PDA

Bekijk Volledige Versie : Turkse politie arresteert complete kerk



Marsipulami
29-09-08, 22:18
Turkse politie arresteert complete kerk

(Bron: Open Doors)
ANKARA (RKnieuws.net) - Turkije blijft de Europese Unie – waarvan ze lid wil worden – verzekeren dat het met de vrijheid van godsdienst in het land wel goed zit. De praktijk wijst echter regelmatig anders uit. Afgelopen weekend werden letterlijk alle bezoekers van een kerkdienst gearresteerd.

Het voorval vond plaats in het dorpje Cevizli in de provincie Artvin, in het noordoosten van het land. Daar bestormde de politie een kerk, terwijl er een dienst in volle gang was. De voorganger en alle 22 aanwezige gemeenteleden werden in de boeien geslagen en afgevoerd. Onder hen waren vrouwen en kinderen.

Volgens de Turkse krant Taraf, die in Istanboel verschijnt, werd de kerk geleid door een 33-jarige orthodoxe priester die enkele weken daarvoor vanuit Georgië naar Turkije was gekomen.

De para-militaire politie zag de priester vlak voor het begin van de kerkdienst in priesterlijk gewaad buiten, voor de kerk, staan. De politie vroeg versterking. Tegen de tijd dat die kwam was de kerkdienst al in volle gang. Dat was voor de politie geen beletsel om het gebouw te bestormen en alle aanwezigen op te pakken. Een ooggetuige vertelde later dat, op het moment van binnenkomst van de politie, de gemeente in gebed was.

Volgens de krant Taraf hadden dorpsbewoners de afgelopen tijd geklaagd over de kerk. De priester zou aan enkele kinderen bonbons hebben uitgedeeld en zou hebben getracht Bijbels te verspreiden in Cevizli.

1973Tanger
29-09-08, 22:56
Turkse politie arresteert complete kerk

(Bron: Open Doors)
ANKARA (RKnieuws.net) - Turkije blijft de Europese Unie – waarvan ze lid wil worden – verzekeren dat het met de vrijheid van godsdienst in het land wel goed zit. De praktijk wijst echter regelmatig anders uit. Afgelopen weekend werden letterlijk alle bezoekers van een kerkdienst gearresteerd.

Het voorval vond plaats in het dorpje Cevizli in de provincie Artvin, in het noordoosten van het land. Daar bestormde de politie een kerk, terwijl er een dienst in volle gang was. De voorganger en alle 22 aanwezige gemeenteleden werden in de boeien geslagen en afgevoerd. Onder hen waren vrouwen en kinderen.

Volgens de Turkse krant Taraf, die in Istanboel verschijnt, werd de kerk geleid door een 33-jarige orthodoxe priester die enkele weken daarvoor vanuit Georgië naar Turkije was gekomen.

De para-militaire politie zag de priester vlak voor het begin van de kerkdienst in priesterlijk gewaad buiten, voor de kerk, staan. De politie vroeg versterking. Tegen de tijd dat die kwam was de kerkdienst al in volle gang. Dat was voor de politie geen beletsel om het gebouw te bestormen en alle aanwezigen op te pakken. Een ooggetuige vertelde later dat, op het moment van binnenkomst van de politie, de gemeente in gebed was.

Volgens de krant Taraf hadden dorpsbewoners de afgelopen tijd geklaagd over de kerk. De priester zou aan enkele kinderen bonbons hebben uitgedeeld en zou hebben getracht Bijbels te verspreiden in Cevizli.

Ah ik dacht het al de aanwezigen in de Kerk, want een Kerk in de boeien slaan zou moeilijk gaan.

Sallahddin
29-09-08, 23:07
Ah ik dacht het al de aanwezigen in de Kerk, want een Kerk in de boeien slaan zou moeilijk gaan.

Grappig formulering inderdaad :

Turkse politie arresteert ....compleet kerk :

wat zielig voor die kerk !!! : moeilijk om die kerk in de boeien te slaan inderdaad ! :lol:

P.S.: Turkse politie gaat niet zomaar mensen arresteren, dacht ik :

vanwege hun geloof al dan niet ! :

Turkije is een soort "democratie" toch !!! : secularisme is daar de baas , geloof ik !!! : :lol:

Tja : het leger is de echt baas daar bij nader inzien !! :lol:



:zwaai:

1973Tanger
29-09-08, 23:11
Grappig formulering inderdaad :

Turkse politie arresteert ....compleet kerk :

wat zielig voor die kerk !!! : moeilijk om die kerk in de boeien te slaan inderdaad ! :lol:

P.S.: Turkse politie gaat niet zomaar mensen arresteren, dacht ik :

vanwege hun geloof al dan niet !

weet ik veel !

:zwaai:

Hou het maar op een samenzwering tussen leden van de Kerk onderling, gezien de priester enkele weken daarvoor vanuit Georgië naar Turkije overkwam.

Sallahddin
29-09-08, 23:16
Hou het maar op een samenzwering tussen leden van de Kerk onderling, gezien de priester enkele weken daarvoor vanuit Georgië naar Turkije overkwam.

De kerk is wereld bekend_befaamd met diens manipulaties, samenzweringnen , leugens , desinfo, propganda ...: jammer genoeg :

vooraal in zgn Islamitisch landen !

da's geen geheim !

:zwaai:

1973Tanger
29-09-08, 23:20
De kerk is wereld bekend_befaamd met diens manipulaties, samenzweringnen , leugens , desinfo, propganda ...: jammer genoeg :

vooraal in zgn Islamitisch landen !

da's geen geheim !

:zwaai:

Dit is dan ook nog een orthodoxe Kerk en omdat Turken niet zo van extremisten houden, kan je eigenlijk (volgens turkse begrippen) zeggen dat opgeruimd netjes staat.

Wortel
30-09-08, 06:52
Dit is dan ook nog een orthodoxe Kerk en omdat Turken niet zo van extremisten houden, kan je eigenlijk (volgens turkse begrippen) zeggen dat opgeruimd netjes staat.

Wilders had het niet beter kunnen zeggen.


De kerk is wereld bekend_befaamd met diens manipulaties, samenzweringnen , leugens , desinfo, propganda ...: jammer genoeg :
vooraal in zgn Islamitisch landen !
da's geen geheim !

Xenofobe warhoofd.

mark61
30-09-08, 08:29
P.S.: Turkse politie gaat niet zomaar mensen arresteren, dacht ik

Jij denkt wel vaker dingen. En vergist je dan deerlijk.

Turkije gaat hysterisch met zijn christenen om. Het is momenteel druk doende de laatste orthodoxen weg te pesten.

Witte78
30-09-08, 08:33
Het medeleven valt me wat tegen. Alles wijst er op dat christenen in Turkije het een stuk moeilijker hebben dan moslims hier.

The_Grand_Wazoo
30-09-08, 09:19
Grappig formulering inderdaad :

Turkse politie arresteert ....compleet kerk :

wat zielig voor die kerk !!! : moeilijk om die kerk in de boeien te slaan inderdaad ! :lol:

P.S.: Turkse politie gaat niet zomaar mensen arresteren, dacht ik :

vanwege hun geloof al dan niet ! :

Turkije is een soort "democratie" toch !!! : secularisme is daar de baas , geloof ik !!! : :lol:

Tja : het leger is de echt baas daar bij nader inzien !! :lol:



:zwaai:

Waar je om lacht is je eigen onbegrip van de taal. De 'kerk' kan slaan op zowel een instituut dat is georganiseerd rond een christelijke geloofsgemeenschap, als die gemeenschap zelf en ook het fysieke gebouw.

The_Grand_Wazoo
30-09-08, 09:24
Het medeleven valt me wat tegen. Alles wijst er op dat christenen in Turkije het een stuk moeilijker hebben dan moslims hier.

Je moet langzaam aan toch wel ervaren hebben dat de meeste moslims een gemankeerd superioriteitsgevoel hebben. Dat in Europesse landen een geloof mag worden uitgeoefend is hun goed recht (dat is het inderdaad ook). Dat zij mensen proberen te overtuigen dat het goed is moslim te worden (zeg maar geewoon: bekeren) is ook hun goed recht (dat klopt ook). Dat christenen dat zelfde wensen in moslimlanden, dat is niet rechtvaardig, want dat mag nou eenmaal niet. Daar moet je verder niet over na willen denken. Dat is zowiezo al een beginsel voor religies, maar de onwil tot kritisch ndenken over de eigen beginselen en uitgangspunten neemt bij de vele moslims die ik gesproken heb wel lachwekkende vormen aan.

super ick
30-09-08, 09:33
Hou het maar op een samenzwering tussen leden van de Kerk onderling, gezien de priester enkele weken daarvoor vanuit Georgië naar Turkije overkwam.

Jij hebt wel heel snel je (voor)oordeel klaar.
Daar waar je anders totaal omgedraaid reageert.
Principes van jou zijn overduidelijk eenrichtingverkeer.

Witte78
30-09-08, 09:51
Je moet langzaam aan toch wel ervaren hebben dat de meeste moslims een gemankeerd superioriteitsgevoel hebben.

Wat betreft moslims op deze site wel, maar de rest van de moslims die ik ken niet.

mark61
30-09-08, 10:04
Je moet langzaam aan toch wel ervaren hebben dat de meeste moslims een gemankeerd superioriteitsgevoel hebben. Dat in Europesse landen een geloof mag worden uitgeoefend is hun goed recht (dat is het inderdaad ook). Dat zij mensen proberen te overtuigen dat het goed is moslim te worden (zeg maar geewoon: bekeren) is ook hun goed recht (dat klopt ook). Dat christenen dat zelfde wensen in moslimlanden, dat is niet rechtvaardig, want dat mag nou eenmaal niet. Daar moet je verder niet over na willen denken. Dat is zowiezo al een beginsel voor religies, maar de onwil tot kritisch ndenken over de eigen beginselen en uitgangspunten neemt bij de vele moslims die ik gesproken heb wel lachwekkende vormen aan.

Je begrijpt natuurlijk wel dat dat ook door het historische machtsverschil komt. Christelijke gemeenschappen in islamitische landen werden door de toenemende invloed van Europese landen vaak plotseling voorgetrokken en kregen een soort beschermde superstatus. Dit geldt dan vooral voor het voormalige Osmaanse rijk.

In Algerije werden bijvoorbeeld in 1831 de meeste moskeeën opgeblazen of in gebruik genomen als ziekenhuizen etc.

Magoed, er prikken hier niet zoveel Algerijnen.

The_Grand_Wazoo
30-09-08, 10:09
Je begrijpt natuurlijk wel dat dat ook door het historische machtsverschil komt. Christelijke gemeenschappen in islamitische landen werden door de toenemende invloed van Europese landen vaak plotseling voorgetrokken en kregen een soort beschermde superstatus. Dit geldt dan vooral voor het voormalige Osmaanse rijk.

In Algerije werden bijvoorbeeld in 1831 de meeste moskeeën opgeblazen of in gebruik genomen als ziekenhuizen etc.

Magoed, er prikken hier niet zoveel Algerijnen.

Ja, dat begrijp ik wel. Ik heb nu ook al weer een beetje spijt van mijn geblaat. Maar als ik een reactie van Tanger hier lees en weet dat ook de Ais Ayt'en,, Illmatik's, Sahalladin's ed. zo denken dat wordt ik een beetje treurig en ga uit opwelling rare dingen roepen. Lost niets op. Moet toch maar eens tot tien leren tellen.

mark61
30-09-08, 10:16
Ja, dat begrijp ik wel. Ik heb nu ook al weer een beetje spijt van mijn geblaat. Maar als ik een reactie van Tanger hier lees en weet dat ook de Ais Ayt'en,, Illmatik's, Sahalladin's ed. zo denken dat wordt ik een beetje treurig en ga uit opwelling rare dingen roepen. Lost niets op. Moet toch maar eens tot tien leren tellen.

Oh het was geen kritiek hoor, meer een aanvulling.

Ik geef je verders volledig gelijk :hihi:

super ick
30-09-08, 13:05
Oh het was geen kritiek hoor, meer een aanvulling.

Ik geef je verders volledig gelijk :hihi:


Als gediplomeerd VMBO-er kan jij hem toch leren tot tien te tellen?:D

mark61
30-09-08, 13:51
Als gediplomeerd VMBO-er kan jij hem toch leren tot tien te tellen?:D

Bir, iki, üç...

Wortel
30-09-08, 15:25
Over het bekeren en het gristendom invoeren,heeft europa wel vaker mee te maken gehad.

Tweëentwintig personen inclusief vrouwen en kinderen en daar politieversterking bij aanvragen?! Precies zo kalkten ze hier in Rotterdam op de muren: "geen moskees op Zuid".

John2
30-09-08, 16:15
Het zou een mooie toekomst wezen met 1 god,die we allemaal kennen.
Zonder boek wel te verstaan.
Gewoon respect voor je naaste hebben en elkaar door dik en dun steunen.
In goede en slechte tijden.
Religie's maken meer kapot,dan ons lief is.
We kunnen het alleen maar dromen.

:duim: Zou inderdaad een uitkomst kunnen zijn!!!

Maar zijn er dan meerdere Goden? :D

John2
30-09-08, 16:25
Als ik hier de uitlatingen leest van het feest gejuich door het oppakken van Christenen in dat Turkeije en dit op een dag als vandaag.
Geeft mij toch een wrange nasmaak en doet mij inzien hoe bitter zoet kan zijn.
Ik dank in iedergeval deze Moslims voor het openen van mijn ogen en hoop dat zij nooit meer aankomen met het sprookje hoe vredelievend de Islam eigelijk wel niet is.
En dan de ontwetendheid van deze pubbers die het orthodox vergelijkt met extremistme.
Wens deze mensen dan ook geslaagd "suikerfeest" in de hoop dat uw mede geloofsgenoten u het licht kan doen zien.

Dank U.

1973Tanger
30-09-08, 16:27
Het medeleven valt me wat tegen. Alles wijst er op dat christenen in Turkije het een stuk moeilijker hebben dan moslims hier.


Hoezo? Naar Turkse begrippen is een dergelijke actie in Turkije heel normaal, want Turkije streeft naar een grote mate van seculariteit en daarbij worden doorgaans alle geloofsgemeenschappen op de korrel genomen. Wat ik daar zelf van vind is een ander.

1973Tanger
30-09-08, 16:30
Jij hebt wel heel snel je (voor)oordeel klaar.
Daar waar je anders totaal omgedraaid reageert.
Principes van jou zijn overduidelijk eenrichtingverkeer.


Ook voor jou geldt dat je deze actie eerst in turkse context moet bezien. Stel je eens voor dat het terroristen waren, of zijn die alleen van moslimmakelij?

John2
30-09-08, 16:35
Ook voor jou geldt dat je deze actie eerst in turkse context moet bezien. Stel je eens voor dat het terroristen waren, of zijn die alleen van moslimmakelij?

Stel dat dit gewone mensen waren.................

1973Tanger
30-09-08, 16:35
Je moet langzaam aan toch wel ervaren hebben dat de meeste moslims een gemankeerd superioriteitsgevoel hebben. Dat in Europesse landen een geloof mag worden uitgeoefend is hun goed recht (dat is het inderdaad ook). Dat zij mensen proberen te overtuigen dat het goed is moslim te worden (zeg maar geewoon: bekeren) is ook hun goed recht (dat klopt ook). Dat christenen dat zelfde wensen in moslimlanden, dat is niet rechtvaardig, want dat mag nou eenmaal niet. Daar moet je verder niet over na willen denken. Dat is zowiezo al een beginsel voor religies, maar de onwil tot kritisch ndenken over de eigen beginselen en uitgangspunten neemt bij de vele moslims die ik gesproken heb wel lachwekkende vormen aan.


Beter dat jij je uitlating herziet, gelukkig heb je dat al gedaan merk ik.

mark61
30-09-08, 16:37
Hoezo? Naar Turkse begrippen is een dergelijke actie in Turkije heel normaal, want Turkije streeft naar een grote mate van seculariteit en daarbij worden doorgaans alle geloofsgemeenschappen op de korrel genomen. Wat ik daar zelf van vind is een ander.

Je zwamt weer es uit je nek. Je weet er niets van. Nooit worden moskeeën vol met gelovigen leeggehaald.

Op Turkse ministeries zijn gebedsplaatsen ingericht, een deel van het openbare onderwijs is geïslamiseerd, alevieten zijn tweederangs burgers, etc. etc.

Jouw debiele redenering is: tis goed dat die Hollanders / ongelovigen eens zien hoe de Turkse overheid tekeer gaat tegen 'gelovigen', dan zien ze eindelijk hoe verdorven seculier het regime wel niet is.

1973Tanger
30-09-08, 16:38
Je zwamt weer es uit je nek. Je weet er niets van. Nooit worden moskeeën vol met gelovigen leeggehaald.

Op Turkse ministeries zijn gebedsplaatsen ingericht, een deel van het openbare onderwijs is geïslamiseerd, alevieten zijn tweederangs burgers, etc. etc.

Jouw debiele redenering is: tis goed dat die Hollanders / ongelovigen eens zien hoe de Turkse overheid tekeer gaat tegen 'gelovigen', dan zien ze eindelijk hoe verdorven seculier het regime wel niet is.


Wablief onze Mark61 die Turken aanvalt, liever turks dan paaps was het toch?

mark61
30-09-08, 16:39
Beter dat jij je uitlating herziet, gelukkig heb je dat al gedaan merk ik.

Dankzij mij, je grote moslimmarokkanenhater toch? :lachu:

1973Tanger
30-09-08, 16:40
John 2.

Kennerlijk bestaan er wel 2 goden,of meerdere.
Ze slaan er zelfs elkaar de hersens voor in.
Of ze dat dan GOD noemen.
Ik noem het eerder een duivel.

Over Turkije wat er gebeurt is.
Je kan in dit geval niet de Islam daar de schuld voor geven.
De staat is seculier.
Het blijft een dictoriale macht daarzo.
Atta turk was zelf een krypto-jood,wat het kabbalah geloof hanteerde met zijn jonge turken.
Ik vind wel dat een ieder die dan zijn geloof wil belijden,dat vooral moet doen in Turkije.
Als het in europa mag,dan moet het ook daar mogen.
Anders mag turkije gewoon in azie/midden-oosten blijven.
Turkije is nog lang niet rijp voor de europese democratie.
Laat ze voorlopig maar daar blijven,waar ze nu zijn.
Ze hebben nog veel te leren,om te weten wat een echte democratie is.
Of europa dan een echte democratie is,laat ik even in het midden.
Het is een goed gespeelde democratie dan.


Beste Tamso, onze Mark61 valt indirect de turkse gemeenschap aan met zijn opvattingen over het moraal onder Turken?

Witte78
30-09-08, 16:42
Hoezo? Naar Turkse begrippen is een dergelijke actie in Turkije heel normaal, want Turkije streeft naar een grote mate van seculariteit en daarbij worden doorgaans alle geloofsgemeenschappen op de korrel genomen. Wat ik daar zelf van vind is een ander.

Dus naar Nederlandse begrippen is het ook normaal dat moslims onder vuur liggen, en is er dus helemaal niks aan de hand? Dan wil ik je er ook niet meer over horen.

mark61
30-09-08, 16:44
Dus naar Nederlandse begrippen is het ook normaal dat moslims onder vuur liggen, en is er dus helemaal niks aan de hand? Dan wil ik je er ook niet meer over horen.

Nee hij toonde even de Verdorvenheid van het Turkse secularisme aan.

mark61
30-09-08, 16:46
Beste Tamso, onze Mark61 valt indirect de turkse gemeenschap aan met zijn opvattingen over het moraal onder Turken?

Wat zit je nou weer imbeciel te stoken? Waar heb ik het over 'moraal onder Turken'?

Jij mag op deze feestdag je eigen moraliteit wel es laten nakijken.

Waarom doe je steeds zo krankzinnig tegen mij? Eerst was het samen soep eten, niks meer van gehoord, toen weer wel, toen weer niet, toen was ik een islamofobe racist, toen bood je toch weer je excuses aan, daarna ontdekte je toch weer dat ik een islamofobe racist was, en nu weer dit.

Wat mankeert jou in godsnaam? Kom er nou eens eerlijk voor uit!

mark61
30-09-08, 16:49
Wablief onze Mark61 die Turken aanvalt, liever turks dan paaps was het toch?

'De Turken aanvallen'? Waar heb je het in godsnaam over?

Waarom ben je niet aan het feesten ipv. hier zitten te zieken, mijn woorden te verdraaien, te zitten stoken?

Wat mankeert jou?

1973Tanger
30-09-08, 16:54
'De Turken aanvallen'? Waar heb je het in godsnaam over?

Waarom ben je niet aan het feesten ipv. hier zitten te zieken, mijn woorden te verdraaien, te zitten stoken?

Wat mankeert jou?

Jij doet je hier de ganse tijd voor als de huisturkoloog van maroc.nl.

1973Tanger
30-09-08, 16:55
Beste 1973Tanger

Ik ben zelf half turks.
Ik kan tegen zelfkritiek.
Ik vind ook dat de moslims dan dezelfde rechten moeten geven aan niet moslims.
De moslims krijgen het toch ook in europa wat gristelijk is.
Gelijke kappen,gelijke monniken.


Hij heeft het niet over moslims, maar over turken en de wortel waar vandaan ze komen.

1973Tanger
30-09-08, 16:56
Wat zit je nou weer imbeciel te stoken? Waar heb ik het over 'moraal onder Turken'?

Jij mag op deze feestdag je eigen moraliteit wel es laten nakijken.

Waarom doe je steeds zo krankzinnig tegen mij? Eerst was het samen soep eten, niks meer van gehoord, toen weer wel, toen weer niet, toen was ik een islamofobe racist, toen bood je toch weer je excuses aan, daarna ontdekte je toch weer dat ik een islamofobe racist was, en nu weer dit.

Wat mankeert jou in godsnaam? Kom er nou eens eerlijk voor uit!


Op deze feestdag voel ik mij verbonden met alle moslims, inbijzonder die van turkse.

1973Tanger
30-09-08, 16:58
Dankzij mij, je grote moslimmarokkanenhater toch? :lachu:


Ben je naast moslimmarokkanenhater opeens ook een moslimturkenhater geworden? Iets zegt me dat het mij niet verbaast.

1973Tanger
30-09-08, 17:00
Dus naar Nederlandse begrippen is het ook normaal dat moslims onder vuur liggen, en is er dus helemaal niks aan de hand? Dan wil ik je er ook niet meer over horen.


Als die nederlandse begrippen die van de onderbuik in combinatie met die van de baggermedia betreft helaas wel.

1973Tanger
30-09-08, 17:02
Nee hij toonde even de Verdorvenheid van het Turkse secularisme aan.


Meer de soevereiniteit van de turkse republiek, waarvan nog niet duidelijk is naar aanleiding waarvan deze mensen zijn opgepakt.

John2
30-09-08, 17:02
=tamso;3741360]John 2.

Kennerlijk bestaan er wel 2 goden,of meerdere.
Ze slaan er zelfs elkaar de hersens voor in.
Of ze dat dan GOD noemen.
Ik noem het eerder een duivel.
Voor mij bestaat er maar één God/Allah, het zijn de mensen die er hun draai hier op aarde er aangeven zodat er verschillende stromingen zijn in het geloof.




Over Turkije wat er gebeurt is.
Je kan in dit geval niet de Islam daar de schuld voor geven.
Ik gaf ook niet de Moslims/Islam de schuld maar het stelletje hier, die het nodig vinden om er lacherig en het leuk vinden dat Christenen in Turkeije zijn opgepakt en dit niet onder stoelen of banken steken.
Al moet ik zeggen dat ik dit van een vrij land als Turkije dit niet had verwacht?



De staat is seculier.
Het blijft een dictoriale macht daarzo.
Dat is dan ook zo jammer van een mooi land als Turkije


Atta turk was zelf een krypto-jood,wat het kabbalah geloof hanteerde met zijn jonge turken.
Dit wist ik niet :D maar was te verwachten als we lezen dat Willem van Oranje misschien Moslim was :hihi:


Ik vind wel dat een ieder die dan zijn geloof wil belijden,dat vooral moet doen in Turkije.
Als het in europa mag,dan moet het ook daar mogen.
Anders mag turkije gewoon in azie/midden-oosten blijven.
Turkije is nog lang niet rijp voor de europese democratie.
Laat ze voorlopig maar daar blijven,waar ze nu zijn.
Ze hebben nog veel te leren,om te weten wat een echte democratie is.
Of europa dan een echte democratie is,laat ik even in het midden.
Het is een goed gespeelde democratie dan.
Helemaal met je eens al zou Turkije in Europa de democratie daar versnellen wat ten goede zou komen voor de burgers en economie in Turkije.

1973Tanger
30-09-08, 17:06
'De Turken aanvallen'? Waar heb je het in godsnaam over?

Waarom ben je niet aan het feesten ipv. hier zitten te zieken, mijn woorden te verdraaien, te zitten stoken?

Wat mankeert jou?


Ik heb nooit beweerd dat jij een rascist bent, maar meer iemand met heimwee naar hardnekkige kolonialistische opvattingen.

mark61
30-09-08, 17:31
Ik heb nooit beweerd dat jij een rascist bent, maar meer iemand met heimwee naar hardnekkige kolonialistische opvattingen.

??? Leg es uit? Als er iemand antikolonialistisch is ben ik het wel. Jij zeer zeker niet, je bent zelf een imperialist.

Wat ben je toch bizar.

1973Tanger
30-09-08, 17:34
1973Tanger

Ik zie nergens dat John 2 een moslimhater is of een turkenhater.
Hij geeft een mening.
De oorsprong van de turken weten ook maar weinigen.
Het zijn niet eens semieten.
Arabieren weer wel.
Turken zijn van oorsprong mongoolse nomaden.
Dat zijn ook de europeze joden in europa en in het israel.
Grotedeels dan.
Ca 85% is niet eens een jood,maar een afstammeling van de mongoolse nomaden.
Het huidige askhernazi volkje.

Het is dat de turken zich bekeerde tot de Islam.
Net zogoed dat de kazharen in de 7 de eeuw zich bekeerde tot het jodendom en het kazharia stichten.

De islam is niet superieur.
Ook het cristendom is dat niet.
Het is een minderheid,wat vandaag de dag een meerderheid meetrekt in hun waanzin.
Daarom zitten wij ook met deze ellende,waarin men elkaar haat en verafschuwd.

Ik heb het niet over John2, die is vergeleken met Mark61 een lievertje waar overigens geen touw aan vast te knopen is, maar dat terzijde.

mark61
30-09-08, 17:35
Ben je naast moslimmarokkanenhater opeens ook een moslimturkenhater geworden? Iets zegt me dat het mij niet verbaast.

Iets zegt mij dat je permanent uit je nek kletst en je best doet om mij te zieken, god mag weten waarom.

mark61
30-09-08, 17:36
Ik heb het niet over John2, die is vergeleken met Mark61 een lievertje waar overigens geen touw aan vast te knopen is, maar dat terzijde.

Wat lul je nou weer?

Kap hiermee of speel open kaart, achterbaks ventje.

1973Tanger
30-09-08, 17:38
??? Leg es uit? Als er iemand antikolonialistisch is ben ik het wel. Jij zeer zeker niet, je bent zelf een imperialist.

Wat ben je toch bizar.


Jouw sympathieën voor het kolonialistisch verleden en je oriëntalistisch overkomen hier liegen er bepaald niet om.

1973Tanger
30-09-08, 17:43
Wat lul je nou weer?

Kap hiermee of speel open kaart, achterbaks ventje.


Die kaart van jou barst anders over van de minachting ten aanzien van Marokkanen hier maar ook daar en de islam over het algemeen.

Sallahddin
30-09-08, 18:05
[QUOTE=Wortel;3741008



Xenofobe warhoofd.[/QUOTE]



Listen, buddy : that's the truth whether u like it or not :

the church of Rome is a criminal organisation :

sterker nog :& nu ga ik niet meer beleefd met je zijn :

the Church (I'm talking 'bout the vatican !) is a sophisticated moral, ideological; historical, spiritual ....criminal organisation : guilty of moral, spiritual, historicall & other crimes against humanity!


Om maar te zwijgen over de kerk anti_Islam propaganda, samenzweringnen, leugens , desinfo...


Ik heb nog meer voor je in petto : je hoeft alleen maar te vragen !:

denial_freak : blijf maar het hoofd in het zand steken dan ! :

da's geen tegen_argument !

:zwaai:

Sallahddin
30-09-08, 18:09
Jij denkt wel vaker dingen. En vergist je dan deerlijk.

Turkije gaat hysterisch met zijn christenen om. Het is momenteel druk doende de laatste orthodoxen weg te pesten.


Waaroom zou Turkije hysterisch doen tegen christenen dan ??? :

geef me 1 enkel reden dan :

slaat nergens op :

dat zou de kansen van het land de EU binnen te treden ernstig verkleinen_bedreigen :

Turkije is toch een soort "democratie" of niet soms ???



kan je je bovenstaand none_sense staffen dan ??? :tover:


:zwaai:

Wortel
30-09-08, 18:10
Ik heb nog meer voor je in petto : je hoeft alleen maar te vragen !:
denial_freak : blijf maar het hoofd in het zand steken dan ! :
da's geen tegen_argument !

Zoals Willem van Oranje al zei toen hij zijn laatste adem uitblies:

"Allah, heb meelij met dit arme volk"

Sallahddin
30-09-08, 18:12
Waar je om lacht is je eigen onbegrip van de taal. De 'kerk' kan slaan op zowel een instituut dat is georganiseerd rond een christelijke geloofsgemeenschap, als die gemeenschap zelf en ook het fysieke gebouw.

dat was slechts irnoisch bedoeld hoor :

dat had je moeten opmerken :

metaforen, symbolen... zijn mij niet vreemd !

:zwaai:

Sallahddin
30-09-08, 18:22
Tweëentwintig personen inclusief vrouwen en kinderen en daar politieversterking bij aanvragen?! Precies zo kalkten ze hier in Rotterdam op de muren: "geen moskees op Zuid".

Willen jullie de hypocriet moraal _ridder spelen he , ok : dat zou me in de gelegenheid kunnen stellen nog meer "onbeleefde" waarheden te verkondigen :

Hoe weet je dat zo zeker dan dat het zo is gebeurd , zonder enig aanleiding ook nog : niet dat het minder erg zou maken inderdaad :

zulk hypothetisch vermeend gedrag van de Turkse politie zou veroordeeld moeten worden als het waar zou zijn geweest wat daar op staat op die berichtje van propagandist Marsi :

maar feit is dat christenen zijn ook niet altijd van die onschuldige lieverdjes hoor met diens manipulaties, anti_Islam ongenuanceerd propaganda, leugens , desinfo...om maar te zwijgen over de Vatican als criminal organisation !

Bij deze dan! :

barst maar uit ! stelletje hypocrieten ! met jullie selectief hypocriet moraal ! :kotsen2:

:zwaai:

Sallahddin
30-09-08, 18:28
Zoals Willem van Oranje al zei toen hij zijn laatste adem uitblies:

"Allah, heb meelij met dit arme volk"

Ach...bespaar me deze gladde hypocriet fast_food "wijsheden " van je , zeg :


Ik heb meelij met je ongeloofelijk ontkennigsvermogen & selectief hypocriet moraal : schijnheilig moraal ridder :

waaroom beweeg je geen enekl vinger met betrekking ot de situatie van moslims in NL ??? met betrekking tot al die irrationeel hysetrie in NL rond moslims_Islam à la Wilders & co. :

ga je nog die klootzaak citeren ook nog :

:zwaai:

1973Tanger
30-09-08, 18:28
Iets zegt mij dat je permanent uit je nek kletst en je best doet om mij te zieken, god mag weten waarom.


Kijk kritiek en bepaalde ergenissen omtrent moslims neem ik je absoluut niet kwalijk. Maar jij gaat ver daar voorbij en laat regelmatig je persoonlijke afkeer rondom het geloof van moslims blijken. Dat de islam en haar profeet in vergelijking met die van het Westen achterlijk is en dat moslims daardoor een te grote achterstand (dat nooit meer in te halen is) hebben opgelopen. Daar extra bovenop stel je ook vast dat het Westen inzake moraal ook vele malen beter aansluit op de behoefte van de verlichte mensch. Dat Algerijnen expliciet beter volk zijn dan Marokkanen en dat Marokkanen verder alleen goed zijn als schandknaapjes en afwasknechtjes.

1973Tanger
30-09-08, 18:32
Zoals Willem van Oranje al zei toen hij zijn laatste adem uitblies:

"Allah, heb meelij met dit arme volk"



Oh was het niet "Er is geen God dan Allah en Mohammed (v.z.m.h.) zijn dienaar en profeet is."

Sallahddin
30-09-08, 18:38
Je moet langzaam aan toch wel ervaren hebben dat de meeste moslims een gemankeerd superioriteitsgevoel hebben. Dat in Europesse landen een geloof mag worden uitgeoefend is hun goed recht (dat is het inderdaad ook). Dat zij mensen proberen te overtuigen dat het goed is moslim te worden (zeg maar geewoon: bekeren) is ook hun goed recht (dat klopt ook). Dat christenen dat zelfde wensen in moslimlanden, dat is niet rechtvaardig, want dat mag nou eenmaal niet. Daar moet je verder niet over na willen denken. Dat is zowiezo al een beginsel voor religies, maar de onwil tot kritisch ndenken over de eigen beginselen en uitgangspunten neemt bij de vele moslims die ik gesproken heb wel lachwekkende vormen aan.

Turkije is geen "moslim" land meer : (merk de metafoor op dan !) secularisme is daar waarschijnlijk de baas :

wat had Islam dan te maken met deze Turkse incident dan ???

wat een ongenuanceerd stereotypen :

Wat een hoop none-sense, zeg :

what had that to do with anything :

ik & 1973Tanger "zaten" ironisch te reageren op deze berichts titel _metaforisch_formulering :

ik had een paar waarheden vermeld ; en in plaats van dat men dat gaat ontkrachten , gaat men de gemankeerd_gehandicapt_belachelijk Don Quichotte spelen met diens imaginaire vijanden & wind molens , met respect voor Don Quichotte inderdaad :

men mag alles zeggen over Islam _moslims : maar moslims mogen blijkbaar niet alles zeggen tegen andersdenkenden !:

nogmaals : the Vatican is a criminal organisation : tevreden dan ??? : da's waar ook :

respect is geen synoniem van : being nice, de waarheid achterhouden , hypocrisie , politiek _correct geklets, censuur, auto_censuur ...


maar ik generaliseer niet hoor :

zie hoe dominant Islam christenen & joden had behandeld : met alle respect :



Tragi_hilarisch taferelen hiero ! :lol:

:zwaai:

John2
30-09-08, 19:07
Ik heb het niet over John2, die is vergeleken met Mark61 een lievertje waar overigens geen touw aan vast te knopen is, maar dat terzijde.

Ik:zweep: liever als :zweep::zweep: John61 :zweep::zweep:

Schaam je

:fuckit:


:D
ik ben lief

The_Grand_Wazoo
30-09-08, 20:11
Turkije is geen "moslim" land meer : (merk de metafoor op dan !) secularisme is daar waarschijnlijk de baas :

wat had Islam dan te maken met deze Turkse incident dan ???

wat een ongenuanceerd stereotypen :

Wat een hoop none-sense, zeg :

what had that to do with anything :

ik & 1973Tanger "zaten" ironisch te reageren op deze berichts titel _metaforisch_formulering :

ik had een paar waarheden vermeld ; en in plaats van dat men dat gaat ontkrachten , gaat men de gemankeerd_gehandicapt_belachelijk Don Quichotte spelen met diens imaginaire vijanden & wind molens , met respect voor Don Quichotte inderdaad :

men mag alles zeggen over Islam _moslims : maar moslims mogen blijkbaar niet alles zeggen tegen andersdenkenden !:

nogmaals : the Vatican is a criminal organisation : tevreden dan ??? : da's waar ook :

respect is geen synoniem van : being nice, de waarheid achterhouden , hypocrisie , politiek _correct geklets, censuur, auto_censuur ...


maar ik generaliseer niet hoor :

zie hoe dominant Islam christenen & joden had behandeld : met alle respect :



Tragi_hilarisch taferelen hiero ! :lol:

:zwaai:

Wat betreft het ironisch vermogen van Tanger en jou heb ik zo mijn twijfels, maar ok.
Wat betreft het Vaticaan, tja, daar moet ik je wel gelijk ingeven.

Julien
30-09-08, 20:40
Turkije is geen "moslim" land meer : (merk de metafoor op dan !) secularisme is daar waarschijnlijk de baas :

wat had Islam dan te maken met deze Turkse incident dan ???

wat een ongenuanceerd stereotypen :

Wat een hoop none-sense, zeg :

what had that to do with anything :

ik & 1973Tanger "zaten" ironisch te reageren op deze berichts titel _metaforisch_formulering :

ik had een paar waarheden vermeld ; en in plaats van dat men dat gaat ontkrachten , gaat men de gemankeerd_gehandicapt_belachelijk Don Quichotte spelen met diens imaginaire vijanden & wind molens , met respect voor Don Quichotte inderdaad :

men mag alles zeggen over Islam _moslims : maar moslims mogen blijkbaar niet alles zeggen tegen andersdenkenden !:

nogmaals : the Vatican is a criminal organisation : tevreden dan ??? : da's waar ook :

respect is geen synoniem van : being nice, de waarheid achterhouden , hypocrisie , politiek _correct geklets, censuur, auto_censuur ...


maar ik generaliseer niet hoor :

zie hoe dominant Islam christenen & joden had behandeld : met alle respect :



Tragi_hilarisch taferelen hiero ! :lol:

:zwaai:

Dit is gewoon één van die bewijzen voor mijn stelling in een ander topic dat de islam, als cultuur en qua geschiedenis, net zo intolerant is (geweest) als bijvoorbeeld het christendom. Moslims hebben zich net zo imperialistisch en superieur gedragen als het Vaticaan. Dat kun je wel blijven ontkennen, net zoals in een eerdere discussie met mij. Maar dan heb je echt oogkleppen op.

Sallahddin
30-09-08, 21:40
Dit is gewoon één van die bewijzen voor mijn stelling in een ander topic dat de islam, als cultuur en qua geschiedenis, net zo intolerant is (geweest) als bijvoorbeeld het christendom. Moslims hebben zich net zo imperialistisch en superieur gedragen als het Vaticaan. Dat kun je wel blijven ontkennen, net zoals in een eerdere discussie met mij. Maar dan heb je echt oogkleppen op.

Truth...whatever that is indeed ... hurts , what can i see ! :

that's true !

Truth does nor care or worry 'bout its "ennemies" 's opinions...rhetorics ...neither take that all into consideration : truth has got its own logic -priorities _criteriums !

truth has always "ennemies":

Truth does not have to please anyone !

Truth gotta stand its own ground & not loose itself in its "ennemies" ' opinions, rhetorics , hypocrisy ...otherwise it w'd be no truth !

Tja, u mean u can't handle the truth :

respect of tolerantie zijn nogmaals geen synoniemen van : being nice, hypocrisie , de waarheid achterhouden, censuur, auto_censuur , politiek _correct geklets ...



Dit slaat nergens op : ik weet niet waar je heen wil : maar dit is wel offtopic :

wat betreft de ander topic : tja : ga ik niet in de herhaling vallen, dan maar deze weer :

La déraison a des raisons que la raison humaine ne peut comprendre !

La raison n'a pas de raison pour ceder à la déraison !

Take care !

:zwaai:

1973Tanger
30-09-08, 21:51
Dit is gewoon één van die bewijzen voor mijn stelling in een ander topic dat de islam, als cultuur en qua geschiedenis, net zo intolerant is (geweest) als bijvoorbeeld het christendom. Moslims hebben zich net zo imperialistisch en superieur gedragen als het Vaticaan. Dat kun je wel blijven ontkennen, net zoals in een eerdere discussie met mij. Maar dan heb je echt oogkleppen op.


Intoleranter dan het christelijk zwaard zul je de islam niet op kunnen betrappen.

John2
30-09-08, 21:56
Intoleranter dan het christelijk zwaard zul je de islam niet op kunnen betrappen.

Leg dit eens uit???

Sallahddin
30-09-08, 21:58
Wat betreft het ironisch vermogen van Tanger en jou heb ik zo mijn twijfels, maar ok.
Wat betreft het Vaticaan, tja, daar moet ik je wel gelijk ingeven.

nou, wat je zei over mijn eigen ironie vermogen : tja, that's a matter of opinion indeed : je kan mij bovendien niet genoeg : u'd be mighty surprised :

In other words : as i said to u once : i've got a very good memory indeed :

1 of my assets , i must admit : no false pretentions :

it depends on the kindda public i might have : concerning irony , humor ...

public is king, not the customer ! : deze laatste zou alleen dingen op maat gaan eisen , met alle gevolgen van dien met betrekking tot kunst ...



Wat betreft het vatican nog het volgende :

it takes courage from u to acknowledge the fact that the Vatican is not organised religion , but more of a kind organised crime against humanity :morally,ideologically, mentally, psychologically, historically, spiritually ...: moral, ideological...slavery:

the worst of its kind :

i honnestly do not understand the fact that christians still do believe in the lies, fairy-tales, make_believe, desinfo , propaganda ...of the church after all this church's shameful bloody criminal...history :

that rationnal christian people still believe in that vatican _ridiculous institution : that's a total mystery for me :

i do always try to keep my distances from so_called organised religion :

we do not have such a thing in Islam: no ridiculous pope , no religious hierearchy , no confessions to priests or imams (we confess only to God, "directely" ,zonder enig al dan niet menselijk bemiddelaars :lol: ! !) , no inquisitions, geen heksen jachten gehad ....):

de bronnen van Islam zijn de enige echte autoriteit voor ons, in principe dan :

u w'd argue that muslims do have their own fairy _tales , make _believe, propaganda ...:

dat zou meer liggen aan de achterlijkheid, onwetendheid, ...van sommige moslims :

maar feite is : we do not have such an organised criminal institution such as that of the vatican, thank God !:



:zwaai:

1973Tanger
30-09-08, 22:03
Truth...whatever that is indeed ... hurts , what can i see ! :

that's true !

Truth does nor care or worry 'bout its "ennemies" 's opinions...rhetorics ...neither take that all into consideration : truth has got its own logic -priorities _criteriums !

truth has always "ennemies":

Truth does not have to please anyone !

Truth gotta stand its own ground & not loose itself in its "ennemies" ' opinions, rhetorics , hypocrisy ...otherwise it w'd be no truth !

Tja, u mean u can't handle the truth :

respect of tolerantie zijn nogmaals geen synoniemen van : being nice, hypocrisie , de waarheid achterhouden, censuur, auto_censuur , politiek _correct geklets ...



Dit slaat nergens op : ik weet niet waar je heen wil : maar dit is wel offtopic :

wat betreft de ander topic : tja : ga ik niet in de herhaling vallen, dan maar deze weer :

La déraison a des raisons que la raison humaine ne peut comprendre !

La raison n'a pas de raison pour ceder à la déraison !

Take care !

:zwaai:


Weet je wat intolerant is? Dat was de pogin van een coup van franse generaals in Algerije destijds en de vele moordaanslagen van franse terreurbrigades op die arme Charles de Gaulle, die Algerije een referendum gaf zich uit te spreken voor een blijvend protectoraat of totale onafhankelijkheid, waar de Gaulle vervolgens zonder twijfel ook gehoor aan gaf. Charles was bovendien geen lievertje van menig Europees machthebber en met name de CIA die bang was dat voormalige franse gebieden met deze de Gaulle makkelijk in communistische handen terecht zou komen. Gelukkig hebben die fransen geen kaas gegeten van moordaanslagen.

1973Tanger
30-09-08, 22:08
Leg dit eens uit???


Simpel, de Koran schrijft voor dat er geen dwang in de godsdienst is en onder islamitische invloed allerhande bevolkingsgroepen vredig (tot op zekere hoogte) samen optrokken. In Europa maakten ze zelfs jacht op hugenoten, juzuïeten en ander volk dat niet in de smaak viel of de Bijbel niet als hoogste autoriteit erkende.

Sallahddin
30-09-08, 22:09
Intoleranter dan het christelijk zwaard zul je de islam niet op kunnen betrappen.

Die ontkennigsmechanismen_zelfverloochening van christenen zoals Julien is ongeloofelijk :

"bewonderenswaardig_interessant " :lol: voor neuro_psychologen : laat zien hoe het menselijk brein van die ingenieus geraffineerd zelfbelazeringt_zelfverloochening mechanismen heeft :

da's een wetenschappelijk feit dat het menselijk brein van die ingenieus mechanisme had ontwikkeld :



Julien & andere christenen hier willen de historisch feiten niet erkennen :

neem maar the fall of Grenada ,Spanje in the time of Christopher Columbus at least : en hoe moslims & joden door de christenen heroverd Spanje al dan niet werden behandeld : veel joden vonden het wel veiliger om met moslims Spanje mee te verlaten ...:

deze feit al bevestigt het feit dat tolerantie onder moslims niet te vergelijken was met die befaamd intolerantie van christenen & van de kerk :

meeste mensen zijn op de hoogte van de misdadig geschiedenis van de kerk : dit is geen gescheld : dat was de realiteit : dat zijn historisch onbetwiste feiten ! :

hoe kan een rationneel mens historisch onbetwiste feiten ontkennen is voor mij een totaal raadsel inderdaad !

Mabrouk Al Aid , best wishes !

:zwaai:

1973Tanger
30-09-08, 22:14
Die ontkennigsmechanismen_zelfverloochening van christenen zoals Julien is ongeloofelijk :

"bewonderenswaardig_interessant " :lol: voor neuro_psychologen : laat zien hoe het menselijk brein van die ingenieus geraffineerd zelfbelazeringt_zelfverloochening mechanismen heeft :

da's een wetenschappelijk feit dat het menselijk brein van die ingenieus mechanisme had ontwikkeld :



Julien & andere christenen hier willen de historisch feiten niet erkennen :

neem maar the fall of Grenada ,Spanje in the time of Christopher Columbus at least : en hoe moslims & joden door de christenen heroverd Spanje al dan niet werden behandeld : veel joden vonden het wel veiliger om met moslims Spanje mee te verlaten ...:

deze feit al bevestigt het feit dat tolerantie onder moslims niet te vergelijken was met die befaamd intolerantie van christenen & van de kerk :

meeste mensen zijn op de hoogte van de misdadig geschiedenis van de kerk : dit is geen gescheld : dat was de realiteit : dat zijn historisch onbetwiste feiten ! :

hoe kan een rationneel mens historisch onbetwiste feiten ontkennen is voor mij een totaal raadsel inderdaad !

Mabrouk Al Aid , best wishes !

:zwaai:


Al Aid Mabrouk, Aid bi Saha wa lehna achi.

mark61
30-09-08, 22:18
Kijk kritiek en bepaalde ergenissen omtrent moslims neem ik je absoluut niet kwalijk. Maar jij gaat ver daar voorbij en laat regelmatig je persoonlijke afkeer rondom het geloof van moslims blijken.

Huh? Doe es een voorbeeld?


Dat de islam en haar profeet in vergelijking met die van het Westen achterlijk is

Wanneer heb ik dat ooit beweerd, oh dwaas? Je verzint maar wat. Ik heb je al vaker gewaarschuwd niet te liegen en te lasteren. Dat is niet netjes, verboden, en god vindt dat al helemaal niks.


en dat moslims daardoor een te grote achterstand (dat nooit meer in te halen is) hebben opgelopen.

Ik heb wel eens beweerd dat moslims een grote achterstand hebben opgelopen door de invloed van reactionaire oelema, ja. Iets wat jij niet kon bestrijden omdat je geen ruk van het Osmaanse rijk afweet, of van de geschiedenis van de islamitische wereld in het algemeen. Ik vraag je nu dus voor de 5e keer onderhand: wanneer werd de boekdrukkunst in de islamitische wereld ingevoerd, en waarom werd dat zo lang tegengehouden???

Ik heb dus nooit beweerd dat 1) dat de islam achterlijk is, 2) dat de profeet achterlijk is en 3) dat de achterstand van de islamitische wereld 'nooit meer in te halen' is. En denk dat ook niet stiekem.

Dit zijn 3 gore leugens. Je komt NU met bewijzen of je biedt NU je excuses aan. Ik neem je dit ZEER kwalijk. Waar haal jij het recht vandaan keer op keer smerige leugens over mij te vertellen? Hè? Voel je je wel goed?

Je houdt dus voortaan je leugenachtige, lasterlijke en beledigende kop. Ik ben dit meer dan zat.


Daar extra bovenop stel je ook vast dat het Westen inzake moraal ook vele malen beter aansluit op de behoefte van de verlichte mensch.

Huh? Waar haal je het toch allemaal vandaan, leugenaar? Ik vind een hoop in de -theoretische- moraal van Europa inderdaad beter dan waar ook ter wereld. Jij ook, anders leefde je hier niet. En dat blijkt trouwens uit zoveel priks van jou. Dus?


Dat Algerijnen expliciet beter volk zijn dan Marokkanen

Idioot. Waar heb ik dat ooit beweerd? Jezus wat ben jij kleinzielig, ongelooflijk gewoon. Maar alweer: kom met bewijzen, gore lasteraar.


en dat Marokkanen verder alleen goed zijn als schandknaapjes en afwasknechtjes.

Imbeciele leugenaar :kotsen:

Ik ben dit zó ontzettend zat.

mark61
30-09-08, 22:22
Simpel, de Koran schrijft voor dat er geen dwang in de godsdienst is en onder islamitische invloed allerhande bevolkingsgroepen vredig (tot op zekere hoogte) samen optrokken. In Europa maakten ze zelfs jacht op hugenoten, juzuïeten en ander volk dat niet in de smaak viel of de Bijbel niet als hoogste autoriteit erkende.

De islam heeft zijn eigen vervolgingen gekend. Er is werkelijk geen enkele zinnige reden om aan te nemen dat willekeurige mensen, in welk werelddeel en met welk geloof dan ook, volgens welke normen dan ook, 'beter' zouden zijn dan andere mensen.

De hele geschiedenis van de mensheid is er één van oorlogen en slachtingen. De wereld van de islam onttrekt zich daar heus niet aan.

1973Tanger
30-09-08, 22:25
Huh? Doe es een voorbeeld?



Wanneer heb ik dat ooit beweerd, oh dwaas? Je verzint maar wat. Ik heb je al vaker gewaarschuwd niet te liegen en te lasteren. Dat is niet netjes, verboden, en god vindt dat al helemaal niks.



Ik heb wel eens beweerd dat moslims een grote achterstand hebben opgelopen door de invloed van reactionaire oelema, ja. Iets wat jij niet kon bestrijden omdat je geen ruk van het Osmaanse rijk afweet, of van de geschiedenis van de islamitische wereld in het algemeen. Ik vraag je nu dus voor de 5e keer onderhand: wanneer werd de boekdrukkunst in de islamitische wereld ingevoerd, en waarom werd dat zo lang tegengehouden???

Ik heb dus nooit beweerd dat 1) dat de islam achterlijk is, 2) dat de profeet achterlijk is en 3) dat de achterstand van de islamitische wereld 'nooit meer in te halen' is. En denk dat ook niet stiekem.

Dit zijn 3 gore leugens. Je komt NU met bewijzen of je biedt NU je excuses aan. Ik neem je dit ZEER kwalijk. Waar haal jij het recht vandaan keer op keer smerige leugens over mij te vertellen? Hè? Voel je je wel goed?

Je houdt dus voortaan je leugenachtige, lasterlijke en beledigende kop. Ik ben dit meer dan zat.



Huh? Waar haal je het toch allemaal vandaan, leugenaar? Ik vind een hoop in de -theoretische- moraal van Europa inderdaad beter dan waar ook ter wereld. Jij ook, anders leefde je hier niet. En dat blijkt trouwens uit zoveel priks van jou. Dus?



Idioot. Waar heb ik dat ooit beweerd? Jezus wat ben jij kleinzielig, ongelooflijk gewoon. Maar alweer: kom met bewijzen, gore lasteraar.



Imbeciele leugenaar :kotsen:

Ik ben dit zó ontzettend zat.


Ik zie dat je dit allemaal ontkent, dus heb ik blijkbaar een verkeerde indruk over jou opgedaan. Daarmee ben ik dan mooi gerustgesteld.

1973Tanger
30-09-08, 22:27
De islam heeft zijn eigen vervolgingen gekend. Er is werkelijk geen enkele zinnige reden om aan te nemen dat willekeurige mensen, in welk werelddeel en met welk geloof dan ook, volgens welke normen dan ook, 'beter' zouden zijn dan andere mensen.

De hele geschiedenis van de mensheid is er één van oorlogen en slachtingen. De wereld van de islam onttrekt zich daar heus niet aan.

De islam is zonder twijfel altijd billijk geweest, er werd er zelfs regelmatig bij geschillen de Koran letterlijk geciteerd totdat de machthebber moest inbinden.

Sallahddin
30-09-08, 22:29
Al Aid Mabrouk, Aid bi Saha wa lehna achi.


Van harte van hetzelfde achi : shoukran !

Veel plezier !


:zwaai:

Wortel
30-09-08, 22:31
Ach...bespaar me deze gladde hypocriet fast_food "wijsheden " van je , zeg :

Ik heb meelij met je ongeloofelijk ontkennigsvermogen & selectief hypocriet moraal : schijnheilig moraal ridder :

waaroom beweeg je geen enekl vinger met betrekking ot de situatie van moslims in NL ??? met betrekking tot al die irrationeel hysetrie in NL rond moslims_Islam à la Wilders & co. :

ga je nog die klootzaak citeren ook nog :

Het enige waarin ik Wilders citeer is in het nu volgende: "ik ben knettergek".
Ik ben knettergek dat ik nog reageer op iemand met zo'n mahoniehouten plaat voor zijn door achterlijke stereotypen verkleefde hersens, maar omdat het Eid al Fitr is zal ik mezelf eens even lekker laten gaan.

Ik zal jou G%&V&##@$#* eens vertellen welke vingers ik allemaal bewogen heb met betrekking tot de situatie van moslims in Nederland.
Vanaf 12 september 2001 ben ik al in gesprek met moslims. Op de avond van 11 september 2001 heb ik in mijn eigen kerkenraad verklaard dat de moslims in Nederland voor de gebeurtenissen van die dag een afschuwelijke prijs zouden moeten gaan betalen die ze niet verdienen te betalen. Toen reeds was mij al pijnlijk duidelijk dat velen zouden moeten bloeden voor de achterlijkheid van enkelingen. In 2002 was in Paradiso Amsterdam de eerste openbare manifestatie en discussie over de situatie van moslims in Nederland. Ik was er op eerste rij. In 2005 was er weer een dergelijke manifestatie in Paradiso en nu was ik één van de organisatoren. Samen met mijn moslimvrienden ben ik naar -toen nog- minister Verdonk geweest met de uitkomsten van die manifestatie om op haar kamer op haar departement haar recht in haar gezicht te zeggen dat haar manier van doen met moslims op zijn zachtst gezegd niet erg vruchtbaar was.
Hier in Rotterdam werd een moskee van een bevriende imam in de hens gestoken. Daags na de brand ben ik er persoonlijk binnen wezen kijken. "Geen moskees op Zuid" had die halve zool van een brandstichter nog op de moskee kunnen kliederen. Het was deze jongen die toen samen met geestverwanten in het Rotterdams Dagblad een openbare steunbetuiging aan moslims heeft laten zetten met de oorverdovende mededeling dat we dit soort zwijnerij in Rotterdam gewoon niet pikken. Vervolgens werd er godbetert in mijn eigen kerk een brandbom naar binnen geflikkerd door Allah mag weten wie, al was het overduidelijk dat het om reljeugd van een specifieke allochtone komaf ging. Het was een geluk dat dat teringding niet afging anders waren er doden gevallen. En nog nam ik het op voor moslims. Vanwege mijn steun aan moslims ben ik verdacht gemaakt, beschimpt, voor landverrader uitgemaakt en voor Jihadpreker gehouden, maar dat interesseert me allemaal niks want Fatima van bij mij om de hoek is gewoon een schat.

Kortom: je houdt maar gewoon je grote pleurisbek over de kerk en je loopt niet te ouweteringhoeren als een uit de gortdroge reet van een kalifaatgeile ouwe mullah gekropen aarsmade. Ik weet dat ik namens mijn moslimvrienden en bevriende imams spreek als ik zeg dat jij voortaan elke Lailat ul Qadr een groot stuk halalzeep in je vunzige teringmuil kan steken en erop mag zuigen tot de zon weer opkomt. Misschien dat alles wat je aan woordenbrij allemaal uitbraakt dan iets minder haram wordt.
Graag gedaan mede namens alle moslims in Nederland.

Zo dat was lekker en nu een baklava. Fatima!!

mark61
30-09-08, 22:35
Ik zie dat je dit allemaal ontkent, dus heb ik blijkbaar een verkeerde indruk over jou opgedaan. Daarmee ben ik dan mooi gerustgesteld.

Ja, dat zeg je dan weer elke keer.

Je vindt dat wel normaal, een patroon van op NIETS gebaseerde leugens, laster en verdachtmakingen, en dan denk je dat je je er weer even vanaf kan maken met 'een verkeerde indruk' en 'gerustgesteld'?

Voel je je wel goed? Ik eis dat je je beschuldigingen terugneemt, nu en voor alttijd, en je excuses aanbiedt voor deze smeerlapperij.

Ik prik hier naar eer en geweten, ben altijd eerlijk, houd nooit wat achter, lieg niet en doe me niet anders voor dan ik ben. Het ergste wat ik doe is schelden als ik me dooderger.

Als jij mijn posts zó slecht begrijpt elke keer is het misschien een idee om te vragen wat ik precies bedoel.

Maar als ik dat dan doe in een lange lap reageer je altijd met een one-liner, die op geen enkele manier ingaat op wat ik beweer.

Ik neem dit serieus, zit niet zomaar anoniem wat te brullen, dat wordt ook lastig om dat 50.000 posts lang vol te houden, en ik hoef dit niet te pikken.

Je bent toch een verantwoordelijk, volwassen staatsburger? Doe je op je werk ook zo? Reageer ajb je frustraties af op degenen die ze veroorzaken. Niet op mij. Je zou nu onderhand godverdsomme wel moeten weten wat ik van de islam, moslims, Marokkanen, nog wat vergeten?, vind.

Waarom moet ik elke keer bewijzen dat ik oprecht ende zuiver op de graat ben? En pakweg jij niet? I haat insinuaties.

Bah.

mark61
30-09-08, 22:38
De islam is zonder twijfel altijd billijk geweest, er werd er zelfs regelmatig bij geschillen de Koran letterlijk geciteerd totdat de machthebber moest inbinden.

Noem es wat? In de geschiedenis zijn alle volkeren even slecht of goed. De wereld van de islam afschilderen als hoog verheven boven de rest van de wereld is kul. Machthebbers moeten wel vaker inbinden, of dat nou met een beroep op de islam, het hindoeïsme, het taoïsme of gewoon politieke noodzaak is.

1973Tanger
30-09-08, 22:48
Ja, dat zeg je dan weer elke keer.

Je vindt dat wel normaal, een patroon van op NIETS gebaseerde leugens, laster en verdachtmakingen, en dan denk je dat je je er weer even vanaf kan maken met 'een verkeerde indruk' en 'gerustgesteld'?

Voel je je wel goed? Ik eis dat je je beschuldigingen terugneemt, nu en voor alttijd, en je excuses aanbiedt voor deze smeerlapperij.

Ik prik hier naar eer en geweten, ben altijd eerlijk, houd nooit wat achter, lieg niet en doe me niet anders voor dan ik ben. Het ergste wat ik doe is schelden als ik me dooderger.

Als jij mijn posts zó slecht begrijpt elke keer is het misschien een idee om te vragen wat ik precies bedoel.

Maar als ik dat dan doe in een lange lap reageer je altijd met een one-liner, die op geen enkele manier ingaat op wat ik beweer.

Ik neem dit serieus, zit niet zomaar anoniem wat te brullen, dat wordt ook lastig om dat 50.000 posts lang vol te houden, en ik hoef dit niet te pikken.

Je bent toch een verantwoordelijk, volwassen staatsburger? Doe je op je werk ook zo? Reageer ajb je frustraties af op degenen die ze veroorzaken. Niet op mij. Je zou nu onderhand godverdsomme wel moeten weten wat ik van de islam, moslims, Marokkanen, nog wat vergeten?, vind. Bah.

Wat is dit een nationale klaagdag of zoiets? Ik heb vaak genoeg het gevoel bij jou gehad waaruit een bepaalde voorkeur of afkeur sprak, vooral met name bij Marokkanen, waarvan ik dacht of je dat werkelijk meent? Maar ik ga natuurlijk niet 50.000 posts afspitten om jouw neus daarop te drukken. Maar niet alleen ik onderga hinder aan jou voorkomen hier, ook Ait Ayt, Snowwite e.a. prikkers, dus die spreken allemaal voor mij. Maar ik dacht dat ik je belooft had dat ik in het vervolg je niet meer bepaalde verwensingen toewierp. Voor zover ik kan overzien (in tegenstelling tot jou) heb ik mij daar ook aan gehouden.

1973Tanger
30-09-08, 22:53
Noem es wat? In de geschiedenis zijn alle volkeren even slecht of goed. De wereld van de islam afschilderen als hoog verheven boven de rest van de wereld is kul. Machthebbers moeten wel vaker inbinden, of dat nou met een beroep op de islam, het hindoeïsme, het taoïsme of gewoon politieke noodzaak is.


Nu doe je het weer, de islam is verheven boven alles. Dat moet je altijd los zien van volkeren die gebruikmaken van deze islam. Indirect schilder jij de islam af als ivan de verschrikkelijke.

Sallahddin
30-09-08, 23:44
Het enige waarin ik Wilders citeer is in het nu volgende: "ik ben knettergek".
Ik ben knettergek dat ik nog reageer op iemand met zo'n mahoniehouten plaat voor zijn door achterlijke stereotypen verkleefde hersens, maar omdat het Eid al Fitr is zal ik mezelf eens even lekker laten gaan.

Ik zal jou G%&V&##@$#* eens vertellen welke vingers ik allemaal bewogen heb met betrekking tot de situatie van moslims in Nederland.
Vanaf 12 september 2001 ben ik al in gesprek met moslims. Op de avond van 11 september 2001 heb ik in mijn eigen kerkenraad verklaard dat de moslims in Nederland voor de gebeurtenissen van die dag een afschuwelijke prijs zouden moeten gaan betalen die ze niet verdienen te betalen. Toen reeds was mij al pijnlijk duidelijk dat velen zouden moeten bloeden voor de achterlijkheid van enkelingen. In 2002 was in Paradiso Amsterdam de eerste openbare manifestatie en discussie over de situatie van moslims in Nederland. Ik was er op eerste rij. In 2005 was er weer een dergelijke manifestatie in Paradiso en nu was ik één van de organisatoren. Samen met mijn moslimvrienden ben ik naar -toen nog- minister Verdonk geweest met de uitkomsten van die manifestatie om op haar kamer op haar departement haar recht in haar gezicht te zeggen dat haar manier van doen met moslims op zijn zachtst gezegd niet erg vruchtbaar was.
Hier in Rotterdam werd een moskee van een bevriende imam in de hens gestoken. Daags na de brand ben ik er persoonlijk binnen wezen kijken. "Geen moskees op Zuid" had die halve zool van een brandstichter nog op de moskee kunnen kliederen. Het was deze jongen die toen samen met geestverwanten in het Rotterdams Dagblad een openbare steunbetuiging aan moslims heeft laten zetten met de oorverdovende mededeling dat we dit soort zwijnerij in Rotterdam gewoon niet pikken. Vervolgens werd er godbetert in mijn eigen kerk een brandbom naar binnen geflikkerd door Allah mag weten wie, al was het overduidelijk dat het om reljeugd van een specifieke allochtone komaf ging. Het was een geluk dat dat teringding niet afging anders waren er doden gevallen. En nog nam ik het op voor moslims. Vanwege mijn steun aan moslims ben ik verdacht gemaakt, beschimpt, voor landverrader uitgemaakt en voor Jihadpreker gehouden, maar dat interesseert me allemaal niks want Fatima van bij mij om de hoek is gewoon een schat.

Kortom: je houdt maar gewoon je grote pleurisbek over de kerk en je loopt niet te ouweteringhoeren als een uit de gortdroge reet van een kalifaatgeile ouwe mullah gekropen aarsmade. Ik weet dat ik namens mijn moslimvrienden en bevriende imams spreek als ik zeg dat jij voortaan elke Lailat ul Qadr een groot stuk halalzeep in je vunzige teringmuil kan steken en erop mag zuigen tot de zon weer opkomt. Misschien dat alles wat je aan woordenbrij allemaal uitbraakt dan iets minder haram wordt.
Graag gedaan mede namens alle moslims in Nederland.

Zo dat was lekker en nu een baklava. Fatima!!

Goed zo: i like u more this way : just take off the hypocrit mask :

how does that feel ??? , right : :lol: : i thought so !

Ik geloof er niks van : weet ik veel :doet er niet veel toe :

maar zelfs als dat waar zou zijn , do u think u're doing muslims a favour or a kindda charity :

that u w'd see payed back in return too?????? !!!!!!!!!! :

ga maar fietsen, hypocriet huichelaar :

als je zou iets doen voor onderdrukte mensen, of dat nou moslims waren /zijn of honden , marsmannen ...., daar hoef je geen medailles voor te krijgen of uit het dak te gaan roepen :

dat zou men doen omdat die erin zou geloven, meer niet :

ik ga je niet daardoor (assuming it's true what u've said!) een bevoorrecht status aanbieden zonder enig vorm van kritiek of nadenken :

deze handel _ruil _slaven moraal _wederzijd dienst betoon heb ik niks aan :

not my cup of tea: thank u very much :

deze speech van je zou je alleen maar verdachter in mijn ogen maken_voorkomen :

zie Moliére 's Tartuffe meesterwerk over hypocriet religieus huichelaars : echt iets voor je : amusant ook met diens geestig spiegel & ander technieken waarin Moliére zo meester in was : prachtig !!! : als schitterend verheven inspirerend leerzaam artistiek parodie_ironie_sarcasme_aantwoord op de censuur & hypocrisie van de kerk toen !



Zo: had ik je nooit zo meegemaakt : mission accomplished then :

ik had niets anders over de kerk verklaard dan de puur historisch & ander feiten :

the Vatica is truely a criminal organisation : hoe je het ook wendt of keert :

of het nou Aid Al fitr of niet : ik kan absoluut niet hypocriet over doen :

en jouw hypocriet hulp kunnen moslims wel missen :

there's nothing worse_dangerous than conditionned_help from a hypocrit corner :

zie wat betreft deze ander Moliére's werk : Don Juan :



moreel, ideologisch ...atheistisch , levensgenieter machiavellistisch egocentrisch Don Juan_play boy :

Juan had's een bedelaar in no man's land ontmoet :

als aantwoord op deze bedelaar's cry for help zei machiavellistisch Juan :

"... ik zou je geven wat je wilt onder deze enkel voorwaarde :

"... ontken het bestaan van God !!!" !!!!!!!

de bedelaar had genoeg moreel moed _dignity ...om dat niet te doen & deze Juan's voorwaardelijk hulp af te wijzen :

die Juan zou op je gaan lijken als een soort hypocriet gelovige Juan :

de kerk biedt meestaal hulp aan zwakkeren als soortgelijk chantage :

kan je absoluut niet ontkennen :

dit is geen gescheld joh :

ik heb al een beetje inzichten in je hypocriet karakter :

had ik dezelfde techniek op Marsi geprobeerd_getoetst om achter te halen hoe die ongeveer werkelijk in elkaar zou zitten met betrekking tot diens motivaties tot Islam _moslims "helpen" &... bingo :

die huichelaar deed zich voor als een soort Islam_moslims Robin Hood of samaritan : maar toen had ik hem pijnlijk uit zijn tent gelokt , weet je wat die toen's zei ??? :

"Drie kwart van de Koran moet verbrand of afgescheurd worden ..." !!!!!!!! :

he made my day :

he confirmed what i thought of him :

beter een openlijk fascist zijn dan een hypocriet zgn vroom altruistisch mensenliefhebbend mens , vind je niet ??? :

ik heb meer "respect" voor openlijk racisten, xenofoben, Islamofoben, far_right lunatics than hypocriet zgn "goede vroom mensen" zoals je & Marsi ...:

Marsi had toevallig ook een soortgelijk verhaal aan mij ge_emaild toen ik hem onder een pijnlijk greep hield , zo van dat die moslims hielp ....

je wilt van moslims dat die de waarheid niet moeten vertellen , maar hypocriet doen jegens de kerk : een soort wederzijds dienstbetoon "slaven_moraal ":

elkaars konten om de beurt afvegen & elkaar om de beurt neuken :

Spiritueel prostitutie : God : the worst of its kind ever !!!!!!

om tot op je niveau te gaan geraken :

well, u're at the wrong adress , buddy :

sommige zgn moslims_kont likkers zouden dat wel voor jullie doen, ik niet hoor !

ik had je uit je tent gelokt toch wel : zo laat je echt hypocriet aard_gezicht zien :

it w'd have been so easy & honnest to say what's in ur mind without playing the good guy !!!! :

Got ya : i can't wish for a better gift on this Islamic feast, Juda !!! :

human nature is a very scary _interesting _dark thing , unless tamed by honnest active faith ........!

Ik ben meer alert op hypocriete gelovigen dan andere mensen !

Unbelievable !!!!!!!!!!!!!


Sweet dreams !

:zwaai:

John2
30-09-08, 23:49
Simpel, de Koran schrijft voor dat er geen dwang in de godsdienst is en onder islamitische invloed allerhande bevolkingsgroepen vredig (tot op zekere hoogte) samen optrokken. In Europa maakten ze zelfs jacht op hugenoten, juzuïeten en ander volk dat niet in de smaak viel of de Bijbel niet als hoogste autoriteit erkende.

Mijn beste Tanger denk jij dat de bijbel het anders voorschrijft dan de Koran?
Verder kun jij schrijven dat in Europa hugenoten en andere Christenen werden vervolgd honderden jaren geleden, maar is er dan in het huidige Azie en MO niet veel anders dan eeuwen terug in Europa?
Misschien moeten wij als gelovigen eens een streep zetten onder het verleden (die vast staat) en denken aan de toekomst hoe wij deze wereld willen achter laten voor onze kinderen.
En dan kunnen we slechts twee kanten op;
A: de haat en onbegrip blijven voeden...............
B: hen begrip bij brengen voor een vredige wereld!

Dan lijkt me toch b een goede keuze.

1973Tanger
30-09-08, 23:54
Goed zo: i like u more this way : just take off the hypocrit mask :

how does that feel ??? , right : :lol: : i thought so !

Ik geloof er niks van : weet ik veel :doet er niet veel toe :

maar zelfs als dat waar zou zijn , do u think u're doing muslims a favour or a kindda charity :

that u w'd see payed back in return too?????? !!!!!!!!!! :

ga maar fietsen, hypocriet huichelaar :

als je zou iets doen voor onderdrukte mensen, of dat nou moslims waren /zijn of honden , marsmannen ...., daar hoef je geen medailles voor te krijgen of uit het dak te gaan roepen :

dat zou men doen omdat die erin zou geloven, meer niet :

ik ga je niet daardoor (assuming it's true what u've said!) een bevoorrecht status aanbieden zonder enig vorm van kritiek of nadenken :

deze handel _ruil _slaven moraal _wederzijd dienst betoon heb ik niks aan :

not my cup of tea: thank u very much :

deze speech van je zou je alleen maar verdachter in mijn ogen maken_voorkomen :

zie Moliére 's Tartuffe meesterwerk over hypocriet religieus huichelaars : echt iets voor je : amusant ook met diens geestig spiegel & ander technieken waarin Moliére zo meester in was : prachtig !!! : als schitterend verheven inspirerend leerzaam artistiek parodie_ironie_sarcasme_aantwoord op de censuur & hypocrisie van de kerk toen !



Zo: had ik je nooit zo meegemaakt : mission accomplished then :

ik had niets anders over de kerk verklaard dan de puur historisch & ander feiten :

the Vatica is truely a criminal organisation : hoe je het ook wendt of keert :

of het nou Aid Al fitr of niet : ik kan absoluut niet hypocriet over doen :

en jouw hypocriet hulp kunnen moslims wel missen :

there's nothing worse_dangerous than conditionned_help from a hypocrit corner :

zie wat betreft deze ander Moliére's werk : Don Juan :



moreel, ideologisch ...atheistisch , levensgenieter machiavellistisch egocentrisch Don Juan :

Juan had's een bedelaar in no man's land ontmoet :

als aantwoord op deze bedelaar's cry for help zei machiavellistisch Juan :

"... ik zou je geven wat je wilt onder deze enkel voorwaarde :

"... ontken het bestaan van God !!!" !!!!!!!

de bedelaar had genoeg moreel moed _dignity ...om dat niet te doen & deze Juan's voorwaardelijk hulp af te wijzen :

die Juan zou op je gaan lijken als een soort hypocriet gelovige Juan :

de kerk biedt meestaal hulp aan zwakkeren als soortgelijk chantage :

kan je absoluut niet ontkennen :

dit is geen gescheld joh :

ik heb al een beetje inzichten in je hypocriet karakter :

had ik dezelfde techniek met Marsi geprobeerd &... bingo :

die huichelaar deed zich voor als een soort Islam_moslims Robin Hood of samaritan : maar toen had ik hem pijnlijk uit zijn tent gelokt , weet je wat die toen's zei ??? :

"Drie kwart van de Koran moet verbrand of afgescheurd worden ..." !!!!!!!! :

he made my day :

he confirmed what i thought of him :

beter een openlijk fascist zijn dan een hypocriet vroom altruistisch mensenliefhebbend mens , vind je niet ??? :

ik heb meer "respect" voor openlijk racisten, xenofoben, Islamofoben, far_right lunatics than hypocriet "goede mensen" zoals je & Marsi ...:

Marsi had toevallig ook een soortgelijk verhaal aan mij ge_emaild toen ik hem onder een pijnlijk greep hield , zo van dat die moslims hielp ....

je wilt van moslims dat die de waarheid niet moeten vertellen , maar hypocriet doen jegens de kerk : een soort wederzijds dienstbetoon "slaven_moraal ":

well, u're at the wrong adress , buddy :

sommige zgn moslims_kont likkers zouden dat wel voor jullie doen, ik niet hoor !

ik had je uit je tent gelokt toch wel : zo laat je echt hypocriet aard_gezicht zien :

it w'd have been so easy & honnest to say what's in ur mind without playing the good guy !!!! :

Got ya : i can't wish for a better gift on this Islamic feast, Juda !!! :

human nature is a very scary _interesting _dark thing , unless tamed by honnest active faith ........!

Ik ben meer alert op hypocriete gelovigen dan andere mensen !


Sweet dreams !

:zwaai:

Blijf altijd onvoorwaardelijk jezelf en de natuur die Allah (s.w.t.) je hebt gegeven onbaatzuchtig verkondigen.

1973Tanger
30-09-08, 23:56
Mijn beste Tanger denk jij dat de bijbel het anders voorschrijft dan de Koran?
Verder kun jij schrijven dat in Europa hugenoten en andere Christenen werden vervolgd honderden jaren geleden, maar is er dan in het huidige Azie en MO niet veel anders dan eeuwen terug in Europa?
Misschien moeten wij als gelovigen eens een streep zetten onder het verleden (die vast staat) en denken aan de toekomst hoe wij deze wereld willen achter laten voor onze kinderen.
En dan kunnen we slechts twee kanten op;
A: de haat en onbegrip blijven voeden...............
B: hen begrip bij brengen voor een vredige wereld!

Dan lijkt me toch b een goede keuze.

Ik weet wel zeker dat de Bijbel het anders dan de Koran voorschrijft.

John2
01-10-08, 00:02
Het enige waarin ik Wilders citeer is in het nu volgende: "ik ben knettergek".
Ik ben knettergek dat ik nog reageer op iemand met zo'n mahoniehouten plaat voor zijn door achterlijke stereotypen verkleefde hersens, maar omdat het Eid al Fitr is zal ik mezelf eens even lekker laten gaan.

Ik zal jou G%&V&##@$#* eens vertellen welke vingers ik allemaal bewogen heb met betrekking tot de situatie van moslims in Nederland.
Vanaf 12 september 2001 ben ik al in gesprek met moslims. Op de avond van 11 september 2001 heb ik in mijn eigen kerkenraad verklaard dat de moslims in Nederland voor de gebeurtenissen van die dag een afschuwelijke prijs zouden moeten gaan betalen die ze niet verdienen te betalen. Toen reeds was mij al pijnlijk duidelijk dat velen zouden moeten bloeden voor de achterlijkheid van enkelingen. In 2002 was in Paradiso Amsterdam de eerste openbare manifestatie en discussie over de situatie van moslims in Nederland. Ik was er op eerste rij. In 2005 was er weer een dergelijke manifestatie in Paradiso en nu was ik één van de organisatoren. Samen met mijn moslimvrienden ben ik naar -toen nog- minister Verdonk geweest met de uitkomsten van die manifestatie om op haar kamer op haar departement haar recht in haar gezicht te zeggen dat haar manier van doen met moslims op zijn zachtst gezegd niet erg vruchtbaar was.
Hier in Rotterdam werd een moskee van een bevriende imam in de hens gestoken. Daags na de brand ben ik er persoonlijk binnen wezen kijken. "Geen moskees op Zuid" had die halve zool van een brandstichter nog op de moskee kunnen kliederen. Het was deze jongen die toen samen met geestverwanten in het Rotterdams Dagblad een openbare steunbetuiging aan moslims heeft laten zetten met de oorverdovende mededeling dat we dit soort zwijnerij in Rotterdam gewoon niet pikken. Vervolgens werd er godbetert in mijn eigen kerk een brandbom naar binnen geflikkerd door Allah mag weten wie, al was het overduidelijk dat het om reljeugd van een specifieke allochtone komaf ging. Het was een geluk dat dat teringding niet afging anders waren er doden gevallen. En nog nam ik het op voor moslims. Vanwege mijn steun aan moslims ben ik verdacht gemaakt, beschimpt, voor landverrader uitgemaakt en voor Jihadpreker gehouden, maar dat interesseert me allemaal niks want Fatima van bij mij om de hoek is gewoon een schat.

Kortom: je houdt maar gewoon je grote pleurisbek over de kerk en je loopt niet te ouweteringhoeren als een uit de gortdroge reet van een kalifaatgeile ouwe mullah gekropen aarsmade. Ik weet dat ik namens mijn moslimvrienden en bevriende imams spreek als ik zeg dat jij voortaan elke Lailat ul Qadr een groot stuk halalzeep in je vunzige teringmuil kan steken en erop mag zuigen tot de zon weer opkomt. Misschien dat alles wat je aan woordenbrij allemaal uitbraakt dan iets minder haram wordt.
Graag gedaan mede namens alle moslims in Nederland.

Zo dat was lekker en nu een baklava. Fatima!!

Het is jammer Wortel dat de enige mensen die het in Nederland het werkelijk goed menen en vechten voor verdraagzaamheid er op deze site letterlijk en figuurlijk worden uitgekotst.
Ik hoop dat jij net als wij er rekening mee houden dat sommigen niet als voorbeeld functie kunnen dienen.
Gelukkig heb jij net als ik diverse vrienden onder de Islam die wel normaal reageren.
Zo zijn er al velen die deze site weren, zowel van de Moslims als overige medelanders omdat zij zich niet kunnen verenigen met uitspraken op deze site of dat zij zijn geweigerd.
Slaap er een nachtje over en zie dat ook hier het eigelijk kreten zijn om hulp.

John2
01-10-08, 00:05
Ik weet wel zeker dat de Bijbel het anders dan de Koran voorschrijft.

Vreemd..................
Heel vreemd............

Sallahddin
01-10-08, 00:06
Blijf altijd onvoorwaardelijk jezelf en de natuur die Allah (s.w.t.) je hebt gegeven onbaatzuchtig verkondigen.

natuurlijk , joh : wat dacht je dan ??? :lol:

it w'd have to take much much more than insults , rhetorics ... to make me think otherwise :

& especially not from hypocrit believers : :lol:

it takes more than real tough waterfree arguments to make me think otherwise :

that's the power of the truth of Islam : The Islam_privilege : the God precious given gift to mankind :

Truth has always ennemies :

Truth does not have to please anyone !

truth does have to stand its own ground , otherwise it's no truth :

Truth doens not have to take in consideration its "ennemies" ' opinions , rhetorics, manipulations , propaganda , make believe, lies... & loose itself in it : otherwise it's no truth ...



Die Wortel viel direkt in de mand : met moreel, psychisch, ideologisch...schild & al : zo dom & geconditionneerd was die !!! :lol: eindelijk ontmaskerd vroom hypocriet : Marsi had ik ook 's op dezelfde manier uit zijn tent gelokt : lees' mijn reactie op Wortel : he really made my day : Thank God !!!

:zwaai:

1973Tanger
01-10-08, 00:10
natuurlijk , joh : wat dacht je dan ??? :lol:

it w'd have to take much much more than insults , rhetorics ... to make me think otherwise :

& especially not from hypocrit believers : :lol:

it takes more than real tough waterfree arguments to make me think otherwise :

that's the power of the truth of Islam : The Islam_privilege : the God precious given gift to mankind :

Truth has always ennemies :

Truth does not have to please anyone !

truth does have to stand its own ground , otherwise it's no truth :

Truth doens not have to take in consideration its "ennemies" ' opinions , rhetorics, manipulations , propaganda , make believe, lies... & loose itself in it : otherwise it's no truth ...



Die Wortel viel direkt in de mand : met moreel, psychisch, ideologisch...schild & al : zo dom & geconditionneerd was die !!! :lol: eindelijk ontmaskerd vroom hypocriet : Marsi had ik ook 's op dezelfde manier uit zijn tent gelokt : lees' mijn reactie op Wortel : he really made my day : Thank God !!!

:zwaai:


En helemaal op een dag als vandaag waar de Satan en zijn hulpjes weer onder de mensheid zijn vrijgelaten om de waarheid weer te verdraaien.

John2
01-10-08, 00:11
natuurlijk , joh : wat dacht je dan ??? :lol:

it w'd have to take much much more than insults , rhetorics ... to make me think otherwise :

& especially not from hypocrit believers : :lol:

it takes more than real tough waterfree arguments to make me think otherwise :

that's the power of the truth of Islam : The Islam_privilege : the God precious given gift to mankind :

Truth has always ennemies :

Truth does not have to please anyone !

truth does have to stand its own ground , otherwise it's no truth :

Truth doens not have to take in consideration its "ennemies" ' opinions , rhetorics, manipulations , propaganda , make believe, lies... & loose itself in it : otherwise it's no truth ...



Die Wortel viel direkt in de mand : met moreel, psychisch, ideologisch...schild & al : zo dom & geconditionneerd was die !!! :lol: eindelijk ontmaskerd vroom hypocriet : Marsi had ik ook 's op dezelfde manier uit zijn tent gelokt : lees' mijn reactie op Wortel : he really made my day : Thank God !!!

:zwaai:

Hoeveel heb jij gesnoven?:zweep:

Sallahddin
01-10-08, 00:11
Het is jammer Wortel dat de enige mensen die het in Nederland het werkelijk goed menen en vechten voor verdraagzaamheid er op deze site letterlijk en figuurlijk worden uitgekotst.
Ik hoop dat jij net als wij er rekening mee houden dat sommigen niet als voorbeeld functie kunnen dienen.
Gelukkig heb jij net als ik diverse vrienden onder de Islam die wel normaal reageren.
Zo zijn er al velen die deze site weren, zowel van de Moslims als overige medelanders omdat zij zich niet kunnen verenigen met uitspraken op deze site of dat zij zijn geweigerd.
Slaap er een nachtje over en zie dat ook hier het eigelijk kreten zijn om hulp.

Weer een ander huichelaar cameleon_achtig gelovige : i do know u by now :

qua labiel hypocriet karakter :

moslims zouden kunnen rekenen op jullie "help" op dezelfde manier toen joden onder de nazi's werden "vernietigd" :

wat deed de kerk toen ???

juist !!!!!!!

it's easy to talk than actually ...do_act !!!!!


Ga maar fietsen : gotta hold this kindda hypocrit speeche for others !

Sweet dreams !


Byyyyeeeeee!!!!!!

:zwaai:

Sallahddin
01-10-08, 00:14
Hoeveel heb jij gesnoven?:zweep:

nee, joh , al heel lang niet meer : :lol:

dit was wel een oprecht _eerlijk _integer_waar ...speech die ik voor die hypocriet Wortel had geschreven : hopelijk zou die ervan kunnen leren: zo niet : dan pech gehad dan !

Who cares : he made my day at least ! : awesome ! :lol:

:zwaai:

1973Tanger
01-10-08, 00:14
Weer een ander huichelaar cameleon_achtig gelovige : i do know u by now :

qua labiel hypocriet karakter :

moslims zouden kunnen rekenen op jullie "help" op dezelfde manier toen joden onder de nazi's werden "vernietigd" :

wat deed de kerk toen ???

juist !!!!!!!

it's easy to talk than actually ...do_act !!!!!


Ga maar fietsen : gotta hold this kindda hypocrit speeche for others !

Sweet dreams !


Byyyyeeeeee!!!!!!

:zwaai:

Ken jij trouwens een niet-moslim die moslims van een bepaalde ondergang heeft behoed?

Sallahddin
01-10-08, 00:25
En helemaal op een dag als vandaag waar de Satan en zijn hulpjes weer onder de mensheid zijn vrijgelaten om de waarheid weer te verdraaien.

da's een goeie, zeg:

precies : :lol: :

remember : if something (or someone indeed !) is too beautiful to be true than it probabely ...isn't :

metaphorically :


the best achievement of the devil is that he convinced the people that he did not exist :

Especially the devil can also be very beautiful , very charming, very romantic, very sexy !!! :lol:

Do u want the truth or do u want beauty or both ??? should we say :

truth is always beautiful, but not too beautiful to be true :

beauty is not always true or the truth :

Gotta go : nice talking to u , buddy :

nice doing "business" with u folks !:

i'm leaving here as a richer man : no doubt 'bout that : lucky me !:lole:

:zwaai:

Sallahddin
01-10-08, 00:27
Ken jij trouwens een niet-moslim die moslims van een bepaalde ondergang heeft behoed?

yeah: ... Satan !!! :lol:


Gotta go, buddy !

best wishes again !

have fun !

take care !

:zwaai:

mark61
01-10-08, 00:32
Nu doe je het weer, de islam is verheven boven alles. Dat moet je altijd los zien van volkeren die gebruikmaken van deze islam. Indirect schilder jij de islam af als ivan de verschrikkelijke.

Nou doe JIJ het weer: de islam is een godsdienst als alle andere. Maar dat is niet van belang.

Wel van belang: moslims zijn mensen als alle andere, niet beter, niet slechter. Of had je daar andere ideeën over?

Jijzelf maakt de connectie islam=moslims, niet ik. Niet mij beschuldigen van dingen die je zelf beweert.

mark61
01-10-08, 00:36
Wat is dit een nationale klaagdag of zoiets? Ik heb vaak genoeg het gevoel bij jou gehad waaruit een bepaalde voorkeur of afkeur sprak, vooral met name bij Marokkanen, waarvan ik dacht of je dat werkelijk meent? Maar ik ga natuurlijk niet 50.000 posts afspitten om jouw neus daarop te drukken. Maar niet alleen ik onderga hinder aan jou voorkomen hier, ook Ait Ayt, Snowwite e.a. prikkers, dus die spreken allemaal voor mij. Maar ik dacht dat ik je belooft had dat ik in het vervolg je niet meer bepaalde verwensingen toewierp. Voor zover ik kan overzien (in tegenstelling tot jou) heb ik mij daar ook aan gehouden.


Jij leest verblind en met een rood waas voor je ogen. Als ik kritiek heb op 1 daad van 1 persoon lees jij dat ik de islam verafschuw. Je moet er maar op komen.

Die prikkers die je noemt zijn niet wijs. Zelf slaan ze de meest discriminerende, beledigende en leugenachtige praat uit, en als je daar wat van zegt, heb jij het gedaan. Ja morgen weer Tanger.

Oh je gebruikt twee woorden niet meer maar het liegen en lasteren mag gewoon doorgaan, als je maar andere woorden gebruikt :moe:

Ik heb hier geen zin meer in. Ik heb ook gevoelens. Het verbaast je vast.

1973Tanger
01-10-08, 00:36
Nou doe JIJ het weer: de islam is een godsdienst als alle andere. Maar dat is niet van belang.

Wel van belang: moslims zijn mensen als alle andere, niet beter, niet slechter. Of had je daar andere ideeën over?

Jijzelf maakt de connectie islam=moslims, niet ik. Niet mij beschuldigen van dingen die je zelf beweert.


Nee jij maakt dezelfde fout als iedereen die de islam niet weet los te koppelen van menselijke tekortkomingen en derhalve de islam verdacht maken.

1973Tanger
01-10-08, 00:38
Jij leest verblind en met een rood waas voor je ogen. Als ik kritiek heb op 1 daad van 1 persoon lees jij dat ik de islam verafschuw. Je moet er maar op komen.

Die prikkers die je noemt zijn niet wijs. Zelf slaan ze de meest discriminerende, beledigende en leugenachtige praat uit, en als je daar wat van zegt, heb jij het gedaan. Ja morgen weer Tanger.

Oh je gebruikt twee woorden niet meer maar het liegen en lasteren mag gewoon doorgaan, als je maar andere woorden gebruikt :moe:

Ik heb hier geen zin meer in. Ik heb ook gevoelens. Het verbaast je vast.


Dat ze niet wijs zijn is duidelijk die vooringenomen betweterigheid van je die kennelijk in ieder geval bij hen niet in de smaak valt.

Julien
01-10-08, 02:40
Ik weet wel zeker dat de Bijbel het anders dan de Koran voorschrijft.

Dan heb je het mis.
Mohammed was een oorlogvoerder, imperialist, had slaven en liet mensen vermoorden.
Jezus was een pacifist. Ook Petrus en Paulus.
Er ontstaan pas misstanden binnen het christendom als Romeinse keizers zich bekeren.
De basis van het christendom is geweldloos. In tegenstelling tot de basis van de islam.

Julien
01-10-08, 02:47
Julien & andere christenen hier willen de historisch feiten niet erkennen :

Whaha hoor wie het zegt.
Ik ben wel degelijk bereid om de historische feiten wat betreft de christelijke geschiedenis te erkennen. Dat vingertje van moslims als jou richting het westen is nu wel bekend..
Maar elke keer als ik dan begin over het historische feit dat de islam ook een geschiedenis kent van imperialisme, veroveringen, geweld, slavernij, intolerantie, inquisitie dan ben JIJ juist degene die dit niet wil erkennen en maak je van jezelf een calimero

1973Tanger
01-10-08, 03:34
Dan heb je het mis.
Mohammed was een oorlogvoerder, imperialist, had slaven en liet mensen vermoorden.
Jezus was een pacifist. Ook Petrus en Paulus.
Er ontstaan pas misstanden binnen het christendom als Romeinse keizers zich bekeren.
De basis van het christendom is geweldloos. In tegenstelling tot de basis van de islam.



Vertel dat maar tegen je idool Richard Leeuwenhart?

Wortel
01-10-08, 06:09
Het is jammer Wortel dat de enige mensen die het in Nederland het werkelijk goed menen en vechten voor verdraagzaamheid er op deze site letterlijk en figuurlijk worden uitgekotst.
Ik hoop dat jij net als wij er rekening mee houden dat sommigen niet als voorbeeld functie kunnen dienen.
Gelukkig heb jij net als ik diverse vrienden onder de Islam die wel normaal reageren.
Zo zijn er al velen die deze site weren, zowel van de Moslims als overige medelanders omdat zij zich niet kunnen verenigen met uitspraken op deze site of dat zij zijn geweigerd.
Slaap er een nachtje over en zie dat ook hier het eigelijk kreten zijn om hulp.

Het is zoals je zegt, John. Wat ik allemaal -een beetje cabaretesk- schreef over mijn belevenissen in mijn worsteling om verdraagzaamheid en mijn steeds opnemen voor moslims is allemaal echt gebeurd en echt beleefd. Ik zuig daarover niets uit mijn duim. Maar zo'n Salahdin kan dat niet geloven en ik zal je ook vertellen waarom dat is. Hij en zijn maatje Tanger hebben het wanhopig nodig om te denken dat ze volmaakt zijn en dat moeten ze volhouden zoals een schaatsenrijder het moet volhouden om te blijven schaatsen over één nacht ijs, want als hij stil gaat staan en nadenkt zakt hij erdoor en verdrinkt. Daarin hebben ze elkaar ook heel erg nodig en dat zie je ook precies gebeuren in hun reacties. Ze houden zich aan elkaar vast om niet door het ijs te zakken. De volslagen onsamenhangendheid van Salahdins reactie spreekt boekdelen als het gaat over zijn angst. En gemankeerd superioriteitsgevoel, waar Wazoo het ook over had, heeft altijd te maken met angst. Dat zou je dus inderdaad kreten om hulp kunnen noemen.
De wereld is heel veel groter dan een hoekje op Internet en zoals jij je moslimvrienden hebt, heb ik ze ook. Pas nog was ik bij een Iftar in een moskee. Samen gepraat, gebeden en gelachen en serieus en diep gesproken en we hadden het met elkaar heel goed. Het enige minpuntje was dat de Harira iets te gepeperd was. :knipoog: Je merkt ook veranderingen ten goede. Veel moslims beginnen meer zelfvertrouwen te krijgen als het gaat over integratie en dat maakt dat ze juist meer open staan naar hoe anderen denken. Dat lijkt me een volstrekt menselijke reactie. Als jij als moslim niet serieus wordt genomen in je zelfverstaan, hoe zou je dan ooit open kunnen staan naar hoe anderen er op hun manier over denken. Dat zei ik destijds al tegen mevrouw Verdonk op haar kamer. Laten we er met elkaar wat moois van maken en af en toe geven we de Salahdins en de Tangers van onze wereld wel een duw in de hopelijk goede richting.

The_Grand_Wazoo
01-10-08, 07:53
Vertel dat maar tegen je idool Richard Leeuwenhart?

Het ging over Jezus, niet over Leeuwenhart.

Komisch, sta je net Mark61 uit te foeteren omdat hij niet het onderscheid wenst te maken tussen de leer en zijn profeet enerzijds en de geperverteerde volgelingen anderzijds, doe je nog geen 20 centimter daaronder het zelf ook.

John2
01-10-08, 08:54
Ken jij trouwens een niet-moslim die moslims van een bepaalde ondergang heeft behoed?

Ik kan er wel duizenden die niet Moslim zijn en toch steeds weer mensen uit de shit halen en dan maakt het niet uit of je Moslim of een ander geloof aanhangt.
Vermoedelijk (als ik zo jou opmerking leest) geld dit niet omgekeerd in jou ogen, ik denk dat jij dan ook ver staat van de rëele werkelijkheid en bij jou het geloof staat boven menselijkheid.

Gelukkig bestaat in mijn omgeving dan ook een vriendenkring die het woord "Vriend" belangrijker vinden dan ons geloof.
Zelfs in onze profesionele organisatie "Samen op weg" horen wij gelukkig possitivere geluiden en blijkt hulp en samenwerking tussen alle geloven wel te kunnen.
De inzicht dat de problemen die zich voordoen is dan ook bij ons niet gerealitiveerd aan het Christenen/Moslim/Hindoe/Joods of ander gelovigen maar juist bij de mens.

John2
01-10-08, 09:13
=Sallahddin;3742043]Weer een ander huichelaar cameleon_achtig gelovige : i do know u by now :

Ik denk niet dat jij mij kent, gezien wat jij hier schrijft.


qua labiel hypocriet karakter :
Kan een hypocriet labiel zijn?
Dus eigelijk is de uitdrukking van een "labiel hypocriet karakter" een compliment zeker als het uit jou pen komt.
Maar ik ben bang dat jou slechte kennis van de Nederlandse taal, jou dit heef doen schrijven en het eigelijk moet zien als een belediging.


moslims zouden kunnen rekenen op jullie "help" op dezelfde manier toen joden onder de nazi's werden "vernietigd" :
Sorry maar ik meende dat toch de Islamitische landen de zijde kozen van het Nazi-Duitsland en zelfs informatie vroegen over de vernietigings-kampen om deze te kunnen bouwen zodat zij op een eenvoudige manier konden mee helpen de door hun gehate Joden te vernietigen van deze wereld.



wat deed de kerk toen ???
Kerken hebben in samenwerking met hun bezoekers duizenden Joden onderdak aangeboden voor gevaar van hun eigen leven.
Dat de kerken daar weinig geruchtbaarheid aan geven naar de buitenwereld is hun goed recht, maar voor hun gelovigen en mensen die zich daarvoor intereseren liggen "Jaarboeken" ter inzage, je moet je wel even enkele dagen van te voren melden, omdat deze boeken uit het archief moeten worden gehaald.
Copies hierover worden vaak kosteloos opgestuurd.


juist !!!!!!!
Inderdaad


it's easy to talk than actually ...do_act !!!!!
Zelfreflectie zie ik?


Ga maar fietsen : gotta hold this kindda hypocrit speeche for others !
Je hebt gelijk, het is op een "pro" Moslim site dom om te praten over hoe Christelijke kerken de Joden hebben geholpen.
Het is dubbel op en ik moet rekening houden met de zwakke zieltjes, voordat ik word beticht de intensie te hebben dat ik jullie wil bekeren :schrik:


Sweet dreams !
Sorry maar ik heb al enkele uren werk achter mijn kiezen.:D



Byyyyeeeeee!!!!!!

:zwaai:

You2

John2
01-10-08, 09:48
=Wortel;3742131]Het is zoals je zegt, John. Wat ik allemaal -een beetje cabaretesk- schreef over mijn belevenissen in mijn worsteling om verdraagzaamheid en mijn steeds opnemen voor moslims is allemaal echt gebeurd en echt beleefd. Ik zuig daarover niets uit mijn duim. Maar zo'n Salahdin kan dat niet geloven en ik zal je ook vertellen waarom dat is. Hij en zijn maatje Tanger hebben het wanhopig nodig om te denken dat ze volmaakt zijn en dat moeten ze volhouden zoals een schaatsenrijder het moet volhouden om te blijven schaatsen over één nacht ijs, want als hij stil gaat staan en nadenkt zakt hij erdoor en verdrinkt.
Ik weet het Wortel, toch blijven personen zoals wij nodig die ondanks alles blijven vechten voor verdraagzaamheid.
Vermoedelijk hebben personen zoals Tanger en Saladin nooit (of nog niet) de moeite genomen om eens te kijken en te praten met andere mensen waardoor bij hen de angst blijft bestaan en dat is jammer.
Ooit hebben Ronald en ik al eens een poging gedaan om met ons drieen gezellig wat te gaan eten waardoor misschien de inzicht zou kunnen zijn dat we allen gelijk zijn, maar tot op heden is daar helaas nog niets van gekomen.


Daarin hebben ze elkaar ook heel erg nodig en dat zie je ook precies gebeuren in hun reacties. Ze houden zich aan elkaar vast om niet door het ijs te zakken. De volslagen onsamenhangendheid van Salahdins reactie spreekt boekdelen als het gaat over zijn angst. En gemankeerd superioriteitsgevoel, waar Wazoo het ook over had, heeft altijd te maken met angst. Dat zou je dus inderdaad kreten om hulp kunnen noemen.
Vandaar ook mijn opmerking dat het kreten om hulp zouden kunnen zijn van personen die met hun ideen alleen in de wereld staan, dit zie je vaker.
Alleen schuilt er een gevaar als de helpende hand niet word geboden en je deze personen inderdaad door het ijs laat zakken met alle gevolgen vandien.


De wereld is heel veel groter dan een hoekje op Internet en zoals jij je moslimvrienden hebt, heb ik ze ook. Pas nog was ik bij een Iftar in een moskee. Samen gepraat, gebeden en gelachen en serieus en diep gesproken en we hadden het met elkaar heel goed. Het enige minpuntje was dat de Harira iets te gepeperd was. :knipoog: Je merkt ook veranderingen ten goede. Veel moslims beginnen meer zelfvertrouwen te krijgen als het gaat over integratie en dat maakt dat ze juist meer open staan naar hoe anderen denken. Dat lijkt me een volstrekt menselijke reactie. Als jij als moslim niet serieus wordt genomen in je zelfverstaan, hoe zou je dan ooit open kunnen staan naar hoe anderen er op hun manier over denken.
Inderdaad 80-90% van onze Moslims hebben een goede weg gevonden in de maatschappij, gaan gewoon om met andere mensen en hebben zoveel zelfvertrouwen dat ze een gezonde discussie durven aan te gaan, zonder angst, zonder het bekende onderbuik-gevoel.
Dan blijft er 10% over die niet of bijna niet te bereiken zijn, niet door ons maar ook zeker niet door hun mede geloofsgenoten of zijn/haar Imam en dat is jammer omdat deze vaak op latere leeftijd buiten de boot vallen op alle vlakken zowel sociaal als in het werk.


Dat zei ik destijds al tegen mevrouw Verdonk op haar kamer. Laten we er met elkaar wat moois van maken en af en toe geven we de Salahdins en de Tangers van onze wereld wel een duw in de hopelijk goede richting.
Ik zie dat je in den Haag ook de weg weet en niet bang bent om een kamertje binnen te gaan om je mening te geven aan personen die hier iets mee kunnen doen :hihi:.
Het is alleen jammer dat mensen zoals mevrouw Verdonk en Wilders nog steeds drijven op het Fortuyn-effect en eigelijk alleen de slechte punten hebben opgepakt.
Je kunt immers geen probleem oplossen als je geen oplossing aandraagt of een oplossing die geen draagvlak heeft bij de bevolking.
Dit is wat ik ook mis bij deze twee personen, een achterban uit alle regionen die de standpunten van de partijen bespreekbaar maken en daar dagen/weken over discusseren om tot een heldere oplossing te komen.
Maar je hebt gelijk als je zegt laten we er iets moois van maken maar dan moeten we er wel met zijn allen achter gaan staan.
En dan hoeven we personen zoals Saladin en Tanger geen goede duw meer te krijgen in de goede richting, deze gaan vanzelf inzien dat Rust-Vrede en Vertrouwen in elkaar de enigste oplossing is.

Julien
01-10-08, 10:18
Vertel dat maar tegen je idool Richard Leeuwenhart?

Als je beter had gelezen, had je kunnen zien dat ik de christelijke misstanden erken. Ook de kruistochten.
Waarom steeds die oneliners en inhoudloze reacties als de islamitische geschiedenis - terecht - op dezelfde kritische manier wordt bekeken als de christelijke/ westerse geschiedenis?

Witte78
01-10-08, 10:33
Als je beter had gelezen, had je kunnen zien dat ik de christelijke misstanden erken. Ook de kruistochten.
Waarom steeds die oneliners en inhoudloze reacties als de islamitische geschiedenis - terecht - op dezelfde kritische manier wordt bekeken als de christelijke/ westerse geschiedenis?

Het antwoord lijkt mij te zitten in hoe moslims tegen Mohammed aankijken. Ze zien hem als de model moslim. Hij kan dus per definitie nooit een daad hebben verricht die wij zouden kunnen verafschuwen, omdat het zou betekenen dat er iets mis is met de Islam. Al lijkt me dat alle veroveringen na Mohammed we kritisch bekeken mogen worden.

John2
01-10-08, 10:34
Komisch, sta je net Mark61 uit te foeteren omdat hij niet het onderscheid wenst te maken tussen de leer en zijn profeet enerzijds en de geperverteerde volgelingen anderzijds, doe je nog geen 20 centimter daaronder het zelf ook.

Daar is Mark61 toch ook voor?

:D

Witte78
01-10-08, 10:40
Ik heb hier geen zin meer in. Ik heb ook gevoelens. Het verbaast je vast.

Wat Tanger doet is helemaal niet persoonlijk, hij zit iedereen te lasteren die een kritische houding heeft ten opzichte van zijn eigen denkbeelden. Dat hij vooral jou aanspreekt is simpelweg het resultaat van dat je zoveel post. Ik snap niet echt waarom je het je zo persoonlijk opvat.

John2
01-10-08, 10:41
Het antwoord lijkt mij te zitten in hoe moslims tegen Mohammed aankijken. Ze zien hem als de model moslim. Hij kan dus per definitie nooit een daad hebben verricht die wij zouden kunnen verafschuwen, omdat het zou betekenen dat er iets mis is met de Islam. Al lijkt me dat alle veroveringen na Mohammed we kritisch bekeken mogen worden.
Een gewaagd antwoord, want dat zou dus inhouden dat je de Islam gedeeltelijk zou mogen worden bekeken?

mark61
01-10-08, 11:10
Wat Tanger doet is helemaal niet persoonlijk, hij zit iedereen te lasteren die een kritische houding heeft ten opzichte van zijn eigen denkbeelden. Dat hij vooral jou aanspreekt is simpelweg het resultaat van dat je zoveel post. Ik snap niet echt waarom je het je zo persoonlijk opvat.

Aan de ene kant heb je wel gelijk; aan de andere kant is dit ook de prikker met wie ik twee ramadans geleden nog soep zou gaan eten. Ik probeer de oorzaak van zijn labiliteit te achterhalen. Enfin, probeerde.

mark61
01-10-08, 11:12
Het antwoord lijkt mij te zitten in hoe moslims tegen Mohammed aankijken. Ze zien hem als de model moslim. Hij kan dus per definitie nooit een daad hebben verricht die wij zouden kunnen verafschuwen, omdat het zou betekenen dat er iets mis is met de Islam. Al lijkt me dat alle veroveringen na Mohammed we kritisch bekeken mogen worden.

Dat wringt altijd wat. Mohammed is altijd heel nadrukkelijk een (feilbaar) mens, as opposed to dat 'gekke gedoe met goddelijke Jezussen'. Maar als je dan vraagt of Ie ooit gefaald heeft, nou neuh.

1973Tanger
01-10-08, 11:16
Als je beter had gelezen, had je kunnen zien dat ik de christelijke misstanden erken. Ook de kruistochten.
Waarom steeds die oneliners en inhoudloze reacties als de islamitische geschiedenis - terecht - op dezelfde kritische manier wordt bekeken als de christelijke/ westerse geschiedenis?


Anders verkondig je wel standaard christelijke catechismus door te zeggen dat geweld aan de basis van de islam staat en dat haar profeet een moordenaar is. Blijkbaar nooit gehoord van geweld uit zelfverdediging en in plaats van moorden, doden op diens zelfde gronden?

1973Tanger
01-10-08, 11:24
Aan de ene kant heb je wel gelijk; aan de andere kant is dit ook de prikker met wie ik twee ramadans geleden nog soep zou gaan eten. Ik probeer de oorzaak van zijn labiliteit te achterhalen. Enfin, probeerde.


Als je die oorzaak in alcohol blijft zoeken zal je die oorzaak vinden door in de spiegel te kijken.

1973Tanger
01-10-08, 11:25
Wat Tanger doet is helemaal niet persoonlijk, hij zit iedereen te lasteren die een kritische houding heeft ten opzichte van zijn eigen denkbeelden. Dat hij vooral jou aanspreekt is simpelweg het resultaat van dat je zoveel post. Ik snap niet echt waarom je het je zo persoonlijk opvat.


Tis natuurlijk iemand met gevoelens waar ik wel degelijk rekening mee houdt.

1973Tanger
01-10-08, 11:28
Dat wringt altijd wat. Mohammed is altijd heel nadrukkelijk een (feilbaar) mens, as opposed to dat 'gekke gedoe met goddelijke Jezussen'. Maar als je dan vraagt of Ie ooit gefaald heeft, nou neuh.


Hoezo wringen? Mohammed (v.z.m.h.) was bovenal mens en dus feilbaar. Dacht je zeker dat de profeet voor de lol zich onderwierp aan zijn Schepper en dagelijks hem aanriep om genade en vergiffenis. Dat doe je dus niet als je onfeilbaar bent.

H.P.Pas
01-10-08, 11:31
Als je die oorzaak in alcohol blijft zoeken zal je die oorzaak vinden door in de spiegel te kijken.

Ik ga mijn ideeën over de korrigerende tik nog eens overdenken.

mark61
01-10-08, 11:38
Als je die oorzaak in alcohol blijft zoeken zal je die oorzaak vinden door in de spiegel te kijken.

? Er zit alcohol in hrira? Jij bent een alcoholist?

Waar slaat dit stompzinnige gelul op?

mark61
01-10-08, 11:39
Hoezo wringen? Mohammed (v.z.m.h.) was bovenal mens en dus feilbaar. Dacht je zeker dat de profeet voor de lol zich onderwierp aan zijn Schepper en dagelijks hem aanriep om genade en vergiffenis. Dat doe je dus niet als je onfeilbaar bent.

Kan je ook reageren op wat ik zeg en niet na het eerste woord al afgeleid danwel in slaap raken?

Hoe durf je als je zo slecht leest en dom reageert mij voor wat dan ook uit te maken?

knuppeltje
01-10-08, 11:43
en dagelijks hem aanriep om genade en vergiffenis.

Die moet dan wel heel wat uitgevreten hebben lijkt me.

knuppeltje
01-10-08, 11:45
Anders verkondig je wel standaard christelijke catechismus door te zeggen dat geweld aan de basis van de islam staat en dat haar profeet een moordenaar is. Blijkbaar nooit gehoord van geweld uit zelfverdediging en in plaats van moorden, doden op diens zelfde gronden?

De leugen regeert weer als vanouds zie ik.

Charlus
01-10-08, 11:46
<...>Dacht je zeker dat de profeet voor de lol zich onderwierp aan zijn Schepper en dagelijks hem aanriep om genade en vergiffenis.<...>
Absoluut. Kicken op de eigen nietswaardigheid tov. allah.

H.P.Pas
01-10-08, 11:53
Absoluut. Kicken op de eigen nietswaardigheid tov. allah.

Wie zich vernedert wil vehoogd worden.

Julien
01-10-08, 12:20
Blijkbaar nooit gehoord van geweld uit zelfverdediging en in plaats van moorden, doden op diens zelfde gronden?

Weet ik best, en by the way ik noem Mohammed geen moordenaar, maar dan nog is Jezus hier een tegenstander van. Dát is het grote verschil tussen de basis van beide religies. Jezus was 100% geweldloos. Zijn opvolgers waren ook geweldloos. Pas toen Romeinse keizers zich gingen bekeren tot het christendom (+-300) ontstond er een politieke, en gewelddadige/ intolerante vorm van het christendom. Dat geef ik gewoon toe.
Bij de islam is er al vanaf dag 1 sprake van oorlogen, imperialisme en moorden (of doden... als jij dat liever wil). Daar kun je gewoonweg niet om heen.

mark61
01-10-08, 12:33
Anders verkondig je wel standaard christelijke catechismus door te zeggen dat geweld aan de basis van de islam staat en dat haar profeet een moordenaar is. Blijkbaar nooit gehoord van geweld uit zelfverdediging en in plaats van moorden, doden op diens zelfde gronden?

:haha: Zelfverdediging tot in China. Jij had voor Saddam of Stalin moeten werken. Tanjawi as-Sahaf.

The_Grand_Wazoo
01-10-08, 12:34
Daar kun je gewoonweg niet om heen.

't Zal je verbazen waar je allemaal om heen kunt, als je maar in genoeg bochten wilt wringen, lukt alles.

mark61
01-10-08, 12:34
Tis natuurlijk iemand met gevoelens waar ik wel degelijk rekening mee houdt.

Welnee, jij veegt overal je reet mee af. Waarheid, eerlijkheid, fatsoen, geloof.

super ick
01-10-08, 13:43
Welnee, jij veegt overal je reet mee af. Waarheid, eerlijkheid, fatsoen, geloof.

Laat hem Mark. Volgens mij heeft hij last van kortsluiting. De laatste paar maanden vernadert zijn toon op een opmerkelijke manier.

Wellicht tijd om de AIVD te waarschuwen? :D

p.s. kop op, ik vind je wel lief. :fuckit:

mark61
01-10-08, 13:52
Laat hem Mark. Volgens mij heeft hij last van kortsluiting. De laatste paar maanden vernadert zijn toon op een opmerkelijke manier.

Wellicht tijd om de AIVD te waarschuwen? :D

p.s. kop op, ik vind je wel lief. :fuckit:

:hihi: Alleen omdat je hogere cijfers had bij je VMBO-examen.

Hij heeft normaal een maandelijkse cyclus. Maar nu lijkt het wel permanent.

Charlus
01-10-08, 13:57
Leg dit eens uit???
Simpel,
Niet zozeer simpel alswel simplistisch.

de Koran schrijft voor dat er geen dwang in de godsdienst is en onder islamitische invloed allerhande bevolkingsgroepen vredig (tot op zekere hoogte) samen optrokken.<...>
De frase "geen dwang in religie" betekent alleen maar dat je iemand niet kunt dwingen iets te geloven, wat me nogal een open deur lijkt, tenzij tot hersenspoeling wordt overgegaan. Over de omgang met on-/andersgelovigen zegt de kreet niets, de rest van koran en ahadith daarentegen wel. Het meest positieve daaruit: andersdenkenden niet meteen om zeep helpen.
Nog afgezien van de inhoudsloosheid van "geen dwang in religie" is het heel simplistisch en wereldvreemd om op basis van 1 zinnetje uit de koran het gedrag van moslims in heden en verleden tot moreel superieur uit te roepen.

1973Tanger
01-10-08, 14:43
Wie zich vernedert wil vehoogd worden.


Iedereen hier is een voortreffelijk mens vrij van zondes en tekortkomingen merk ik?

1973Tanger
01-10-08, 14:44
Welnee, jij veegt overal je reet mee af. Waarheid, eerlijkheid, fatsoen, geloof.


Mijn reet uitsluitend aan jou afvegen volstaat.

1973Tanger
01-10-08, 14:47
Laat hem Mark. Volgens mij heeft hij last van kortsluiting. De laatste paar maanden vernadert zijn toon op een opmerkelijke manier.

Wellicht tijd om de AIVD te waarschuwen? :D

p.s. kop op, ik vind je wel lief. :fuckit:


De AIVD heeft zeker belangstelling voor een Wilderslakei als jij bent. Ga snel zijn schoenen borstelen, want hij wacht met smart op je.

knuppeltje
01-10-08, 15:17
Jezus was 100% geweldloos. Zijn opvolgers waren ook geweldloos.

Pleurt op Julien, toen hij die eerlijk hun brood verdienende handelaren van hun rchtmatige werkplek afsloeg zeker? :zweep:

Charlus
01-10-08, 15:23
Jezus was 100% geweldloos. Zijn opvolgers waren ook geweldloos.
Pleurt op Julien, toen hij die eerlijk hun brood verdienende handelaren van hun rchtmatige werkplek afsloeg zeker? :zweep:
De uitzondering die de regel bevestigt.

John2
01-10-08, 16:14
Pleurt op Julien, toen hij die eerlijk hun brood verdienende handelaren van hun rchtmatige werkplek afsloeg zeker? :zweep:

:schrik: er klopt iets niet in deze zin :schrik:
Eerlijk hun brood verdiendende handelaren :D

mark61
01-10-08, 17:56
Pleurt op Julien, toen hij die eerlijk hun brood verdienende handelaren van hun rchtmatige werkplek afsloeg zeker? :zweep:

Beetje gratis vis uitdelen en een hele sector brodeloos maken :jammer:

mark61
01-10-08, 17:58
Mijn reet uitsluitend aan jou afvegen volstaat.

Je bent een waardig moslim en Marokkaan. De natie kan trots op je zijn. Allah ook?

Ik zei dus:

Welnee, jij veegt overal je reet mee af. Waarheid, eerlijkheid, fatsoen, geloof.

Als het gaat om je Eer is alles toegestaan? Of hoe moet ik dat begrijpen? Ik vind dit volkomen eerloos.

Sallahddin
01-10-08, 18:28
Het is zoals je zegt, John. Wat ik allemaal -een beetje cabaretesk- schreef over mijn belevenissen in mijn worsteling om verdraagzaamheid en mijn steeds opnemen voor moslims is allemaal echt gebeurd en echt beleefd. Ik zuig daarover niets uit mijn duim. Maar zo'n Salahdin kan dat niet geloven en ik zal je ook vertellen waarom dat is. Hij en zijn maatje Tanger hebben het wanhopig nodig om te denken dat ze volmaakt zijn en dat moeten ze volhouden zoals een schaatsenrijder het moet volhouden om te blijven schaatsen over één nacht ijs, want als hij stil gaat staan en nadenkt zakt hij erdoor en verdrinkt. Daarin hebben ze elkaar ook heel erg nodig en dat zie je ook precies gebeuren in hun reacties. Ze houden zich aan elkaar vast om niet door het ijs te zakken. De volslagen onsamenhangendheid van Salahdins reactie spreekt boekdelen als het gaat over zijn angst. En gemankeerd superioriteitsgevoel, waar Wazoo het ook over had, heeft altijd te maken met angst. Dat zou je dus inderdaad kreten om hulp kunnen noemen.
De wereld is heel veel groter dan een hoekje op Internet en zoals jij je moslimvrienden hebt, heb ik ze ook. Pas nog was ik bij een Iftar in een moskee. Samen gepraat, gebeden en gelachen en serieus en diep gesproken en we hadden het met elkaar heel goed. Het enige minpuntje was dat de Harira iets te gepeperd was. :knipoog: Je merkt ook veranderingen ten goede. Veel moslims beginnen meer zelfvertrouwen te krijgen als het gaat over integratie en dat maakt dat ze juist meer open staan naar hoe anderen denken. Dat lijkt me een volstrekt menselijke reactie. Als jij als moslim niet serieus wordt genomen in je zelfverstaan, hoe zou je dan ooit open kunnen staan naar hoe anderen er op hun manier over denken. Dat zei ik destijds al tegen mevrouw Verdonk op haar kamer. Laten we er met elkaar wat moois van maken en af en toe geven we de Salahdins en de Tangers van onze wereld wel een duw in de hopelijk goede richting.

:lol: :

nou,je bent een echt fenomeen ,zeg :


Geef maar toe dat je geen feiten wil horen over de kerk ... :

geef maar toe dat je liever te maken wil hebben met moslim_kont likkers _hypocrieten met betrekking tot de kerk... :

daar ging het over : de kerk :

deze raar speech van je heeft dan helemaal niets te maken met de realiteit of met onze onderwerp: de kerk :

het is alsof je zou zeggen : "moslims die geen hypocriet _politiek correct onvoorwaardelijk respect voor de kerk zouden laten zien _blijken zouden zeker iets mankeren & dus dringend psychotherapisch & integratie_hulp nodig zouden hebben ..."

wat is dit voor debiel logica , zeg :

try to clean the mess of the church first, buddy : onbegonnen werk: mission impossible indeed :

voordat je bezig zou gaan houden met je hypocriet "nobel werkzaamheden" ten "gunste" van moslims : mr.hypocriet Samaritan of Robin Hood :

Ongeloofelijk flauwekul, zeg : mr.psycholoog van de koud grond :

amazing how people's perceptions _impressions _opinions_assumptions ... are taken for facts by the same people :

human nature ; psychology ... "treasures_secrets " are limitless & amazing , beyond any human imagination, knowledge... !

"de wens is de vader van de gedachte " uitdrukking vind ik meer van toepassing op deze hilarisch psychoanalyse van je :

Angst??? :

hoe kom je daarbij ??? : it's more a kindda moral fight for justice, against fascism of all kinds , against propaganda, lies, desinfo, western brain wash ... in relation to Islam_muslims ...

Ach....

Assume whatever u like : who cares ??? : speculations & false assumptions w'd surely show u the way _truth ...


Sweet dreams !

:zwaai:

mark61
01-10-08, 18:36
GÜRCÜ PAPAZ GÖZALTINA ALINDI
İHA - Istanbul - 27.09.2008

Artvin’in Şavşat İlçesi’nde misyonerlik faaliyetinde bulunduğu iddia edilen Gürcü uyruklu bir papaz ile üçü erkek 21 kişi gözaltına alındı.

Şavşat İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri devriye gezerken ilçeye bağlı Cevizli köyündeki Tibet Kilisesi yolu üzerinde papaz kıyafetiyle dolaşan bir kişi gördü.

Jandarma ekipleri papaz kıyafeti ile dolaşan Gürcistan uyruklu Kakhaber Kiknaveldze (33) ile beraberinde kilisede ayin yapan Gürcistan uyruklu üç erkek ve 18 kadını ifadelerini almak üzere karakola götürdü.

KIYAFETLERİNİ DEĞİŞTİRDİ • Gürcü uyruklu Kakhaber Kiknaveldze’ye alınan ifadesinin ardından 125 YTL para cezası kesildi. Para cezasını ödeyen Kakhaber Kiknaveldze ve beraberindekiler üzerindeki kıyafetlerini değiştirmek üzere serbest bırakıldı.

http://www.taraf.com.tr/haber.asp?id=17892

Ff opgezocht. Georgische pope gearresteerd met 21 Georgiërs, op beschuldiging van proselytisme,vrijgelaten na betalen van boete van ca. € 80 en nadat hij zich omgekleed had.

Hoe je mensen kan bekeren die al orthodox zijn is mij niet geheel duidelijk.

On-seculiere islamitische pavlovreflex, schat ik.

John2
01-10-08, 19:03
GÜRCÜ PAPAZ GÖZALTINA ALINDI
İHA - Istanbul - 27.09.2008

Artvin’in Şavşat İlçesi’nde misyonerlik faaliyetinde bulunduğu iddia edilen Gürcü uyruklu bir papaz ile üçü erkek 21 kişi gözaltına alındı.

Şavşat İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri devriye gezerken ilçeye bağlı Cevizli köyündeki Tibet Kilisesi yolu üzerinde papaz kıyafetiyle dolaşan bir kişi gördü.

Jandarma ekipleri papaz kıyafeti ile dolaşan Gürcistan uyruklu Kakhaber Kiknaveldze (33) ile beraberinde kilisede ayin yapan Gürcistan uyruklu üç erkek ve 18 kadını ifadelerini almak üzere karakola götürdü.

KIYAFETLERİNİ DEĞİŞTİRDİ • Gürcü uyruklu Kakhaber Kiknaveldze’ye alınan ifadesinin ardından 125 YTL para cezası kesildi. Para cezasını ödeyen Kakhaber Kiknaveldze ve beraberindekiler üzerindeki kıyafetlerini değiştirmek üzere serbest bırakıldı.

http://www.taraf.com.tr/haber.asp?id=17892

Ff opgezocht. Georgische pope gearresteerd met 21 Georgiërs, op beschuldiging van proselytisme,vrijgelaten na betalen van boete van ca. € 80 en nadat hij zich omgekleed had.

Hoe je mensen kan bekeren die al orthodox zijn is mij niet geheel duidelijk.

On-seculiere islamitische pavlovreflex, schat ik.

Dat jij het stukje plaatst in het turks oke geen probleem mee.
Maar wat in Godsnaam heeft Pavlov te maken met een onseculiere islamitisch reflex?
Valt dit te vergelijken met het islamitisch angst virus? :schrik:

Sallahddin
01-10-08, 19:05
Whaha hoor wie het zegt.
Ik ben wel degelijk bereid om de historische feiten wat betreft de christelijke geschiedenis te erkennen. Dat vingertje van moslims als jou richting het westen is nu wel bekend..
Maar elke keer als ik dan begin over het historische feit dat de islam ook een geschiedenis kent van imperialisme, veroveringen, geweld, slavernij, intolerantie, inquisitie dan ben JIJ juist degene die dit niet wil erkennen en maak je van jezelf een calimero

Kijk ; ik had je een heel gedetailleerd reactie geschreven : ik was heel gefocussed : maar toen ik bijna klaar mee was , mijn klein dochtertje had me veraast door te drukken op de verkeerd knopje toen viel mijn computer uit helaas !!!! :lol: : was ik wel gefrustreerd & boos geraakt zo'n beetje maar tja: da's "niet belangrijker" dan my angel of daughter of course ... jammer dan :niks aan de hand :

dat had me een tijdje gekost :

maar goed: morgen ga ik proberen dat te herschreven !

Geen genoeg tijd meer helaas !

Tot morgen dan; sorry !

:zwaai:

1973Tanger
01-10-08, 19:09
Dat jij het stukje plaatst in het turks oke geen probleem mee.
Maar wat in Godsnaam heeft Pavlov te maken met een onseculiere islamitisch reflex?
Valt dit te vergelijken met het islamitisch angst virus? :schrik:


Inderdaad, want Mark61 vertoond overduidelijk symptomen van deze angst virus waaraan hij onmiddelijk aan behandelt moet worden.

John2
01-10-08, 19:12
:lol: :

nou,je bent een echt fenomeen ,zeg :


Geef maar toe dat je geen feiten wil horen over de kerk ... :

geef maar toe dat je liever te maken wil hebben met moslim_kont likkers _hypocrieten met betrekking tot de kerk... :

daar ging het over : de kerk :

deze raar speech van je heeft dan helemaal niets te maken met de realiteit of met onze onderwerp: de kerk :

het is alsof je zou zeggen : "moslims die geen hypocriet _politiek correct onvoorwaardelijk respect voor de kerk zouden laten zien _blijken zouden zeker iets mankeren & dus dringend psychotherapisch & integratie_hulp nodig zouden hebben ..."

wat is dit voor debiel logica , zeg :

try to clean the mess of the church first, buddy : onbegonnen werk: mission impossible indeed :

voordat je bezig zou gaan houden met je hypocriet "nobel werkzaamheden" ten "gunste" van moslims : mr.hypocriet Samaritan of Robin Hood :

Ongeloofelijk flauwekul, zeg : mr.psycholoog van de koud grond :

amazing how people's perceptions _impressions _opinions_assumptions ... are taken for facts by the same people :

human nature ; psychology ... "treasures_secrets " are limitless & amazing , beyond any human imagination, knowledge... !

"de wens is de vader van de gedachte " uitdrukking vind ik meer van toepassing op deze hilarisch psychoanalyse van je :

Angst??? :

hoe kom je daarbij ??? : it's more a kindda moral fight for justice, against fascism of all kinds , against propaganda, lies, desinfo, western brain wash ... in relation to Islam_muslims ...

Ach....

Assume whatever u like : who cares ??? : speculations & false assumptions w'd surely show u the way _truth ...


Sweet dreams !

:zwaai:

Lezen is en blijft moeilijk voor je zoals het blijkt.
Ten eerste; He didn't write about your paranoia, but I did't.
Second; Indeed your mistake after mistakes show us how far your are and believe us it's almost 12 O'Clock.
Specialist will call it dogs-escape, so put on your pamper takes two traumadoll and try to sleep a few hours.

John2
01-10-08, 19:13
Inderdaad, want Mark61 vertoond overduidelijk symptomen van deze angst virus waaraan hij onmiddelijk aan behandelt moet worden.

:hihi:Behandel jij hem behandel ik Saladin :D

mark61
01-10-08, 19:30
Inderdaad, want Mark61 vertoond overduidelijk symptomen van deze angst virus waaraan hij onmiddelijk aan behandelt moet worden.

Je bent een varken. Ga je schamen.

Charlus
01-10-08, 19:36
Whaha hoor wie het zegt.
Ik ben wel degelijk bereid om de historische feiten wat betreft de christelijke geschiedenis te erkennen. Dat vingertje van moslims als jou richting het westen is nu wel bekend..
Maar elke keer als ik dan begin over het historische feit dat de islam ook een geschiedenis kent van imperialisme, veroveringen, geweld, slavernij, intolerantie, inquisitie dan ben JIJ juist degene die dit niet wil erkennen en maak je van jezelf een calimeroKijk ; ik had je een heel gedetailleerd reactie geschreven : ik was heel gefocussed : maar toen viel mijn computer uit helaas !!!!
morgen ga ik proberen dat te herschreven !
Welk vierkant ei zul je gaan leggen? De offensieve verdedigingsoorlogen tot in China zijn al afgedekt door 1973Tanger:


Anders verkondig je wel standaard christelijke catechismus door te zeggen dat geweld aan de basis van de islam staat en dat haar profeet een moordenaar is. Blijkbaar nooit gehoord van geweld uit zelfverdediging en in plaats van moorden, doden op diens zelfde gronden?:haha: Zelfverdediging tot in China. Jij had voor Saddam of Stalin moeten werken. Tanjawi as-Sahaf.
Ik gok op bevrijdingsoorlogen. De nobele moslims die hun buurlanden bevrijdden van allerhande brute dictators.

John2
01-10-08, 19:46
Beetje gratis vis uitdelen en een hele sector brodeloos maken :jammer:

Zie je verkeerd;

Je moet het zien als een reklame stunt en een goeie zo te zien, immer 2000 jaar later spreken ze er nog over.
Anderzijds kunnen we ons bij jou stelling afvragen of in die tijd de Moslims broodbakkers en vissers waren, want dan zou het inderdaad een rotstreek zijn geweest van God om het vissen en brood te laten regenen.
Maar al met al kun je stellen dat Jezus een zeer goed reklame bureau heeft gehad en een goed team van mensen om zich heen om dit alles mogelijk te maken.

1973Tanger
01-10-08, 19:57
Je bent een varken. Ga je schamen.


Dan hoop ik dat ik niet bij jou op tafel kom, want zelfs dat vlees is te hoogwaardig voor je.

H.P.Pas
01-10-08, 21:38
Dan hoop ik dat ik niet bij jou op tafel kom, want zelfs dat vlees is te hoogwaardig voor je.
Niet gecastreerde beren zijn alleen voor de fok. Het vlees is niet te vreten.

John2
01-10-08, 21:51
Dan hoop ik dat ik niet bij jou op tafel kom, want zelfs dat vlees is te hoogwaardig voor je.

Tanger vriend (als ik je nog vriend mag noemen) waarom ben je ineens zo bitter?
Tot enkele weken terug nam jij net als ik alles nog met een korreltje zout, ok akzo was er niets bij met de berg die zowel jij als Mark en de andere heiligen op deze site dagelijks te vreten krijgt.
Maar je nam de heuvel altijd met een grap en een groll.
Waar is jou humor gebleven?

Al lijkt het me fantasties jou met een appel en een krulstaart op een schaal zien te liggen :D

H.P.Pas
01-10-08, 22:14
toen viel mijn computer uit helaas !!!! :lol: :


Hierin is voorzeker een teken.

John2
01-10-08, 22:18
Hierin is voorzeker een teken.

Gods wegen zijn ondoorgrondelijk

:hihi:

1973Tanger
01-10-08, 22:30
Niet gecastreerde beren zijn alleen voor de fok. Het vlees is niet te vreten.


Daar hebben Zwitsers doorgaans geen last van, want die vreten werkelijk alles.

1973Tanger
01-10-08, 22:40
Tanger vriend (als ik je nog vriend mag noemen) waarom ben je ineens zo bitter?
Tot enkele weken terug nam jij net als ik alles nog met een korreltje zout, ok akzo was er niets bij met de berg die zowel jij als Mark en de andere heiligen op deze site dagelijks te vreten krijgt.
Maar je nam de heuvel altijd met een grap en een groll.
Waar is jou humor gebleven?

Al lijkt het me fantasties jou met een appel en een krulstaart op een schaal zien te liggen :D

Oude vriendschap roest niet kameraad. Voorts ben ik het zat doordat bepaalde prikkers in de waan verkeren dat Marokkanen en moslims geen vrije mening zijn toegedaan, maar altijd ondergeschikt moeten blijven aan die van het heersende klimaat die de meeste vertegenwoordigen en expres naar Maroc.nl komen om dat ook op te eisen.

H.P.Pas
01-10-08, 23:09
Daar hebben Zwitsers doorgaans geen last van, want die vreten werkelijk alles.

Zwitsers geven voor levensmiddelen ongeveer het dubbele uit van de Europese doorsnee. Biologische produkten hebben meer dan 20% marktaandeel, tendens stijgend. Aldi voert hier een sterk afwijkend sortiment; de elders gebruikelijke troep raken ze hier niet kwijt.
Je hebt, als gebruikelijk, weer geen idee waar je over lult.

John2
02-10-08, 08:07
=1973Tanger;3743231]Oude vriendschap roest niet kameraad.
Ach een beetje olie zo nu en dan doet wonderen tegen de roest.


Voorts ben ik het zat doordat bepaalde prikkers in de waan verkeren dat Marokkanen en moslims geen vrije mening zijn toegedaan, maar altijd ondergeschikt moeten blijven aan die van het heersende klimaat die de meeste vertegenwoordigen en expres naar Maroc.nl komen om dat ook op te eisen.

Natuurlijk zullen er mensen zijn die om deze redenen naar een site gaan zoals Maroc.nl in de weet dat zij altijd respons zullen krijgen op hun uitlatingen en dan ook nog eens het gevoel hebben van "zie je wel dat ik gelijk had" maar dit zijn gelukkig maar een enkele en zijn vaak na een week al weer verdwenen omdat het oude groepje hier elkaar dan wel weer hielp.
Soms moet je ook wel eens een keuze maken tussen twee ongelijkheden waarin we dan meegaan met iemand die wij hier al jaren kennen.
Een mooi voorbeeld hiervan is de discussie van enkele maanden geleden tussen Jou, Mark, Ronald en Mij, waar we elkaar flink zaten af te zeiken terwijl we in een andere discussie elkaar uitnodigden om wat te drinken en te eten ergens in Amsterdam.
Gekken en gestoorden die echt denken (en het ook menen) dat een minderheid zijn mond dicht moet houden ten gunste van de meerderheid heb ik hier nog niet meegemaakt en zou trouwens ook niet gezond zijn voor deze site.
Aan de andere kant kun je deze personen dan ook maar het best links (mag ook rechts :D) laten liggen.
Dit doe ik momenteel ook en het werkt fantasties, want als je dan eens ongezouten je gal spuwt word je serieus genomen en komt het beter over bij zo'n persoon.

ff ofline, ik moet deze maand nog eens naar Amsterdam voor een offerte, misschien dat we dan eens iets kunnen drinken samen.

Charlus
02-10-08, 08:12
<...>ff ofline, ik moet deze maand nog eens naar Amsterdam voor een offerte, misschien dat we dan eens iets kunnen drinken samen.
Doen jullie het wel veilig?

mark61
02-10-08, 11:37
ff ofline, ik moet deze maand nog eens naar Amsterdam voor een offerte, misschien dat we dan eens iets kunnen drinken samen.

Pas op dat hij geen fles in je endeldarm stopt. Hij blijkt een anale fixatie te hebben.

Charlus
02-10-08, 11:43
<...>
Wat is er met al je zuurverdiende credits gebeurd? Kredietcrisis? Een corrigerende tik van beheer?

H.P.Pas
02-10-08, 11:51
Hij blijkt een anale fixatie te hebben.


Zo (http://www.atractor.info/atracta/2006/09/19/img/culo.jpg) ongeveer ?

H.P.Pas
02-10-08, 11:53
Wat is er met al je zuurverdiende credits gebeurd? Kredietcrisis? Een corrigerende tik van beheer?

Als Tanger bij 100.000 staat bouwen we een feestje.

Aït Ayt
02-10-08, 12:24
Voorts ben ik het zat doordat bepaalde prikkers in de waan verkeren dat Marokkanen en moslims geen vrije mening zijn toegedaan, maar altijd ondergeschikt moeten blijven aan die van het heersende klimaat die de meeste vertegenwoordigen en expres naar Maroc.nl komen om dat ook op te eisen.

ja zo gaat dat..
als je als allochtoon terugbijt en je tanden laat zien dan wordt je eraan herinnerd wat je bent :


Je bent minder dan een dier.

mark61
02-10-08, 12:24
Wat is er met al je zuurverdiende credits gebeurd? Kredietcrisis? Een corrigerende tik van beheer?

Ik heb ze gedoneerd.

mark61
02-10-08, 12:27
ja zo gaat dat..
als je als allochtoon terugbijt en je tanden laat zien dan wordt je eraan herinnerd wat je bent :

Wat Tanger is.

Weer zo'n smerige leugenaar. Ik heb het nergens over 'allochtonen', ik heb het over één persoon. Jij mag van Allah toch helemaal niet liegen? Waarom zit je nou niet te beven van angst dat je naar de hel gaat? Munafiq.

Dat noem jij 'terugbijten'? Ik ben aan het discussiëren met redelijke argumenten en de ander begint over flessen in endeldarmen. Dat vind jij normaal? Dan ben je net zo'n nepfiguur als hij inderdaad. Inderdaad minder dan een dier.

mark61
02-10-08, 12:27
Zo (http://www.atractor.info/atracta/2006/09/19/img/culo.jpg) ongeveer ?

Haargenau.

Aït Ayt
02-10-08, 12:54
Ik ben aan het discussiëren met redelijke argumenten


dat weet ik mark..
het ligt ook niet aan jou.. je bedoeld het goed..
dat je staat te schelden, tekfieren, beledigen en lasteren is dan ook vanzelfsprekend de schuld van de onaangepaste nep-moslims met hun smerige leugens

super ick
02-10-08, 13:17
De AIVD heeft zeker belangstelling voor een Wilderslakei als jij bent. Ga snel zijn schoenen borstelen, want hij wacht met smart op je.

Loze beschuldigingen en draaikonterij.
Dat is het enige wat ik de laatste weken lees van jou.
Een man (ongeacht ras, religie en seksuele voorkeur) onwaardig.

super ick
02-10-08, 13:21
Wat Tanger is.

Weer zo'n smerige leugenaar. Ik heb het nergens over 'allochtonen', ik heb het over één persoon. Jij mag van Allah toch helemaal niet liegen? Waarom zit je nou niet te beven van angst dat je naar de hel gaat? Munafiq.

Dat noem jij 'terugbijten'? Ik ben aan het discussiëren met redelijke argumenten en de ander begint over flessen in endeldarmen. Dat vind jij normaal? Dan ben je net zo'n nepfiguur als hij inderdaad. Inderdaad minder dan een dier.

Een wereld van verschil tussen ervaringen met moslims in het dagelijks leven t.o.v. de nepfiguren die hier hun jankverhalen en beschuldigingen blijven posten.
Heel opmerkelijk.

John2
02-10-08, 14:46
Doen jullie het wel veilig?

Pas op dat hij geen fles in je endeldarm stopt. Hij blijkt een anale fixatie te hebben.

:zweep:ALS :zweep: JULLIE :zweep: DENKEN :zweep: DAT :zweep: IK :zweep: OP :zweep: MIJN :zweep: EERSTE :zweep: AFSPRAAK :zweep: HET :zweep: NEST :zweep: INDUIKT:zweep::zweep:

hebben jullie het verkeerd !!!!

Voor het huwelijk geen sex :fuckit:

:schrik:Is Tanger een vrouw dan? :schrik:

:D

John2
02-10-08, 14:49
ja zo gaat dat..
als je als allochtoon terugbijt en je tanden laat zien dan wordt je eraan herinnerd wat je bent :

En dat is verkeerd????

mark61
02-10-08, 14:59
dat weet ik mark..
het ligt ook niet aan jou.. je bedoeld het goed..
dat je staat te schelden, tekfieren, beledigen en lasteren is dan ook vanzelfsprekend de schuld van de onaangepaste nep-moslims met hun smerige leugens

Onaangepast? Hoe kom je daar nou weer bij?

Jij vindt flessen in endeldarmen douwen goed islamitisch?

Ik laster niet, want ik lieg niet, zoals Tanger en jij.

1973Tanger
02-10-08, 15:48
Zwitsers geven voor levensmiddelen ongeveer het dubbele uit van de Europese doorsnee. Biologische produkten hebben meer dan 20% marktaandeel, tendens stijgend. Aldi voert hier een sterk afwijkend sortiment; de elders gebruikelijke troep raken ze hier niet kwijt.
Je hebt, als gebruikelijk, weer geen idee waar je over lult.


Nou die zwitserse stinkkazen van je zijn anders wel een delicatesse onder volk als jij.

1973Tanger
02-10-08, 15:52
ja zo gaat dat..
als je als allochtoon terugbijt en je tanden laat zien dan wordt je eraan herinnerd wat je bent :


Onderdanige migranten, daar gaat het bij hun om. Maar die tijd is schromelijk voorbij.

1973Tanger
02-10-08, 15:54
Wat Tanger is.

Weer zo'n smerige leugenaar. Ik heb het nergens over 'allochtonen', ik heb het over één persoon. Jij mag van Allah toch helemaal niet liegen? Waarom zit je nou niet te beven van angst dat je naar de hel gaat? Munafiq.

Dat noem jij 'terugbijten'? Ik ben aan het discussiëren met redelijke argumenten en de ander begint over flessen in endeldarmen. Dat vind jij normaal? Dan ben je net zo'n nepfiguur als hij inderdaad. Inderdaad minder dan een dier.


Ik confronteer je met wat je bent en bovenal met wat je doet. Blijf dat maar tegen beter weten in alsmaar afdoen als leugens.

1973Tanger
02-10-08, 15:59
Wat Tanger is.

Weer zo'n smerige leugenaar. Ik heb het nergens over 'allochtonen', ik heb het over één persoon. Jij mag van Allah toch helemaal niet liegen? Waarom zit je nou niet te beven van angst dat je naar de hel gaat? Munafiq.

Dat noem jij 'terugbijten'? Ik ben aan het discussiëren met redelijke argumenten en de ander begint over flessen in endeldarmen. Dat vind jij normaal? Dan ben je net zo'n nepfiguur als hij inderdaad. Inderdaad minder dan een dier.


Knoop bovendien goed in je knar dat moslims onderdanig zijn aan Allah en zeker niet aan jou, door steeds zielig gaan doen dat moslims geen kritiek mogen uiten omwille van Allah.

1973Tanger
02-10-08, 16:01
Een wereld van verschil tussen ervaringen met moslims in het dagelijks leven t.o.v. de nepfiguren die hier hun jankverhalen en beschuldigingen blijven posten.
Heel opmerkelijk.


De enige ervaring met moslims die jij hebt is uitsluitend via geenstijl.nl.

1973Tanger
02-10-08, 16:03
Onaangepast? Hoe kom je daar nou weer bij?

Jij vindt flessen in endeldarmen douwen goed islamitisch?

Ik laster niet, want ik lieg niet, zoals Tanger en jij.

Jij bent een onschuldig lammetje?

Aït Ayt
02-10-08, 16:04
Ik laster niet, want ik lieg niet,

je maakt jezelf belachelijk door steeds weer achterbaks te roepen dat je niet lastert noch liegt..

1973Tanger
02-10-08, 16:10
je maakt jezelf belachelijk door steeds weer achterbaks te roepen dat je niet lastert noch liegt..


Dat komt doordat hij verwacht dat wij onderdanig aan hem moeten zijn. Immers Allah gebiedt het ons.

Witte78
02-10-08, 16:10
Onderdanige migranten, daar gaat het bij hun om. Maar die tijd is schromelijk voorbij.

Het feit dat je denkt dat achter alle kritiek racistisch gedachtegoed schuilt komt mij over als een trauma. Het is wel opvallend dat je daar in het begin geen last van had. Komt het door de reacties op dit forum?

Aït Ayt
02-10-08, 16:10
Onderdanige migranten, daar gaat het bij hun om. Maar die tijd is schromelijk voorbij.

die tijd is voorbij ja, alleen snappen sommigen dat nog steeds niet.. die proberen tegen beter weten in de boel te overschreeuwen met intolerant gemoraliseer..

1973Tanger
02-10-08, 16:14
Het feit dat je denkt dat achter alle kritiek racistisch gedachtegoed schuilt komt mij over als een trauma. Het is wel opvallend dat je daar in het begin geen last van had. Komt het door de reacties op dit forum?

In het begin niet, maar gaandeweg steeds geconfronteerd te worden met figuren als hij uiteindelijk wel.

1973Tanger
02-10-08, 16:15
die tijd is voorbij ja, alleen snappen sommigen dat nog steeds niet.. die proberen tegen beter weten in de boel te overschreeuwen met intolerant gemoraliseer..


Ze schieten schromelijk hun doel hier op deze site voorbij.

1973Tanger
02-10-08, 16:23
beste mensen hierzo,die elkaar het huid volschelden.

Het topic is Turkse politie arresteert complete kerk.

Het gaat niet eens meer over dat onderwerp.
Een mening geven betekent niet dat een ander dat moet aannemen,en helemaal niet als er verwijzingen worden gegeven.
Dit leid tot nergens.
Alleen maar meer en meer haat naar elkaar toe.
In dit geval zijn degene,allebei de partijen die erin meegaan de schuldige.
Wie wijs is houd zijn mond.

Er is al genoeg haat in de wereld.
Zoek uit wat de reden is.
De waarheid ligt in het midden en het is de kunst,om allebei die waarheid te vinden.

Oef,rode opperhoofd tamso heeft gesproken.

Misschien is het handig dat bij sommige discussies hier een discussieleider komt, want sommige deelnemers blijven bewust afgeven hoe slecht wel niet moslims en Marokkanen met name zijn. Sterker ze komen specifiek daarvoor naar hier en dat is een feit.

Witte78
02-10-08, 16:23
In het begin niet, maar gaandeweg steeds geconfronteerd te worden met figuren als hij uiteindelijk wel.

Aan de andere kant, echt je vinger er op leggen lukt ook niet. Ik zou mezelf toch te beraden gaan of je niet tegen spoken aan het vechten bent. Ik heb je richting mij ook al een aantal keer betrapt op vooringenomenheid wat betreft mijn bedoelingen en mening. Dingen lezen die er niet staan, en bovenal nooit zo bedoelt zijn. Ik kan goed begrijpen dat mensen dan boos worden wanneer ze voor alles en nog wat worden uitgemaakt. Dat heeft helemaal niks met afkomst of geloof te maken.

Aït Ayt
02-10-08, 16:26
Knoop bovendien goed in je knar dat moslims onderdanig zijn aan Allah en zeker niet aan jou, door steeds zielig gaan doen dat moslims geen kritiek mogen uiten omwille van Allah.

:duim:

inderdaad wij buigen voor allaah en niet voor atheïsten die hun woede en frustraties komen uitleven op een marokkaans/islamitisch forum..

1973Tanger
02-10-08, 16:27
Aan de andere kant, echt je vinger er op leggen lukt ook niet. Ik zou mezelf toch te beraden gaan of je niet tegen spoken aan het vechten bent. Ik heb je richting mij ook al een aantal keer betrapt op vooringenomenheid wat betreft mijn bedoelingen en mening. Dingen lezen die er niet staan, en bovenal nooit zo bedoelt zijn. Ik kan goed begrijpen dat mensen dan boos worden wanneer ze voor alles en nog wat worden uitgemaakt. Dat heeft helemaal niks met afkomst of geloof te maken.

Denk je zeker dat ik hier op missie ben ofzo, doe niet zo onnozel zeg?

1973Tanger
02-10-08, 16:28
:duim:

inderdaad wij buigen voor allaah en niet voor atheïsten die hun woede en frustraties komen uitleven op een marokkaans/islamitisch forum..


Amien!

Witte78
02-10-08, 16:33
Denk je zeker dat ik hier op missie ben ofzo, doe niet zo onnozel zeg?

Ik heb geen idee wat je hier mee wil zeggen, maar in ieder geval is het antwoord nee.

1973Tanger
02-10-08, 16:45
Ik heb geen idee wat je hier mee wil zeggen, maar in ieder geval is het antwoord nee.


Alle poginen daartoe is zonder twijfel water naar de zee dragen.

LiekevV
06-10-08, 12:55
Nogmaals tamso je kletst uit je nek. Je Kijkt, luistert en leest zeer selectief.
Je haalt waarheid en fictie door elkaar, en kan hier niet verklaren waarom je schrijft wat schrijft, anders dan "omdat ik het denk en zeg".
Dat is kleuterschool beargumentering. Je bokst feitenloos tegen de realiteit op.
M.a.w. een kansloze missie.
Jij redeneert alleen maar vanuit je recht op een mening, daarmee voorbijgaand aan het feit dat, ook jij op een open forum de plicht moet voelen om alles wat je zegt te kunnen onderbouwen met feiten.
Zonder feiten, blijven het sprookjes.
En zolang jij hier sprookjes als feiten blijft neerpennen, voel ik mij geroepen tegengas te bieden.
We zullen elkaar dus nog dagelijks en wat mij betreft tot in lengte van dagen hier tegenkomen.
Het kwartje gaat vanzelf een keer vallen. Tenminste dat hopen we dan maar!

Julien
06-10-08, 18:33
Kijk ; ik had je een heel gedetailleerd reactie geschreven : ik was heel gefocussed : maar toen ik bijna klaar mee was , mijn klein dochtertje had me veraast door te drukken op de verkeerd knopje toen viel mijn computer uit helaas !!!! :lol: : was ik wel gefrustreerd & boos geraakt zo'n beetje maar tja: da's "niet belangrijker" dan my angel of daughter of course ... jammer dan :niks aan de hand :

dat had me een tijdje gekost :

maar goed: morgen ga ik proberen dat te herschreven !

Geen genoeg tijd meer helaas !

Tot morgen dan; sorry !

:zwaai:

Peace man. Maak je vooral ook niet boos. Eh 't is gewoon een discussie, niks om je druk te maken. Er zijn ergere dingen in het leven..
Je ben toch niet chaggerijnig geworden tegen je dochtertje door mijn post?...anders voel ik me zo schuldig.. :hihi:

mark61
06-10-08, 22:54
je maakt jezelf belachelijk door steeds weer achterbaks te roepen dat je niet lastert noch liegt..

Achterbaks? Waar laster of lieg ik?

Stop een fles in je endeldarm :duim: (ff goed islamitisch discussiëren)

mark61
06-10-08, 22:55
Dat komt doordat hij verwacht dat wij onderdanig aan hem moeten zijn. Immers Allah gebiedt het ons.

Waar slaaat dit nou weer op?

Stop een fles in je endeldarm :duim:

mark61
06-10-08, 22:58
Ik confronteer je met wat je bent en bovenal met wat je doet. Blijf dat maar tegen beter weten in alsmaar afdoen als leugens.

Wat ben ik en wat doe ik? Je lult er maar op los. Wat is jouw probleem nou eigenlijk? Reageer je frustraties op een ander af.

Je bent een leugenaar van het smerigste soort. Elke keer moet je dat uiteindelijk toegeven. Je kent geen enkele schaamte in je leugens, je laster, en je smerige beledigingen. En dat noemt zich moslim. Laat me niet lachen.

En waarom? Ik kom er niet achter. Je bent ws. gewoon geschift. Meer kan ik er niet van maken.

1973Tanger
06-10-08, 23:10
Waar slaaat dit nou weer op?

Stop een fles in je endeldarm :duim:


Blijkbaar is het nieuwsbericht dat op nederlandse nieuwssites grenzeloos wordt gescholden met name door autochtonen bezoekers toch waar?

1973Tanger
06-10-08, 23:13
Wat ben ik en wat doe ik? Je lult er maar op los. Wat is jouw probleem nou eigenlijk? Reageer je frustraties op een ander af.

Je bent een leugenaar van het smerigste soort. Elke keer moet je dat uiteindelijk toegeven. Je kent geen enkele schaamte in je leugens, je laster, en je smerige beledigingen. En dat noemt zich moslim. Laat me niet lachen.

En waarom? Ik kom er niet achter. Je bent ws. gewoon geschift. Meer kan ik er niet van maken.


Ach gut en jij bent een engeltje in de omgang.

mark61
07-10-08, 12:05
Ach gut en jij bent een engeltje in de omgang.

Ja. Vergeleken bij jouw volkomen gebrek aan fatsoen zeker.

Dit gevoegd bij het luidkeels belijden van de superioriteit van De Islam en De Moslims geeft een zeer potsierlijk effect. Om niet te zeggen, geestesziek.

Dus waarom lieg je en waarom sla je zulke smerige taal uit?

Je vindt jezelf wel een uithangbord voor de islam?

mark61
07-10-08, 12:07
Blijkbaar is het nieuwsbericht dat op nederlandse nieuwssites grenzeloos wordt gescholden met name door autochtonen bezoekers toch waar?

Eh, ik citeer jouw gescheld, dwaas. Je bent zeker veroordeeld wegens pedofilie?

1973Tanger
07-10-08, 14:33
Ja. Vergeleken bij jouw volkomen gebrek aan fatsoen zeker.

Dit gevoegd bij het luidkeels belijden van de superioriteit van De Islam en De Moslims geeft een zeer potsierlijk effect. Om niet te zeggen, geestesziek.

Dus waarom lieg je en waarom sla je zulke smerige taal uit?

Je vindt jezelf wel een uithangbord voor de islam?


Voor personen zoals jij die denken dat de islam een uithangbord betreft, zijn blijkbaar in de war met die uithangbord van die stamkroeg van je?

1973Tanger
07-10-08, 14:36
Eh, ik citeer jouw gescheld, dwaas. Je bent zeker veroordeeld wegens pedofilie?


Je voelt je nog steeds aangesproken zie ik, dat geeft te denken?