PDA

Bekijk Volledige Versie : Zoon Bin Laden vraagt asiel aan in Spanje



John2
04-11-08, 18:12
Zoon Bin Laden vraagt asiel aan in Spanje


Mail naar:

Naam afzender
Email afzender

Opmerkingen
Annuleren Verstuur

--------------------------------------------------------------------------------

(Novum/AP) - Een zoon van Osama bin Laden heeft politiek asiel aangevraagd in Spanje. Dat heeft het Spaanse ministerie van binnenlandse zaken dinsdag bekendgemaakt.


Bin Ladens zoon, de 27-jarige Omar Osama, kwam maandagavond met een vlucht uit Caïro in Madrid aan. Hij reisde met een Saudisch paspoort. Op welke gronden Omar Osama bin Laden asiel heeft aangevraagd werd niet gezegd. Hij verbleef dinsdag in afwachting van de behandeling van zijn verzoek op de luchthaven van Madrid. Het ministerie moet binnen 72 uur een beslissing nemen, waartegen Bin Laden eventueel in beroep kan gaan.


Uitgegeven op Dinsdag 04 november 2008 om 12:24:57

mark61
04-11-08, 18:29
Hij wilde eigenlijk met zijn Engelse vrouw in Engeland gaan wonen maar dat land laat hem niet toe, ws. uit angst voor de reactie der bevolking.

De idioten.

John2
04-11-08, 19:15
Hij wilde eigenlijk met zijn Engelse vrouw in Engeland gaan wonen maar dat land laat hem niet toe, ws. uit angst voor de reactie der bevolking.

De idioten.

Tja, was de familie van Hitler ook niet dat ze de naam veranderen en nu oa in Amerika wonen en daar een grote plantenhandel hebben?

mark61
04-11-08, 22:36
Tja, was de familie van Hitler ook niet dat ze de naam veranderen en nu oa in Amerika wonen en daar een grote plantenhandel hebben?

Ik begrijp de zin niet helemaal, maarre, en dus?

ronald
04-11-08, 22:54
Hij wilde eigenlijk met zijn Engelse vrouw in Engeland gaan wonen maar dat land laat hem niet toe, ws. uit angst voor de reactie der bevolking.

De idioten.

Uit angst voor de reactie van welk deel van de bevolking?
Ben ook benieuwd op welke gronden hij als SA-er asiel aanvraagt en of hij ook in een AZC zit.

John2
04-11-08, 23:53
Ik begrijp de zin niet helemaal, maarre, en dus?

Dat de angst begrijpelijk is bij deze mensen waarbij de naam direct in verband word gebracht met gruweldaden.

knuppeltje
05-11-08, 06:31
Dat de angst begrijpelijk is bij deze mensen waarbij de naam direct in verband word gebracht met gruweldaden.

Oeps- als Busch dan daar maar geen asiel gaat aanvragen dan.

mark61
05-11-08, 07:16
Dat de angst begrijpelijk is bij deze mensen waarbij de naam direct in verband word gebracht met gruweldaden.

Ja? Ik vind het volkomen stompzinnig. Dus als morgen een meneer Jansen on the rampage gaat roept de naam Jansen associaties op met en zijn ze allemaal verdacht.

Djiezus. Kunnen we in NL ook een Obama krijgen?

John2
05-11-08, 13:19
Oeps- als Busch dan daar maar geen asiel gaat aanvragen dan.

:hihi:

Nee dat kan niet omdat hij ooit heeft verklaart de nederlandse wetgeving niet te zullen respecteren als amerikaanse soldaten worden gedaagd in den haag.
Dus bush kan dit shaken.
:aanwal:wel jammer trouwens, had hem best willen verhoren :zozo:

John2
05-11-08, 13:20
Ja? Ik vind het volkomen stompzinnig. Dus als morgen een meneer Jansen on the rampage gaat roept de naam Janse associaties op met en zijn ze allemaal verdacht.

Djiezus. Kunnen we in NL ook een Obama krijgen?

Tjezus, hij is nog niet eens benoemd of mark wilt hem al uitleveren! :hihi:

OP welke gronden Mark?

knuppeltje
05-11-08, 15:56
:aanwal:wel jammer trouwens, had hem best willen verhoren :zozo:

Ik ook- dolgraag zelfs, en wel op een ouderwets degelijke inquisitiemethode.
Shaken zal ie dan in ieder geval.

John2
05-11-08, 17:52
Ik ook- dolgraag zelfs, en wel op een ouderwets degelijke inquisitiemethode.
Shaken zal ie dan in ieder geval.

:aanwal:Misschien moeten we hem eerst wegen om te zien of hij niet te licht word bevonden:aanwal:

Waar kies je voor;

A. Brandstapel
B. De leeuwen
C. Dagje Tamso


:hihi:

knuppeltje
05-11-08, 22:50
Waar kies je voor;

A. Brandstapel
B. De leeuwen
C. Dagje Tamso


:hihi:

In die volgorde wordt dat natuurlijk niks. Ik zie al dat jij helemaal niets van dat zeer gewardeerde instituut voor waarheidsbevinding 'inquisitie' afweet. :fplet:
Misschien moet je je dat eens door Marsepul laten uitleggen, die weet daar vast alles van af. :giechel:

John2
05-11-08, 23:12
In die volgorde wordt dat natuurlijk niks. Ik zie al dat jij helemaal niets van dat zeer gewardeerde instituut voor waarheidsbevinding 'inquisitie' afweet. :fplet:
Misschien moet je je dat eens door Marsepul laten uitleggen, die weet daar vast alles van af. :giechel:

Vind je het raar alleen het woord al doet me huiveren!!!

Maar de zoon is de toegang geweigerd tot spanje en gelukkig hebben wij belgie nog er tussen en viva le franse :hihi:

knuppeltje
05-11-08, 23:18
Maar de zoon is de toegang geweigerd tot spanje en gelukkig hebben wij belgie nog er tussen en viva le franse :hihi:

Die zoon was en is wel tegen de praktijken van zijn al dan niet nog levende vader. Diens bloed zal toch niet over zijn kinderen komen zeker als die wel goed oppassen.
Viva le Franse, je taalgevoel is ook al niet best geloof ik. :fpotver:

John2
06-11-08, 08:34
Die zoon was en is wel tegen de praktijken van zijn al dan niet nog levende vader. Diens bloed zal toch niet over zijn kinderen komen zeker als die wel goed oppassen.
Viva le Franse, je taalgevoel is ook al niet best geloof ik. :fpotver:

Sorry voor mijn splaak geblek, dit beter "Le remerciement VOUS o ma jolie France" :hihi:

knuppeltje
06-11-08, 11:48
Sorry voor mijn splaak geblek, dit beter "Le remerciement VOUS o ma jolie France" :hihi:

Ik geloof niet dat helemaal goed is, maar vooruit dan maar. :)

John2
06-11-08, 18:55
Ik geloof niet dat helemaal goed is, maar vooruit dan maar. :)

Shit laat worldlingo me weer in de steek :hihi: