PDA

Bekijk Volledige Versie : De feiten over "Ghetto Gouda Oosterwei'' op een rij



broodrooster
18-09-08, 07:59
1. in de hele goudse ov-geschiedenis zijn slechts twee gewelds-incidenten bekend tegen buschauffeur; 1 in de overwegend witte wijk bloemendaal; de meest recente in de overwegend witte wijk goverwelle;

2. het geweldsincident vond plaats in de overwegend witte wijk goverwelle; bij de een halte op steenworpafstand van het politie-bureau;

3. het geweldsincident vond plaats vorige week woensdag al; maar kon klaarblijkelijk wachten.

4. de dader is noch in oosterwei noch in goverwelle gevonden en men tast nog in het duister; wel zou men weten dat het ging om iemand van 25-30jaar.

Julien
18-09-08, 13:02
je vergeet dit:

Cameraploeg mishandeld in Oosterwei

Een cameraploeg is gistermiddag in de Goudse wijk Oosterwei mishandeld. Direct na het incident is een 19-jarige Gouwenaar door de politie aangehouden.


Maar goed. Dit onderwerp krijgt te veel aandacht. Daar ben jij overigens wel schuldig voor, want jij bent de enige die hier topics over opent..

broodrooster
18-09-08, 13:19
je vergeet dit:

Cameraploeg mishandeld in Oosterwei

Een cameraploeg is gistermiddag in de Goudse wijk Oosterwei mishandeld. Direct na het incident is een 19-jarige Gouwenaar door de politie aangehouden.


Maar goed. Dit onderwerp krijgt te veel aandacht. Daar ben jij overigens wel schuldig voor, want jij bent de enige die hier topics over opent..

Ik was je voor, Franse malloot:

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=253955

broodrooster
18-09-08, 13:20
Het onterecht en collectief bestraffen van een hele volkswijk door Connexxion en het collectief belasteren van een hele volkswijk tot criminelen tot aan het Al Jazeera nieuws staan er tegenover.

Als je dat niet in overweging neemt, kan je de tering krijgen.

einde discussie.

broodrooster
18-09-08, 13:26
Maar goed. Dit onderwerp krijgt te veel aandacht. Daar ben jij overigens wel schuldig voor, want jij bent de enige die hier topics over opent..

Ben ook een aangedane ooggetuige van de lastercampagne tegen Marokkanen en Oosterwei.

Julien
18-09-08, 13:27
Ik was je voor, Franse malloot:

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=253955

Dit topic heet toch "feiten op een rij" :verward: welke onzin jij uitkraamt in andere topics doet niet ter zake.

De zielige wannabe-ghettokindjes hebben weer een goede PR gegeven voor hun gemeenschap. Wees jij er maar trots op.. :moe:

broodrooster
18-09-08, 13:30
Dit topic heet toch "feiten op een rij" :verward: welke onzin jij uitkraamt in andere topics doet niet ter zake.

De zielige wannabe-ghettokindjes hebben weer een goede PR gegeven voor hun gemeenschap. Wees jij er maar trots op.. :moe:

De feiten kunnen jou helemaal niks schelen:


Het onterecht en collectief bestraffen van een hele volkswijk door Connexxion en het collectief belasteren van een hele volkswijk tot criminelen tot aan het Al Jazeera nieuws staan er tegenover.

Als je dat niet in overweging neemt, kan je de tering krijgen.

einde discussie.

Julien
18-09-08, 13:35
De feiten kunnen jou helemaal niks schelen:

Feiten zijn pas feiten als ze bewezen zijn. Waar is het bewijs dat
-de hele volkswijk als crimineel wordt behandeld
-de dader geen Oosterwijer was
-de dader een blanke was
-er nooit incidenten zijn geweest in die wannabe ghetto
-dit nieuws op CNN, BBC en Aljazeera is geweest?

Zolang ik geen bewijs zie, vind ik dit roddelblad"feiten"..

broodrooster
18-09-08, 13:36
Feiten zijn pas feiten als ze bewezen zijn. Waar is het bewijs dat
-de hele volkswijk als crimineel wordt behandeld
-de dader geen Oosterwijer was
-de dader een blanke was
-er nooit incidenten zijn geweest in die wannabe ghetto
-dit nieuws op CNN, BBC en Aljazeera is geweest?

Zolang ik geen bewijs zie, vind ik dit roddelblad"feiten"..

Het is andersom; bewijs jij de aantijgingen.

broodrooster
18-09-08, 13:37
De aanklager moet bewijzen hebben.

Julien
18-09-08, 14:04
Het is andersom; bewijs jij de aantijgingen.

http://www.google.com/search?q=oosterwei&rls=com.microsoft:nl:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GZHZ

Geef jij nou maar bronnen die het tegendeel beweren van deze hele nieuwslijst...
Want zolang jij niet met tegenbronnen komt, vind ik de ophef over deze wijk meer dan terecht

broodrooster
18-09-08, 14:18
http://www.google.com/search?q=oosterwei&rls=com.microsoft:nl:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GZHZ

Geef jij nou maar bronnen die het tegendeel beweren van deze hele nieuwslijst...
Want zolang jij niet met tegenbronnen komt, vind ik de ophef over deze wijk meer dan terecht

je kan 300x bullshit aanhalen maar het blijft dezelfde bullshit.

broodrooster
18-09-08, 14:25
kom met historische berichten over oosterwei en buschauffeurs!

broodrooster
18-09-08, 14:26
-de dader een blanke was


dat is echt iets voor een racist om zich druk over te maken.

Julien
18-09-08, 14:53
kom met historische berichten over oosterwei en buschauffeurs!


Daar gaat het niet om. Het gaat om overlastveroorzakende jongeren. En daar kun je tientalle nieuwsberichten over vinden in die link die ik gegeven heb. Dus als je echt geinteresseerd bent, lees maar.

Nu graag jouw bronnen die het tegendeel bewijzen.

Julien
18-09-08, 14:56
dat is echt iets voor een racist om zich druk over te maken.

Oh alsjeblieft zeg. Ik maak me er geen seconde druk over dat jij het over blanke blonde mensen hebt. Van mij mag je, ik voel me toch niet aangesproken..

Maar je moet niet doen alsof ik er over begin. Jij hebt het er elke keer over.

broodrooster
18-09-08, 15:00
Daar gaat het niet om. Het gaat om overlastveroorzakende jongeren. En daar kun je tientalle nieuwsberichten over vinden in die link die ik gegeven heb. Dus als je echt geinteresseerd bent, lees maar.

Nu graag jouw bronnen die het tegendeel bewijzen.

Het gaat om niet meer dan 2 historische gebeurtenissen.

De berichten waar jij het over hebt zijn een herhaling van dezelfde bullshit van deze week die ik reeds ontkracht heb met een krantenbericht uit een goudse krant.

Julien
18-09-08, 16:17
Het gaat om niet meer dan 2 historische gebeurtenissen.

De berichten waar jij het over hebt zijn een herhaling van dezelfde bullshit van deze week die ik reeds ontkracht heb met een krantenbericht uit een goudse krant.

Dat krantenbericht van jou ontkracht echt totaal niets. Het enige wat genuanceerd wordt, is de omgeving waar 1 incident gebeurd is. That's all.
En in die link van mij worden zeer veel verschillende incidenten opgesomd.

broodrooster
18-09-08, 18:17
Dat krantenbericht van jou ontkracht echt totaal niets. Het enige wat genuanceerd wordt, is de omgeving waar 1 incident gebeurd is. That's all.
En in die link van mij worden zeer veel verschillende incidenten opgesomd.

Je tikt woordjes in op google en drukt op Enter en waant je rijk..je denkt dat je meer weet dan degene die aan het hoofd staat van de goudse politie; de goudse burgemeester.

mark61
18-09-08, 18:59
Het onterecht en collectief bestraffen van een hele volkswijk door Connexxion en het collectief belasteren van een hele volkswijk tot criminelen tot aan het Al Jazeera nieuws staan er tegenover.

Dan moet je bij al-Jazeera klagen. Waarom klaag je hier? Ik denk niet dat hier journalisten van al-Jazeera prikken.

broodrooster
19-09-08, 08:40
Dan moet je bij al-Jazeera klagen. Waarom klaag je hier? Ik denk niet dat hier journalisten van al-Jazeera prikken.

Mag ik dat ook doen bij de wegenwacht?

mark61
19-09-08, 11:23
Mag ik dat ook doen bij de wegenwacht?

Je gaat je gang maar. Al weet ik niet waar het op slaat. Maar dat heb ik wel vaker met jouw priksels.