PDA

Bekijk Volledige Versie : Een forum over Colums

John2
22-10-08, 23:10
Dit zou een forum zijn over columns en wat zie ik?

Tamso
TamsoTamso

Kunnen we niet iets openen alleen voor Tamso, waarbij een webbotje antwoord zodat wij verlost zijn?

:aanwal:

LiekevV
23-10-08, 09:26
geen bal verstand van wat Tamso?

En kan jij feitelijk onderbouwen dat "wij" er geen bal verstand van hebben?
Of is dit weer 1 van je losse flodders?

John2
23-10-08, 10:27
Nu begrijp ik waarom Tita tovenaar weer op tv komt!

"Scotty beam me up......... dammed Scotty my clotes too!!!"

;)

LiekevV
23-10-08, 10:48
Tamso kan je hier feitelijk onderbouwen dat John en ik malloten zijn?
Wat is dat dan een malloot?
Aan welke criteria moet je voldoen om als malloot te worden aangemerkt?
Waarom kunnen wij met zijn tweeŽn uithuilen, en behoort dat uithuilen ook tot de mogelijkheden mochten wij alleen zijn?

En waarom Tamso stel je anderen altijd teleur, met al je beloftes waar jij je toch niet aan houdt?
waarom blijf je hier reageren, terwijl je al meerdere malen hebt verkondigd, dat toch vooral niet meer te willen?
Heeft dat te maken met het feit dat je zelf ook niet helemaal begrijpt wat precies je doelstelling hier is?
Heb je vrienden Sander? Praat je hier wel eens met hen over? En hoe tonen zij vervolgens hun medelijden?

Laatste vraag.
Wat voor een soort zijn wij dan eigenlijk?
en hoe weet je dat zo zeker?

Nou nog eentje dan.
Weet je zeker, en beloof je plechtig dat je ons hier niet meer lastig zal vallen?
Zou al een heel mooi begin kunnen zijn namelijk!!

John2
23-10-08, 13:53
=tamso;3758688]
Kunnen we niet iets openen alleen voor Tamso, waarbij een webbotje antwoord zodat wij verlost zijn?

Nee John.
Je heb nu een topic geopend om knus met het malloo'tje Lieke te kletsen.
2 malloten zo te zien bij elkaar.
Wat is de definitie van malloot?
A. een door geschoten loot aan een fruitboom
B. een persoon die een koning(in) vermaakt met zijn grollen en grappen
C. een persoon die totaal is doorgedraaid en thuishoort in het gesticht

Soort zoekt soort.
Soort, de definitie van soort;
Op uiterlijk, sexse en afkomst beoordeeld.

Ik zal jullie ook niet meer lastig vallen op dit topic.
Kunnen jullie 2tjes lekker bij elkaar uithuilen.

Tranen springen mij spontaan in de ogen.

LiekevV
23-10-08, 14:35
Van blijdschap springen de tranen in je ogen John?

Ga ervan uit, dat ook jou glas altijd half vol is!

Dank voor de uitleg omtrent het woord malloot.
Van Tamso hoeven we niet veel soeps meer te verwachten.
alhoewel ik erg onder de indruk ben van de manier waarop hij zijn reply's afsluit.
Dat daaaaaaaaaaaag, zet mij altijd, op 1 of andere manier aan het denken.

Maar ik dwaal weer af.
Ik opteer voor mijzelf met betrekking tot het woord malloot voor optie B.
Misschien dat de rothschilds of "de elite"wie dat dan ook mogen zijn, nog een malloot kunnen gebruiken.
Dus beste elite! Mochten jullie hier meelezen, wat volgens de complotters hier, heel goed mogelijk is. Dan zou ik graag in aanmerking willen komen voor de functie van huis- c.q. paleismalloot!

Ik hoop in deze dat, zowel de primaire als secundaire arbeidsvoorwaarde
Volgens de cao voor malloten geregeld is

John2
04-11-08, 01:08
Van blijdschap springen de tranen in je ogen John?

Ga ervan uit, dat ook jou glas altijd half vol is!

Dank voor de uitleg omtrent het woord malloot.
Van Tamso hoeven we niet veel soeps meer te verwachten.
alhoewel ik erg onder de indruk ben van de manier waarop hij zijn reply's afsluit.
Dat daaaaaaaaaaaag, zet mij altijd, op 1 of andere manier aan het denken.

Maar ik dwaal weer af.
Ik opteer voor mijzelf met betrekking tot het woord malloot voor optie B.
Misschien dat de rothschilds of "de elite"wie dat dan ook mogen zijn, nog een malloot kunnen gebruiken.
Dus beste elite! Mochten jullie hier meelezen, wat volgens de complotters hier, heel goed mogelijk is. Dan zou ik graag in aanmerking willen komen voor de functie van huis- c.q. paleismalloot!

Ik hoop in deze dat, zowel de primaire als secundaire arbeidsvoorwaarde
Volgens de cao voor malloten geregeld is

Inderdaad mijn glas is altijd halfvol!!!
Maar onze trollen topic is gesloten :huil:

LiekevV
04-11-08, 10:42
"De wegen van de moderator zijn omgeven door mysteries !!

Ik denk echter dat onze "vriend" Sander Tamso op deze manier buitenspel wordt gezet.
En om hem niet helemaal op de kast te jagen, heeft men vermoedelijk een willekeurig topic gekozen, om toch vooral hem de mond te snoeren.

Ben ik by the way nu nog steeds "lijder" van de trollen, of hoe zit dat?
Moet zeggen, ik vindt het redelijk saai.
Heb ik als "lijder" niet recht op een beetje vermaak?
het hoedt echt niets geks te zijn, gewoon een beetje middeleeuws vermaak.
Voorbeeld?

Dat kan! komt ie dan!!

Het gaat me bij deze niet om het gedrag maar om de kleding. misschien dat Sander Tamso, als werkeloze zich geroepen voelt om eens wat terug te doen voor de maatschappij die hem al zijn hele leven onderhoudt!!
En dat hij zich niet alleen virtueel als hofnar gedraagt, maar ook in de echte grote mensenwereld!
Dat zou een hoop mensen zeer gelukkig maken.

YouTube - Blackadder - S01E04 - The Queen of Spain's Beard(3/4)

laila.
04-11-08, 17:35
Hey Psycobitch,

Leider spel je nog altijd met ei!

By the way: Wanneer ben je voor het laatst eens goed genomen??!!!

Freak!

laila.
04-11-08, 20:02
Hey daar....Tamso,

O ja, Psycobitch;...ik vind schrijf je 'by the way' zonder t aan het eind! Spelling lesson number two...

Wat een ongelooflijke bitch is dat zeg! En maar lullen, en maar lullen. Hou toch eens je f...king muil dicht! En dat moet zogenaamd mensen werven of zo iets dergelijks. Ja, zeker in You're Psyco-land!

En jij...Tamso, ach man doe gewoon je ding en schrijf lekker door. Breng weer wat kleur op deze site.

Groetjes

LiekevV
05-11-08, 09:01
Beste Laila,

Wel eens van leestekens gehoord?
Als je namelijk goed kijkt staat het woord "lijder" altijd tussen de "" !!!
Dat betekend iets! Maakt verder niet veel uit hoor!
Het is alleen dat het woord "lijder" hier niet zo bedoeld is als jij denkt dat ik het bedoel. Daarom gebruik ik ook leestekens om dit te kenmerken!

Dus ook voor jou Laila geldt; eerst begrijpend leren lezen! Dan pas je grote mond opentrekken!!

Das mooi balen Laila. blijk je toch niet zo slim te zijn als jijzelf denkt dat je bent!:maf2::maf2:

LiekevV
05-11-08, 09:05
He Sander,

Kreeg je net weer hoop, met de "leuke" steun van Laila. Maar wat blijkt?
Kan ook zij al niet begrijpend lezen!
Ik zou zeggen kom maar op met jullie gevloek, gescheld en getier!

Ik ben totaal NIET onder de indruk!!
Weet je waar ik wel van onder de indruk zou zijn?
FEITEN!!! EN BEWIJS!!! Met betrekking tot al jou beweringen hier.

LiekevV
05-11-08, 09:12
Sandertje,

Ik kan pas inhoudelijk reageren, als er inhoudt is!!
En in al jou topics zit geen inhoudt!!
Zoals al eerder gemeld is het allemaal geschreven zonder feiten en bewijzen, dus tot op heden fantasie, dus wat mij betreft inhoudsloos!!!

Kom eerst maar eens met de inhoudt, dan praten we dan wel verder, Hendrikje!!:turkije::maf2::turkije::huil:

p.s.

Je begint je wel heel erg als een huilebalk te gedragen.
Is het een idee dat je op de grond gaat liggen huilen en stampen met je voeten?
Misschien krijgt men hier wel heel veel meelij met jou, en misschien, heel heel misschien wordt ik dan wel geband!!
Gewoon vol blijven houden, hoe harder je huilt, hoe meer effect het heeft!!
:):):):):):):):):):):):):):):):):)

LiekevV
05-11-08, 12:17
Jezelf eruit lullen dat doe jij Sandertje!!

Ik hou het wel bij de feiten. Het feit bijvoorbeeld dat Laila en jij moeite hebben met begrijpend lezen, anders had zij niet zo'n oliedomme en misplaatste reactie gegeven, en had jij daar, zo intelligent als je bent, niet zo aanmatigend op gereageerd!!

Ik zal het je in het kort uitleggen voor je weer besluit om slap te gaan kletsen.

IK schreef met opzet "lijder" om hiermee aan te geven dat de functie als "leider" door mij kan worden gezien als "lijdensweg"!!!

Als je iets met opzet schrijft maar stiekem iets anders bedoelt dan gebruik je "" aanhalingstekens!!
Deze dingen dus """

Als iets tussen aanhalingstekens wordt geplaatst is het als lezer zaak om even op te letten, omdat de schrijver De lezer op deze wijze probeert iets duidelijk te maken!!!

Je antwoordt in deze is van een bedroevend niveau sander. Je begint nu echt de boot te missen. Je mentale gesteldheid wordt hier goed blootgelegd.
Je zou je eigenlijk moeten schamen. Maar he Sander dat kan pas als jij je eigen gedrag gaat begrijpen. en helaas voor jou, zit dat er voorlopig nog niet in.

Dus gewoon volhouden sander. En een tip van mij. Kopieer gewoon telkens hetzelfde bericht, net als ik deed in het begin.
Er komt de laatste 300 reply's niets nieuws of interessants uit je vingers. Met andere woorden, maak het jezelf makkelijk, het maakt hier niet echt veel uit qua waarheid en feiten, of jij er nu wel of niet bent!

Ik zou zeggen blijf vooral. Anders wordt het zo saai hier. Dan hebben anderen en ik niet veel meer om gezamenlijk om te lachen en onderling te pm'en!!
Tip 2 is dan om je maar niet meer zoveel te bemoeien met zaken waar je absoluut geen verstand van hebt, dan maak jij jezelf voor de verandering eens niet onsterfelijk belachelijk! Errare humanum est!

Ze hebben hier vast wel een aantal onderwerpen die meer van jou niveau zijn!
Sander je bent en blijft een grappige flierefluiter. Je weet wel!!

YouTube - Green Wing - Dr. Alan Statham Recorder Dance

LiekevV
08-11-08, 08:39
Moeilijk he Sandertje begrijpend lezen!!

Helaas heb ik hier kunnen constateren dat je een leugenaar bent.
Je Narcisme stuit ontzettend tegen de borst.

07-12-08, 08:57
Dit zou een forum zijn over columns en wat zie ik?

Tamso
TamsoTamso

:aanwal:

We komen jou anders ook overal tegen dus zou je aub je frustraties bij je kunnen houden?

Bvd. ;)