PDA

Bekijk Volledige Versie : Geert Wilders op dreef: Haagse tere zieltjes te kakken gezet



Orandajin
17-09-08, 23:54
Geert Wilders spreekt. Kijk, luister en huiver zeven minuten lang, voordat de NOS deze lijdensweg voor de Haagse tere zieltjes op zwart zette. Want je kan zeggen wat je wil: De zieltjes onder de Haagse kaasstolp zijn stil.

Geert Wilders' analyse over de begroting, een flutbegroting:
http://www.dumpert.nl/mediabase/243211/00fe9148/geert_wilders_spreekt.html:melig2:

1973Tanger
18-09-08, 00:17
Geert Wilders spreekt. Kijk, luister en huiver zeven minuten lang, voordat de NOS deze lijdensweg voor de Haagse tere zieltjes op zwart zette. Want je kan zeggen wat je wil: De zieltjes onder de Haagse kaasstolp zijn stil.

Geert Wilders' analyse over de begroting, een flutbegroting:
http://www.dumpert.nl/mediabase/243211/00fe9148/geert_wilders_spreekt.html:melig2:


Huiveren? Meer amusement, blijkbaar hadden ze er lol in?

Joesoef
18-09-08, 06:10
In de ogen van infantiel Nederland. Voorlopig heeft Wilders vooral zichzel belachelijk gemaakt.

Wortel
18-09-08, 08:28
Jezelf vrolijk maken over een deerniswekkende dorpsgek is gelukkig ook een integraal onderdeel van een democratie.

1973Tanger
18-09-08, 15:30
Jezelf vrolijk maken over een deerniswekkende dorpsgek is gelukkig ook een integraal onderdeel van een democratie.


De clown leeft overduidelijk in een eigen geschapen droomwereld over Nederland, blijkens uit zijn eigen geschreven speech regelrecht uit final fantasy 4.

Tomas
18-09-08, 15:33
Ik heb wel bewondering voor Pechtold dat ie nog de energie weet op te brengen om er op te reageren.

1973Tanger
18-09-08, 15:41
Ik heb wel bewondering voor Pechtold dat ie nog de energie weet op te brengen om er op te reageren.


Heb eveneens waardering voor Pechtold die er niet beroerd van is om zo nu en dan eens met hem een partijtje verpissen af te dwingen. De enige Kamerlid die weet hem in zijn eigen voordeel te bespelen. De peilingen hebben hem geen windeieren gelegd.

H.P.Pas
18-09-08, 15:46
Jezelf vrolijk maken over een deerniswekkende dorpsgek is gelukkig ook een integraal onderdeel van een democratie.


Mijn deernis is niet gewekt.
Maggoed, ik ben geen christen.