PDA

Bekijk Volledige Versie : Rotterdam centrum



Nido
30-09-08, 23:53
Vol met politiebusjes, politie te voet, politie op fietsen, politie op paarden. Bioscoop Pathe ook vol met politie.

Was wel rustig.

En al zeg ik het zelf, goed voorbereid.

John2
01-10-08, 00:08
Vol met politiebusjes, politie te voet, politie op fietsen, politie op paarden. Bioscoop Pathe ook vol met politie.

Was wel rustig.

En al zeg ik het zelf, goed voorbereid.

Wel rustig????
En dat met zoveel politie?:schrik:

:D

Joesoef
01-10-08, 06:29
Regen werkt veel beter dan politie.

TBB
01-10-08, 10:22
Openstaande boetes incasseren bij de maastunnel, Rotterdam ie een politiestaat.

Nido
01-10-08, 23:24
Wel rustig????
En dat met zoveel politie?:schrik:

:D

Ehm ja.

Idd, was erg rustig ja. Misschien dat het juist door de komst van de politie zo rustig was.

Alhoewel het vaak toch bniet uitmaakt bij bepaalde feesten als dancaparde, zomercarnaval etc waar toch van alles wordt gesloopt:moe:.

Nido
01-10-08, 23:24
Joesoef, gisteren heeft het ook zitten regenen en jammer genoeg heb da ook nie kenne helepe:p

Olive Yao
01-10-08, 23:31
Vol met politiebusjes, politie te voet, politie op fietsen, politie op paarden. Bioscoop Pathe ook vol met politie.

Was wel rustig.

En al zeg ik het zelf, goed voorbereid.

Ik zou eerder wensen dat de politie niet zo ostentatief aanwezig was. Bederft het de feestvreugde niet een beetje?

Nido
01-10-08, 23:33
Ik zou eerder wensen dat de politie niet zo ostentatief aanwezig was. Bederft het de feestvreugde niet een beetje?

Nee ik vond en vind het nog steeds een heel goed idee.

Voelde me savonds gewoon lekker veilig en had een leuke tijd, normaal zou ik uitgemaakt worden voor hoer, slet, weet ik veel wat allemaal maar dit keer liepen ze netjes voorbij omdat er agenten waren.

NoZigzag
10-08-14, 11:12
Goed als ook Marokkanen als po litie in Rotterdam centrum gaan werken want nu al die Nederlandse po litie gaan op jacht op Marokkanen die niks verkeerds doen. Bovendien martelen de po litie onschuldige Marokkanen, ik ben zelf slachtoffer van po litie geweld in Rotterdam centrum ze sloegen mij ko en ik ben nu invalide . Advocaat en rechtssysteem doen er zand over als over rascisme gaat van de kant van Nederlanders. ALLAH igeLeshoum youm aL9iyama , amien

super ick
10-08-14, 12:56
Goed als ook Marokkanen als po litie in Rotterdam centrum gaan werken want nu al die Nederlandse po litie gaan op jacht op Marokkanen die niks verkeerds doen. Bovendien martelen de po litie onschuldige Marokkanen, ik ben zelf slachtoffer van po litie geweld in Rotterdam centrum ze sloegen mij ko en ik ben nu invalide . Advocaat en rechtssysteem doen er zand over als over rascisme gaat van de kant van Nederlanders. ALLAH igeLeshoum youm aL9iyama , amien

Politie bellen.