PDA

Bekijk Volledige Versie : Wouter Bos bedonderd ons allen.



tamso
18-10-08, 18:10
Blijven alleen de trollen nu zichtbaar over.

Witte78
18-10-08, 19:03
Je kan nog wel 100 van dit soort posts plaatsen, maar zonder feitelijke onderbouwing blijven het niet meer dan wat vage verhaaltjes.

Witte78
18-10-08, 19:30
In die links van je staan weer vage verhaaltjes geschreven door anderen. Eveneens wordt daar niets met feiten onderbouwd.

En simpel voorbeeld, deze link zou moeten bewijzen dat de BIS alle centrale banken runt: http://www.bis.org/cbanks.htm. Het is gewoon een pagina waar links staan, meer niet. In de realiteit is de BIS niet meer dan een soort van advies orgaan die de samenwerking tussen de centralen banken bevordert. Zowel hun winst als vermogen zijn absoluut niet opzienbarend.

Witte78
18-10-08, 20:08
Waar het om draait is dat een bank bepaalt wat er uitbetaalt word in dat land aan staatschulden.
Dus de macht economisch overneemt.
Men betaalt immers rente over staatschulden.
Dat noemen we slapend rijk worden.


Het probleem is nu juist dat nergens uit blijkt dat de BIS het voor het zeggen heeft. Ze coördineren enkel afspraken tussen verschillende banken, en geven advies, maar zelf hebben ze niet zo veel macht. Nergens wordt dat ook maar enigszins aannemelijk gemaakt.

Jij stelt dat het toch zo is, maar als je gevraagd wordt om het te onderbouwen zeg je "ga maar op onderzoek uit". Dat is ook frappant, jij stelt iets, en als het bewezen moet worden moet ik dat zelf maar uitzoeken. Zo werkt het natuurlijk niet hè.

Maar goed, ik verwacht al lang geen onderbouwing meer van je hoor. Ik vind het gewoon een interessant verschijnsel. Het heeft veel overeenkomsten met religie.

John2
18-10-08, 20:36
Tja het peil zakt nu wel tot een zeer bedenkelijk niveau!!!

Witte78
18-10-08, 21:03
Ik begrijp heel goed wat er allemaal beweerd wordt. Ik vraag je enkel om de onderbouwing. Die ontbreekt, ook in jouw links. Volgens mij maak je de fatale blunder de BIS te verwarren met de ECB. En daarmee valt de rest van je verhaal ook in het water. En dan die 500 biljoen. Volgens mij is dat meer dan al het geld ter wereld tezamen. En de Rothschilds hebben het als inkomen. Toe maar :hihi:. Waarschijnlijk zit je hier wederom te blunderen, en bedoel je miljard. Met een engelse billion wordt meestal miljard bedoelt. Dan nog is het een onwaarschijnlijk bedrag, zelfs als het vermogen is in plaats van inkomen. Het is dan ook niet vreemd dat deze bewering op geen enkele manier onderbouwd wordt.

Maar het blijven vermakelijk theorieën hoor ;)

John2
19-10-08, 09:36
Tamso

Ik zie dat jij zeer goed bent geinformeerd, maar als jij me nu verteld wie de groot aandeelhouders zijn van Gulf Oil (Q8 tegenwoordige werknaam) dan zal ik je gaan geloven.

Zal je 1 kleine hint geven een broer en een zus hebben beiden 50%

Witte78
19-10-08, 09:39
Je bent wel grappig hoor. Je haalt werkelijk alle begrippen door elkaar. Het lijkt er op dat je die blunder met de BIS erkent, daar ga je niet meer op in. Ik hoop dat je wat dat betreft wat wijzer bent geworden. Maar goed, ik zal toch op je reactie over het vermogen van de Rothschilds ingaan, ook al zal je waarschijnlijk zeggen dat ik meer moet onderzoeken, en meer moet lezen ;).

Om te beginnen gaat het om de stelling van iemand. Iedereen kan wel van alles stellen. Een stelling is geen bewijs. Een officieel financieel overzicht is wel een bewijs. Waarop is die 6 miljard gebaseerd? Hoe komt die biograaf aan dat getal? Ten tweede staat in je eigen tekst dat het om geld beheren gaat. Dat is iets anders dan inkomen (wat jij stelde) of vermogen. Beheren betekend dat ze zorg dragen over het geld (of aandelen etc) van anderen. Die toename van 8% mogen ze dus niet houden, maar gaat naar hun klanten.
Trouwens, in je tekst staat nu weer triljoen :haha:. Dat zal wel biljoen moeten zijn. Maar dat je begrippen door elkaar haalt was al duidelijk.

Al met al zijn het volledig uit de lucht gegrepen getallen. Naast je volledig foutieve interpretatie, kan ik werkelijk niet volgen waarom iemand dit zomaar gelooft. De getallen waar je mee komt zijn praktisch totaal onmogelijk, en worden door geen enkel bron ondersteund. Nog even ter verduidelijking: 500 biljoen is ~83 duizend dollar per persoon op aarde. Het is een volslagen idioot en onrealistisch getal. Je komt me over als een relifundamentalist, maar dan met een zelfverzonnen geloof.

John2
19-10-08, 09:55
Rockefeller is van het begin af aan keihard in zijn zaken geweest. Het is bekend dat bijvoorbeeld John D. Rockefeller (welke Standard Oil van de grond trok middels Rothschild/Schiff = Rothschild - investeringen) spionnen betaalde om bij andere bedrijven te infiltreren, of zelfs naast het desbetreffende filiaal een zaak opende waar hij de prijzen extreem laag hield, totdat het filiaal of bedrijf volledig failliet kon worden verklaard. Hij dulde geen concurrentie. In 1914 werd er door duizenden mijnwerkers een staking bewerkstelligd vanwege de zeer slechte werkomstandigheden. Rockefeller stuurde er nadat het ‘uit de hand’ begon te lopen zijn privé-leger opaf waarna er een ware slachting plaats vond. Onder de stakers vielen er 45 doden waarvan een aantal vrouwen en 11 kinderen. John D. Rockefeller werd echter een multimiljardair, en hij droeg de scepter op zijn sterfbed over aan zijn zoon John Davison Rockefeller junior. Deze begon echter te werken aan een zogenaamd ‘schoon imago’ van het familiebedrijf. De Rockefellers zijn de eigenaars van de Chase Manhattan Bank, Exxon (vroegere Standard Oil - de grootste oliemaatschappij ter wereld - alleen Exxon heeft al zo rond de 370 subondernemingen onder zich staan, waaronder Humble Oil, Creole Petroleum en PNG - Gas Project in Papua New Guinea) Esso, en controleren Mobil, Texas Instruments, General Electric, Eastman Kodak, Boeing, vele grote en kleine bedrijven binnen de takken der industrie zoals media, banken, wapenindustrie en de Chemische industrie (Dow Chemical, DuPont, Hoffman LaRoche, Bristol Myers), en het fonds welke hij in het leven riep, om langs fiscale truuks miljoenen te kunnen schenken aan ‘liefdadigheids instellingen’ en verdere ‘goede doelen’ zonder dat het de Rockefellers ooit ook maar een Dollar heeft gekost. Dit fonds heet The Rockefeller Foundation. Deze Rockefeller Foundation gebruikt zijn geld om volledige controle te bewerkstelligen. De Rockefeller Foundation heeft de controle over de Carnegie Endowment en de Ford Foundation. De Carnegie Endowment concentreert zichzelf op educatie net als de Rockefeller Foundation, en relateerd naar internationale zaken. De Rockefeller Foundation financierde zeven zeer belangrijke (politieke) staatsinstellingen zoals Social Science Research Council (deze concentreert zich op wetenschappelijke methodes van massacontrole door de media), Russian Institute of Columbia University, Council on Foreign Relations, National Bureau of Economic Research (deze werkt samen met de Federal Reserve commissie), Public Administration Clearing House, Institute of Pacific Relations en Brookings Institution. Daarbij heeft Rockefeller flinke aandelen en het directe beheer binnen vele grote bedrijven zoals;

Chase Manhattan Bank

American Telephone & Telegraph (AT & T)

Eastman Kodak

IBM

General Electric

Texas Instruments

Xerox

Minnesota Mining and Manufacturing

Monsanto Chemical

Aluminum Co. of America (Alcoa)

Armour

Bethlehem Steel

Chrysler

DuPont

General Motors

International Paper

Polaroid

Sears and Roebuck

Standard Oil of California (Chevron)

Standard Oil of New York (Mobil)

Standard Oil of Indiana

U.S. Steel

International Basic Economy Corp.

International Harvester

Quaker Oats

Wheeling-Pittsburgh Steel

Itek

Federated Department Stores

Walgreen Stores

Transcontinental Gas Pipeline

Consolidated Edison

Anaconda Copper Co.

General Foods

Pan American World Airways

Colgate-Palmolive

E. I. du Pont de Nemours

W. R. Grace

Inc.

Corning Glass Works

Owens Corning Fiberglass

Cummins Engine

Hewlett-Packard

R. R. Donnelly and Son

Dow Chemical

Teledyne Inc.

Warner-Lambert

Westinghouse

Motorola

S. S. Kresge

Texaco

National Cash Register

Avon

American Home Products

Delta Airlines

Braniff Airlines

Northwest Airlines

United Airlines

Burlington Industries.

Firestone Tire & Rubber Co., Honeywell, Inc., Northwest Airlines, Minnesota Mining and Manufacturing Co., Allied Chemical Corp., General Motors, Chrysler Corp., International Basic Economy Corp., R. H. Macy and Co., Mutual Benefit Life Insurance Co. of New York, American Express Co., Hewlett-Packard, Exxon, Equitable Life Assurance Society of the U.S., Federated Department Stores, General Electric, Scott Paper, AT & T, Burlington Industries, Wachovia Corp., R. J. Reynolds Industries, U.S. Steel Corp., Metropolitan Life Insurance Co., May Department Stores, Sperry Rand Corp., and Standard Oil of Indiana.

Als je dit nog geen onderbouwende argumenten vind,je kennerlijk het ook niet wil snappen.
Voordat je dit alles gaat afwijzen,je eerst eens het een en ander zal moeten onderzoeken voordat je dus een mening hier neerzet.
Ook dit is maar een stukje tekst.
Je zal het pas snappen,als je alles onderzocht heb.

Ik heb het maar even in het rood aangegeven van de bedrijven waarvan ik het zeker weet.
Sommige van deze bedrijven zijn staats eigendom van Denemarken, Nederland en Rusland andere bedrijven die jij aangeeft zoals Firestone is een onderdeel van Vredestein, Avon is een zwitsers bedrijf na problemen in 1996, Motorola is een onderdeel van Futjie, Colgate is van Unielever, Texas instruments is een onderdeel van Thales het vroegere Signaal.
Als jij me nu gaat vertellen dat Stat Oil, Vredestein, Futjie, Unielever en Thales eigendom zijn van Rockefeller of Rothschild dan is er echt iets met je mis.

Witte78
19-10-08, 11:06
Witte 78.

Moeilijk he lezen.
Je verzint nu ter plekke een eigen verzinsel,wat ik gezegd heb.

En welk verzinsel verzin ik dan terplekke? :hihi: Kan je specifiek aangeven wat er niet klopt aan mijn reactie, inclusief toelichting waarom? Succes :)

Soldim
19-10-08, 11:14
En welk verzinsel verzin ik dan terplekke? :hihi: Kan je specifiek aangeven wat er niet klopt aan mijn reactie, inclusief toelichting waarom? Succes :)

Hij zal je wel een link geven naar je eigen post :strik:

Witte78
19-10-08, 11:41
Witte 78.

Mijn woorden.

Ik weet het verschil tussen de engelse/amerikaanse biljoen en de europeze biljoen.
Een amerikaaanse biljoen=miljard.
Een amerikaanse triljoen= biljoen.


De jouwe.

Om te beginnen gaat het om de stelling van iemand. Iedereen kan wel van alles stellen. Een stelling is geen bewijs. Een officieel financieel overzicht is wel een bewijs. Waarop is die 6 miljard gebaseerd? Hoe komt die biograaf aan dat getal? Ten tweede staat in je eigen tekst dat het om geld beheren gaat. Dat is iets anders dan inkomen (wat jij stelde) of vermogen. Beheren betekend dat ze zorg dragen over het geld (of aandelen etc) van anderen. Die toename van 8% mogen ze dus niet houden, maar gaat naar hun klanten.
Trouwens, in je tekst staat nu weer triljoen . Dat zal wel biljoen moeten zijn. Maar dat je begrippen door elkaar haalt was al duidelijk.

Ik wees je er alleen even op dat je de fout in ging. De opmerking over het triljoen doet verder helemaal niet terzake.



ps.

Frederick Morton, de officiële biograaf van de familie Rothschild (tevens is hij iemand die eventjes dieper in de achtergronden en bankzaken van de familie groef dan aanvankelijk de bedoeling was), stelde dat de familie in 1850 al zo’n dik $ 6 Miljard beheerde.

Je moet eens lezen wat er staat,voordat je commentaar gaat geven.

Er staat duidelijk dat hij stelt dat ze het beheerde. Dat is precies wat ik ook in mijn voorgaande reactie al schreef.

Dus nogmaals, wat verzin ik nu allemaal volgens jou :hihi:

mark61
19-10-08, 12:11
Maarre, wat had Wouter B. er nou mee te maken? Tis een onechte telg uit het geslacht Rotschild?

John2
19-10-08, 12:30
=tamso;3755719]John2.

Gulf Oil was een grote oliemaatschappij in de 20e eeuw. Het hoofdkantoor was gevestigd in Pittsburgh.

In 1984 fuseerde het bedrijf met Standard Oil of California (SOCAL). De naam Gulf en enige onderdelen van het bedrijf bleven bestaan. In Nederland was het tot aan de jaren tachtig een bekende naam. In die tijd heeft Q8 alle stations overgenomen. De rechten van het merk en het logo gingen over in andere handen. Gulf mocht als merk en logo tien jaar lang niet op de Nederlandse markt verschijnen. midden jaren '90 kwam het merk weer op de Nederlandse markt.

Een klein stukje geschiedenis van een familie bedrijf die is opgericht op 11 mei 1881 en nog steeds het hoofd kwartier hebben in Quay street Auckland Nieuw Zeeland.
De naam Gulf komt ook niet van de staten rondom de Golf waar olie werd gevonden maar van een stoomboot die ergens in 1880 werd gebouwd en als modernste uit zijn tijd was.
http://94.100.113.13/385300001-385350000/385320701-385320800/385320780_5_y0vs.jpeg

Het tweede schip "the northtern SS" was hun eerste schip die geschikt was voor olie transport.
Na het uitbreken van de oorlog is het bedrijf na omzwervingen terecht gekomen in Nederland (hoogeveen)althans de Fam. Heddendorp.

Rondom 1900 gingen zij een contract aan met HoneyWell waardoor zij in de olie industrie terecht kwamen en de werkmaatschappij Gulf Oil werd opgericht met twee werknamen "Gulf" en "Cheveron" de ene voor de Europesche markt de andere voor de Amerikaanse markt.
Na 1950 werden de twee overige aandeelhouders uitgekocht en was het gehele bedrijf in handen van de Heddendorpers (Vader, zoon Boy en dochter Naomi).
Cheveron werd in 1978 verkocht aan standard oil.
De dochter Naomi leid nu het hoofdkantoor in N. Zeeland en Boy is stille vennoot en woont en leeft in Nederland.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Standard_Oil

Standard Oil Company was een oliemaatschappij die in 1870 opgericht werd door de bekende Amerikaanse industrieel John D. Rockefeller (1839-1937) en een aantal partners.

Het bedrijf breidde zich snel uit, en wist al snel zijn belangrijkste concurrenten uit te schakelen. In 1868 was Standard Oil de grootste oliemaatschappij in de wereld. Het was een van de eerste multinationals.
Standard oil is inderdaad opgericht door Rockefellers inversterings maatschappij.



Q8.
Kuwait Petroleum.
Was in de jaren 80 een handelsnaam van de Gulf company en werd na de golfoorlog weer in de koelkast geplaatst na bedreigingen voor aanslagen.


Wat is de rol van Kissinger hierin.
Wat deed Kissinger in de jaren 60 in het midden-oosten.
Het richte de OPEC op.
De kamelenrijders uit soudie Arabie kregen de rechten om alle olie aan de VS te verkopen in dollars.
In ruil voor protectie.
Ook andere landen in het MO kregen dat.
De enigste voorwaarde was dat alle olie in dollars verkocht werden.
Oftewel de monopolie was van de VS.
En Kissinger is een loopjochie van de Rockefellers en Rotshilds.
De VS is een marionettenstaat van de olie en wapenindustrie.
Ga dus nu niet denken dat ze onafhankelijk zijn daarzo.
Of dat aparte mensen zomaar een oliebedrijf kunnen starten en olie kunnen importen in hun land,zonder dat de VS dat wilt.
Het is een maffiabende.
Alle dictators in het MO zitten daar door het westen en behouden hun plek door het westen.
Tenzij je tegenwerkt.
Zie Saddam Hoessein en nu Iran.
Ik zie niet in wat Kissinger te maken zou kunnen hebben met R & R, omdat deze toevallig de OPEC hebben opgericht?
En wat dit nu weer te maken heeft met Iran en Irak al helemaal niet.
Olie is niet meer en minder dan een product die de ene heeft en verkoopt aan een ander voor een goede prijs, zo is het al jaren en wij noemen dit markt economie.
Een oorlog beginnen voor Olie is een domme redenatie, omdat iedere oorlog de olie prijs omhoog duwt waardoor de economie een dreun krijgt en de negative acspecten niet opwegen tegen de voordelen.

John2
19-10-08, 12:33
Maarre, wat had Wouter B. er nou mee te maken? Tis een onechte telg uit het geslacht Rotschild?

Nee joh, nog even en we komen er achter dat wouter Moslim is en eigelijk Mohamed Bos heet en een onwettelijk achter kleinkind is van Willem van Oranje.

:hihi:

Witte78
19-10-08, 12:48
Als de Rotshilds/Bauer goudsmids waren in die tijd en toen geld uitleende en zo een fortuin maakte.
Van wie zou dat geld dan zijn wat het beheerde.
Niet van zijn buurman of zo.

Een bank is een financiële dienstverlener. Personen en bedrijven kunnen tegen een vergoeding (rente) geld bij een bank inleggen en dit geld kan vervolgens tegen een hogere rente weer worden uitgeleend.

Van welke planeet kom je ook alweer?

John2
19-10-08, 13:08
Monopolie
In 1872 wist Standard Oil door later omstreden tactische maatregelen alle competitie in Cleveland en later in het noordoosten van de Verenigde Staten uit te schakelen.

Om wetten te omzeilen die het doel hadden om de macht van grote bedrijven te beperken, organiseerde Rockefeller Standard Oil als een groep bedrijven die op papier zelfstandig waren, maar waarvan het bestuur werd overgedragen aan een Trust, een groep die de bedrijven bestuurde ten gunste van de aandeelhouders van de betrokken bedrijven. Deze organisatievorm werd later overgenomen door andere grote bedrijven in Amerika.

In 1897 trok John Rockefeller zich terug uit de Standard Oil Company of New Jersey, de holding company van de groep, maar bleef een belangrijke aandeelhouder.

Aan het einde van de 19e eeuw probeerde de Amerikaanse regering de ontwikkeling van deze trusts tegen te gaan om de concurrentie tussen bedrijven te bevorderen, en de consumenten te beschermen. Dit leidde to het aannemen van verscheidene antitrustwetten.

In 1909, spande het United States Department of Justice een gerechtelijk proces aan onder de Federale antitrustwet, waarna Standard Oil in 1911 in 34 bedrijven werd opgedeeld.

John Rockefeller had zich tegen die tijd al uit het bestuur van Standard Oil teruggetrokken, maar omdat hij een kwart van alle aandelen van de nieuwe bedrijven in bezit had, en deze aandelen over het algemeen al snel in waarde verdubbelden, maakte de ontbinding van Standard Oil hem de rijkste man ter wereld.

Rockefeller was een bikkelharde zakenman.
Die zorgde er wel voor dat anderen een kopje onder gingen die op wilde komen met hun oliemaatschappijen.
Zie het vandaag de dag met onze kleine winkeltjes die brood,groente,vlees verkopen.
En aan de einde van de straat komt een Dirk van de broek te zitten,die de helft goedkoper is.
Alle kleine winkeltjes gaan falliet.
In dit geval dus gebeurt dat ook met oliemaatschappijen.
Ze zijn geen partij voor de rockefellers en elite.

Wat je zegt over Kissinger.
Het heeft alles te maken met een monopolie-beleid.
Ten eerste word de dollar een wereldmunt,wat ingerolen word door de olie.
De drukpersen staan roodgloeiend om gratis olie te kopen.
En het werd ook losgekoppelt aan de goudstandaard.
De olie werd op die manier goedkoop gehouden.
En oorlog is alleen nodig,als de belangen groter worden in die regio's.
Het voorbeeld Irak had te maken met de olie die saddam wilde verkopen in de euro's.
Als de VS dus Irak zijn gang liet gaan,de rest Irak had gevolgd.
En dan was de dollar helemaal niks meer waard geworden.
En ook al zou de olie duurder worden,de economie verrekent het wel met de klanten.
Andere landen zijn net zo afhankelijk van de olie,als het westen.

Nogmaals.
De invloeden van de elite bende is vele malen hoger,dan wij zullen begrijpen.
Zij bepalen het beleid.
Willen ze vandaag linksaf,wij ook linksaf moeten gaan.
Gaan ze morgen rechtaf,wij ook rechtsaf zullen moeten gaan.
Het is niet dat politieke zooitje wat eens in de 4 jaar wat wetjes maakt over het binnenlandse beleid wat het bepaalt.
Zij zijn totaal afhankelijk van de economie.
Niet voor niks noem ik het marionetten van de economie.

Volgens mij zie jij spoken die er niet zijn?

Natuurlijk blijven multinationals en beleggings maatschappijen investeren in nieuwe bedrijven of nemen zij andere bedrijven over.
Sommigen doen dit in het klein zoals ik en vele anderen door aandelen te kopen, sommigen doen dit in het groot door aandelen te kopen en zo bedrijven over te nemen.
Alleen maak jij de fout door bedrijven te noemen die niet of nooit iets te maken hebben gehad met R & R, zoals bijvoorbeeld Polaroid en texas instruments en vergeet je bedrijven te noemen die er wel mee te maken hebben.
R&R zijn niet meer en niet minder maatschapijen die bedrijven opkopen die het moeilijk hebben deze weer gezond maken en ze met grove winst weer verkopen en als ik eerlijk ben hebben zij daar het recht toe en zou ik het ook doen als ik kapitaal krachtig genoeg zou zijn.
Maar zoals jij ze doet overkomen vergelijk jij ze met Warlords die overal ter wereld oorlogen naar hun hand zetten door illegaal wapenverkoop in brandhaarden op deze wereld.
Je had gisteren moeten kijken naar Veronica, dan had je voldoende voeding gevonden voor jou mening over de wereld.

John2
19-10-08, 13:09
Een bank is een financiële dienstverlener. Personen en bedrijven kunnen tegen een vergoeding (rente) geld bij een bank inleggen en dit geld kan vervolgens tegen een hogere rente weer worden uitgeleend.

Van welke planeet kom je ook alweer?

Mork van Ork :hihi:

John2
19-10-08, 13:18
Een bank is een financiële dienstverlener. Personen en bedrijven kunnen tegen een vergoeding (rente) geld bij een bank inleggen en dit geld kan vervolgens tegen een hogere rente weer worden uitgeleend.

Van welke planeet kom je ook alweer?

Weet je wel hoe het belastingsysteem werkt.
Wie denk je dat er het meest zal profiteren van kapitalen.
Het bankwezen is van het elitaire zooitje,wat tevens ook het geld drukt.
En dat aan mekaar uitleent.
Daarop verdiend de bank meer,als de kleine man of bedrijf die dat inlegd.
Dat geld dus wat word gespaard,moet men ook weer belasting over betalen.
Het hele belastingsysteem is een win-win situatie voor de staat,die tevens eigendom is van de economie.
Een staatsbegroting word geleend door de staat,van het bankwezen.
Elke keer weer betalen we belastingen,inflatie om die rente te betalen die de staat geleend heeft van de bank.
Wat wij dus verdienen,betalen we ook weer belastingen over.
Op alles word belasting geheven.
Een bank verdiend niet voor niks miljarden per jaar.

Er zijn zat documentaire's die uitleggen hoe ons systeem echt in mekaar zit.

Money as debt,de moneymasters etc en etc.

The MoneyMasters Part 1 of 2 (http://video.google.com/videoplay?docid=-1583154561904832383)

Money As Debt (http://video.google.com/videoplay?docid=-9050474362583451279)

http://www.wereldgeheimen.nl/wg/index.php?option=com_content&view=article&id=335:zeitgeist-addendum&catid=41:mysteries&Itemid=69

Hier 3 docu's over het betalingssysteem.

Veel succes ermee.

Dank je dank je dank je!!!!!!!!

En ik altijd maar hebben gedacht dat onze overheid het geld drukte naar waarde van onze voorraden.
Maar nu blijkt dat gewoon de banken het geld drukken en aan elkaar uitlenen.
Dus als ik het goed begrijpt heeft Fortis het geld gedrukt en uitgeleend aan Bos die daarmee deze bank heeft gekocht, waardoor ons het eigelijk niets heeft gekost, omdat het geld wederom op de bank staat en ze daar momenteel de kachel er mee aanmaken.

Ben benieuwd of je kunt uitvinden hoe het met onze goud voorraad is gestelt vermoedelijk liggen er gewoon stukjes lood die zijn overgeschilderd met goudverf die geleverd is door Bush tegen een schappelijk prijsje.

John2
19-10-08, 13:38
Je moet eens de geschiedenis lezen vanaf 1776,toen de illimunatie onstond door adam Weisheipt.
En de vrijmetslaarsbende en Jezuietenzooitje wat erop uit was om alle monarchieen omver te werpen.
Ook om alles onder hun controle te krijgen.
Elk systeem wat wij nu kennen,is bedacht door hen.
Zoals het communisme,socialisme,nationalisme,kapitalisme,new age,zionisme,etc en etc.
Om dus de destijdse macht van de monarchieen omver te werpen.
Als dus deze gasten wereldwijd revolutie's,burger-oorlogen,staatsgrepen,machtsgrepen,wereld-oorlogen,etc konden onganiseren,jouw stelling dat zij er niks mee te maken hebben in het niet valt.



Nu noem jij me daar een zooitje op die elkaar nooit zou kunnen verdragen en lijkt me dan ook vreemd dat deze bedacht zouden zijn door enkele personen.

Zoals Communisme contra Kapitalisme contra Zionisme dan heb je al een aardige ondergrond voor een totale wereld oorlog.
Zelfs Stalin zou van jou nog een hoop kunnen leren wat betreft propaganda.

Oorlogen zoals jij die aangeeft onstaan meestal door onvrede bij burgers en jalouzie naar anderen toe.
Systemen die jij opnoemde kunnen in principe rustig naast elkaar bestaan, kijk maar naar Rusland (USSR) en west Europa die jaren lang naast elkaar hebben geleefd zonder echte problemen, pas als er een derde partij zand in de motor gooit kunnen er problemen ontstaan, maar laat je ze rustig door modderen lossen ze zich vanzelf weer op!!!

Witte78
19-10-08, 14:11
Nou ja ik geef maar op :hihi: het was even vermakelijk. Je hebt zo te zien niets meer in te brengen op mijn reactie dat de Rothschlids onmogelijk 500 biljoen aan inkomen kunnen hebben. Al weet ik zeker dat je het binnenkort zo weer opschrijft, dan wel op deze site, dan wel op een andere.

Net als je verhaal over de BIS. Ik heb je al uitgelegd dat deze helemaal geen grote rol spelen, en dat in europa de ECB de geldstroom regelt. Maar nog geen 5 posts later val je al weer in herhaling. Je verharde houding maakt enige vorm van discussie totaal onmogelijk. Veel succes met je religie verder.

mark61
19-10-08, 14:22
Het ging in dit verhaal over Wouter Bos wat hij ons voorhoud en hoe de media hem in de lucht prijst voor zijn "heldendaad".
Wij betalen straks de prijs,wat W Bos gedaan heeft en wat overkomt als "heldendaad".

Wat denk jij dat er gebeurd zou zijn als hij het niet gedaan had?


Een heldendaad was het geweest als hij de bevolking in het bijzonder,die onderaan de samenleving zit geholpen had.

Dat deed hij ook, maar dat begrijp jij dus niet.

mark61
19-10-08, 15:40
Mark61

Wij betalen zometeen de prijs voor het uitlenen,bijdrukken van miljarden euro's.
Zo blij dus moeten we niet zijn.
En helemaal niet dat ze beloond worden met het falen,wat ze deden.
Net zogoed de gemeente's niet afgestraft worden,door hun falen.
Wij betalen wel elk jaar gemeentebelastingen voor hun graaicultuurtje.
We betalen dus overbodig belastingen.

En ik ben er niet op tegen dat er ingegrepen word.
Maar er zijn ook andere mogelijkheden,of besluiten die herhaling zullen voorkomen.
De topmensen blijven gewoon zitten en verdienen kapitalen,dankzij deze blunders.
De topman van Fortis heeft meen ik 170 miljoen euro verdiend.
In engeland verdienden de topmensen ca 16 miljard euro.
Dus aan wie betalen we nu het geld.

Het kapitalisme is een graaicultuurtje.
Ze zijn zo corrupt als de neten.

Je geeft alleen vagelijk indirect antwoord op mijn vraag. Het moest dus gebeuren. Verder kan je uit die beslissingen niet veel afleiden. De topmensen blijven overigens helemaal niet zitten; ze gaan vervangen worden, kondigde Bos aan.

De topman van Fortis was al ontslagen voordat Fortis dreigde om te vallen.

Ze. Wie? Wat bedoel je met 'corrupt'? Je brabbelt maar wat in vage algemeenheden zonder enig bewijs voor wat dan ook, dus dat schiet niet op :zwaai:

John2
19-10-08, 16:02
In Rusland de Tsaren.
Wat heeft hen verslagen.
Het socialisme als eerste in Frankrijk.
In Rusland het communisme.
Zoiets onstaat niet zomaar.
Daar gaat eerst geld en mankracht aan vooraf om dat te creeeren.
De reden in Rusland dat de Bolsjewieken aan de macht kwamen,gebeurde omdat de Tsaren tegen een internationaal syteem waren die de Rotshilds wilde instaleren in Rusland.
Dat werd hun doodvonnis.
Trotski en Lennin waren Rotshildsagenten die het communisme invoerde in Rusland.


In Rusland zijn de Tsaren ten ondergegaan aan hun eigen geweld, te denken valt dan aan Iwan de verschrikkelijke en de andere Tsaren die Rusland van het ene naar het andere oorlog sleepte waarvan die tegen Finland net voor en tijdens de WOII de laatste was.
Door de onrusten onder het volk en de WOII konden personen als een Stalin makkkelijk het volk overtuigen van zijn gelijk.
Dat het volk daarna in een grotere dilemma werd gestort zullen we voor het gemak maar even vergeten.
Trotski en Stallin als agenten van Rothschild is al helemaal niet mogelijk, omdat de grootste machthebbers destijds waren Singer en Rothman in Rusland, deze hadden grote hoeveel heden aan grond en gebouwen destijds in Rusland waarvan het Singer gebouw in St. Petersburg nog wel het bekendste is.
Geen van de gebouwen mochten hoger zijn dan de Kathedraal, alleen Singer had het lef om zijn gebouw hoger te maken met een glazen koepel waardoor het gebouw 1.71m hoger werd dan het hoogste gebouw.

Tja dan kun jij komen met diverse komplot theorieën, toch houd ik me liever aan de geschiedenis zoals deze in werkelijkheid is geweest en te lezen is in diverse officieële documenten.
Eigelijk zou je eens naar het Tsaren museum moeten gaan om de Russische geschiedenis te begrijpen.
Daarom mijn beste Tamso, geschiedenis wordt gemaakt door feiten en gebeurtenissen, complotten worden verzonnen door mensen waarbij verhalen bij regelmaat van de klok hun kop weer opsteken.
Maar wat mij betreft mag jij blijven geloven in deze theorie, ik persoonlijk blijft liever bij de waarheid zoals ik die heb geleerd uit boeken die gebeurtenissen met feiten onderbouwd.

1973Tanger
19-10-08, 16:51
Het moderne economische dictatorschap heet tegenwoordig: interest.

John2
19-10-08, 19:37
=tamso;3755901]
Ik heb het over de laatste tsaar.
Niet over de vorige.
De laatste Tsaar was Peter I de Grote 1721
Na Peter de Grote die St. Petersburg stichte werden de Tsaren gekroont tot Keizer van groot Rusland.
Dit gebeurde van 1721 tot 1917 Nicolas II was de laatste keizer omdat Michael nooit officieel tot keizer is gekroond.


Het staat gedocumenteerd waarom de tsaren omvielen en hoe.
Dankzij het communisme.
Nee Jongen het Comunisme kreeg een kans omdat het volk de Elite en de Doema zatt waren, Immers ze rolden van de ene oorlog in de andere oorlog en armoede was troef terwijl de elite in weelde leefden.


Of kom je nu zeggen dat het communisme vanuit Rusland is onstaan.
Tussen communisme en communisme zit een verschil, maar dat hoef ik jou zeker niet uit te leggen.


Grappig met jouw is,dat je doet alsof je er alles over snapt en dat de staat Rusland wel met betrouwbare bewijs zal komen.
Waarom zou Rusland documenten die jaren geheim waren en nu eindelijk zijn vrijgegeven voor onderzoek gaan vervalsen als een vervalsing makelijk te bewijzen is door onderzoek?


Je snapt toch ook wel dat de macht daar bepaalt,wie er op de troon zit en dat er niks te kiezen valt.
Er is niks veranderd na de val van de tsaren of in de tussentijd dat andere presidenten na de dood van stalin op de troon kwamen te zitten.
Nou wie er nu op de troon zit heeftt weinig te vertellen de macht ligt nog steeds bij Putin en zijn oude KGB clubje, maar dit wil niet zeggen dat zij de laatste jaren niet veel goeds hebben gedaan, in tegendeel, zij hebben veel scheve zaken recht getrokken en het land in de goede richting geholpen.


Wist je dat in de tijden dat Stalin aan de macht was met zijn Boljewieken-bende een wet aannam wat de doodstraf gaf als je joden beledigde of gebruik maakte van het anti-semitisme.
Whahahahaha, LUL!!! alle geloven waren verboden, de JODEN hadden het daar zo moeilijk dat ze probeerde te ontvluchten uit, man kun je nog meer LEUGENS vertellen?
Stalin die had maar één geloof en dat was in zijn eigen macht!


Stalin kwam op de troon na Lennin zijn dood in 1924.
Trotski werd vermoord in mexico door een stalin agent.
En tussen deze 2 heerste al een machtstrijd na de russische revolutie.
Trotski werd toen verbannen uit Rusland.
En bewijs dat Trotski en Lennin gestuurd werden door de Rotshilds,of dat ze in het westen een studie gevolgd hadden is er.
Ze hadden meen ik zelf jaren door gebracht in de VS.
Of london.
Stalin geboren in Georgie is nooit in USA of buiten Rusland geweest voor zijn leiderschap.


Ik neem aan dat je ook weet,wie de bolsjewieken waren.
Zionisten.
Vanaf 1905 tot 1945 word er geschat dat er 50 miljoen Russen zijn omgekomen door het bolsjewieksme.
Natuurlijk haal ook nog ff de joden bij jou complot theorie of kan ik beter zeggen jou bekrompen idee van de geschiedenis.


Nee beste John.
Leer jij de geschiedenis maar uit je boeken die Rusland voor je geschreven heeft.
Ik hou het wel op mijn eigen geschiedenis,wat ik ervan weet.
Het hoeft niet allemaal passend te zijn wie er in die tijd geleefd heeft,na de russische revolutie.
Boeit me ook verder weinig.
Maar de oorzaak waarom het gebeurde snap ik wel.
En wat voor rol stalin,Lennin en trotski daarin hadden.

Ik ken mijn geschiedenis, want in mijn tijd was het nog een verplicht vak tot op de universiteit.

John2
20-10-08, 11:49
=tamso;3756241]John2.

Kennerlijk kan jij ook niet zo goed lezen,en ga je er nu dingen bij halen wat ik helemaal niet gezegd heb.
Nog even en ik ben geestelijk een wrak, eerst zou mijn geschiedenis kennis te wensen overlaten en nu mij lees vaardigheden, maar ik zal weer een poging doen om jou lijst te lezen en te beantwoorden.


Ik heb de vraag gesteld op een website,waar ik al een redelijke tijd kom en mij informatie vergaar en gevraagd wat de connectie Trotski en de illuminatie en communisme vandaag kwam.
En ik werd gelijk overgoten met berichten,wat juist het tegenover gestelde verteld,wat jij nu beweerd.
Natuurlijk word je overgoten met antwoorden als je een vraag stelt op een website, maar dit wil nog niet inhouden dat dit de waarheid moet zijn of zou kunnen zijn?
Na het het controleren en uitzoeken naar het waarheids gehaalte door vergelijk in erkende bronnen, kom je een aardig eindje op weg maar dan kun je nog op het verkeerde been worden gezet.



Laten we eerst even een duidelijk verschil maken,met hetgene wat jij nu beweerd.
Een askhernazi-jood komt uit het vroegere kazharia.

Oei oei mijn beste Tamso, je gaat hier de mist in door twee zaken door elkaar te halen;
1. Ashkernazi Joden waren een Joodse gemeenschap die is ontstaan in Duitsland en ze worden ook wel Rijn(land)-joden genoemd.
2. Khazaria-Joden en Khazaria-Turken, zijn inderdaad twee groepen die vanuit turkeije naar Rusland en Oekraine vertrokken zo rondom het jaar 800.
De term Khazaria is in Rusland nog steeds bekend en worden de Markt-lui mee aangeduid die uit de zuidelijke staten van Rusland komen en hoofdzakelijk Moslim zijn.
Beide Joodse gemeenschappen zijn toch wel echt Joods naar de Joodse wetten immers het aantonen geboren te zijn uit een Joodse moeder.



Het heeft geen enkele verbinding met het echte jodendom.
Het enigste wat zij aannamen,was het joodse geloof in de 7 de eeuw.
Er zit geen spatje joods bloed in hen.
Het zal hun dan ook een rotzorg zijn wat de echte joden vinden van de messias of Israel.
Het zionisme is een onderdeel van de askhernazi's.
Ook hier spreek jij jezelf tegen eerst zeg jij dat het hun een rotzorg zou zijn over de Massias (dit klopt) of Israel en je koppelt hen aan het Zionisme.
Weet jij dan waar het woord Zionisme vandaan komt?
Namelijk van de groep Joden uit Oosterijk en Rusland die hun eigen staat Sion wilde stichten of terwijl Israel.


Zowel jezuieten,gristenen en de askhernazi's zitten in het zionisme.
Echte joden moeten niks hebben van het zionisme.
Die pogroms hadden enkel 1 doel.
Om de joden te verjagen naar het palastina,waar het nieuwe israel is en was gecreeerd door het zionisme.
Zij liepen dus al voor op europa,waar later de nazi's tot stand kwamen en het anti-semitisme gebruikte om in europa alle joden te verjagen naar israel.
Een Jood die afwijzend staat tegen het zionisme is geen Jood maar een verrader van zijn eigen geloof, immers iedere Jood verlangt terug te gaan naar hun eigen land.
Alleen word het woord Zionisme tegenwoordig te pas en te onpas gebruikt, terwijl het eigelijk niet meer of minder is dan een aanhanger van Sion of terwijl de Joodse staat Israel.
Verder hebben de Nazies de Jooden niet verjaagd naar Israel maar probeerde de Nazi met alle middelen de Joden uit te roeien.
Het transport van Joden naar Israel kwam op gang tijdens de WO II strijd in het midden oosten, waar door gebrek aan voedsel voor de strijdkrachten Joodse boeren naar het tegenwoordige Israel werd gestuurt ( vrijwillig) om daar landbouw en veeteelt op te zetten.


Jouw theorie dat de armoede een rol speelde,had niks te maken met de vorming van het communisme in Rusland.
Het plan was al gesmeed en daarvoor hadden ze de bevolking nodig om een revolutie te ontketenen.
Ik legde je al eerder uit hoe een coup of revolutie in zijn werk gaat.
Die armoede werd gecreeerd om een opstand tot stand te brengen.
Zoals we ook zo een opstand kunnen verwachten in nederland,als ze de bevolking laten lijden door een kredietcrisis.
Ook hier spreek jij jezelf weer tegen, eerst zeg je dat de armoede niets te maken had met het Communistme (gelijkwaardige Verdeling van de rijkdommen) in Rusland terwijl je even verder schrijft dat de economische creditcrisis kan leiden tot een opstand in Nederland?
Nou een opstand in Nederland kun je vergeten daar zijn wij te nuchter voor en gelukkig hebben wij een regering die er alles aan doet om het tij te keren zodat er nog wat overblijft.
Aan de andere kant moet je iets bekijken over een langere termijn (10-15 jaar) en dan zal blijken dat ook deze crisis een aanloop is naar nog betere tijden.


Het communisme is een bedenksel van Karl Marx en Friedrich Engels.
Trotski en Lennin namen dat gedachtegoedje mee naar Rusland.
Ook dit is een misrekening het woord communisme is ontstaan uit het latijnse woord Communis en werd hoofdzakelijk gebruik in Frankrijk.
Karl Marx bedacht het Marxistme gebasseerd op het communistme.
Verder valt het communistme zoals jij bedoeld te verdelen in diverse catogorieen;
1. Russische Communistme naar het voorbeeld van Lenin.
2. Chinesche Communistme naar het voorbeeld van Mao.
3. Joegoslavische Communistme naar het voorbeeld van Tito
4. Cubaanse Communistme naar het voorbeeld van Castro met invloeden van Troski
De enige overeenkomsten die deze 4 vormen hadden was geweld onderdrukking en dictateur.

--------------------------------------------------------------------------


Je kan Nicolaas noemen hoe je het wilt noemen.
Het was een nageslacht uit de laatste tsaar van Rusland wat het ortodoxe cristendom was.
Het communisme was juist anti-religie.
Religie is opium voor het volk,zijn hun woorden.
Het communisme had ook het doel om het anti-religeus te maken.
Precies wat ook de askhernazi's zijn met het zionisme.
In ieder geval wilde de Rotshilds met zijn elite bende hem ontronen.
En dat lukte door Trotski en Lennin.
Juist en daarom kon je ook nooit ter dood veroordeeld worden als je een Jood uitschold.



Waar mijn punt ligt,is of de Russen dat uit zichzelf hadden gedaan,zonder de leer van Karl Marx en Friedrich Engels.
In Frankrijk was dat het socialisme wat de eerste revolutie ontketende.
En in Rusland importeerde ze dus het communisme wat in europa werd bedacht.
Dus dat de elite van de Rotshilds het communisme steunde.
Dat is een vraag die ik zo een twee drie niet kan beantwoorden, want er ligt een zee van achtergronden voordat het communistme in Rusland begon.
Wat ik wel weet is dat de Rotshilds er niet mee vandoen hadden en wel om twee redenen;
1. Het kapitalisme zou nooit een vorm van communistme toelaten.
2. Het zou kapitaal vernietiging zijn.

Verder weet ik van de Rotshilds alleen dat ze pas na de val in Rusland kwammen en onder anderen Gazprom in handen had, ze zijn dan ook door Putin het land uitgezet en hun panden en bezittingen zijn in beslag genomen.



Ik zeg niet dat alles vals is.
Het is niet de absolute waarheid,wat ze naar buiten hebben gebracht.
Het volk van Rusland is nu nog net zo dom als een eeuw geleden.
Dom gehouden door de macht.
Of het nu Putin is of stalin,of de tsaar destijds.
Hoe houd je men dom en arm,zodat zij zich kunnen verrijken.
Zou het Russische volk dom zijn hoe hebben zij zich dan kunnen ontworstelen aan het Communistme?


Daar hadden we het al eerder over gehad,en waarom Rusland nu in een verdomhoekje word neergezet.
Dankzij de staats-schuld die zij terug geschroefd hebben,die zij schuldig waren aan de Rotshilds.
Kom eens met een link van een officiele site waar blijkt dat Rusland een schuld had aan Rotshild en het zou ook mooi wezen als erbij stond dat de staat de schuld had betaald!
Tot op heden heeft de Russische staat alleen de schulden aan de bevolking gedeeltelijk voldaan (ongeveer 6% van de waarde), zelfs Nederland en zijn bevolking hebben nog oude rechten in Rusland door oude handels verdragen en overeenkomsten.
Zelfs de Nederlandse Kerk in St. Petersburg is nog niet terug gegeven aan de Nederlandse Kerk, net als de Duitse Kerk wat wel weer een kerk is geworden naar Duitse normen maar nog steeds eigendom is van Moscow.


En de overname van Gazprom.
Inderdaad daar hadden de Rotshilds een hand in en ze zijn daarom ook het land uitgetrapt.


Dat Putin nu het ortodoxe cristendom weer wilt terug brengen.
Tenminste toch nog iets goddelijks wat ze daar neerzette,dan het atheisme.

Sorry maar het Orthodox geloof is nooit weg geweest uit Rusland, het werd alleen in het geheim uitgeoefend, zelfs alle Heiligdommen zoals Iconen en restanten van Jezus en Maria waren in veiligheid gebracht voor de revolutie en zijn nu weer terug in de Kerken en Kathedralen die wij terug hebben gekregen na de val van het communistme.



Whahahahaha, LUL!!! alle geloven waren verboden, de JODEN hadden het daar zo moeilijk dat ze probeerde te ontvluchten uit, man kun je nog meer LEUGENS vertellen?
Stalin die had maar één geloof en dat was in zijn eigen macht!

Nou lulletje rozewater.
Snap je nu nog niet waarom de pogroms bestonden.
Stalin werdgedekt door zijn boljewieken clubje wat het doel had om alle joden
naar Israel weg te werken.
Ik kan je wel talloze links geven van hoogstaande askhernazi's,die in Stalin zijn leger zat en bestuur.
De askhermazi's geven geen ene fuck om het boerenvolk.
Desnoods worden ze opgeofferd.
En de wet die zij gecreerd hadden,was enkel om de hoogstaande askhernazi's in te dekken.
Je haalt weer twee tijdperken door elkaar, Pogroms waren in de tijd van de Tsaar in Rusland (1893 - 1904) deze vervolgden en vermoorden miljoenen Joden.
De Nationaal Bolsjewieken daarin tegen vermoorden alles wat rijk, inteligent of banden had met de huis Romanov Zoals mijn overgroot moeder (nederlandse) en mijn overgrootvader, de rest van mijn familie is toen ook gevlucht via Hongarije naar Frankrijk en later naar Ijsselmuiden in Nederland.





Als ik het goed heb,dat Stalin met joodse vrouwen getrouwd was.
Dat moet ik nog eens nazoeken,voordat ik het officieel hier neer zet.
Stalin was twee keer getrouwd, zijn eerste vrouw overleed twee jaar na de geboorte van zijn zoon die op latere leeftijd een zelfmoordpoging ondernam en later als luitenant in een duits krijgsgevangenkamp alsnog zelfmoord pleegt.
Zijn tweede vrouw pleegt zelfmoord na een ruzie, van geloof is niets terug te vinden in de staats aktes omdat dezetijds ieder geloof verboden was.


Moelijk he lezen.
Ik heb nooit stalin zijn naam genoemd,dat het naar het buitenland was geweest.
Stalin was vroeger een bankrover en een crimmineel,wat al een par keer werd gedeporteerd naar Sibirie.
Hij greep de macht na Lennins zijn dood.
Ook Trotski scheen een moordanslag beraamd te hebben op Lennin,wat mislukte.
Ook hier schiet jij volledig mis.
Stalin is de enigste uit een gezin die de armoede in Georgie overleeft, hij volgt een studie tot priester maar moet na 5 jaar de school verlaten inverband met zijn ideeën en het missen van examens.
Vermoedelijk bedoel jij Trotski, deze is inderdaad diverse malen naar Seberie verbannen en wist twee keer te ontvluchten.
De eerste keer naar Londen waar hij na enkele jaren terug ging om de volkspartij in St. Peterburg te leiden, en de tweede keer om samen met Stalin onder het bewind van Lenin het Rode Leger te leiden.
Na de dood van Lenin kwam het tussen Stalin en Trotski niet meer goed en werd Trotsky Rusland uitgezet waarna hij via Frankrijk en Amerika een verblijfs status kreeg in Mexico waar hij later mee werkte aan de revolutie in Mexico.


De woord joden heb ik nooit gebruikt.
Ga eerst eens onderzoeken wat een askhernazi is en een echte jood.
Hopelijk besef je het complot dan eens.
Jij geest is bekrompen.
Je kan niet verder tellen dan 10 blijkbaar.
Nee ik zei, haal nu nog even de Joden erbij in jou complot theorie dan is het weer compleet.
En inderdaad jij deed net wat ik verwachte en jou voor waarschuwde, zoals blijkt uit het stukje hierboven. :hihi:


Bravo.
Hebben ze je een diploma hersenspoeling gegeven.
Het zegt geen ene drol.of de een een diploma heeft in dat onderwerp,of in een ander onderwerp.
Mijn studie ken ik van 5 jaar de feiten onderzoeken,wat ik niet geindocterneerd krijgt van de staat.
Vandaag de dag weten wij maar een deel van wat er echt gebeurd is in de geschiedenis.
Dat is vooral een broodje aap verhaal.
Hoera, maar dan vraag ik me af waar jij de documenten vandaan hebt gehaald, want tot op heden is het nog maar een select groepje mensen in Rusland die de officiele documenten mogen inzien en beslissen welke direct mogen worden vrij gegeven en welke eerst moet worden uitgezocht op waarheidstrouw.
Een voorbeeld;
Als ik een document onder mijn neus krijgt van een arts waarin staat dat de dood is geconstateerd van de familie Romanov, wil dit nog niet zeggen dat dit document echt is.
Eerst gaan wij dan het gemeentelijk archief af voor een vergelijk van de handtekening en de echtheid van deze persoon.
Verdere contacten met nabestaanden, krantenfoto's uit die tijd kunnen soms uitkomst bieden.
Dan word er gekeken naar de tweede getuige op dit document en de handtekening gecheck.
En als alles klopt wordt het document vrijgegeven ter inzage en word er een vermelding van gemaakt in de staats courant.
Dus al met al vertrouw ik meer op deze documenten dan een verhaaltje op internet.
Een andere Nederlander die veel heeft gedaan en heeft uitgezocht is de Rusland specialist Rik Heijmer.
Rik Heijmer (http://www.heijmerikx.nl/2008/01/17/van-tsaar-nicolaas-ii-tot-dictator-stalin/)





Ik zal even wat links toevoegen.
Dank je voor de links, maar deze voegen niets toe aan wat ik al niet wist.



Nog nergens ben ik deze 2 namen tegengekomen Singer en Rothmann. Wel zie ik dat deze namen zich vaak bezighouden met onderzoek naar Lenin En Trosky en de russische revolte.
Singer was een Joodse industrieel die in 1800 onderanderen de naaimachine uitvond zoals wij hem tegenwoordig kennen.
Vanuit twente exporteerde hij deze naaimachines naar Rusland met name Sint Petersburg samen met de textiel handelaren (Ruslui).
Door de grote vraag naar deze Naaimachines starte hij rond 1821 in St. Petersburg een fabriek die uitgroeide tot een industrie die alles bouwde van Auto's tot Zaaimachines die na de revolutie werd gevorderd en tot 1991 behoorde tot de grootste Hightech bedrijf van de Sovjet/Rusland waar diverse defensie systemen werden gebouwd.
Daarna kwam dit bedrijf in handen van Most (brug in hetrussisch) die het bedrijf voortzet zoals het nu weer is en vroeger was.
Rothmann was voor de revolutie en is nu wederom eigenaar van onderanderen "Standart" een bedrijf die Vodka en sigaretten produceerd onder de naam Standart en Petrov I.
Beiden hebben ook nog steeds in Europa en Amerika diverse grote bedrijven of zijn groot aandeelhouder in deze bedrijven.




Lenin himself was of mostly Russian and Kalmuck ancestry, but he was also one-quarter Jewish. His maternal grandfather, Israel (Alexander) Blank, was a Ukrainian Jew who was later baptized into the Russian Orthodox Church.
Een kwart Joods bestaat niet, zover ik weet was Lenin zijn vader van Adel en zijn moeder behoorde tot het Luthers geloof.
Zijn broer pleegde een aanslag op de Tsaar en werd ter dood veroordeeld en hij deed een studie rechten in St. Petersburg.


De rest van de links die je me gaf heb ik gelezen en verwijs ik naar het rijk der fabelen.

super ick
20-10-08, 13:29
Maarre, wat had Wouter B. er nou mee te maken? Tis een onechte telg uit het geslacht Rotschild?

Neeeeeeeeee,
Slecht geinformeerd. Even doordenken.......
Wouter Bos in het Engels? --------> Juist Wouter Bush. Need i say more??:maf2:

super ick
20-10-08, 13:36
John2.

Kennerlijk kan jij ook niet zo goed lezen,en ga je er nu dingen bij halen wat ik helemaal niet gezegd heb.
Ik heb de vraag gesteld op een website,waar ik al een redelijke tijd kom en mij informatie vergaar en gevraagd wat de connectie Trotski en de illuminatie en communisme vandaag kwam.
En ik werd gelijk overgoten met berichten,wat juist het tegenover gestelde verteld,wat jij nu beweerd.

Laten we eerst even een duidelijk verschil maken,met hetgene wat jij nu beweerd.
Een askhernazi-jood komt uit het vroegere kazharia.
Het heeft geen enkele verbinding met het echte jodendom.
Het enigste wat zij aannamen,was het joodse geloof in de 7 de eeuw.
Er zit geen spatje joods bloed in hen.
Het zal hun dan ook een rotzorg zijn wat de echte joden vinden van de messias of Israel.
Het zionisme is een onderdeel van de askhernazi's.
Zowel jezuieten,gristenen en de askhernazi's zitten in het zionisme.
Echte joden moeten niks hebben van het zionisme.
Die pogroms hadden enkel 1 doel.
Om de joden te verjagen naar het palastina,waar het nieuwe israel is en was gecreeerd door het zionisme.
Zij liepen dus al voor op europa,waar later de nazi's tot stand kwamen en het anti-semitisme gebruikte om in europa alle joden te verjagen naar israel.

Jouw theorie dat de armoede een rol speelde,had niks te maken met de vorming van het communisme in Rusland.
Het plan was al gesmeed en daarvoor hadden ze de bevolking nodig om een revolutie te ontketenen.
Ik legde je al eerder uit hoe een coup of revolutie in zijn werk gaat.
Die armoede werd gecreeerd om een opstand tot stand te brengen.
Zoals we ook zo een opstand kunnen verwachten in nederland,als ze de bevolking laten lijden door een kredietcrisis.

Het communisme is een bedenksel van Karl Marx en Friedrich Engels.
Trotski en Lennin namen dat gedachtegoedje mee naar Rusland.
--------------------------------------------------------------------------

De laatste Tsaar was Peter I de Grote 1721
Na Peter de Grote die St. Petersburg stichte werden de Tsaren gekroont tot Keizer van groot Rusland.
Dit gebeurde van 1721 tot 1917 Nicolas II was de laatste keizer omdat Michael nooit officieel tot keizer is gekroond.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nicolaas_II_van_Rusland

Je kan Nicolaas noemen hoe je het wilt noemen.
Het was een nageslacht uit de laatste tsaar van Rusland wat het ortodoxe cristendom was.
Het communisme was juist anti-religie.
Religie is opium voor het volk,zijn hun woorden.
Het communisme had ook het doel om het anti-religeus te maken.
Precies wat ook de askhernazi's zijn met het zionisme.
In ieder geval wilde de Rotshilds met zijn elite bende hem ontronen.
En dat lukte door Trotski en Lennin.


Nee Jongen het Comunisme kreeg een kans omdat het volk de Elite en de Doema zatt waren, Immers ze rolden van de ene oorlog in de andere oorlog en armoede was troef terwijl de elite in weelde leefden.

Ik ga niet ontkennen dat de armoede mede geholpen heeft,om er een evolutie te ontketenen.
Waar mijn punt ligt,is of de Russen dat uit zichzelf hadden gedaan,zonder de leer van Karl Marx en Friedrich Engels.
In Frankrijk was dat het socialisme wat de eerste revolutie ontketende.
En in Rusland importeerde ze dus het communisme wat in europa werd bedacht.
Dus dat de elite van de Rotshilds het communisme steunde.


Tussen communisme en communisme zit een verschil, maar dat hoef ik jou zeker niet uit te leggen.

Er is geen verschil in het communisme.
Hooguit het socialisme en het communisme.
Het communisme is een dictatuur.


Waarom zou Rusland documenten die jaren geheim waren en nu eindelijk zijn vrijgegeven voor onderzoek gaan vervalsen als een vervalsing makelijk te bewijzen is door onderzoek?

Ik zeg niet dat alles vals is.
Het is niet de absolute waarheid,wat ze naar buiten hebben gebracht.
Het volk van Rusland is nu nog net zo dom als een eeuw geleden.
Dom gehouden door de macht.
Of het nu Putin is of stalin,of de tsaar destijds.
Hoe houd je men dom en arm,zodat zij zich kunnen verrijken.


Nou wie er nu op de troon zit heeftt weinig te vertellen de macht ligt nog steeds bij Putin en zijn oude KGB clubje, maar dit wil niet zeggen dat zij de laatste jaren niet veel goeds hebben gedaan, in tegendeel, zij hebben veel scheve zaken recht getrokken en het land in de goede richting geholpen.

Daar hadden we het al eerder over gehad,en waarom Rusland nu in een verdomhoekje word neergezet.
Dankzij de staats-schuld die zij terug geschroefd hebben,die zij schuldig waren aan de Rotshilds.
En de overname van Gazprom.
Dat Putin nu het ortodoxe cristendom weer wilt terug brengen.
Tenminste toch nog iets goddelijks wat ze daar neerzette,dan het atheisme.


Whahahahaha, LUL!!! alle geloven waren verboden, de JODEN hadden het daar zo moeilijk dat ze probeerde te ontvluchten uit, man kun je nog meer LEUGENS vertellen?
Stalin die had maar één geloof en dat was in zijn eigen macht!

Nou lulletje rozewater.
Snap je nu nog niet waarom de pogroms bestonden.
Stalin werdgedekt door zijn boljewieken clubje wat het doel had om alle joden
naar Israel weg te werken.
Ik kan je wel talloze links geven van hoogstaande askhernazi's,die in Stalin zijn leger zat en bestuur.
De askhermazi's geven geen ene fuck om het boerenvolk.
Desnoods worden ze opgeofferd.
En de wet die zij gecreerd hadden,was enkel om de hoogstaande askhernazi's in te dekken.
Als ik het goed heb,dat Stalin met joodse vrouwen getrouwd was.
Dat moet ik nog eens nazoeken,voordat ik het officieel hier neer zet.


Stalin geboren in Georgie is nooit in USA of buiten Rusland geweest voor zijn leiderschap.

Moelijk he lezen.
Ik heb nooit stalin zijn naam genoemd,dat het naar het buitenland was geweest.
Stalin was vroeger een bankrover en een crimmineel,wat al een par keer werd gedeporteerd naar Sibirie.
Hij greep de macht na Lennins zijn dood.
Ook Trotski scheen een moordanslag beraamd te hebben op Lennin,wat mislukte.


Natuurlijk haal ook nog ff de joden bij jou complot theorie of kan ik beter zeggen jou bekrompen idee van de geschiedenis.

De woord joden heb ik nooit gebruikt.
Ga eerst eens onderzoeken wat een askhernazi is en een echte jood.
Hopelijk besef je het complot dan eens.
Jij geest is bekrompen.
Je kan niet verder tellen dan 10 blijkbaar.




Ik ken mijn geschiedenis, want in mijn tijd was het nog een verplicht vak tot op de universiteit.


Bravo.
Hebben ze je een diploma hersenspoeling gegeven.
Het zegt geen ene drol.of de een een diploma heeft in dat onderwerp,of in een ander onderwerp.
Mijn studie ken ik van 5 jaar de feiten onderzoeken,wat ik niet geindocterneerd krijgt van de staat.
Vandaag de dag weten wij maar een deel van wat er echt gebeurd is in de geschiedenis.
Dat is vooral een broodje aap verhaal.

Ik zal even wat links toevoegen.

http://www.savethemales.ca/000275.html

It is significant that documents in the State Department files confirm that the investment banker Jacob Schiff, often cited as a source of funds for the Bolshevik Revolution, was in fact against support of the Bolshevik regime.5 This position, as we shall see, was in direct contrast to the Morgan-Rockefeller promotion of the Bolsheviks.

The persistence with which the Jewish-conspiracy myth has been pushed suggests that it may well be a deliberate device to divert attention from the real issues and the real causes. The evidence provided in this book suggests that the New York bankers who were also Jewish had relatively minor roles in supporting the Bolsheviks, while the New York bankers who were also Gentiles (Morgan, Rockefeller, Thompson) had major roles.

What better way to divert attention from the real operators than by the medieval bogeyman of anti-Semitism?

Probably the most superficially damning collection of documents on the Jewish conspiracy is in the State Department Decimal File (861.00/5339). The central document is one entitled "Bolshevism and Judaism," dated November 13, 1918. The text is in the form of a report, which states that the revolution in Russia was engineered "in February 1916" and "it was found that the following persons and firms were engaged in this destructive work":

(1) Jacob Schiff Jew
(2) Kuhn, Loeb & Company Jewish Firm
Management: Jacob Schiff Jew

Felix Warburg Jew

Otto H. Kahn Jew

Mortimer L. Schiff Jew

Jerome J. Hanauer Jew
(3) Guggenheim Jew
(4) Max Breitung Jew
(5) Isaac Seligman Jew

The report goes on to assert that there can be no doubt that the Russian Revolution was started and engineered by this group and that in April 1917

Jacob Schiff in fact made a public announcement and it was due to his financial influence that the Russian revolution was successfully accomplished and in the Spring 1917 Jacob Schitf started to finance Trotsky, a Jew, for the purpose of accomplishing a social revolution in Russia.

The report contains other miscellaneous information about Max Warburg's financing of Trotsky, the role of the Rheinish-Westphalian syndicate and Olof Aschberg of the Nya Banken (Stockholm) together with Jivotovsky. The anonymous author (actually employed by the U.S. War Trade Board)2 states that the links between these organizations and their financing of the Bolshevik Revolution show how "the link between Jewish multi-millionaires and Jewish proletarians was forged." The report goes on to list a large number of Bolsheviks who were also Jews and then describes the actions of Paul Warburg, Judus Magnes, Kuhn, Loeb & Company, and Speyer & Company.

The report ends with a barb at "International Jewry" and places the argument into the context of a Christian-Jewish conflict backed up by quotations from the Protocols of Zion. Accompanying this report is a series of cables between the State Department in Washington and the American embassy in London concerning the steps to be taken with these documents:3

http://reformed-theology.org/html/books/bolshevik_revolution/appendix_02.htm





Two of those listed—Bill Clinton and his former vice president Al Gore—are only politicians—note the clarification “only”—both of whom were installed in their positions of power through the patronage of Zionist financial interests. For his own part, Gore’s daughter, Karenna, has married the great-great grandson of Jewish plutocrat Jacob Schiff, a satellite of the powerful Rothschild family. Informed students of history know that Schiff was instrumental in financing the Bolshevik Revolution in Russia.
Several others are officers of media giants dominated by Jewish financial interests, acting as well-paid “fronts” for the controllers behind the scenes. For example, Richard Parsons, an African-American, is listed at 18th place, but he is no more than a front man at Time-Warner.


Van: http://www.middleeast.org/forum/fb-public/1/4868.shtml


Nog nergens ben ik deze 2 namen tegengekomen Singer en Rothmann. Wel zie ik dat deze namen zich vaak bezighouden met onderzoek naar Lenin En Trosky en de russische revolte.

A Taboo Subject
Although officially Jews have never made up more than five percent of the country's total population, they played a highly disproportionate and probably decisive role in the infant Bolshevik regime, effectively dominating the Soviet government during its early years. Soviet historians, along with most of their colleagues in the West, for decades preferred to ignore this subject. The facts, though, cannot be denied.

With the notable exception of Lenin (Vladimir Ulyanov), most of the leading Communists who took control of Russia in 1917-20 were Jews. Leon Trotsky (Lev Bronstein) headed the Red Army and, for a time, was chief of Soviet foreign affairs. Yakov Sverdlov (Solomon) was both the Bolshevik party's executive secretary and -- as chairman of the Central Executive Committee -- head of the Soviet government. Grigori Zinoviev (Radomyslsky) headed the Communist International (Comintern), the central agency for spreading revolution in foreign countries. Other prominent Jews included press commissar Karl Radek (Sobelsohn), foreign affairs commissar Maxim Litvinov (Wallach), Lev Kamenev (Rosenfeld) and Moisei Uritsky.

Lenin himself was of mostly Russian and Kalmuck ancestry, but he was also one-quarter Jewish. His maternal grandfather, Israel (Alexander) Blank, was a Ukrainian Jew who was later baptized into the Russian Orthodox Church.

A thorough-going internationalist, Lenin viewed ethnic or cultural loyalties with contempt. He had little regard for his own countrymen. "An intelligent Russian," he once remarked, "is almost always a Jew or someone with Jewish blood in his veins."
http://www.ihr.org/jhr/v14/v14n1p-4_Weber.html

The prominent Jewish role in Russia's pre-1914 revolutionary underground, and in the early Soviet regime, is likewise confirmed in: Stanley Rothman and S. Robert Lichter, Roots of Radicalism (New York: Oxford, 1982), pp.





KARENNA GORE WEDS ANDREW SCHIFF
Excerpted from
http://teaminfinity.com/~ralph/gore/

Vice President Al Gore's Jr.'s daughter Karenna Gore, was recently married
to Andrew Schiff. Andrew Schiff is a descendant of JACOB SCHIFF.

Jacob Schiff was the Jewish New York City banker and traitor to America
who financed the communist revolution in Russia in 1917.

Jacob Schiff gave $20 Million Dollars in Gold (worth Five Hundred
Million, $500,000,000.00, in 1999 dollars) to LEVI BRAUNSTEIN, also known as
Trotsky, and Vladimir Ilich Blanc Ulanyoff, also known as Lenin.

They used this money to turn Russia into a terrifying communist
slave state. The communist revolution resulted in a bloody holocaust of over
100 MILLION DEAD White men and Women which no one seems to want to
remember or talk about.

Hollywood has never made one movie about this Christian Holocaust. Why? If
you want to know more about the history of the communist take
over or Russian and the millions who were slaughtered, I urge you to
purchase Aleksandr Solzhenitsyn's book THE GULAG ARCHIPELAGO.

Vice President Al Gore Jr. is the son of former United States
Senator Al Gore Sr, whose major benefactor was Armand Heimer [aka Hammer],
who in turn was the son of Dr. Julius Heimer [aka Hammer], founder of the
American Communist Party. See article below for more information on the Red
Communist sympathizer Armand Hammer.

To this day Al Gore Jr. presents the "prestigious" HAMMER award
for Government Efficiency.

See http://TeamInfinity.com/~ralph/gore for details on Gore's
strong Communist background and relationships with Chernomyrdin and
Gore's family's ties with Hammer and Lenin, and even Stalin.

WAKE UP PEOPLE !!!!!!!!!!!!

http://christianparty.net/schiff.htm

Wil je alles nog eens bekijken.
Staat op achter gesloten deuren.
Van mensen dus die iets volwassener omgang over onderwerpen dan hierzo.

http://achtergeslotendeuren.punt.nl/index.php?r=1&id=265819&error=&wachtwoord=&archief=&tbl_archief=0#form

Goed om te constateren dat je kennelijk veel leest. Jammer dat je een soort kokerblik hebt ontwikkeld waardoor er niets doordringt dat niet in je misvormde denkraampje past.

John2
20-10-08, 13:46
Goed om te constateren dat je kennelijk veel leest. Jammer dat je een soort kokerblik hebt ontwikkeld waardoor er niets doordringt dat niet in je misvormde denkraampje past.

SLIK!!!! :hihi:

Freesaf2
20-10-08, 15:15
Toch doet Woutertje het niet zo slecht.

Alle leuke stukjes uit Fortis slopen en nu 10 miljard uitlenen risico vrij tegen 8.5%.

John2
20-10-08, 16:40
=tamso;3756606]John2.

Ik kan allen zeggen dat jij en ik het anders zien.
Wat jij aanhaalt bij sommige punten,kan ik weerleggen.
Anderen punten moet ik je gelijk geven.
Maar je verdraait wel dingen die ik gezegd heb.

Nee mijn beste Tamso ik verdraai geen zaken die jij gezegt zou hebben, ik weerleg deze alleen.
En dat ik het anders ziet dan jij zou misschien de oorzaak kunnen hebben dat mijn familie zeer nauw betrokken was wat terug gaat tot Peter de grote en tot de revolutie trouw bleef aan de Tsaar en zijn familie.
Veel informatie uit die tijd kan ik terug vinden in onze familie bibliotheek en staten bijbel waar alle belangrijke gebeurtenissen binnen de familie beschreven is, zoals geboorte, huwelijk en sterven, maar ook rechten die zijn toegewezen aan de familie.



Oei oei mijn beste Tamso, je gaat hier de mist in door twee zaken door elkaar te halen;
1. Ashkernazi Joden waren een Joodse gemeenschap die is ontstaan in Duitsland en ze worden ook wel Rijn(land)-joden genoemd.
2. Khazaria-Joden en Khazaria-Turken, zijn inderdaad twee groepen die vanuit turkeije naar Rusland en Oekraine vertrokken zo rondom het jaar 800.
De term Khazaria is in Rusland nog steeds bekend en worden de Markt-lui mee aangeduid die uit de zuidelijke staten van Rusland komen en hoofdzakelijk Moslim zijn.
Beide Joodse gemeenschappen zijn toch wel echt Joods naar de Joodse wetten immers het aantonen geboren te zijn uit een Joodse moeder.

Wat ik zei,was dat het afkomstig was uit het oude kazharia.
Toen waren het dus nog kazharen.
Wat je dus ook aangeeft.
Degene die ontvluchte naar europa,noemde zichzelf de askhernazi's.
Waaruit bestaan deze groeperingen.
Echt niet van oorsprong joden.
Het waren mongoolse nomaden wat rondreisde en alles plunderde en uitmoorde en de moeders verkrachten en de zonen meenam.
Dus jouw opmerking dat joden geboren worden uit moeders van joodse oorsprong gaat niet op in deze.
Het turkse volk waren ook oorspronkelijk mongoolse nomaden.
Daarom zie je bij de turken,dat hun haar anders is als een arabier.
De reden dat deze mongolen zich bekeerde tot het jodendom,had te maken met de strijd die daar woede in die tijd.
De Byzantijnen en de moslims waren in een strijd verwikkelt en zo bleven zij neutraal.
Zij worden de 13 the tribe genoemd.
En er zijn al vele boeken uitgebracht over hun verleden.
Zelfs de askhernazi's vertellen dit verhaal.
Van anderen die dit verhaal vertellen,kan je aannemen dat het dan verzonnen is.
Nogmaals Ashkernazi Joden en Khazaria Joden hebben niets met elkaar te maken, de eerst genoemde is een groep die gesticht is in Duitsland de tweede waren een groep Joden die vanuit Turkeije zijn gevlucht naar oost europa.


Ook hier dus gaat het een ja/nee spelletje worden tusen jouw en mij.
Ik weet waar ik het over heb,omdat ik jarenlang met deze onderwerpen heb bezig gehouden en ook in begon te zien waarom alles zo onstaan is.
Jij misschien jarenlang, ik en mijn familie al eeuwen, maar misschien zien wij het verkeerd, dat kan natuurlijk nog altijd?


Nee John.
Het verschil heeft te maken met de bijbel.
En de tijd ervoor dat ze opnieuw al het nieuwe israel wilde creeeren.
Deze droom leeft al heel lang onder dat volkje,wat opnieuw de staat Israel wilde creeeren,na hun ondergang destijds.
Inderdaad heeft het Joodse volk altijd al terug willen gaan naar het hun beloofde land, dit is dus niet nieuws onder de zon alleen de interpretatie hierop valt verschillend uit te leggen.


We hebben het dus over de tijdperk van ca 800 voor Cristus.
Ik zeg dat de bijbel ook verzonnen is door die lui,die het nieuwe israel wilde creeeren.
Het verschil dus met de bijbel en de Thora is dat de Thora het heeft over de messias,die nog komen moet en dat Jezus geen messias was.
De bijbel zegt juist dat Jezus de Messias was.
Denk ook aan de kruistochten vanaf het jaar 1000 tot 1200 waarin ze palastina/Israel wilde innemen die door de ottomanen waren ingenomen.
Dus toen al wilde ze weer het israel creeeren.
En het echte jodendom heeft hier echt niks mee te maken.
De kruistochten hadden niets te maken met het oprichten van een Joodse staat, maar werden door Rome uitgevoerd om o.a. de handelswegen vrij te houden.


Na 1200 toen de laatste kruisvaarders werden verslagen en het ottomaanse rijk daar heerste,was het idee om daar opnieuw een jodenstaat te maken in de koelkast gestopt.
Foutje, want volgens mij heeft de beroemde Richard Leeuwenhart toch de overwinning gehaald op Saladin waarna hij in 1192 vrede sloot met deze Saladin en terug keerde naar Engeland.
Probeer jij nu bewust de geschiedenis te veranderen of klopen onbewust jou jaartallen niet?


Ze hadden het te druk met hun eigen sores en de oorlog tegen de moslims die steeds meer en meer europees terein in gingen winnen.
Pas met de opkomst van de Rotshilds,is het plan weer uit de koelkast gehaald.
Rond 1840 vertrokken er weer kolonisten na palastina.
Maar niet genoeg om Israel weer levensvatbaar te maken.
En toen creeerde ze het zionisme onder leiding van Theodore Herzl.
Dankzij de Rotshilds.
Het zionisme is niks meer dan een politiek idee.
Wat zijn eerste grote vergadering had in Basel.
vanuit daaruit zijn er plannen gesmeed om het israel te creeeren.
En israel bestond feitelijk al na 1917.
Alleen zaten er nog geen joden.Het kan zijn dat Russische joden daar ook in zaten.
Ze zaten wijd vertakt op deze aardbol.
Ook in de VS zaten ze.
Zij zijn de economie.
En hebben al de rijkdommen op deze planeet.
Ok, ik probeer het nog eenmaal;
De ROTSHILDS hebben tot na de val van het communistme NOOIT in RUSLAND gezeten, Alleen hebben zij geprobeerd om na de val Gazprom in handen te krijgen wat hem duur is komen te staan want deze is hen weer afgenomen en ze zijn Rusland uitgeschopt door Putin hemzelf en ze zijn nu ongewenst in Rusland.


Sion betekent Baal.
Ik hoop dat je dit schrijft in jou ontwetenheid ander zou ik dit kunnen opvatten als een grove belediging voor het Christelijk geloof.
Baal is de god van de oorlog en Sion (Zion) is de heilige berg waar de eerste kerk stond.
Vroeger lag hier het oude Jeruzalem van David en Salomo. Tegenwoordig is dit het joodse kwartier van de huidige Oude Stad.
Op de berg Zion zou zich het graf van koning David bevinden, zou het Laatste Avondmaal hebben plaatsgevonden, en zou Maria zijn gestorven.

Deze vergelijking is het zelfde als het ontkennen van Mohamed als profeet, dus wel heel erg cru!!!



Nogmaals.
Het zionisme is niet de echte jodendom.
Het zijn atheisten.
Of geloven in een andere GOD,als die van de joden.
Zij geloven alleen in de komst van de messias en dan PAS zal een israel gecreeerd worden.
Ze wonen niet voor niks in de VS en niet in Israel.

Verklaar jij mij eerst eens wat jij verstaat onder het Zionistme?


Ik kan je bergen documentatie geven,hoe het werkelijk zat tussen het zionisme en de nazi's.
De Nazi's wilde helemaal niet de joden totaal uitroeien.
Laat maar, jij geeft zo'n draai aan de geschiedenis dat ik niet eens meer de moeite wil nemen om de rest te beantwoorden, ik groet u dan ook in al mijn wijsheid.

Dat hebben de zionisten er maar even bij bedacht om te claimen.
Lees eens bv het boek van Norman Finkelstein de holocaust Industrie.
Of andere onderzoekers die bronnen hebben,waarbij het zionisme meevocht met de nazi's en de nazi's de zionisten steunde.
Het zionisme en de nazi hebben dezelfde ideologie.
Ook Israel is vandaag de dag marxistisch socialistisch nationalistisch ingesteld.
Raar he,dat deze visie die de joden uitmoorde wel hun land vertegenwoordigd.
En je opmerking dat pas in wo2 transporten geregeld werden naar palastina kan ik zo weerleggen.
Het was juist dat in WO2 het te laat was voor de joden,om te vluchten.
Sinds de kristalnacht in 1033 hebben ze er alles aan gedaan om de joden die geld hadden te verjagen uit europa en duitsland.
Degene die het geld hadden konden ook vertrekken.
Kregen zelfs alles gecompenseerd,als ze maar nar israel/palastina vertrokken.
De arme stakkers die niet konden vluchten bleven achter.
En dat warenm er echt geen 6 miljoen.
De tellingen na wo1 was ongeveer 1,5 miljoen joden.
Tussen wo1 en wo2 zijn honderduizenden of meer al vertrokken naar isral.
Hoe kan dan het getal 6 miljoen tot stand zijn gekomen.
Om te claimen.
IBM was degene die alle joden bijhield.En toevallig was IBM van de Rockefellers die mede verantwoordelijk aren voor wo2.

Je zinnetje vrijwillig tijdens wo2,dat het naar palastina werd gestuurt.
Dat meen je toch niet.
Ze hadden geen keuze.
En ze waren al voor wo2 vertrokken.


Ook hier spreek jij jezelf weer tegen, eerst zeg je dat de armoede niets te maken had met het Communistme (gelijkwaardige Verdeling van de rijkdommen) in Rusland terwijl je even verder schrijft dat de economische creditcrisis kan leiden tot een opstand in Nederland?
Nou een opstand in Nederland kun je vergeten daar zijn wij te nuchter voor en gelukkig hebben wij een regering die er alles aan doet om het tij te keren zodat er nog wat overblijft.
Aan de andere kant moet je iets bekijken over een langere termijn (10-15 jaar) en dan zal blijken dat ook deze crisis een aanloop is naar nog betere tijden.

Wat ik zei over het communisme,dat was dat het werd ingevoerd in Rusland en dat het dankzij de armoede de steun kreeg van de bevolking.
Wat ik ermee bedoelde,was dat het niet Rusland zelf was die het communisme bedacht.
De revolutie in Frankrijk met het socialisme,is ook in scene gezet.
Om er armoede te creeeren onder de bevolking,zodat het opstond tegen de koning Lodewijk en hun katholieke kerk.
De rijke lieden kochten al het graan en voedsel op,zodat het volk honger ging lijden en de schuld afschoof op de monarchie en de kerk.
Hiermee bedoel ik dus te zeggen,dat de russische revolutie in scene is gezet door de macht,die de tsaar omver wilde gooien.
Wat er in nederland kan gebeuren,heedt de politieke macht echt geen invloed op.
Als de ware macht morgen een crisis wil creeeren,dat de politiek,achteloos langs de zijkant staat.
Maar nederland huppelt vrolijk mee met de macht.
Daar was dit Topic over Wouter Bos de aanzet voor,waar het om draaide.


Ook dit is een misrekening het woord communisme is ontstaan uit het latijnse woord Communis en werd hoofdzakelijk gebruik in Frankrijk.
Karl Marx bedacht het Marxistme gebasseerd op het communistme.
Verder valt het communistme zoals jij bedoeld te verdelen in diverse catogorieen;
1. Russische Communistme naar het voorbeeld van Lenin.
2. Chinesche Communistme naar het voorbeeld van Mao.
3. Joegoslavische Communistme naar het voorbeeld van Tito
4. Cubaanse Communistme naar het voorbeeld van Castro met invloeden van Troski
De enige overeenkomsten die deze 4 vormen hadden was geweld onderdrukking en dictateur.

Je haalt nu wat door mekaar heen.
Het socialisme is wat karl marx als eerste bedacht.
Het is geen dictatuur,zoals het communisme.
Het communisme werd pas later bedacht met Friedrich Engels en Karl marx.
Maar wel vanauit het socialisme.
Dat vanuit het Communisme bepaalde landen daar gebruik van maakte,geef ik je gelijk in.
Het was ook een dictatuur,wat ze invoerde in die landen.
Ik had het alleen over Rusland in die tijd,en vanuit Rusland verspreide het zich.
Wat je dus aangeeft met Mao,castro,tito.


Juist en daarom kon je ook nooit ter dood veroordeeld worden als je een Jood uitschold.

Ik zal daar eerst nog het een en ander over uitzoeken,voordat ik deze beweringen hard ga willen maken.
Wat ik dus wel hard kan maken,is dat het bolsjewieksme grotedeels uit zionisten/joden bestond.
En dat de grote leiders askhernazi's waren.
Dat betekende dus ook dat men niet die macht mocht aanvallen,omdat het een jood was.
Daarom ook die anti-anti-semitisme wetgeving.
Als vandaag de dag met gemak de schuld van het zionisme word ontkent en hun betrekkingen in wo2,wat is dan de geschiedenis van Rusland wel niet.


Dat is een vraag die ik zo een twee drie niet kan beantwoorden, want er ligt een zee van achtergronden voordat het communistme in Rusland begon.
Wat ik wel weet is dat de Rotshilds er niet mee vandoen hadden en wel om twee redenen;
1. Het kapitalisme zou nooit een vorm van communistme toelaten.
2. Het zou kapitaal vernietiging zijn.

Verder weet ik van de Rotshilds alleen dat ze pas na de val in Rusland kwammen en onder anderen Gazprom in handen had, ze zijn dan ook door Putin het land uitgezet en hun panden en bezittingen zijn in beslag genomen.

Weet je feitelijk wel wanneer het kapitalisme is onstaan.
Dat was echt niet ten tijden van de revolutie of ervoor.
Toen bestond er niet eens het kapitalisme.
Niet in het groot tenminste.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapitalisme

Wie echt vorm gaf aan het kapitalisme,was Siegmund Freud.
En de macht kaapte zijn ideeen,en maakte van het westen een maakbare wereld.

The Century Of The Self - Part 1 of 4 - By Adam Curtis

Als je tijd over hebt.
Hier een 4 delige serie van de BBC over Siegmund Freud.


Zou het Russische volk dom zijn hoe hebben zij zich dan kunnen ontworstelen aan het Communistme?

Dankzij de CIA en het westen,wat daar muppets op de troon neerzette.
Het volk blijft achterlijk.
Jeltsin was meer dronken,dan nuchter daarzo.
Het was overduidelijk een marionet van het westen.
Dankzij Putin is het land weer van Rusland.
Al blijven zij een dictoriaal bestuur,wat nooit en te nimmer de macht aan het volk zal geven.
Rusland weet niet beter dan dat.
Wat zij liever kiezen is Putin,dan het zionistische bolwerk daarzo.
Kasparov is ook een zionist.
Daarom steunt het westen hem.


Kom eens met een link van een officiele site waar blijkt dat Rusland een schuld had aan Rotshild en het zou ook mooi wezen als erbij stond dat de staat de schuld had betaald!
Tot op heden heeft de Russische staat alleen de schulden aan de bevolking gedeeltelijk voldaan (ongeveer 6% van de waarde), zelfs Nederland en zijn bevolking hebben nog oude rechten in Rusland door oude handels verdragen en overeenkomsten.
Zelfs de Nederlandse Kerk in St. Petersburg is nog niet terug gegeven aan de Nederlandse Kerk, net als de Duitse Kerk wat wel weer een kerk is geworden naar Duitse normen maar nog steeds eigendom is van Moscow.

Ik zal er later wel het een en ander over opzoeken.
Als deze leiden al de macht hadden,vanaf de Russiche revolutie,het aannemelijk is dat zij ook de staatsschuld beheerde.
Schulden is waar deze leiden op teren wereldwijd.
Slapend worden ze rijk op schulden.
Niet voor niks zijn het bankiers en economen.


Inderdaad daar hadden de Rotshilds een hand in en ze zijn daarom ook het land uitgetrapt.

Daar geef je me tenminste gelijk in.


Sorry maar het Orthodox geloof is nooit weg geweest uit Rusland, het werd alleen in het geheim uitgeoefend, zelfs alle Heiligdommen zoals Iconen en restanten van Jezus en Maria waren in veiligheid gebracht voor de revolutie en zijn nu weer terug in de Kerken en Kathedralen die wij terug hebben gekregen na de val van het communistme.

Ook hier geef je me gelijk.
Ook al wilde zij het communisme invoeren en het land GODDELOOS mken.
Niet iedereen gooit zomaar zijn waarden en normen overboord.


Je haalt weer twee tijdperken door elkaar, Pogroms waren in de tijd van de Tsaar in Rusland (1893 - 1904) deze vervolgden en vermoorden miljoenen Joden.
De Nationaal Bolsjewieken daarin tegen vermoorden alles wat rijk, inteligent of banden had met de huis Romanov Zoals mijn overgroot moeder (nederlandse) en mijn overgrootvader, de rest van mijn familie is toen ook gevlucht via Hongarije naar Frankrijk en later naar Ijsselmuiden in Nederland.

Ik denk dat de Tsaar al inzag wat het gevaar was van de askhernazi's.
Ook dat moet ik verder onderzoeken,voordat ik er een definitief antwoord op geef.
Ik ben niet alwetend.
Ik tracht alleen het plaatje helder in beeld te brengen,om alles wat geheim gehouden is boven water te krijgen.
Daar zit inderdaad veel desinfo bij.
Geld zowel voor ons die niet beter weten,en dat zo geleerd hebben.
Als voor datgene wat geheim is gebleven.
vast staat dat de Tsaar een vijand was van de Rotshilds en elite bende,die er een internationaal banksysteen wilde creeeren in Rusland.


Stalin was twee keer getrouwd, zijn eerste vrouw overleed twee jaar na de geboorte van zijn zoon die op latere leeftijd een zelfmoordpoging ondernam en later als luitenant in een duits krijgsgevangenkamp alsnog zelfmoord pleegt.
Zijn tweede vrouw pleegt zelfmoord na een ruzie, van geloof is niets terug te vinden in de staats aktes omdat dezetijds ieder geloof verboden was.

Dat was de vraag niet.
Dat weet ik al.
De vraag was of zijn vrouwen joods waren.
Dat onderzoek ik nog wel.


Ook hier schiet jij volledig mis.
Stalin is de enigste uit een gezin die de armoede in Georgie overleeft, hij volgt een studie tot priester maar moet na 5 jaar de school verlaten inverband met zijn ideeën en het missen van examens.
Vermoedelijk bedoel jij Trotski, deze is inderdaad diverse malen naar Seberie verbannen en wist twee keer te ontvluchten.
De eerste keer naar Londen waar hij na enkele jaren terug ging om de volkspartij in St. Peterburg te leiden, en de tweede keer om samen met Stalin onder het bewind van Lenin het Rode Leger te leiden.
Na de dood van Lenin kwam het tussen Stalin en Trotski niet meer goed en werd Trotsky Rusland uitgezet waarna hij via Frankrijk en Amerika een verblijfs status kreeg in Mexico waar hij later mee werkte aan de revolutie in Mexico.

Ik had het puur over stalin.
Wat jij opnoemt kan wel zo wezen.
Maar ook dat hij later een bankrover werd en verbannen werd naar sibirie.
Van Trotski weet ik alleen dat hij Joods was en in europa of amerika een studie heeft gevolgd.
Ik zoek het wel op van Stalin.
Het is alweer een tijdje geleden,dat ik het las.


Nee ik zei, haal nu nog even de Joden erbij in jou complot theorie dan is het weer compleet.
En inderdaad jij deed net wat ik verwachte en jou voor waarschuwde, zoals blijkt uit het stukje hierboven.

Ik haal er geen joden bij,omdat ik de askhernazi's niet als echte joden beschouw.
Zie antwoord in het begin.


Hoera, maar dan vraag ik me af waar jij de documenten vandaan hebt gehaald, want tot op heden is het nog maar een select groepje mensen in Rusland die de officiele documenten mogen inzien en beslissen welke direct mogen worden vrij gegeven en welke eerst moet worden uitgezocht op waarheidstrouw.
Een voorbeeld;
Als ik een document onder mijn neus krijgt van een arts waarin staat dat de dood is geconstateerd van de familie Romanov, wil dit nog niet zeggen dat dit document echt is.
Eerst gaan wij dan het gemeentelijk archief af voor een vergelijk van de handtekening en de echtheid van deze persoon.
Verdere contacten met nabestaanden, krantenfoto's uit die tijd kunnen soms uitkomst bieden.
Dan word er gekeken naar de tweede getuige op dit document en de handtekening gecheck.
En als alles klopt wordt het document vrijgegeven ter inzage en word er een vermelding van gemaakt in de staats courant.
Dus al met al vertrouw ik meer op deze documenten dan een verhaaltje op internet.
Een andere Nederlander die veel heeft gedaan en heeft uitgezocht is de Rusland specialist Rik Heijmer.
Rik Heijmer

Over de familie van de tsaren hoe zij werden uitgemoord is veel bekend.
Zij werden gruwelijk vermoord door de bolsjewieken.
Ik meen 100 den keren gestoken,begraven,weer opgegraven,verbrand,en toen ergens in de bossen begraven.
Skeletten blijven over na een verbranding.
Dus geen as.

En wat is de waarheid vandaag de dag.
Ze maken er zelfs films over.
De vraag is wat voor waarde een film heeft,als de askhernazi;s/zionisten daar de hand in hebben.
Ik zoek het wel op via andere bronnen.


Singer was een Joodse industrieel die in 1800 onderanderen de naaimachine uitvond zoals wij hem tegenwoordig kennen.
Vanuit twente exporteerde hij deze naaimachines naar Rusland met name Sint Petersburg samen met de textiel handelaren (Ruslui).
Door de grote vraag naar deze Naaimachines starte hij rond 1821 in St. Petersburg een fabriek die uitgroeide tot een industrie die alles bouwde van Auto's tot Zaaimachines die na de revolutie werd gevorderd en tot 1991 behoorde tot de grootste Hightech bedrijf van de Sovjet/Rusland waar diverse defensie systemen werden gebouwd.
Daarna kwam dit bedrijf in handen van Most (brug in hetrussisch) die het bedrijf voortzet zoals het nu weer is en vroeger was.
Rothmann was voor de revolutie en is nu wederom eigenaar van onderanderen "Standart" een bedrijf die Vodka en sigaretten produceerd onder de naam Standart en Petrov I.
Beiden hebben ook nog steeds in Europa en Amerika diverse grote bedrijven of zijn groot aandeelhouder in deze bedrijven.


De revolutie starte pas na wo1.
Ik snap niet wat Singer hier mee van doen heeft.
Wat Rothman zijn aandeel was in het geheel weet ik ook niet.
Maar als hij alleen maar vodka maakte,het een nobody is,in vergelijking met de Rotshilds en kompanen.
Hooguit dat het meewerkte,als je zegt dat hij ook voor een revolutie was in Rusland.


Een kwart Joods bestaat niet, zover ik weet was Lenin zijn vader van Adel en zijn moeder behoorde tot het Luthers geloof.
Zijn broer pleegde een aanslag op de Tsaar en werd ter dood veroordeeld en hij deed een studie rechten in St. Petersburg.

Waarom zou een kwart ras niet bestaan.
Ik ben ook deels frans en nederlands.
Mijn moeder stamt ook af van franse voorvaderen.

In ieder geval zal ik later wat onderdelen verderder uitzoeken.

:zwaai:[/QUOTE]

John2
20-10-08, 23:21
Beste John.

Ik zal nu ook niet meer ingaan over het zionisme en de askhernazi's.
Ik maak er vandaag of morgen wel weer een topic over op het forum.
Ook wat de rothschilds te maken heeft met Rusland.
En waarneer.
Ik weet 100% zeker dat ik het aan het goede eind heb,als het daarom gaat.
Wat betreft de geschiedenis over de tsaren zelf weet ik niet.
Alleen dus dat zij tegen de Rothshilds waren,die daar een internationaal banksysteem wilde creeeren.
Ook zal ik de connectie Baal en het zionisme en israel duidelijk uitleggen.
Je moet niet vergeten dat kolonisten Jezus HATEN.
Ze hebben niks met het gristendom op.
Dat vergeten de gristelijken maar even.
En ik heb het puur over de macht die daar de touwtjes in handen hebben.
Niet het schapenvolkje.

Ok, Tamso mijn vriend, zoek het eens rustig uit en kom er dan op terug, want momenteel rammelt het aan alle kanten.
Google gewoon eens op de namen die jij geeft en plaats dan de term Russia er achter.
Bijvoorbeeld Rothshild Russia geeft alleen weer de zaak met Gazprom en Maroc.nl.
Verder even goede vrienden ;)

John2
21-10-08, 09:05
=tamso;3757080]Beste John.

Ik heb ook maar een topic geopend op het Forum voor jouw speciaal,over de connectie Trotski,wallstreet,revolutie,rothshilds.
Dus de onderdanen van de Rothshilds.
Ik laat je alleen zien,dat ik geen complotter ben,maar een onderzoeker die de onderste steen naar boven wil halen.
Misschien dat je mij even een link kunt geven waar deze topic zich bevind?


Een complotter zie ik als iemand die zijn meningen niet kan onderbouwen,en maar wat loopt te roepen.
En vooral geen tegenspraak duld.

Nee hoor een iemand met een complot theorie duld best tegenspraak dit maakt hem/haar niet uit.
Het enige wat hij of zij wilt is dat er geluisterd wordt naar deze theorie en het verspreiden in een zo groot mogelijke groep.


Mocht ik het fout hebben in bepaalde dingen,ik juist datgene wil leren wat me op de juiste weg zet.
Als men dus met onderbouwende argumenten die feiten kan aantonen hoe het wel zat,ik daar alleen maar van leer.
En ik schaam mij echt niet om jouw bv gelijk te geven.
Ik ben maar een mens.
Ik hoop dat je er wat van leert en dan misschien door kunt gaan met je leven, want zoals jij dingen ziet is het precies zoals in de jaren 50 hier in Nederland dat ook iedereen geloofde in complotten.
Vaak word er dan ook een complot bedacht om hun eigen fouten te kunnen ontkennen.


Alleen vaak zijn mensen die bv een docter andus zijn,of iets geleerd hebben op school,de mensen die zich beter wanen als een ander.
In bepaalde dingen kan dat wel zo wezen.
Maar er bestaat meer dan wat zij weten of toevallig geleerd hebben op school.
En school zie ik als een indocternatie-middel om ons dom te houden over bepaalde onderdelen van de geschiedenis.
Wat wij dus worden onthouden.
Tja, wat zal ik zeggen, ik heb inderdaad geleerd en volg nog regelmatig een studie om bij te blijven.
Maar aan de andere kant komt en komen mijn antwoorden meestal niet door mijn studie richting.
Wel zorgt mijn studie en mijn kennis ervoor dat ik weet waar ik moet zoeken en zorg mijn werk ervoor dat plekken die voor een ander gesloten zijn voor mij toeganglijke zijn dan voor sommige mensen en ik weet dan ook dat ik zelfs dan nog moet controleren of deze stukken op waarheid berusten wat soms heel makelijk is door de 4W's (wie wat waar wanneer) en soms iets moeilijke door de 5e W (waarom) erbij te halen.


Wist je trouwens dat de Rockefellers het onderwijs hebben gestimuleerd om de bevolking alleen datgene te leren,wat van toepassing was voor de economie.
Klopt als een bus deze stelling de Rockefellers hebben inderdaad een stichting waaruit studenten kunnen studeren die zelf geen geld hebben voor deze studie, maar zo zijn er meer die deze regelingen hanteren en dan noem ik er alleen maar een paar op in Nederland zoals Dikkers, Stork, Hazemeyer, Philips, Thales, Shell, enz. enz. en daar is ook niets mis mee en zelfs wenselijk om een ieder die kan te kunnen laten studeren waarin hij of zij goed is.
Nederland loopt niet voor niets mee aan de top qua opleidingen en zou zonder dit een arm derde wereld land zijn omdat het land te klein is als productie land.


Niet voor niks zijn zij onderdeel van de carnegie groep,wat de industrie uitvond.
Wat dus schaapjes/slaafjes nodig had om de boel draaiende te houden.
De industrie is niet uitgevonden door één persoon of door één groep van mensen, de industrie is door de jaren heen ontwikkelt door uitvindingen die het voor de mensen het werk gemakkelijker maakte, zo is bijvoorbeeld het thuiswerk in de textiel (spinnen en weven) in en rondom 1800 in Twente uitgegroeid tot een volwaardige industrie na de uitvinding van de weefspoel.
Omdat deze machine te duur was voor één persoon werd deze vaak door meerdere huishoudens gekocht en samen gebruikt.
Het zelfde geld voor andere bedrijfstakken zoals Philips en bijvoorbeeld daf.
Zelfs Microsoft is begonnen in een garagebox.
Tja en dan kun jij de mensen die daar werken slaven noemen, ik noem het medewerkers die gezamelijk het werk klaren en zo een bedrijf rendabel houden waardoor er belasting kan worden betaald waarmee door de overheid leuke dingen kan worden gedaan voor hun burgers, zoals uitkeringen, aanleggen van infrastructuur, diverse fondsen, openbare gelegenheden en niet te vergeten de Zorgsector.
Nee slaven zijn wij/zij zeker niet, we dragen alleen een steentje bij aan onze maatschappij en de welvaart in dit land.


Als je het gewoon simpel bekijkt,alles terug valt op de macht wat de economie en het geld controleerd.
Zonder hen,beweegt er niks.
Fout Tamso, geld/economie is geen macht, kennis.... het weten van zaken is macht, geld is vervangbaar, kennis niet.


Immers geld zorgt ervoor dat de oorlogsmachine gevuld word.
En simpele lieden uit de politiek of de bevolking krijgt daat nooit voor elkar.
Laat staan simpele boeren,of armoedzaaiers.
Dit is ook niet helemaal waar, de oorlogmachines worden draaiende gehouden door meestal illegaal verkoop van wapens en de bijna onmogelijke controlle hierop.
Verder kun je de schuld geven aan diverse landen die bijvoorbeeld wapens en kennis leveren aan instabile landen omdat het hen zo uitkomt in de strijd tegen een ander land.
Zoals destijds de levering van wapens aan Iraq in de strijd tegen Iran of Afghanistan in de strijd tegen de USSR.
En deze leveringen gaan nog steeds door naar landen in Afrika en Midden Oosten.
Als de controlle hierop waterdicht zou zijn zou het snel gebeurd zijn met oorlogen en terrorisme in de wereld.
Alleen de wapenindustrie is hier zwaar op tegen en de diverse overheden laten hier steken vallen.


In ieder geval heb ik een topic erover geopend,wat jij weerspreekt.

De groeten.

Ok geef me maar de link.

John2
21-10-08, 13:05
=tamso;3757175]Nou daar zijn we weer.


Misschien dat je mij even een link kunt geven waar deze topic zich bevind?

Op het Forum onder Wallstreet en de bosjevic revolutie.
Had hem al gevonden.



Nee hoor een iemand met een complot theorie duld best tegenspraak dit maakt hem/haar niet uit.
Het enige wat hij of zij wilt is dat er geluisterd wordt naar deze theorie en het verspreiden in een zo groot mogelijke groep.

Ik zie een complotter,die grote onzin als waar verkoopt.
Zoals de New age theorieren,niburu,chemtrails,haarp en dergelijke.
Eens dacht ik daar ook eens over na en dacht dat het wel eens waar kon zijn.
Maar naar nader onderzoek,blijkt het onzin te zijn.
Een complotter houd vast aan zijn theorie.
Ik onderzoek het en noem mijzelf een onderzoeker.
En pas de hypothese aan,als anders word bewezen.
Tot die tijd houd ik vast aan wat ik zelf onderzocht heb.

Dat is jou goed recht, alleen is het vervelend als je met deze theorie naar buiten komt en je deze niet onderbouwd met bronnen die jou theorie bevestigen.
En met bronnen bedoel ik niet een linkje naar een site zoals wikipedia of daar op lijkende site's waar mensen zelf veranderingen kunnen aandragen.
Deze zijn dus onbetrouwbaar, kom eens met site's die verwijzen naar overheden, universiteiten of stichtingen die onderzoek doen of hebben gedaan naar deze zaken, zoals bijvoorbeeld oorlogsdocumentatie, simon wiezentall, verzet site's, defensie site's en andere betrouwbare bronnen die inzage hebben in en op plekken waar een normaal burger niet bij kan.



Ik hoop dat je er wat van leert en dan misschien door kunt gaan met je leven, want zoals jij dingen ziet is het precies zoals in de jaren 50 hier in Nederland dat ook iedereen geloofde in complotten.
Vaak word er dan ook een complot bedacht om hun eigen fouten te kunnen ontkennen.

Ik ben van 68.
Ik volgde niet eens het nieuws,of dat soort zaken.
Dat doe ik nu ca 5 jaar.
Of iets langer.
Nieuws kan soms een belangrijke bron zijn om de waarheid te achterhalen.
Een voorbeeld;
29 juni 2003 De Iraanse televisie komt met een mededeling dat Putin op bezoek is in Teheran, om te praten en te helpen met hun kernfusie programma.
Het nieuws werd direct als wereldnieuws getoont door oa CNN en BBC.
Terwijl op het zelfde moment Putin niet in Iran was of ook maar kon zijn omdat deze in St. Petersburg was tijdens de viering van ik meende 300 jaar bestaan.
Die hele dag had hij verplichtingen zoals het ontvangst van onze Beatrix waarmee hij s'avonds een uitvoering bezocht en ons domme hollanders ontmoete die waren uitgenodigd.


Het is wat zij verborgen hielden voor de bevolking,wat ik onderzocht.
En de eerste aanleg was 9-11.
Toen gingen mijn ogen open,dat we al eeuwenlang misleid worden.
9-11 was een in/ouside job.
Niet beraamt door de moslims,maar door de mossad en cia.
Het is makkelijk voor debunkers om er maar een stempel op te plakken.
Een complotter.
Net zoals de zionisten elke kritiek op Israel afdoen als anti-semitisme,neo-nazi of joden-hater en gelijk de holocaust erbij halen.
Ja om 9-11 kun je heel veel bedenken in de theorie, maar camera's liegen niet en vele mensen hebben direct de beelden bekeken en dan heb ik het niet direct over de mensen van de overheid, maar mensen zoals ik die bedrijfsmatig te maken hebben met de veiligheid en bewakings technieken van oa vliegvelden en overheidsgebouwen.
Iedere camera heeft een code die online verbinding heeft en kan maken met de leverancier/instalateur/externe computer, dit om de veiligheid te vergroten.
Direct na de eerste aanslag ging er al een mailtjes naar diverse bedrijven waarin te zien was wie er in het vliegtuig stapte en de inslag van het vliegtuig op het pentagon.
Ik denk dan ook dat de daders bij de veiligheidsbedrijven eerder bekend waren dan bij de Amerikaanse overheid zoals CIA en FBI.
En ja ik heb ook mijn vragen bij sommige beelden zoals de lichtflits vlakvoor het vliegtuig het gebouw binnenvliegt?
Was dit een raket, zo ja waarom werd deze afgevuurd en vanwaar of was het een explosie in de cockpit waardoor misschien te verklaren valt waarom de blackbox nooit is gevonden, maar dan kun jij je afvragen wat voor een nut dit had?



Tja, wat zal ik zeggen, ik heb inderdaad geleerd en volg nog regelmatig een studie om bij te blijven.
Maar aan de andere kant komt en komen mijn antwoorden meestal niet door mijn studie richting.
Wel zorgt mijn studie en mijn kennis ervoor dat ik weet waar ik moet zoeken en zorg mijn werk ervoor dat plekken die voor een ander gesloten zijn voor mij toeganglijke zijn dan voor sommige mensen en ik weet dan ook dat ik zelfs dan nog moet controleren of deze stukken op waarheid berusten wat soms heel makelijk is door de 4W's (wie wat waar wanneer) en soms iets moeilijke door de 5e W (waarom) erbij te halen.

Jouw studie is niet mijn studie,en mijn studie is niet jouw studie.
Nogmaals.
Wat jij geleerd heb over dingen wat ik niet begrijp,zal ik je niet tegenspreken.
Ik zet alleen mezelf voor lul dan.
Maar waar ik wel het een en ander van begrijp,wil ik wel met je in discussie gaan.
Hopelijk dat je mijn verhaal ook zal begrijpen.
Jouw studie zegt feitelijk niks,wat we nu bespreken,omdat we dit niet/nooit op school hebben geleerd.
Tenminste de wortel van het probleem.
Het is meestal erom gezever wat we geleerd hebben.
Net zogoed we geleerd hebben dat wo2 in 1939 is gestart door de nazi's.
Maar er was veel meer wat er afgespeelt heeft in die tijd,wat wij vandaag de dag nog niet weten.
O er zal vast wel meer hebben afgespeeld voor/tijdens/na WOII, maar de oorlog is toch echt gestart door Duitsland en dan kun je er van alle dingen bij halen, maar de uitkomst blijft het zelfde.
En kunnen alleen hopen dat wij er wat van geleerd hebben, zodat een derde wereld oorlog niet uitbreekt en dat we er iets van geleerd hebben blijkt uit het feit met Georgie en dat we met zijn allen strijden tegen het terrorisme om zo de kans op een derde wereld oorlog nihil is.



Klopt als een bus deze stelling de Rockefellers hebben inderdaad een stichting waaruit studenten kunnen studeren die zelf geen geld hebben voor deze studie, maar zo zijn er meer die deze regelingen hanteren en dan noem ik er alleen maar een paar op in Nederland zoals Dikkers, Stork, Hazemeyer, Philips, Thales, Shell, enz. enz. en daar is ook niets mis mee en zelfs wenselijk om een ieder die kan te kunnen laten studeren waarin hij of zij goed is.
Nederland loopt niet voor niets mee aan de top qua opleidingen en zou zonder dit een arm derde wereld land zijn omdat het land te klein is als productie land.

De studie over europa heb ik ook nauwkeurig gevolgd,vanaf 1760 met de opkomst van de Rothschilds.
En die verhalen zal Geert Mak echt niet vertellen.
Dat is een spindokter die de verhalen verdraait.
Daarom mag hij het ook zo vertellen.
De echte waarheid zal nooit vertelt worden.
Omdat je dan de macht zal aanvallen en door gaat krijgen hoe ons systeem werkelijk in mekaar steekt.
En de vooruitgang is alleen tot stand gekomen,doordat wij dingen uitvonden.
Waar dus de macht profijt van heeft.
Neem nu Nicolaas Tesla.
Die vond de vrije energie uit.
Maar JP-Morgan richte hem te gronde,om al zijn finacieringen eruit te halen.
Na zijn fallisiment kocht JP-Morgan de patenten op van Tesla.
Om de simpelste reden,dat Olie vloeit en geld kost en ermee verdient word.
Vrije energie niet.
Zo is het dus met alles.
En nederland is overgenomen na 1840.
Nadat de Fransen dus het land uitgekickt waren en er een muppetfamilie werd geinstaleerd de orange familie.
Nederland is feitelijk al eeuwenlang een handelslandje en steenrijk geweest.
De gouden eeuw in 1700.
Alleen de fransen gooide toen roet in het eten.
Vooruitgang zullen we altijd kennen,zolang men dingen kan uitvinden.
Nu nog waar wij allen wat aan hebben,en niet alleen de rijkere en de elite.


Je haalt Geert Mak erbij, wat heeft deze nu te maken met de wereld economie als vurig strijder voor de multicuturelesamenleving?
Verder ben ik benieuwd wat deze Morgan van jou dan nu gaat doen nu Nederland in Samenwerking met Frankrijk een manier heeft ontdekt van fussie tussen twee gassen deze kunnen beheersen waardoor wij eigelijk en eindelijk een bron van energie hebben gevonden die ongevaarlijk is en onuitputbaar.
Tja jij kunt het Oranje huis vergelijken met de muppetfamilie, ik zie hun als mijn koninglijk huis waar ik trots op ben en die voor ons en het bedrijfsleven het makelijk maken in het buitenland, ik zou niet graag in hun schoenen staan met al hun verplichtingen die zij dagelijks hebben.




De industrie is niet uitgevonden door één persoon of door één groep van mensen, de industrie is door de jaren heen ontwikkelt door uitvindingen die het voor de mensen het werk gemakkelijker maakte, zo is bijvoorbeeld het thuiswerk in de textiel (spinnen en weven) in en rondom 1800 in Twente uitgegroeid tot een volwaardige industrie na de uitvinding van de weefspoel.
Omdat deze machine te duur was voor één persoon werd deze vaak door meerdere huishoudens gekocht en samen gebruikt.
Het zelfde geld voor andere bedrijfstakken zoals Philips en bijvoorbeeld daf.
Zelfs Microsoft is begonnen in een garagebox.
Tja en dan kun jij de mensen die daar werken slaven noemen, ik noem het medewerkers die gezamelijk het werk klaren en zo een bedrijf rendabel houden waardoor er belasting kan worden betaald waarmee door de overheid leuke dingen kan worden gedaan voor hun burgers, zoals uitkeringen, aanleggen van infrastructuur, diverse fondsen, openbare gelegenheden en niet te vergeten de Zorgsector.
Nee slaven zijn wij/zij zeker niet, we dragen alleen een steentje bij aan onze maatschappij en de welvaart in dit land.



Tuurlijk ben ik het met je eens,dat men individueel tracht te moderniseren.
Waar ik het dus puur over heb,is de fabrieken en industrie wat bijvoorbeeld van de carnegie-groep was.
Wat dus eerst in de Vs zat en later in de 19de eeuw naar europa vertrok.
Wat ik dus bedoel met het slaaf zijn,is dat wij altijd al belastingen moesten afdragen aan de zittende macht.
Ook dat systeem groeide mee met ons inkomen.
Hoe rijker de staat werd en de elite,des te meer de arbeiders kregen.
Maar het blijft een slavensysteem.
De arbeiders die al het werk verrichten,hebben net genoeg over om van rond te komen.
Vandaag de dag werken we ons nog steeds een beroerte voor dat kleine beetje geld wat doet overleven.
Ik zie ons systeem als een piramide.
Werkmieren,slavendrijvers,chefs,directeuren,de top.
En alles heeft als doel,om elkaar in de gaten te houden.

Ik weet niet waar jij heen wilt met deze carnegie-group?
Deze zijn niet meer en niet minder tegenwoordig dan een stel wetenschappers die een denktank vormen voor de G8, dus waar zit het probleem?



Fout Tamso, geld/economie is geen macht, kennis.... het weten van zaken is macht, geld is vervangbaar, kennis niet.

Er is een echte kennis.
Dat is het occulte.
Dus zoiets als Voodo en andere duivelspraktijken?


Dat is dus wat zij niet delen met ons.
Dat weten alleen de top der top wat dat is.
De rest is een makbare wereld voor ons,wat zo gecreerd is,alsof het lijkt alsof we in een democratie leven.
En Geld/economie is wel dergelijk de macht.
Zonder dit klapt het systeem in mekaar,en onstaat er chaos en anarchie.
Daar zit dus alles onderverdeelt.
Wat zouden ze niet met ons willen delen, het geld de economie, de ABSOLUTE macht en zo ja wat is deze macht en wat stelt deze voor, zouden zij de macht kunnen krijgen over miljarden mensen en hun kunnen sturen en naar hun hand kunnen zetten, denk het niet Tamso, dit is onmogelijk bij de mens, omdat iedere mens ten alle tijden blijft strijden voor zijn vrijheid die hij heeft verworven in al die jaren.


Geld is vervangbaar.
Met watte.
Alles draait om de centen.
Of je nu een vrouw/partner wilt voor de rest van je leven.
Of je een huis wilt bewonen.
Of je maag wilt voeden.
Enz en enz.
Alles draait als eerste om de centen.
Bijvoorbeeld Goud, maar misschien nog beter met credits.


Zonder centen,ben je een nobody.
Nee hoor ik ken stammen in Afrika die al eeuwen leven zonder geld en het in hun beleving beter hebben dan ons.
De taken zijn verdeeld en een ieder doet zijn deel, dus eigelijk de oervorm van communistme.


Totaal afhankelijk van het systeem,wat ze voor ons hebben gecreeert.
En het grappiste is nog dat het enkel papier is met wat cijfers erop.
Wat dus de FED en de ECB drukt.
Ja en daar maak jij je zo druk over!!!



Dit is ook niet helemaal waar, de oorlogmachines worden draaiende gehouden door meestal illegaal verkoop van wapens en de bijna onmogelijke controlle hierop.
Verder kun je de schuld geven aan diverse landen die bijvoorbeeld wapens en kennis leveren aan instabile landen omdat het hen zo uitkomt in de strijd tegen een ander land.
Zoals destijds de levering van wapens aan Iraq in de strijd tegen Iran of Afghanistan in de strijd tegen de USSR.
En deze leveringen gaan nog steeds door naar landen in Afrika en Midden Oosten.
Als de controlle hierop waterdicht zou zijn zou het snel gebeurd zijn met oorlogen en terrorisme in de wereld.
Alleen de wapenindustrie is hier zwaar op tegen en de diverse overheden laten hier steken vallen.

Beste John.
Stap eens in de real world.
Wie denk je dat deze fabrieken hanteert en uiteindelijk de wapens verkoopt.
Dat zijn de staten zelf.
Of het nu Rusland is,china,israel,europa,de VS,enz en enz.
Dankzij hen,worden deze wapens verkocht.
En het maakt hen niks uit aan wie.
Zolang er maar contant betaald word.
De oorlog bv tussen Iran en Irak leverde Rusland,europa en de VS wapens aan Irak.
Tevens verkochten ze wapens aan Iran.
En de elite zit daarachter.
Ik sta in de echte wereld kerel en wel met beide benen, alleen heb jij mijn stukje niet goed gelezen, want eigelijk zeg ik het zelfde als jij, alleen zeg ik erbij dat deze wapenhandel gebeurd door stromannen die er miljarden mee verdienen.



Wist je dat IG-farben in auswitch een fabriek had,wat oorlogstuig maakte wat gedaan werd door de gevangene.
Arbeit macht frei.
Van wie was IG-Farben.
Ondermeer van de Rockefellers.
Hier de connectie walstreet en naziduitsland.
Ja dat weet ik, net zoals Fokker, Stork en andere bedrijven die door de duitsers zijn gevorderd en verplicht waren om oorlog materieel te maken.
Gelukkig waren er mensen die met gevaar voor eigen leven regelmatig deze industrie saboteerden.
Zo is oud eigenaar van Stork doodgeschoten voor een vuurpeleton omdat hij werknemers die sabotage pleegde extra voedselbonnen gaf.



http://reformed-theology.org/html/books/wall_street/index.html

Zie je ook wat voor rol IG-farben had.

:zwaai:[/QUOTE]

Wil voorlopig geen links meer lezen of ze moeten komen van een respectable site.
Groetjes terug
:zwaai:

LiekevV
21-10-08, 13:44
Kijk goed naar wat John en witte hier doen he Tamso!

Zo onderbouw je dus FEITENLIJK een topic.
Wat jij hier presteert is kleuterschoolniveau!

Tamso je klets volledig uit je nek. Kan helemaal niets feitelijk onderbouwen, en snapt nu na ruim 300 reply's nog steeds niet wat uberhaupt een FEIT is!!!

Dit is geen trollen Tamso, dit noemen wij heden ten dage autisme. Vandaar natuurlijk ook de wajonguitkering!!!

Witte78
21-10-08, 14:06
kom eens met site's die verwijzen naar overheden, universiteiten of stichtingen die onderzoek doen of hebben gedaan naar deze zaken, zoals bijvoorbeeld oorlogsdocumentatie, simon wiezentall, verzet site's, defensie site's en andere betrouwbare bronnen die inzage hebben in en op plekken waar een normaal burger niet bij kan.


Snap je dan niet dat die allemaal in het complot zitten? Alleen vage sites met slecht geschreven artikels kunnen de waarheid bevatten. Zogouw het ook maar een beetje officieel begint te lijken kan je er donder op zeggen dan er een Rothschild achter zit.

John2
21-10-08, 14:43
Snap je dan niet dat die allemaal in het complot zitten? Alleen vage sites met slecht geschreven artikels kunnen de waarheid bevatten. Zogouw het ook maar een beetje officieel begint te lijken kan je er donder op zeggen dan er een Rothschild achter zit.

Verrek, zo had ik het nog nooit bekeken...............

Dank u voor de waarschuwing, ik ga nu even googelen naar Walt Disney en eens kijken wat ik daar vind over WOII Rotteschilden en Rammstein.
De laatste schijnt een nieuwe terroristische beweging te zijn die onze zon wilt exploiteren?
Maar ik kan me vergissen, laat het je weten als ik er uit ben.

LiekevV
21-10-08, 14:43
De rothschild's, sinterklaas, zioninsten, de kerstman, de teletubbies, christenen, moslims, boedhisten, mannen, vrouwen, honden katten, god, de wereld, media, film, radio, tv etc etc etc!!!

Ze zitten allemaal in het complot!!
Het schorriemorrie!!:maf2::maf2:

John2
21-10-08, 14:52
De rothschild's, sinterklaas, zioninsten, de kerstman, de teletubbies, christenen, moslims, boedhisten, mannen, vrouwen, honden katten, god, de wereld, media, film, radio, tv etc etc etc!!!

Ze zitten allemaal in het complot!!
Het schorriemorrie!!:maf2::maf2:

Ook jij kunt te ver gaan LiekevV, voorlopig kun jij je cadeautje op 5 december vergeten en denk ik dat jij Maarten op je dak krijgt door honden en katten te betrekken in het complot theorie.
Al moet ik toegeven dat ik nu mijn hond (zie foto) nu met andere ogen bekijkt en dat is wel jou schuld!

http://94.100.113.12/368900001-368950000/368947601-368947700/368947635_6_ddVn.jpeg

John2
21-10-08, 23:35
John.

Ik ga nu niet in op dit antwoord,wat je nu verteld.
Kopieer de hele boel naar het topic Walstreet en de Bosjevic revolutie en ik debunk je hele verhaaltje.
Dit topic word nu naar zijn klote geholpen,dankzij je vriendin die je wel schijnt te mogen nu.
Schijnbaar heeft ze zo een moedige vent nodig als jij,die wel iets weet te onderbouwen.
Nou ja onderbouwen.
Laten we even in het midden.
In ieder geval ging dit topic over W Bos en de kredietcrisis.
Nu gaat het ineens over sinterklaas en mijn wajong.

Inderdaad en die heeft Bos toch maar mooi aangepakt. het kost een paar cent maar die verdienen we binnen een jaar weer terug als het niet sneller is!

Witte78
22-10-08, 08:43
Inderdaad en die heeft Bos toch maar mooi aangepakt. het kost een paar cent maar die verdienen we binnen een jaar weer terug als het niet sneller is!

We zullen zien in de toekomst,wie er wat aan verdiend heeft.
En of wij niet de prijs zullen betalen,wat W Bos en zijn elite bende hebben bedacht.
Het is toch schandalig dat de topmensen alleen dit jaar mogen afzien van topbonussen en in 2009 gewoon weer grof kunnen verdienen.
De bevolking moet elk kwartje omdraaien wat onderaan de samenleving zit.
Maar 10 miljard ING,12 miljard Fortis is kennerlijk geen ene probleem.
Ik gok op een socialistische,moderne communistische deelstaat.
George Orwell 1984.

En ondertussen heeft de bevolking het beter dan ooit. Meer vakanties, meer goederen, minder werken. De SP was zelfs van mening dat elk (bijstands)huishouden een flatscreen TV zou moeten hebben, en wilde dat subsidieren. Dat hoor je goed ja, het niet hebben van een flatscreen is tegenwoordig wat men armoede noemt in nederland.

LiekevV
22-10-08, 09:00
Beste Tamso,

Geef bij deze eens een voorbeeld van een socialistische communistische deelstaat a la 1984?

En op de vraag; een deelstaat van wat? m.a.w. waar worden wij onderdeel van?

Je bent hier weer open deuren aan het intrappen! De onderkant van de samenleving draait TEN ALLE TIJDEN!!! de dubbeltjes meerdere keren om.
Dat staat compleet los van fortis, ING of what ever!
De kredietcrisis, zal hen niet harder raken dan een ander.
Maar heel simpel. wie minder vet op zijn lijf heeft, kerijgt het eerder koud!

LiekevV
22-10-08, 09:07
hahaha John,

De kadootjes en het feit dat ik die niet krijg wist ik al. Vorige week kondige de "echte sinterklaas" bij Koefnoen al aan, dat hij er mee zou stoppen!
En een programma als Koefnoen zendt dat natuurlijk niet uit, als zoiets niet waar is!

Bij deze wel mijn oprechte excuses voor de verwijdering tussen jou en je hond. Wat een schatje:love:
Moet zeggen toen ik dit allemaal doorkreeg, was ik ook geschokt? Ik bedoel van sommige kan je het nog wel begrijpen, maar de teletubbies en de hond?

Ik moet zeggen dat het mij toch enige tijd heeft gekost voor ik weer een beetje normaal kon doen tegen hen.

http://gargoylebulldogs.com/GARGOY~1/Golemx.html

dit zijn mijn schatjes. nou ja niet de echte. Er zijn van deze namelijk maar een paar van in Nederland, en ik heb er 2 die sprekend op Golem lijken.
Let maar niet op het uiterlijk van de site, da's dan weer typisch Amerikaans!

Bekijk ze maar een goed. en kom tot de conclusie dat OOk zij zionisten blijken te zijn!!!
Je ziet het al aan hun neus! Ik ben heus niet bevooroordeeld, maar van de week zaten ze met z'n tweeën een beetje achter de bank te smoezen.

En ik zou toch zweren dat de ene zich sam en de ander moos noemde!!!!

John2
22-10-08, 09:27
=tamso;3757895]
Inderdaad en die heeft Bos toch maar mooi aangepakt. het kost een paar cent maar die verdienen we binnen een jaar weer terug als het niet sneller is!

We zullen zien in de toekomst,wie er wat aan verdiend heeft.
En of wij niet de prijs zullen betalen,wat W Bos en zijn elite bende hebben bedacht.
Nee hoor tot op heden gaat het goed, de beide aandelen doen het weer goed op de beurs en de beurs (AEX) heeft een goed resultaat laten zien.
Het zijn gewoon de paniek verkopen geweest van mensen die geloven in Roddelverhaaltjes.


Het is toch schandalig dat de topmensen alleen dit jaar mogen afzien van topbonussen en in 2009 gewoon weer grof kunnen verdienen.
Top bonussen zijn afgeschaft, wat Bos enkele jaren terug niet kon halen heeft hij er nu door gedrukt, en terecht vind ik!


De bevolking moet elk kwartje omdraaien wat onderaan de samenleving zit.
Maar 10 miljard ING,12 miljard Fortis is kennerlijk geen ene probleem.
Nee, dit is geen probleem, ieder land heeft een cameliteiten fonds voor grote rampen waarbij geld direct kan worden vrijgemaakt.
Dit is nu gebeurd voor de economie, eerder zagen wij dit bij de Ramp in de Bijlmer en Enschede.


Ik gok op een socialistische,moderne communistische deelstaat.
George Orwell 1984.
Een Communistische deelstaat , neem van mij aan dat ik als eerste op de zeepkist staat en oproept tot rellen en een staatsgreep, ik zou never toelaten dat Nederland Comunistisch word, over mijn lijk!

John2
22-10-08, 09:40
=LiekevV;3757912]hahaha John,

De kadootjes en het feit dat ik die niet krijg wist ik al. Vorige week kondige de "echte sinterklaas" bij Koefnoen al aan, dat hij er mee zou stoppen!
En een programma als Koefnoen zendt dat natuurlijk niet uit, als zoiets niet waar is!
Wil jij verdorie na een zware nacht niet met deze schokkende mededeling komen op de vroege morgen.
Maar ik heb even gegoogelt en het blijkt een aktie te zijn van de partij voor de dieren (na een klacht van de Schimmel) en de Islamitische vak beweging.
Het bleek dat Sinterklaas een evenbeeld zocht en daarom de volgende persoon had gecontracteert (zie foto), maar daar deze nog een contract had lopen bij een organisatie die zich bezig houd met opruimen is dit contract ongeldig verklaart.
Sinterklaas heeft besloten om nu zelf na een financiele injectie van Bos/Bush/Rothschild maar weer op het paard te klimmen.

Foto vervanger:
http://www.ocolly.okstate.edu/issues/2001_Fall/011011/pix/1.%20OSAMA%20BIN%20LADEN.jpg


Bij deze wel mijn oprechte excuses voor de verwijdering tussen jou en je hond. Wat een schatje:love:
Moet zeggen toen ik dit allemaal doorkreeg, was ik ook geschokt? Ik bedoel van sommige kan je het nog wel begrijpen, maar de teletubbies en de hond?
Ja daar heb ik er twee van. :maf2:
Bij de teletubbies zet ik toch mijn vraagtekens zeker bij Bo zijn geaarheid?


Ik moet zeggen dat het mij toch enige tijd heeft gekost voor ik weer een beetje normaal kon doen tegen hen.

http://gargoylebulldogs.com/GARGOY~1/Golemx.html

dit zijn mijn schatjes. nou ja niet de echte. Er zijn van deze namelijk maar een paar van in Nederland, en ik heb er 2 die sprekend op Golem lijken.
Let maar niet op het uiterlijk van de site, da's dan weer typisch Amerikaans!

Bekijk ze maar een goed. en kom tot de conclusie dat OOk zij zionisten blijken te zijn!!!
Verrek stuur jij je boxers naar een sportschool?
Nee, leuke honden ik ken ze, een kennis van mij heeft er eentje, pracht beesten waar kracht vanuit gaat.


Je ziet het al aan hun neus! Ik ben heus niet bevooroordeeld, maar van de week zaten ze met z'n tweeën een beetje achter de bank te smoezen.

En ik zou toch zweren dat de ene zich sam en de ander moos noemde!!!!
Hoop wel dat de bank werd gesponsort door Bos? :hihi:

LiekevV
22-10-08, 09:41
Hoe kom je er nu bij dat er zich aan onderkant van de samenleving miljoenen mensen bevinden?
Dat is statistisch helemaal onjuist!

http://www.scp.nl/publicaties/persberichten/9037702066.shtml

http://nieuws-uitgelicht.infonu.nl/mens-en-samenleving/16969-cbs-1-miljoen-huishoudens-leven-in-nederland-in-armoede.html

Hiermee ontken ik overigens niet dat het bestaat!
Wat ik hier wil zeggen Tamso is, dat jou fantasie met je op de loop gaat.
We gaan dit jaar voor het eerst over het miljoen heen.
Dus jou uitspraak, dat het hier MILJOENEN betreft, kunnen we net als al je andere, NIET FEITELIJKE uitspraken naar het rijk der fabelen verwijzen!!

Ik dank u!!

Witte78
22-10-08, 09:53
Witte78.

Dat is NU.
Ik heb het over later.
En zolang de economie groeit,natuurlijk ook ons inkomen groeit.
Alleen je vergeet de onderlaag van de samenleving te vermelden,wat net rond kan komen.
Dat zijn er miljoenen.
Ik ben het met je eens dat de SP weer eens populistische praatjes heeft over het uitdelen.
Waarom moeten ze een flatscreen krijgen.
A energieslurpend.
B geld is wat ze nodig hebben,en geen beeldscherm.

Hoe goed ik ook mijn best doe, ik zie niet in waarom ons huidig financieel systeem gegarandeerd tot een doomscenario leidt. Ik zie wel een aantal zwakheden, maar die kunnen worden opgelost door de regels en toezicht aan te scherpen.

In die docu "Money as debt" wordt gesteld dat zonder een toename van goederen/grondstoffen de boel in elkaar dondert. Een rekenkundige onderbouwing hiervan heb ik nog niet gezien. Ik moet bekennen dat het voor mij aardig moeilijke stof is (ik heb geen economische achtergrond), maar waarom zou ik zomaar het woord van die mensen geloven? Wanneer ik het zelf ga narekenen dan kom ik er steeds weer op uit dat het scenario dat ze schetsen helemaal niet de enige is, en dat er weldegelijk een houdbare situatie kan ontstaan.

ps. zie ook mijn reactie hier met een simpel rekenvoorbeeld: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=256036&page=3

LiekevV
22-10-08, 10:06
Beste Tamso,

Mijn gedrag wordt veroorzaakt door de zaken die jij hier wenst aan te kaarten!

De vragen die ik stel zijn, ondanks dat ik soms cynisch en confronterend probeer over te komen, wel degelijk serieus bedoeld!


Nogmaals jij trekt hier in meerdere topics en reply's 3/4 van de wereldgeschiedenis en alle religies in twijfel!
Met als vervolg mededeling, zoek het vanaf hier zelf maar uit!
Je komt met geen 1 antwoord, op alle vragen die hier worden gesteld!
Je bent ontwijkend, verwijtend, en cynisch met betrekking tot een ander.

Nogmaals JIJ Tamso, besluit hier hele grote verhalen als DE WAARHEID EN NIETS ANDERS DAN DE WAARHEID te verkondigen!
Wees dan ook een vent en onderbouw feitelijk wat je zegt, i.p.v. te gaan huilebalken bij de moderator.
dit houdt vanzelf op als je een keer stopt met nonsens als waarheid verkopen!

Nogmaals jij trekt hier de koran en de bijbel, De hele recente wereldgeschiedenis in twijfel.Of sterker nog! Jij beweerd hier met een stalen gezicht dat JIJ Tamso, ons de lezer wel even komt vertellen dat dit alles complotten en fabels zijn. Mag een ander dan a.u.b. vragen hoe je aan deze info komt?
om je daarna te wijzen op de aperte onzin die je hier probeert te verkopen?

LiekevV
22-10-08, 10:12
hahahahahaha

Zie je wel John!!
het is allemaal een complot.

Het zit namelijk zo.
Bin Laden is dus, en terrorist, en tegelijkertijd lijdt hij een dubbelleven als sinterklaas!
Daarom is het in deze volstrekt aannemelijk dat, de daders van de aanslagen op 9-11 zionistische zwarte pieten waren!

En wat de bank betreft?
Maak je daarover geen zorgen john! Mijn bank wordt nog steeds gesponsord door
Bos. Lang leve de ABN-AMRO!!

Witte78
22-10-08, 12:35
Witte78.

Over grondstoffen kan ik me indenken dat de boel zal instorten.
Creeer een kunstmatig tekorten in de olie en je economie stort in.
Geen ene economie draait zonder olie.
Maar ook kan je geld terug trekken uit de economie.
Dat is iets wat de Warburgs deden voor 1929,toen de beurscrisis onstond.
Laat je deze 2 dingen tergelijk gebeuren,je in een crisis zit.
Daar is geen politiek systeem tegen opgewassen.
Ik vermoed dus dat dit zal gebeuren straks.
Als Iran zo bv aangevallen gaat worden,je een oliecrisis kan verwachten.
Ook in 1979 stonden lange rijen voor de pomp te wachten,omdat er geen olie meer was.
Je moet echt niet denken dat de politiek hier wat tegen kunnen doen.
Vooral niet als het juist de politiek is wat marionetten zijn van de economen en bankiers.
Bush is een elite marionet.
Barrosso en die franse president ook.
Ook Tricet.
Al die muppets die aan het hoofd van europ staan zijn marionetten die vooraan in de rij staan.

Ongetwijfeld vindt er manipulatie en corruptie plaats. Maar vooralsnog ben ik niet overtuigd dat er een alternatief systeem bestaat dat dit zal inperken. Ik denk ook niet dat dit in een keer zal kunnen gebeuren, maar het zal stapje voor stapje beter moeten worden. Feit blijft dat we het steeds beter krijgen. "Iets" doen we dus goed. Feit is inderdaad ook dat we veel te afhankelijk zijn van grondstoffen uit het buitenland. Ik ben er echter ook van overtuigd dat de technologische ontwikkeling voor alles een oplossing zal bieden. Het is dus alleen een kwestie van tijd.
Vergeet niet dat we steeds weer te maken hebben met een nieuwe generatie, met andere ideeën. Jij schept een beeld dat alle Rothschilds en soortgelijken hetzelfde doel nastreven. Daarmee stel je eigenlijk dat een bepaalde bloedlijn altijd kwaadaardige mensen zal opleveren. Daar geloof ik dus absoluut niet in.

LiekevV
22-10-08, 14:05
Wie zijn dat dan Tamso, de door jou bedoelde elite bende?
En waaruit blijkt dat zij de macht hebben die jij hen toeschrijft?

Kan je feitelijk onderbouwen dat ons systeem aantoonbaar corrupt is? En dat deze stelling dus geldt voor het hele systeem, zoals jij het hier stelt, en niet voor delen daarvan?

Kan jij feitelijk onderbouwen wat je zegt over Tesla? En wat betreft je beweringen over het allemaal op stroom rijden?
Je weet toch ook wel dat, het zelfs met de huidige technologie, onmogelijk is om iedereen op stroom te laten rijden? Simpelweg vanwege het feit, dat heet wereldenergie netwerk dit helemaal niet aan zou kunnen! Met als gevolg een constante overbelasting.
Stroom, biobrandstof etc etc Er is er momenteel geen 1 die helemaal op zichzelf olie kan vervangen als brandstof. Dat is pertinent niet mogelijk.

De site waar je ons naar doorlinkt, van welke organisatie is deze site? en waar ontlenen zij hun geloofwaardigheid aan?

Hoe kom je bij de stelling dat een beter systeem voorhanden is, en dus wat jou betreft mogelijk?
Wat zijn dat de voorwaarden wat betreft het door jou genoemde systeem?
Op welke filosofie is dit systeem dan gebaseerd, en wat heeft dat voor directe en indirecte gevolgen, voor het maatschappelijke leven?

Witte78
22-10-08, 14:12
Het is niet alleen de Rothshilds.
Het is die hele elitebende wat van europa en de VS een corperatie heeft gemaakt.
Ik geef je zo wel een link van een nieuwste film van zeitgeist.
En ik ben het ermee eens,wat zij daarover zeggen.
Dat ons systeem corrupt is,is echt wel zo.
Alleen niet zichtbaar.
Wat je zegt over de grondstoffen.
100 jaar geleden al werd de techniek van Tesla tegen gehouden wat vrije energie bracht.
Maar olie was net in.
JP-Morgan hield dat tegen en kocht na het fallisiment van Tesla alle patenten op.
Hadden ze verder gegaan met Tesla's uitvindingen we nu allemaal op stroom reden.
Daarom bestaat nu alles wat van hen is.
Die docu laat je zien wie ze allemaal van de troon afgooide,die een gelijke maatschappij wilde creeeren voor iedereen.
De CIA ruimt je gewoon uit de weg.
Het socialisme in zuid-amerika is altijd tegen gewerkt door het kapitalisme.

http://www.wereldgeheimen.nl/wg/index.php?option=com_content&view=article&id=335:zeitgeist-addendum&catid=41:mysteries&Itemid=69

Er bestaat echt wel een beter systeem,maar zolang de werkelijke macht dat tegenhoud lukt het nooit.
Hopelijk bij een echte kredietcrisis dat de bevolking gemobiliseerd kan worden en de ware daders aan kunnen pakken.
Wij zijn met miljarden.
Zij enkel met miljoenen.

Ik heb me wel eens in die zeropoint energie verdiept (dat is meer mijn vakgebied) maar kon niet tot een andere conclusie komen dan dat het onzin is. Er zullen ongetwijfeld bepaalde ontwikkelingen worden tegengehouden, gezien de enorme belangen die er spelen. Het punt is echter, wat doe je daar aan als samenleving? Feit is dat de ontwikkeling uiteindelijk toch niet te stoppen is, het kan alleen vertraagd worden. Maar gezien de enorm snelle ontwikkeling de afgelopen eeuw, is dat volgens mij niet eens zo erg.

Dat er een beter systeem bestaat is ongetwijfeld waar. Maar het neemt nu eenmaal tijd, zoiets gebeurd niet in een dag. Je moet je dus afvragen of we de op de goeie weg zijn. Dan haal ik nogmaals de enorme ontwikkeling van de afgelopen eeuw aan, en dan is mijn antwoord ja, ondanks dat er nog steeds corruptie en machtsmisbruik bestaat. Vergeet niet dat het vroeger allemaal vele malen erger was. Toen had het volk al helemaal niets in te brengen.

The_Grand_Wazoo
22-10-08, 14:13
Wie zijn dat dan Tamso, de door jou bedoelde elite bende?
En waaruit blijkt dat zij de macht hebben die jij hen toeschrijft?

Kan je feitelijk onderbouwen dat ons systeem aantoonbaar corrupt is? En dat deze stelling dus geldt voor het hele systeem, zoals jij het hier stelt, en niet voor delen daarvan?

Kan jij feitelijk onderbouwen wat je zegt over Tesla? En wat betreft je beweringen over het allemaal op stroom rijden?
Je weet toch ook wel dat, het zelfs met de huidige technologie, onmogelijk is om iedereen op stroom te laten rijden? Simpelweg vanwege het feit, dat heet wereldenergie netwerk dit helemaal niet aan zou kunnen! Met als gevolg een constante overbelasting.
Stroom, biobrandstof etc etc Er is er momenteel geen 1 die helemaal op zichzelf olie kan vervangen als brandstof. Dat is pertinent niet mogelijk.

De site waar je ons naar doorlinkt, van welke organisatie is deze site? en waar ontlenen zij hun geloofwaardigheid aan?

Hoe kom je bij de stelling dat een beter systeem voorhanden is, en dus wat jou betreft mogelijk?
Wat zijn dat de voorwaarden wat betreft het door jou genoemde systeem?
Op welke filosofie is dit systeem dan gebaseerd, en wat heeft dat voor directe en indirecte gevolgen, voor het maatschappelijke leven?

Domoor, je vraagt iemand die alleen maar kan associeren te argumenteren. Deze Tamso is de werkelijheid al helemaal voorbij. Treurige voor hem is dat er in zijn droomwereld nog veel meer boemannen zijn dan in de werkelijke wereld.

John2
22-10-08, 16:21
hahahahahaha

Zie je wel John!!
het is allemaal een complot.

Het zit namelijk zo.
Bin Laden is dus, en terrorist, en tegelijkertijd lijdt hij een dubbelleven als sinterklaas!
Daarom is het in deze volstrekt aannemelijk dat, de daders van de aanslagen op 9-11 zionistische zwarte pieten waren!

En wat de bank betreft?
Maak je daarover geen zorgen john! Mijn bank wordt nog steeds gesponsord door
Bos. Lang leve de ABN-AMRO!!

Voor alle zekerheid toch maar een snuffelhond nemen op 5 december en eerst de pakjes 1 voor 1 checken, je weet maar nooit.

Aan de andere kant denk ik MEID, neem je medicijnen, je bent besmet met het complot virus :hihi:

Ach je bedoeld de Algemene Bank Nederland en de Amsterdam/Roterdam bank, wie zijn daarvan de eigenaren?
Wouter Bush en George Bos? :zozo:
Nee ik heb gelukkig Fortis en ben gedekt door de zionisten :maf2:

Ik weet het niet meer, het is allemaal zoooooooo verwarend, kan iemand voor mij de PAAS bellen?

John2
22-10-08, 16:26
Ik heb me wel eens in die zeropoint energie verdiept (dat is meer mijn vakgebied) maar kon niet tot een andere conclusie komen dan dat het onzin is. Er zullen ongetwijfeld bepaalde ontwikkelingen worden tegengehouden, gezien de enorme belangen die er spelen. Het punt is echter, wat doe je daar aan als samenleving? Feit is dat de ontwikkeling uiteindelijk toch niet te stoppen is, het kan alleen vertraagd worden. Maar gezien de enorm snelle ontwikkeling de afgelopen eeuw, is dat volgens mij niet eens zo erg.

Dat er een beter systeem bestaat is ongetwijfeld waar. Maar het neemt nu eenmaal tijd, zoiets gebeurd niet in een dag. Je moet je dus afvragen of we de op de goeie weg zijn. Dan haal ik nogmaals de enorme ontwikkeling van de afgelopen eeuw aan, en dan is mijn antwoord ja, ondanks dat er nog steeds corruptie en machtsmisbruik bestaat. Vergeet niet dat het vroeger allemaal vele malen erger was. Toen had het volk al helemaal niets in te brengen.

Inderdaad, Nederland kan binnen de 10 jaar volledig overstappen op andere engergie dan de olie/gas, alleen Duitsland ligt ons ver voor in deze ontwikkeling en vermoedelijk heeft dit te maken met de Nederlandse afwachting van de ontwikkelingen op basis van Gas-fusie die ons een veel goedkopere en onbegrensde energie opleverd.

Anders...............gewoon kou lijden en lopen inplaats van de tuftuf. ;)

John2
22-10-08, 17:29
Wat moet je er nu nog van zeggen.
Blijf lekker doordromen in jullie fantasiewereld,die ze voor jullie gecreerd hebben.
Het gaat zo goed met jullie,dat jullie het waarschijnlijk nog niet in zullen zien.
Ik wil jullie wel eens zien,over een aantal jaren waarneer het systeem niet meer het systeem van vandaag de dag is.
Een kredietcrisis wat als gevolg heeft dat alles genationaliseerd heeft.
En jullie hetzelfde zie doen,als ieder ander met hetzelfde loontje.
Ik zie John en Lieke al plantsoenendienst doen voor een boterhammetje.
Dan wil ik jullie arrogante smoelwerken wel eens zien.
En zeg nooit nooit.

:zwaai::zwaai::koppel:
Dat tekentje is voor jullie beide.
Ze hebben mekaar gevonden.

En wat is er mis met werk in de plantsoenen, als ik eerlijk ben zou ik dat werk graag doen, want werken in de tijd is mijn hobby dus wie weet!!!

Mijn tuin!http://94.100.113.226/389000001-389050000/389030801-389030900/389030807_5_VQ8I.jpeg

John2
22-10-08, 17:32
=tamso;3758313]:koppel:
Dat tekentje is voor jullie beide.
Ze hebben mekaar gevonden.[/QUOTE]
Zionistische liefde in een complot tegen jou? :zozo:

Je hebt lef dat moet ik zeggen

John2
22-10-08, 17:55
[
Zionistische liefde in een complot tegen jou? [/QUOTE]


Ben ik toch blij dat jullie elkaar door dik en dun steunen.
Misschien stuurt je wel vandaag of morgen een prive-emailtje,waar ze goed in is.
Iets tussendoors om op te knabbelen is toch niet mis he.
:)[/QUOTE]

Voor mij wel, ben getrouwd in de kerk en heb dus mijn woord van trouw gegeven aan God, ik hou van mijn vrouw, dus waarom zou ik moeten knabbelen aan iets anders?
En dat wij elkaar steunen is toevallig in de topic van jou, misschien dat ik in een volgende topic wel net zo dodelijk ben tegen haar als ik tegen jou was.
Mensen en zeker volwassen mensen moeten niet komen met pagina's vol met leugens en zeker niet in het openbaar zoals internet, omdat dit andere mensen op het verkeerde been kan zetten.
Vandaar mijn aanval op jou Tamso, inclusief jou geboorte datum op die topic, niet om jou te plagen, maar om even aan te geven hoe gemakelijk jou gegevens te achter halen is met een eenvoudig programmatje die meedraaid op mijn computer.
En als ik het kan hoe makkelijk zal het dan wel niet wezen voor anderen die kwade bedoelingen kunnen hebben.
Ik waarschuw dan ook altijd mijn kinderen voor internet en dingen die zij daar plaatsen, gelukkig hebben dan mijn kinderen meer inzich op het gevaar internet dan iemand van 40 jaar.
Ik ben dan ook niet kwaad op jou en mijn mening is dan ook nog steeds dat je waarschijnlijk een toffe kerel bent.

naam
22-10-08, 20:41
John.
het is alleen het zionisme,wat ik bestrijd.
Wat ik dus zie als het kwaad in de wereld,zoals de nazi's waren.
Ze zijn machtig,dat weet ik.
Maar ze ownen mij niet.

De mazzel weer
:zwaai::zwaai:.

Hé dat zeiden de nazi's ook over de joden, treffend die overeenkomst.

mark61
22-10-08, 21:22
Ik heb me wel eens in die zeropoint energie verdiept (dat is meer mijn vakgebied) maar kon niet tot een andere conclusie komen dan dat het onzin is. Er zullen ongetwijfeld bepaalde ontwikkelingen worden tegengehouden, gezien de enorme belangen die er spelen. Het punt is echter, wat doe je daar aan als samenleving?

Wat je daaraan doet, is dat de regering het voortouw neemt in het stimuleren van de ontwikkeling van duurzame energiebronnen. Zo is 20% van de Deense energievoorziening duurzaam, en ik dacht nu 15% van de Duitse. En natuurlijk 100% van de IJslandse, maar dat telt niet.

Ik denk niet dat het toevallig is dat DK en D geen, en NL wel een giga-oliemaatschappij hebben / heeft. Of heb ik nou ook achtervolgingswaanzin? Zelfs in Engeland wordt er momenteel meer aan gedaan trouwens. En in Spanje, zie mijn zonnezooiposts in euh, Bartje's nieuwe economietopic geloof ik.

LiekevV
23-10-08, 11:31
Het is allemaal gelul wat je hier zegt Tamso.

Het grote probleem met `schone`energie is de opslagcapaciteit.
Het huidige netwerk waar wij wat betreft onze energie gebruik van maken is gericht op direct gebruik. M.a.w. onze energie wordt nergens opgeslagen.

Voor andere vormen van energie e.d. moet men opslag hebben. Anders is er te weinig voor iedereen.
Wij hebben het onszelf vooral makkelijk gemaakt. Wat daaruit voortvloeide was dat er geld mee te verdienen viel.
Dat jij hier stelt dat allen geld het uitgangspunt is, is in deze veel te kort door de bocht, en zoals gewoonlijk weer eens niet gebaseerd op feiten!!

http://www.kuleuven.be/ei/Public/Reports_2001.htm

http://appz.ez.nl/publicaties/pdfs/05DGE01.pdf

Bovenstaande links zijn in deze discussie nog maar het begin van de FEITEN!!

Witte78
23-10-08, 11:37
Wat je daaraan doet, is dat de regering het voortouw neemt in het stimuleren van de ontwikkeling van duurzame energiebronnen. Zo is 20% van de Deense energievoorziening duurzaam, en ik dacht nu 15% van de Duitse. En natuurlijk 100% van de IJslandse, maar dat telt niet.

Ik denk niet dat het toevallig is dat DK en D geen, en NL wel een giga-oliemaatschappij hebben / heeft. Of heb ik nou ook achtervolgingswaanzin? Zelfs in Engeland wordt er momenteel meer aan gedaan trouwens. En in Spanje, zie mijn zonnezooiposts in euh, Bartje's nieuwe economietopic geloof ik.

De vraag is nu juist, wat moet er veranderen aan onze samenleving dat de regering dat dus ook echt doet. Blijkbaar is democratie (zoals we die nu kennen) niet voldoende. Wat moet er dan veranderen? Of is dat überhaupt mogelijk?

John2
23-10-08, 11:52
=tamso;3758740]
Wat je daaraan doet, is dat de regering het voortouw neemt in het stimuleren van de ontwikkeling van duurzame energiebronnen. Zo is 20% van de Deense energievoorziening duurzaam, en ik dacht nu 15% van de Duitse. En natuurlijk 100% van de IJslandse, maar dat telt niet.

Ik denk niet dat het toevallig is dat DK en D geen, en NL wel een giga-oliemaatschappij hebben / heeft. Of heb ik nou ook achtervolgingswaanzin? Zelfs in Engeland wordt er momenteel meer aan gedaan trouwens. En in Spanje, zie mijn zonnezooiposts in euh, Bartje's nieuwe economietopic geloof ik.

Mark61.

Ik denk dat je al aangeeft waarom wij feitelijk maar kleinschalig aan duurzame energievoorzieningen doen.
Immers olie is wat de staat spekt en niet het gratis energie.
Welke energie is gratis?
Namelijk geen eentje, overal moet je voor investeren en de goedkoopste is momenteel de zonne-energie maar deze is nog 2x duurder dan normale energie die wij nu kennen.
Een klein rekenvoorbeeld een zonnepaneel bestaat uit meerdere cellen en je hebt 20 kleine of 10 grote panelen nodig om te komen tot 240volt kosten 50.000 euro exclusief montage, verder heb je nodig een gestabiliseerde opvoertravo 18.000 euro plus een laadstation 7000 euro en een switchunit tussen je eigen stroom en energie net om pieken op te vangen 1500 euro.
Totaal 76.500 exclusief montage, kosten voor de montage zijn tussen de 15000 en 20.000 euro dus je totale kosten zijn tussen de 91,5 en de 96.500 euro gemiddeld 94.000 euro.
Onderhoud op jaarbasis over 7 jaar is 7000 totaal 101.000 wat je moet afschrijven over 7-10 jaar.
Neem het maximale kom je uit op 10 jaarX 12 is 120maanden = 841,65 per maand exclusief 4% rente totaal per maand ongeveer 1000 euro.
Maar er zijn nog enkele voordelen zoals subsidie 25% blijft over 750,00 per maand en stroom levering aan energie net gemiddeld 450,00 (levering-gebruik infra) dus kost jou de installatie 300,00 per maand dan praten we niet over extra kosten zoals verzekering enz., maar dan is deze voorziening al 20% duurder dan normale stroom via een energie bedrijf.
Millieu technisch maakt het voor de opwarming van de aarde weinig uit door de reflectie van deze pannelen (80%).


Nederland heeft altijd mooie woorden,maar ze zijn zo schijnheilig als de pest.
Neem nu de wegenbelasting op Gas/LPG.
mooie woorden allemaal over de CO2 uitstoot,maar de LPG extra zwaar belasten.
Een G3 installatie word niet extra belast ;)


Ze moeten juist datgene aantrekkelijker maken,zodat we het millieu juist schoner maken.
Dus het gaat alleen om de centen en dat het gaat om het millieu is puur een economische spaarpot wat ze de bevolking mee aansmeren.
Het zijn in mijn ogen schijnheilige donders,wat namens de economie daar zit.
En natuurlijk ook helemaal afhankelijk daarvan is.
Ben ik met je eens, vele verhogingen worden gedaan onder de mom van het millieu terwijl hiermee andere begrotings te korten worden gedicht.
Nog een klein voorbeeldje, het fille probleem, als deze word opgelost zou de CO2 uitstoot met 25% verminderen, zelfs doorstroming in de steden door stoplichten zo af te stellen dat er groenzones ontstaan scheelt al 7% in de uitstoot.
Maar ja dit is te simpel.
En opwarming van de aarde????????????
Ik weet nog dat eind 70 de europesche ministers spraken met Rusland om de beringstraat af te sluiten omdat ze bang waren voor een ijstijd.

Tamso hier heb jij een complot theorie die jij wel eens mag uitzoeken ;)

Witte78
23-10-08, 12:14
We
Tamso hier heb jij een complot theorie die jij wel eens mag uitzoeken ;)

Rechtstreeks van een complotsite: http://freedomvideo.org/blog/?p=856

Best wel interesante docu.

John2
23-10-08, 13:08
Rechtstreeks van een complotsite: http://freedomvideo.org/blog/?p=856

Best wel interesante docu.

Inderdaad best interesant.

:cola:

John2
23-10-08, 13:24
=tamso;3758797]
Welke energie is gratis?
Namelijk geen eentje, overal moet je voor investeren en de goedkoopste is momenteel de zonne-energie maar deze is nog 2x duurder dan normale energie die wij nu kennen.
Een klein rekenvoorbeeld een zonnepaneel bestaat uit meerdere cellen en je hebt 20 kleine of 10 grote panelen nodig om te komen tot 240volt kosten 50.000 euro exclusief montage, verder heb je nodig een gestabiliseerde opvoertravo 18.000 euro plus een laadstation 7000 euro en een switchunit tussen je eigen stroom en energie net om pieken op te vangen 1500 euro.
Totaal 76.500 exclusief montage, kosten voor de montage zijn tussen de 15000 en 20.000 euro dus je totale kosten zijn tussen de 91,5 en de 96.500 euro gemiddeld 94.000 euro.
Onderhoud op jaarbasis over 7 jaar is 7000 totaal 101.000 wat je moet afschrijven over 7-10 jaar.
Neem het maximale kom je uit op 10 jaarX 12 is 120maanden = 841,65 per maand exclusief 4% rente totaal per maand ongeveer 1000 euro.
Maar er zijn nog enkele voordelen zoals subsidie 25% blijft over 750,00 per maand en stroom levering aan energie net gemiddeld 450,00 (levering-gebruik infra) dus kost jou de installatie 300,00 per maand dan praten we niet over extra kosten zoals verzekering enz., maar dan is deze voorziening al 20% duurder dan normale stroom via een energie bedrijf.
Millieu technisch maakt het voor de opwarming van de aarde weinig uit door de reflectie van deze pannelen (80%).

De vrije energie die Tesla bedacht was gratis.
Tegenwoordig kan je uit magneten ook energie halen.
Zoals een dynamo werkt.
En tuurlijk kosten inversteringen geld.
We kennen al diverse gebruiken ten aanzien van magnetische energie, zoals wind en stroming energie.
Ook deze zijn helaas nog steeds duurder dan energie uit gas/olie/steenkool turbines.


Maar als we het hebben over de CO2 uitstoot,we moeten denken aan een lange termijnperiode.
Daarvoor betalen we nu toch ook belastingen voor.
Uiteindelijk als je er nu aan werkt,je er straks voordeel uit haalt.
Maar je gaf het al aan.
Het is het korte termijn denken,wat hun bezig houd.
Co2 moet ook worden terug gedrongen, maar er word de fout gemaakt tussen CO2 en CO2, >80% van de CO2 uitstoot komt uit de vrije natuur door bijvoorbeeld het rotten van bladeren etc.
Alleen is de overheid bezig met een lul verhaal, zoals de uitstoot van CO2 door vliegtuigen?
Dan komt er bij mij direct vraagtekens naar boven:
Co2 is een gas dat zwaarder is dan onze atmosfeer en door winden en beweging van de aarde continue word vermengd.
Zou deze zaken niet gebeuren zouden wij stikken in alle gassen die zwaarder zijn als zuurstof, maar nog steeds wilt de overheid ons wijs maken dat de uitstoot van CO2 van vliegtuigen het schadelijks zijn omdat deze word uitgestoten op grote hoogte????
Ieder die scheikunde heeft gehad weet dat koude gassen direct zakken naar beneden, dus een lul verhaal.




Een G3 installatie word niet extra belast

Je betaalt,omdat er meer gereden zou kunnen worden met zo een auto en er dus voordeel uithaalt,tov de benzine motor.
Het gaat dus om de centen.
Het millieu heeft er geen zak mee te maken.
Mijn bedrijfswagen loopt op LPG (G3) en ik betaal geen cent meer wegenbelasting dan voor benzine.





Ben ik met je eens, vele verhogingen worden gedaan onder de mom van het millieu terwijl hiermee andere begrotings te korten worden gedicht.
Nog een klein voorbeeldje, het fille probleem, als deze word opgelost zou de CO2 uitstoot met 25% verminderen, zelfs doorstroming in de steden door stoplichten zo af te stellen dat er groenzones ontstaan scheelt al 7% in de uitstoot.
Maar ja dit is te simpel.
En opwarming van de aarde????????????
Ik weet nog dat eind 70 de europesche ministers spraken met Rusland om de beringstraat af te sluiten omdat ze bang waren voor een ijstijd.

Tamso hier heb jij een complot theorie die jij wel eens mag uitzoeken

Nou John.
Daar ben ik blij om,dat je niet alles weerspreekt wat ik zeg.
En dat er een ijstijd aan te komen zit,hoef ik niet speciaal te denken aan een complot.
We kennen de geschiedenis toch.
Tenminste als je de bijbel niet leest.
Die kijkt maar 12.000 jaar terug en ik langer als dat.
Ik geloof zeker dat er weer eens een ijstijd aan zit te komen en dat er een poolshifting zou kunnen plaatsvinden.
Op zich zou ik het niet erg vinden.
De mens verkankerd de wereld toch maar.
Beginnen we tenminste weer opnieuw en hopelijk dat we er wat van zouden kunnen leren.

Yep en als er een nieuwe ijstijd komt maar hopen dat ik genoeg geld hebt om met de vogels mee te trekken naar het warme zuiden.;)

Witte78
23-10-08, 13:36
Yep en als er een nieuwe ijstijd komt maar hopen dat ik genoeg geld hebt om met de vogels mee te trekken naar het warme zuiden.;)

We emigreren dan gewoon massaal naar Marokko. Kan de Nederlandse reljeugd de boel gaan terroriseren ;)

John2
23-10-08, 15:02
=tamso;3758869]
Mijn bedrijfswagen loopt op LPG (G3) en ik betaal geen cent meer wegenbelasting dan voor benzine.

Ojaaa vergeten.
Jij hoort bij de speciale soort mensen die een eigen bedrijf hebben.
Die dus alles apart uitrekenen,in plaats van naar de gewone man te kijken.

Je hebt wel het lef om ieder mens die jij niet kent in een hokje te plaatsen.

Ja, ik ben ondernemer en ben trots op wat ik heb bereikt en jou opmerking dat ik niet naar de gewone man kijkt, schiet mij eigelijk in het verkeerde keelgat, omdat je als ondernemer verantwoordelijk bent voor de gewone man en zeker de mensen die voor mijn werk.
Misschien moeten wij als ondernemers maar eens het werk voor een week neerleggen, eens kijken hoe personen die reageren zoals jij, staan voor lege schappen in de winkel, zonder stroom en gas je eten klaarmaken als je dan wat te vreten kan krijgen.
Geen vervoer mogelijk omdat de toelevering van brandstof happert enz. enz. enz.
Nee Tamso jij bent gewoon een onruststoker, die door jalousie dingen ziet en roept die er niet zijn, iemand die leugen na leugen op deze site gooit, iemand die niet met zijn beide benen op de grond staat, maar leeft in een zweverige wereld van Trollen, Heksen, Feeën, Tovenaars en Fantasie.
Jou wereld maar gelukkig niet de mijne en gelukkig niet van de grootste gros die hier zitten.

Maar zoals altijd heeft iedere plaats en dorp zijn gek dus waarom hier op maroc.nl niet.

Ik wens jou dan ook veel succes met jou verdere loopbaan en anders vraag eens een omscholing tot kantoormedewerker want typen kun je wel.


Reken uit een auto die ca 1751 kg weegt en op benzine rijd.
Dan dezelfde auto die ook 1751 kg weegt en op LPG rijd.
Je betaalt dus meer voor het rijden op LPG.

Zelfs rekenen is niet je sterkste punt.

John2
23-10-08, 15:05
We emigreren dan gewoon massaal naar Marokko. Kan de Nederlandse reljeugd de boel gaan terroriseren ;)

Misschien kolonaliseren een idee en Bos president van Marokko :hihi:

LiekevV
23-10-08, 17:41
Dus jij Tamso bent nu blijer dan dat je was????

Vergeef mij dan de opmerking dat je exact het tegenovergestelde hier uitstraalt.
Of het is je narcistische dommigheid, die jou hier belet om een normaal gesprek te voeren.

Of je bent een ontzettend gefrustreerd manneke!
Normale luitjes voeren namelijk hele andere gesprekken met elkaar.
Die weten wat respect, waarheid, feitelijk, en niet lullen maar doen betekenen.

Dat is bij jou niet eens meer de vraag! Zelfs hier kunnen we al vaststellen en empirisch bewijzen, dat je op zijn zachts gezegd een verongelijkt, drammerig en knurfterig manneke bent!
Zonder ook maar enig ethisch besef. En daarom kunnen we ook gewoon weg niet boos op jou worden!
Jij kan er namelijk ook niets aan doen dat je bent zoals je bent.
Of je bent zo geboren, of zwaar verwaarloosd tijdens de cruciale jaren van je opvoeding!
een andere optie is m.i. onmogelijk!!

You got issues!! En volgens jou zelf zijn dat er ontzettend veel! of niet Sander?

LiekevV
24-10-08, 14:21
Tamso,

Je bent een verongelijkt ventje, met een veel te grote bek, en veel te weinig verstand van zaken!
Zeg maar een soort Hofnar, jou doel hier is om ons te vermaken met al je gekkigheid en dwaze gezever, over alles waar je geen klap verstand van hebt.

Je hebt een aantal websites bekeken, en dacht: "dat moet ik toch ook kunnen? ondanks de wajong."
Je hebt verschillende verhalen je eigen gemaakt, en nog nooit naar de bredere context gekeken! Er nog nooit bij nagedacht dat de verhalen die jij hier verspreidt wel eens als propaganda zouden kunnen zijn bedoeld.
Ook complotten en de verhalen daarover brengen geldt op.
Wel eens van de spreuk; "goede of slechte publiciteit maakt eigenlijk niet uit! zolang men je naam maar goed speldt"!!

Maar he Tamso, je kwijt je wel goed van je taak hier hier. Er zullen er hier nu nog maar weinig zijn die woorden serieus zullen nemen! Ik zou zelfs kunnen concluderen:
Mission accompliced !!!

John2
24-10-08, 16:27
Zeg maar een soort Hofnar, jou doel hier is om ons te vermaken met al je gekkigheid en dwaze gezever, over alles waar je geen klap verstand van hebt.


Sorry LiekevV, er is en was maar één hofnar op deze site en dat was Tukkersterror.
Deze is hier verbannen, maar we hebben besloten om hem possteum deze titel te laten behouden, omdat hij de enige was die het beheer gek kon krijgen na ik hoorde. :maf2:

John2
24-10-08, 16:28
Lieke de topic verneukster.

Koop een komkommer en speel daar maar mee.
Heb je veel meer genot aan,dan hier zitten trollen.
Is maar een suggestie.

18+

Rourchid
24-10-08, 18:43
witte78.


Er staat duidelijk dat hij stelt dat ze het beheerde. Dat is precies wat ik ook in mijn voorgaande reactie al schreef.

Dus nogmaals, wat verzin ik nu allemaal volgens jou Als de Rotshilds/Bauer goudsmids waren in die tijd en toen geld uitleende en zo een fortuin maakte.
Van wie zou dat geld dan zijn wat het beheerde.
Niet van zijn buurman of zo.
http://www.fransbauer.nl/images/banner_newsingle.gif (http://www.fransbauer.nl/)

N.B.
LiekevV = Marianne Weber?

John2
24-10-08, 19:42
http://www.fransbauer.nl/images/banner_newsingle.gif (http://www.fransbauer.nl/)

N.B.
LiekevV = Marianne Weber?

Is dit :

A. Een complot tegen Weber
of
B. Een complot tegen Bauwer
of
C. Een complot tegen LiekeVv

sms uw antwoord naar spatie 0000 en win een voetreis om de wereld.
:slaap:

John2
24-10-08, 19:44
De naam tukkersterror komt me bekent voor.
Op de SP destijds liep er ook ene tukkersterror rond.
Die lulde echt alles aanmekaar vast,en verzon het ter plekke.
Of het dezelfde was,weet ik niet.

18+.
Inderdaad mocht ik het niet schrijven.
Lieke is 18-.
Hopelijk word ik niet aangeklaagd voor pedofilie.

Bij de SP een tukkersterror?

Hebben zij dan een site like this?

Maar kan best hij zwerft wel op meerdere site's, dus wie weet is het hem, zou zeggen vraag het hem!:zozo:

LiekevV
25-10-08, 09:12
John ik zal nog eens een poging wagen!!
Gewoon voor old time sakes!!!

Tamso schatje, over welke truth heb jij het dan?
Welke waarheid heb jij hier verkondigd? Je weet toch nog wel wat waarheid is he?
Waarheid is dus een verhaal onderbouwd met FEITEN !!!!
Je weet wel de zaken die een verhaal onderbouwen!!!
Maar helaas, je zal ons, net als je familie, zwaar teleur stellen. Dachten sommigen hier van doen te hebben met een zeker wel intelligent persoon, blijkt het een gefrustreerde rukker, met een wajonguitkering!!!!!!
M.a.w. de mogelijkheid dat je van doen hebt met een geestelijk gehandicapte jongen, is dus levensgroot!!
Maar he!! daar ga ik niet meer over zeuren! We gaan hen namelijk niet meer wegstoppen in de bossen, zoals vroeger, nee hoor Tamso moet de wijk in!!!
Gezellig mee doen in de grote mensen wereld.
Volgens mij geeft dat onnoemlijk grappige, en soms natuurlijk irritante voorbeelden.
Zo heeft Tamso of sander, heel veel moeite met boodschappen doen. Waarom vraagt u?
Zijn eigenwijze gedrag etaleert Tamso, niet alleen hier op maroc.nl! Nee hoor dat gebeurd ook bij de bakker, groenteman en Albert Hein.
Het is voor Tamso namelijk een dagtaak om boodschappen te doen. Waarom
Omdat ook wat het voedsel betreft volgens Tamso niet helemaal pluis is!


volgens Tamso zit er door het meel waar brood mee wordt gebakken, spul waardoor wij allemaal gaan hallucineren. Dit "feit", tamso heeft wel wat moeite met dit woord, probeert hij keer op keer op Tamso's eigen charmante manier, uit te leggen aan de bakker! Na 2 van dit soort preken, Wordt Tamso nu geband uit de bakkerij.
De groente man daarentegen had wat meer geduld, en kon in die zin wel lachen om de gekkigheid van deze klant. De groenteman had immers dagelijks klanten van zon en schildt, de psychiatrische kliniek niet ver van zijn winkel. Het begon echter uit de hand te lopen, toen Tamso weigerde om voor "zionistisch fruit en groente"(volgens Tamso zitten deze ook in het complot, hij heeft namelijk een prei en een bloemkool op tv over hele vreemde zaken horen praten. Fictie!! nee joh ben je mal!! Alsod sesamstraat leugens zou verkopen!!) te betalen!! Het gevolg? u raad het al, het gevolg was een ban uit de groentewinkel.
Tja en wat blijft er dan over? In het geval van Tamso de Albert Hein! Maar ja dat levert hier en daar natuurlijk wel een probleempje op voor Tamso!
De familie Hein namelijk, behoort volgens Tamso tot een niet bestaande, tenminste Tamso kan deze sprookjes nog steeds niet onderbouwen met feiten, elite!!!
Dat betekend in zijn geval dus, een en geval is hij, heulen met de vijand!!
Ai ai een probleem, want er moet namelijk wel gegeten worden.
Tamso is er nog niet helemaal uit, hoe nu om te gaan met dit probleem. Echter zich uiten, en zeker zich op een normale manier uiten, is wat problematisch voor Tamso.
En nu hoor ik een aantal lezers al vol verbazing roepen; Heeft Tamso moeite om zich op een normale manier te uiten?
Ja lezers ik weet dat ik mij met deze mening op glad ijs begeeft, maar volgens mijn nederige mening, heeft Tamso wat moeite om feiten en fictie uit elkaar te houden! Of heb ik dat al eerder benoemd op deze site?

Daarom stel ik wederom voor om ee stichting te beginnen.
Zo iets van; Help Tamso de winter door! Stort op giro 555.
En dat mensen dan als dank een beledigende mail, vol met Tamso's onzin ontvangen als welkomstgeschenk!!

Ik hoor het wel als er animo bestaat voor dit idee

LiekevV
25-10-08, 10:05
Mocht je er weer niet in bij de bakker en groenteman deze morgen Tamso?

Ik zou er ook stik en stik chagrijnig van worden!!!
Maar gelukkig Tamso!! Je hebt nog altijd Maroc.nl waar jij je met al je gekkigheden rustig en ongegeneerd kan uitleven.
Dus laat je maar weer eens lekker gaan Tamso. We kunnen het hebben hier!!
En zeker van jou, tenslotte ben je dan wel gehandicapt, maar daarom niet minder als een ander!

Hoe laat ontbijten jullie trouwens bij Zon en Schildt ???

LiekevV
27-10-08, 12:03
Niet orgineel Tamso!!

Eerder een beetje tragisch dat jij nu ook met filmpjes komt! en het is niet eens grappig!!!
Een mislukte poging dus..

Feitenlijk onzin dus!!

LiekevV
28-10-08, 18:53
Kan je deze stelling onderbouwen met feiten Tamso? Hoe weet je zo zeker dat het om biljoenen en triljarden gaat?
en lag dat bewuste document precies op de plek van de aanslag?
Wat een toeval he?