PDA

Bekijk Volledige Versie : The real extremist.



tamso
01-10-08, 16:47
Blijven alleen de trollen nu zichtbaar over.

LiekevV
01-10-08, 17:18
KOM MET BEWIJS VOOR WAT HEBT BEWEERD IPV ALS EEN PAPEGAAI ALLES HERHALEN.
KOM MET BEWIJS TAMSO.
ZONIET DAN BLIJF IK NET ZOLANG OOK MIJN ONZIN HERHALEN!!
EMPERISCH BEWIJS GRAAG TAMSO.
DE REST MAG JE VOOR JE HOUDEN.

ALS HET BLIJKBAAR OM DE INHOUDT MOET GAAN DAN HAAK JE AF!
EMPERISCH BEWIJSA GRAAG EN TOT DIE TIJD HETVOLGENDE;

Krijg nou het heen en weer!
Je leeftijd, naar ik naar ik mag aannemen, is fake.
Je kan hier niet met droge ogen beweren dat je veertig bent, en zo tegen de wereld aankijkt!
Ik dacht van doen te hebben met een dertienjarige dropout, zonder vrienden, waaraan hij zijn infantiele wereldbeeld kan toetsen.
Voor jou hersenscheten is geen emperisch bewijs!
Dus tot die tijd

Volgens mij ben je niet alleen half turk half nederlander.
Maar ook HELEMAAL SCHIZOFREEN !!!!

Wat een onzin!
Kom met bewijs!!
Voor al die achterlijke stellingen!!!
Je kletst maar wat man.
Ieder zinnig mens, gaat niet eens met jou soort in discussie.
zonde van de tijd!

John2
01-10-08, 19:19
Liekev V.

:zwaai: :zwaai: :cheefbek: :verward: :verward: :maf3: :maf2: :strik: :alien:

Geen bewijs dus voor jou stellingen?

Joesoef
01-10-08, 19:29
http://www.princessperfect.ca/NEWSITE/resources/straight-jacket.jpg

John2
01-10-08, 22:21
ps.

Als het gaat om dit bericht,waar ik zeg dat de gristelijken in de VS extremisten zijn,raad ik je aan om die docu's te bekijken.
In naam van hun GOD verklaren ze aan alles en iedereen de oorlog,om uitgemoord te worden.
Dat is pas extremistisch.

Als jij het filmpje wat ik heb geplaatst had gezien weet je hoe ik over sommige zaken denk en reageer.

John2
02-10-08, 08:12
John2
Als jij het filmpje wat ik heb geplaatst had gezien weet je hoe ik over sommige zaken denk en reageer.


Welk filmpje.

Beyond Fitna

John2
02-10-08, 10:22
=tamso;3743322]John2.

Ik dacht al dat je dat bedoelde.
Ik zag het ook,nadat ik vroeg welk filmpje.
:zweep:Zeg dat dan :D



Toch zie ik de term extremist anders.

Nu vat je drie verschillende zaken samen onder één noemer.
Een Extremist is immers niet meer en niet minder dan iemand die gaat tot het uiterste bij zichzelf (en ook vaak van anderen eist), hier kun je diverse degredaties in maken.
Het ligt anders als je een groep mensen wilt aanduiden die tot het uiterste wilt gaan om hun gelijk te behalen, denk maar eens aan personen zoals Bader Meijer, Osama Bin Laden, Idy Amin, Adolf Hitler en bijvoorbeeld Stalin, die door dictoriaal gedrag mensen om zich heen verzameld die door omstandigheden de zelfde gedachten hebben die een eigen leven gaan leiden en worden gevoed door deze groep.
In het begin zijn de gedachten van deze mensen aanvaarbaar en binnen bepaalde proporties, vaak is de economische toestand van een land of groep mensen een ideale voedingsbodem om de gedachten te versterken en deze gedachten eenvoudig uit te dragen.
Deze mensen/personen worden pas gevaarlijk als de groep zo groot word dat ze mee gaan tellen in de maatschappij en ze de kans krijgen een sneeuwbal effect te veroorzaken met alle ellende van dien.
Door de grote van deze grouperingen is er binnen deze groep al snel een aanvaarbare maatschappelijk idee ontstaan dat zij gelijk hebben, immers de groep groeit snel en hun ideeën slaan aan bij de bevolking/soortgenoten.
Vanaf dit punt is het een kleine stap om extreme gedachten uit te voeren met alle gevolgen vandien, zeker als zij links en rechts ook nog eens geluiden horen dat het hun goed recht was.
Al snel staat dan het "ja maar" ver boven alle wetten en normen.


Het is niet zij die naar hier komen om de boel te terroriseren.
Het is wij die naar hen gaan om de boel te bezetten en te onderdrukken
Vermoedelijk doel jij hier op de bemoeinissen van het westen met de landen zoals Irak, Afghanistan en de kwestie Israel/Palastijnen.
Hier zit een bepaalde kern van waarheid in en is een dilemma waarmee we zitten opgescheept.
Israel/Palastijnen is een geval appart waar ik in het verleden diverse keren op ben ingegaan en op deze site wel zijn terug te vinden.
Irak is een vaststaand feit dat deze massavernietigings wapens had, immers Sadam heeft dit toegegeven aan de VN/UN en beloofde deze te vernietigen.
Na het zenden van de waarnemers hebben deze nooit enig bewijs materiaal gevonden dat deze inderdaad vernietigd waren.
De inval in Irak was dan ook niet zoals vele mensen denken om aan te tonen dat Irak ze had, maar om ze te vinden voordat deze in verkeerde handen viel.
Achteraf kun je jezelf afvragen of deze inval gerechtvaardig was en verstandig?
Persoonlijk denk ik van niet gezien de chaos die daar is ontstaan door het machts-vacum dat ontstaan is, maar aan de andere kant kun je jezelf afvragen wat er misschien gebeurd zou zijn als dit niet was gebeurd.
Afghanistan is een standpunt dat ik blijf verdedigen al keur ik het Amerikaanse inbreng niet goed.
In Afghanistan zatten/zitten terreur organisaties die wereldwijd terreur financierde uit de opbrengst van de cocaine, tel je daar de jarenlange onderdrukking bij van de bevolking van een land waar de regering niets meer te zeggen had en eigelijk werd geleid door criminelen heb je de plicht als wereld om deze mensen te helpen.

Toch de terreur aanslagen die hieruit voortkomen en plaats vinden in Europa, Amerika en Rusland treft rechtstreeks de burgers en geen militairen.
Daarom vind ik hun ook zwak en zouden ze mijn simpathie ook nooit krijgen, ze schreeuwen dat het vergeldings acties zijn, OK, maar vergeld die dan ook naar de daders en neem dan de moeite en het geduld om een goede gerichte actie te plaatsen bij een militaire eenheid, maar val geen school met kinderen binnen zoals in Beslan, pleeg geen aanslag op een metrostation waar onschuldige burgers reizen etc. etc.
Zij kiezen voor de makkelijkste weg en dat is verderflijk en niet goed te praten.



Actie=re-actie.
Is een scheikundige term, ik neem aan dat wij mensen onze hersenen niet voor niets hebben gekregen?


Ik ga nu niet alles opnoemen wat er 100 jaar en ervoor is gebeurd.
Tuurlijk heeft het islamistische rijk in azie grove moord en slachtpartijen uitgericht daarzo.
Ook de gristelijken destijds.
Ik kijk naar de afgelopen 100 jaar en daar is het vooral het gristelijke/joodse zionisme wat uitbuit en bezet en onderdrukt.
Niet alleen de afgelopende eeuwen maar het gebeurd nog steeds helaas dat mensen in deze landen worden vermoord of veroordeeld worden tot de dood omdat zij afwijken van de rest denk maar eens aan bijvoorbeeld de homo en lesbies in Iran of de verkrachte vrouwen die worden gedood.



Die macht heerst vandaag de dag en is steeds meer zijn macht aan het uitbreiden.
Daarvoor geven zij nu de islam de schuld ervoor,omdat het midden-oosten schijnbaar onder zionistische gezag moet komen te staan.
Het Midden oosten zal nooit onder zionistisch gezag kunnen staan, dit is een angst die op niets is gebasseerd, net zoals sommige idioten hier de angst hebben dat wij de Islam wetten zouden kunnen krijgen in Europa.
Puur onderbuik gevoel.


Dat zijn de ware extremisten vandaag de dag.
Die bomaanslagen in london,madrid en amerika zijn false flag operatie's,om de schuld af te schuiven op de moslims.
Pure propaganda.
Oei, voordat ik mijn eigen bedrijf begon heb ik voor de overheid gewerkt en inzage gehad in diverse stukken.
Deze aanslagen zijn toch echt gedaan door terroristen enkelen van deze hadden zelfs in Nederland bepaalde opleidingen gevolgd en waren jaren werkzaam bij bedrijven om deze aanslagen te kunnen voorbereiden, het waren zeker geen domme jongens en meisjes.
Het is alleen jammer dat zij de naam van Allah/God misbruiken om deze aanslagen goed te praten en een gevoel van medeleven te kweken hierdoor bij de Moslim bevolking wat hun gelukkig maar gedeeltelijk is gelukt.


Het is een kruistocht van de zionisten vandaag de dag.
Dat word niet besproken en geheim gehouden.
Het is een reli-oorlog vandaag de dag.
Alleen zijn het geen echte gelovige die de macht echt hebben,maar juist de reli's tegen mekaar opzetten.
In die zin dat de echte machthebbers in de GOD van de cristenen en islamisten gelooft.
Dit gevoel heb ik ook regelmatig, dat bewust de religie tegen elkaar word uitgespeeld om hun eigen gewin te behalen.
Maar is het niet altijd al zo geweest dat de gewone burger tegen elkaar werd opgezet in de diverse oorlogen die we gekend hebben?
Zijn wij als burgers dan niet dom om daarin mee te gaan?


Het zijn occulte gasten die meer in baal geloven.
Vandaar ook dat de macht steeds maar weer oorlog voert.
Baal=God van de oorlog en de vruchtbaarheid.
Uit de chaos creeeren zij de orde.
Om dus hun macht daar te nestelen.
Hierin geef ik je gelijk want echte gelovigen staan elkaar niet naar het leven die hebben de plicht om voor elkaar te zorgen.
Het zal dan inderdaad de gasten zijn die geloven in Baal.

Siah
02-10-08, 10:52
http://www.princessperfect.ca/NEWSITE/resources/straight-jacket.jpg

Goede foto, joesoef.

En ik zou dat krachtig(er) vinden als je bvb. de haren van de handen van dat mens, zichtbaar door dat stof heen ziet/laat groeien. Zodat dat stof, dat gevangenis, dat opsluitmiddel, niet de totale gevangenschap van dat mens gaat/kan betekenen (wat eigenlijk ook onmogelijk is).
Dan heb je zo een werk waarin je laat zien:
dat het opsluiten van de fysieke lichaam niet het einde is, en dat de imagination, de gedachte en het verzet van de mens voor haar/zijn vrijheid, oncontroleerbaar/onbeperkbaar limietloos is. Zoals bvb. de straatstenen die machteloos tegenover het groen/de onkruid staan.
Dan heb je eigenlijk een werk/foto dat niet alleen een statement is, maar tegelijkertijd ook een aanval op de gevestigde orde.

Hieronder heb je twee krachtige werken van Morteza Momayez, ook beroemd as the father of national graphic arts.

LiekevV
06-10-08, 13:01
Nogmaals tamso je kletst uit je nek. Je Kijkt, luistert en leest zeer selectief.
Je haalt waarheid en fictie door elkaar, en kan hier niet verklaren waarom je schrijft wat schrijft, anders dan "omdat ik het denk en zeg".
Dat is kleuterschool beargumentering. Je bokst feitenloos tegen de realiteit op.
M.a.w. een kansloze missie.
Jij redeneert alleen maar vanuit je recht op een mening, daarmee voorbijgaand aan het feit dat, ook jij op een open forum de plicht moet voelen om alles wat je zegt te kunnen onderbouwen met feiten.
Zonder feiten, blijven het sprookjes.
En zolang jij hier sprookjes als feiten blijft neerpennen, voel ik mij geroepen tegengas te bieden.
We zullen elkaar dus nog dagelijks en wat mij betreft tot in lengte van dagen hier tegenkomen.
Het kwartje gaat vanzelf een keer vallen. Tenminste dat hopen we dan maar!

LiekevV
07-10-08, 15:55
Geen inhoud Tamso, net als jij!

Lijken we toch meer op elkaar dan gedacht.
Je strooit met aannames, die je verward met feiten.
En zelfs deze simpele zin, zal aan jou voorbij gaan, let maar op.
Deze huistrol voorspelt nu al, een onzinnig antwoord.

Onderbouw wat je zegt. met FEITEN!!
Moeilijk he. begrijpend lezen:auw2::auw2:

Witte78
07-10-08, 16:03
Geen inhoud Tamso, net als jij!

Lijken we toch meer op elkaar dan gedacht.
Je strooit met aannames, die je verward met feiten.
En zelfs deze simpele zin, zal aan jou voorbij gaan, let maar op.
Deze huistrol voorspelt nu al, een onzinnig antwoord.

Onderbouw wat je zegt. met FEITEN!!
Moeilijk he. begrijpend lezen:auw2::auw2:

Zijn jullie familie van elkaar? Of MPS? Behalve jullie twee ken ik niemand die na elke punt een enter doet.

LiekevV
08-10-08, 10:43
Ben het helemaal met Tamso eens. Met als toevoeging.
door de enter blijft het tenminste leesbaar, en nu komt het, als je tenminste ook een beetje leesbaar Nederlands uit de vingertjes kan krijgen.

Anders blijft het, met of zonder enter, bullshit!!!:D

mark61
08-10-08, 10:59
Zijn jullie familie van elkaar? Of MPS? Behalve jullie twee ken ik niemand die na elke punt een enter doet.

Dat is het moderne Nederlandse schrijfonderwijs, dat was toch laatst in het nieuws? :hihi:

Halfabeten noem je dat.

Zeehond
08-10-08, 11:21
http://www.princessperfect.ca/NEWSITE/resources/straight-jacket.jpg

is dat je nieuwe winterjas van de staat?