PDA

Bekijk Volledige Versie : Zuid-Afrika maakt einde aan Achmed the dead Terrorist



John2
06-10-08, 10:45
Zuid-Afrika maakt einde aan Achmed the dead Terrorist


In Amerika en Europa was de buiksprekersact Achmed The Dead Terrorist van Jeff Dunham een groot succes, maar in Zuid-Afrika kunnen ze er niet zo hard om lachen. Een commercial voor de ringtone 'Silence, I Kill You', verreweg de bekendste Achmed-uitspraak, is daar van de buis gehaald omdat het beledigend zou zijn voor moslims. Skeletpop Achmed zou de indruk wekken dat alle moslims terroristen zijn.

Buikspreker Jeff Dunham is boos. "Ik maak in mijn act duidelijk dat Achmed geen moslim is. Bovendien maak ik ook grappen over Joden, blanken, homo's, verslaafden, ouderen en mijn vrouw. Als standup comedian is het mijn taak om mensen aan het lachen te maken, en ik vind dat comedy een plek is waar alles gezegd mag worden," zei de comedian tegenover Fox news.

John2
06-10-08, 10:50
Hebben Moslims in Afrika geen gevoel voor humor of zien zij alleen de negative zaken?

Verder is Achmed (met CH_CH) geen moslim althans ik heb nog geen Moslim met overtuiging kerst liederen zien zingen.

Dus laten we AUB normaal doen tegen humor en humor laten doen wat het moet doen en dat is mensen aan het lachen maken.

Koala64
06-10-08, 11:07
Van mij mogen ze die flauwe ongein overal verbieden.

John2
06-10-08, 11:21
Van mij mogen ze die flauwe ongein overal verbieden.

Zit je zeker aan de anti-depresiva? :hihi:

Koala64
06-10-08, 11:26
Zit je zeker aan de anti-depresiva? :hihi:

Nee, ander gevoel voor humor denk ik.

John2
06-10-08, 12:04
Nee, ander gevoel voor humor denk ik.

Tja, dan kijk je er niet naar, althans dat zou ik doen.

Maar me beledigd voelen door humor, nee en daar ging het om.