PDA

Bekijk Volledige Versie : Vakkenvullen



John2
13-11-08, 09:59
96 jaar en dan nog zo goed ter been, hier kan velen een voorbeeld aan nemen.

http://nl.youtube.com/watch?v=WuncLP-Ofew&feature=related

John2
14-11-08, 00:02
Die arme ouwe man..........................

misschien dat dan de beheerder het weer kan gebruiken als afvalbak:hihi:

1973Tanger
14-11-08, 00:04
Dit is pas nieuws die ze landelijk moeten brengen. Dat geeft een positief signaal af.

John2
14-11-08, 00:18
Dit is pas nieuws die ze landelijk moeten brengen. Dat geeft een positief signaal af.

Ja inderdaad!

Aan de andere kant ben ik jalours op die man, ze op leeftijd en dan nog zo goed ter been, ik teken ervoor.

1973Tanger
14-11-08, 00:28
Ja inderdaad!

Aan de andere kant ben ik jalours op die man, ze op leeftijd en dan nog zo goed ter been, ik teken ervoor.

Het ergste wat die man kan overkomen, is dat zijn hobby wordt afgenomen. Dat moet men dan ook niet doen en iedereen laten werken totdat ze erbij neervallen (uiteraard op vrijwillige basis).

John2
14-11-08, 00:40
Het ergste wat die man kan overkomen, is dat zijn hobby wordt afgenomen. Dat moet men dan ook niet doen en iedereen laten werken totdat ze erbij neervallen (uiteraard op vrijwillige basis).

AUB niet zeg, ik denk dat hij dan met een paar maand weg is.

Maar ik ga slapen, morgen er weer vroeg eruit en ff naar de dokter voor die klote griep.

1973Tanger
14-11-08, 00:46
AUB niet zeg, ik denk dat hij dan met een paar maand weg is.

Maar ik ga slapen, morgen er weer vroeg eruit en ff naar de dokter voor die klote griep.


Je zult het niet geloven, maar ik had eergisteren een griepprik in mijn arm gestoken gekregen. Sta helaas op de Rijksvacinatielijst i.v.m. mijn astma.

John2
14-11-08, 09:26
Je zult het niet geloven, maar ik had eergisteren een griepprik in mijn arm gestoken gekregen. Sta helaas op de Rijksvacinatielijst i.v.m. mijn astma.

Ja mijn zoon ook, maar dat is al weer een week terug.
Dat ze nog nooit iets hebben uit gevonden wat mensen immum maakt voor griep.