PDA

Bekijk Volledige Versie : Obama nieuwe president VS



Mark
05-11-08, 04:51
Obama nieuwe president VS
Uitgegeven: 5 november 2008 05:02
Laatst gewijzigd: 5 november 2008 05:43

AMSTERDAM - De Democraat Barack Obama is de 44e president van de Verenigde Staten. Dat meldde nieuwszender CNN woensdagochtend op basis van berekeningen. De senator uit Illinois wordt de eerste zwarte Amerikaanse president.

Obama nieuwe president VS

Obama heeft tijdens de verkiezingen dinsdag genoeg kiesmannen in de verschillende staten achter zich gekregen.

Hij haalde belangrijke overwinningen in onder meer Ohio en Virginia op zijn Republikeinse tegenstander John McCain. Op diverse plaatsen in het land brak een groot feest uit.

Historische verkiezingsstrijd

McCain heeft Obama gefeliciteerd met zijn overwinning, zei hij direct na afloop van Obama's overwinning. De aanhang van de Republikein reageerde met boe-geroep. Hij sprak van een 'historische verkiezingsstrijd in het mooiste land van de wereld'.

Hij sprak de hoop uit dat Obama van Amerika een land maakt met meer begrip voor elkaar. McCain bedankte zijn aanhangers, zijn vrouw, zijn moeder en in het bijzonder 'running mate' Sarah Palin.

Hij besloot zijn betoog met krachtige woorden. ''Wij geven nooit op!''

Bush

George W. Bush heeft Obama gebeld en hem zijn gelukwensen overgebracht met de overwinning. Hij feliciteerde hem met de 'fantastische avond', aldus perswoordvoerder Dan Perino van het Witte Huis.

Op 20 januari neemt de Democraat Obama het presidentiële stokje over van Bush, als hij wordt geïnaugureerd als 44e president van de Verenigde Staten.

H.P.Pas
05-11-08, 07:42
:cola:

reallife
05-11-08, 08:18
Ben altijd wel geïnteresseerd in de vrouw naast...

Drukke baan en actief op het sociale vlakWie is de nieuwe First Lady?Barack Obama is de eerste zwarte president van de VS. Zijn vrouw, Michelle, mag zich First Lady noemen. Een portret.


Working classAdvocate Michelle LaVaughn Robinson (44) is geboren en getogen in het zuiden van Chicago. Michelle en Barack Obama wonen daar nu nog steeds met hun dochters Malia Ann en Natasha. In januari zal het gezin zijn intrek nemen in het Witte Huis. Ondanks haar goede baan en dito salaris benadrukt de nieuwe first lady steevast dat ze van eenvoudige komaf is: een 'working class girl'.

Afspraakje: Barack, met wie ze 16 jaar geleden trouwde, ontmoette ze voor het eerst op het advocatenkantoor waar ze beiden werkten en de enige Afro-Amerikaanse werknemers waren. Op hun eerste afspraakje gingen ze naar de film Do The Right Thing van regisseur Spike Lee, een drama over geweld en racisme in de VS.

Rassenthema's: Al tijdens haar studie was Michelle geïnteresseerd in rassenthema's. Aan de Princeton University, waar ze cum laude afstudeerde, deed ze een major in sociologie en een minor in Afrikaans-Amerikaanse studies. Later, op de Harvard Law School, demonstreerde ze voor het aanstellen van hoogleraren die afkomstig zijn uit minderheidsgroepen.
SociaalNaast haar werkzaamheden als partner op een advocatenkantoor is ze zeer actief op het sociale vlak. Ze vervulde publieke posten in het stadsbestuur, onder meer als assistent van de burgemeester. Ook gaf ze leiding aan een non-gouvernementele organisatie die jonge mensen aanspoort actief te worden in sociale organisaties.

Kinderen: Toen Obama zich kandidaat heeft stelde voor het presidentsschap, verminderde Michelle Obama haar werkzaamheden sterk om haar man te helpen. De 44-jarige zag zichzelf echter niet als adviseur van haar echtgenoot. De advocate benadrukte dat ze tijdens de campagne slechts een keer per week een nacht van huis wilde zijn in verband met de kinderen.

Conventie: Op de Democratische conventie in augustus hield ze een toespraak die goed werd ontvangen. "Ik kom hier als een echtgenote die houdt van haar man en gelooft dat hij een buitengewone president zal zijn", zei ze in Denver. "Barack en ik zijn opgevoed met veel gemeenschappelijke waarden: dat je hard werkt voor wat je in het leven wilt, dat je mensen met waardigheid en respect behandelt". Met die woorden wist Michelle Obama menig toehoorder tot tranen toe te beroeren.

Bron rtl 4.nl
:duim:

1973Tanger
05-11-08, 08:19
:cola:

Geloof en accepteer het maar, of natuurlijk verdrinken op de vroege ochtend?

mark61
05-11-08, 08:30
:cola: :cola:

mark61
05-11-08, 08:31
Geloof en accepteer het maar, of natuurlijk verdrinken op de vroege ochtend?

Je geborneerde en haatdragende persoonlijkheid zit je weer in de weg. Alsmede je onwetendheid. Je weet niet wat die post betekende, al had je het kunnen weten.

H.P.Pas
05-11-08, 09:56
Geloof en accepteer het maar, of natuurlijk verdrinken op de vroege ochtend?

:jammer: Sukkel.

Wortel
05-11-08, 10:08
Fantastisch!! Een nieuwe wind zal gaan waaien zo is de hoop.

H.P.Pas
05-11-08, 10:13
Fantastisch!! Een nieuwe wind zal gaan waaien zo is de hoop.

Voor één keertje dan:

AMEN :blij:

Spoetnik
05-11-08, 10:54
Ok ik heb alle seizoenen van 24 gezien, dus waarschijnlijk een aanslag op zijn leven binnen 4 jaar.

H.P.Pas
05-11-08, 10:56
Ok ik heb alle seizoenen van 24 gezien, dus waarschijnlijk een aanslag op zijn leven binnen 4 jaar.

Reagan is daar wel bij gevaren.

Charlus
05-11-08, 22:48
Obama: "GOD BLESS AMERICA!!!"
Malloot.

1973Tanger
05-11-08, 22:51
Fantastisch!! Een nieuwe wind zal gaan waaien zo is de hoop.


Die wind is voorlopig nog steeds kil en koud hoor.

John2
05-11-08, 22:58
Obama nieuwe president VS
Uitgegeven: 5 november 2008 05:02
Laatst gewijzigd: 5 november 2008 05:43

AMSTERDAM - De Democraat Barack Obama is de 44e president van de Verenigde Staten. Dat meldde nieuwszender CNN woensdagochtend op basis van berekeningen. De senator uit Illinois wordt de eerste zwarte Amerikaanse president.

Obama nieuwe president VS

Obama heeft tijdens de verkiezingen dinsdag genoeg kiesmannen in de verschillende staten achter zich gekregen.

Hij haalde belangrijke overwinningen in onder meer Ohio en Virginia op zijn Republikeinse tegenstander John McCain. Op diverse plaatsen in het land brak een groot feest uit.

Historische verkiezingsstrijd

McCain heeft Obama gefeliciteerd met zijn overwinning, zei hij direct na afloop van Obama's overwinning. De aanhang van de Republikein reageerde met boe-geroep. Hij sprak van een 'historische verkiezingsstrijd in het mooiste land van de wereld'.

Hij sprak de hoop uit dat Obama van Amerika een land maakt met meer begrip voor elkaar. McCain bedankte zijn aanhangers, zijn vrouw, zijn moeder en in het bijzonder 'running mate' Sarah Palin.

Hij besloot zijn betoog met krachtige woorden. ''Wij geven nooit op!''

Bush

George W. Bush heeft Obama gebeld en hem zijn gelukwensen overgebracht met de overwinning. Hij feliciteerde hem met de 'fantastische avond', aldus perswoordvoerder Dan Perino van het Witte Huis.

Op 20 januari neemt de Democraat Obama het presidentiële stokje over van Bush, als hij wordt geïnaugureerd als 44e president van de Verenigde Staten.

Privet Mark,

Hoe reageren ze in ons Rusland met deze uitslag?

Ik had toevalig mijn vrouw aan de phone en rusland snapte het niet? (mijn vrouw gelukkig wel :))

FF off topic, waar zit in de buurt van St. Petersburg een krokodillen farm???

Wortel
06-11-08, 05:51
Obama: "GOD BLESS AMERICA!!!"
Malloot.

Dat is nou eenmaal cultuur, beste jongen. In de USA staan ze nu eenmaal snikkend met een coca-cola petje tegen het hart gedrukt hun volkslied te zingen. Hollanders doen dat bijna alleen als Andre Hazes wordt uitgedragen. Of als ze TON gaan stemmen, da's waar.


Die wind is voorlopig nog steeds kil en koud hoor.

Je kent het verschil tussen een optimist en een pessimist toch wel?

Ron Haleber
06-11-08, 08:39
Fantastisch!! Een nieuwe wind zal gaan waaien zo is de hoop.

Ik zag jouw collega Jesse met tranen in de ogen...:love:

Wortel, ik deel jouw hoop! Zijn we tenminste eindelijk af van die vreselijke evangelicals!

En ik zette het portret van hem dus meteen op de voorpagina van mijn website:

http://www.ronhaleber.nl/

4-11-2008 - A NEW HOPE FOR THE FUTURE:


http://www.ronhaleber.nl/index_bestanden/Obama%201.jpg

knuppeltje
06-11-08, 11:45
Ik had toevalig mijn vrouw aan de phone en rusland snapte het niet? (mijn vrouw gelukkig wel :))

FF off topic, waar zit in de buurt van St. Petersburg een krokodillen farm???

Wil je van haar af dan?

Tomas
06-11-08, 12:01
Hollanders doen dat bijna alleen als Andre Hazes wordt uitgedragen. Of als ze TON gaan stemmen, da's waar.

Die worden hier dan ook geen minister of president. Magoed, buiten die achterlijke christelijk onzin ben ik wel blij met het resultaat. Het kan alleen maar erger.

Wortel
06-11-08, 13:49
Wortel, ik deel jouw hoop! Zijn we tenminste eindelijk af van die vreselijke evangelicals!

Evangelicals die meeliften op Neoconjobs (conjob = verlakkerij) zijn inderdaad vreselijk. Dit soort evangelicals moeten overigens niet verward worden met de grote meerderheid van mainstream christenen in de USA.

Sallahddin
06-11-08, 14:09
Om mijn post op de ander topic niet te herhalen (Obama te zwart voor ameriakkanen ....van Mars !) het volgende :

let op :


do not be naive : especially Americans are emotionnal people_sheeps , very easy to lead by their psychology :

by US nationalism, patriotism ....

the US politics & economic power , marketing....are very Hollywoodian when it comes to creating romantic ,fairy tales , fantasies ,stories ...to make the US people unite behind the make believe of the US establishement-elite in order to give people "hope" = illusions .... to be able to buy time at least "till the next elections :


the media had played a very decisive role in this election by taking sides & by influencing voters for the first time in US history :

Obama might be ok, might be better than Bush , but consider this :

let's not act as if the US is a kindda dictatorship ruled by a single man :

the US president has got limited powers : do not forget that fact :

The US is very smart in trying to win hearts & minds of the people after it does what it wanted to do in the first place : invading Irak, Afghanistan....= Aggressive Bush era :


Obama is niet de Messiah waarop iedereen zit te wachten hoor ! :lol:

fact is that in difficult times : people tend to look for a leader that w'd have the magical populist answers to all their incertainties & fears :

to tell them what they wanna hear :


the economical crisis had brought change to the US ;

omdat de VS kan zich niet veroorloven de half van de planeet als vijand te hebben : de VS heeft de heel wereld nodig om uit deze economisch crisis te geraken :

time for another US cool_peace _strategy :

Obama is just this strategy imposed on the US by the economic crisis, ideological, moral, political, social failures :

Obama president is certainly a victory for humanity, especially for the civil rights movements & the black people : if u wanna see it that way :

but it has got not much to do with the vitality of the US democratic ideals as Obama had put it :

it had more to do with the economical, political, geo_political changes !


Obama is een arrivist _opportunnist die goed gebruik had gemaakt van de nieuwe ontstaan socio_economisch, politiek ,geo_politieke omstandigheden under coaching van de democraten_partij _uitgekookt propaganda machine :

congratulations then !


: P.S.: Islam had declared the equality of races , peoples, .... the equality of human dignity ... 1400 years ago :

Islam was not driven by any economic crisis or political, moral, ideological, social ...down to earth gains_interests :

Islam was & still is driven by the truth that transcends any down to eart evaluations_interests !


Sweet dreams !

:zwaai:


:zwaai:

Sallahddin
06-11-08, 14:20
Voor één keertje dan:

AMEN :blij:

Scepticisme & cynisme zijn wel op hun plaats :

US establishment-elite Hollywood propaganda machine aan het werk :

onder druk :lol: van de economisch crisis namelijk :

recycling of the dying American dream !!! :lol: !


the best super -nation on earth , the best people on earth :lol: are suprisingly very easy to manipulate by their psychology:

via Hollywoodian romantic fairy tales _hopes _illusions , just to buy time "till the next elections at least ...


Only time will tell then!


in difficult times : people tend to look up to any leader that can tell them what thay wanna hear in the first place :

Obama is niet de Messiah waarop iedereen zat te wachten ! :lol:


The US is part of the problem , not part of the solution ,the US is neither God nor the sole player on the world stage (many other rising powers are diminishing the US domination : a good thing !) :

the US is not part of the solution , at least not up 'till now :

unless this new US administration w'd fundamentally change : which i cannot buy or believe so easily :

people & nations do not change overnight ,especially not under pression _pretext of the economic crisis :

let's give them the benefit of the doubt then !


the new socio_economic,political, geo_political & other circumstances (ideological, moral...failures ...) had brought Obama to power , not the other way around ,folks:

democratic ideals had played a secondary role in this election : not the first role : :lol:

or as top journalist Chris Hedges had put it :

democracy as a secondary product of the market ,according to the US establishement _elite-experts :

the real rulers of the US ! :

try to find that article amongst the latest articles of Chris Hedges on this US site : : www.truthdig.com


:zwaai:

!




:lol:

Tomas
06-11-08, 17:00
Arme Obama, hij kan alleen maar tegenvallen. De verwachtingen zijn bizar hoog gespannen. Hij is niet alleen zwart, maar ook slechts een mens.

NICE
06-11-08, 17:10
Nu maar hopen dat de zionisten hem niet zullen neerknallen zoals ze toendertijd met JF Kennedy hebben gedaan.

Slinger
06-11-08, 19:36
Nu maar hopen dat de zionisten hem niet zullen neerknallen zoals ze toendertijd met JF Kennedy hebben gedaan.


Waarom zouden ze dat doen? Obama heeft onvoorwaardelijke steun beteuigd aan Israël.

Spoetnik
06-11-08, 20:03
Ok ik heb alle seizoenen van 24 gezien, dus waarschijnlijk een aanslag op zijn leven binnen 4 jaar.

Grappig:
http://www.colbertnation.com/the-colbert-report-videos/209833/november-05-2008/threatdown---black-presidents

mulan
06-11-08, 20:53
Arme Obama, hij kan alleen maar tegenvallen. De verwachtingen zijn bizar hoog gespannen. Hij is niet alleen zwart, maar ook slechts een mens.

Nou hij heeft het zelf behoorlijk aangedikt met zijn messiaanse toespraken. Hoeveel seas en mountains kun je gebruiken in een toespraak. Veel schijnbaar.

mulan
06-11-08, 20:58
Waarom zouden ze dat doen? Obama heeft onvoorwaardelijke steun beteuigd aan Israël.

Had hij een keus dan? En zelfs dan denkt Joe de loodgieter nog dat het verkiezen van Obama de dood van Israel betekent. Wat Joe de loodgieter met Israel te maken heeft weet ik ook niet en hij waarschijnlijk ook niet.

Slinger
06-11-08, 21:56
Had hij een keus dan? En zelfs dan denkt Joe de loodgieter nog dat het verkiezen van Obama de dood van Israel betekent. Wat Joe de loodgieter met Israel te maken heeft weet ik ook niet en hij waarschijnlijk ook niet.

We gaan er van uit dat Obama zijn woorden meent en die ook waarmaakt en zo lang krijgt hij steun.

Julien
07-11-08, 14:48
Voor sommige gefrustreerden zal er nu een groot dilemma aanbreken: Obama (VS) blijven haten of niet?

Ik zie dit nog maar in weinig landen, zoniet geen enkel land, gebeuren; een gekleurde zoon van een immigrant, uit een gediscrimineerde minderheid van de samenleving, die de belangrijkste persoon van het land wordt. Zeg maar, een Marokkaan als premier in NL of een zwarte Malinees als koning in Marokko. Cheapeau USA! Blijkbaar bestaat The American Dream nog steeds en is de bevolking veel toleranter dan de meeste media doen voorstellen.

The_Grand_Wazoo
07-11-08, 15:06
Obama is gewoon weer een volgende marionet van de NWO.
Denken we nu werkelijk dat zij kunnen bepalen wat er gebeurt.
Er is geen keuze in de VS.
De democraten en republikeinen zijn 2 handen op 1 buik.
Net zo goed de Pvda en CDA 2 handen op 1 buik zijn.
Zij zweren trouw aan 1 iemand.
Dat is het zionistische bolwerk en Israel.
Nu zal je wel iedereen horen piepen,dat ik een complotter ben.
Nee jullie weten de feiten niet.
De media is een corperatie wat onderdeel is van hun.
het zijn brainwashers en hersenspoelers.
Wie kent Ron Paul.
Waarom werd hij nooit gehoord via de media.
Omdat hij de corperatie's aan wilde pakken.
Miljoenen mensen hebben op hem gestemd.
Maar de media negeren hem gewoon.
Wie kent aipac.
Apaic is een zionistische lobbygroep.
Iedereen die presidentskandidaat word,moet openlijk trouw zweren aan israel.
maak ik een geintje.
Zoek aipac op en alle presidentskandidaten.
Je zal zien dat ze openlijk trouw zweren aan israel en dat ze ter aller tijden geholpen zullen worden door de gezagsdragers.
Het zijn hun slaven.
De enigste die hier ruled op deze aarde zijn de top elite.
De allerrijkste mensen op deze aarde.
Dat zijn de rockefellers,Rotshilds,warburgs,shiffts,opperheime rs,enz en enz.
Zelfs de familie LI in China hoort daarbij.
Hun tentakels reiken wereldwijd.
Zij ownen deze planeet.
Dus is Obama een held.
Het is een marionetje.
Die danst naar hun pijpen.
Ook onze leiders zijn marionetten.

Slaap allen fijn lekker door.
Men leeft in een matrix.

Mag ik je dit fraaie werkje aanraden.

http://www.amazon.com/People-Believe-Weird-Things-Pseudoscience/dp/0716733870

Het is natuurlijk wel uitgegeven door kwaadwillende illuminati, betaald door het Joods wereld congress, gedrukt door de vrijmetselaars en gezet door de vereniging van 'HEN DIE WIJ NIET KENNEN, MAAR DAT IS DES TE MEER EEN TEKEN VAN HUN ALMACHT', maar desondanks een aardig stukje proza.

Misschien steek je er wat van op.

LiekevV
08-11-08, 08:55
Tamso,

Kom eerst maar eens met de feiten op tafel.
Je fantasie gaat weer aardig op de loopt met je!!!

Je kletst hier weer eens aantoonbaar uit je nek. En de enige die dit niet onderkent ben jij?
Het wordt nu allemaal wat tragisch ventje!!

LiekevV
08-11-08, 09:57
Goed lezen wat er staat Sandertje!!

Ik heb hier al eerder aangegeven dat ik het inhoudelijk best op sommige punten met je eens bent.
Het ontbreekt je echter aan realiteitszin.
Je Praat voortdurend over zaken die voor jou WAARHEID ZIJN?? Echter heen vervelend voor jou, zijn jou fantasietjes geen waarheid!!

Moeilijk he begrijpend lezen??
Maar he Sandertje, van iemand met een wajong verwachten wij niet veel meer!!

En zou het kunnen dat er meerdere hondjes zijn die fikkie heten!! Zomaar een idee Hoor!!

naam
08-11-08, 10:43
Voor sommige gefrustreerden zal er nu een groot dilemma aanbreken: Obama (VS) blijven haten of niet?

Voor mij blijft Obama zo wit als het maar kan.
Niet voor niks deden Hillary en Obama mee.
Allebei NWO muppets.
Zolang je aipac maar dient,je overal deel aan mag nemen.
Net zo goed merkel dat is in duitsland.
Het blijven allemaal muppets.
Laten we eerst maar eens afwachten wat Obama brengt in die 4 jaar.
Ik voorspel nu al dat de Vs in een crisis zal glijden,en dat ook Obama er niks tegen kan doen.


Wanneer geloof je wel wat. Je ziet een vliegtuig een gebouw in vliegen en je zegt dat het geen vliegtuig is. Obama, de eerste zwarte president en je zegt dat ie wit is.
Volgens mij werk jij voor de CIA en probeer je ons op het verkeerde been te zetten en wil je de macht grijpen.
Probeer dat maar eens te ontkennen met feiten.

LiekevV
08-11-08, 11:03
Tamso is altijd wat licht in de war met betrekking tot het hele feiten en fictie verhaal.

Tamso vertoont naarmate december nadert nogal schizofreen gedrag. En dat is volkomen logisch.
Het zit namelijk zo.
Buiten het feit dat Tamso DE WAARHEID IN PACHT HEEFT, gelooft hij ook nog in sinterklaas.
Ik merk het ook aan mijn 4 jarige neefje. Rond november worden de kinderen altijd wat recalcitrant. De spanning wordt hen, naarmate 5 december nadert lichtelijk te veel.

zo ook voor Tamsootje. Ik bedoel; Tamsootje weet alles al, dus wat moet hij nu wensen?
Een opleiding? Een gezond stel hersenen? Een echte vriendin ipv een rubbere?
Tja dit soort keuzes zorgt natuurlijk voor een hoop spanningen in dat toch al niet te zuivere koppie!!

En is er nog de vraag voor Tamsootje; is hij dit jaar wel lief geweest? Of zou hij mee moeten naar spanje in de zak van Piet(die net als de sint van origine een zionistische jood is, maar dat terzijde.)??

Misschien is het wel leuk om Tamso als onderwerp te gebruiken voor een boek! Omdat vervolgens weer als sinterklaas geschenk aan aan al zijn vrienden(???) te geven!

Boekjes met als titel:
Tamso leert klok kijken.
Tamso leert fietsen.
Tamso leert begrijpend lezen.
Of meer in de trant van suske en wiske. dan wordt het; Tamso en de zionistische zionist.
Of natuurlijk Tamso en de pathetische wajonger!!

En leuk, en als het niet door Tamso zelf geschreven wordt, ook nog leerzaam!!

LiekevV
08-11-08, 11:04
Tamso is altijd wat licht in de war met betrekking tot het hele feiten en fictie verhaal.

Tamso vertoont naarmate december nadert nogal schizofreen gedrag. En dat is volkomen logisch.
Het zit namelijk zo.
Buiten het feit dat Tamso DE WAARHEID IN PACHT HEEFT, gelooft hij ook nog in sinterklaas.
Ik merk het ook aan mijn 4 jarige neefje. Rond november worden de kinderen altijd wat recalcitrant. De spanning wordt hen, naarmate 5 december nadert lichtelijk te veel.

zo ook voor Tamsootje. Ik bedoel; Tamsootje weet alles al, dus wat moet hij nu wensen?
Een opleiding? Een gezond stel hersenen? Een echte vriendin ipv een rubbere?
Tja dit soort keuzes zorgt natuurlijk voor een hoop spanningen in dat toch al niet te zuivere koppie!!

En is er nog de vraag voor Tamsootje; is hij dit jaar wel lief geweest? Of zou hij mee moeten naar spanje in de zak van Piet(die net als de sint van origine een zionistische jood is, maar dat terzijde.)??

Misschien is het wel leuk om Tamso als onderwerp te gebruiken voor een boek! Omdat vervolgens weer als sinterklaas geschenk aan aan al zijn vrienden(???) te geven!

Boekjes met als titel:
Tamso leert klok kijken.
Tamso leert fietsen.
Tamso leert begrijpend lezen.
Of meer in de trant van suske en wiske. dan wordt het; Tamso en de zionistische zionist.
Of natuurlijk Tamso en de pathetische wajonger!!

En leuk, en als het niet door Tamso zelf geschreven wordt, ook nog leerzaam!

Sallahddin
08-11-08, 11:35
Waarom zouden ze dat doen? Obama heeft onvoorwaardelijke steun beteuigd aan Israël.

Precies, onvoorwaardelijk steun aan israel : hoe kan het ook anders zou je zeggen he :

elk VS president moet dat doen : het is een must , wil die VS candidaat president worden in de eerst plaats :

gek is dat : elk president candidaat van deze soeverein staat : de VS , moet steun betuigen aan een ander staat : israel, als noodzaakelijk voorwaarde om president te worden van de VS !!!! :lol: :

stof om over na te denken inderdaad :


religieuze motivaties heet dat !!!


"Jezus died for our sins " zei Obama , de Evangelist :

Obama lijkt meer op een missionnaris dan op een president voor alle Amerikkanen !!!!!!! :lol:


:zwaai:

Sallahddin
08-11-08, 11:47
Arme Obama, hij kan alleen maar tegenvallen. De verwachtingen zijn bizar hoog gespannen. Hij is niet alleen zwart, maar ook slechts een mens.

The US is no dictatorship ruled by a single man :

the US president has got limited powers :

Obama is no Messiah indeed :

how a naive sheep can u be ??? : :lol: :cola:

Obama is maar een slimme overlevingstrategie voor de VS om de Bush demonen te verwerken _weg te jagen onder druk van de nieuwe ontstaan socio_economisch , politiek, geo_politiek omstandigheden, meer niet :

democratisch idealen hadden juist slechts de tweede rol gespeeld : niet de eerste :


See the article of top journalist Chris Hedges 'bout the real rulers of the US :

the US elite-experts_establishment :

oftewel: democracy as a secondary product of the market :

"see: "The idiots who rule America" by Chris hedges on this US site :

www.truthdig.com :

u gotta look for that article there : i'm not gonna do all the work for "ur blue eyes" !! :lol:


U're really stupid guys ,if u do think that people or nations can change overnight just by electing a black president !

Islam had reached better achievements more than 1400 years ago:

equality of races,peoples, .... of human dignity....!!!!


:zwaai:

LiekevV
08-11-08, 12:12
Tamsootje misschien moet jij eerst maar eens in slow motion leren lezen!!

Voor hoop ik dat dit een spel voor je is!
Je verveelt je natuurlijk helemaal kapot zo zonder vrienden. Helemaal begrijpelijk.
En wat is er dan leuker om allemaal onzin op het internet pleuren, om dat vervolgens met onnavolgbare logica en verschrikkelijk domme zaken te onderbouwen!

Wat wil je hier nu precies bewijzen Tamsootje?
Dat jij "de waarheid" kent?
Dat jij je niet in de luren laat leggen door alle "muppets"? En oja de benaming voor deze lui is officieel puppets, en geen muppets.
Of wil je hier bewijzen dat jij ECHT WEL recht heb op je wajonguitkering voor jong gehandicapten!

Volgens mij zou het zelfs mogelijk moeten zijn om dat laatste punt FEITELIJK te onderbouwen!!

Sander Wij weten dat het heel moeilijk is voor jou om je te beheersen, daarom stel ik voor dat je een hobby gaat zoeken. Of beter ga vrijwilligerswerk doen, en doe wat terug voor de maatschappij die elke maand weer jou uitkering ophoest!!

naam
08-11-08, 12:44
Wanneer geloof je wel wat. Je ziet een vliegtuig een gebouw in vliegen en je zegt dat het geen vliegtuig is. Obama, de eerste zwarte president en je zegt dat ie wit is.

Inderdaad lijkt het alsof daar een vliegtuig het gebouw in vliegt.
Dat noemen we brainwashen en hersenspoelen.
Bekijk het eens in slow motion.

En met het wit zijn bedoelde ik dus dat het niet uitmaakt wat voor kleur je hebt,om te colloboreren.
In Irak zit ook een regime wat totaal geen steun krijgt van de bevolking.
Het zijn meeheulers en colloborators van de bezetters.
Obama is een marionet wat de elite en het zionisme steunt.
Schijnbaar leef je nog in een matrix,om niet in te zien dat alles wat zij voor je gecreerd hebben nep is.
Een toneelspel is het.
Democraten en de republikeinen zijn 2 handen op 1 buik.
Net zo goed de CDA en PVDA dat zijn.
Waarom Obama juist de middenklassers nu weer steunt,is om het land te verdelen.
Waarneer dus weer de republikeinen aan de macht zouden blijven,ook de middenklassers de dupe ervan zijn.
En als zij opstaan tegen de staat,niks ze kan tegenhouden.
Al zal Obama niks kunnen doen tegen het ineenstorten van de VS.
De VS is going down.
En wat ik nu zeg,zal de toekomst uiteindelijk zeggen.
Ach ik ben maar een complotter.

Ik bekijk het in slow motion en op alle andere videobeelden van al die amateurs die het konden filmen staat nog steeds een vliegtuig. Het lijkt niet eens op een raket.

LiekevV
09-11-08, 13:24
Natuurlijk Tamso jij met je ingenieurs diploma en als explosievenexpert weet daar natuurlijk alles van.

Jij weet precies hoe de wereld in elkaar steekt, en wie wel en niet schuldig is. Wat zouden we toch zonder al jou wijze woorden moeten.
Verlicht ons met je wajong wijsheid Sandertje! doe eens gek! Het wordt tijd om hier weer eens gierend hard te lachen dus doe nog maar een topicje of wat!!

p.s. het liefst over 9-11, Israel, De rothschilds etc etc
die zijn namelijk hilarisch!!

Sallahddin
06-12-08, 12:10
Obama is just yet another sophisticated US survival_"evolution"_strategy, dear morons :cola:!

:zwaai: