PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Moslim' jongens zijn hypocriet

Lai_Fessia
28-09-08, 17:28
Hoi allemaal,

Ik heb hier een wel heeeeeeel erge topic waarvan ik wil weten wat de dames denken en van de jongens wil weten waarom ze zo zijn, zonder die smoesjes van hormonen, 'ik ben een jongen', etc.

paar voorbeelden die ik zo hypocriet vind:
- is dat jongens met meisjes 'dingen' doen en als ze trouwen moet hun vrouw wel een maagd zijn.
- hij elke 'chick' versierd, maar zodra iemand zijn zusje versiert diegene in elkaar slaat
- Altijd de baas wil zijn en dat zijn vrouw moet gehoorzamen en het enige recht van een vrouw is het aanrecht.
- als hij getrouwd is toch nog op 'jacht' gaat voor een slippertje

En ik weet ook wel dat niet alle jongens zo zijn, maar de meerderheid wel. Deze topic is niet bedoeld om grappig te zijn of iets dergelijks, maar het is meer om te begrijpen waarom velen zo zijn en of ik de enige ben die ze hypocriet vind. ik hoop op deze manier antwoorden te krijgen, want mijn vrienden willen me geen antwoord geven, omdat dat altijd uitdraait op een verhitte discussie van mijn kant.

Beslama

elmahdi
29-09-08, 21:36
Beste Fasia,k weet niet veel om u,daarom houd k mn brieven kort en vriendelijk.
K ben namelijk marokkaanse jongeman 29 jaar,heb zwart haar,bruine ogen,ben 1.79 lang weeg 70 kg,en zie er verder goed uit.

Mocht mn intentie je een klein beetje gesproken te hebben,informeer mij,en k vertel u meer overmezelf.

Met vriendelijk groet,

Afz:Nabiel.

Can_I_Live?
30-09-08, 23:38
Ik denk niet dat dit een datingtopic was... nice try elmahdi :haha:

*Fouzia*
07-10-08, 00:02
er zijn weinig praktiserende moslims
dat is het.

Zeehond
07-10-08, 16:22
Hoi allemaal,

Ik heb hier een wel heeeeeeel erge topic waarvan ik wil weten wat de dames denken en van de jongens wil weten waarom ze zo zijn, zonder die smoesjes van hormonen, 'ik ben een jongen', etc.

paar voorbeelden die ik zo hypocriet vind:
- is dat jongens met meisjes 'dingen' doen en als ze trouwen moet hun vrouw wel een maagd zijn.
- hij elke 'chick' versierd, maar zodra iemand zijn zusje versiert diegene in elkaar slaat
- Altijd de baas wil zijn en dat zijn vrouw moet gehoorzamen en het enige recht van een vrouw is het aanrecht.
- als hij getrouwd is toch nog op 'jacht' gaat voor een slippertje

En ik weet ook wel dat niet alle jongens zo zijn, maar de meerderheid wel. Deze topic is niet bedoeld om grappig te zijn of iets dergelijks, maar het is meer om te begrijpen waarom velen zo zijn en of ik de enige ben die ze hypocriet vind. ik hoop op deze manier antwoorden te krijgen, want mijn vrienden willen me geen antwoord geven, omdat dat altijd uitdraait op een verhitte discussie van mijn kant.

Beslama

praat je uit eigen ervaring?

heb je veel ''moslimvrindjes'' gehad?

djelany
09-10-08, 01:02
Een moslim is iemand die zich aan de normen en waarde van de Islaam houdt , die de Qoran en de Sunnah volgt , die Godsvrees bezit , die alles doet om zijn Almachtige Schepper te behagen , er is een groot verschil tussen een praktiserende moslim of iemand die uit landscultuur achtergrond zichzelf een moslim noemt maar niks of bijna niks van de Qoran en de Sunnah van onze Profeet vzmh afweet en zodoende een slechte voorbeeld bewust of onbewust aan zijn mede mensen laat zien en een schande is voor de islaam en samenleving .

Lai_Fessia
20-10-08, 12:05
hoi allemaal,

bedankt voor de reacties. En inderdaad, dit is geen dating topic.
En nee, ik heb maar 2 vriendjes gehad die ik allebei gedumpt heb, omdat ze met me naar bed wilden, en zeiden dat hun vrouw geen maagd hoefde te zijn, en als hun zusje vrijwillig met iemand naar bed ging dan moest zij dat zelf weten. Wat ik dus niet geloofde! Dus wel een beetje uit eigen ervaring. Ik zie en hoor veel. Ik ga ook af en toe uit en dan zie ik die (soms getrouwde!)jongens gewoon met meisjes ergens naar toe gaan, of zitten ze zoenend op een kruk ofzo. Zie je ze de volgende dag en dan vertellen ze je in geuren en kleuren wat ze allemaal beleefd hebben met dat meisje. En dan nog het lef hebben om haar hoer te noemen!
en ja, zusje van een vriend van mij werd een keer versierd en hij ging helemaal door het lint. Vervelend, want hij versiert zelf ook.