PDA

Bekijk Volledige Versie : Duizenden Somaliërs zien steniging vrouw



Orandajin
27-10-08, 22:45
Duizenden Somalïers zien steniging

Duizenden Somaliërs hebben vandaag gezien hoe een vrouw, Aisho Ibrahim Dhuhulow, werd gestenigd. De dame in kwestie was veroordeeld voor overspel. Vijftig mannen voltrokken de steniging in de zuidelijke havenstad Kismayo.

Sharia

Een 'rechtbank' in Somalië, waar de sharia, de islamitische 'wetgeving', geldt, had de vrouw veroordeeld tot de doodstraf. Deze moest uitgevoerd worden door middel van steniging. De vrouw had dit volgens de rechtbank verdiend omdat ze buitenechtelijke seks zou hebben gehad. Ze werd op een plein midden in de stad ingegraven, zodat enkel haar nek en hoofd nog boven de grond uitstaken. Hierna werd zij door de mannen bekogeld met stenen, totdat ze stierf aan haar verwondingen.



En dit soort debielen komen hier in Nederland in aanmerking voor een generaal pardon. In de hangmat van ons belastinggeld. Bedankt, Wouter. En dit soort randdebielen schreeuwen moord en brand als dergelijke weergaven van nieuwfeiten in een filmpje vertoond worden ("De Beproeving" bijvoorbeeld)...

1973Tanger
27-10-08, 23:25
Hoe vreselijk ook, ik denk dat je beter verhaal kunt gaan halen op Somalië.nl?

John2
27-10-08, 23:34
Hoe vreselijk ook, ik denk dat je beter verhaal kunt gaan halen op Somalië.nl?

Was het maar waar want dan kom je uit op Vakantieshop.nl.

Probeer maar eens www.somalie.nl :hihi:

1973Tanger
27-10-08, 23:39
Was het maar waar want dan kom je uit op Vakantieshop.nl.

Probeer maar eens www.somalie.nl :hihi:


Mooi kan hij meteen een enkele reis daarnaar toe boeken, om het hele spectakel daar live mee te maken. Als het geheel verzorgd is (op kosten van Somalisch belastinggeld) zul hem verder over dat stenigen niet meer horen hoor.

John2
27-10-08, 23:42
Mooi kan hij meteen een enkele reis daarnaar toe boeken, om het hele spectakel daar live mee te maken. Als het geheel verzorgd is (op kosten van Somalisch belastinggeld) zul hem verder over dat stenigen niet meer horen hoor.

Misschien een idee om hem alle stenen daar dan te laten verzamelen, is het probleem meteen opgelost!!!

MAG IK NU AUB SLAPEN!!! :hihi:

1973Tanger
27-10-08, 23:45
Misschien een idee om hem alle stenen daar dan te laten verzamelen, is het probleem meteen opgelost!!!

MAG IK NU AUB SLAPEN!!! :hihi:

En die dan met een pikhouweel tot gruis slaan. Welterusten. ;)

John2
28-10-08, 07:13
En die dan met een pikhouweel tot gruis slaan. Welterusten. ;)

Man ben net wakker en moet nog werken vandaag..............

Slinger
28-10-08, 07:24
Duizenden Somalïers zien steniging

Duizenden Somaliërs hebben vandaag gezien hoe een vrouw, Aisho Ibrahim Dhuhulow, werd gestenigd. De dame in kwestie was veroordeeld voor overspel. Vijftig mannen voltrokken de steniging in de zuidelijke havenstad Kismayo.

Sharia

Een 'rechtbank' in Somalië, waar de sharia, de islamitische 'wetgeving', geldt, had de vrouw veroordeeld tot de doodstraf. Deze moest uitgevoerd worden door middel van steniging. De vrouw had dit volgens de rechtbank verdiend omdat ze buitenechtelijke seks zou hebben gehad. Ze werd op een plein midden in de stad ingegraven, zodat enkel haar nek en hoofd nog boven de grond uitstaken. Hierna werd zij door de mannen bekogeld met stenen, totdat ze stierf aan haar verwondingen.



En dit soort debielen komen hier in Nederland in aanmerking voor een generaal pardon. In de hangmat van ons belastinggeld. Bedankt, Wouter. En dit soort randdebielen schreeuwen moord en brand als dergelijke weergaven van nieuwfeiten in een filmpje vertoond worden ("De Beproeving" bijvoorbeeld)...

Kan dit wel gebeurd zijn?
Volgens sommigen hier bestaat de sjaria niet...

Charlus
28-10-08, 07:54
Hoe vreselijk ook, ik denk dat je beter verhaal kunt gaan halen op Somalië.nl?
:gsm: Dit is een Islamitisch geöriënteerd forum:

<...>Een 'rechtbank' in Somalië, waar de sharia, de islamitische 'wetgeving'<...>
De aanhalingstekens rond rechtbank en wetgeving zijn een aardig detail: neprechtbank en nepwetgeving volgens de schrijver.

Charlus
28-10-08, 08:01
<...>En dit soort debielen komen hier in Nederland in aanmerking voor een generaal pardon. In de hangmat van ons belastinggeld. Bedankt, Wouter. En dit soort randdebielen schreeuwen moord en brand als dergelijke weergaven van nieuwfeiten in een filmpje vertoond worden ("De Beproeving" bijvoorbeeld)
Geen idee waarom het steningen van een vrouw als gevolg van Islamitische wetgeving asielzoekers uit het land in kwestie aangerekend kan worden. Het lijkt me begrijpelijk dat normale mensen dergelijke landen ontvluchten. Die vijftig stenigende mannen zullen zich echt niet in Nederland melden als asielzoekers; daarvoor vinden ze vrouwen stenigen veel te lekker.
Jij vindt dat een wegens overspel met steniging bedreigde vrouw, asielzoeker hier, onmiddelijk teruggestuurd moet worden?

mark61
28-10-08, 08:14
Kan dit wel gebeurd zijn?
Volgens sommigen hier bestaat de sjaria niet...

Somalië bestaat niet.

mark61
28-10-08, 08:15
En dit soort debielen komen hier in Nederland in aanmerking voor een generaal pardon. In de hangmat van ons belastinggeld. Bedankt, Wouter. En dit soort randdebielen schreeuwen moord en brand als dergelijke weergaven van nieuwfeiten in een filmpje vertoond worden ("De Beproeving" bijvoorbeeld)...

De enige debiel hier ben jij. Ik vind dat jij moet worden uitgezet naar Somalië.

1973Tanger
28-10-08, 10:11
Kan dit wel gebeurd zijn?
Volgens sommigen hier bestaat de sjaria niet...

In dat geval is de interpretatie van de Sharia in Somalië gelijk aan voodoo activiteiten, want een dergelijke opvatting van de Sharia is beneden alle peil. (God mag weten welke rechtsschool ze daar volgen)?

1973Tanger
28-10-08, 10:13
:gsm: Dit is een Islamitisch geöriënteerd forum:

De aanhalingstekens rond rechtbank en wetgeving zijn een aardig detail: neprechtbank en nepwetgeving volgens de schrijver.


Dat klopt, maar n.a.v. dit bericht staan Marokkanen er iets beter gecultiveerd voor dan Somaliërs.

said1984
28-10-08, 19:39
Duizenden Somalïers zien steniging

Duizenden Somaliërs hebben vandaag gezien hoe een vrouw, Aisho Ibrahim Dhuhulow, werd gestenigd. De dame in kwestie was veroordeeld voor overspel. Vijftig mannen voltrokken de steniging in de zuidelijke havenstad Kismayo.

Sharia

Een 'rechtbank' in Somalië, waar de sharia, de islamitische 'wetgeving', geldt, had de vrouw veroordeeld tot de doodstraf. Deze moest uitgevoerd worden door middel van steniging. De vrouw had dit volgens de rechtbank verdiend omdat ze buitenechtelijke seks zou hebben gehad. Ze werd op een plein midden in de stad ingegraven, zodat enkel haar nek en hoofd nog boven de grond uitstaken. Hierna werd zij door de mannen bekogeld met stenen, totdat ze stierf aan haar verwondingen.
meskiena..




En dit soort debielen komen hier in Nederland in aanmerking voor een generaal pardon. In de hangmat van ons belastinggeld. Bedankt, Wouter. En dit soort randdebielen schreeuwen moord en brand als dergelijke weergaven van nieuwfeiten in een filmpje vertoond worden ("De Beproeving" bijvoorbeeld)...
Kom jij uit Oran?

mark61
28-10-08, 21:52
Kom jij uit Oran?

Tis een ultrarechtse hollander; 'orandajin' is Japans voor 'Nederlander'.

Er zijn hier bij mijn weten 2 Jezayiriyyat. Op NieuwsVDD zelden te bewonderen, op WieSchrijftDB wat meer. Die ene dan.

Marsipulami
02-11-08, 09:41
Duizenden Somalïers zien steniging

Duizenden Somaliërs hebben vandaag gezien hoe een vrouw, Aisho Ibrahim Dhuhulow, werd gestenigd. De dame in kwestie was veroordeeld voor overspel. Vijftig mannen voltrokken de steniging in de zuidelijke havenstad Kismayo.

Sharia

Een 'rechtbank' in Somalië, waar de sharia, de islamitische 'wetgeving', geldt, had de vrouw veroordeeld tot de doodstraf. Deze moest uitgevoerd worden door middel van steniging. De vrouw had dit volgens de rechtbank verdiend omdat ze buitenechtelijke seks zou hebben gehad. Ze werd op een plein midden in de stad ingegraven, zodat enkel haar nek en hoofd nog boven de grond uitstaken. Hierna werd zij door de mannen bekogeld met stenen, totdat ze stierf aan haar verwondingen.



En dit soort debielen komen hier in Nederland in aanmerking voor een generaal pardon. In de hangmat van ons belastinggeld. Bedankt, Wouter. En dit soort randdebielen schreeuwen moord en brand als dergelijke weergaven van nieuwfeiten in een filmpje vertoond worden ("De Beproeving" bijvoorbeeld)...


13-jarig meisje gestenigd wegens "buitenechtelijke seks"

In Somalië is Aisha Ibrahim Duhulow, een 13-jarig meisje, gestenigd omdat zij buitenechtelijke seksuele gemeenschap zou hebben gehad. Dat meldt Amnesty International.

Het meisje zou enkele dagen geleden verkracht zijn door drie mannen. Ze deed aangifte, waarop de islamitische militie haar oppakte en stelde dat Aisha buitenechtelijke gemeenschap had gehad. Ze meenden dat het meisje er uit zag als iemand van 23, maar haar vader zei aan Amnesty dat ze slechts 13 was.

Steniging

Het Somalische meisje werd zaterdag terechtgesteld. Zo'n 50 mannen gooiden stenen naar haar hoofd, terwijl zo'n duizend omstanders toekeken. Enkele mensen probeerden het meisje nog te redden, maar zij werden door de militie neergeschoten. Eén jongen overleed daarbj.

________

Gezellige godsdienst.

Olive Yao
02-11-08, 18:43
Een betrouwbare bron - een zgn. "ambtsbericht" over Somalië van het nederlandse ministerie van buitenlandse zaken - vermeldt dat het jaren geleden is dat er iemand gestenigd was in Somalië.

We moeten deze misdaad dus op zichzelf bezien; algemene conclusies kunnen we daar niet aan verbinden.

1973Tanger
02-11-08, 23:22
13-jarig meisje gestenigd wegens "buitenechtelijke seks"

In Somalië is Aisha Ibrahim Duhulow, een 13-jarig meisje, gestenigd omdat zij buitenechtelijke seksuele gemeenschap zou hebben gehad. Dat meldt Amnesty International.

Het meisje zou enkele dagen geleden verkracht zijn door drie mannen. Ze deed aangifte, waarop de islamitische militie haar oppakte en stelde dat Aisha buitenechtelijke gemeenschap had gehad. Ze meenden dat het meisje er uit zag als iemand van 23, maar haar vader zei aan Amnesty dat ze slechts 13 was.

Steniging

Het Somalische meisje werd zaterdag terechtgesteld. Zo'n 50 mannen gooiden stenen naar haar hoofd, terwijl zo'n duizend omstanders toekeken. Enkele mensen probeerden het meisje nog te redden, maar zij werden door de militie neergeschoten. Eén jongen overleed daarbj.

________

Gezellige godsdienst.

Waarom wijt je dit exes aan een godsdienst? Als het uitsluitend een godsdienst betreft die het stenigen van vrouwen volmondig aanvaard heb je gelijk. Maar zo'n godsdienst is in de verste verte niet vergelijkbaar met die godsdienst waar deze maloten zich op beroepen. De fundamenten van deze godsdienst erkenen de uitkomsten en opvattingen van betreffende rechtsschool niet. Er is weinig gezelligs aan, het zijn gewoon walgelijke mensen met een begrip van nul en beneden alle peil. In mijn ogen duidelijk geen moslims.

M@riska
03-11-08, 00:15
Tis een ultrarechtse hollander; 'orandajin' is Japans voor 'Nederlander'.

Er zijn hier bij mijn weten 2 Jezayiriyyat. Op NieuwsVDD zelden te bewonderen, op WieSchrijftDB wat meer. Die ene dan.

:zozo:

Marsipulami
03-11-08, 00:19
Waarom wijt je dit exes aan een godsdienst? Als het uitsluitend een godsdienst betreft die het stenigen van vrouwen volmondig aanvaard heb je gelijk. Maar zo'n godsdienst is in de verste verte niet vergelijkbaar met die godsdienst waar deze maloten zich op beroepen. De fundamenten van deze godsdienst erkenen de uitkomsten en opvattingen van betreffende rechtsschool niet. Er is weinig gezelligs aan, het zijn gewoon walgelijke mensen met een begrip van nul en beneden alle peil. In mijn ogen duidelijk geen moslims.

Met taal kan je een heleboel dingen doen, bv provoceren. Voor de rest sluit ik me aan bij de opmerking van Olive Yao hierboven.

1973Tanger
03-11-08, 00:26
Met taal kan je een heleboel dingen doen, bv provoceren. Voor de rest sluit ik me aan bij de opmerking van Olive Yao hierboven.


Waar zie jij provocatie in terug? Moet ik Vlaams voor je spellen?

Marsipulami
03-11-08, 01:20
Waar zie jij provocatie in terug? Moet ik Vlaams voor je spellen?

De provocatie van mijnentwege zat in de woorden "gezellige godsdienst" als commentaar op het bericht. Die provocatie werkte prima gezien jouw reactie.

1973Tanger
03-11-08, 01:27
De provocatie van mijnentwege zat in de woorden "gezellige godsdienst" als commentaar op het bericht. Die provocatie werkte prima gezien jouw reactie.


Mijn reactie was meer een uit pure verbazing. Jou kennende t.a.v. godsdienst.

mark61
03-11-08, 07:27
:zozo:

:hihi:

Charlus
03-11-08, 07:52
Een betrouwbare bron - een zgn. "ambtsbericht" over Somalië van het nederlandse ministerie van buitenlandse zaken - vermeldt dat het jaren geleden is dat er iemand gestenigd was in Somalië.

We moeten deze misdaad dus op zichzelf bezien; algemene conclusies kunnen we daar niet aan verbinden.
Waarom niet? De conclusie luidt dat in Somalië de goeie ouwe tijd herleeft.

Charlus
03-11-08, 07:58
13-jarig meisje gestenigd wegens "buitenechtelijke seks"

In Somalië is Aisha Ibrahim Duhulow, een 13-jarig meisje, gestenigd omdat zij buitenechtelijke seksuele gemeenschap zou hebben gehad. Dat meldt Amnesty International.

Het meisje zou enkele dagen geleden verkracht zijn door drie mannen. Ze deed aangifte, waarop de islamitische militie haar oppakte en stelde dat Aisha buitenechtelijke gemeenschap had gehad. Ze meenden dat het meisje er uit zag als iemand van 23, maar haar vader zei aan Amnesty dat ze slechts 13 was.

Steniging

Het Somalische meisje werd zaterdag terechtgesteld. Zo'n 50 mannen gooiden stenen naar haar hoofd, terwijl zo'n duizend omstanders toekeken. Enkele mensen probeerden het meisje nog te redden, maar zij werden door de militie neergeschoten. Eén jongen overleed daarbj.

________

Gezellige godsdienst.
Waarom wijt je dit exes aan een godsdienst? Als het uitsluitend een godsdienst betreft die het stenigen van vrouwen volmondig aanvaard
Aan die voorwaarde is voldaan.

heb je gelijk.<...>
QED.

M@riska
03-11-08, 10:47
:hihi:

http://www.cosgan.de/images/midi/figuren/a095.gif

mark61
03-11-08, 10:55
http://www.cosgan.de/images/midi/figuren/a095.gif

:nerd:

Charlus
03-11-08, 10:59
:zozo::hihi:
http://www.cosgan.de/images/midi/figuren/a095.gif
:nerd:
:cola::cola:

mark61
03-11-08, 11:02
:cola::cola:

Zuiplap :jammer:

knuppeltje
03-11-08, 12:15
Zuiplap :jammer:

Bij Tangertje in de leer geweest zeker? :stout:

Orandajin
03-11-08, 12:49
Geen idee waarom het steningen van een vrouw als gevolg van Islamitische wetgeving asielzoekers uit het land in kwestie aangerekend kan worden. Het lijkt me begrijpelijk dat normale mensen dergelijke landen ontvluchten. Die vijftig stenigende mannen zullen zich echt niet in Nederland melden als asielzoekers; daarvoor vinden ze vrouwen stenigen veel te lekker.
Jij vindt dat een wegens overspel met steniging bedreigde vrouw, asielzoeker hier, onmiddelijk teruggestuurd moet worden?

Genoeg asieligzoekers hier uit Somalië die hier onder het voorwendsel onveiligheid hier asiel aanvragen/krijgen, maar er naar hartelust op vakantie gaan en en passant ook hun dochters genitaal laten verminken. Voorts blijft die primitieve tribaliteit ook hier in Nederland voortwoekeren. Zo'n twee maanden geleden had ik dienst op een AZC (AZC Crailo) en net de avond daarvoor was het plaatje weer geschoten. Een neef (van buiten het AZC) kwam even een familielid te hulp die zich opwond over dat een mede Somalische asielzoekster een relatie onderhield met iemand van de andere stam. En verder ontging het me niet dat bijna al die asieligzoekers uit landen als Somalië, Iraq, Afghanistan en zo komen en dezen hebben echt geen verrijkende waarde aan ons land toe te voegen en we staan hier in ons land ook echt niet op hen te wachten.

mark61
03-11-08, 13:16
Bij Tangertje in de leer geweest zeker? :stout:

:eek:

super ick
03-11-08, 15:30
Bij Tangertje in de leer geweest zeker? :stout:

Het is niet "Tangertje in DE leer, maar Tangertje in HET leer.

1973Tanger
03-11-08, 15:38
Het is niet "Tangertje in DE leer, maar Tangertje in HET leer.

Die jou eventjes wat zweepslagen komt verkopen, jij onderdanige kruipsel, lik bovendien mijn leren schoen en vergeet bovenal geen 'jawel en goed meester' te kreperen, voordat ik vervolgens die duimschroeven bij je verder aandraai.