PDA

Bekijk Volledige Versie : Kaaskop bedreigde reeds eerder Goudse buschauffeur



Cerealkiller
06-10-08, 14:43
http://www.nu.nl/news/1766133/10/rss/Nieuwe_bedreiging_buschauffeur_in_Gouda.html

John2
06-10-08, 15:09
http://www.nu.nl/news/1766133/10/rss/Nieuwe_bedreiging_buschauffeur_in_Gouda.html

A. Leer eerst eens lezen want in jou stukje word verwezen naar de eerdere gebeurtenissen daar in dat achtelijke Gouda.

B. Maak het wat uit of iemand die zijn werk doet een bedreiging ontvangt door 1. een kut kaaskop of 2. een kut marokaan?

Mensen die in het openbaar hun functie uitvoeren moeten ten allertijden ongehinderd hun werk kunnen doen en dan maakt het niet uit of het Politie, brandweer, ziekendienst is of een straten schoonmaker zonder gedonder van relschoppers en ander tuig.

Misschien zou een oplossing kunnen zijn om net als in de jaren 80 (Utrecht kanaleneiland) een commando eenheid in te zetten om de orde te herstellen en deze knurften een lesje te leren in discipline, want soms help een knal voor de kop beter dan duizend woorden.

Cerealkiller
06-10-08, 15:15
A. Leer eerst eens lezen want in jou stukje word verwezen naar de eerdere gebeurtenissen daar in dat achtelijke Gouda.

B. Maak het wat uit of iemand die zijn werk doet een bedreiging ontvangt door 1. een kut kaaskop of 2. een kut marokaan?

Mensen die in het openbaar hun functie uitvoeren moeten ten allertijden ongehinderd hun werk kunnen doen en dan maakt het niet uit of het Politie, brandweer, ziekendienst is of een straten schoonmaker zonder gedonder van relschoppers en ander tuig.

Misschien zou een oplossing kunnen zijn om net als in de jaren 80 (Utrecht kanaleneiland) een commando eenheid in te zetten om de orde te herstellen en deze knurften een lesje te leren in discipline, want soms help een knal voor de kop beter dan duizend woorden.

:schrik:

arme jongen..

1973Tanger
06-10-08, 16:03
Het zijn over het algemeen kaaskoppen die geen goed woord hebben over de dienstregeling bij het Openbaar Vervoer en die ontevredenheid meestal met een vismes ten gehore brengen.

Witte78
06-10-08, 16:05
Rot volk, die kaaskoppen. Uitzetten!

1973Tanger
06-10-08, 16:10
Rot volk, die kaaskoppen. Uitzetten!


Niet allemaal natuurlijk, ik ben anders ook dol op kaas.

John2
06-10-08, 17:09
Niet allemaal natuurlijk, ik ben anders ook dol op kaas.

:schrik:Kaas???:schrik:

Waarom ook niet, ik persoonlijk hou meer van het kaasmeisje!:D

Slinger
06-10-08, 18:00
http://www.nu.nl/news/1766133/10/rss/Nieuwe_bedreiging_buschauffeur_in_Gouda.html

Ik denk dat het hier niet om kaaskoppen gaat. Dat de overtreders de buschauffeur van racisme beschuldigden, geeft te denken.

Tinky
07-10-08, 01:46
Ik denk dat het hier niet om kaaskoppen gaat. Dat de overtreders de buschauffeur van racisme beschuldigden, geeft te denken.

Ik denk dat het hier wel om kaaskoppen gaat. De overtreders wilden de bus in met een fiets, geeft te denken:bril:

Slinger
07-10-08, 07:09
Ik denk dat het hier wel om kaaskoppen gaat. De overtreders wilden de bus in met een fiets, geeft te denken:bril:

Kaaskoppen gaan toch anders met hun fiets om...
:roker:

Witte78
07-10-08, 07:57
Ik denk dat het hier wel om kaaskoppen gaat. De overtreders wilden de bus in met een fiets, geeft te denken:bril:

Misschien hadden ze die gestolen :bril:

John2
07-10-08, 09:48
Misschien hadden ze die gestolen :bril:

:zweep:Dat is een vooroordeel van je Witte :zweep:

Maar gezien jou kennis in deze zaak ga ik toch twijvelen aan jou betrokkenheid in deze zaak.
Kun jij je daarom morgen om 9:00 melden bij je plaatselijk politie bureau. :schrik:

:hihi:

brabiliaan
07-10-08, 11:50
Het zijn over het algemeen kaaskoppen die geen goed woord hebben over de dienstregeling bij het Openbaar Vervoer en die ontevredenheid meestal met een vismes ten gehore brengen.

Hee, wat zie ik nou?? :eek:

Als ik zeg dat bepaalde criminele activiteiten meestal door Marokkanen worden beoefend (meisjes lastig vallen omdat het allemaal sletten en hoeren zijn, verdedigen van andere Marokkanen die de fout in gaan, verontwaardigd doen en personeel bedreigen omdat de politie ingeschakeld is nadat ze zelf proletarisch gewinkeld hebben bij de AH, dat soort dingen dus), dan krijg ik de volle laag over me heen met dat belerende toontje van jou.

En je doet het zelf ook? :fuckit:

Tinky
08-10-08, 00:16
Kaaskoppen gaan toch anders met hun fiets om...
:roker:

Deze kaaskoppen blijkbaar niet.:bril:

H.P.Pas
08-10-08, 07:37
Deze kaaskoppen blijkbaar niet.:bril:

Dan zijn het geen echte kaaskoppen.

Zeehond
08-10-08, 09:22
Dat de overtreders de buschauffeur van racisme beschuldigden, geeft te denken.

Waar staat dat?

mark61
08-10-08, 10:46
Waar staat dat?

De link, of het artikel waarnaar de link verwijst, is intussen veranderd. Bij plaatsing van het topic ging het nog om 2 jongens en een 1 meisje die illegaal een lege bus instapten en weigerden uit te stappen. Daarbij beschuldigden ze de chauffeuse van racisme. Ik denk alleen niet dat de chauffeuse Surinaams, Marokkaans of Turks was, maar dat kan natuurlijk altijd.

Zeehond
08-10-08, 10:58
De link, of het artikel waarnaar de link verwijst, is intussen veranderd. Bij plaatsing van het topic ging het nog om 2 jongens en een 1 meisje die illegaal een lege bus instapten en weigerden uit te stappen. Daarbij beschuldigden ze de chauffeuse van racisme. Ik denk alleen niet dat de chauffeuse Surinaams, Marokkaans of Turks was, maar dat kan natuurlijk altijd.

citeer!

mark61
08-10-08, 11:01
citeer!

commandeer je eigen moer!

Het is weg, dat zeg ik toch?

Zeehond
08-10-08, 11:10
commandeer je eigen moer!

Het is weg, dat zeg ik toch?

Als het weg is, zal het wel een reden hebben dat het weg is.

Tinky
08-10-08, 13:02
Als het weg is, zal het wel een reden hebben dat het weg is.

Je hebt 'm op een leugen betrapt. Dat verklaart die licht ontvlambaarheid ook:bril:

brabiliaan
08-10-08, 13:17
Je hebt 'm op een leugen betrapt. Dat verklaart die licht ontvlambaarheid ook:bril:

Buschauffeur Gouda lastiggevallen

Gouda - Een vrouwelijke buschauffeur in Gouda is lastiggevallen door drie jongeren.

De vrouw had haar bus geparkeerd en afgesloten omdat ze een pauze nam. Toen ze terug liep, zaten er twee jongens en een meisje in de bus. Ze wilden het voertuig niet verlaten en maakten de buschauffeur uit voor racist, meldt RTV West.

De politie hield de jongeren uit Waddinxveen en Hazerswoude-dorp later aan. Vorige week werd op hetzelfde Stationsplein ook al een buschauffeur bedreigd door jongeren.

Bron: De Telegraaf




Dit bedoelt hij dus :fuckit:

Joesoef
08-10-08, 13:28
Buschauffeur Gouda lastiggevallen

Gouda - Een vrouwelijke buschauffeur in Gouda is lastiggevallen door drie jongeren.

De vrouw had haar bus geparkeerd en afgesloten omdat ze een pauze nam. Toen ze terug liep, zaten er twee jongens en een meisje in de bus. Ze wilden het voertuig niet verlaten en maakten de buschauffeur uit voor racist, meldt RTV West.

De politie hield de jongeren uit Waddinxveen en Hazerswoude-dorp later aan. Vorige week werd op hetzelfde Stationsplein ook al een buschauffeur bedreigd door jongeren.

Bron: De Telegraaf




Dit bedoelt hij dus :fuckit:


Uit het AD:


GOUDA - Twee achttienjarige jongens uit Waddinxveen en Hazerswoude-Dorp zijn aangehouden nadat zij een buschauffeuse van Connexxion hadden uitgescholden.


De politie moest begin dit weekend in actie gekomen nadat de chauffeuse zou zijn beledigd. Zij had haar bus op het Stationsplein in Gouda neergezet en afgesloten voor een pauze. Toen zij terugkwam zater in er in de bus twee jongens en een meisje. Een deur van de bus stond open. De chauffeuse vroeg het meisje en de jongens de bus te verlaten en in de rij wachtende passagiers te gaan staan. Het meisje deed dat zonder tegenspreken. De jongens waren het er niet mee eens. De Hazerswoudenaar maakte de vrouw daarop uit voor ‘racist’. De jongens liepen vervolgens weg. De politie trof het tweetal even later aan in gereedstaande trein naar Alphen. De Hazerswoudenaar kreeg een bekeuring..


http://www.ad.nl/groenehart/gouda/2671926/Gepakt_voor_beledigen_buschauffeur.html

Tinky
08-10-08, 13:41
Buschauffeur Gouda lastiggevallen

Gouda - Een vrouwelijke buschauffeur in Gouda is lastiggevallen door drie jongeren.

De vrouw had haar bus geparkeerd en afgesloten omdat ze een pauze nam. Toen ze terug liep, zaten er twee jongens en een meisje in de bus. Ze wilden het voertuig niet verlaten en maakten de buschauffeur uit voor racist, meldt RTV West.

De politie hield de jongeren uit Waddinxveen en Hazerswoude-dorp later aan. Vorige week werd op hetzelfde Stationsplein ook al een buschauffeur bedreigd door jongeren.

Bron: De Telegraaf




Dit bedoelt hij dus

Jij bent ook al een leugenaar. De televaag heeft dat inmiddels aangepast. Ook zij konden het niet zoo bont maken. In eerste instantie stond het erin om de suggestie te wekken dat het om allochtonen gaat. Vervolgens kwam de waarheid boven tafel en weg was het. Liegen moet je aan professionals over laten zoals de televaag. Jij en die andere gast kunnen dat blijkbaar niet.

En je moet niet teveel brabbellen. Brabiliaan.:bril:

Onderstaand nog de link van de televaag met het verhaal
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2057538/__Weer_buschauffeur_bedreigd_in_Gouda__.html

mark61
08-10-08, 13:48
Je hebt 'm op een leugen betrapt. Dat verklaart die licht ontvlambaarheid ook:bril:

Huh? Waar slaat dat nou weer op? Ben je echt zo stom of doe je maar alsof?

Wat heb ik precies gelogen?

mark61
08-10-08, 13:49
Als het weg is, zal het wel een reden hebben dat het weg is.

Ja, dat zal wel. Maar ik weet niet welke.

Witte78
08-10-08, 13:51
Huh? Waar slaat dat nou weer op? Ben je echt zo stom of doe je maar alsof?

Wat heb ik precies gelogen?

Het is weer typische maroc.nl laster en gedraai.

mark61
08-10-08, 13:52
Jij bent ook al een leugenaar.

Wat liegt hij dan? Jij smijt maar met woorden zonder enig begrip van de betekenis.


Onderstaand nog de link van de televaag met het verhaal
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2057538/__Weer_buschauffeur_bedreigd_in_Gouda__.html

Ja, dat weten we nou wel, daar verwijzen bovenstaande links naar. Het is echter een compleet ander verhaal. Het enige verband is 1 bus en 2 jongens.

Begrijpend lezen is duidelijk niets voor jou. De betekenis van simpele woorden ook al niet. Dus wat doe je triomfantelijk.

Zeehond
08-10-08, 16:03
Buschauffeur Gouda lastiggevallen

Gouda - Een vrouwelijke buschauffeur in Gouda is lastiggevallen door drie jongeren.

De vrouw had haar bus geparkeerd en afgesloten omdat ze een pauze nam. Toen ze terug liep, zaten er twee jongens en een meisje in de bus. Ze wilden het voertuig niet verlaten en maakten de buschauffeur uit voor racist, meldt RTV West.

De politie hield de jongeren uit Waddinxveen en Hazerswoude-dorp later aan. Vorige week werd op hetzelfde Stationsplein ook al een buschauffeur bedreigd door jongeren.

Bron: De Telegraaf




Dit bedoelt hij dus :fuckit:

Mijn ervaring is dat de telegraaf het wel expliciet meldt als het het zo is.

Zeehond
08-10-08, 16:06
Ja, dat zal wel. Maar ik weet niet welke.

Zal wel geen toeval zijn dat twee media-outlets hun woorden inslikken.

brabiliaan
08-10-08, 17:10
Jij bent ook al een leugenaar. De televaag heeft dat inmiddels aangepast. Ook zij konden het niet zoo bont maken. In eerste instantie stond het erin om de suggestie te wekken dat het om allochtonen gaat. Vervolgens kwam de waarheid boven tafel en weg was het. Liegen moet je aan professionals over laten zoals de televaag. Jij en die andere gast kunnen dat blijkbaar niet.

En je moet niet teveel brabbellen. Brabiliaan.:bril:

Onderstaand nog de link van de televaag met het verhaal
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2057538/__Weer_buschauffeur_bedreigd_in_Gouda__.html



Slik jij je woorden ff heel snel in ja? :fuckit2:

Ik laat me niet voor leugenaar uitmaken door een idioot zoals jij. Hier de link naar het verhaal in de Telegraaf (heel 'volwassen' hoor, Televaag zeggen):
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2119529/__Buschauffeur_Gouda_lastiggevallen__.html?p=1,1

Als jij zegt dat de Telegraaf dat inmiddels aangepast heeft ben jij hier dus in feite de leugenaar :fuckit:

Ow ja, errug leuk woordgrapje hoor, brabbelen... brabiliaan. Echt, ik moest bijna lachen...

mark61
08-10-08, 17:17
Zal wel geen toeval zijn dat twee media-outlets hun woorden inslikken.

Welke heb je het nou over?

Ik leg het nog één keer uit: het bericht is verplaatst en de oorspronkelijke link in dit topic verwees daardoor naar een ander artikel. Er is niks ingetrokken, dat zoog jij uit je grote duim omdat je dat hoopte. Moeilijk allemaal hè?

Intussen weten we nog steeds niets over de achtergrond van het verhaal, maar dat interesseerde eigenlijk niemand wat, begrijp ik. Als er maar dom geluld kan worden.

Jij wou weten hoe Slinger bij zijn reactie kwam, ik leg dat uit, en sindsdien krijg ik niks dan gelul, gelaster en gelieg om mijn oren. Waar slaaat dat op, kan je dat uitleggen?

Ik doe nog es aardig en verleen je een dienst. Da-hag.

Joesoef
08-10-08, 18:51
Zal wel geen toeval zijn dat twee media-outlets hun woorden inslikken.


Het AD in ieder geval niet. Verder maakt het niet uit, tuig is tuig.

1973Tanger
08-10-08, 18:56
Slik jij je woorden ff heel snel in ja? :fuckit2:

Ik laat me niet voor leugenaar uitmaken door een idioot zoals jij. Hier de link naar het verhaal in de Telegraaf (heel 'volwassen' hoor, Televaag zeggen):
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2119529/__Buschauffeur_Gouda_lastiggevallen__.html?p=1,1

Als jij zegt dat de Telegraaf dat inmiddels aangepast heeft ben jij hier dus in feite de leugenaar :fuckit:

Ow ja, errug leuk woordgrapje hoor, brabbelen... brabiliaan. Echt, ik moest bijna lachen...


Ik zat er dus niet naast, door mijn intuïtie ingegeven welke krant je wel niet aanbad. Erg herkenbaar after all.

Tinky
08-10-08, 19:29
Slik jij je woorden ff heel snel in ja? :fuckit2:

Ik laat me niet voor leugenaar uitmaken door een idioot zoals jij. Hier de link naar het verhaal in de Telegraaf (heel 'volwassen' hoor, Televaag zeggen):
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2119529/__Buschauffeur_Gouda_lastiggevallen__.html?p=1,1

Als jij zegt dat de Telegraaf dat inmiddels aangepast heeft ben jij hier dus in feite de leugenaar

Ow ja, errug leuk woordgrapje hoor, brabbelen... brabiliaan. Echt, ik moest bijna lachen...

Het Brabbelen gaat dus gewoon door.
Leugenaar. De Televaag is heeft geen integer redactie. Waardoor ze bijna elk nieuwsitem vervagen tot iets waar het niet op lijkt. Deze reputatie hebben ze aan zichzelf te danken. :bril:

brabiliaan
08-10-08, 21:31
Ik zat er dus niet naast, door mijn intuïtie ingegeven welke krant je wel niet aanbad. Erg herkenbaar after all.

En daar hebben we meneer de betweter weer. Blijft lachen met jou he.

Toevallig lees ik nooit de Telegraaf, maar volg wel het nieuws op o.a. internet en in regionale dagbladen. Je zat er dus wederom naast, maar dat is niets nieuws.
Overigens staan in de meeste kranten dezelfde berichten, dus ik weet niet welke krant jij leest maar blijkbaar een soort van gecensureerde moslimkrant of zo.

Kijk je TV? En dan bedoel ik niet Al Jazheera of zo. Kijk maar eens naar SBS6 op dit moment. Gaat over Marokkaanse terroristen vanaf 12 jaar. Interessant..... en o zo herkenbaar ;)

brabiliaan
08-10-08, 21:34
Het Brabbelen gaat dus gewoon door.
Leugenaar. De Televaag is heeft geen integer redactie. Waardoor ze bijna elk nieuwsitem vervagen tot iets waar het niet op lijkt. Deze reputatie hebben ze aan zichzelf te danken. :bril:

Niemand die iets in het nadeel van Marokkanen zegt is integer in jouw ogen. Dat is jouw subjectieve oordeel. Je zat er gewoon naast, homo. Wees voor één keer in je leven een echte kerel en durf het eens toe te geven.

Overigens, nu je toch over reputatie begint: aan wie denk je dat de Marokkaanse jongeren hun slechte reputatie te danken hebben? Ik zal je een tip geven, of misschien kan ik bij nader inzien beter een spiegel geven.

Ik heb net weer gezien op TV (niet gelezen, is niet nodig) hoe Marokkaanse jongeren omgaan met andermans spullen. Best interessant om te zien hoor, ik kan het je aanraden.

1973Tanger
08-10-08, 22:14
En daar hebben we meneer de betweter weer. Blijft lachen met jou he.

Toevallig lees ik nooit de Telegraaf, maar volg wel het nieuws op o.a. internet en in regionale dagbladen. Je zat er dus wederom naast, maar dat is niets nieuws.
Overigens staan in de meeste kranten dezelfde berichten, dus ik weet niet welke krant jij leest maar blijkbaar een soort van gecensureerde moslimkrant of zo.

Kijk je TV? En dan bedoel ik niet Al Jazheera of zo. Kijk maar eens naar SBS6 op dit moment. Gaat over Marokkaanse terroristen vanaf 12 jaar. Interessant..... en o zo herkenbaar ;)


Yeah sure, daarom citeer jij bij toeval nadrukkelijk uit die televaag van je? Heel voorspelbaar zelfs.

brabiliaan
08-10-08, 22:39
Yeah sure, daarom citeer jij bij toeval nadrukkelijk uit die televaag van je? Heel voorspelbaar zelfs.

Ik heb nog niemand toe horen geven dat ze er compleet naast zaten, namelijk dat de Telegraaf helemaal niks had geschrapt. Wat is dat toch met mensen zoals jij? Je wordt met je neus op de feiten gedrukt, gaat af als een gieter, en nóg steeds niet toegeven. Is dat iets Marokkaans of zo, iets met misplaatste trots?

En dat ik uit de Telegraaf citeer berust op louter toeval idd, dat heb je dan tenminste nog goed door. Voor hetzelfde geld kwam het uit het AD of uit het Eindhovens Dagblad, dat interesseert me niet in het minst. Dat jij het weer beter denkt te weten verbaast me helemaal niks. Jij kent me immers beter dan wie dan ook uit mijn directe omgeving.

Eigenlijk ben je best een triest figuur, ben je vroeger vaak gepest of zo?

1973Tanger
08-10-08, 22:48
Ik heb nog niemand toe horen geven dat ze er compleet naast zaten, namelijk dat de Telegraaf helemaal niks had geschrapt. Wat is dat toch met mensen zoals jij? Je wordt met je neus op de feiten gedrukt, gaat af als een gieter, en nóg steeds niet toegeven. Is dat iets Marokkaans of zo, iets met misplaatste trots?

En dat ik uit de Telegraaf citeer berust op louter toeval idd, dat heb je dan tenminste nog goed door. Voor hetzelfde geld kwam het uit het AD of uit het Eindhovens Dagblad, dat interesseert me niet in het minst. Dat jij het weer beter denkt te weten verbaast me helemaal niks. Jij kent me immers beter dan wie dan ook uit mijn directe omgeving.

Eigenlijk ben je best een triest figuur, ben je vroeger vaak gepest of zo?


Van toeval kan echt geen sprake zijn. Die televaag van je is namelijk overheersend in haar tendentieuze berichtgeving dat het echt voor de handliggend is dat jij daarnaar grijpt en van in de ban bent en de reden is dat jij hier je gram denkt te halen. By the way: ik was de bully op school.

brabiliaan
08-10-08, 23:05
Van toeval kan echt geen sprake zijn. Die televaag van je is namelijk overheersend in haar tendentieuze berichtgeving dat het echt voor de handliggend is dat jij daarnaar grijpt en van in de ban bent en de reden is dat jij hier je gram denkt te halen. By the way: ik was de bully op school.


Tja, ik kan heel lang proberen te ontkennen dat ik de Telegraaf lees, jij gelooft het toch niet. Maakt me ook helemaal niks uit eerlijk gezegd, jouw vertroebelde blik is nu eenmaal iets waar je zelf helemaal geen invloed op hebt.

Maar weet je, jij met al je aannames moet het volgende maar eens goed ter harte nemen: Assumption is the mother of all fuckups.

Het gaat om feiten, niet om welke krant ik lees. De feiten zijn voor iedereen duidelijk zichtbaar. Je ziet het gebeuren op straat, als je tenminste je oogkleppen afdoet.

Waarom weiger je eigenlijk inhoudelijk in te gaan op mijn reacties? Ga je nog toegeven dat de Telegraaf helemaal niks geschrapt heeft in dat verhaaltje over die zogenaamde 'kaaskoppen' die een chauffeuse voor racist uitgemaakt hebben? Ontkennen lijkt me nogal lastig, je hebt het zelf kunnen zien in de link die ik meestuurde. Jammer he, dat je finaal de plank misslaat. Maar je zult het wel gewend zijn vermoed ik.

Jij de bully op school? Ah, en nu helemaal geen vriendjes meer zeker? Ik zou nog bijna medelijden met je gaan krijgen *proest*.

1973Tanger
08-10-08, 23:12
Tja, ik kan heel lang proberen te ontkennen dat ik de Telegraaf lees, jij gelooft het toch niet. Maakt me ook helemaal niks uit eerlijk gezegd, jouw vertroebelde blik is nu eenmaal iets waar je zelf helemaal geen invloed op hebt.

Maar weet je, jij met al je aannames moet het volgende maar eens goed ter harte nemen: Assumption is the mother of all fuckups.

Het gaat om feiten, niet om welke krant ik lees. De feiten zijn voor iedereen duidelijk zichtbaar. Je ziet het gebeuren op straat, als je tenminste je oogkleppen afdoet.

Waarom weiger je eigenlijk inhoudelijk in te gaan op mijn reacties? Ga je nog toegeven dat de Telegraaf helemaal niks geschrapt heeft in dat verhaaltje over die zogenaamde 'kaaskoppen' die een chauffeuse voor racist uitgemaakt hebben? Ontkennen lijkt me nogal lastig, je hebt het zelf kunnen zien in de link die ik meestuurde. Jammer he, dat je finaal de plank misslaat. Maar je zult het wel gewend zijn vermoed ik.

Jij de bully op school? Ah, en nu helemaal geen vriendjes meer zeker? Ik zou nog bijna medelijden met je gaan krijgen *proest*.

Die medelijden voor jouw bekrompen indruk dat Nederland door Marokkanen ten ondergaat en achter iedere boom een ziet is mijnerzijds.

brabiliaan
08-10-08, 23:20
Die medelijden voor jouw bekrompen indruk dat Nederland door Marokkanen ten ondergaat en achter iedere boom een ziet is mijnerzijds.

Nog steeds geen inhoudelijke reactie, dat zegt in feite wel genoeg. Het zou je sieren als je met woorden duidelijk zou maken dat je compleet de mist ingegaan bent, maar je vage ontkennende en ontwijkende antwoorden zeggen ook wel voldoende ;)

Welterusten hoor. Jou kennende komt er nog wel een reactie want je wil altijd het laatste woord hebben. Nou, doe je best knul, en de groeten aan je moeder.

John2
08-10-08, 23:24
Die medelijden voor jouw bekrompen indruk dat Nederland door Marokkanen ten ondergaat en achter iedere boom een ziet is mijnerzijds.

Shit die vent achter die boom vanavond was dus een Marokaan!!!!!!!!!!

En ik maar denken dat de zwarte-pieten dit jaar wel heel erg vroeg vanuit Spanje zijn gekomen.:fuckit:

Sorry Tanger kon het ff niet laten mijn excusses maar het was ook echt een schot voor open doel.

Vergeef het mij please :hihi:

1973Tanger
08-10-08, 23:28
Nog steeds geen inhoudelijke reactie, dat zegt in feite wel genoeg. Het zou je sieren als je met woorden duidelijk zou maken dat je compleet de mist ingegaan bent, maar je vage ontkennende en ontwijkende antwoorden zeggen ook wel voldoende ;)

Welterusten hoor. Jou kennende komt er nog wel een reactie want je wil altijd het laatste woord hebben. Nou, doe je best knul, en de groeten aan je moeder.


Waar inhoudelijk op reageren? Dat jij Marokkanen als ongewenst ziet? Ja voor dergelijke bijval moet je echt elders wezen hoor. Vergeet verder voor het slapen gaan vooral geen kusje aan je dochter te geven, uit die grote angst dat je hebt lastig gevallen te worden door Marokkanen.

1973Tanger
08-10-08, 23:30
Shit die vent achter die boom vanavond was dus een Marokaan!!!!!!!!!!

En ik maar denken dat de zwarte-pieten dit jaar wel heel erg vroeg vanuit Spanje zijn gekomen.:fuckit:

Sorry Tanger kon het ff niet laten mijn excusses maar het was ook echt een schot voor open doel.

Vergeef het mij please :hihi:


Maak je daarover absoluut geen zorgen kameraad. :D

John2
08-10-08, 23:40
Maak je daarover absoluut geen zorgen kameraad. :D

Je weet het maat, de humor ligt op straat.

Maar voorlopig moeten wij (Marokanen en Hollanders) elkaar weer beschuldigen en wantrouwn volgens de NL-Media.

Waarom doen wij tweeën daar eigelijk tegenover elkaar nooit aan mee?:schrik:

(althans niet zo snel als de rest hier) :D

1973Tanger
09-10-08, 03:07
Ik heb nog niemand toe horen geven dat ze er compleet naast zaten, namelijk dat de Telegraaf helemaal niks had geschrapt. Wat is dat toch met mensen zoals jij? Je wordt met je neus op de feiten gedrukt, gaat af als een gieter, en nóg steeds niet toegeven. Is dat iets Marokkaans of zo, iets met misplaatste trots?

En dat ik uit de Telegraaf citeer berust op louter toeval idd, dat heb je dan tenminste nog goed door. Voor hetzelfde geld kwam het uit het AD of uit het Eindhovens Dagblad, dat interesseert me niet in het minst. Dat jij het weer beter denkt te weten verbaast me helemaal niks. Jij kent me immers beter dan wie dan ook uit mijn directe omgeving.

Eigenlijk ben je best een triest figuur, ben je vroeger vaak gepest of zo?


Het zou erg schelen als jij je eens bij de feiten ging houden? Je steld het namelijk echt voor als ware het land in rep en roer is hoor. Rellen en onlusten waar jij naar verwijst is echt een groot woord daarvoor. Dat zich incidenten voordoen staat vast, maar er is geen sprake van een noodtoestand. Wat ook vaststaat is dat de nasleep van dergelijke incidenten door bepaalde media meestal gehypet worden en een opgeklopte voorstelling van zaken weergeven. Ik vind het dan ook onheus van je dat jij daarin dreigt mee te gaan. Want ik kijk voortdurend om me heen hoor en kan echt geen onlusten of rellen ontdekken. Dat jij misschien in je eigen omgeving in aanraking bent gekomen met overlast wil ik absoluut niet bagatelliseren of van de hand doen hoor, maar Nederland bestaat uit 12 provincieën die jij niet allemaal kunt overzien. Om dan maar te roepen of de indruk opwekken dat het land geteisterd wordt door Marokkaans gespuis is natuurlijk te gortig voor woorden en dat meen jezelf denk ik ook niet?

Bovendien zie ik niet waarop ik nog inhoudelijk moet reageren, vooralsnog ik dat niet heb gedaan? Ik dacht mij te herinneren dat ik ergens in reactie op jou eveneens mijn afkeur uitsprak en je op punten bijviel. Maar ik laat mij natuurlijk niet een bepaalde rassentheorie aanpraten waar een bepaalde bevolkingsgroep in centraal moet staat, mocht dat jouw inhoudelijkheid waarop gereageerd dient te worden betreffen? Je zegt zelf één veronderstelling hebben een kwalijke zaak te vinden. Jij bent met alle respect echt niet de eerste hoor die hier expliciet met het vingertje zo binnen komt vallen. Een hele groep stigmatiseren zal een eventuele gesprek met leden uit die groep ernstig belemmeren. Ik hoop oprecht dat er geen opzet in het spel is? Met vriendelijke groet,