PDA

Bekijk Volledige Versie : Samir A. krijgt negen jaar



John2
02-10-08, 10:26
Samir A. krijgt negen jaar
Gepubliceerd: donderdag 02 oktober 2008 08:24 UTC
Laatst gewijzigd: donderdag 02 oktober 2008 08:24 UTC
Amsterdam -
Negen jaar cel voor Samir A. (ANP)
Het Haagse gerechtshof heeft Samir A. in hoger beroep veroordeeld tot negen jaar cel. Dat is één jaar meer dan hij kreeg van de rechtbank.

Justitie had in hoger beroep dertien jaar geëist.

Het vonnis in het zogeheten Piranha-proces werd uitgesproken in de extra beveiligde rechtszaal in Amsterdam-Osdorp.

Samir A. krijgt de straf voor het voorbereiden van aanslagen op Nederlandse politici; het werven van mensen voor de gewapende strijd tegen 'vijanden van de islam'; verboden wapenbezit en deelname aan een terroristische organisatie.
http://www.wereldomroep.nl/images/assets/15699213

De rechtbank oordeelde in 2006 nog dat de groep rond Samir A. geen terroristische organisatie was.

Vier medeverdachten kregen in hoger beroep straffen variërend van drie maanden tot acht jaar.

In het proces is veel te doen geweest over mogelijke malversaties door politie en justitie met getuigenverklaringen. Volgens de advocaten van Samir A. heeft officier van justitie Koos Plooij hierover ten overstaan van het hof gelogen.

patrickjen
02-10-08, 11:37
ongeacht je afkomst, kleur of geloof, voor iedereen is het beter dat deze types voor lange tijd worden opgeborgen.

iedereen die onder de dekmantel van een hoger doel mijn en jullie kinderen en familie opofferen zijn de realiteit ver voorbij geschoten.

John2
02-10-08, 15:12
ongeacht je afkomst, kleur of geloof, voor iedereen is het beter dat deze types voor lange tijd worden opgeborgen.

iedereen die onder de dekmantel van een hoger doel mijn en jullie kinderen en familie opofferen zijn de realiteit ver voorbij geschoten.

Zo en dit stukje leverd jou 147 credits op?

knuppeltje
02-10-08, 16:45
Zo en dit stukje leverd jou 147 credits op?

Jaloerse galbak. :fpotver:

VerbalSmaeel
02-10-08, 17:54
ongeacht je afkomst, kleur of geloof, voor iedereen is het beter dat deze types voor lange tijd worden opgeborgen.

iedereen die onder de dekmantel van een hoger doel mijn en jullie kinderen en familie opofferen zijn de realiteit ver voorbij geschoten.
Beter is een relatief begrip. In mijn perceptie van de werkelijkheid is het beter dat we de voedingsbodem oplossen die ligt in de onderdrukking van moslims in hun thuislanden dan dat we telkenmale aan symptoombestrijding doen. Maar dit is natuurlijk teveel gevraagd. In de geestelijk beperkte ruimte die deze tijd kenmerkt is het een logische constante de eendimensionaliteit van de werkelijkheid te onderschrijven al naar gelang de willekeur van de massamedia.

John2
02-10-08, 18:10
Jaloerse galbak. :fpotver:

:schrik:

Ja en? :hihi:

bougeluk
03-10-08, 04:30
Beter is een relatief begrip. In mijn perceptie van de werkelijkheid is het beter dat we de voedingsbodem oplossen die ligt in de onderdrukking van moslims in hun thuislanden dan dat we telkenmale aan symptoombestrijding doen. Maar dit is natuurlijk teveel gevraagd. In de geestelijk beperkte ruimte die deze tijd kenmerkt is het een logische constante de eendimensionaliteit van de werkelijkheid te onderschrijven al naar gelang de willekeur van de massamedia.
Over een dimensionaliteit gesproken: een etterbakje die dacht grote daden te gaan verrichten om de samenleving te intimideren en in chaos te storten wordt veroordeeld, zeer milde straf overigens, en dan komt het verhaal van de onderdrukt moslim in zijn thuisland en natuurlijk de massamedia. die arme massamedia en die arme onderdrukte mosilms:confused:

bougeluk
03-10-08, 04:34
Zo en dit stukje leverd jou 147 credits op?

147 credits:confused: egt onbegrijpelijk. En men beweert dood leuk niet hebben geweten dat er een kredietcrisis zat aan te komen:zegniets:

The_Grand_Wazoo
03-10-08, 12:38
Zo en dit stukje leverd jou 147 credits op?

Hoe zit dat nou met die credits? Ik dacht dat dat gewoon een soortement van indicatie was van het aantal berichten dat je op dit forum plaatst.
Totdat ik eens even goed keek en zag dat Mark61 minder credits had an ik, terwijl hij toch veel meer op dit forum post.

bougeluk
03-10-08, 18:04
Hoe zit dat nou met die credits? Ik dacht dat dat gewoon een soortement van indicatie was van het aantal berichten dat je op dit forum plaatst.
Totdat ik eens even goed keek en zag dat Mark61 minder credits had an ik, terwijl hij toch veel meer op dit forum post.

ja ja hoe zit het mee, ik ben ook benieuwd hoe het werkt

super ick
03-10-08, 18:24
ja ja hoe zit het mee, ik ben ook benieuwd hoe het werkt

Vraag het de afdeling sensuur even.

John2
04-10-08, 13:32
Vraag het de afdeling sensuur even.

Deze opmerking kost je 5 credits :zweep::zweep:

We hebben toch geen sensuur hier?:D

Ik had trouwens begrepen dat je met deze credits gratis sms kunt versturen via maroc.nl tijdens ramadan, misschien dat Mark veel vrienden had en deze heeft bestookt met Ramadan?
Ik heb ook begrepen dat er een onderzoek naar hem loopt inverband met stalking!
:hihi:

super ick
04-10-08, 15:07
Hou op man!
Hij ligt dagelijk uren t.o. mijn huis in de struiken.

bougeluk
05-10-08, 00:57
Vraag het de afdeling sensuur even.

Geachte leden van censuurafdeling

Naar ik begrepen heb van de heer Super ick, voor de duidelijkheid niet super ik, maar super hij/ick, zou bij u informatie over credits van Marocnl verkrijgbaar zijn. Ik ben zeer geïnteresseerd in deze informatie. Ik ben namelijk van mening dat het verstreken van credits op dit moment zeer onverantwoord is. U bent ongetwijfeld op de hoogte van de zeer bedreigende situatie voor onze bancairesysteem. Deze situatie is veroorzaakt door onverantwoord verlenen van credits. Ik verzoek u dan ook met klem om mij de genoemde informatie zo spoedig mogelijk te doen te komen.

Hopende op uw volledige medewerking, verblijf ik



Met meest hoogachting


Bou(on)geluk

John2
05-10-08, 11:54
Geachte leden van censuurafdeling

Naar ik begrepen heb van de heer Super ick, voor de duidelijkheid niet super ik, maar super hij/ick, zou bij u informatie over credits van Marocnl verkrijgbaar zijn. Ik ben zeer geïnteresseerd in deze informatie. Ik ben namelijk van mening dat het verstreken van credits op dit moment zeer onverantwoord is. U bent ongetwijfeld op de hoogte van de zeer bedreigende situatie voor onze bancairesysteem. Deze situatie is veroorzaakt door onverantwoord verlenen van credits. Ik verzoek u dan ook met klem om mij de genoemde informatie zo spoedig mogelijk te doen te komen.

Hopende op uw volledige medewerking, verblijf ik



Met meest hoogachting


Bou(on)geluk

Beste B. Geluk, (misschien familie van Guus Geluk?)

Hier een kort berichtje vanuit de penitaire inrichting.
Tot mijn spijt kan ik uw vraag pas over negen jaar beantwoorden omdat het ons verboden is om gevoelige informatie vanuit hier naar buiten te brengen.
Misschien dat u mij eens een taart kunt sturen (met daarin een ijzerzaag of vijl) zodat ik uw vraag sneller kan beantwoorden.
Met vriendelijke groet,

Samir A,
Penitaire inrichting vught,
cel 13 blok A
Vught

:hihi:

bougeluk
05-10-08, 12:38
Beste B. Geluk, (misschien familie van Guus Geluk?)

Hier een kort berichtje vanuit de penitaire inrichting.
Tot mijn spijt kan ik uw vraag pas over negen jaar beantwoorden omdat het ons verboden is om gevoelige informatie vanuit hier naar buiten te brengen.
Misschien dat u mij eens een taart kunt sturen (met daarin een ijzerzaag of vijl) zodat ik uw vraag sneller kan beantwoorden.
Met vriendelijke groet,

Samir A,
Penitaire inrichting vught,
cel 13 blok A
Vught

:hihi:

Beste heer Samir A. (misschien familie van zeg s AAAAAA?

Het taartidee spreekt me zeer aan. Alleen niet om een ijzerzaag of vijl in te stoppen. Maar een paar kilo’s semtex gekoppeld aan een ontstekingmechanisme die in werking treedt op het moment dat een mes de taart raakt. Ik zal dit idee maar van mij af zetten. Mij is ter ore gekomen dat een taart met semtex zeer onwillekeurig is. Het schijnt onmogelijk te zijn om de taart alleen in het gezicht van sommige inwoners van Penitaire inrichting Vught uiteen te laten spatten. Vucht zelf loopt dan groot risico.

Waarschijnlijk wilt u een antwoord weten op de vraag waarom semtex ipv ijzerzaag of vijl. Het antwoord is eigenlijk heel eenvoudig. Volgens krantberichten was u van plan om de omgeving van mijn huis in leidschendam de lucht in te blazen. Mijn huis, waarop heleboel credits staan, liep dan een aanzienlijk risico ook de lucht in te vliegen. Uit mijn eerder correspondentie, kunt u opmaken dat ik zeer zuinig ben op credits. Dus daarom geef ik de voorkeur aan semtex in combo met ontstekingmechanisme.

Met vriendelijke groet,

Geluk, B.
(Geluk, B is natuurlijk beter dan B. Geluk: nu kun je zeggen Samir, A./geluk, B. dan lijken wij in eens ook een beetje familie)
Leidschendam-Voorburg

John2
05-10-08, 13:04
Beste heer Samir A. (misschien familie van zeg s AAAAAA?

Het taartidee spreekt me zeer aan. Alleen niet om een ijzerzaag of vijl in te stoppen. Maar een paar kilo’s semtex gekoppeld aan een ontstekingmechanisme die in werking treedt op het moment dat een mes de taart raakt. Ik zal dit idee maar van mij af zetten. Mij is ter ore gekomen dat een taart met semtex zeer onwillekeurig is. Het schijnt onmogelijk te zijn om de taart alleen in het gezicht van sommige inwoners van Penitaire inrichting Vught uiteen te laten spatten. Vucht zelf loopt dan groot risico.

Waarschijnlijk wilt u een antwoord weten op de vraag waarom semtex ipv ijzerzaag of vijl. Het antwoord is eigenlijk heel eenvoudig. Volgens krantberichten was u van plan om de omgeving van mijn huis in leidschendam de lucht in te blazen. Mijn huis, waarop heleboel credits staan, liep dan een aanzienlijk risico ook de lucht in te vliegen. Uit mijn eerder correspondentie, kunt u opmaken dat ik zeer zuinig ben op credits. Dus daarom geef ik de voorkeur aan semtex in combo met ontstekingmechanisme.

Met vriendelijke groet,

Geluk, B.
(Geluk, B is natuurlijk beter dan B. Geluk: nu kun je zeggen Samir, A./geluk, B. dan lijken wij in eens ook een beetje familie)
Leidschendam-Voorburg

Mijn beste Geluk B.,

Het hebben van credits op uw huis is te wijten aan het verderflijke cultuur van het bedorven westen, die ik met hand en tand (lood & oud ijzer) probeerde te vernietigen.
Gezien het feit dat onze namen A & B lijken op elkaar en wij wel bijna familie hadden moeten zijn, zou ik natuurlijk uw huis ontzien bij een eventuele aanslag.
Ik was zelfs genegen om voor de goede orde een schoonmaak-team te sturen om de rest deeltjes te verwijderen van uw voorgevel.
Het spijt mij dan dat uw vertrouwen in mij zo klein is dat het versturen van een taart al dan niet met semtex niet tot uw mogelijkheden hoort.
Ik dach in u een echte vriend te hebben gevonden, maar helaas gezien het bovenstaande behoord dit niet tot de mogelijkheid.
Ik hoop dan ook dat u mij de twee boeken die ik u reeds uit onze vriendschap heb toegezonden wilt terug zenden (De aanslag/Bommen&granaten) de kosten hiervoor neem ik natuurlijk voor mijn rekening gezien de hoge kosten die u reeds heeft voor uw huis.
Met vriendelijke groet,

Uw gewezen vriend A.
te Vught.
:D

bougeluk
05-10-08, 14:50
Mijn beste Geluk B.,

Het hebben van credits op uw huis is te wijten aan het verderflijke cultuur van het bedorven westen, die ik met hand en tand (lood & oud ijzer) probeerde te vernietigen.
Gezien het feit dat onze namen A & B lijken op elkaar en wij wel bijna familie hadden moeten zijn, zou ik natuurlijk uw huis ontzien bij een eventuele aanslag.
Ik was zelfs genegen om voor de goede orde een schoonmaak-team te sturen om de rest deeltjes te verwijderen van uw voorgevel.
Het spijt mij dan dat uw vertrouwen in mij zo klein is dat het versturen van een taart al dan niet met semtex niet tot uw mogelijkheden hoort.
Ik dach in u een echte vriend te hebben gevonden, maar helaas gezien het bovenstaande behoord dit niet tot de mogelijkheid.
Ik hoop dan ook dat u mij de twee boeken die ik u reeds uit onze vriendschap heb toegezonden wilt terug zenden (De aanslag/Bommen&granaten) de kosten hiervoor neem ik natuurlijk voor mijn rekening gezien de hoge kosten die u reeds heeft voor uw huis.
Met vriendelijke groet,

Uw gewezen vriend A.
te Vught.
:D


Gewezen Kameraadsky A,

de boeken `afslag richting Vucht', `door jihadistische bomen, zie je de islamitische bos niet meer’ en `granaatappelen ontploffen wel, ontploffen niet?’ heb ik tot mijn groot spijt moeten verbanden. Al ben ik absoluut geen voorstander van boekenverbranding, zeker als die een schat aan info over het knutselwerk bevatten. Aangezien ik op school altijd onvoldoende kreeg voor handvaardigheden waren deze boeken mij zeer dierbaar. Maar helaas: uw vrienden hiero in Leidschendam, tevens mijn buren, zijn niet bepaald blij met mensen die in het bezit zijn van dergelijke boeken. Zoals u weet, prefereerde ik ooit het hebben van een baard van 1,5 m, het dragen van een lelijke pyjama en rondhangen in een cel van 1bij1. Maar inmiddels ben ik tot het verdorven westerse manier van leven bekeerd. Ik geef toe: het is allemaal het werk van satan, de slechtste wezen in zijn soort. Maar gebeurd is gebeurd. En dus wil ik geen enkel probleem hebben met mijn buren hiero.
Trouwens: ik moet u ook iets anders toegeven. Het verdorven westerse manier van leven is bepaalde niet paradijselijk, ik hebt tot nu toe geen 72 geiten, ou sorry sorry maagden bedoel ik, geen 72 maagden gezien -buiten Urk zijn sowieso geen maagden te bekennen- maar het leven is redelijk aangenaam. Het wordt nog aangenamer als u ook nog in de gelegenheid bent gebruik te maken van credits. Het is om deze reden dat ik me zeer bezorgd maak over de verspilling van credits. Ik adviseer u dan ook om na 9 jr opofferingszin en de-hoofd-tegen-de-muur-stoterij te gaan oriënteren op de bekeringsmogelijkheden. Zoals ik zei: het leven is zeer verdorven en bepaalde niet hemels, maar zeer aangenaam

Gewezen vriend
(geen on)geluk(en au)B

John2
05-10-08, 15:19
Gewezen Kameraadsky A,

de boeken `afslag richting Vucht', `door jihadistische bomen, zie je de islamitische bos niet meer’ en `granaatappelen ontploffen wel, ontploffen niet?’ heb ik tot mijn groot spijt moeten verbanden. Al ben ik absoluut geen voorstander van boekenverbranding, zeker als die een schat aan info over het knutselwerk bevatten. Aangezien ik op school altijd onvoldoende kreeg voor handvaardigheden waren deze boeken mij zeer dierbaar. Maar helaas: uw vrienden hiero in Leidschendam, tevens mijn buren, zijn niet bepaald blij met mensen die in het bezit zijn van dergelijke boeken. Zoals u weet, prefereerde ik ooit het hebben van een baard van 1,5 m, het dragen van een lelijke pyjama en rondhangen in een cel van 1bij1. Maar inmiddels ben ik tot het verdorven westerse manier van leven bekeerd. Ik geef toe: het is allemaal het werk van satan, de slechtste wezen in zijn soort. Maar gebeurd is gebeurd. En dus wil ik geen enkel probleem hebben met mijn buren hiero.
Trouwens: ik moet u ook iets anders toegeven. Het verdorven westerse manier van leven is bepaalde niet paradijselijk, ik hebt tot nu toe geen 72 geiten, ou sorry sorry maagden bedoel ik, geen 72 maagden gezien -buiten Urk zijn sowieso geen maagden te bekennen- maar het leven is redelijk aangenaam. Het wordt nog aangenamer als u ook nog in de gelegenheid bent gebruik te maken van credits. Het is om deze reden dat ik me zeer bezorgd maak over de verspilling van credits. Ik adviseer u dan ook om na 9 jr opofferingszin en de-hoofd-tegen-de-muur-stoterij te gaan oriënteren op de bekeringsmogelijkheden. Zoals ik zei: het leven is zeer verdorven en bepaalde niet hemels, maar zeer aangenaam

Gewezen vriend
(geen on)geluk(en au)B

Beste gewezen vriend G. de B. uit L.,

U begrijpt dat ik u deze verbrande boeken in rekening moet brengen net als de dokter kosten na uw advies om met mijn kop op de muur te rammen in een poging zo mijn vrijheid te bespoedigen, maar dit ter zijde.
Tot mijn grote spijt en diepe terleurstelling heb ik dan ook moeten constateren dat u uw heil heeft gezocht in het bedorven levensstijl van het verdorven westen, waar zelfs in Urk geen maagden meer zijn te vinden die de wettelijke maatstaven hebben van +16.
Dit neemt toch niet weg dat ik mij ga bekeren en neem uw poging in deze dan ook niet seri(n)eus.
Dat ik door de bomen het jihaat bos niet meer ziet is de schuld van de Nederlandse staat die bewust het raam in mijn cel heeft gemetseld naar de binnenplaats toe, zodat voor mij het bos niet is te zien.
Ben dan ook bang dat er na mijn vrijlating door het aanleggen van nieuwe wegen het bos helemaal niet meer aanwezig is.
Misschien kunt u mij meer vertellen over de zaligheden die u heeft ondervonden in uw leven in het verdorven westen, zodat mijn nachtelijke uren de eenzaamheid nog een beetje glans krijgt.
Nu moet ik u tijdelijk verlaten want ze komen me halen voor mijn tijdelijke lucht-pause die ik krijg, te samen met Adolf H en Elvis P. die beiden nog blijken te leven.
Alleen van de laatste persoon krijg ik echt de kriebels met zijn eeuwige gezing over jail house rock.
Misschien dat u dan ook als laatste daad van onze gewezen vriendschap de taart wilt zenden naar Elvis P. zodat ik deze negen jaar in rust en vrede kan doorbrengen en dan instaat ben om mij te bekeren tot de neugden van het verdorven westen.

Dit was Samir A. vanuit Vught.

:hihi:

mark61
05-10-08, 15:40
Hoe zit dat nou met die credits? Ik dacht dat dat gewoon een soortement van indicatie was van het aantal berichten dat je op dit forum plaatst.
Totdat ik eens even goed keek en zag dat Mark61 minder credits had an ik, terwijl hij toch veel meer op dit forum post.

Ik had er op een gegeven moment tegen de 240.000 maar ik ben ze gaan doneren. Embarassment of riches.

mark61
05-10-08, 15:43
Hou op man!
Hij ligt dagelijk uren t.o. mijn huis in de struiken.

Een mens zonder startkwalificatie moet niet zeuren en elk werk aannemen. Mo VI betaalt heel behoorlijk, moet ik zeggen.