.


:hihi:
Ha, CoolaSS, ben je toch maar teruggekeerd uit ballingschap? Je kon zeker niet leven zonder Maroc?

broodrooster
18-09-08, 09:12
Hoe weet je dat, je was er niet bij?
Denk je dat je geloofwaardiger wordt als je er meteen op los slaat in plaats van redelijk ergens inhoudelijk op ingaan. Zo kom je in een cirkelredenatie terecht, van het maakt toch niet uit, want ze denken toch al slecht over ons, dus kunnen we net zo goed geweld gebruiken.
Het feit dat je zo al denkt en dat er zo snel tot geweld wordt overgegaan zegt genoeg.
Als je naar je imago handelt, dan krijgt de journalist gelijk, zo simpel is dat.
En hij heeft er een goed verhaal bij.

Ik stel even een andere discussie-opzet voor; je stelt me vragen alvorens je me woorden in de mond legt.

Het is een begrijpelijke menselijke reactie; niet verantwoord; maar begrijpelijk.

broodrooster
18-09-08, 09:12
:hihi:
Ha, CoolaSS, ben je toch maar teruggekeerd uit ballingschap? Je kon zeker niet leven zonder Maroc?

Nu jij nog uitkomen voor je historische nicks op deze site :hihi:

broodrooster
18-09-08, 09:22
Als je naar je imago handelt, dan krijgt de journalist gelijk, zo simpel is dat.
En hij heeft er een goed verhaal bij.

Is er iemand die het echte verhaal wil horen?

Antwoord:

Nee, men wil horen wat men wil horen over Naffers.

broodrooster
18-09-08, 09:26
Geef jullie, pseudo-morele rechtertjes, eens antwoord op deze vraag:




Als een viezerik met camera voor je deur staat, om je op alle kanalen van RTL4 tot al jazeera te belasteren als crimineel, nodig je hem uit voor een bak koffie?

Slinger
18-09-08, 09:29
Geef jullie, pseudo-morele rechtertjes, eens antwoord op deze vraag:

Je zou eens bij je zelf te rade kunnen gaan en je afvragen hoe het zo ver heeft kunnen komen dat hij voor je deur staat.

broodrooster
18-09-08, 09:37
Je zou eens bij je zelf te rade kunnen gaan en je afvragen hoe het zo ver heeft kunnen komen dat hij voor je deur staat.

omdat mensen als jij graag horen dat Marokkanen gewelddadige barbaren zijn, terwijl jullie in de tussentijd vergeten dat mensen als jij 's wereld bruutste bezettingen steunen met iedere vezel van jullie lichaam.

gisteren was de burgemeester hier in gouda een toespraak aan het houden en heeft geen goed woord over voor connexxion.

broodrooster
18-09-08, 09:39
Je zou eens bij je zelf te rade kunnen gaan en je afvragen hoe het zo ver heeft kunnen komen dat hij voor je deur staat.

1. in de hele goudse ov-geschiedenis zijn slechts twee gewelds-incidenten bekend tegen buschauffeurs; 1 in de witte wijk bloemendaal; de recentste in de overwegend witte wijk goverwelle;

2. het geweldsincident vond plaats in de overwegend witte wijk goverwelle; bij de een halte op steenworpafstand van het politie-bureau;

3. het geweldsincident vond plaats vorige week woensdag al; maar kon klaarblijkelijk wachten.

4. de dader is noch in oosterwei noch in goverwelle gevonden en men tast nog in het duister; wel zou men weten dat het ging om iemand van 25-30jaar.

Slinger
18-09-08, 09:40
omdat mensen als jij graag horen dat Marokkanen gewelddadige barbaren zijn, terwijl jullie in de tussentijd vergeten dat mensen als jij 's wereld bruutste bezettingen steunen met iedere vezel van jullie lichaam.

gisteren was de burgemeester hier in gouda een toespraak aan het houden en heeft geen goed woord over voor connexxion.

Het 'jullie'-denken houdt je wel in zijn greep hè! Probeer daar eens van af te komen...

Slinger
18-09-08, 09:42
1. in de hele goudse ov-geschiedenis zijn slechts twee gewelds-incidenten bekend tegen buschauffeurs; 1 in de witte wijk bloemendaal; de recentste in de overwegend witte wijk goverwelle;

2. het geweldsincident vond plaats in de overwegend witte wijk goverwelle; bij de een halte op steenworpafstand van het politie-bureau;

3. het geweldsincident vond plaats vorige week woensdag al; maar kon klaarblijkelijk wachten.

4. de dader is noch in oosterwei noch in goverwelle gevonden en men tast nog in het duister; wel zou men weten dat het ging om iemand van 25-30jaar.


Ik begrijp het, je gaat gewoon door met wegpoetsen en afschuiven en de schuld bij de media leggen. Ik zie de toestand op die manier niet verbeteren, Cool.

broodrooster
18-09-08, 09:44
Ik begrijp het, je gaat gewoon door met wegpoetsen en afschuiven en de schuld bij de media leggen. Ik zie de toestand op die manier niet verbeteren, Cool.

ik begrijp dat voor jou de feiten niet belangrijk zijn.

broodrooster
18-09-08, 09:45
Het 'jullie'-denken houdt je wel in zijn greep hè! Probeer daar eens van af te komen...

ik gebruik de taal die ik gebruiken wens.

Slinger
18-09-08, 09:46
ik begrijp dat voor jou de feiten niet belangrijk zijn.


'De feiten' zoals jij ze presenteert, daar heb ik inderdaad maling aan, dat had je goed gezien.

Slinger
18-09-08, 09:47
ik gebruik de taal die ik gebruiken wens.

Het gaat niet om taal, maar om een mentaliteit.

broodrooster
18-09-08, 09:49
'De feiten' zoals jij ze presenteert, daar heb ik inderdaad maling aan, dat had je goed gezien.

Waar zijn jouw feiten?

broodrooster
18-09-08, 09:50
Het gaat niet om taal, maar om een mentaliteit.

Marokkanen worden door jou en jouw media en politieke leiders gerekend tot ''wij''?

Hypocriet!

Slinger
18-09-08, 09:56
Marokkanen worden door jou en jouw media en politieke leiders gerekend tot ''wij''?

Hypocriet!

Iedereen die mee wil doen in onze samenleving behoort tot 'wij', onafhankelijk van afkomst of nationaliteit. Er bestaan geen media of politieke leiders speciaal voor 'mij'.

Slinger
18-09-08, 09:59
Waar zijn jouw feiten?


Dat mesnen de wijk uit worden 'getrapt' en dat jij daarom lacht. Zie topicstart.

broodrooster
18-09-08, 09:59
Iedereen die mee wil doen in onze samenleving behoort tot 'wij', onafhankelijk van afkomst of nationaliteit. Er bestaan geen media of politieke leiders speciaal voor 'mij'.

Onzin en dat blijkt dagelijks; als dat waar was zou het niet uitmaken welk nationaliteit de dader van een misdaad zou hebben.

Ik begrijp dat je het normaal bent gaan vinden dat hele volkswijken en gehele volkeren collectief bestraft worden voor een misdaad die niet bewezen is, maar bespaar me daarvan de walging.

broodrooster
18-09-08, 10:00
Dat jij er om lacht dat mensen de wijk uit worden 'getrapt'. Zie topicstart.

Ik ben daar inmiddels van teruggekomen, maar ik vind hun actie nog steeds begrijpelijk.

broodrooster
18-09-08, 10:09
Teken van extremisme is het onveranderd vasthouden aan denkbeelden die haaks op de werkelijkheid staan.

Slinger
18-09-08, 10:12
Teken van extremisme is het onveranderd vasthouden aan denkbeelden die haaks op de werkelijkheid staan.


Als je dat nu maar onthoudt, dan komt het misschien nog wel goed!

broodrooster
18-09-08, 10:14
Als je dat nu maar onthoudt, dan komt het misschien nog wel goed!

je bent een walgelijk wezen; maar dat is je wel vaker verteld; door meerdere prikkers.

broodrooster
18-09-08, 10:15
Als je dat nu maar onthoudt, dan komt het misschien nog wel goed!

Hoe vaak heb jij hier het doodschieten van weerloze journalisten in irak en israel goedgepraat?

naam
18-09-08, 10:35
Geef jullie, pseudo-morele rechtertjes, eens antwoord op deze vraag:

Ja, nou en of, waarom niet? Je kunt dan in ieder geval niet meteen bevestigen waarom hij komt. Je kunt dan de discussie ingaan op een redelijke manier. Je kunt het gesprek opnemen en aan een andere journalist laten horen.

naam
18-09-08, 10:37
1. in de hele goudse ov-geschiedenis zijn slechts twee gewelds-incidenten bekend tegen buschauffeurs; 1 in de witte wijk bloemendaal; de recentste in de overwegend witte wijk goverwelle;

2. het geweldsincident vond plaats in de overwegend witte wijk goverwelle; bij de een halte op steenworpafstand van het politie-bureau;

3. het geweldsincident vond plaats vorige week woensdag al; maar kon klaarblijkelijk wachten.

4. de dader is noch in oosterwei noch in goverwelle gevonden en men tast nog in het duister; wel zou men weten dat het ging om iemand van 25-30jaar.

Dat had men de journalist toch ook kunnen vertellen. Waarom weer geweld gebruiken?

broodrooster
18-09-08, 10:39
Ja, nou en of, waarom niet? Je kunt dan in ieder geval niet meteen bevestigen waarom hij komt. Je kunt dan de discussie ingaan op een redelijke manier. Je kunt het gesprek opnemen en aan een andere journalist laten horen.

Dat zou ook mijn aanpak zijn geweest; maar ik vind het volstrekt begrijpelijk wat de jeugd deed.

broodrooster
18-09-08, 10:40
Dat had men de journalist toch ook kunnen vertellen. Waarom weer geweld gebruiken?

Binnenkort gaat driekwart nederland, inclusief de posters op geenstijl.nl en geert wilders zelf, hun excuses maken aan de wijk oosterwei. :hihi:

broodrooster
18-09-08, 10:43
Als een journalist ongevraagd foto's van mij maakt om mij wereldwijd te belasteren vraag ik hem vriendelijk om het rolletje; als ie dat niet wil doen, zoek ik een andere manier; wat ik wel zeker weet is dat hij niet wegkomt met dat rolletje.

broodrooster
18-09-08, 10:44
Dat had men de journalist toch ook kunnen vertellen. Waarom weer geweld gebruiken?

Je hebt het niet gehad over de 35 voorgaande cameraploegen die in hun vrede hun racistisch lasterwerk hebben kunnen doen.

Een keertje knapt er iets; dat snapt iedere ezel behalve een smurf.

naam
18-09-08, 10:52
Je hebt het niet gehad over de 35 voorgaande cameraploegen die in hun vrede hun racistisch lasterwerk hebben kunnen doen.

Een keertje knapt er iets; dat snapt iedere ezel behalve een smurf.


Nee, dat snap ik inderdaad niet. Je vind het klaarblijkelijk normaal geweld te gebruiken, want er knapt iets. Wat knapt er dan, je hoofd?
Bovendien, je was er niet bij zeg je, dus waar haal je die conclusies over emotionele stress bij de ondervaagden van de cameraploegen allemaal vandaan.
Je blijft ook excuses zoeken voor geweld. Het is immers toch normaal dat je knapt als er zoveel camaraploegen etc....
Nee, dat vind ik niet normaal en weinig getuigen van zelfbeheersing en realiteitszin.

naam
18-09-08, 10:53
Als een journalist ongevraagd foto's van mij maakt om mij wereldwijd te belasteren vraag ik hem vriendelijk om het rolletje; als ie dat niet wil doen, zoek ik een andere manier; wat ik wel zeker weet is dat hij niet wegkomt met dat rolletje.

Je was er niet bij? Of is dit "als het jou overkomt zou je dit doen?"

broodrooster
18-09-08, 10:55
Nee, dat snap ik inderdaad niet. Je vind het klaarblijkelijk normaal geweld te gebruiken, want er knapt iets. Wat knapt er dan, je hoofd?
Bovendien, je was er niet bij zeg je, dus waar haal je die conclusies over emotionele stress bij de ondervaagden van de cameraploegen allemaal vandaan.
Je blijft ook excuses zoeken voor geweld. Het is immers toch normaal dat je knapt als er zoveel camaraploegen etc....
Nee, dat vind ik niet normaal en weinig getuigen van zelfbeheersing en realiteitszin.

Ik heb reeds uitvoerig en herhaaldelijk mijn standpunt neergelegd en ik ben niet van plan om mijn zetten tot het oneindige te herhalen omdat jij zo graag heilig speelt en zo graag de morele rechter wilt uithangen.

broodrooster
18-09-08, 10:57
Je was er niet bij? Of is dit "als het jou overkomt zou je dit doen?"

Ieder mens met bloed in zijn aderen zou hetzelfde hebben gedaan.

Waarom ga je eigenlijk standaard uit van geweld als het Marokkanen zou betreffen?

Ze zijn de wijk uitgetrapt in figuurlijke zin.

broodrooster
18-09-08, 11:01
Nee, dat snap ik inderdaad niet. Je vind het klaarblijkelijk normaal geweld te gebruiken, want er knapt iets. Wat knapt er dan, je hoofd?
Bovendien, je was er niet bij zeg je, dus waar haal je die conclusies over emotionele stress bij de ondervaagden van de cameraploegen allemaal vandaan.
Je blijft ook excuses zoeken voor geweld. Het is immers toch normaal dat je knapt als er zoveel camaraploegen etc....
Nee, dat vind ik niet normaal en weinig getuigen van zelfbeheersing en realiteitszin.

Verklaar eens waarom die voorgaande tig cameraploegen in vrede hun racistisch lasterwerk hebben kunnen doen?

naam
18-09-08, 11:01
Ik heb reeds uitvoerig en herhaaldelijk mijn standpunt neergelegd en ik ben niet van plan om mijn zetten tot het oneindige te herhalen omdat jij zo graag heilig speelt en zo graag de morele rechter wilt uithangen.


Zegt veel over je en je lage drempel om geweld te gebruiken.

naam
18-09-08, 11:02
Ieder mens met bloed in zijn aderen zou hetzelfde hebben gedaan.

Neen



Waarom ga je eigenlijk standaard uit van geweld als het Marokkanen zou betreffen?

Ze zijn de wijk uitgetrapt in figuurlijke zin.

Hoe doe je zoiets?

broodrooster
18-09-08, 11:04
Zegt veel over je en je lage drempel om geweld te gebruiken.

Dan is posten op een forum echt iets voor mensen met losse handjes.

naam
18-09-08, 11:05
Verklaar eens waarom die voorgaande tig cameraploegen in vrede hun racistisch lasterwerk hebben kunnen doen?

Was het racistisch lasterwerk. Ik heb er niets van gezien?

Je doet alsof dat zo gek is.

broodrooster
18-09-08, 11:05
Hoe doe je zoiets?

Daar is jouw voorstellingsvermogen te klein voor.

broodrooster
18-09-08, 11:06
Was het racistisch lasterwerk. Ik heb er niets van gezien?

Je doet alsof dat zo gek is.

Het is 1 grote lasterlijke campagne tegen Marokkanen en de wijk Oosterwei; van het begin tot het einde dat nog niet in zicht is; de feiten zijn nu wel duidelijk.

broodrooster
18-09-08, 11:13
Je doet alsof dat zo gek is.

Dat is geen antwoord op mijn herhaaldelijke vraag.

Ik begrijp overigens dat je het te druk hebt met het raciaal stereo-typeren van deze jongens omdat ze toevallig krulletjes hebben en geen blauwe oogjes.

naam
18-09-08, 12:00
Daar is jouw voorstellingsvermogen te klein voor.


Leg het dan uit, zou ik zeggen.

naam
18-09-08, 12:01
Dat is geen antwoord op mijn herhaaldelijke vraag.

Ik begrijp overigens dat je het te druk hebt met het raciaal stereo-typeren van deze jongens omdat ze toevallig krulletjes hebben en geen blauwe oogjes.


Dat is het wel, ik vind het normaal dat je geen geweld gebruikt, dus dat dat tig keer niet is gebeurd is normaal.

Witte78
18-09-08, 12:02
Is er iemand die het echte verhaal wil horen?

Antwoord:

Nee, men wil horen wat men wil horen over Naffers.

En die Naffers zijn ook zo vriendelijk om ze precies te geven wat die journalisten willen. Aardige en behulpzame lui.

naam
18-09-08, 12:03
Het is 1 grote lasterlijke campagne tegen Marokkanen en de wijk Oosterwei; van het begin tot het einde dat nog niet in zicht is; de feiten zijn nu wel duidelijk.


En dus, mag je......iemand "figuurlijk de wijk uit slaan" (wat dat dan mogen zijn)?

broodrooster
18-09-08, 12:06
Leg het dan uit, zou ik zeggen.

Bij jou verspilde moeite want je hebt aangetoond geen enkel voorstellingsvermogen te bezitten anders dan Marokkanen als brute barbaren.

broodrooster
18-09-08, 12:08
Dat is het wel, ik vind het normaal dat je geen geweld gebruikt, dus dat dat tig keer niet is gebeurd is normaal.

De jeugd had er reden toe, en ik had ze niet kunnen tegenhouden met het beste advies van de wereld.

einde discussie.

broodrooster
18-09-08, 12:11
En die Naffers zijn ook zo vriendelijk om ze precies te geven wat die journalisten willen. Aardige en behulpzame lui.

Het onterecht en collectief bestraffen van een hele volkswijk door Connexxion en het collectief belasteren van een hele volkswijk tot criminelen tot aan het Al Jazeera nieuws staan er tegenover.

Als je dat niet in overweging neemt, kan je de tering krijgen.

einde discussie.

broodrooster
18-09-08, 12:13
En dus, mag je......iemand "figuurlijk de wijk uit slaan" (wat dat dan mogen zijn)?

...


Ik heb reeds uitvoerig en herhaaldelijk mijn standpunt neergelegd en ik ben niet van plan om mijn zetten tot het oneindige te herhalen omdat jij zo graag heilig speelt en zo graag de morele rechter wilt uithangen.

Witte78
18-09-08, 12:17
Het onterecht en collectief bestraffen van een hele volkswijk door Connexxion en het collectief belasteren van een hele volkswijk tot criminelen tot aan het Al Jazeera nieuws staan er tegenover.

Als je dat niet in overweging neemt, kan je de tering krijgen.

einde discussie.

Ik heb je al verzocht om aan te geven over welke berichtgeving je het precies hebt. Anders kan ik het ook niet in overweging nemen. Buiten dat worden dit soort fouten aan de lopende band gemaakt door de media, het is eerder regel dan uitzondering. De gebruikelijke reactie hier op is je schouders ophalen.

broodrooster
18-09-08, 12:25
Ik heb je al verzocht om aan te geven over welke berichtgeving je het precies hebt. Anders kan ik het ook niet in overweging nemen. Buiten dat worden dit soort fouten aan de lopende band gemaakt door de media, het is eerder regel dan uitzondering. De gebruikelijke reactie hier op is je schouders ophalen.

schouders worden opgehaald als connexxion zijn verontschuldigingen en schadeloosstellingen aanbiedt aan de gehele wijk en ieder nieuwsmedium dat dit verhaal heeft geplaatst volgen met hun rectificaties, daarna de tweede kamer; dan kunnen we het als ''foutje'' accepteren.

broodrooster
18-09-08, 12:28
Ik heb je al verzocht om aan te geven over welke berichtgeving je het precies hebt.

blijf niet aan de gang.

de burgemeester van gouda heeft gisteravond bevestigd dat gouda, met dit incident, twee geweldsincidenten kent sinds dat er bussen rondrijden; beiden vonden plaats in een witte wijk; de laatste op steenworp afstand van een politie-buro.

verdachte van laatste geweldsincident is waarschijnlijk iemand van buiten gouda.

Witte78
18-09-08, 12:31
schouders worden opgehaald als connexxion zijn verontschuldigingen en schadeloosstellingen aanbiedt aan de gehele wijk en ieder nieuwsmedium dat dit verhaal heeft geplaatst volgen met hun rectificaties, daarna de tweede kamer; dan kunnen we het als ''foutje'' accepteren.

Dat je je zo laat manipuleren door de media moet je zelf weten. Slim is het niet.

broodrooster
18-09-08, 12:37
Dat je je zo laat manipuleren door de media moet je zelf weten. Slim is het niet.

samenvattend mijn pleidooi:

Het onterecht collectief bestraffen van een hele volkswijk en het collectief belasteren van een hele volkswijk tot criminelen-nest; tot aan het Al Jazeera toe is aanleiding tot het weigeren van medewerking aan camera-ploegen in de wijk.

Dozijnen journalisten zijn in irak en israel afgeknald omdat ze oprecht hun werk deden; zolang ik jou daar niet over hoor moet je toch een dommer persoon op gaan zoeken om de morele rechter over te spelen.

Witte78
18-09-08, 12:42
samenvattend mijn pleidooi:

Het onterecht collectief bestraffen van een hele volkswijk en het collectief belasteren van een hele volkswijk tot criminelen-nest; tot aan het Al Jazeera toe is aanleiding tot het weigeren van medewerking aan camera-ploegen in de wijk.

Dozijnen journalisten zijn in irak en israel afgeknald omdat ze oprecht hun werk deden; zolang ik jou daar niet over hoor moet je toch een dommer persoon op gaan zoeken om de morele rechter over te spelen.

Je moet wel blijven relativeren. Jij maakt zelf een probleem van deze zaak. Daarmee doe je zelf ook mee aan morele oordeelsvorming. Volgens jouw logica mag jij je alleen druk maken over valse berichtgeving in Israel en Irak.

Ik heb vooralsnog geen enkel bericht gelezen waar uit moet blijken dat er een hele volkswijk collectief bestraft of belasterd wordt. Alleen een boel geschreeuw van jou, meer niet.

Tomas
18-09-08, 12:46
Ik heb vooralsnog geen enkel bericht gelezen waar uit moet blijken dat er een hele volkswijk collectief bestraft wordt.

Jawel, de buschaufeurs hadden mssaal (tijdelijk) besloten om delen van die wijk te vermijden. Daar ging het om. Hun kant van het verhaal wordt dan ook genegeerd in dit ziekelijke gezeik met israel en niet ter zaken doende incidenten van coolas/schaap of whatever.

broodrooster
18-09-08, 12:51
Jawel, de buschaufeurs hadden mssaal (tijdelijk) besloten om delen van die wijk te vermijden. Daar ging het om. Hun kant van het verhaal wordt dan ook genegeerd in dit ziekelijke gezeik met israel en niet ter zaken doende incidenten van coolas/schaap of whatever.

Het is een beslissing van connexxion; niet van de buschauffeurs; dat zou werkweigering zijn.

De halte waar het gebeurde werd niet gemeden; die staat in een witte wijk naast een politieburo. De dader komt waarschijnlijk niet eens uit Gouda,.

broodrooster
18-09-08, 12:53
wat is de volgende stap?

de wijk afsluiten van water en stroom?

het vuil niet meer ophalen?

de post niet meer bezorgen?

Tomas
18-09-08, 12:55
Het is een beslissing van connexxion; niet van de buschauffeurs; dat zou werkweigering zijn.

De halte waar het gebeurde werd niet gemeden; die staat in een witte wijk naast een politieburo. De dader komt waarschijnlijk niet eens uit Gouda,.

Connexxion heeft uiteindelijk toegegeven aan de chauffers. Het was een opeenstapeling van steeds erger wordende incidenten. Bedreigingen; bussen belagen, tegenhouden etc. Moslims in de wijk zelf zijn het onderhand zat.

Jouw feitjes zijn wat mij betreft niet interessant. As always. Het gaat er om wat de chauffeurs vinden.

broodrooster
18-09-08, 13:00
Connexxion heeft uiteindelijk toegegeven aan de chauffers. Het was een opeenstapeling van steeds erger wordende incidenten. Bedreigingen; bussen belagen, tegenhouden etc. Moslims in de wijk zelf zijn het onderhand zat.

Jouw feitjes zijn wat mij betreft niet interessant. As always. Het gaat er om wat de chauffeurs vinden.

Waar zijn jouw feitjes? En waar zijn jouw bewijzen?

Mijn bronnen zijn de burgemeester van gouda, de gemeentepolitie gouda en de goudse kranten;

Wat zijn de jouwe?

Connexxion?

Waar is jouw bewijs dat er ueberhaupt iets gebeurt is in Oosterwei?

broodrooster
18-09-08, 13:03
Moslims in de wijk zelf zijn het onderhand zat.


Als je mensen terroriseert met een camera gaan ze gekke dingen zeggen om dat beeld en schuldgevoel recht te trekken.

broodrooster
18-09-08, 13:05
je kan niet zomaar op eigen houtje besluiten om een hele wijk collectief te bestraffen door deze los te koppelen van de bewoonde wereld.

het is hier verdomme geen israel!

super ick
18-09-08, 13:07
don't blame the messenger.


Staat haaks op je enthousiaste reactie op het de wijk uit trappen van een journalist. Erg laag. Don't blame the messenger.

super ick
18-09-08, 13:09
wat is de volgende stap?

de wijk afsluiten van water en stroom?

het vuil niet meer ophalen?

de post niet meer bezorgen?

Oosterwei gaza

broodrooster
18-09-08, 13:11
Staat haaks op je enthousiaste reactie op het de wijk uit trappen van een journalist. Erg laag. Don't blame the messenger.

Ik heb al geschreven dat ik van dat ''enthousiasme'' ben teruggekomen maar dat ik nog steeds vind dat camera-ploegen niet meer welkom zijn zonder duidelijke afspraken; verder schaam ik me er niet voor dat ik deze jeugdige actie begrijpelijk vind.

broodrooster
18-09-08, 13:12
Oosterwei gaza

precies.

broodrooster
18-09-08, 13:16
Connexxion heeft uiteindelijk toegegeven aan de chauffers.

Jammer dat ze daar een staking voor nodig hadden als het gaat om salaris:hihi:en dan dan nog niet alles krijgen:hihi:


Het was een opeenstapeling van steeds erger wordende incidenten. Bedreigingen; bussen belagen, tegenhouden etc. Moslims in de wijk zelf zijn het onderhand zat.

Jouw feitjes zijn wat mij betreft niet interessant. As always. Het gaat er om wat de chauffeurs vinden.

Bullshit; twee incidenten in de goudse geschiedenis; allebei in een witte wijk.

Julien
18-09-08, 13:30
Bullshit; twee incidenten in de goudse geschiedenis; allebei in een witte wijk.

Waar zijn trouwens jouw bronnen?

broodrooster
18-09-08, 13:48
Waar zijn trouwens jouw bronnen?

Bewijs dat 1 der twee incidenten buiten de wijk oosterwei plaatsvonden in de wijk goverwelle; niet ver van het wijkpolitieburo aldaar:

http://www.dekrantvangouda.nl/Nieuws-van-Gouda-en-omstreken.1414.0.html?&no_cache=1&tx_ttnews

De Wissel is de ruggegraat van de wijk goverwelle; tussen de wijk goverwelle en oosterwei ligt de wijk oud-goverwelle, een park en twee voetbalverenigingen.

Julien
18-09-08, 14:01
Bewijs dat 1 der twee incidenten buiten de wijk oosterwei plaatsvonden in de wijk goverwelle; niet ver van het wijkpolitieburo aldaar:

http://www.dekrantvangouda.nl/Nieuws-van-Gouda-en-omstreken.1414.0.html?&no_cache=1&tx_ttnews

De Wissel is de ruggegraat van de wijk goverwelle; tussen de wijk goverwelle en oosterwei ligt de wijk oud-goverwelle, een park en twee voetbalverenigingen.

Dat geloof ik best, maar de conclusie dat er nooit wat gebeurt in Overwei en dat alle ophef onterecht was, kun je hieruit niet trekken.

broodrooster
18-09-08, 14:20
Dat geloof ik best, maar de conclusie dat er nooit wat gebeurt in Overwei en dat alle ophef onterecht was, kun je hieruit niet trekken.

Niemand zegt dat er nooit wat gebeurd in oosterwei; het is geen afdeling van de hemel en niet eens een modelwijk.

Het gaat erom dat je nooit een hele volkswijk mag duperen voor datgene dat in een naast gelegen wijk plaats heeft gehad.

naam
18-09-08, 14:40
Niemand zegt dat er nooit wat gebeurd in oosterwei; het is geen afdeling van de hemel en niet eens een modelwijk.

Het gaat erom dat je nooit een hele volkswijk mag duperen voor datgene dat in een naast gelegen wijk plaats heeft gehad.


Je hebt helemaal gelijk, maar of je daarvoor een cameraploeg of journalist de wijk uit moet slaan is een tweede. Het ene volgt niet logisch uit het andere zoals jij wel wil doen voorkomen.

Julien
18-09-08, 14:49
Niemand zegt dat er nooit wat gebeurd in oosterwei; het is geen afdeling van de hemel en niet eens een modelwijk.

Het gaat erom dat je nooit een hele volkswijk mag duperen voor datgene dat in een naast gelegen wijk plaats heeft gehad.

ik heb geen idee wat er allemaal met die bewuste bus is gebeurd, maar daar gaat het eigenlijk helemaal niet om. Voor buschauffeurs én bewoners in die wijk was dit gewoon de druppel. Kan best zijn dat de dader niet uit díe wijk kwam, blijkbaar had men nu gewoon genoeg van alle overlast.

Of wil je beweren dat er ook geen overlast is in die wijk?

broodrooster
18-09-08, 14:50
Je hebt helemaal gelijk, maar of je daarvoor een cameraploeg of journalist de wijk uit moet slaan is een tweede. Het ene volgt niet logisch uit het andere zoals jij wel wil doen voorkomen.

Citeer me eens.

naam
18-09-08, 15:42
Citeer me eens.

deze



Je hebt het niet gehad over de 35 voorgaande cameraploegen die in hun vrede hun racistisch lasterwerk hebben kunnen doen.

Een keertje knapt er iets; dat snapt iedere ezel behalve een smurf.



Als je mensen terroriseert met een camera gaan ze gekke dingen zeggen om dat beeld en schuldgevoel recht te trekken.

M.a.w. Het is allemaal zo erg wat die journalist deed dat er wel geweld aan te pas moest komen niet?

broodrooster
18-09-08, 18:26
deze





M.a.w. Het is allemaal zo erg wat die journalist deed dat er wel geweld aan te pas moest komen niet?

Je weet niet waar je het over hebt, klunssmurf

super ick
19-09-08, 12:26
Lees de hele discussie eens terug en zie dat je een onverbeterlijke draaikont bent!
EErst met een vreugdekreet geweld jegens een journalist goedkeuren en daarna doodleuk verklaren dat je er weer 'vanaf gestapt' bent.

Uiteraard wordt het weer gekoppelt aan de Palestijnen. Ook zo'n dooddoener.

mark61
19-09-08, 12:31
Over feiten wil blijkbaar nooit iemand het hebben. Buschauffeurs zijn wel wat gewend en het komt zelden voor dat ze collectief weigeren door een wijk te rijden. Dat is op zich dus nieuws.

Je kan veronderstellen dat buschauffeurs collectief iets tegen Marokkanen hebben. Dat weet ik niet. Lijkt me wat vergezocht. Ik weet niet eens of ze het zelf over M hadden. Iemand?

Om dan te gaan roepen over 35 racistische cameraploegen is zoals gewoonlijk weer way over the top. Media zoeken nieuws; das meestal negatief nieuws; verder willen ze sensatie. Die rellen in Utrecht en Groningen kregen dezelfde mediacoverage en er was geen Marokkaan in beeld.

Dus.

Joesoef
19-09-08, 12:34
M.a.w. Het is allemaal zo erg wat die journalist deed dat er wel geweld aan te pas moest komen niet?


Het waren Telegraaf journalisten die de klapjes hebben gekregen. Morgen een extra dikke Telegraaf met een alles onthullende rapportage over Gouda.

Tomas
19-09-08, 12:49
Over feiten wil blijkbaar nooit iemand het hebben. Buschauffeurs zijn wel wat gewend en het komt zelden voor dat ze collectief weigeren door een wijk te rijden. Dat is op zich dus nieuws.

Dat is het nieuws en verder zal je geen "feiten" kunnen achterhalen. Zo gaat dat denk ik vaak in dit soort gevallen. De "slachtoffers" zijn het op een gegeven moment zat, zonder dat er ooit een dader ergens voor is opgepakt of dat er zelfs iets doro de politie is geregistreerd. Ze zijn toch te laat of komen niet.

Zoiets speelde een paar jaar terug op de basis school in de buurt waar ik woon. De school bestond uit louter juffrouwen en die waren het op een gegeven moment zat dat ze elke maandag het schoolplein moesten ontdoen van kappot gegooide bierflesjes, kappot gegooide ramen, en andere vernielingen. Hoogstwaarschijnlijk gewoon autochtone jeugd. En daarnaast elke middag na schooltijd werden ze belaagd door een groepje marokkanen die het schoolplein van de kinderen overnamen en de juffrouwen uitscholden voor hoer en ze wel eens met bierflesjes -ja ja- bekogelden. Politie kwam niet of te laat. En maakte zelden tot nooit procesverbaal. Geen feiten.

De school staat nog geen 500m van mijn huis. En ik wist van niets tot de school ouders opriepen voor een vergadering en daar deze situatie voorlegde. Na enkele demonstraties, meer tv aandacht is de school voorzien van een hoog hekwerk en werd de politiecontrole wat beter. De jongeren hebben een andere plek gevonden om verder te gaan. Daar is geloof ik niks mee gedaan.

Het was niet alleen de gemeente of de politie die slecht presteerde. Ook de schoolleiding zelf was niet helemaal vrij van schuld. De gemeente had namelijk al jaren een speciale commissie voor dit soort zaken en die werd nogal genegeerd en ontkent door de schoolleiding. De communicatie ging daar ergens scheef. En dat lag -zoals ik die commissie meemaakte- niet alleen aan hen,

Feiten kan je dus op je buik schrijven. Die worden er aan de haren bijgesleept waarschijnlijk.

knuppeltje
19-09-08, 12:50
Het waren Telegraaf journalisten die de klapjes hebben gekregen. Morgen een extra dikke Telegraaf met een alles onthullende rapportage over Gouda.

Hoe meer klappen die krijgen hoe liever. :hihi:

Joesoef
19-09-08, 12:56
Hoe meer klappen die krijgen hoe liever. :hihi:

Cursus pr. Ontvang ze met een espresso of een gran creme, bastilla er bij en wat koekjes, laat ze zien hoe mooi groen de buurt wel niet is en hoe gezellig broertje lief op zn fietje buiten speelt. Nee, stenen gooien, deuren intrappen, spugen. Slechte verkopers.

knuppeltje
19-09-08, 13:11
Cursus pr. Ontvang ze met een espresso of een gran creme, bastilla er bij en wat koekjes, laat ze zien hoe mooi groen de buurt wel niet is en hoe gezellig broertje lief op zn fietje buiten speelt.

En dan de klappen, voor die van de Telegraaf dus. :hihi:

super ick
19-09-08, 13:14
VRIJDAG 19 SEPTEMBER
Marokkanen ranselen dakloze af.
Een dakloze heeft deze week in Brussel een afranseling door twee moslims op het nippertje overleefd. De man dronk in het openbaar een biertje, toen hij door een jongen werd geslagen met een met spijkers beslagen staaf. De zwerver had namelijk zijn vader beledigd omdat hij in de vastenmaand alcohol dronk. Dat meldt de Belgische krant Het Nieuwsblad vandaag.

Slagader

Serge (40) probeerde zijn gezicht te beschermen met zijn armen, maar kon niet voorkomen dat Rachid (19) een slagader in zijn been raakte. Terwijl vader en zoon op het slachtoffer insloegen, besloot een groepje jongeren de geloofsbarbaren te helpen. Een ooggetuige belde de hulpdiensten.

Bloedverlies

Serge verloor 2 liter bloed en ligt in kritieke toestand in een ziekenhuis. Volgens zijn doktoren is het een wonder dat hij nog leeft. De politie heeft Rachid gearresteerd. Zijn vader wilde zijn plaats innemen, maar dat is niet gebeurd.

naam
19-09-08, 13:51
Cursus pr. Ontvang ze met een espresso of een gran creme, bastilla er bij en wat koekjes, laat ze zien hoe mooi groen de buurt wel niet is en hoe gezellig broertje lief op zn fietje buiten speelt. Nee, stenen gooien, deuren intrappen, spugen. Slechte verkopers.

Je zou zeggen, zo moeilijk is dat toch ook niet te begrijpen dat het zo werkt.

Ergens wordt het zo een self fulfilling prophecy.

mark61
19-09-08, 13:52
Cursus pr. Ontvang ze met een espresso of een gran creme, bastilla er bij en wat koekjes, laat ze zien hoe mooi groen de buurt wel niet is en hoe gezellig broertje lief op zn fietje buiten speelt.

Dat komt van zijn levensdagen niet in de krant. Dat verkoopt toch niet man :nerd:

Kuitenknijper
14-09-09, 11:51
Gaaf man!
Met hoeveel waren jullie? Toch wel meer dan 10 he?
123

Het 'jullie'-denken houdt je wel in zijn greep hè! Probeer daar eens van af te komen...

super ick
07-10-09, 15:42
Heb je daar nu een jaar over na moeten denken?
Deze post is van sept 2008!