PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlandse krijgsmacht is schot voor open doel!



1973Tanger
12-10-08, 23:18
Tijdens een uitzending van undercover in Nederland is de Nederlandse krijgsmacht schandelijk te kijk gezet, doordat de beveiliging daar nogal niet op orde is en het kinderlijk eenvoudig blijkt onbevoegd kazernes binnen te dringen en zo daar alles wat los en vast zit ongestoord te stelen of te saboteren. Zelfs bij de zogenaamde zwaarbeveiligde militaire objecten.

http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?cp-documentid=10097756

Bofko
13-10-08, 04:26
Ai ai. Het is niet te hopen dat de taliban hier meelezen.

naam
13-10-08, 08:13
Ik vond het wel meevallen allemaal. Wat een hoop heisa om niets.
Alle kamerleden zogenaamd verontwaardigd, iedereen plotseling van dit kan niet terwijl de afgelopen 100 jaar het niet anders is geweest op de Nederlandse kazernes. In de jaren 80 (nog de koude oorlog) was ik op een kazerne en daar was niet eens een slagboom. TV-sensatie met een verslaggever die het wel heeel spannend vond allemaal.
Een niveau van ik heb wel 10 km te hard gereden op de snelweg. ooohhh en kijk, die politiewagen houdt mij niet eens aan.

1973Tanger
13-10-08, 12:01
Da's zeker een meevaller voor de eerste de beste gek of terrorist die op het idee komt om eventjes een tank in bruikleen te nemen om daarmee eventjes een aantal verkeersovertredingen te begaan.

naam
13-10-08, 12:16
Da's zeker een meevaller voor de eerste de beste gek of terrorist die op het idee komt om eventjes een tank in bruikleen te nemen om daarmee eventjes een aantal verkeersovertredingen te begaan.

Ik kom er elke dag een stuk of 10 tegen en die willen maar niet opzij als ik bumperkleef. Kooos SPEEEEE, waar ben je?

1973Tanger
13-10-08, 12:19
Ik kom er elke dag een stuk of 10 tegen en die willen maar niet opzij als ik bumperkleef. Kooos SPEEEEE, waar ben je?

Die worden waarschijnlijk door de rechtmatige eigenaars verplaatst en weet dat militaire collones meestal altijd voorang hebben.

naam
13-10-08, 13:04
Die worden waarschijnlijk door de rechtmatige eigenaars verplaatst en weet dat militaire collones meestal altijd voorang hebben.


Wie is de eigenaar van een tank? Ik denk niet de bestuurder.

1973Tanger
13-10-08, 14:21
Wie is de eigenaar van een tank? Ik denk niet de bestuurder.


De belastingbetaler natuurlijk en bij volmacht personeel van de Rijksoverheid.

1973Tanger
13-10-08, 14:30
Dus geen onbevoegd personeel als de hieronder verstrekt voorbeeld ernstig duidelijk maakt:


YouTube - POLICE CHASE tank GTA

naam
13-10-08, 16:05
Dus geen onbevoegd personeel als de hieronder verstrekt voorbeeld ernstig duidelijk maakt:


YouTube - POLICE CHASE tank GTA (http://www.youtube.com/watch?v=coG3WUq8_mQ&feature=related)

Lachuhhh.

Wie zegt dat de bestuurder onbevoegd is? Hij kan zo'n ding rijden, dat kan niet iedereen, dus een opleiding zal hij wel gehad moeten hebben.

1973Tanger
13-10-08, 16:28
Lachuhhh.

Wie zegt dat de bestuurder onbevoegd is? Hij kan zo'n ding rijden, dat kan niet iedereen, dus een opleiding zal hij wel gehad moeten hebben.

Nou zo te zien kan hij er geen barst van en rijdt ermee als een circusgek rond. Slagen doet hij zeker niet. Maar even terug naar nederland zou een minister van defensie zo'n groot lek in de beveiliging nimmer kunnen verantwoorden of verdedigen. Straks gaat hij die reporter nog vervolgen, doordat hij op beeld heeft onbevoegd militair terrein te hebben betreden en ook nog eens legeruitrusting en materieel te hebben gestolen en hem misschien ook nog van spionage betichten? Ik zie het hem nog doen ook. Binnen afzienbare tijd zal hij dan ook door de marchaussee van zijn bed worden gelicht.