PDA

Bekijk Volledige Versie : afgelopen week op maroc.nl

tassiladoualdik
08-10-08, 01:51
ik heb deze site voor het eerst bezocht op 6 oktober, afgelopen week. En ik verbaasde me ten zeerste over een bepaald lid hier op het forum. Een jongen die topic na topic lappen met tekst van verschillende malafide websites gekopieerde conspiracytheorieen neerkladde. Ik was niet de enige die last had van zijn posts zowel inhoudelijk als qua toon en vorm (de vorm;verbazingwekkend slecht nederlands), met mij een dame die hem de hele week op de wenken bediende middels posts waarin ze hem duidelijk maakte wat hij fout deed. Onsamenhangende kletspraat was de dank die ze hiervoor kreeg.

Nou heeft diegene het over lef hebben om een topic te posten, alsof het een heel ding is (des te meer bewijzend dat internet voor meneer een soort van god is). Dit spoorde mij aan tot handelen, en hier ben ik dan met mijn kersverse column. Ik wil dat iedereen die dit leest en weet over wie ik het heb ajb een comment neerzet over zijn/haar ongenoegen, irritatie en wanhoop aangaande de jongeman in kwestie. Als degene over wie ik het heb zichzelf geroepen voelt te reageren(wat zeker het geval zal zijn ik bedoel die gast zit werkelijk uren op maroc.nl te posten), als ie daar uberhaupt de tijd voor heeft tussen het aftrekken op wikipedia.org verhaaltjes over dat Bush hoorntjes heeft door, zie ik dat graag tegemoet.

Freesaf2
08-10-08, 07:42
Helemaal eens

LiekevV
08-10-08, 10:01
Beste Tamso,

wat onnoemelijk geestig dat jij, zonder dat er m.i. een naam wordt genoemd, je aangesproken voelt!

ER IS HOOP!!!

Zou er bijna religieus van worden. bijna dan he!!

Maar even alle gekheid op het spreekwoordelijke stokje.
Je gaat oppositie krijgen. spannend man.
Al hoewel ik wel lichtelijk ge´rriteerd ben vanwege het feit dat je deze overweldigende aandacht, ook een beetje, ach wat lul ik, ik bedoel, in zijn volledigheid, aan mij te danken hebt.

Maar he! Ik ben ook de lulligste niet!
Tamso, dit zijn jou 15 minutes of fame!!!
Enjoy while it last. Zou ik zo zeggen.

LiekevV
08-10-08, 12:38
Tamso, het wordt tijd om eerlijk te zijn, en daarmee moet de kous dan maar eens af zijn, dit moet ook niet echt leuk voor jou zijn. Wel dan?

Het volgende verhaal is bedoeld om jou een beetje peace off mind te bezorgen.

Ik ben inderdaad niet Lieke. En ik ben hier ook niet toevallig. wie ik wel ben doet niet ter zake behalve dan dat mijn achternaam begint met een R en eindigt op eller.
Ik ben hier naar deze site gestuurd met een missie.
De missie is; Maak het digitale leven van Tamso nog wat zuurder dan het naar alle waarschijnlijkheid al is.
De door mij gebruikte technieken zijn dan ook redelijk doorzichtig.
Door middel van het stellen van vraagtekens bij je uitspraken en je geestesgesteldheid, is het een piece of cake, uiteraard draag je daar zelf ook graag je steentje aan bij, om jou kalt zu stellen.

Waarom wordt ik niet geband dan? is jou vraag!
Heel simpel iedereen zit in het complot.
Maroc.nl? Ben je gek joh! Allemaal joden!
Ik? een jood.
Freesaf2? je raad het waarschijnlijk al. Jood.
tassiladoualdik? hetzelfde laken en pak!

Dit is een complot. Een complot tegen jou!
We kunnen hier toch niet zo maar toestaan dat jij hier even de hele bliksemse boel verlinkt?
Dat jij ons plan om de wereld naar onze hand te zetten, of zeg maar gerust de wereld veroveren, hier even uit de doeken kan doen, er er zo maar mee weg zou komen.
Ja kom even.
Als wij de wereld kunnen laten geloven dat er 6 miljoen joden zijn omgebracht, moet het onschadelijk maken van jou persoontje, als een makkie worden beschouwd.

Je had ons natuurlijk wel even op de kast.
Gelukkig voor ons, bleek dat je wel de klok had horen luiden, maar dat je geen idee had waar de klepel hing.
Phooeii!! Een geluk bij een ongeluk.

Uiteraard kwamen daar ook de, tot vervelens toe, vragen om bewijs vandaan.
Toen bleek dat je die niet kon leveren, waren wij er weer gerust op, dat ons geheim veilig was.

Toch willen wij je in deze bedanken.
Door jou toedoen, is men er nu denken wij wel definitief van overtuigd dat, wij absoluut niet bestaan.
En als dank daarvoor willen wij jou graag op de lijst zetten met personen die, ieder jaar als dank voor steun, bedoeld of onbedoeld, een kerstpakketje krijgen.

Om er nu voor te zorgen dat dit alles een beetje soepeltjes verloopt, is het handig als jij dan even een briefje met je N.A.W. gegevens naar het Witte Huis stuurt.
En als je dat dan doet ter attentie van ome George, eeeuhhh ik bedoel, President Bush, dan ga ik er vanuit dat het helemaal goed moet komen.

Tamso het ga je goed en tot een volgende keer.

Freesaf2
13-10-08, 08:43
Knap hoor Tamso,

Wie is nou de spammert? Denk je nou echt dat iemand hier van onder de indruk is?
Door deze spam actie van jouw probeer je weer te voorkomen dat je inhoudelijk antwoord moet geven op vragen over jouw stellingen.