PDA

Bekijk Volledige Versie : PvdA op jacht naar de kiezer?



1973Tanger
20-09-08, 22:49
Vandaag kwam ik bij toeval op een bijeenkomst van de PvdA in de wijk waar ik woon terecht. Het voltallige PvdA top was met o.a. Ronald Plasterk, Aboutaleb, Ella Vogelaar, Jet Bussemaker, als bewindvoerders en Kamerleden zoals Staf Depla, Mariëtte Hamer, Diederik Samsom en Kamervoorzitter Gerdi Verbeet en last but not least stadsdeel medebewoner en partijleider Wouter Bos rijkelijk aanwezig. Ik heb de gelegenheid genomen om mijn teleurstelling in de PvdA in een discussie daar goed onder woorden te brengen. Het thema van de bijeenkomst was namelijk `een goede buur(t).´ Een buurt waar in de afgelopen landelijke verkiezingen de meeste proteststemmen richting de PVV gingen. Achteraf had ik mijn zorgen daaromtrent nogmaals aan Wouter nadrukkelijk kenbaar gemaakt, met het verzoek meer zijn best te mogen doen de burger oprechte vertrouwen en perspectief te bieden. Tot mijn grote verassing dook stadsdeelvoorzitter van Slotervaart Ahmet Marcouch ook op en dat ik deze kans niet voorbij heb willen laten gaan (gezien het feit ik over hem denk), heeft hij dan ook expliciet zonder blad voor mijn mond gemerkt. Samengevat heeft de PvdA mij nog steeds niet kunnen overtuigen dat kiezers daar in goede handen zijn. Ik vond het wel tekenend van de hele PvdA dat Aboutaleb mij na afloop ontweek en Ronald Plasterk niet verder in wou gaan op mijn grote zorgen inzake zorgleerlingen op het basisonderwijs, die ondanks aantoonbare leerachterstanden alsnog aan hun eigen lot worden overgelaten. Hij verwees me daarvoor natuurlijk naar Sharon Dijksma.

Bar
21-09-08, 10:22
Als je daar net zulke wartaal hebt uitgeslagen, kan ik mij voorstellen dat ze evasief gedrag vertoonden.

knuppeltje
21-09-08, 10:40
Hij verwees me daarvoor natuurlijk naar Sharon Dijksma.

En wat zei Sharon?
Dat lijkt me best een aardige tante om een aangenaam uurtje mee te keuvelen. :hihi:

1973Tanger
21-09-08, 11:15
Als je daar net zulke wartaal hebt uitgeslagen, kan ik mij voorstellen dat ze evasief gedrag vertoonden.


Welke 'wartaal' dan? Gasten zoals jij zouden nergens nooit aan bod komen.

1973Tanger
21-09-08, 11:15
En wat zei Sharon?
Dat lijkt me best een aardige tante om een aangenaam uurtje mee te keuvelen. :hihi:

Ze was er helaas niet.

knuppeltje
21-09-08, 14:09
Ze was er helaas niet.

Das jammer dan, met haar kun je wel lachen denk.

1973Tanger
21-09-08, 14:19
Das jammer dan, met haar kun je wel lachen denk.

Da's waar, had haar echter wel kort meegemaakt tijdens het 'Attaqwa debâcle'.

Julien
21-09-08, 15:24
Ze was er helaas niet.

Zat ze whoppers te eten bij de Burger King? :hihi:

1973Tanger
21-09-08, 15:32
Zat ze whoppers te eten bij de Burger King? :hihi:


Plasterk wist oprecht niet wat hij met mijn verhaal aanmoest. Hij vertelde dat hij maar algemeen leider op het departement was en dat hij twee staatssecretarissen had, de een voor het basisonderwijs (Sharon) en de andere voor het voortgezetonderwijs (...), die er meer als hem vanaf wisten. Maar ik heb zijn kaartje gekregen voor het geval ik vragen had die hij wel kan beantwoorden.

knuppeltje
21-09-08, 20:02
Plasterk wist oprecht niet wat hij met mijn verhaal aanmoest.

Tja, dat weten wij hier dikwijls ook niet. :hihi:

1973Tanger
22-09-08, 00:44
Voor de goede orde is dit trouwens de link waar het allemaal heeft plaatsgevonden, precies tegenover het huis waar ikzelf woon en dat ik altijd een grote bek heb, kon ik zo'n kans natuurlijk niet voorbij laten gaan:


http://www.pvda.nl/renderer.do/menuId/200006406/clearState/true/sf200006406/returnPage/200006406/itemId/220324719/pageId/200006510/instanceId/37907/

Klik op PvdA politici in de buurt in het venster rechts.

1973Tanger
22-09-08, 00:51
Voor de goede orde is dit trouwens de link waar het allemaal heeft plaatsgevonden, precies tegenover het huis waar ikzelf woon en dat ik altijd een grote bek heb, kon ik zo'n kans natuurlijk niet mislopen:


http://www.pvda.nl/renderer.do/menuId/200006406/clearState/true/sf200006406/returnPage/200006406/itemId/220324719/pageId/200006510/instanceId/37907/


Fuck, ik zie dat die link al verlopen is. Het was op zaterdag 20 september locatie muziekschool Noord, alkmaarstraat 10 Amsterdam Noord. Wist zelf niet eens dat het een landelijke campagnedag was. O ik merk nu pas dat je toch op bovenstaande link bij PvdA politici in de buurt moet klikken.

1973Tanger
22-09-08, 01:17
Waar ik mij aan erger is dat veel politici m.n. liberale graag willen meeliften aan het handje van Wilders. Allemaal veel ruis en gruis terwijl gemakshalve wordt vergeten dat het absoluut onmogelijk is om eventueel beleid specifiek op een bevolkingsgroep te richten. Maar het blijft er helaas bij talloze onozelen alsmaar als zoete koek in te gaan.