PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlandse 9-11 net op tijd voorkomen!!



Mark
26-09-08, 09:47
Terreurverdachten uit KLM-toestel gehaald
Uitgegeven: 26 september 2008 10:12
Laatst gewijzigd: 26 september 2008 10:43

SCHIPHOL - De Duits grenspolitie heeft vrijdagochtend om 06.55 twee passagiers van een KLM-toestel aangehouden op het vliegveld van Keulen. Dat heeft een woordvoerster van de KLM vrijdag gezegd.

De twee personen wilden aanslagen plegen. Dat heeft een woordvoerder van de Duitse politie gezegd.

De mannen waren al aan boord van het toestel, dat klaar stond om naar Schiphol te vertrekken. Na de arrestatie van de twee verdachten, moesten alle passagiers het vliegtuig tijdelijk verlaten.

Na controle van de cabine, mochten de reizigers terug. Het KLM-toestel kon daarna met een vertraging van ruim een uur alsnog naar Amsterdam vertrekken.

Somaliërs

De twee mannen werden al maanden in de gaten gehouden. Volgens de Duitse nieuwssite Bild gaat om een Somaliër van 23 jaar en een 24-jarige Duitser van Somalische afkomst. Er zou nog gezocht worden naar een derde verdachte.

In de woning van de mannen heeft de politie een afscheidsbrief gevonden. De twee opgepakte mannen zouden in de heilige oorlog willen sterven.

Mark
26-09-08, 09:48
Welk gebouw denken jullie dat ze zouden zijn ingevlogen?

duende
26-09-08, 09:56
Welk gebouw denken jullie dat ze zouden zijn ingevlogen?

de Nederlandse bank mag ik hopen. Of het nieuwe theater van Joop van Elende.

Witte78
26-09-08, 09:58
Welk gebouw denken jullie dat ze zouden zijn ingevlogen?

Uuh gezien de titel van dit bericht zal het wel het WTC in amsterdam zuid zijn?

Joesoef
26-09-08, 10:10
De twee opgepakte mannen zouden in de heilige oorlog willen sterven.


Waar is die heilige oorlog?

Mark
26-09-08, 10:13
Ik denk het nationale nederlanden gebouw in rotterdam!

Mark
26-09-08, 10:14
Waar is die heilige oorlog?

overal waar de koefar nog leeft Joessoef duhhhhhhhhh

naam
26-09-08, 10:15
overal waar de koefar nog leeft Joessoef duhhhhhhhhh


Waarom dan helemaal naar NL? Het NN gebouw vind ik overigens wel mooi, kom er vaak, nee werk er niet.

StevieK
26-09-08, 10:59
Ik denk dat ze het op Madurodam gepland hebben, want dan hebben ze in 1 klap alle belangrijke gebouwen vernietigd.

StevieK
26-09-08, 11:02
Trouwens er worden weer nieuwe maagden gevraagd, want er zijn tegenwoordig meer zelfmoordenaars die de heilige oorlog verklaren dan een aanbod van maagden. Die als beloning moet dienen nadat ze zichzelf opgeblazen hebben

Joesoef
26-09-08, 12:07
Waarom dan helemaal naar NL? Het NN gebouw vind ik overigens wel mooi, kom er vaak, nee werk er niet.



Ze waren op doorreis (transit) Amsterdam was slecht een tussenstop. Helaas, we zijn een niets betekenend landje.

super ick
26-09-08, 13:38
Trouwens er worden weer nieuwe maagden gevraagd, want er zijn tegenwoordig meer zelfmoordenaars die de heilige oorlog verklaren dan een aanbod van maagden. Die als beloning moet dienen nadat ze zichzelf opgeblazen hebben

Druiven bedoel je?

duende
26-09-08, 13:54
Trouwens er worden weer nieuwe maagden gevraagd, want er zijn tegenwoordig meer zelfmoordenaars die de heilige oorlog verklaren dan een aanbod van maagden. Die als beloning moet dienen nadat ze zichzelf opgeblazen hebben
Een Turkse collega vertelde mij eens dat alle mooie vrouwen naar de hel gaan.
Dat verklaart misschien wel waarom alle vrouwen in de hemel maagd zijn.
Ben je dus als "vrijheidsstrijder" mooi aangezwengeld als je ontdekt dat Fati een boggel en een hazelip heeft.

Joesoef
26-09-08, 14:44
Een Turkse collega vertelde mij eens dat alle mooie vrouwen naar de hel gaan.
Dat verklaart misschien wel waarom alle vrouwen in de hemel maagd zijn.
Ben je dus als "vrijheidsstrijder" mooi aangezwengeld als je ontdekt dat Fati een boggel en een hazelip heeft.



eea zet jouw 'sig' in een ander daglicht.

Al Sawt
26-09-08, 15:43
Ik denk het nationale nederlanden gebouw in rotterdam!

Inspiratie van cover van HP/detijd?

super ick
26-09-08, 18:40
Zo zie je maar weer eens hoe de media jullie bespeelt.
Ze vergroten alles uit met een vergrootglas.
Met een beetje fantasie erbij.
Ik bedoel een berg fantasie erbij.
Destijds hebben ze in frankrijk ook gelukkig en false flag operatie voorkomen.
Dan horen we niet zoals dit nep terreurdaadje.
Toen was het ook een moslim die in opdracht van de geheime dienst een terreurdaad moest plegen.
Hij kreeg spijt ervan en melde zich bij de franse politie.
Dat hoor je dus niet wijd verspreid.
Dat zit alweer in een doofpot.
Operatie gladio bestaat nog steeds.
Zaai zoveel mogelijk angst en ze drukken elke wetgeving erdoor.

9-11 was een inside job.
Deze zogenaamde mediabericht kan van alles zijn.
Ze konden ook na afghanistan willen gaan.
Of misschien is het allemaal wel fantasie.

Wees allemaal maar bang en geef al je privacy maar op.

Elvis leeft ook nog! :hihi::hihi:

super ick
27-09-08, 09:14
Nog een paar docu's,die wij dus niet te horen krijgen.

Fabled Enemies (Super High Quality, full movie) (http://video.google.nl/videoplay?docid=-2144933190875239407&hl=nl)


YouTube - Zero: An Investigation Into 9-11 - part 1 (http://www.youtube.com/watch?v=O-YqET96OO0&feature=related)

De Derde Toren (http://video.google.nl/videoplay?docid=-760387801873040542)

YouTube - USA False flag terrorists Mossad 911 Jews celebrate success (http://www.youtube.com/watch?v=IfbOJIyW69k&feature=related)


Als je deze gezien heb,graag nog een keer je antwoord of elvis ook nog leeft.

Dit is jou bewijs?

Morosian
27-09-08, 09:18
9-11 was een inside job.

De 9/11 complot-theorieaanhangers verschillen niet veel van doorsnee gelovigen; ze willen het zo graag geloven dat er niets, maar dan ook niets hun ooit zal overtuigen van het tegendeel. Niets. Ook niet de deze maand gepubliceerde resultaten van wetenschappelijk onderzoek naar de eigenschappen van staal bij temperaturen die veel lager zijn dan het officiële smeltpunt bijvoorbeeld (http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7607473.stm).

Immers, als je eenmaal in een complot gelooft, dan is alles dat het probeert te ontkrachten deel van dat complot. Discussiëren met complot-theorieaanhangers is dan ook net zo zinloos als het discussiëren met gelovigen - bewijslast voor het tegendeel is bij voorbaat onjuist.

Overigens heb ik gehoord dat die afscheidsbriefjes van de twee Somaliërs geschreven zijn door Elvis, die onlangs al op een terras in een karaoke-bar in Duitsland gesignaleerd was.

Morosian
27-09-08, 09:49
Waarom durven ze eigenlijk niet het echte officiele verhaal na buiten te brengen.

Dat is dus precies wat ik bedoel. Waarom ben je niet net zo bevlogen op zoek naar bewijs voor het onzichtbare opperwezen waarin je ongetwijfeld gelooft? Kan het wellicht zijn dat je simpelweg graag gelooft in dingen die er niet zijn?

Zeg eens eerlijk: dat wetenschappelijke staalonderzoek, dat geloof je niet he?

Witte78
27-09-08, 12:04
Olive Yao

Dank je.

Laten wij er maar gewoon nuchter tegen aan kijken.
Nemen ze ons tenminste niet zo makkelijk in de maling,zoals ze dat wel doen bij de rest.

Er zijn aardig wat mensen die niet in de officiële lezing geloven hoor. Ik denk een stuk meer dan je denkt. Maar buiten dat, het meeste "bewijs" dat wordt aangevoerd om het officiële verhaal te ontkrachten, wijst er helemaal niet op dat het een inside job was. Er zijn zoveel verklaringen mogelijk.

Persoonlijk denk ik dat er wel een (gering) aantal mensen zijn geweest op belangrijke posities die er van af wisten. Maar ik geloof niet dat het is gedirigeerd door de regering. Dat er op de achtergrond meer speelde dan ons is verteld wil ik wel geloven.

1973Tanger
27-09-08, 12:12
Terreurverdachten uit KLM-toestel gehaald
Uitgegeven: 26 september 2008 10:12
Laatst gewijzigd: 26 september 2008 10:43

SCHIPHOL - De Duits grenspolitie heeft vrijdagochtend om 06.55 twee passagiers van een KLM-toestel aangehouden op het vliegveld van Keulen. Dat heeft een woordvoerster van de KLM vrijdag gezegd.

De twee personen wilden aanslagen plegen. Dat heeft een woordvoerder van de Duitse politie gezegd.

De mannen waren al aan boord van het toestel, dat klaar stond om naar Schiphol te vertrekken. Na de arrestatie van de twee verdachten, moesten alle passagiers het vliegtuig tijdelijk verlaten.

Na controle van de cabine, mochten de reizigers terug. Het KLM-toestel kon daarna met een vertraging van ruim een uur alsnog naar Amsterdam vertrekken.

Somaliërs

De twee mannen werden al maanden in de gaten gehouden. Volgens de Duitse nieuwssite Bild gaat om een Somaliër van 23 jaar en een 24-jarige Duitser van Somalische afkomst. Er zou nog gezocht worden naar een derde verdachte.

In de woning van de mannen heeft de politie een afscheidsbrief gevonden. De twee opgepakte mannen zouden in de heilige oorlog willen sterven.

Het waren Somaliërs op doorvlucht naar Afrika.

Koala64
27-09-08, 12:54
Het waren Somaliërs op doorvlucht naar Afrika.

Naar een trainingskamp toch?

1973Tanger
27-09-08, 15:44
Naar een trainingskamp toch?


Dat is niet met zekerheid vast te stellen. Immers ligt Somalië gewoon in Afrika.

Koala64
27-09-08, 17:46
Dat is niet met zekerheid vast te stellen. Immers ligt Somalië gewoon in Afrika.

Volgens mij was het wel redelijk duidelijk dat de twee niet verwachtten terug te keren. Ze hadden immers afscheidsbrieven geschreven.

Ze gingen dus niet zomaar 'naar Afrika'. :D

1973Tanger
27-09-08, 17:52
Volgens mij was het wel redelijk duidelijk dat de twee niet verwachtten terug te keren. Ze hadden immers afscheidsbrieven geschreven.

Ze gingen dus niet zomaar 'naar Afrika'. :D

Maar beste Koala64 toch, wie wil er nou in Duitsland blijven wonen en achterblijven? Blijkbaar zijn ze afgeschrikt door die neo-nazis in Keulen recentelijk?

Koala64
27-09-08, 18:32
Maar beste Koala64 toch, wie wil er nou in Duitsland blijven wonen en achterblijven? Blijkbaar zijn ze afgeschrikt door die neo-nazis in Keulen recentelijk?

Zo geschrokken dat ze meteen maar testamentje schreven.
Zou kunnen. :o

StevieK
28-09-08, 05:22
Witte 78.

Dat inside job term is dan een benaming.
Ik kan beter spreken van een outside job.
Iedereen denkt dat de VS onafhankelijk is en een democratie.
Dat is een wassen neus.

Ik kan nu een heel verhaal gaan vertellen over de VS en europa.
Ik hou het gewoon simpel.
Geld is de macht.
En wie het geld controleert,controleert de politiek.
De echte meesters van de VS zijn lieden als de Rotshilds,Rockefellers,JP-morgan,warburgs en nog vele andere inteelt familie's.


De wereld wordt geregeerd door het Goudenkalf , Geld regeert de wereld, het maakt niet uit waar ter wereld. De werkelijk machthebbers zijn de grote geldbezitters. Bush is maar slechts een marionet. De afgevaardigden vanuit de gehele wereld komen een paar keer per jaar bij elkander inclusief een paar rijke oliesjeiks, medengenloze figuren die alleen maar in werkelijkheid het Gouden Kalf aanbidden, zij hebben de touwtjes in handen, zij bepalen wat er gebeurd. Zij zijn niet begaan net het leed van de mensen, alleen begaan met hun zelf en hun vastgoed. Zij creeeren de armoede, zij bepalen waar en wanneer er oorlog komt, zij bepalen de koersen.
Oorlogen , slechte econische toestanden is nodig om vanuit een diepdal weer op de top van de berg te komen. Wij zijn slechts nog kleiner dan een mier als je vergelijkt dat de werklijke machthebbers de die omvang van een olifant hebben.
Het gehele verloop in de geschiedenis is net als de zaag tanden, de daling kan heel snel gaan en de stijging duurt een hele lange tijd.

Ik kan helaas de bron niet meer achterhalen, maar heb het ooit op Internet tegengekomen.

Nu zitten we elkander hier op het forum aftezeiken, mensen we hebben toch geen invloed op wat er in de wereld gebeurd, neen niemand van onze laag in de bevolking kan dit veranderen. Natuurlijk discuzeuren is leuk, maar laten we dan wel de bal en niet de man spelen.

Betreft 9/11 , het is maar wat je Geloven wilt, met de huidige stand van de techniek kan de media je aan alle kanten beliegen. Zo kan je acteurs in huren om maar te zeggen wat jij moet geloven. Ook dat stukje op BBC waarin al live verslag wordt gemeld dat de Twin Towers gevallen zijn, terwijl op de achtergrond nog niets te zien is, dat kan als je een shot van een paar minuten geleden in repeat gebruikt als achtergrond, slordig van de regiseur als je dan nog steeds het zelfde oude shot gebruikt op het moment dat de twin towers gaan. Nu kan je hier een heel verhaal aan ophangen. Terwijl mijn analyze ook waar kan zijn.
Complot theorieen kunnen ook gemaakt worden door mensen die daar zelf beter van worden. Of aan iemand hekel hebben. Vooral in Amerika waar alles maar al te graag klakkeloos gelooft wordt.
Als ik met een complottheorie heel veel geld ( en aanbidder van het gouden kalf ben) kan verdienen, nou dan weet ik het nog niet. Dat is allemaal mogelijk vanwege de persvrijheid.
Zou ik in/over de machthebbers in Iran een complot theorie willen maken en ik heb voldoende beeld materiaal en ik zou dit publiekelijk willen maken, ik denk niet dat ik dat overleef.

Witte78
28-09-08, 08:05
Als ik Rotshilds intik in google zijn ongeveer de eerste 20 hits posts van Tamso (dan wel onder verscheidene namen, maar de stijl verklapt het)

Mijn theorie: Tamso is ingehuurd door de ware machthebbers om zoveel mogelijk verwarring en onzin op internet te plaatsen, zodat het schaapjesvolk nooit zal achterhalen wat hun ware identiteit is.

Nido
28-09-08, 08:11
Fake shit.

John2
28-09-08, 08:30
Welk gebouw denken jullie dat ze zouden zijn ingevlogen?

:zweep:Breng ze nou niet op een idee!

Maar begrijp nu waarom ik een half uur het rond gecirkeld boven duitsland voor we mochten landen

Witte78
28-09-08, 10:38
Dat mijn naam veelvuldig voorkomt,is omdat deze website niet de enigste is waar ik post.


Het is vooral omdat je die naam structureel verkeerd schrijft.

Maar even serieus, natuurlijk zijn er een aantal mensen op de achtergrond die meer invloed hebben dan goed is. Echter doen die complottheorieën het voorkomen dat ze alles voor het zeggen hebben. Wat er ook gebeurd, men verzint wel weer en reden waarom het gunstig is voor die lui. In de werkelijkheid spelen er veel meer belangen een rol, en heeft niemand de werkelijke macht. Het is niet zo zwart-wit. Buiten dat is de manier waarop je het brengt helemaal verkeerd. Je zegt dat je mensen wil wakkerschudden, maar het merendeel zal je voor gek verklaren. Je komt met veelte veel speculatief "bewijs". Hou het bij de feiten en men zal je een stuk serieuzer nemen.

StevieK
28-09-08, 11:18
Daarom zal ik me niet verder opwinden over het leven, ik ben op aarde met niets gekomen en zal ook met niets weggaan. Ik probeer te leven volgens de regels van de wet, dan loop ik verder ook niemand in de weg en probeer gewoon van het leven te genieten.

Dat bedoel ik ook op Forums , ik schrijf best wel op enkele forums, daarbij speel ik de bal en niet de persoon. En als ik dan toch persoonlijk aangevallen wordt dan stop ik een tijdje op het forum, want het heeft tenslotte toch geen nut, alleen de forum databanken lopen vol.

Kopje Koffie drinken bij de Rotshilds zit er ook niet in.

Mark
28-09-08, 11:41
Is er een site waar je kan solliciteren bij die Rothschildt? Klinkt als een mooie carriere! :)

mark61
28-09-08, 11:43
Is er een site waar je kan solliciteren bij die Rothschildt? Klinkt als een mooie carriere! :)

Alleen als je de naam correct kan spellen: http://www.rothschild.com/careers/

Mark
28-09-08, 11:46
Alleen als je de naam correct kan spellen: http://www.rothschild.com/careers/


cool!!!!!

Lekker meewerken aan de wereld in bedwang houden :D

mark61
28-09-08, 11:49
cool!!!!!

Lekker meewerken aan de wereld in bedwang houden :D

Je moet wel crypto-joods zijn, denk ik. :hihi: Tamso zal je wel kunnen adviseren.

Mark
28-09-08, 11:52
Je moet wel crypto-joods zijn, denk ik. :hihi: Tamso zal je wel kunnen adviseren.

Maar even serieus, het enige echte complot om de wereld over te nemen is natuurlijk het islamitische complot met hun handlangers hier in Nederland die ons willen koloniseren. En dan proberen de aandacht af te leiden door een onschuldige bankier in kwaad daglicht te stellen :zweep:

Mark
28-09-08, 11:53
Je moet wel crypto-joods zijn, denk ik. :hihi: Tamso zal je wel kunnen adviseren.

Ik word gewoon een meeloper, zeg maar een moderne variant van de oekraiense concentratiekamp bewaarder.

mark61
28-09-08, 12:02
Maar even serieus, het enige echte complot om de wereld over te nemen is natuurlijk het islamitische complot met hun handlangers hier in Nederland die ons willen koloniseren. En dan proberen de aandacht af te leiden door een onschuldige bankier in kwaad daglicht te stellen :zweep:

Geslepen inderdaad. Terwijl wij allang weten dat de wereld wordt bestuurd vanuit een kelder ergens in R'dam centrum. Jij kent ZS' chickie toch zeker wel? Jij zit gebakken!

Morosian
29-09-08, 07:17
witte 78.

Wat je zegt over dat niemand de werkelijke macht heeft.
Als de koning nu al onschendbaar is en dat soort lieden boven de koning staan.
Dat wij niks te zeggen is nu wel duidelijk.
Ze walsen gewoon over de bevolking heen.
En of je me serieus neemt of niet.
Dat is niet aan mij om dat te beoordelen.
Je onderzoekt het,of je doet het niet.
Rest my case.

Is er.
Nog een.
Rationele reden.
Om elke zin.
Op een nieuwe.
Regel te beginnen.
Of is het.
Net zo ongefundeerd.
Als die complot-theorieën.
Van je?

super ick
29-09-08, 09:49
Is er.
Nog een.
Rationele reden.
Om elke zin.
Op een nieuwe.
Regel te beginnen.
Of is het.
Net zo ongefundeerd.
Als die complot-theorieën.
Van je?

Je praat tegen machines.
Iedereen is al vermoord.
Alleen wij leven nog.
Bliep.

John2
29-09-08, 10:03
Je praat tegen machines.
Iedereen is al vermoord.
Alleen wij leven nog.
Bliep.

:hihi:

Witte78
29-09-08, 10:42
witte 78.

Wat je zegt over dat niemand de werkelijke macht heeft.
Als de koning nu al onschendbaar is en dat soort lieden boven de koning staan.
Dat wij niks te zeggen is nu wel duidelijk.
Ze walsen gewoon over de bevolking heen.
En of je me serieus neemt of niet.
Dat is niet aan mij om dat te beoordelen.
Je onderzoekt het,of je doet het niet.
Rest my case.

Het probleem is dat al jouw bewijzen dat die rijke families boven de "koning" staan (tegenwoordig democratie) allemaal speculatief zijn. Klein en simpel voorbeeldje, je claimt dat ze 500 biljoen aan vermogen bezitten. De redenatie die er achter zit zou mij ook multi miljardair maken. Feit is dat ik maar een arme sloeber ben (relatief dan). De hele redenering is zo lek als een mandje. Wat er over blijft is niets meer dan geloof. Ik hou het liever bij feiten die we kunnen nachecken. Trouwens, dat je niet serieus genomen wordt is geen mening, maar een constatering.

Witte78
29-09-08, 12:26
Witte 78.

Ook voor jouw geld hetzelfde.

Je weet niet eens de geschiedenis van europa en hoe dat tot stand is gekomen.
Weet je wel hoe de economie tot stand is gekomen met zijn industrieen.
Zoek even uit wie dat tot stand heeft gebracht.
Of wie de FED heeft over genomen in 1913.
En dit zijn geen speculatie's.
Dit is iets wat je niet weet.
Wat je dus nooit hoort en erover gelezen heb.
En 1 bladzijde lezen erover is niet voldoende.

Wat je nu doet past precies binnen het profiel van een complottheorist. Vanuit het niets doe je allerlei aannames van wat ik wel of niet weet, daarna presenteer je ze als feiten. Je kan wel begrijpen dat ik hier niet op in ga.

Morosian
29-09-08, 12:26
Witte 78.

Ook voor jouw geld hetzelfde.

Wat heeft zijn geld ermee te maken?

Morosian
29-09-08, 12:43
Morosian

Je weet niet eens wat een complot is.
Weet je de waarheid wel over de geschiedenis.
Leer dat eens eerst en kom dan terug met je argumentatie wat een complot is.

Iedereen denkt dat.
Elvis dood is.
Maar gelukkig gelooft niet.
Iedereen alles wat door.
De media en de overheid ge-.
Roepen wordt.
Zijn zogenaamde.
Dood is in scene gezet.
Elvis leeft en daar zijn.
Ontelbare bewijzen.
Voor.

Dat is een complot.

Elvis is alive. (http://elvis-lives.8m.com/iselvisalive.html)

Witte78
29-09-08, 12:51
witte 78.

Je geeft een paar zinnentjes dat ik een complottheorist ben.
Dat mijn feiten niet kloppen.
Maar je onderbouwt zelf niks.
Inderdaad complotter versus debunker.
Complotter=onderzoeker.
Debunker= struisvogel.

Ik zeg nergens dat je een complottheorist bent, ik zeg alleen dat je hetzelfde gedrag vertoont. Ik onderbouw het met de constatering dat je allerlei uitspraken over mij doet terwijl je daar helemaal niks van af weet. Onderbouw eerst maar eens die beweringen die je doet, daarna praten we verder.

Morosian
29-09-08, 12:55
Ik zeg nergens dat je een complottheorist bent, ik zeg alleen dat je hetzelfde gedrag vertoont. Ik onderbouw het met de constatering dat je allerlei uitspraken over mij doet terwijl je daar helemaal niks van af weet. Onderbouw eerst maar eens die beweringen die je doet, daarna praten we verder.

Volgens mij is hier sprake van een complot in wording tegen tamso.

H.P.Pas
29-09-08, 13:00
Morosian

Het gaat nergens meer over nu.
Op naar het volgende draadje.

Integendeel.
Het gaat nergens méér over nu.

super ick
29-09-08, 15:18
Ik zeg dus dat 9-11 een in/outside job was.



Laat de burgermeester van Amsterdam er buiten.