PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaans meisje werd huisslavin



Pagina's : [1] 2 3

123Twister
18-11-08, 10:48
18 november 2008
Rechtbank begint zaak tegen zes verdachten

ROTTERDAM - Met mooie beloften werd een Marokkaanse vrouw als importbruid naar Rotterdam gelokt om vervolgens door haar schoonfamilie als huisslavin te worden misbruikt.

Autorijschoolhouder Nourdin B. (28) beloofde zijn gearrangeerde echtgenote dat zij in Nederland naar school zou gaan om de taal te leren. Ze zou ook kunnen gaan winkelen, uitgaan en autorijlessen nemen. Al die toezeggingen bleken echter loos toen zij eenmaal een stap zette over de drempel van de Rotterdamse woning aan de Steven Hogendijkstraat.

Het werd haar vervolgens door de hele familie B. onmogelijk gemaakt om alleen naar buiten te gaan. Ze moest allerlei huishoudelijke klusjes opknappen. Ook mocht zij van haar nieuwbakken familie geen contact hebben met haar ouders en andere familieleden in Marokko en België.

Volgens het openbaar ministerie werd de vrouw meer dan een jaar lang door haar echtgenoot, diens vader, moeder, twee broers en zus gegijzeld, mishandeld en als huisslavin uitgebuit.

Ook zou Nourdin B. zijn vrouw meermalen hebben verkracht en zou hij haar evenals zijn vader en broers regelmatig hebben geslagen en geschopt.

De familie B., die gisteren allemaal tijdens de eerste zittingsdag in de beklaagdenbank van de Rotterdamse rechtbank moesten plaatsnemen, verwees de verhalen van de vrouw naar het rijk van der fabelen. Eensgezind zeiden zij haar niets te hebben misdaan en wasten zij hun handen in onschuld.

Verklaringen van onder meer de ouders en familie van de vrouw, een lerares van de inburgeringcursus en de bevindingen van onder meer een politiearts over littekens die bij de vrouw zijn vastgesteld werden door de familie B. van de hand gewezen. Ook begreep Nourdin er niets van hoe zijn vrouw aan littekenweefsel is gekomen. De beschadigingen duidden op verkrachting. "Het is een puur verzonnen verhaal", aldus B. tegen de rechtbank.

De familie zegt niet te hebben gemerkt dat de vrouw het niet naar haar zin had.

Als verklaring gaven de familieleden, net als echtgenoot Nourdin, aan het veel te druk te hebben met hun werk en school. De rechtbank merkte daarbij op dat Nourdin niet veel belangstelling voor zijn bruid leek te hebben. Het openbaar ministerie zal morgen bekend maken welke straffen het tegen de familieleden zal eisen. Daarna mogen de advocaten van de verdachten hun pleidooi houden.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2563325/__Meisje_werd_huisslavin__.html

Eke
18-11-08, 11:12
Twister, jouw mailtjes laten zien dat je alleen maar een (telegraaf)ei legt op dit forum en vervolgens niet meedoet met de diskussie.

Nou hoef je dit niet a la minute te doen, maar in de loop van de dag(en) kun je toch ook wel je mening/reakties op anderen plaatsen.Graag zelfs. Daar zijn nou diskussies voor.... om je een beeld te vormen.

Het lijkt erop dat je het forum alleen maar confronteert met negatieve beeldvorming, geproduceerd door De Telegraaf , en niet zozeer door het onderwerp, maar door de manier waarop het gebracht wordt ,want die artikelen die je van hen hier plaatst zijn vaak opjuttend geschreven, met het doel Bv. Marokkaans-Nederlanders in een verdomhoekje te plaatsen.

Graag jouw mening. Eke

Eke
18-11-08, 11:25
http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article741392.ece

hier : 25 oktober 2006 !!!

Olive Yao
18-11-08, 11:29
Twister, jouw mailtjes laten zien dat je alleen maar een (telegraaf)ei legt op dit forum en vervolgens niet meedoet met de diskussie.

Nou hoef je dit niet a la minute te doen, maar in de loop van de dag(en) kun je toch ook wel je mening/reakties op anderen plaatsen.Graag zelfs. Daar zijn nou diskussies voor.... om je een beeld te vormen.

Het lijkt erop dat je het forum alleen maar confronteert met negatieve beeldvorming, geproduceerd door De Telegraaf , en niet zozeer door het onderwerp, maar door de manier waarop het gebracht wordt ,want die artikelen die je van hen hier plaatst zijn vaak opjuttend geschreven, met het doel Bv. Marokkaans-Nederlanders in een verdomhoekje te plaatsen.

Graag jouw mening. Eke

Mee eens, Eke.

mark61
18-11-08, 12:08
Dit soort posts zijn zo loserig dat commentaar overbodig is. Sjit, nou doe ik het toch.

Eke
18-11-08, 12:11
Mee eens, Eke.


Fijn om niet alleen te staan in deze :)

mark61
18-11-08, 12:13
Fijn om niet alleen te staan in deze :)

Ja maak de draad nog langer :jammer:

John2
18-11-08, 12:21
Ja maak de draad nog langer :jammer:

Dus.............

Eke
18-11-08, 12:22
:haha:

ik wil nog meer zeggen hierover, Mark, maar helaas ...ik moet weer rennen naar een afspraak in een ander dorp. (OV een keer per half uur plus stuk lopen).
rennen=fietsen trouwens, je kunt het nog volgen,he ?

Ondanks al die aktie wacht ik op jouw reaktie , Twister !

Eke
18-11-08, 17:10
Ik ageer vaak tegen zaken, maar vanuit een andere invalshoek.

Wij mensen zijn grosso modo allemaal ongeveer even goed en slecht. Ik ben geïnteresseerd in de instituties - materieel en ideëel - die we maken om daarmee om te gaan en/of daarop van invloed zijn. Zoals verkeersregels in het verkeer.

Je wekt m'n belangstelling hiervoor, Olive Yao!

Jij zult je hart hier op het forum kunnen ophalen . Het barst van de instituties die schadelijk zouden kunnen zijn en mss ongewild, daadwerkelijk schade (van piepklein tot groot) kunnen toebrengen....nu ik erover nadenk :)

Jammer dat het forum zo supertraag werkt momenteel. Daardoor lukt het me minder tussendoor even te mailen.

1973Tanger
18-11-08, 20:06
Men vergeet gemakshalve dat de meeste immigratie verzoeken (importbruiden), bij de IND afkomstig zijn van de autochtone bevolking, die meestal een bruid halen uit de Aziatische landen en regionen. Meestal omdat ze uitgekeken zijn op hun Nederlandse geemancipeerde vrouwenpopulatie. Bij hun is het er naast huisslaving vooral sexslaving om te doen!

Charlus
18-11-08, 20:32
Men vergeet gemakshalve dat de meeste immigratie verzoeken (importbruiden), bij de IND afkomstig zijn van de autochtone bevolking, die meestal een bruid halen uit de Aziatische landen en regionen. Meestal omdat ze uitgekeken zijn op hun Nederlandse geemancipeerde vrouwenpopulatie. Bij hun is het er naast huisslaving vooral sexslaving om te doen!
Verreweg de meeste MVV-verzoeken ihkv. gezinsvorming zijn afkomstig van Turken en Marokkanen. Die info is eenvoudig op de site van de IND te achterhalen.

Charlus
18-11-08, 20:35
Met mooie beloften werd een Marokkaanse vrouw als importbruid naar Rotterdam gelokt om vervolgens door haar schoonfamilie als huisslavin te worden misbruikt.
Een grof schandaal! Dat doet maar. Komt natuurlijk door de Islam.

1973Tanger
18-11-08, 23:14
Verreweg de meeste MVV-verzoeken ihkv. gezinsvorming zijn afkomstig van Turken en Marokkanen. Die info is eenvoudig op de site van de IND te achterhalen.


Dan weet je ook dat die aanvragen aan de dalende kant zijn. Kom voor de goede orde eens met een link waaruit die meeste verzoeken uit Turkije en Marokko afkomstig zijn? Niet westerse landen zijn ook Aziatische landen hoor.

1973Tanger
18-11-08, 23:15
Een grof schandaal! Dat doet maar. Komt natuurlijk door de Islam.


Dat komt door jouw bekrompen beeldvorming.

Expat
18-11-08, 23:16
Twister, jouw mailtjes laten zien dat je alleen maar een (telegraaf)ei legt op dit forum en vervolgens niet meedoet met de diskussie.

Nou hoef je dit niet a la minute te doen, maar in de loop van de dag(en) kun je toch ook wel je mening/reakties op anderen plaatsen.Graag zelfs. Daar zijn nou diskussies voor.... om je een beeld te vormen.

Het lijkt erop dat je het forum alleen maar confronteert met negatieve beeldvorming, geproduceerd door De Telegraaf , en niet zozeer door het onderwerp, maar door de manier waarop het gebracht wordt ,want die artikelen die je van hen hier plaatst zijn vaak opjuttend geschreven, met het doel Bv. Marokkaans-Nederlanders in een verdomhoekje te plaatsen.

Graag jouw mening. Eke

Een vreemde opmerking voor een vrouw.
De nederlandse rechtbank daagt mensen voor het gerecht die een vrouw zouden hebben mishandeld van haar vrijheid heeft ontrokken en zelfs heeft verkracht binnen het huwelijk.
En u als "vrouw" reageert daar nuchter op omdat het in de telegraaf stond?
Dan heb ik twee vragen aan u, Bent u een vrouw? en gaat uw antisimpatie ten opzichte van een krant zover dat u over het leed van een medemens heen stapt?

H.P.Pas
18-11-08, 23:23
En u als "vrouw" reageert daar nuchter op omdat het in de telegraaf stond?


Meer omdat het van Twister komt, maggoed.
Jij weet als vent bij je eerste mailtje wel hoe laat het is.
Zo zijn wij hier. Het leed van de medemens laat ons koud.

Expat
18-11-08, 23:30
Meer omdat het van Twister komt, maggoed.
Jij weet als vent bij je eerste mailtje wel hoe laat het is.
Zo zijn wij hier. Het leed van de medemens laat ons koud.

Van mannen kan je antwoorden in deze trant verwachten heer Pas, maar als vrouwen zoals u zegt op deze site reageren en zoals u zegt over uw zelf dat het leed van uw medemens jullie koud laat is er veel mis met U en uw lotgenoten op deze site.

H.P.Pas
18-11-08, 23:49
Van mannen kan je antwoorden in deze trant verwachten heer Pas, maar als vrouwen zoals u zegt op deze site reageren en zoals u zegt over uw zelf dat het leed van uw medemens jullie koud laat is er veel mis met U en uw lotgenoten op deze site.

Wij maken alleen elkaar af. Daar heeft de medemens niet veel hinder van.

H.P.Pas
18-11-08, 23:52
Ja maak de draad nog langer :jammer:

Dit loopt gierend uit de hand. :aanwal:

Expat
18-11-08, 23:57
Wij maken alleen elkaar af. Daar heeft de medemens niet veel hinder van.

Ik wilde eigelijk een geniepig lachje plaatsen, maar ok funny joke, dus last van uitsterven !
Moeten wij hiervoor een fonds oprichten of acht u dit niet rendabel?

H.P.Pas
19-11-08, 00:10
Ik wilde eigelijk een geniepig lachje plaatsen, maar ok funny joke, dus last van uitsterven !
Moeten wij hiervoor een fonds oprichten of acht u dit niet rendabel?

Geloof het of niet, deze tent wordt gesubsidiëerd.

Expat
19-11-08, 00:14
Geloof het of niet, deze tent wordt gesubsidiëerd.

Hahaha, ja natuurlijk, ik geloof je direct, laat me raden door de taliban, of hebben ze een rijke olie sjeik gevonden voor 100 dollar per jaar?

1973Tanger
19-11-08, 00:30
Hahaha, ja natuurlijk, ik geloof je direct, laat me raden door de taliban, of hebben ze een rijke olie sjeik gevonden voor 100 dollar per jaar?


Subsidie krijg je niet voor een website in de lucht houden, want dat kost niet al te veel. Meer voor de doelstellingen (maatschappelijk) die je met een bepaalde website denkt te realiseren.

Expat
19-11-08, 01:06
Subsidie krijg je niet voor een website in de lucht houden, want dat kost niet al te veel. Meer voor de doelstellingen (maatschappelijk) die je met een bepaalde website denkt te realiseren.
Dit meent u ook nog echt neem ik aan?
Welke doelstellingen denken zij dan te bereiken, worden er bijeenkomsten gehouden?

Ik lees uw antwoord morgen wel, mijn dienst zit er op.

mark61
19-11-08, 07:22
Dat komt door jouw bekrompen beeldvorming.

Sarcasme en ironie herken jij nooit hè?

Charlus
19-11-08, 07:50
<...>Sarcasme en ironie herken jij nooit hè?
Ik wil wel zover gaan om toe te geven dat ik de opmerking niet geplaatst zou hebben indien de voorgaande posts er niet hadden gestaan.

Charlus
19-11-08, 08:08
Men vergeet gemakshalve dat de meeste immigratie verzoeken (importbruiden), bij de IND afkomstig zijn van de autochtone bevolking, die meestal een bruid halen uit de Aziatische landen en regionen. Meestal omdat ze uitgekeken zijn op hun Nederlandse geemancipeerde vrouwenpopulatie. Bij hun is het er naast huisslaving vooral sexslaving om te doen!
Verreweg de meeste MVV-verzoeken ihkv. gezinsvorming zijn afkomstig van Turken en Marokkanen. Die info is eenvoudig op de site van de IND te achterhalen.
Dan weet je ook dat die aanvragen aan de dalende kant zijn. Kom voor de goede orde eens met een link waaruit die meeste verzoeken uit Turkije en Marokko afkomstig zijn? Niet westerse landen zijn ook Aziatische landen hoor.
Wvb. je vraag heb je zeker een punt. Ik dacht om een of andere reden, onterecht dus, dat de IND in haar statistieken MVV-verzoeken per land had uitgesplitst naar verblijfsdoel.
Je opmerking over het aan de dalende kant zijn, is irrelevant. Jouw claim was dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren. Dit is ten eerste ongefundeerd en ten tweede zeer onwaarschijnlijk, gezien de cijfers van de IND. Vwb. de motivatie van die mannen, mja. Snowwhite zou ze volledig gelijk geven. Nevermind dat laatste.

knuppeltje
19-11-08, 09:39
Dan weet je ook dat die aanvragen aan de dalende kant zijn. Kom voor de goede orde eens met een link waaruit die meeste verzoeken uit Turkije en Marokko afkomstig zijn? Niet westerse landen zijn ook Aziatische landen hoor.

Doe jij dat eens voor jouw stelling.

Eke
19-11-08, 10:43
en gaat uw antisimpatie ten opzichte van een krant zover dat u over het leed van een medemens heen stapt?

Het moet voor een buitenstaander vreemd zijn om midden in diskussies te vallen. Die vinden plaats binnen een context.

Daarbij moet de buitenstaander/nieuwkomer ook nog even wennen en verder lezen dan de neus lang is. Dat neem ik U niet kwalijk, lezen is vaak een bottleneck op welk forum dan ook.



1) misschien moet U wat in recente verleden duiken wat betreft de reakties op de geplaatste Telegraafartikelen van Twister. U weet hoe een forum werkt en hoe U deze mailtjes terug kunt halen ?
Dan ziet hoe hoe m'n ergernis naar dit soort journalistiek is ontstaan.....
Ik onderbouw het ook. Het is schadelijk.

2) Dit Nieuws Van De Dag gaat over actueel nieuws. Heeft U de link gelezen die ik in dit draadje heb geplaatst ?Over het tijdstip dat dit nieuws wereldkundig is gemaakt ? (2006)

Het zou te verwachten zijn dat de journalist stelling zou nemen tegen de trage rechtsgang in deze. Waarom de vrouw en andere betrokkenen zolang in onzekerheid laten ? Ik lees er geen woord over.
Nou, ik ben benieuwd naar Uw bevindingen als U zich onderbouwd een oordeel gaat vormen. Dat kost wel even tijd, hoor.


3) waaruit concludeert U dat ik over het leed van een medemens heenstap ?

4)als U wat langer mee zult doen op dit forum komt U zonder veel problemen achter mijn wezen. Welkom bij deze, mijnheer Expat. :)

In welk land woont U trouwens ? Expat ? Of is het Nederland en komt U uit het buitenland ?

:hihi: als U nu nog niet weet of ik een man of een vrouw ben..

H.P.Pas
19-11-08, 11:07
Kom voor de goede orde eens met een link waaruit die meeste verzoeken uit Turkije en Marokko afkomstig zijn? Niet westerse landen zijn ook Aziatische landen hoor.

Rapport uit 2004. (http://www.iiav.nl/epublications//2004/FactsheetWetInburgeringBuitenland.pdf)

20.000 huwelijksmigranten (uit 160 landen)
7.700 uit Europa
9.000 uit Turkije en Marokko.
3.300 overige

Verrassend detail: bijna de helft van die 9000 zijn mannen.

Expat
19-11-08, 11:31
=Eke;3779901]Het moet voor een buitenstaander vreemd zijn om midden in diskussies te vallen. Die vinden plaats binnen een context.

Daarbij moet de buitenstaander/nieuwkomer ook nog even wennen en verder lezen dan de neus lang is. Dat neem ik U niet kwalijk, lezen is vaak een bottleneck op welk forum dan ook.
Ik neem aan en hoop dat ik niet eerst alle berichten op dit forum moet lezen voordat ik mag en kan antwoorden op een topic?
Ik zag het stukje staan over een marokkaans meisje die huisslaaf werd, las het stukje die was gekopieerd uit de telegraaf en las de gruwel die deze vrouw heeft ondergaan en het zwakke antwoord die hier werd gegeven.



1) misschien moet U wat in recente verleden duiken wat betreft de reakties op de geplaatste Telegraafartikelen van Twister. U weet hoe een forum werkt en hoe U deze mailtjes terug kunt halen ?
Dan ziet hoe hoe m'n ergernis naar dit soort journalistiek is ontstaan.....
Ik onderbouw het ook. Het is schadelijk.
De ergenis van de artikelen van Twister/Telegraaf, kan toch niet een standpunt zijn om over het nieuws heen te stappen en hierdoor het nieuws naar een tweede plan schuiven ten opzichte van een persoon of krant.
De persoon kun je prive een mailtje sturen zoals ik vanmorgen heb ondervonden en een haat dragende mail kreeg van iemand en de telegraaf kunt u ook op hun site reageren, althans ik neem aan dat de telegraaf hier niet mee leest want anders zou dit berichtje hier niet staan in verband met kopiewrite.
Het zou dan ook logisch zijn uw ergenis over de telegraaf te spuien op hun site of een mailtje te sturen naar de schrijver van dit stukje in de telegraaf.



2) Dit Nieuws Van De Dag gaat over actueel nieuws. Heeft U de link gelezen die ik in dit draadje heb geplaatst ?Over het tijdstip dat dit nieuws wereldkundig is gemaakt ? (2006)
Ja maar de rechtzaak was pas enkele dagen geleden heb ik begrepen.


Het zou te verwachten zijn dat de journalist stelling zou nemen tegen de trage rechtsgang in deze. Waarom de vrouw en andere betrokkenen zolang in onzekerheid laten ? Ik lees er geen woord over.
Nou, ik ben benieuwd naar Uw bevindingen als U zich onderbouwd een oordeel gaat vormen. Dat kost wel even tijd, hoor.
Helemaal met u eens, maar ik neem aan dat u en ook de verslaggever bekend is met de overbelasting van ons rechtssysteem en zeker een zaak waar ook mensen bij betrokken zijn buiten onze landsgrenzen de nodige tijd nodig heeft om bewijsmateriaal en getuigen te onderzoeken.



3) waaruit concludeert U dat ik over het leed van een medemens heenstap ?
In deze topic stelt u uw eigen ergenis zoals u die noemt naar de krant en de plaatser van deze topic boven het nieuws dat werd verteld, ik vond dit nieuws nogal schokkend en mens onwaardig, aangezien u niet op dit nieuws inging, kan ik ervan uitgaan dat uw ergenis boven het leed van het mens stelt en hierdoor eigelijk over het leed heenstapt.


4)als U wat langer mee zult doen op dit forum komt U zonder veel problemen achter mijn wezen. Welkom bij deze, mijnheer Expat. :)
Dank u mevrouw Eke, ik heb ondertussen ook andere stukjes van u gelezen en u hebt uw hart wel op de goede plaats, alleen jammer dat u hier deze kans heeft gemist.


In welk land woont U trouwens ? Expat ? Of is het Nederland en komt U uit het buitenland ?
Nee juist andersom, ik ben Nederlander en verblijft momenteel in het buitenland.


:hihi: als U nu nog niet weet of ik een man of een vrouw ben..[/QUOTE]

De overtuiging is er nog niet, maar zal misschien nog wel komen, ik heb in iedergeval geleerd van u hoe ik dit geniepig lachje moet maken :hihi: zag hem al een paar keer staan.;)

Eke
19-11-08, 12:35
Ik neem aan en hoop dat ik niet eerst alle berichten op dit forum moet lezen voordat ik mag en kan antwoorden op een topic?
Ik zag het stukje staan over een marokkaans meisje die huisslaaf werd, las het stukje die was gekopieerd uit de telegraaf en las de gruwel die deze vrouw heeft ondergaan en het zwakke antwoord die hier werd gegeven.





Wat fijn dat U me de gelegenheid geeft om nog eens heel duidelijk te maken waarom het schadelijk is, het te pas en te onpas plaatsen van negatief nieuws over Marokkaans-Nederlanders of iedere andere minderheid.

Waarom geldt dit voor een minderheid.
Ik zal het U uitleggen. Let op, mijnheer Expat :)

In grote delen van Nederland leert de bevolking de nieuwe Nederlanders kennen via de media. Dit wil niet zeggen dat er geen nieuwkomers bij hen in de
regio kunnen wonen, maar zij hebben er geen persoonlijke kontakten mee.Zij leren onvoldoende kennen hoe veelzijdig de medelanders zijn.
Er zijn heel veel soorten en maten NederlandsMarokkanen. Je kunt hen niet over 1 kam scheren. Laat staan verantwoordelijkheid maken voor het foute gedrag van een kleine groep.

Nou heb ik een prima krant.;) Er wordt niet geroddeld en het nieuws wordt van te voren getoetst op waarheid . Er wordt integer met mensen omgegaan. Zo hoort het toch ?

Want wat gebeurd er bij zo'n kop als Marokkaanse jongeren gooien eieren naar kleintjes ?Je voelt je pissig worden op die jongeren en je hebt medelijden met die kleintjes.... Bij kleintjes denk je aan kleuters, 6 en 7 jarigen.
Gemeen, he ! Je hebt nu een emotioneel oordeel gevormd.

LET OP :uit foto's bleek dat het om oudere kinderen ging, uit tekst bleek dat het maar om een hele kleine groep ging die aan het pesten was.het meerendeel van de kinderen was goed bezig. Waarom wordt dit laatste niet in het artikel gezet ?

Als je als lezer vaak dit soort negatieve emoties bij het lezen over MarokkaansNederlanders krijgt ga je hen met andere ogen bekijken op den duur...onbewust...Je kent geen of te weinig Marokkaans-Nederlanders om dit te corrigeren. Bovendien kloppen de emoties die je krijgt met de voorafgaande leeservaringen...je gaat het geloven...

Naast het onrecht dat er gedaan wordt door deze journalistiek ontstaat er ook een kloof in onze samenleving !!!!!!!


Twister gooit dit bepaalde nieuws op ons forum en weigert tot nu toe hierover in diskussie te gaan.

Daarom wil ik eerst dat Twister zich laat zien alvorens ik met hem in diskussie ga over z'n geplaatste nieuws en de impact ervan.


Genoeg voor vandaag.
Lijk je trouwens niet op John2 met je mevrouw Eke of ben je Sinterklaas ???? :haha:

Expat
19-11-08, 13:52
=Eke;3780014]Wat fijn dat U me de gelegenheid geeft om nog eens heel duidelijk te maken waarom het schadelijk is, het te pas en te onpas plaatsen van negatief nieuws over Marokkaans-Nederlanders of iedere andere minderheid.

Waarom geldt dit voor een minderheid.
Ik zal het U uitleggen. Let op, mijnheer Expat :)

In grote delen van Nederland leert de bevolking de nieuwe Nederlanders kennen via de media. Dit wil niet zeggen dat er geen nieuwkomers bij hen in de
regio kunnen wonen, maar zij hebben er geen persoonlijke kontakten mee.Zij leren onvoldoende kennen hoe veelzijdig de medelanders zijn.
Er zijn heel veel soorten en maten NederlandsMarokkanen. Je kunt hen niet over 1 kam scheren. Laat staan verantwoordelijkheid maken voor het foute gedrag van een kleine groep.

Natuulijk kun je deze mensen niet over een kam scheren, maar daar kunnen wij denk ik weinig aan doen dan hooguit te reklameren bij de desbetreffende krant.
Verder ligt het aan de persoon in kwestie hoe hij of zij denkt over de minderheden en dan denk ik dat personen zoals Wilders en Verdonk meer indruk maakt dan een stukje in de krant over een familie drama.


Nou heb ik een prima krant.;) Er wordt niet geroddeld en het nieuws wordt van te voren getoetst op waarheid . Er wordt integer met mensen omgegaan. Zo hoort het toch ?
Ik ook, in mijn krant werd dan ook vermeld "meisje werd slaaf", pas na zoeken op internet kwam ik er achter dat het ging over een marokkaans meisje.


Want wat gebeurd er bij zo'n kop als Marokkaanse jongeren gooien eieren naar kleintjes ?Je voelt je pissig worden op die jongeren en je hebt medelijden met die kleintjes.... Bij kleintjes denk je aan kleuters, 6 en 7 jarigen.
Gemeen, he ! Je hebt nu een emotioneel oordeel gevormd.


LET OP :uit foto's bleek dat het om oudere kinderen ging, uit tekst bleek dat het maar om een hele kleine groep ging die aan het pesten was.het meerendeel van de kinderen was goed bezig. Waarom wordt dit laatste niet in het artikel gezet ?
Oei, in mijn krant stond dit toch anders vermeld het zou gaan om een grote groep jongeren die al vaker in verband werden gebracht met criminele aktiviteiten zoals inbraak, vernielingen en roofovervallen.
Ik nam ook aan dat er daarom zoveel politie op de been was.
En dan nog dit gedrag hoort niet thuis in de maatschappij, want als u dit tollereert gaat het snel van kwaad tot erger.


Als je als lezer vaak dit soort negatieve emoties bij het lezen over MarokkaansNederlanders krijgt ga je hen met andere ogen bekijken op den duur...onbewust...Je kent geen of te weinig Marokkaans-Nederlanders om dit te corrigeren. Bovendien kloppen de emoties die je krijgt met de voorafgaande leeservaringen...je gaat het geloven...

Naast het onrecht dat er gedaan wordt door deze journalistiek ontstaat er ook een kloof in onze samenleving !!!!!!!
Daar ben ik het mee eens, al moet ik toegeven dat zij de laatste tijd ook echt hun best doen om nieuws te scoren en denk juist dat het daarom juist erger wordt, immers het is toch stoer om in de krant te staan en het je vriendjes te tonen.



Twister gooit dit bepaalde nieuws op ons forum en weigert tot nu toe hierover in diskussie te gaan.

Daarom wil ik eerst dat Twister zich laat zien alvorens ik met hem in diskussie ga over z'n geplaatste nieuws en de impact ervan.

Dat is dan een probleem met een forum als deze dat de plaatser niet verplicht is om het te verdedigen of te reageren als plaatser van een topic.


Genoeg voor vandaag.
Lijk je trouwens niet op John2 met je mevrouw Eke of ben je Sinterklaas ???? :haha:[/QUOTE]

John2, nee zou dit moeten dan?
Al ik nu denk ik wel weet uit welke hoek de prive mailtjes komen gezien de strijd die heerste tussen die John en deze andere persoon.
En ik ben zeker Sinterklaas niet :hihi: en zal u geen mevrouw meer noemen Eke.;)

1973Tanger
19-11-08, 14:49
Rapport uit 2004. (http://www.iiav.nl/epublications//2004/FactsheetWetInburgeringBuitenland.pdf)

20.000 huwelijksmigranten (uit 160 landen)
7.700 uit Europa
9.000 uit Turkije en Marokko.
3.300 overige

Verrassend detail: bijna de helft van die 9000 zijn mannen.

Die cijfers klopen allang niet meer, want de trend is dat huwelijksmigranten uit voornamelijk Turkije en Marokko zeer sterk zijn afgenomen.

1973Tanger
19-11-08, 14:50
Sarcasme en ironie herken jij nooit hè?

Charlus gevoel voor humor ten aanzien van de islam? Kom nou.

1973Tanger
19-11-08, 14:52
Wvb. je vraag heb je zeker een punt. Ik dacht om een of andere reden, onterecht dus, dat de IND in haar statistieken MVV-verzoeken per land had uitgesplitst naar verblijfsdoel.
Je opmerking over het aan de dalende kant zijn, is irrelevant. Jouw claim was dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren. Dit is ten eerste ongefundeerd en ten tweede zeer onwaarschijnlijk, gezien de cijfers van de IND. Vwb. de motivatie van die mannen, mja. Snowwhite zou ze volledig gelijk geven. Nevermind dat laatste.


Overtuig me eens met recente cijfers s.v.p.?

Eke
19-11-08, 15:06
1)Natuulijk kun je deze mensen niet over een kam scheren, maar daar kunnen wij denk ik weinig aan doen dan hooguit te reklameren bij de desbetreffende krant.

2)Verder ligt het aan de persoon in kwestie hoe hij of zij denkt over de minderheden en dan denk ik dat personen zoals Wilders en Verdonk meer indruk maakt dan een stukje in de krant over een familie drama.


3)Ik ook, in mijn krant werd dan ook vermeld "meisje werd slaaf", pas na zoeken op internet kwam ik er achter dat het ging over een marokkaans meisje.




4)Oei, in mijn krant stond dit toch anders vermeld het zou gaan om een grote groep jongeren die al vaker in verband werden gebracht met criminele aktiviteiten zoals inbraak, vernielingen en roofovervallen.

5)
Ik nam ook aan dat er daarom zoveel politie op de been was.

6)En dan nog dit gedrag hoort niet thuis in de maatschappij, want als u dit tollereert gaat het snel van kwaad tot erger.


7)Daar ben ik het mee eens, al moet ik toegeven dat zij de laatste tijd ook echt hun best doen om nieuws te scoren en denk juist dat het daarom juist erger wordt, immers het is toch stoer om in de krant te staan en het je vriendjes te tonen.




8)Dat is dan een probleem met een forum als deze dat de plaatser niet verplicht is om het te verdedigen of te reageren als plaatser van een topic.


9)John2, nee zou dit moeten dan?

10)Al ik nu denk ik wel weet uit welke hoek de prive mailtjes komen gezien de strijd die heerste tussen die John en deze andere persoon.


11)En ik ben zeker Sinterklaas niet :hihi: en zal u geen mevrouw meer noemen Eke.;)

1. bewustwording.. hoe werken dingen..wat zijn de effekten..
nee, als ik in m'n eentje een mailtje stuur maakt dat weinig indruk. Who the hell is Eke ? :hihi:

2. een stukje over een familiedrama ? Werd je tijdens het lezen even afgeleid ?
Vooruit meneer, overlezen die handel. Pardon, ik bedoel wilt U zo vriendelijk zijn mijn tekst over het tot stand komen van negatieve beeldvorming nog eens te herlezen. Een druppel water vervormt een steen niet...wel miljarden druppels. Zeker als het zure regen is !

3. welke krant leest U ?

4. dat's heftig ! die crimi's werken met eieren ? dus het gaat om hoeveel eierdozen ongeveer ? en die halen ze bij hun moeders uit de koelkast :loens:

5.nou meneer, als U een dochtertje heeft dan wilt U dat er 's avonds in het donker ook volwassenen om haar heen lopen heden ten dage. Ik bedoel : betrouwbare volwassenen die een oogje in het zeil houden.
Ik denk zelfs dat U zelf een geel pak aan trekt met reflecterende strepen !:haha:
In mijn dorp was de verhouding 1 volwassene op 1 kind. Het is ff niet anders.

6) o ja, wat van kwaad tot erger kunnen we niet gebruiken.
meteen afserveren, dat soort boevengedrag.

7) Zij ? Je hebt het over die rekels of over de crimi's ? En over de jongens die daar tussenin zitten ?
Ze zoeken zelf het nieuws ?
Volgens mij is dit voor hen een bijkomend genoegen.

Maar...moet daar telkens in de krant bijkomen te staan wat de roots van deze jongeren zijn ? Waarom ?

8) dus dan kies ik ervoor hem aan te spreken op het soort mail wat ie plaatst en nou eens ff niet in te gaan op de dramatische inhoud :ego:

9) Ja ?

10) vertel..alleen als U wilt. Of nee laat maar rusten. Ik heb geen zin om mee te gaan doen. Ik hoop van harte dat jullie het weer bijleggen.

11)Ach, jammer !!!!! Ik ga weer verder met m'n Sinterklaaspost. :dag:

Charlus
19-11-08, 15:16
<...>Jouw claim was dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren. Dit is ten eerste ongefundeerd en ten tweede zeer onwaarschijnlijk, gezien de cijfers van de IND. Vwb. de motivatie van die mannen, mja. Snowwhite zou ze volledig gelijk geven. Nevermind dat laatste.
Overtuig me eens met recente cijfers s.v.p.?
Je op niets, of beter: je onderbuik, gebaseerde claim wordt ik geacht te weerleggen met recente cijfers? Mbv. de cijfers van H.P.Pas is dat niet eens zo moeilijk, want dan zouden binnen 4 jaar tijd de cijfers vwb. Europa, Marokko en Turkije bij elkaar opgeteld iig. gedaald moeten zijn tot onder het huidige cijfer voor "overige". De kans daarop is nihil, gezien de waarden in de tabel van H.P.Pas. En daar baseer jij je bewering op?
Dan heb ik nog een veel betere claim die in het geheel niet te weerleggen is met recente cijfers: de meerderheid van alle uit Marokko betrokken bruiden wordt in Nederland te werkgesteld als seks- en huishoudslavinnen.

1973Tanger
19-11-08, 15:25
Je op niets, of beter: je onderbuik, gebaseerde claim wordt ik geacht te weerleggen met recente cijfers? Mbv. de cijfers van H.P.Pas is dat niet eens zo moeilijk, want dan zouden binnen 4 jaar tijd de cijfers vwb. Europa, Marokko en Turkije bij elkaar opgeteld iig. gedaald moeten zijn tot onder het huidige cijfer voor "overige". De kans daarop is nihil, gezien de waarden in de tabel van H.P.Pas. En daar baseer jij je bewering op?
Dan heb ik nog een veel betere claim die in het geheel niet te weerleggen is met recente cijfers: de meerderheid van alle uit Marokko betrokken bruiden wordt in Nederland te werkgesteld als seks- en huishoudslavinnen.


Integendeel, jij komt met beweringen over MVV's uit met name Turkije en Marokko. Dat is totaal niks zeggend en indien wel het geval, laat eens wat recente cijfers zien? De rest van je claim is zoals vanoudsher wat we van je gewend zijn. Bovendien niet alleen de overige ook de andere uit Europa kluns.

Charlus
19-11-08, 15:29
<...>Jouw claim was dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren. Dit is ten eerste ongefundeerd en ten tweede zeer onwaarschijnlijk, gezien de cijfers van de IND. Vwb. de motivatie van die mannen, mja. Snowwhite zou ze volledig gelijk geven. Nevermind dat laatste.
Overtuig me eens met recente cijfers s.v.p.?
Je op niets, of beter: je onderbuik, gebaseerde claim wordt ik geacht te weerleggen met recente cijfers? Mbv. de cijfers van H.P.Pas is dat niet eens zo moeilijk, want dan zouden binnen 4 jaar tijd de cijfers vwb. Europa, Marokko en Turkije bij elkaar opgeteld iig. gedaald moeten zijn tot onder het huidige cijfer voor "overige". De kans daarop is nihil, gezien de waarden in de tabel van H.P.Pas. En daar baseer jij je bewering op?
Dan heb ik nog een veel betere claim die in het geheel niet te weerleggen is met recente cijfers: de meerderheid van alle uit Marokko betrokken bruiden wordt in Nederland te werkgesteld als seks- en huishoudslavinnen.
Integendeel, jij komt met beweringen over MVV's uit met name Turkije en Marokko. Dat is totaal niks zeggend en indien wel het geval, laat eens wat recente cijfers zien?<...>

Alles in de juiste volgorde. Jij gaat eerst met recente cijfers bewijzen dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren.

1973Tanger
19-11-08, 15:32
Alles in de juiste volgorde. Jij gaat eerst met recente cijfers bewijzen dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren.


Zelfs uit cijfers uit 2004 blijkt dat alle MVV's in meerderheid niet uit Marokko en Turkije afkomstig zijn zoals jij beweerd. De rest is inderdaad met als doel huishoud en sexslaving, daarbij niet gerekend de illegale mensenhandel in westerse handen voor de prostitutie.

Freesaf2
19-11-08, 15:40
Men vergeet gemakshalve dat de meeste immigratie verzoeken (importbruiden), bij de IND afkomstig zijn van de autochtone bevolking, die meestal een bruid halen uit de Aziatische landen en regionen. Meestal omdat ze uitgekeken zijn op hun Nederlandse geemancipeerde vrouwenpopulatie. Bij hun is het er naast huisslaving vooral sexslaving om te doen!

Graag een feitelijke onderbouwing van deze bewering.

1973Tanger
19-11-08, 15:43
Graag een feitelijke onderbouwing van deze bewering.


Mag je lekker zelf uitzoeken. Ik ga niet al mijn opmerkingen voor jullie onderbouwen.

Freesaf2
19-11-08, 15:48
De rest is inderdaad met als doel huishoud en sexslaving, daarbij niet gerekend de illegale mensenhandel in westerse handen voor de prostitutie.

En van deze

1973Tanger
19-11-08, 15:52
En van deze


Loop maar eventjes in de red districten die ons land rijk is en tel ook maar alle escortbureaus en andere clubs die met sex in verband worden gebracht en je hebt een indruk.

Freesaf2
19-11-08, 16:00
Loop maar eventjes in de red districten die ons land rijk is en tel ook maar alle escortbureaus en andere clubs die met sex in verband worden gebracht en je hebt een indruk.

Dus je kunt niks bewijzen?

1973Tanger
19-11-08, 16:01
Dus je kunt niks bewijzen?


Alleen het feit dat jij onnozel moet zijn, dat jij denkt dat dit hier een rechtbank is of zich politieactiviteiten plaatsvinden. :maf2:

Freesaf2
19-11-08, 16:33
Want? Jij doet een bewering die ik zwaar betwijfel.

Ik vraag dan gewoon of je hier onafhankelijke cijfers van kunt tonen.

1973Tanger
19-11-08, 16:39
Want? Jij doet een bewering die ik zwaar betwijfel.

Ik vraag dan gewoon of je hier onafhankelijke cijfers van kunt tonen.

Ik doe een aanwijzing waar ikzelf niet aan twijfel en verder de moeite niet wens te nemen om met cijfers te komen in een topic waar ik totaal geen boodschap aan heb.

Freesaf2
19-11-08, 16:47
Waarbij ik in herhaling val.

Je kunt niks bewijzen, maar onderstaand is dus jouw persoonlijk mening.

Dus:
--
"Men vergeet gemakshalve dat de meeste immigratie verzoeken (importbruiden), bij de IND afkomstig zijn van de autochtone bevolking
--
Wordt:
--
Ik denk dat de meeste immigratie verzoeken (importbruiden), bij de IND afkomstig zijn van de autochtone bevolking.
--
En:
--
Meestal omdat ze uitgekeken zijn op hun Nederlandse geemancipeerde vrouwenpopulatie. Bij hun is het er naast huisslaving vooral sexslaving om te doen!"
--
Wordt:
--
Ik denk dat ze uitgekeken zijn op hun Nederlandse geemancipeerde vrouwenpopulatieen dat het bij hun naast huisslaving vooral om sexslaving te doen is!"
--
(Wat ik verder nergens kan bewijzen.)

1973Tanger
19-11-08, 17:04
Waarbij ik in herhaling val.

Je kunt niks bewijzen, maar onderstaand is dus jouw persoonlijk mening.

Dus:
--
"Men vergeet gemakshalve dat de meeste immigratie verzoeken (importbruiden), bij de IND afkomstig zijn van de autochtone bevolking
--
Wordt:
--
Ik denk dat de meeste immigratie verzoeken (importbruiden), bij de IND afkomstig zijn van de autochtone bevolking.
--
En:
--
Meestal omdat ze uitgekeken zijn op hun Nederlandse geemancipeerde vrouwenpopulatie. Bij hun is het er naast huisslaving vooral sexslaving om te doen!"
--
Wordt:
--
Ik denk dat ze uitgekeken zijn op hun Nederlandse geemancipeerde vrouwenpopulatieen dat het bij hun naast huisslaving vooral om sexslaving te doen is!"
--
(Wat ik verder nergens kan bewijzen.)


Evenmin jij of iemand anders hier op een forum iets kan bewijzen. Lekker belangrijk allemaal. Succes verder met je waarheidsvinding op fora.

super ick
19-11-08, 17:27
Evenmin jij of iemand anders hier op een forum iets kan bewijzen. Lekker belangrijk allemaal. Succes verder met je waarheidsvinding op fora.

Er is een sterke daling onder Turkse en Marokkaanse importbruiden door de strengere regels.
De reden is dus dat het niet mogelijk is een uitkering te trekken en vervolgens een onwetend bergvrouwtje hierheen te halen die vervolgens ook een leven lang op zak van de overheid gaat teren.

Flauw en kortzichtig van die kutkaaskoppen. Onderhouden moeten ze en niet moeilijk doen. Islam- en xenofoob zijn ze, allemaal!!!!!!!

Charlus
19-11-08, 19:03
Alles in de juiste volgorde. Jij gaat eerst met recente cijfers bewijzen dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren.
Zelfs uit cijfers uit 2004 blijkt dat alle MVV's in meerderheid niet uit Marokko en Turkije afkomstig zijn zoals jij beweerd. De rest is inderdaad met als doel huishoud en sexslaving<...>
In het Telegraafartikel is sprake van huishoud- en seksslavernij mbt. een Marokkaanse importbruid. Ik neem aan dat het artikel op waarheid berust.
Hieruit volgt dat óók Turkse/Marokkaanse importbruiden niet uitgesloten zijn van een treurig lot. Naast het doen van dubieuze onderbuikclaims mbt. autochtonen lieg je dus ook nog eens.
Je "inderdaad" slaat nergens op. Kom maar eens met recente cijfers die je claim staven dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren. Met de cijfers van H.P.Pas uit 2004 is je stelling iig. strijdig. Zeer onwaarschijnlijk dat ze inmiddels zodanig op hun kop gezet zijn in de zin dat nu de meeste aanvragen tav. importbruiden betrekking zouden hebben op de combi autochtonen - aziatische (eo.) importbruiden.
Overigens had ik al aangegeven dat ik niet hard kan maken dat de meeste aanvragen door Turken/Marokkanen geschieden. Ik heb dus al afstand van genomen van die stelling. Inmiddels heb ik begrepen dat een dergelijke stap voor jou niet vanzelfsprekend is.
Altijd verbazingwekkend hoe sommige mensen zich bij wijze van discussietechniek steeds verder ingraven in hun eigen shit én nog extra shit over zichzelf heenstorten.

Charlus
19-11-08, 19:12
<...>Ik doe een aanwijzing waar ikzelf niet aan twijfel en verder de moeite niet wens te nemen om met cijfers te komen in een topic waar ik totaal geen boodschap aan heb.
Je maakt het beduidend bonter. Als de cijfers strijdig zijn met je vermoeden, blijf je vasthouden aan je vermoeden.

1973Tanger
19-11-08, 19:13
Er is een sterke daling onder Turkse en Marokkaanse importbruiden door de strengere regels.
De reden is dus dat het niet mogelijk is een uitkering te trekken en vervolgens een onwetend bergvrouwtje hierheen te halen die vervolgens ook een leven lang op zak van de overheid gaat teren.

Flauw en kortzichtig van die kutkaaskoppen. Onderhouden moeten ze en niet moeilijk doen. Islam- en xenofoob zijn ze, allemaal!!!!!!!

Wat heeft een uitkering nou weer met importhuwelijken te maken? De strenge regels hebben niet zozeer te maken met een bepaalde inkomen dat men dient te hebben, maar vooral met de toelatingsexamens in het land van herkomst waar menigeen over struikelen. Dat jij dit aspect weer eens aangrijpt als reden, voor internationale huwelijken, doet meer jouw bevooroordeelde dumpert.nl opvatting en kleinburgerlijkheid weer prijsgeven. Bovendien ben jij niet de eerst aangewezenen die gaat oordelen over andermans liefde en geluk. Dat is niet alleen kortzichtig, xenofoob, maar vooral onfatsoenlijk van je.

1973Tanger
19-11-08, 19:15
In het Telegraafartikel is sprake van huishoud- en seksslavernij mbt. een Marokkaanse importbruid. Ik neem aan dat het artikel op waarheid berust.
Hieruit volgt dat óók Turkse/Marokkaanse importbruiden niet uitgesloten zijn van een treurig lot. Naast het doen van dubieuze onderbuikclaims mbt. autochtonen lieg je dus ook nog eens.
Je "inderdaad" slaat nergens op. Kom maar eens met recente cijfers die je claim staven dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren. Met de cijfers van H.P.Pas uit 2004 is je stelling iig. strijdig. Zeer onwaarschijnlijk dat ze inmiddels zodanig op hun kop gezet zijn in de zin dat nu de meeste aanvragen tav. importbruiden betrekking zouden hebben op de combi autochtonen - aziatische (eo.) importbruiden.
Overigens had ik al aangegeven dat ik niet hard kan maken dat de meeste aanvragen door Turken/Marokkanen geschieden. Ik heb dus al afstand van genomen van die stelling. Inmiddels heb ik begrepen dat een dergelijke stap voor jou niet vanzelfsprekend is.
Altijd verbazingwekkend hoe sommige mensen zich bij wijze van discussietechniek steeds verder ingraven in hun eigen shit én daarbij nog extra shit over zichzelf heenstorten.


Met dat telegraafartikel, mag je lekker die plek gaan afvegen waar je voorkeur naar uitgaat, op dergelijke onzin ga ik verder niet op in. Alsof die telegraaf van je het lot van die allochtone vrouw zich aantrekt. Laat me niet lachen.

Charlus
19-11-08, 19:17
<...>Bovendien ben jij niet de eerst aangewezenen die gaat oordelen over andermans liefde en geluk. Dat is niet alleen kortzichtig, xenofoob, maar vooral onfatsoenlijk van je.
Oh?

Men vergeet gemakshalve dat de meeste immigratie verzoeken (importbruiden), bij de IND afkomstig zijn van de autochtone bevolking, die meestal een bruid halen uit de Aziatische landen en regionen. Meestal omdat ze uitgekeken zijn op hun Nederlandse geemancipeerde vrouwenpopulatie. Bij hun is het er naast huisslaving vooral sexslaving om te doen!

1973Tanger
19-11-08, 19:19
Je maakt het beduidend bonter. Als de cijfers strijdig zijn met je vermoeden, blijf je vasthouden aan je vermoeden.

Welke cijfers? Men moet nou hier geen beeld creëren dat buitenlandse huwelijken die tot stand komen uitsluitend afkomstig zijn uit Turkije of Marokko.

Charlus
19-11-08, 19:19
<...>Bovendien ben jij niet de eerst aangewezenen die gaat oordelen over andermans liefde en geluk. Dat is niet alleen kortzichtig, xenofoob, maar vooral onfatsoenlijk van je.
Oh?

Men vergeet gemakshalve dat de meeste immigratie verzoeken (importbruiden), bij de IND afkomstig zijn van de autochtone bevolking, die meestal een bruid halen uit de Aziatische landen en regionen. Meestal omdat ze uitgekeken zijn op hun Nederlandse geemancipeerde vrouwenpopulatie. Bij hun is het er naast huisslaving vooral sexslaving om te doen!
De meeste, meestal, meestal, vooral. Echt heel goed gefundeerd.

1973Tanger
19-11-08, 19:23
Oh?


Nou georganiseerde sextourisme vanuit Nederland naar dergelijke regionen is sterk in trek. Vandaar uit trek ik mijn mening.

Charlus
19-11-08, 19:26
Alles in de juiste volgorde. Jij gaat eerst met recente cijfers bewijzen dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren.
Zelfs uit cijfers uit 2004 blijkt dat alle MVV's in meerderheid niet uit Marokko en Turkije afkomstig zijn zoals jij beweerd. De rest is inderdaad met als doel huishoud en sexslaving<...>
In het Telegraafartikel is sprake van huishoud- en seksslavernij mbt. een Marokkaanse importbruid. Ik neem aan dat het artikel op waarheid berust.
Hieruit volgt dat óók Turkse/Marokkaanse importbruiden niet uitgesloten zijn van een treurig lot. Naast het doen van dubieuze onderbuikclaims mbt. autochtonen lieg je dus ook nog eens.
Je "inderdaad" slaat nergens op. Kom maar eens met recente cijfers die je claim staven dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren. Met de cijfers van H.P.Pas uit 2004 is je stelling iig. strijdig. Zeer onwaarschijnlijk dat ze inmiddels zodanig op hun kop gezet zijn in de zin dat nu de meeste aanvragen tav. importbruiden betrekking zouden hebben op de combi autochtonen - aziatische (eo.) importbruiden.
Overigens had ik al aangegeven dat ik niet hard kan maken dat de meeste aanvragen door Turken/Marokkanen geschieden. Ik heb dus al afstand van genomen van die stelling. Inmiddels heb ik begrepen dat een dergelijke stap voor jou niet vanzelfsprekend is.
Altijd verbazingwekkend hoe sommige mensen zich bij wijze van discussietechniek steeds verder ingraven in hun eigen shit én nog extra shit over zichzelf heenstorten.
Met dat telegraafartikel, mag je lekker die plek gaan afvegen waar je voorkeur naar uitgaat, op dergelijke onzin ga ik verder niet op in. Alsof die telegraaf van je het lot van die allochtone vrouw zich aantrekt. Laat me niet lachen.
Ik beweer niet dat de Telegraaf zich het lot van allochtone vrouwen aantrekt, alleen dat het artikel wel op waarheid zal berusten. Als je verder niet inhoudelijk wenst te reageren: mij best.
In het Telegraafartikel is sprake van huishoud- en seksslavernij mbt. een Marokkaanse importbruid. Ik neem aan dat het artikel op waarheid berust.
Hieruit volgt dat óók Turkse/Marokkaanse importbruiden niet uitgesloten zijn van een treurig lot. Naast het doen van dubieuze onderbuikclaims mbt. autochtonen lieg je dus ook nog eens.
Je "inderdaad" slaat nergens op. Kom maar eens met recente cijfers die je claim staven dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren. Met de cijfers van H.P.Pas uit 2004 is je stelling iig. strijdig. Zeer onwaarschijnlijk dat ze inmiddels zodanig op hun kop gezet zijn in de zin dat nu de meeste aanvragen tav. importbruiden betrekking zouden hebben op de combi autochtonen - aziatische (eo.) importbruiden.

1973Tanger
19-11-08, 19:29
Ik beweer niet dat de Telegraaf zich het lot van allochtone vrouwen aantrekt, alleen dat het artikel wel op waarheid zal berusten. Als je verder niet inhoudelijk wenst te reageren: mij best.
In het Telegraafartikel is sprake van huishoud- en seksslavernij mbt. een Marokkaanse importbruid. Ik neem aan dat het artikel op waarheid berust.
Hieruit volgt dat óók Turkse/Marokkaanse importbruiden niet uitgesloten zijn van een treurig lot. Naast het doen van dubieuze onderbuikclaims mbt. autochtonen lieg je dus ook nog eens.
Je "inderdaad" slaat nergens op. Kom maar eens met recente cijfers die je claim staven dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren. Met de cijfers van H.P.Pas uit 2004 is je stelling iig. strijdig. Zeer onwaarschijnlijk dat ze inmiddels zodanig op hun kop gezet zijn in de zin dat nu de meeste aanvragen tav. importbruiden betrekking zouden hebben op de combi autochtonen - aziatische (eo.) importbruiden.


Dat het artikel op waarheid zal berusten? Hou maar op en laat maar weer. Op basis van telegraafartikelen valt totaal niks zinnigs te melden.

Charlus
19-11-08, 19:29
<...>Bovendien ben jij niet de eerst aangewezenen die gaat oordelen over andermans liefde en geluk. Dat is niet alleen kortzichtig, xenofoob, maar vooral onfatsoenlijk van je.
Oh?

Men vergeet gemakshalve dat de meeste immigratie verzoeken (importbruiden), bij de IND afkomstig zijn van de autochtone bevolking, die meestal een bruid halen uit de Aziatische landen en regionen. Meestal omdat ze uitgekeken zijn op hun Nederlandse geemancipeerde vrouwenpopulatie. Bij hun is het er naast huisslaving vooral sexslaving om te doen!
Nou georganiseerde sextourisme vanuit Nederland naar dergelijke regionen is sterk in trek. Vandaar uit trek ik mijn mening.
Kom maar eens met recente cijfers die je mening staven dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren. Met de cijfers van H.P.Pas uit 2004 is je stelling iig. strijdig. Zeer onwaarschijnlijk dat ze inmiddels zodanig op hun kop gezet zijn in de zin dat nu de meeste aanvragen tav. importbruiden betrekking zouden hebben op de combi autochtonen - aziatische (eo.) importbruiden

1973Tanger
19-11-08, 19:32
Kom maar eens met recente cijfers die je mening staven dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren. Met de cijfers van H.P.Pas uit 2004 is je stelling iig. strijdig. Zeer onwaarschijnlijk dat ze inmiddels zodanig op hun kop gezet zijn in de zin dat nu de meeste aanvragen tav. importbruiden betrekking zouden hebben op de combi autochtonen - aziatische (eo.) importbruiden


Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Kom doe eens je best dan?

Charlus
19-11-08, 19:35
Zelfs uit cijfers uit 2004 blijkt dat alle MVV's in meerderheid niet uit Marokko en Turkije afkomstig zijn zoals jij beweerd. De rest is inderdaad met als doel huishoud en sexslaving<...>
In het Telegraafartikel is sprake van huishoud- en seksslavernij mbt. een Marokkaanse importbruid. Ik neem aan dat het artikel op waarheid berust.
Hieruit volgt dat óók Turkse/Marokkaanse importbruiden niet uitgesloten zijn van een treurig lot. Naast het doen van dubieuze onderbuikclaims mbt. autochtonen lieg je dus ook nog eens.
Je "inderdaad" slaat nergens op. Kom maar eens met recente cijfers die je claim staven dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren. Met de cijfers van H.P.Pas uit 2004 is je stelling iig. strijdig. Zeer onwaarschijnlijk dat ze inmiddels zodanig op hun kop gezet zijn in de zin dat nu de meeste aanvragen tav. importbruiden betrekking zouden hebben op de combi autochtonen - aziatische (eo.) importbruiden.
Overigens had ik al aangegeven dat ik niet hard kan maken dat de meeste aanvragen door Turken/Marokkanen geschieden. Ik heb dus al afstand van genomen van die stelling. Inmiddels heb ik begrepen dat een dergelijke stap voor jou niet vanzelfsprekend is.
Altijd verbazingwekkend hoe sommige mensen zich bij wijze van discussietechniek steeds verder ingraven in hun eigen shit én nog extra shit over zichzelf heenstorten.
Dat het artikel op waarheid zal berusten? Hou maar op en laat maar weer. Op basis van telegraafartikelen valt totaal niks zinnigs te melden.
Geen reden om aan te nemen dat de kale feiten niet zouden kloppen, en het gaat me alleen om de feiten.
In het Telegraafartikel is sprake van huishoud- en seksslavernij mbt. een Marokkaanse importbruid. Hieruit volgt dat óók Turkse/Marokkaanse importbruiden niet uitgesloten zijn van een treurig lot. Naast het doen van dubieuze onderbuikclaims mbt. autochtonen lieg je dus ook nog eens.
Je "inderdaad" slaat nergens op. Kom maar eens met recente cijfers die je claim staven dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren. Met de cijfers van H.P.Pas uit 2004 is je stelling iig. strijdig. Zeer onwaarschijnlijk dat ze inmiddels zodanig op hun kop gezet zijn in de zin dat nu de meeste aanvragen tav. importbruiden betrekking zouden hebben op de combi autochtonen - aziatische (eo.) importbruiden.
Overigens had ik al aangegeven dat ik niet hard kan maken dat de meeste aanvragen door Turken/Marokkanen geschieden. Ik heb dus al afstand van genomen van die stelling. Inmiddels heb ik begrepen dat een dergelijke stap voor jou niet vanzelfsprekend is.
Altijd verbazingwekkend hoe sommige mensen zich bij wijze van discussietechniek steeds verder ingraven in hun eigen shit én nog extra shit over zichzelf heenstorten.

Charlus
19-11-08, 19:38
<...>Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Kom doe eens je best dan?
Waar ben je precies benieuwd naar?

1973Tanger
19-11-08, 19:39
Geen reden om aan te nemen waarom de feiten niet zouden kloppen, en het gaat me alleen om de feiten.
In het Telegraafartikel is sprake van huishoud- en seksslavernij mbt. een Marokkaanse importbruid.
Hieruit volgt dat óók Turkse/Marokkaanse importbruiden niet uitgesloten zijn van een treurig lot. Naast het doen van dubieuze onderbuikclaims mbt. autochtonen lieg je dus ook nog eens.
Je "inderdaad" slaat nergens op. Kom maar eens met recente cijfers die je claim staven dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren. Met de cijfers van H.P.Pas uit 2004 is je stelling iig. strijdig. Zeer onwaarschijnlijk dat ze inmiddels zodanig op hun kop gezet zijn in de zin dat nu de meeste aanvragen tav. importbruiden betrekking zouden hebben op de combi autochtonen - aziatische (eo.) importbruiden.
Overigens had ik al aangegeven dat ik niet hard kan maken dat de meeste aanvragen door Turken/Marokkanen geschieden. Ik heb dus al afstand van genomen van die stelling. Inmiddels heb ik begrepen dat een dergelijke stap voor jou niet vanzelfsprekend is.
Altijd verbazingwekkend hoe sommige mensen zich bij wijze van discussietechniek steeds verder ingraven in hun eigen shit én nog extra shit over zichzelf heenstorten.


Volgens jouw reden, maar niet die van mij en de meerderheid hier op maroc.nl! Ga je redenen maar verder bekrachtigen op het weblog van de telegraaf zelf. Verder mag je zo doorgaan met je eindeloze herhalingen dat we van jou wel gewend zijn. Zal verder totaal geen indruk op mij maken.

1973Tanger
19-11-08, 19:42
Waar ben je precies benieuwd naar?


Dat jij weer in eindeloze herhalingen gaat vallen op een topic die er werkelijk niks om doet in ieder geval niet. Maar ik wens je daar veel succes bij hoor.

Charlus
19-11-08, 20:31
<...>Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Kom doe eens je best dan?
Waar ben je precies benieuwd naar?
Dat jij weer in eindeloze herhalingen gaat vallen op een topic die er werkelijk niks om doet in ieder geval niet. Maar ik wens je daar veel succes bij hoor.
Jij houdt er vreemde interesses op na.

1973Tanger
19-11-08, 20:38
Jij houdt er vreemde interesses op na.


Dat moet nodig iemand zeggen met een fascinatie voor mieren?

Snowwhite
20-11-08, 09:06
Vwb. de motivatie van die mannen, mja. Snowwhite zou ze volledig gelijk geven. Nevermind dat laatste.

Als het goed is, is dit nu de 11 de topic waar Charlus over Snowwhite praat, terwijl zij (derde persoon enkelvoud) er niet is:

Reactie leugens over de Koran
vredelievendheid Islam
Ongeloof; de bron van al het kwaad.
Meeste moslims gelukkig te fatsoenlijk om de koran letterlijk te nemen.
Rel in PvdA om homoseks
Israël sluit honderden kinderen op
De Taliban ontwikkelen het land!
Aramees, taal van Jezus
Smerige leugenaar van de islam tegen beter weten in eindelijk opgepakt.
De wet die direct verboden moet worden de SHARIA!!!

Snowwhite's postings bij islam en vrouwenonderdrukking:

22 september 2008, 13:43


De NL maatschappij is te ver door geslagen in het klakkeloos geloven van het eenzijdige verhaal van de vrouw. (Sommigen gaan zelfs zo ver, dat ze menen op basis van de vrouw's verhaal, direkt de kinderen weg te halen bij de man (vader). Allahoe Moesta3an.)

Ook in de islamitische wereld, weten vrouwen helaas, feilloos gebruik te maken van hun krokodillentranen, en mannen bijvoorbeeld vals aan te klagen wegens geweld.

Dit soort vrouwen verpesten het voor de vrouwen die daadwerkelijk mishandeld worden en hulp nodig hebben.

22 september 2008, 14:24


ik heb het zelf meegemaakt en ook met mijn eigen ogen gezien: een vrouw die staat te gillen dat ze wordt geslagen terwijl ze op 10 meter afstand staat van de man in kwestie. Ook rechtbank kwesties (in de islamitische wereld).

5 oktober 2008, 12:15


In werkelijkheid kunnen de Marokkaanse meiden die "geimporteerd zijn", meer problemen geven. Dit komt omdat ze een vals beeld over het leven in het westen hebben, en omdat ze hypocrieter zijn dan de meiden die hier in NL geboren zijn. Ook hebben jongens die in NL geboren zijn een vals beeld over de importbruiden, zo schattig zijn ze niet. Nou ja dit is gegeneraliseerd natuurlijk.

5 oktober 2008, 12:44


Idem is het evenwicht verstoord wat betreft geweld en slaan van vrouwen. Niemand beweert hier dat men een vrouw mag mishandelen. Mishandeling is iets heel anders. Dat is een patroon van lichamelijk geweld, wat gepaard gaat met geestelijk geweld: kleineren, controleren, beheersen etc. Het moge duidelijk zijn dat ik nog Maarten nog een ander hier het aftuigen met een riem van vrouwen goedkeurt. Waar het mij om gaat is een keer de andere kant van de medaille te laten horen. Het misbruik van de vrouwen.

Ik kan jou verzekeren Reallife, dat er Marokkaanse vrouwen zijn, import bruidjes, die zodra ze hun papieren in hun handen hebben, opeens moeilijk gaan doen en gaan provoceren zodat hun man gaat reageren. Dat soort vrouwen, weten precies wat een westerse hulpverlener wil horen. Ze komen dan met krokodillentranen aan dat ze binnen moeten blijven en worden onderdrukt en weet ik wat niet meer, om vervolgens niet alleen maar alle voorzieningen te krijgen, maar ook nog de vent, die hun notabene naar het westen heeft gehaald, financieel helemaal uit te kleden. Je zou ze de kost moeten geven Reallife.
Je begrijpt toch ook wel, dat de vrouwen die werkelijk onderdrukt worden en waar een scheiding noodzakelijk is, van dit soort krokodillentranen vrouwen schade ondervinden?

Expat
20-11-08, 10:01
Als het goed is, is dit nu de 11 de topic waar Charlus over Snowwhite praat, terwijl zij (derde persoon enkelvoud) er niet is:

Reactie leugens over de Koran
vredelievendheid Islam
Ongeloof; de bron van al het kwaad.
Meeste moslims gelukkig te fatsoenlijk om de koran letterlijk te nemen.
Rel in PvdA om homoseks
Israël sluit honderden kinderen op
De Taliban ontwikkelen het land!
Aramees, taal van Jezus
Smerige leugenaar van de islam tegen beter weten in eindelijk opgepakt.
De wet die direct verboden moet worden de SHARIA!!!


Je bent gewoon populair !!! :hihi:


22 september 2008, 13:43
Snowwhite's postings bij islam en vrouwenonderdrukking:


Citaat:
De NL maatschappij is te ver door geslagen in het klakkeloos geloven van het eenzijdige verhaal van de vrouw. (Sommigen gaan zelfs zo ver, dat ze menen op basis van de vrouw's verhaal, direkt de kinderen weg te halen bij de man (vader). Allahoe Moesta3an.)

Ook in de islamitische wereld, weten vrouwen helaas, feilloos gebruik te maken van hun krokodillentranen, en mannen bijvoorbeeld vals aan te klagen wegens geweld.

Dit soort vrouwen verpesten het voor de vrouwen die daadwerkelijk mishandeld worden en hulp nodig hebben.

22 september 2008, 14:24


Citaat:
ik heb het zelf meegemaakt en ook met mijn eigen ogen gezien: een vrouw die staat te gillen dat ze wordt geslagen terwijl ze op 10 meter afstand staat van de man in kwestie. Ook rechtbank kwesties (in de islamitische wereld).

5 oktober 2008, 12:15


Citaat:
In werkelijkheid kunnen de Marokkaanse meiden die "geimporteerd zijn", meer problemen geven. Dit komt omdat ze een vals beeld over het leven in het westen hebben, en omdat ze hypocrieter zijn dan de meiden die hier in NL geboren zijn. Ook hebben jongens die in NL geboren zijn een vals beeld over de importbruiden, zo schattig zijn ze niet. Nou ja dit is gegeneraliseerd natuurlijk.

5 oktober 2008, 12:44


Citaat:
Idem is het evenwicht verstoord wat betreft geweld en slaan van vrouwen. Niemand beweert hier dat men een vrouw mag mishandelen. Mishandeling is iets heel anders. Dat is een patroon van lichamelijk geweld, wat gepaard gaat met geestelijk geweld: kleineren, controleren, beheersen etc. Het moge duidelijk zijn dat ik nog Maarten nog een ander hier het aftuigen met een riem van vrouwen goedkeurt. Waar het mij om gaat is een keer de andere kant van de medaille te laten horen. Het misbruik van de vrouwen.

Ik kan jou verzekeren Reallife, dat er Marokkaanse vrouwen zijn, import bruidjes, die zodra ze hun papieren in hun handen hebben, opeens moeilijk gaan doen en gaan provoceren zodat hun man gaat reageren. Dat soort vrouwen, weten precies wat een westerse hulpverlener wil horen. Ze komen dan met krokodillentranen aan dat ze binnen moeten blijven en worden onderdrukt en weet ik wat niet meer, om vervolgens niet alleen maar alle voorzieningen te krijgen, maar ook nog de vent, die hun notabene naar het westen heeft gehaald, financieel helemaal uit te kleden. Je zou ze de kost moeten geven Reallife.
Je begrijpt toch ook wel, dat de vrouwen die werkelijk onderdrukt worden en waar een scheiding noodzakelijk is, van dit soort krokodillentranen vrouwen schade ondervinden?


Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo, maar wat jij hierboven schreef is dit nou niet precies het zelfde wat sommige politieke partijen ons wilt doen geloven, zoals Wilders en Verdonk, die roepen ook steeds deze woorden dat veel van deze mensen direct scheiden als ze het papiertje hebben.
En als dit inderdaad gebeurd is dit ook een zeer kwalijke zaak, immers je gaat een huwelijk aan, je krijgt kinderen en heb gemeenschap met een man om dat papiertje?
Dan heb ik toch meer respect voor de hoeren uit het voormalig oostblok die het voor geld doen, dan deze verkapte hoeren/vrouwen die het doen voor een verblijfstatus en hierdoor de man en eventuele kinderen met de problemen opzaddelt.
Ik vind dan ook dat de overheid hier wel eens goed naar mag kijken en eventueel de wet zo veranderen dat deze uitwassen tot het verleden hoort.

Aan de anderekant zaai jij hiermee een twijvel naar de vrouwen die wel worden mishandeld door hun man.
En zoals jij het meemaakte met een vrouw die schreeuwde zonder dat er iets gebeurde, heb ik al diverse keren meegemaakt dat een vrouw door een man geslagen werdt en ben dan ook van mening dat het slaan cq mishandelen van een vrouw bij sommige minderheden vaak voorkomt.
Als ik uitga van wat ik heb gezien ligt de verhouding 1:36 en dat is toch wel een heel groot verschil, te groot en vermoedelijk moet je dit dan toch gaan zoeken in de achtergronden van deze personen en zal het liggen in de thuis situatie hoe de man zelf is opgevoed.
Ben jij als man opgevoed met het idee dat een vrouw op de tweede plaats komt en je ziet dan je vader je moeder slaat, zonder dat er word ingegrepen, zal de zoon dit meenemen in zijn huwelijk.

Snowwhite
20-11-08, 10:40
Aan de anderekant zaai jij hiermee een twijvel naar de vrouwen die wel worden mishandeld door hun man.

Juist niet:

Dit soort vrouwen verpesten het voor de vrouwen die daadwerkelijk mishandeld worden en hulp nodig hebben.

Mishandeling van islamitische vrouwen is altijd wat in de media naar voren wordt gebracht.
Wat onderkent wordt is het misbruik van vrouwen:

Ook in de islamitische wereld, weten vrouwen helaas, feilloos gebruik te maken van hun krokodillentranen, en mannen bijvoorbeeld vals aan te klagen wegens geweld.

Snowwhite
20-11-08, 10:46
Van de CBS website concludeer ik het volgende:

De immigratie vanuit Marokko en Turkije neemt af. Ook het totaal vanuit niet westerse landen neemt af, terwijl de immigratie vanuit wel westerse landen toeneemt.

Kijk hier:

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?VW=T&DM=SLNL&PA=60032&D1=a&D2=0-2,137,154,206,221&D3=a&D4=0&D5=0,5,(l-3)-l&HD=080703-1541&HDR=T,G3,G4&STB=G1,G2

Wat verder de status is van Aziatisch import sch(k)atjes, is mij onduidelijk, maar het totaal (in 2007) aan niet westerse import was: 39198 waarvan Marokkaans 1532 en Turks 3049

In totaal is de niet westerse import gedaald (1995/2007) van 44156 naar 39198
De turkse import van 5254 naar 3047
De Marokkaans import van 3194 naar 1532

De daling import is dus groter onder marokkanen en turken dan onder het totaal vanuit de niet westerse landen.

Snowwhite
20-11-08, 10:48
Economisch motief

Recente cijfers over het aantal huwelijken tussen Nederlanders en Oost-Europesen zijn er niet. Het CBS houdt dit sinds 2001 niet meer bij. Tussen 1997 en 2001 trouwden 1468 autochtone Nederlandse mannen met een Poolse vrouw en 1479 Nederlanders met een vrouw uit de voormalige Sovjet-Unie. Deze landen waren in die periode de belangrijkste landen voor importbruiden voor autochtone mannen na Duitsland, Suriname en Indonesië. De Filippijnen, Thailand, Colombia, Brazilië en de Dominicaanse Republiek scoren ook hoog. Daartegenover stond een marginaal aantal Nederlandse vrouwen dat trouwde met mannen uit die landen.

Mislukte huwelijken

De Belgische en Nederlandse mannen die de liefde ver van huis zoeken, hebben bijna allemaal een of twee mislukte huwelijken met landgenotes achter de rug. Ze hebben hun exen als veeleisend ervaren en willen daarom een vrouw die volgzamer en zorgzamer is. Een andere belangrijke reden om een vrouw uit een minder welvarend land te nemen, is dat westerse mannen daar een hogere marktwaarde hebben. De heren kunnen in Oost-Europa, Zuid-Amerika en Azië jongere en mooiere vrouwen krijgen dan in Nederland. Zij hebben immers, ter compensatie van een eventueel eigen gebrek aan jeugd, looks en charme, het felbegeerde ticket naar het rijke westen in de aanbieding.

Een traditioneel ingestelde, niet geëmancipeerde vrouw, dat is kortom wat de meeste Nederlanders willen die bewust op zoek gaan naar een buitenlandse liefde. Geert Schooff formuleert het zo: ‘De mannen die bij mij aankloppen zoeken een vrouw die het gezin het belangrijkste vindt. Gescheiden Belgische en Nederlandse vrouwen willen hun vrijheid niet meer opgeven. Ze willen wel een man, maar ze willen niet voor hem zorgen. Ik vind onze vrouwen veel te veeleisend.’ Zelf is Schooff al een tijdje gelukkig met een Wit-Russin.

Lees verder op
http://www.dag.nl/1076706/NIEUWS/Artikelpagina-Nieuws/Poolse-postorderbruid-eist-steeds-meer.htm

Expat
20-11-08, 11:24
Juist niet:

Dit soort vrouwen verpesten het voor de vrouwen die daadwerkelijk mishandeld worden en hulp nodig hebben.

Mishandeling van islamitische vrouwen is altijd wat in de media naar voren wordt gebracht.
Wat onderkent wordt is het misbruik van vrouwen:

Ook in de islamitische wereld, weten vrouwen helaas, feilloos gebruik te maken van hun krokodillentranen, en mannen bijvoorbeeld vals aan te klagen wegens geweld.

Ok maar hoe wil je als hulp instantie het goede van het kwade erkennen en herkennen?
Want als deze feiten ook bij hulp instantie's bekend zijn (en dat is wel zeker) bestaat de kans dat zij een vroegtijdelijke verkeerde beslissing word genomen met alle gevolgen vandien.
Ben eigelijk wel benieuwd hoe de verhoudingen liggen tussen de vrouwen die hulp zoeken en in het bijzonder hoe een vrouw die door geloofsovertuiging niet alleen de straat op kan en mag hoe deze hulp zoeken, ik denk dat deze mannen ook niet gek zijn en alles in de gaten houden.
Ik krijg er in iedergeval kippevel van dit soort verhalen en menselijk leed die je niemand gunt, zelfs je grootste vijand niet.

crapsite'69
20-11-08, 15:31
Welk soort vrouwen?
Uit niet blijkt dat je gepraat op deze vrouw van toepassing is :

Ik ben geen arts patholoog, maar welke beschadigingen en littekenweefsel zouden op het delict verkrachting moeten duiden?

H.P.Pas
20-11-08, 18:22
Ik ben ook geen arts patholoog, crapsite'69. Daarvoor zou je een betrokken arts patholoog moeten raadplegen.

Lijkt me sowieso raadzaam.

crapsite'69
20-11-08, 18:40
Ik ben ook geen arts patholoog, crapsite'69. Daarvoor zou je een betrokken arts patholoog moeten raadplegen.

Dat zal ik zeker doen in plaats van dat artikeltje of citaat van je waaruit de vermeende verkrachting zeer twijfelachtig overkomt.

Expat
20-11-08, 18:46
Dat zal ik zeker doen in plaats van dat artikeltje of citaat van je waaruit de vermeende verkrachting zeer twijfelachtig overkomt.

Ik neem aan dat zij doorop is onderzocht, immers verkrachting aangeven voor een rechtbank zonder bewijs heeft geen gronden.

crapsite'69
20-11-08, 18:49
Ik neem aan dat zij doorop is onderzocht, immers verkrachting aangeven voor een rechtbank zonder bewijs heeft geen gronden.


Wat hebben ze dan ontdekt dat de aanleiding tot verkrachting gaf? Dat ze wellicht onder die boerka besneden was?

crapsite'69
20-11-08, 19:07
Dat kreng weet half niet wat verkracht wezen betekend. Als ze nou sporen van 'cornholing' bij haar hadden ontdekt had ik de ernst van haar verhaal wel in overweging genomen.

Expat
20-11-08, 19:31
Wat hebben ze dan ontdekt dat de aanleiding tot verkrachting gaf? Dat ze wellicht onder die boerka besneden was?

Je bent goed op de hoogte van de details!


Dat kreng weet half niet wat verkracht wezen betekend. Als ze nou sporen van 'cornholing' bij haar hadden ontdekt had ik de ernst van haar verhaal wel in overweging genomen.

Ben jij misschien haar ex?

crapsite'69
20-11-08, 19:35
Je bent goed op de hoogte van de details!



Ben jij misschien haar ex?


Ben net zo goed op de hoogte als dat flut telegraafartikeltje, dat mijns inziens geen traan om dat mens zal laten. Maar alleen om haar eigen sensatielust te doen is. Waar moet ik verder van op de hoogte wezen, dat hele verhaal spreekt toch voorzich?

Yuri AKA MrX
20-11-08, 19:47
Hahahahahahahahahahahahahaha.
Iemand met een gespleten persoonlijkheid kennerlijk,die in zichzelf loopt te praten.
Ik heb het niet over mezelf hoor.
Is dit soms een therapie voor je.

crapsite'69
20-11-08, 19:50
Hahahahahahahahahahahahahaha.
Iemand met een gespleten persoonlijkheid kennerlijk,die in zichzelf loopt te praten.
Ik heb het niet over mezelf hoor.
Is dit soms een therapie voor je.

Tegen wie heb jij het en wie ben jij en waar zou ik mij druk om moeten maken of iets dergelijks? Gelach gaat je zo te zien prima af.

Charlus
20-11-08, 19:59
Ben net zo goed op de hoogte als dat flut telegraafartikeltje, dat mijns inziens geen traan om dat mens zal laten.<...>
Het artikel klopt feitelijk niet omdat de opsteller ervan wschnl. niet tijdens en na het schrijven zat te huilen? Hoe kom je daar nu bij.
Waarom wil je graag dat het een onjuiste voorstelling van zaken geeft?

crapsite'69
20-11-08, 20:04
Het artikel klopt feitelijk niet omdat de opsteller ervan wschnl. niet tijdens en na het schrijven erbij te huilen?
Waarom wil je graag dat het een onjuiste voorstelling van zaken geeft?


Ik wil niks, ik constateer hooguit iets en de bijgeleverde bron waaruit is regelrechte tabloid. Waar huilen ten aanzien van allochtonen kwesties geen enkele optie betreft, maar meer lachen, gieren en brullen dat is.

Charlus
20-11-08, 20:07
Zelfs uit cijfers uit 2004 blijkt dat alle MVV's in meerderheid niet uit Marokko en Turkije afkomstig zijn zoals jij beweerd. De rest is inderdaad met als doel huishoud en sexslaving<...>
In het Telegraafartikel is sprake van huishoud- en seksslavernij mbt. een Marokkaanse importbruid. Ik neem aan dat het artikel op waarheid berust.
Hieruit volgt dat óók Turkse/Marokkaanse importbruiden niet uitgesloten zijn van een treurig lot. Naast het doen van dubieuze onderbuikclaims mbt. autochtonen lieg je dus ook nog eens.
Je "inderdaad" slaat nergens op. Kom maar eens met recente cijfers die je claim staven dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren. Met de cijfers van H.P.Pas uit 2004 is je stelling iig. strijdig. Zeer onwaarschijnlijk dat ze inmiddels zodanig op hun kop gezet zijn in de zin dat nu de meeste aanvragen tav. importbruiden betrekking zouden hebben op de combi autochtonen - aziatische (eo.) importbruiden.
Volgens jouw reden, maar niet die van mij en de meerderheid hier op maroc.nl!<...>
Ik zie dat je het wartaalstadium bereikt hebt, jammer.

crapsite'69
20-11-08, 20:11
Ik zie dat je het wartaalstadium bereikt hebt, jammer.



Ik zie dat jij hier de enige bent die totaal in de war is, door met een reactie te komen die aan iemand anders gericht is. Zo dronken als jij heb ik ze nog nooit meegemaakt. :cola:

Yuri AKA MrX
20-11-08, 20:14
Tegen wie heb jij het en wie ben jij en waar zou ik mij druk om moeten maken of iets dergelijks? Gelach gaat je zo te zien prima af.

Kennerlijk voel je jezelf aangesproken.
Dat zal het ook wel voor jouw bedoeld zijn kennerlijk.

Charlus
20-11-08, 20:15
Ben net zo goed op de hoogte als dat flut telegraafartikeltje, dat mijns inziens geen traan om dat mens zal laten.<...>
Het artikel klopt feitelijk niet omdat de opsteller ervan wschnl. niet tijdens en na het schrijven zat te huilen? Hoe kom je daar nu bij.
Waarom wil je graag dat het een onjuiste voorstelling van zaken geeft?Ik wil niks, ik constateer hooguit iets en de bijgeleverde bron waaruit is regelrechte tabloid. Waar huilen ten aanzien van allochtonen kwesties geen enkele optie betreft, maar meer lachen, gieren en brullen dat is.
Een kwaliteitskrant huilt om allochtonenkwesties, waar tabloids het op een lachen, gieren en brullen zetten. Zit het zo?
Strookt het artikel jouws insziens met de feiten of niet? Zonee, waarom niet?

crapsite'69
20-11-08, 20:16
Kennerlijk voel je jezelf aangesproken.
Dat zal het ook wel voor jouw bedoeld zijn kennerlijk.


Weet ik veel, mijn geluk kan niet op.

crapsite'69
20-11-08, 20:18
Een kwaliteitskrant huilt om allochtonenkwesties, waar tabloids het op een lachen, gieren en brullen zetten. Zit het zo?
Strookt het artikel jouws insziens met de feiten of niet? Zonee, waarom niet?


Ga je roes met die aangehaalde persoon zojuist van je verder uitzingen, want ik ben daar veels te nuchter voor.

Charlus
20-11-08, 20:23
<...>Ik zie dat jij hier de enige bent die totaal in de war is, door met een reactie te komen die aan iemand anders gericht is. Zo dronken als jij heb ik ze nog nooit meegemaakt. :cola:
Wie niet uitsluitend op jou reageert, moet wel stomdronken zijn? Een vrolijke boel hier op maroc.nl.

Expat
20-11-08, 20:23
Hahahahahahahahahahahahahaha.
Iemand met een gespleten persoonlijkheid kennerlijk,die in zichzelf loopt te praten.
Ik heb het niet over mezelf hoor.
Is dit soms een therapie voor je.

Hoelang denkt Tamsotje nog door te kunnen gaan met iedereen en alles te kunnen beschuldigen van een komplot op de3ze site?

Charlus
20-11-08, 20:26
Ben net zo goed op de hoogte als dat flut telegraafartikeltje, dat mijns inziens geen traan om dat mens zal laten.<...>
Het artikel klopt feitelijk niet omdat de opsteller ervan wschnl. niet tijdens en na het schrijven zat te huilen? Hoe kom je daar nu bij.
Waarom wil je graag dat het een onjuiste voorstelling van zaken geeft?Ik wil niks, ik constateer hooguit iets en de bijgeleverde bron waaruit is regelrechte tabloid. Waar huilen ten aanzien van allochtonen kwesties geen enkele optie betreft, maar meer lachen, gieren en brullen dat is.
Een kwaliteitskrant huilt om allochtonenkwesties, waar tabloids het op een lachen, gieren en brullen zetten. Zit het zo?
Strookt het artikel jouws insziens met de feiten of niet? Zonee, waarom niet?

crapsite'69
20-11-08, 20:26
Wie niet uitsluitend op jou reageert, moet wel dronken zijn? Een vrolijke boel hier op maroc.nl.


Waar heb jij het nou over peer? Ik heb je voor zover ik weet geen kluif toegeworpen hoor of gaat je aandacht liever naar Bonzo?

Charlus
20-11-08, 20:31
Ben net zo goed op de hoogte als dat flut telegraafartikeltje, dat mijns inziens geen traan om dat mens zal laten.<...>
Het artikel klopt feitelijk niet omdat de opsteller ervan wschnl. niet tijdens en na het schrijven zat te huilen? Hoe kom je daar nu bij.
Waarom wil je graag dat het een onjuiste voorstelling van zaken geeft?Ik wil niks, ik constateer hooguit iets en de bijgeleverde bron waaruit is regelrechte tabloid. Waar huilen ten aanzien van allochtonen kwesties geen enkele optie betreft, maar meer lachen, gieren en brullen dat is.
Een kwaliteitskrant huilt om allochtonenkwesties, waar tabloids het op een lachen, gieren en brullen zetten. Zit het zo?
Strookt het artikel jouws insziens met de feiten of niet? Zonee, waarom niet?

crapsite'69
20-11-08, 20:32
Een kwaliteitskrant huilt om allochtonenkwesties, waar tabloids het op een lachen, gieren en brullen zetten. Zit het zo?
Strookt het artikel jouws insziens met de feiten of niet? Zonee, waarom niet?


Laat ik het voor jou eens hard en simpel zeggen. Ik haat dat blaadje zogenaamd de telegraaf van je, met alles wat ze als nieuws aanzien inclusief die redactie van haar! Geef mij maar leesvoer als Mein Kampf en de Bin Laden trilogie.

crapsite'69
20-11-08, 21:54
Eigenaardig wat zich hier allemaal kennelijk afspeeld?

tanger'73
20-11-08, 22:18
Ik zie dat je het wartaalstadium bereikt hebt, jammer.

Bedoel je die wartaal bij monde van mieren of het doodtrappen van mieren?

Charlus
20-11-08, 22:26
Ik zie dat je het wartaalstadium bereikt hebt, jammer.Bedoel je die wartaal bij monde van mieren of het doodtrappen van mieren?
Wie ben jij nu weer en waarom begin je over mieren?

tanger'73
20-11-08, 22:29
Wie ben jij nu weer en waarom begin je over mieren?


Ben 1973Tanger met een vernieuwd aanzicht en ik weet alles over jouw liefde voor mieren.

crapsite'69
20-11-08, 22:48
Het wordt nu echt onnavolgbaar.

Charlus
20-11-08, 22:59
Het wordt nu echt onnavolgbaar.
Alles is eenvoudig verklaarbaar. Tanger heeft last van MPS en is altijd zo dronken dat hij overal mieren ziet.

crapsite'69
20-11-08, 23:03
Alles is eenvoudig verklaarbaar. Tanger heeft last van MPS en is altijd zo dronken dat hij overal mieren ziet.

Ik weet het niet hoor, maar op het eerste gezicht lijkt hij mij een moslim en die drinken toch niet?

H.P.Pas
20-11-08, 23:04
Ben 1973Tanger met een vernieuwd aanzicht

Het heeft een touch van Halloween.

tanger'73
20-11-08, 23:06
Alles is eenvoudig verklaarbaar. Tanger heeft last van MPS en is altijd zo dronken dat hij overal mieren ziet.


Ga je weer over mij lopen roddelen klein kind?

tanger'73
20-11-08, 23:07
Het heeft een touch van Halloween.


Zie je dat bord? Die is genomen in mijn geboorteplaats.

Expat
20-11-08, 23:52
Wees gerust de inlichtingen diensten waaronder die van de Marokkaanse hebben deze site al van top tot teen in hun broekzak.

Hoop dan wel inclusief de stokslagen :hihi:

PS. Als ze nog een beul zoeken hou ik me aanbevolen.......:love:

tanger'73
20-11-08, 23:55
Hoop dan wel inclusief de stokslagen :hihi:

PS. Als ze nog een beul zoeken hou ik me aanbevolen.......:love:

Beulen hebben ze genoeg, ze zoeken nog wel verklikkers. Weet jij er misschien geen?

Charlus
21-11-08, 09:02
Ben 1973Tanger met een vernieuwd aanzicht<...>
Okay dan. Terzake.

Zelfs uit cijfers uit 2004 blijkt dat alle MVV's in meerderheid niet uit Marokko en Turkije afkomstig zijn zoals jij beweerd. De rest is inderdaad met als doel huishoud en sexslaving<...>
In het Telegraafartikel is sprake van huishoud- en seksslavernij mbt. een Marokkaanse importbruid. Ik neem aan dat het artikel op waarheid berust.
Hieruit volgt dat óók Turkse/Marokkaanse importbruiden niet uitgesloten zijn van een treurig lot. Naast het doen van dubieuze onderbuikclaims mbt. autochtonen lieg je dus ook nog eens.
Je "inderdaad" slaat nergens op. Kom maar eens met recente cijfers die je eerdere claim staven dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren. Met de cijfers van H.P.Pas uit 2004 is je stelling iig. strijdig. Zeer onwaarschijnlijk dat ze inmiddels zodanig op hun kop gezet zijn in de zin dat nu de meeste aanvragen tav. importbruiden betrekking zouden hebben op de combi autochtonen - aziatische (eo.) importbruiden.

The_Grand_Wazoo
21-11-08, 09:04
Okay dan. Terzake.



Ja zeg, al dat slappe, vriendelijke geleuter.

Snowwhite
21-11-08, 11:07
Ok maar hoe wil je als hulp instantie het goede van het kwade erkennen en herkennen?
Want als deze feiten ook bij hulp instantie's bekend zijn (en dat is wel zeker) bestaat de kans dat zij een vroegtijdelijke verkeerde beslissing word genomen met alle gevolgen vandien.

Nee dat is juist helemaal niet zeker. Hulp instanties gaan er in de eerste instantie vanuit dat de man in het algemeen en de islamitische man in het bijzonder de "bruut" is.


Ben eigelijk wel benieuwd hoe de verhoudingen liggen tussen de vrouwen die hulp zoeken en in het bijzonder hoe een vrouw die door geloofsovertuiging niet alleen de straat op kan en mag hoe deze hulp zoeken, ik denk dat deze mannen ook niet gek zijn en alles in de gaten houden.

Ze kan haar familie inschakelen of naar de moskee.


Ik krijg er in iedergeval kippevel van dit soort verhalen en menselijk leed die je niemand gunt, zelfs je grootste vijand niet.

Vooralsnog moet je 2 kanten van het verhaal horen voordat je kippevel krijgt. De andere kant ontkent alles. Helaas komen valse aanklachten heel vaak voor.

H.P.Pas
21-11-08, 11:27
Nee dat is juist helemaal niet zeker. Hulp instanties gaan er in de eerste instantie vanuit dat de man in het algemeen en de islamitische man in het bijzonder de "bruut" is.

Ze kan haar familie inschakelen of naar de moskee.

Vooralsnog moet je 2 kanten van het verhaal horen voordat je kippevel krijgt. De andere kant ontkent alles. Helaas komen valse aanklachten heel vaak voor.

Tempi passati... :slaap:


E la libertà non viene
perchè non c’è l’unione:
crumiri col padrone
son tutti da ammazzar.

Charlus
21-11-08, 11:28
<...>Ze kan haar familie inschakelen of naar de moskee.<...>
Vooralsnog moet je 2 kanten van het verhaal horen voordat je kippevel krijgt. De andere kant ontkent alles. Helaas komen valse aanklachten heel vaak voor.
De overgrote meerderheid der aanklachten zal verzonnen zijn, want de serieuze gevallen worden naar tevredenheid van alle partijen opgelost door tussenkomst van de familie of de moskee. Een vrouw die het gore lef heeft een aanklacht in te dienen, zou eigenlijk automatisch zelf aangeklaagd moeten worden wegens smaad en laster.
Een aanklacht indienen door de vermeend mishandelde vrouw is trouwens helemáál niet conform de Islam, want waar staat geschreven dat een vrouw dat mag? Sterker nog: er wordt gezwegen in alle talen over wat een vrouw kan doen indien zij door haar man mishandeld wordt. Doet me aan een ander topic denken.

Expat
21-11-08, 11:52
=Snowwhite;3782440]Nee dat is juist helemaal niet zeker. Hulp instanties gaan er in de eerste instantie vanuit dat de man in het algemeen en de islamitische man in het bijzonder de "bruut" is.

Kom kom snowwhite, ook hulpinstantie's worden gecontroleerd en natuurlijk luisteren zij naar de persoon die om hulp komt vragen en wordt direct ook de andere partij gezien als tegenpartij in kwestie en bij sommige zaken kun je de tegenpartij bruut of geweldadig noemen.



Ze kan haar familie inschakelen of naar de moskee.

Wie zegt dat zij dit niet heeft gedaan in het begin en ze pas later het rechtelijke pad heeft gezocht.
Enigsinds kun je nagaan dat deze mishandeling lang heeft geduurd, immers er zijn sporen gevonden van verkrachting en dit kan duiden dat er of sporen zijn gevonden van sperma of zoals het vaker voorkomt binnen huishoudelijk geweld lidtekenweefsel en vervorming van de schede, buitenste baarmoedermond en baarmoederhals.



Vooralsnog moet je 2 kanten van het verhaal horen voordat je kippevel krijgt. De andere kant ontkent alles. Helaas komen valse aanklachten heel vaak voor.
Nou nee niet direct, voor de rechtbank is mishandeling en verkrachting in gebracht in deze zaak, dit ken alleen als er rapporten zijn bijgevoegd van het gerechtelijk lab en een gerechtelijk forensies arts.

Snowwhite
21-11-08, 12:34
Hallo Expat

Verkrachting binnen het huwelijk is natuurlijk moeilijk aan te tonen, maar indien dit het geval is, is dit natuurlijk een kwalijke zaak.
Ook als het waar is dat haar schoonvader en zwagers haar hebben geslagen en geschopt. Wel vreemd overigens want zwagers zijn geen mahram van haar. Ze mogen haar in feite niet eens een hand geven.

Het is normaal in de Marokkaanse cultuur dat je de vloer dweilt van je schoonmoeder, dus dat zij huishoudelijke klusjes moest doen, wil niet zeggen dat ze nu direkt door de telegraaf als huisslavin moet worden gebombardeerd.

Dat zij geen Nederlands mocht leren, lijkt me ook onzin, want bij de inburgeringscursus worden toch ook NL lessen gegeven, correct me if I am wrong.

Indien zij werkelijk mishandelt is, dan uiteraard is dat heel erg triest en moeten de daders gestraft worden.

tanger'73
21-11-08, 13:05
Okay dan. Terzake.

In het Telegraafartikel is sprake van huishoud- en seksslavernij mbt. een Marokkaanse importbruid. Ik neem aan dat het artikel op waarheid berust.
Hieruit volgt dat óók Turkse/Marokkaanse importbruiden niet uitgesloten zijn van een treurig lot. Naast het doen van dubieuze onderbuikclaims mbt. autochtonen lieg je dus ook nog eens.
Je "inderdaad" slaat nergens op. Kom maar eens met recente cijfers die je eerdere claim staven dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren. Met de cijfers van H.P.Pas uit 2004 is je stelling iig. strijdig. Zeer onwaarschijnlijk dat ze inmiddels zodanig op hun kop gezet zijn in de zin dat nu de meeste aanvragen tav. importbruiden betrekking zouden hebben op de combi autochtonen - aziatische (eo.) importbruiden.

Ik neem aan dat het artikel niet op waarheid berust en blijkbaar heb je de CBS moeite van snowwhite met een betere indicatie van het totaal aantal aan MVV's over het hoofd gezien?

Charlus
21-11-08, 13:27
<...>Ook als het waar is dat haar schoonvader en zwagers haar hebben geslagen en geschopt. Wel vreemd overigens want zwagers zijn geen mahram van haar. Ze mogen haar in feite niet eens een hand geven.<...>
:maf2: Bijzonder vreemd, om niet te zeggen eigenaardig. Curieus ook.
Waren ze haar mahram, dan mochten ze haar slaan en schoppen. En een hand geven natuurlijk.

H.P.Pas
21-11-08, 14:17
heb je de CBS moeite van snowwhite met een betere indicatie van het totaal aantal aan MVV's over het hoofd gezien?

Dat gaat over totale migratie en zegt dus niets.
Als je probeert uit te splitsen naar migratiemotief reiken de cijfers tot 2005 en word je ook niet wijzer. Allemaal al geprobeerd.

tanger'73
21-11-08, 14:29
Dat gaat over totale migratie en zegt dus niets.
Als je probeert uit te splitsen naar migratiemotief reiken de cijfers tot 2005 en word je ook niet wijzer. Allemaal al geprobeerd.


Ok om maar meteen een einde te maken aan die hele welles nietes gedoe van jullie het volgende: Ik hoop bewust dat de meeste MVV aanvragen uit Turkije en Marokko en andere islamitische landen komen. Ik smeek bij Allah dat dat ook het geval zal zijn. Hoe meer moslimzielen en landgenoten hier, des te beter. Zo nu jij weer.

crapsite'69
22-11-08, 13:13
Ok om maar meteen een einde te maken aan die hele welles nietes gedoe van jullie het volgende: Ik hoop bewust dat de meeste MVV aanvragen uit Turkije en Marokko en andere islamitische landen komen. Ik smeek bij Allah dat dat ook het geval zal zijn. Hoe meer moslimzielen en landgenoten hier, des te beter. Zo nu jij weer.


Allemaal afwijzen dat tuig en als teken van onze liefde direct met de eerste vlucht retour.

tanger'73
22-11-08, 13:15
Allemaal afwijzen dat tuig en als teken van onze liefde direct met de eerste vlucht retour.


Rascist!

crapsite'69
22-11-08, 13:30
Rascist!


Voor jou eveneens enkele reis vuilstortplaats naar een derde wereld naar keuze.

mark61
22-11-08, 13:39
Helaas komen valse aanklachten heel vaak voor.

Hoe weet jij dat? Je bent criminologe en hebt er onderzoek naar gedaan? Of zuig je het toch maar uit je duim?

De druk om geen aangifte te doen is heel hoog.

Iemand die hier geen familie heeft komt dan op straat te staan.

De kans is groot dat je wordt teruggestuurd.

Zo maar ff een paar argumenten om jouw fantasietje te weerspreken.

Het lult er maar weer op los.

mark61
22-11-08, 13:52
Hallo Expat

Verkrachting binnen het huwelijk is natuurlijk moeilijk aan te tonen, maar indien dit het geval is, is dit natuurlijk een kwalijke zaak.
Ook als het waar is dat haar schoonvader en zwagers haar hebben geslagen en geschopt. Wel vreemd overigens want zwagers zijn geen mahram van haar. Ze mogen haar in feite niet eens een hand geven.

Het is normaal in de Marokkaanse cultuur dat je de vloer dweilt van je schoonmoeder, dus dat zij huishoudelijke klusjes moest doen, wil niet zeggen dat ze nu direkt door de telegraaf als huisslavin moet worden gebombardeerd.

Dat zij geen Nederlands mocht leren, lijkt me ook onzin, want bij de inburgeringscursus worden toch ook NL lessen gegeven, correct me if I am wrong.

Indien zij werkelijk mishandelt is, dan uiteraard is dat heel erg triest en moeten de daders gestraft worden.

Heel vreemd, mensen doen zo maar dingen die niet mogen. Dat komt zelden voor wou je zeggen?

"Het is normaal dat schoondochters als sloofjes worden gebruikt dus ze moet niet zeuren." Ah juist.

Afijn, je laat nog wel de mogelijkheid open dat ze niet liegt, hoe aardig.

Aangezien dit verhaal naadloos aansluit bij het verschijnsel 'bonnes' in Marokko lijkt het me heel plausibel.

Ongetwijfeld dacht ze er zelf ook beter van te worden, tenslotte wil 90% van de Marokkanen het land uit, maar dat rechtvaardigt nog geen mishandeling etc.

De Telegraaf doet in dit geval niets anders dan de aanklacht weergeven. Voor klachten moet je bij de vrouw in kwestie en/of de openbaar aanklager zijn.

mark61
22-11-08, 13:54
:maf2: Bijzonder vreemd, om niet te zeggen eigenaardig. Curieus ook.
Waren ze haar mahram, dan mochten ze haar slaan en schoppen. En een hand geven natuurlijk.

:hihi:

mark61
22-11-08, 14:05
Ik neem aan dat het artikel niet op waarheid berust

Op grond van?

tanger'73
22-11-08, 17:10
Voor jou eveneens enkele reis vuilstortplaats naar een derde wereld naar keuze.


Dat zou je wel willen hé, maar ik blijf het je voorlopig hier nog knap lastig voor je maken smerige rascist!

tanger'73
22-11-08, 17:15
Op grond van?


Op grond van het imago wat dat blaadje kennelijk geniet.

crapsite'69
22-11-08, 17:28
Heel vreemd, mensen doen zo maar dingen die niet mogen. Dat komt zelden voor wou je zeggen?

"Het is normaal dat schoondochters als sloofjes worden gebruikt dus ze moet niet zeuren." Ah juist.

Afijn, je laat nog wel de mogelijkheid open dat ze niet liegt, hoe aardig.

Aangezien dit verhaal naadloos aansluit bij het verschijnsel 'bonnes' in Marokko lijkt het me heel plausibel.

Ongetwijfeld dacht ze er zelf ook beter van te worden, tenslotte wil 90% van de Marokkanen het land uit, maar dat rechtvaardigt nog geen mishandeling etc.

De Telegraaf doet in dit geval niets anders dan de aanklacht weergeven. Voor klachten moet je bij de vrouw in kwestie en/of de openbaar aanklager zijn.


Waar een wil is is een weg, wat mij betreft mag die wil moeten het land uitgezet worden + die resterende 10% op de koop toe extra. Mogen die verkrachtingen in land van herkomst verder voortgezet worden.

crapsite'69
22-11-08, 17:31
Dat zou je wel willen hé, maar ik blijf het je voorlopig hier nog knap lastig voor je maken smerige rascist!


Laat je eens van je beste kant zien Turk!

tanger'73
22-11-08, 17:39
Laat je eens van je beste kant zien Turk!


Voor jou Marokkaan, maar nu is de maat echt vol en je bied onmiddelijk je excusses aan, anders zal ik op z'n zachts gezegd geen spaan van je heel laten waar zelfs jij kan weten dat je niet tegen mij bent opgewassen.

knuppeltje
22-11-08, 17:45
Voor jou Marokkaan, maar nu is de maat echt vol en je bied onmiddelijk je excusses aan, anders zal ik op z'n zachts gezegd geen spaan van je heel laten waar zelfs jij kan weten dat je niet tegen mij bent opgewassen.

Helpers uit de ring.

crapsite'69
22-11-08, 17:46
Voor jou Marokkaan, maar nu is de maat echt vol en je bied onmiddelijk je excusses aan, anders zal ik op z'n zachts gezegd geen spaan van je heel laten waar zelfs jij kan weten dat je niet tegen mij bent opgewassen.

Sorry, maar kom ik werkelijk over als een rascist daar waar ik alleen mijn mening denk te verkondigen?

tanger'73
22-11-08, 17:57
Sorry, maar kom ik werkelijk over als een rascist daar waar ik alleen mijn mening denk te verkondigen?


Excusses aanvaard, maar het is niet alleen Lonsdale wat de klok slaat mijn jonge. Wat mij betreft ben je van harte welkom om je horizon te verbreden hoor.

ISAF
22-11-08, 21:15
Tje ben weer eens weg en het gaat direct weer mis!:aanwal:

crapsite'69
22-11-08, 21:42
Excusses aanvaard, maar het is niet alleen Lonsdale wat de klok slaat mijn jonge. Wat mij betreft ben je van harte welkom om je horizon te verbreden hoor.


Ik vind het best, als ik maar geen brokken couscous door mijn strot heen krijg gestouwd?

tanger'73
22-11-08, 21:46
Ik vind het best, als ik maar geen brokken couscous door mijn strot heen krijg gestouwd?


Verwacht niet dat ik daar enige moeite voor ga nemen, een patatje oorlog volstaat in jou geval.

ISAF
22-11-08, 21:52
Verwacht niet dat ik daar enige moeite voor ga nemen, een patatje oorlog volstaat in jou geval.

Sometimes it's better to close your eyes, before you get a child in time.

Keep calm men and respect peace for all.

Take a joint and listen to this!

:):):):):)

mark61
22-11-08, 23:43
Op grond van het imago wat dat blaadje kennelijk geniet.

Huh? Je denkt dat een krant kan liegen over een proces dat plaatsvindt?

Niet meer van de paddo's snoepen.

Charlus
22-11-08, 23:57
Zelfs uit cijfers uit 2004 blijkt dat alle MVV's in meerderheid niet uit Marokko en Turkije afkomstig zijn zoals jij beweerd. De rest is inderdaad met als doel huishoud en sexslaving<...>In het Telegraafartikel is sprake van huishoud- en seksslavernij mbt. een Marokkaanse importbruid. Ik neem aan dat het artikel op waarheid berust.
Hieruit volgt dat óók Turkse/Marokkaanse importbruiden niet uitgesloten zijn van een treurig lot. Naast het doen van dubieuze onderbuikclaims mbt. autochtonen lieg je dus ook nog eens.
Je "inderdaad" slaat nergens op. Kom maar eens met recente cijfers die je eerdere claim staven dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren. Met de cijfers van H.P.Pas uit 2004 is je stelling iig. strijdig. Zeer onwaarschijnlijk dat ze inmiddels zodanig op hun kop gezet zijn in de zin dat nu de meeste aanvragen tav. importbruiden betrekking zouden hebben op de combi autochtonen - aziatische (eo.) importbruiden.
Ik neem aan dat het artikel niet op waarheid berust<...>
De enige interessante vraag wat mij betreft is, waarom jij het onaanvaardbaar acht dat het artikel zou stroken met de feiten. Dat is nl. de enige reden waarom jij zou kunnen vinden dat het artikel niet klopt. Totaal idioot dat het gelogen zou zijn. De Telegraaf zou nl. onvermijdelijk gedwongen worden tot rectificatie.
Kom je nog met recente cijfers die je eerdere claim staven dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren? Zonee, neem je de claim dan terug?

tanger'73
23-11-08, 00:27
Huh? Je denkt dat een krant kan liegen over een proces dat plaatsvindt?

Niet meer van de paddo's snoepen.


Paddo's zijn dacht ik onlangs verboden, maar smaken erg lekker bij wild en gevogelte. Dat er een of andere proces zal plaatsvinden boeit mij niet, alleen het feit wat deze krant rondbazuind en allemaal bij verteld. De reputatie van de krant staat synoniem aan liegen, voor mij.

tanger'73
23-11-08, 00:36
De enige interessante vraag wat mij betreft is, waarom jij het onaanvaardbaar acht dat het artikel zou stroken met de feiten. Dat is nl. de enige reden waarom jij zou kunnen vinden dat het artikel niet klopt. Totaal idioot dat het gelogen zou zijn. De Telegraaf zou nl. onvermijdelijk gedwongen worden tot rectificatie.
Kom je nog met recente cijfers die je eerdere claim staven dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren? Zonee, neem je de claim dan terug?

Zoals eerder opgemerkt staat deze krant voor mij synoniem aan leugens en hetze. Verder hoop ik dat de cijfers in kwestie in de meerderheid zijn. Vind ik namelijk een prima teken van aanverwante burgerschap. De rest van de import door autochtonen ten behoeve voor de sex en raamwerk is kennelijk een hobby.

Snowwhite
23-11-08, 05:17
Goeroe M, ik zal dit schendinkje van onze kersverse wapenstilstand maar naast me neer leggen, en net doen alsof er niets gepost is.

Indien geen wapenstilstand, ook goed, wat jij wil, maar dan eerst graag even adequaat antwoord op de volgende kwesties. Je loopt namelijk weg wanneer jij dat wil, dat wekt de indruk dat je geen antwoord hebt, terwijl je me eerst verrot scheld voor alles wat los en vast zit. Prima, maar dan verwacht ik ook onderbouwde reacties. Immers naar je eigen zeggen wil je graag over ieder onderwerp de waarheid boven tafel. Je onderbouwing dat je het hebt horen zeggen van je hindoestaanse vriendin was natuurlijk supersterk, maar toch.

1 Geopenbaarde wijsheden

Oorspronkelijk geplaatst door mark61

Ongelooflijke onzin. Hindoes kennen geen door een god 'geopenbaarde' wijsheden. Dat is al een kapitale fout.

Het maakt vervolgens zeer zeker uit of een wijsheid 'geopenbaard' is, dwz. door een god voorgeschreven, of voorkomt in een door mensen geschreven filosofisch werk met adviezen voor een gelukkig leven hier op aarde en daarna.


Sanskriet transliteratie

15:15 sarvasya caham hrdi sannivistho mattah smrtir jnanam apohanam ca
vedais ca sarvair aham eva vedyo vedanta-krd veda-vid eva caham

15.15 Ik ben gezeten in de harten van allen; herinnering, wijsheid en onderscheidingsvermogen danken hun oorsprong aan Mij. Ik ben het die gerealiseerd moet worden volgens de Schriften; Ik ben de Veda-kenner en de samensteller van de Vedanta.

In het engels:

15:15 Lord Krishna said I am situated as the soul within the heart of all beings, remembrance and forgetfulness comes from me. I can be known by the knowledge of the Vedas. I am the original creator of the Vedic scriptures and a knower of the Vedas.
Bhagavad Gita betekent "the song of God". Het is gesproken door Krishna (God) aan Zijn vriend en dienaar Arjuna.

Met andere woorden, voor hindoes is de bhagavad gita de absolute waarheid en het woord van God.

2 Systeem beloningen en straffen

Oorspronkelijk geplaatst door mark61


Er is dan ook geen sprake van een systeem van beloningen en straffen voor het je al of niet aan de regels houden.

Lord Yama wordt ook wel genoemd God van de Dood.

In de Bhagavad Gita staat:

10:29 ………… en onder de heersers ben Ik Yama, de heerser over dood.

Name of the being who records the doings of men.

Garuda purana CHAPTER IV.

An Account of the Kinds of Sins which lead to Hell.

18. Then Yama, having assured himself concerning the sins of the sinful, summons them and shows them his own very terrible form.

19-21. Very sinful people behold the terrifying form of Yama--huge of body, rod in hand, seated on a buffalo,
Roaring like a cloud at the time of pralaya, like a mountain of lampblack, terrible with weapons gleaming like lightning, possessing thirty-two arms,
Extending three yojanas, with eyes like wells, with mouth gaping with formidable fangs, with red eyes and a long nose.

22. Even Chitragupta (Name of the being who records the doings of men) is fearful, attended by Death, Fever and others. Near to him are all the messengers, resembling Yama, roaring.

23. Having seen him, the wretch, overcome with fear, cries 'Oh, Oh.' The sinful soul who made no gifts trembles and cries again.

24. Then, by command of Yama, Chitragupta speaks to all those sinners, who are crying, and bewailing their karmas.

25. 'O, you sinners, evil-doers, polluted with egoism, injudicious, why ever did you commit sin?

26. 'O, you foolish people, why ever did you commit that misery-giving sin which is born of lust, anger and association with the sinful.

27 'Hitherto you have committed sins with great delight, and thereby are now destined for torment. It is no use turning your faces away.

28. 'The sinful actions done by you are very many, and those sins are the cause of unavoidable misery.

29. 'It is known that Yama deals equally with the fool and the learned, the beggar and the wealthy, the strong and the weak.'

30. Hearing these words of Chitragupta, the sinful then grieve over their karmas, and remain silent and motionless.

31. The King of Justice, seeing them standing motionless like thieves, has fitting punishment ordered for the sinful.

32. Then the cruel messengers, having beaten them, say, 'Go along, you sinner, to the very dreadful terrifying hells.'

33. The messengers, Prachaṇḍa, Chaṇḍaka and others, executors of the sentences of Yama, having bound them with one noose, lead them towards the hells.

3 Nirwana, het Grote Niets.??


Oorspronkelijk geplaatst door mark61


Het hindoeïsme gaat ervan uit dat het leven op aarde geen pretje is. Het gaat er verder vanuit dat een mens elke keer opnieuw geboren wordt, zolang hij niet een hogere staat van wijsheid heeft bereikt. Je zal het als het ware nog eens moeten proberen. Het hoogst bereikbare voor een hindoe is de eeuwige afwezigheid van ellende, het Nirwana, het Grote Niets.

In het hindoeisme heet dat Mukti. Mukti of bevrijding betekent vrij zijn van het materieel besmet bewustzijn.


Mukti is echter niet zoals in het boeddhisme het "grote niets" maar men gelooft de hemel binnen te gaan der Vaikunthha planeten die ontelbaar zijn en daar gaat de Allerhoogste Heer, in zijn volkomen Nârâyana-gedaanten met vier handen en verschillende namen zoals Pradyumna, Aniruddha, Govinda enz., met hen (de bevrijde hindoes) om.
Volgens de Bhagavad gita kunnen zij de geestelijke wereld als volgt bereiken:

15:5 "Wie vrij is van illusie, valse trots en verkeerd gezelschap, wie het eeuwige begrijpt, wie afgedaan heeft met aardse lust en verlost is van de dualiteit van geluk en verdriet en weet hoe zich over te geven aan de Allerhoogste Persoon, die bereikt dat eeuwig koninkrijk." (Bg. 15: 5.)

8:8"Wie mediteert op de Allerhoogste Persoonlijkheid Gods, zijn geest voortdurend op Mij gevestigd zonder af te dwalen van de weg, O Pârtha, zal voorzeker to Mij komen."

12:8 Richt je geest op Mij, de Allerhoogste Persoonlijkheid Gods, en stel je gehele verstand in Mijn dienst. Zo zul je ongetwijfeld altijd in Mij leven.

15:5 Wie vrij is van begoocheling, valse trots en verkeerd gezelschap, wie het eeuwige begrijpt, wie afgedaan heeft met aardse lust en verlost is van de dualiteit van geluk en verdriet en weet hóe zich over te geven aan de Allerhoogste Persoon, die bereikt dat eeuwig koninkrijk.

Beschrijving hiernamaals hindoeisme.

Srimad bhagavatam:

Canto 3

Hoofdstuk 15: Beschrijving van het Koninkrijk Gods

(16) Te Vaikunthha, waar alles spiritueel en persoonlijk is, zijn er bossen in naam van het geluk die tegemoet komen aan alle verlangens met bomen die in alle seizoenen zijn overladen met bloemen en vruchten. (17) Hoog verheven bezingen ze daar samen met hun echtgenotes zonder ophouden, vrij van alle ongunstige kwaliteiten, de Allerhoogste Heer, daarbij zelfs de geestverruimende geur van de mâdhavî-bloemen vol van nectar overtreffend die temidden van het water bloeien. (18) Het tumult van duiven, koekoeken, kraanvogels, cakravâka's, en zwanen, andere watervogels, papegaaien, patrijzen en pauwen wordt slechts voor een enkel moment onderbroken door het luide gegons van de koning der hommels in zijn bezingen van de heerlijkheden van de Heer. (19) De geur van de mandâra, de kunda, de kurabaka, de utpala, de campaka, de arna, de punnâga, de nâgakes'ara, de bakula, de lelie en de pârijâtâ, vereerd in de goede geest van de verzaking van Vaikunthha, vindt er zijn volle glorie in een slinger van tulsî-blaadjes. (20) Eenvoudig door eerbetoon aan de Heer Zijn voeten realiseerden de toegewijden paleizen, gemaakt van lapis lazuli met smaragd en goud, waarvan de [vrouwelijke] bewoners brede heupen hebben en mooie glimlachende gezichten. Maar met hun geesten verzonken in Krishna geeft dit geen aanleiding tot enige lust met hun vriendelijke lachen en grappenmakerij. (21) In dat huis van de Heer wordt somtijds, weerspiegeld in de kristalheldere muren ingelegd met goud, de Godin van het Geluk vrij van alle fouten waargenomen, een prachtige gedaante aannemend met rinkelende [enkelbanden aan haar] voeten en spelend met een lotusbloem; [een visie] waarvoor de andere dames, teneinde haar genade te verwerven, zich vertonen als poetsvrouwen van de grootste zorg. (22) In de vijvers omlijst met koraal offeren ze, in hun tuinen omringd door hun dienaressen, de Heer tulsîblaadjes, daarbij hun gezichten, gezien in het kristalheldere water met de tilaka [heilige klei] hoog op hun neus, aldus gekust door de Heer beschouwend als een deel van Zijn schoonheid.

Deze beschrijving lijkt geenszins op jouw beschrijving "het Grote Niets".


4 Huishuidelijk werk binnenshuis niet fulfilling maar buitenshuis wel?

Aan de ene kant laat je je neerbuigend uit over luiers verschonen en ander huishoudelijk werk, wat naar jou zeggen niet fulfilling en boeiend zou zijn en aan de andere kant vind je het "cool zat" dat de vriendin van Reallife 2 keer per week schoonmaakwerk doet buitenshuis, DATZELFDE huishoudelijke werk wat binnenshuis door jou als non fulfilling was geclassificeerd.

Aan de ene kant zeg je dat dat het opvoeden van kinderen inderdaad nuttig is, en nog geen paar regels verder zeg je dat thuis blijven voor de kinderen geen gevoel van nuttig zijn geeft.

5 Graag citaten belastering en belediging niet-moslims

Oorspronkelijk geplaatst door mark61


Bijna iedere moslim. Twee mongolen genaamd Ait2 en rourchid, en een muts Sneeuwwitje, die denkt dat ze elke niet-moslim tot op het bot mag beledigen en belasteren. Ga fietsen man.

Graag citaten waaruit blijkt

1 dat ik ELKE niet-moslim tot het bot heb beledigd
2 dat ik elke niet-moslim heb belasterd.

Of rectificatie.

Snowwhite
23-11-08, 05:25
Charles,


Totaal idioot dat het gelogen zou zijn.

Ik zeg ook niet dat het gelogen is, bij Allah ligt de waarheid.

Maar zo idioot is het niet, ik heb wel veel ergere dingen gehoord. Alle 'gewelds' aanklachten die ik heb meegemaakt van moslima's (4) waren allemaal geensceneerd, en/of gelogen.

Wat betreft de telegraaf, ik vind die term huisslavin suggestief. Ik ga nu ook gordijnen naaien voor mijn schoonfamilie, en ik zie mezelf derhalve ook niet als slavin van hen. Een meisje trouwt namelijk in de familie van de man, en verlaat haar eigen familie. Zo gaat een dochter dus het huis uit, en komt een schoondochter het huis in.

Gr Sn

Willem van Buren
23-11-08, 09:38
Mogge Baron,



Ik zeg ook niet dat het gelogen is, bij Allah ligt de waarheid.

Maar zo idioot is het niet, ik heb wel veel ergere dingen gehoord. Alle 'gewelds' aanklachten die ik heb meegemaakt van moslima's (4) waren allemaal geensceneerd, en/of gelogen.

Wat betreft de telegraaf, ik vind die term huisslavin suggestief. Ik ga nu ook gordijnen naaien voor mijn schoonfamilie, en ik zie mezelf derhalve ook niet als slavin van hen. Een meisje trouwt namelijk in de familie van de man, en verlaat haar eigen familie. Zo gaat een dochter dus het huis uit, en komt een schoondochter het huis in.

Gr Sn

Ligt eraan hoe je het bekijkt, zolang dit gebeurd op vrijwillige basis is er niets mis mee en wettelijk toegestaan, als enigste uitzondering.
Maar wat als het meisje of vrouw het niet wil dan ligt het verhaal iets anders en wordt ze gedwongen.
En arbeid verrichten onder dwang zonder vergoeding of een te kleine vergoeding spreekt men toch echt over slavenij en dan is de term "huisslavin" nog niet zo suggestief.
Dan kunnen er binnen de Marokaanse gemeenschap andere regels gelden die voortkomen uit traditie, maar voor de nederlandse wet toch verboden zijn en eigelijk spreken over een cultuur conflict.

mark61
23-11-08, 10:50
Paddo's zijn dacht ik onlangs verboden, maar smaken erg lekker bij wild en gevogelte. Dat er een of andere proces zal plaatsvinden boeit mij niet, alleen het feit wat deze krant rondbazuind en allemaal bij verteld. De reputatie van de krant staat synoniem aan liegen, voor mij.

Interessant. Dus als er in de krant staat: maandag x december vindt een proces plaats in y, dan is dat gelogen :hihi:

mark61
23-11-08, 10:52
Goeroe M, ik zal dit schendinkje van onze kersverse wapenstilstand maar naast me neer leggen, en net doen alsof er niets gepost is.

:haha:

crapsite'69
23-11-08, 12:34
Verwacht niet dat ik daar enige moeite voor ga nemen, een patatje oorlog volstaat in jou geval.


Graag doorbakken en met extra zout a.u.b.

tanger'73
23-11-08, 12:38
Interessant. Dus als er in de krant staat: maandag x december vindt een proces plaats in y, dan is dat gelogen :hihi:

Als het in die krant die bedoelt wordt wel.Want 10% aan waarheid zal nooit kunnen concureren tegen 90% leugens dat deze krant verzet.

tanger'73
23-11-08, 12:41
Graag doorbakken en met extra zout a.u.b.


Voordat ik ga beginnen met je te serveren, eerst een zoekopdracht voor je om je algemene ontwikkeling enigszins op te schroeven: "Noli me tangere", voor het geval je maandverband draagt.

Snowwhite
23-11-08, 12:54
Ha die Willem


Dan kunnen er binnen de Marokaanse gemeenschap andere regels gelden die voortkomen uit traditie, maar voor de nederlandse wet toch verboden zijn en eigelijk spreken over een cultuur conflict.

Logisch dat Nederland de NL wet zal handhaven.

De vraag is alleen met welke intentie deze dame in kwestie getrouwd is. Het lijkt me dat zij als Marokkaanse het huwelijk in is gegaan destijds in Marokko en niet als Hollandse.

In de marokkaanse cultuur is het normaal dat je de vloer van je schoonmoeder dweilt, zeker indien je getrouwd bent met de oudste zoon wat bij haar het geval was.

Zo stelt een ander artikel (www.ad.nl/rotterdam/stad/2782293/Vrouw__slaaf_van_schoonfamilie.html - ) dat khadijah (de vrouw in kwestie) om 6 uur moest opstaan om ontbijt klaar te maken. Wat is hier zo vreemd aan? Ik sta om 5.30 op om koffie te gaan zetten voor de familie, en khadija moet toch ook opstaan voor de fajr (ochtendgebed)? In de zomer moet je in Nederland om 3 uur 's ochtends op om de rituele wassing te doen en te bidden.

Dus ja, de term huisslavin is suggestief.

Willem van Buren
23-11-08, 13:33
Ha die Willem



Logisch dat Nederland de NL wet zal handhaven.

De vraag is alleen met welke intentie deze dame in kwestie getrouwd is. Het lijkt me dat zij als Marokkaanse het huwelijk in is gegaan destijds in Marokko en niet als Hollandse.

In de marokkaanse cultuur is het normaal dat je de vloer van je schoonmoeder dweilt, zeker indien je getrouwd bent met de oudste zoon wat bij haar het geval was.

Zo stelt een ander artikel (www.ad.nl/rotterdam/stad/2782293/Vrouw__slaaf_van_schoonfamilie.html - ) dat khadijah (de vrouw in kwestie) om 6 uur moest opstaan om ontbijt klaar te maken. Wat is hier zo vreemd aan? Ik sta om 5.30 op om koffie te gaan zetten voor de familie, en khadija moet toch ook opstaan voor de fajr (ochtendgebed)? In de zomer moet je in Nederland om 3 uur 's ochtends op om de rituele wassing te doen en te bidden.

Dus ja, de term huisslavin is suggestief.

Het is jammer dat u alleen het deeltje pakt uit het stukje in het ad wat u past in uw context, waarom?

Immers als ik het hele stukje erbij pakt is er wel iets meer aan de hand dan alleen vroeg opstaan.


Vrouw slaaf van schoonfamilie
ROTTERDAM - Ze zou Nederlands leren, winkelen, uitgaan en leren autorijden. Voor de Marokkaanse Khadija werd het Europese droomleven echter een regelrechte nachtmerrie, zo zegt ze.
De vrouw werd begin 2005 uitgehuwelijkt aan Nourdin (28), kwam naar Rotterdam en zou volgens het Openbaar Ministerie (OM) vervolgens een dik jaar lang als slaaf zijn gegijzeld door haar man en schoonfamilie.
1. Vrouw werd uitgehuwelijk en daarna een dik jaar gegijzeld volgens het OM, dus niet volgens de vrouw.


Nourdin en zijn vader zouden de destijds 22-jarige vrouw hebben geschopt en geslagen, haar echtgenoot zou haar hebben verkracht én een gloeiend heet mes op haar arm hebben gedrukt. „Ik hoorde het sissen op mijn arm,’’ verklaarde de vrouw later.
2. Mishandeling
3. Verkrachting


In een woning aan de Steven Hoogedijkstraat in de Rotterdamse wijk Feijenoord duurde volgens de vrouw de nachtmerrie tot maart 2006 voort. Het begon met verliefdheid voor Nourdin, dat wel. „Hij beloofde zoveel, dat ik dacht dat het goed zou komen.’’
Stukje onmacht wat bij vele vrouwen voortkomt die worden mishandeld.


In Rotterdam zou het verschrikkelijke leven voor de Marokkaanse zijn begonnen. „Ik moest om zes uur ’s ochtends ontbijt maken, de hele dag stoffen, opruimen en eten koken. Ik kwam nooit alleen buiten.’’
Jou stukje, maar wat zegt het OM hierover.


Gegijzeld, zegt het OM. De vrouw zou alleen met iemand van de familie naar verplichte huisartsbezoeken en overheidsinstellingen zijn gegaan.
Inderdaad Gijzeling.


Uit angst zweeg ze al die tijd over haar verborgen leven, zo verklaart ze. „Thuis kreeg ik klappen als het eten niet beviel dat ik maakte.’’ De familie spreekt alle beschuldigingen tegen. „Ze mocht gaan en staan waar ze wilde,’’ zei de moeder van het gezin.
Uitgaande van de traditionele marokkaanse gewoontes, zou de moeder dan gelijk hebben?
Kom zeg ze is uitgehuwelijk volgens traditie en dan zou ze ineens alleen hier de straat opmogen, denk het dus niet.



Familie van de vrouw zélf werd op afstand gehouden, zo zegt de vader van de vrouw. „Ze belde een keer en zei dat ze gelukkig was, maar ik geloofde het niet.’’
Hier valt de vader ook iets te verwijten, maar was vermoedelijk bang zijn eer te verliezen.


Naast haar bestaan als slaaf, zou ze geregeld zijn mishandeld door haar echtgenoot. „Hij sloeg me twee keer per week,’’ zei Khadija hierover bij de politie. Later zou het verbranden met een mes zijn gevolgd – volgens de vrouw een vergelding voor een compliment dat haar was gemaakt – en later ook het vijftal verkrachtingen. Nourdin ontkent. „Het is een verzonnen verhaal.’’
Natuurlijk ontkent hij dit, maar dan is het van belang wat de arts ervan zegt.


Artsen vonden wel littekens die mogelijk gevolg zijn van de mishandelingen en verkrachtingen.
Ze vonden dus littekens die mogelijk gevolg zijn van mishandelingen en verkrachtingen, dus meerdere keren voorgekomen dan één.

Snowwhite
23-11-08, 14:46
Hallo Willem,

Nee hoor, ik pik er helemaal niet uit wat ik wil. Ik had namelijk al eerder dit gepost:

Verkrachting binnen het huwelijk is natuurlijk moeilijk aan te tonen, maar indien dit het geval is, is dit natuurlijk een kwalijke zaak.
Ook als het waar is dat haar schoonvader en zwagers haar hebben geslagen en geschopt. Wel vreemd overigens want zwagers zijn geen mahram van haar. Ze mogen haar in feite niet eens een hand geven.

Het is normaal in de Marokkaanse cultuur dat je de vloer dweilt van je schoonmoeder, dus dat zij huishoudelijke klusjes moest doen, wil niet zeggen dat ze nu direkt door de telegraaf als huisslavin moet worden gebombardeerd.

Dat zij geen Nederlands mocht leren, lijkt me ook onzin, want bij de inburgeringscursus worden toch ook NL lessen gegeven, correct me if I am wrong.

Indien zij werkelijk mishandelt is, dan uiteraard is dat heel erg triest en moeten de daders gestraft worden.

Ik vind dat jij erop los speculeert.


Hier valt de vader ook iets te verwijten, maar was vermoedelijk bang zijn eer te verliezen.

Pure speculatie van jouw kant.


Kom zeg ze is uitgehuwelijk volgens traditie en dan zou ze ineens alleen hier de straat opmogen, denk het dus niet.

Ook speculatie van jouw kant.

Willem van Buren
23-11-08, 15:53
Hallo Willem,

Nee hoor, ik pik er helemaal niet uit wat ik wil. Ik had namelijk al eerder dit gepost:

Verkrachting binnen het huwelijk is natuurlijk moeilijk aan te tonen, maar indien dit het geval is, is dit natuurlijk een kwalijke zaak.
Ook als het waar is dat haar schoonvader en zwagers haar hebben geslagen en geschopt. Wel vreemd overigens want zwagers zijn geen mahram van haar. Ze mogen haar in feite niet eens een hand geven.

Het is normaal in de Marokkaanse cultuur dat je de vloer dweilt van je schoonmoeder, dus dat zij huishoudelijke klusjes moest doen, wil niet zeggen dat ze nu direkt door de telegraaf als huisslavin moet worden gebombardeerd.

Dat zij geen Nederlands mocht leren, lijkt me ook onzin, want bij de inburgeringscursus worden toch ook NL lessen gegeven, correct me if I am wrong.

Indien zij werkelijk mishandelt is, dan uiteraard is dat heel erg triest en moeten de daders gestraft worden.

Ik vind dat jij erop los speculeert.



Pure speculatie van jouw kant.



Ook speculatie van jouw kant.

Jij beroept je op traditie's en wanneer ik het hebt over traditie, zeg jij dat ik speculeer?
Speculeren wij dan beiden of geen van beiden?

crapsite'69
23-11-08, 17:01
Voordat ik ga beginnen met je te serveren, eerst een zoekopdracht voor je om je algemene ontwikkeling enigszins op te schroeven: "Noli me tangere", voor het geval je maandverband draagt.


Vanwaar deze eruditie als je weet dat ik mij uitsluitend op het niveau van "vol is vol en buitenlanders ongewenst" begeef?

tanger'73
23-11-08, 17:15
Vanwaar deze eruditie als je weet dat ik mij uitsluitend op het niveau van "vol is vol en buitenlanders ongewenst" begeef?


Het is je ook aan te zien stumpert. Zonder er erg in te hebben heb jij jezelf hier al gestigmatiseerd tot huisrascist, waarvan ik denk het voor jou een compliment betreft.

crapsite'69
23-11-08, 17:21
Het is je ook aan te zien stumpert. Zonder er erg in te hebben heb jij jezelf hier al gestigmatiseerd tot huisrascist, waarvan ik denk het voor jou een compliment betreft.


Ik wil best genezen, vandaar dat ik hier ook ben om ook eens aan iemands ander poep te snuffelen. Maar hoe jij hier tekeer gaat, daar heeft dan ook niemand wat aan.

tanger'73
23-11-08, 17:26
Ik wil best genezen, vandaar dat ik hier ook ben om ook eens aan iemands ander poep te snuffelen. Maar hoe jij hier tekeer gaat, daar heeft dan ook niemand wat aan.


Lieve jongen, aangezien je ouders duidelijk in het opvoeden van jou ernstig zijn tekort geschoten, kan ik niet meer doen jouw mislukking enigszins te maskeren met wat welgemeende aanwijzingen en adviezen.

Eke
23-11-08, 17:50
{IMG}

Snowwhite
23-11-08, 18:22
Hoi Willem,


Jij beroept je op traditie's en wanneer ik het hebt over traditie, zeg jij dat ik speculeer?
Speculeren wij dan beiden of geen van beiden?

Je suggereert dat de schoonmoeder liegt.


Uitgaande van de traditionele marokkaanse gewoontes, zou de moeder dan gelijk hebben?
Kom zeg ze is uitgehuwelijk volgens traditie en dan zou ze ineens alleen hier de straat opmogen, denk het dus niet.

Ik speculeer helemaal niet, want ik heb duidelijk gezegd dat bij Allah de waarheid ligt. We zullen het moeten afwachten, de uitspraak is volgens mij over 12/13 dagen.

knuppeltje
23-11-08, 18:50
Ik speculeer helemaal niet, want ik heb duidelijk gezegd dat bij Allah de waarheid ligt. We zullen het moeten afwachten, de uitspraak is volgens mij over 12/13 dagen.

Doet Allah dat dan zelf, of de rechter.
Stel dat Allah dan geen tijd heeft, en dat die rechter dat in zijn eentje moet doen, en ook niemand heeft hem verteld dat bij Allah die waarheid ligt opgeslagen, wat dan?
En hoe komt die waarheid die bij Allah ligt te liggen, dan weer bij die rechter terecht. Krijgt die dan ook daarvoor die Jebriel op bezoek om hem die in zijn oren te fluisteren. Dat kan eigenlijk ook weer niet, want dan zou die rechter worden aan de profeet. Dat moet ie dan ook weer doen bij alle rechters, want anders is dat niet eerlijk, en wordt het binnen de kortste keren helemaal een rommeltje in de rechtspraak, en dat idee krijg ik nu al af en toe. Maar, zo krijg je er wel weer een hele zwik profeten bij, dat is misschien ook weer wel aardig lijkt me.
Maar met alle gekheid, het beste lijkt me toch maar dat de recht sprekers zich alleen maar aan het Nederlandse wetboek houden, dat boek is tenminste menselijk.

Charlus
23-11-08, 18:56
Zelfs uit cijfers uit 2004 blijkt dat alle MVV's in meerderheid niet uit Marokko en Turkije afkomstig zijn zoals jij beweerd. De rest is <...> met als doel huishoud en sexslaving<...>In het Telegraafartikel is sprake van huishoud- en seksslavernij mbt. een Marokkaanse importbruid. Ik neem aan dat het artikel op waarheid berust.
Hieruit volgt dat óók Turkse/Marokkaanse importbruiden niet uitgesloten zijn van een treurig lot. Naast het doen van dubieuze onderbuikclaims mbt. autochtonen lieg je dus ook nog eens.
Kom maar eens met recente cijfers die je eerdere claim staven dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren. Met de cijfers van H.P.Pas uit 2004 is je stelling iig. strijdig. Zeer onwaarschijnlijk dat ze inmiddels zodanig op hun kop gezet zijn in de zin dat nu de meeste aanvragen tav. importbruiden betrekking zouden hebben op de combi autochtonen - aziatische (eo.) importbruiden.
Ik neem aan dat het artikel niet op waarheid berust<...>
De enige interessante vraag wat mij betreft is, waarom jij het onaanvaardbaar acht dat het artikel zou stroken met de feiten. Dat is nl. de enige reden waarom jij zou kunnen vinden dat het artikel niet klopt. Totaal idioot dat het gelogen zou zijn. De Telegraaf zou nl. onvermijdelijk gedwongen worden tot rectificatie.
Kom je nog met recente cijfers die je eerdere claim staven dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren? Zonee, neem je de claim dan terug?
Zoals eerder opgemerkt staat deze krant voor mij<...>
Ja, zal best. Het artikel is in zijn geheel gelogen of gedeeltelijk? Welk deel trek je in twijfel en waarom?

<...>De rest van de import door autochtonen ten behoeve voor de sex en raamwerk is <...> een hobby.
Kom maar eens met recente cijfers die je claim staven dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren. Met de cijfers van H.P.Pas uit 2004 is je stelling iig. strijdig. Zeer onwaarschijnlijk dat ze inmiddels zodanig op hun kop gezet zijn in de zin dat nu de meeste aanvragen tav. importbruiden betrekking zouden hebben op de combi autochtonen - aziatische (eo.) importbruiden.

tanger'73
23-11-08, 19:06
Ja, zal best. Het artikel is in zijn geheel gelogen of gedeeltelijk? Welk deel trek je in twijfel en waarom?

Kom maar eens met recente cijfers die je claim staven dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren. Met de cijfers van H.P.Pas uit 2004 is je stelling iig. strijdig. Zeer onwaarschijnlijk dat ze inmiddels zodanig op hun kop gezet zijn in de zin dat nu de meeste aanvragen tav. importbruiden betrekking zouden hebben op de combi autochtonen - aziatische (eo.) importbruiden.


Kennelijk heb jij geen verstand van verzekeren door een claim te verwarren met een opmerking. Een opmerking waar jij nog geen enkele cijfer tegenover hebt gezet.

Charlus
23-11-08, 21:12
Kom maar eens met recente cijfers die je claim staven dat de meeste aanvragen tav. importbruiden afkomstig zijn van autochtonen die een seksslavin annex huishoudslavin uit een Aziatisch land ambiëren. Met de cijfers van H.P.Pas uit 2004 is je stelling iig. strijdig. Zeer onwaarschijnlijk dat ze inmiddels zodanig op hun kop gezet zijn in de zin dat nu de meeste aanvragen tav. importbruiden betrekking zouden hebben op de combi autochtonen - aziatische (eo.) importbruiden.
Kennelijk heb jij geen verstand van verzekeren door een claim te verwarren met een opmerking. Een opmerking waar jij nog geen enkele cijfer tegenover hebt gezet.
Claim hier in de zin van "A logical assertion of truth" (http://en.wikipedia.org/wiki/Claim).
Wie stelt, moet bewijzen. Jij stelde:

dat de meeste immigratie verzoeken (importbruiden), bij de IND afkomstig zijn van de autochtone bevolking, die meestal een bruid halen uit de Aziatische landen en regionen. Meestal omdat ze uitgekeken zijn op hun Nederlandse geemancipeerde vrouwenpopulatie. Bij hun is het er naast huisslaving vooral sexslaving om te doen!
Jij gaat dus met cijfers aantonen dat:
-de meeste immigratieverzoeken afkomstig zijn van autochtonen die
-meestal een bruid halen uit de Aziatische landen en regionen, waarbij
-het bij hen vooral gaat om seks- en huishoudslavernij.
Wanneer je dat niet doet, onderscheid je je niet noemenswaardig van de Telegraaf of Wilders.

Charlus
23-11-08, 21:24
<...>Ik ga nu ook gordijnen naaien voor mijn schoonfamilie, en ik zie mezelf derhalve ook niet als slavin van hen.<...>
Welnee, je gaat helemaal geen gordijnen naaien voor je schoonfamilie, daarbij jezelf niet ziend als slavin. Ga je nog eens vertellen wie of wat je werkelijk bent, o modelmoslima en -schoondochter uit een sprookjesfamilie waarin alle religies vertegenwoordigd zijn?

Willem van Buren
23-11-08, 21:53
=Snowwhite;3784926]Hoi Willem,
Hoi Snowwhite,



Je suggereert dat de schoonmoeder liegt.

Het vermoeden ontstaat, als je de voorgeschiedenis leest zoals uithuwelijken, schoondochter halen uit Marokko, kun je uitgaan van een gezin die in de traditionele waarden leeft en daar horen ook de regels bij dat een vrouw alleen buitenhuis mag onder begeleiding, dus mijn vermoeden is rieel in deze, toch niet bewezen.



Ik speculeer helemaal niet, want ik heb duidelijk gezegd dat bij Allah de waarheid ligt. We zullen het moeten afwachten, de uitspraak is volgens mij over 12/13 dagen.
Ik vind Allah/God nou niet direct de aangewezen persoon om hier recht over te spreken, hiervoor kom je wel terecht als het "de tijd" is en je voor hem staat.

crapsite'69
23-11-08, 23:12
Lieve jongen, aangezien je ouders duidelijk in het opvoeden van jou ernstig zijn tekort geschoten, kan ik niet meer doen jouw mislukking enigszins te maskeren met wat welgemeende aanwijzingen en adviezen.


Voor zover ik weet heb ik geen Turk als ouders, anders zou dat inderdaad een hoop verklaren.

tanger'73
23-11-08, 23:21
Claim hier in de zin van "A logical assertion of truth" (http://en.wikipedia.org/wiki/Claim).
Wie stelt, moet bewijzen. Jij stelde:

Jij gaat dus met cijfers aantonen dat:
-de meeste immigratieverzoeken afkomstig zijn van autochtonen die
-meestal een bruid halen uit de Aziatische landen en regionen, waarbij
-het bij hen vooral gaat om seks- en huishoudslavernij.
Wanneer je dat niet doet, onderscheid je je niet noemenswaardig van de Telegraaf of Wilders.


Ik stel niks, ik doe maar een opmerking. Jouw probleem is dat je veels te zwaar tilt aan dingen. Als ik beweer dat ik een bepaalde smaak chips niet lust of smerig vindt, wordt het door jou ook meteen als een stelling gezien dat dient te worden onderbouwt. Light eens up en doe niet zo zwaarmoedig man?

tanger'73
23-11-08, 23:22
Voor zover ik weet heb ik geen Turk als ouders, anders zou dat inderdaad een hoop verklaren.


Die '69 naast je shit, staat hopelijk niet voor je werkelijke leeftijd hé?

Willem van Buren
23-11-08, 23:48
Die '69 naast je shit, staat hopelijk niet voor je werkelijke leeftijd hé?

Je bent ook weer up to date I see, nu de moderators nog....................

tanger'73
23-11-08, 23:52
Je bent ook weer up to date I see, nu de moderators nog....................


Wat bedoel je daarmee precies?

Willem van Buren
23-11-08, 23:59
Wat bedoel je daarmee precies?

Dat inplaats van een moderator jij moet ingrijpen bij dat persoon.

Stel dan voor dat jij ook moderator word :stout:

:hihi:

tanger'73
24-11-08, 00:01
Dat inplaats van een moderator jij moet ingrijpen bij dat persoon.

Stel dan voor dat jij ook moderator word :stout:

:hihi:


Ja dank je, de persoon deugt voor geen meter onderwijl sta ik wel mijn mannetje, om je daarover geen enkele zorgen te maken hoor.

Willem van Buren
24-11-08, 00:12
Ja dank je, de persoon deugt voor geen meter onderwijl sta ik wel mijn mannetje, om je daarover geen enkele zorgen te maken hoor.

Daar heb ik me dan ook geen moment zorgen om gemaakt.

tamso
24-11-08, 05:14
Voor zover ik weet heb ik geen Turk als ouders, anders zou dat inderdaad een hoop verklaren.

Je ouders waren zeker ezels.
Inderdaad verklaart dat weer een hoop bij jouw.

Charlus
24-11-08, 08:23
Wie stelt, moet bewijzen. Jij stelde:

dat de meeste immigratie verzoeken (importbruiden), bij de IND afkomstig zijn van de autochtone bevolking, die meestal een bruid halen uit de Aziatische landen en regionen. Meestal omdat ze uitgekeken zijn op hun Nederlandse geemancipeerde vrouwenpopulatie. Bij hun is het er naast huisslaving vooral sexslaving om te doen!
Jij gaat dus met cijfers aantonen dat:
-de meeste immigratieverzoeken afkomstig zijn van autochtonen die
-meestal een bruid halen uit de Aziatische landen en regionen, waarbij
-het bij hen vooral gaat om seks- en huishoudslavernij.
Wanneer je dat niet doet, onderscheid je je niet noemenswaardig van de Telegraaf of Wilders.
Ik stel niks, ik doe maar een opmerking.<...>
Je stelt (beweert, claimt)

dat de meeste immigratie verzoeken (importbruiden), bij de IND afkomstig zijn van de autochtone bevolking, die meestal een bruid halen uit de Aziatische landen en regionen. Meestal omdat ze uitgekeken zijn op hun Nederlandse geemancipeerde vrouwenpopulatie. Bij hun is het er naast huisslaving vooral sexslaving om te doen!
Nogal een boude bewering, die dan ook gestaafd dient te worden.
Jij gaat dus met cijfers aantonen dat:
-de meeste immigratieverzoeken afkomstig zijn van autochtonen die
-meestal een bruid halen uit de Aziatische landen en regionen, waarbij
-het bij hen vooral gaat om seks- en huishoudslavernij.

Snowwhite
24-11-08, 08:26
Charles,


Welnee, je gaat helemaal geen gordijnen naaien voor je schoonfamilie, daarbij jezelf niet ziend als slavin. Ga je nog eens vertellen wie of wat je werkelijk bent, o modelmoslima en -schoondochter uit een sprookjesfamilie waarin alle religies vertegenwoordigd zijn?

Huh??? Vertellen wie ik werkelijk ben??? Hoezo??

Snowwhite
24-11-08, 08:29
Goedemorgen Willem,


Het vermoeden ontstaat, als je de voorgeschiedenis leest zoals uithuwelijken, schoondochter halen uit Marokko, kun je uitgaan van een gezin die in de traditionele waarden leeft en daar horen ook de regels bij dat een vrouw alleen buitenhuis mag onder begeleiding, dus mijn vermoeden is rieel in deze, toch niet bewezen.

Wat betreft het uithuwelijken, Khadija (de vrouw in kwestie) zegt zelf dat ze verliefd was op Nourdin, volgens een van de artikelen.

Ik dacht dat je als vrouw niet alleen mocht reizen zonder begeleiding, dus buiten je stad begeven, in haar geval dan buiten de stadsgrenzen van Rotterdam. Maar goed misschien heb ik het mis Willem.

Groetjes Snowwhite

Willem van Buren
24-11-08, 09:07
=Snowwhite;3785373]Goedemorgen Willem,
Wat betreft het uithuwelijken, Khadija (de vrouw in kwestie) zegt zelf dat ze verliefd was op Nourdin, volgens een van de artikelen.
Toen ik gisteren goedemorgen tegen jou zei bedoelde ik er niet mee dat je direct in mijn tuin moest gaan liggen :hihi:
Ze begon verliefdheid te voelen voor die jongen, maar dat zie je bij meer stress situaties, denk maar eens aan iemand die gevoelens krijgt voor de ontvoerder, of een gegijzelde voor de kaper etc. etc.
Het is een soort ultime instinkt van de mens om te overleven.
Je kunt het psychologisch onder verdelen in schrik, bang, angst, vluchtangst, doodsangst, overgave.



Ik dacht dat je als vrouw niet alleen mocht reizen zonder begeleiding, dus buiten je stad begeven, in haar geval dan buiten de stadsgrenzen van Rotterdam. Maar goed misschien heb ik het mis Willem.

Groetjes Snowwhite
Dat durf ik ook niet met zekerheid te zeggen, misschien dat Tanger antwoorden weet.
Ik weet alleen na mijn bezoek aan Marokko dat er een groot verschil is tussen de mensen in dorpen en mensen in steden en touristen gebieden.

Groetjes Willem

Snowwhite
24-11-08, 09:20
Ha die Willem,


Ze begon verliefdheid te voelen voor die jongen, maar dat zie je bij meer stress situaties, denk maar eens aan iemand die gevoelens krijgt voor de ontvoerder, of een gegijzelde voor de kaper etc. etc.
Het is een soort ultime instinkt van de mens om te overleven.
Je kunt het psychologisch onder verdelen in schrik, bang, angst, vluchtangst, doodsangst, overgave.

Dat bedoel ik nou met speculeren, nu heeft Khadija zelfs al last van het Stockholm-syndroom!!!

Het wordt hoe langer hoe doller met je…………..

Hey leuk zeg, dat je in Marokko bent geweest!

Groetjes Snowwhite

Willem van Buren
24-11-08, 09:30
Ha die Willem,



Dat bedoel ik nou met speculeren, nu heeft Khadija zelfs al last van het Stockholm-syndroom!!!

Het wordt hoe langer hoe doller met je…………..

Hey leuk zeg, dat je in Marokko bent geweest!

Groetjes Snowwhite

Hoi Sneeuwwitje,

Jij maakt het wel helemaal internationaal, een marokaan, met een deense ziekte in Nederland :hihi:

Nee wat ik bedoelde was een doodnormale angstpsychose, voor de definitie van het stockholm syndrome is een diepgaande onderzoek nodig.

En tja met mij valt het simpel te dollen al heb ik liever dollars :)

The_Grand_Wazoo
24-11-08, 09:41
Mogge Baron,



Huh??? Vertellen wie ik werkelijk ben??? Hoezo??
Nu breekt mijn klomp, of ik bedoel Sneeuwwitjes beeldschone muiltje. Dat interesseerde je toch niet?

17 mei 2008, 21:02

Ik heb dit allemaal gelezen en er zo het mijne van gedacht. Maar nu beghint het toch echt de spuigaten uit te lopen met de pertinente leugens, onwaarheden en verdraaiingen. Het was namelijk het muilltje van Assepoester. Sneeuwitje is met die dwergen die haar als huisslaaf uitbuiten terwijl zij nergens naar toe kan. Overigens zijn het niet de schoon- maar de stiefmoeders die de meeste problemen veroorzaken.

knuppeltje
24-11-08, 09:44
Ik heb dit allemaal gelezen en er zo het mijne van gedacht. Maar nu beghint het toch echt de spuigaten uit te lopen met de pertinente leugens, onwaarheden en verdraaiingen. Het was namelijk het muilltje van Assepoester. Sneeuwitje is met die dwergen die haar als huisslaaf uitbuiten terwijl zij nergens naar toe kan. Overigens zijn het niet de schoon- maar de stiefmoeders die de meeste problemen veroorzaken.

Waar moet het toch in godsnaam naartoe, als zelfs de sprookjes al verkracht worden. :fpotver:

crapsite'69
24-11-08, 11:43
Je ouders waren zeker ezels.
Inderdaad verklaart dat weer een hoop bij jouw.


Turkse ezels wel te verstaan, maakt dat mij ook een dierenvriend?

tanger'73
24-11-08, 11:47
Je stelt (beweert, claimt)

Nogal een boude bewering, die dan ook gestaafd dient te worden.
Jij gaat dus met cijfers aantonen dat:
-de meeste immigratieverzoeken afkomstig zijn van autochtonen die
-meestal een bruid halen uit de Aziatische landen en regionen, waarbij
-het bij hen vooral gaat om seks- en huishoudslavernij.


Jij weet ook niet van ophouden hé. :haha:

tamso
24-11-08, 11:52
Turkse ezels wel te verstaan, maakt dat mij ook een dierenvriend?

Nee een kuddedier,in plaats van een dierenvriend.

tamso
24-11-08, 12:03
Crapsite gaat naar de pizzaria om een pizza te bestellen.
Waarneer hij afgerekent heeft vraagt de verkoper hoe hij zijn pizza ingedeeld wilt hebben.
In 6 stukken of 12 stukjes.
Waarop crapsite zegt.
Doe maar 6 stukken,anders krijg ik die pizza niet op.

crapsite'69
24-11-08, 12:08
Crapsite gaat naar de pizzaria om een pizza te bestellen.
Waarneer hij afgerekent heeft vraagt de verkoper hoe hij zijn pizza ingedeeld wilt hebben.
In 6 stukken of 12 stukjes.
Waarop crapsite zegt.
Doe maar 6 stukken,anders krijg ik die pizza niet op.


Hoe duur mot die turkse pizza kosten dan?

tanger'73
24-11-08, 12:12
Nee een kuddedier,in plaats van een dierenvriend.


tamso, kennelijk doet de rascist zijn best zijn afkikverschijnselen te onderdrukken, maar het wilt zo te zien niet echt helpen.

crapsite'69
24-11-08, 12:15
tamso, kennelijk doet de rascist zijn best zijn afkikverschijnselen te onderdrukken, maar het wilt zo te zien niet echt helpen.

Dat komt doordat figuren als jij me altijd een rode lap voorhouden. :fuckit2:

tanger'73
24-11-08, 12:19
Dat komt doordat figuren als jij me altijd een rode lap voorhouden. :fuckit2:


Ik wil je naast je dagelijkse dosis aan een coctail aan medicamenten, best helpen met een steuntje in de rug in de goede richting hoor? :)

crapsite'69
24-11-08, 12:20
Ik wil je naast je dagelijkse dosis aan een coctail aan medicamenten, best helpen met een steuntje in de rug in de goede richting hoor? :)


Is het denk je dan zo erg met me gesteld?

tanger'73
24-11-08, 12:24
Is het denk je dan zo erg met me gesteld?

Ho, ho, ho, ik ken ook mijn grenzen hoor. Ik zei een steuntje in de rug, geen vertrouwenspersoon voor je zijn. Eerlijk gezegd ziet het er op het eerste gezicht niet zo best voor je uit nee. Maar vertel eens hoe het zover is gekomen dat je in zo'n stramien bent verzeild geraakt?

crapsite'69
24-11-08, 12:32
Ho, ho, ho, ik ken ook mijn grenzen hoor. Ik zei een steuntje in de rug, geen vertrouwenspersoon voor je zijn. Eerlijk gezegd ziet het er op het eerste gezicht niet zo best voor je uit nee. Maar vertel eens hoe het zover is gekomen dat je in zo'n stramien bent verzeild geraakt?


Vergeef me voor mijn niveau van communicatie, maar als ik zeg tondeuse, Vrij Nederland, hitlerjugend, lonsdale en Wilders. Doet dat dan een lichtje bij je branden en zeg ik daarmee dan genoeg?

tanger'73
24-11-08, 12:34
Vergeef me voor mijn niveau van communicatie, maar als ik zeg tondeuse, Vrij Nederland, hitlerjugend, lonsdale en Wilders. Doet dat dan een lichtje bij je branden en zeg ik daarmee dan genoeg?

Oh mijn God, je bent inderdaad ver heen. Maar ik zal kijken wat ik voor je kan doen?

tanger'73
24-11-08, 12:49
Vergeef me voor mijn niveau van communicatie, maar als ik zeg tondeuse, Vrij Nederland, hitlerjugend, lonsdale en Wilders. Doet dat dan een lichtje bij je branden en zeg ik daarmee dan genoeg?

Om een betere inzicht te krijgen waarmee je zit heb ik een aantal vragen voor je waarvan ik wens je die oprecht en eerlijk te beantwoorden. Die tondeuse lijkt me vrij duidelijk, maar die Vrij Nederland moet je me even nader toelichten?

crapsite'69
24-11-08, 12:51
Om een betere inzicht te krijgen waarmee je zit heb ik een aantal vragen voor je waarvan ik wens je die oprecht en eerlijk te beantwoorden. Die tondeuse lijkt me vrij duidelijk, maar die Vrij Nederland moet je me even nader toelichten?


Nee niet die Vrij Nederland die jij waarschijnlijk bedoelt, maar de Vrij Nederland van de buitenlanders beweging natuurlijk.

tanger'73
24-11-08, 12:53
Nee niet die Vrij Nederland die jij waarschijnlijk bedoelt, maar de Vrij Nederland van de buitenlanders beweging natuurlijk.

Ah zo, je bent inderdaad een moeilijk geval.

Willem van Buren
24-11-08, 13:02
Vergeef me voor mijn niveau van communicatie, maar als ik zeg tondeuse, Vrij Nederland, hitlerjugend, lonsdale en Wilders. Doet dat dan een lichtje bij je branden en zeg ik daarmee dan genoeg?

En bij dit groepje wil jij graag horen en voel jij je thuis?

Weet jij hoeveel doden de zelfde groepering op hun geweten hebben in WOII, toen deze zelfde malloten een bevolkingsgroep zag als hun vijand, dan denk ik ook dat jij wel bekend bent met de gevolgen van WOII en deze vervolging.
Ik weet niet hoe jij thuis bent opgevoed, maar gelukkig zijn mijn boys opgevoed als wereldburger en strijden deze voor opengrenzen en een veilige wereld voor een ieder.
Tja als jij dan alleen Nederland wilt zien als veilige haven voor alleen Nederlanders heb jij een probleem, omdat dit onmogelijk is gezien de europesche waarden van één groot europesche staat waar zich steeds meer landen aansluiten, omdat zij inzien dat dit misschien de enigste oplossing is om de wereldvrede te blijven behouden.
Onderdrukken, dreigen en bedreigen heeft een mens nog nooit iets goeds gebracht en misschien moeten wij Christenen Atheisten en Moslims maar eens opstaan en gezamelijk strijden tegen het Neofacsisme en Neonazies, nat zoals er de afgelopen weken gebeurde in Moscow en St. Petersburg.
Er gewoon eens lekker oudewets op los rammen, want jullie zijn niet meer en niet minder dan terroristen in het klein en een gevaar voor mijn vaderland.

tamso
24-11-08, 13:02
Ik wil je naast je dagelijkse dosis aan een coctail aan medicamenten, best helpen met een steuntje in de rug in de goede richting hoor? :)

Tanger.

Zie deze site als een uitlaatklep voor zijn frustratie's.
Beter hier dan op de straat.
Houd ze tenminste van de straat.
Is het toch nog ergens goed voor bedoeld deze website,voor dit soort lieden.

Willem van Buren
24-11-08, 13:06
Om een betere inzicht te krijgen waarmee je zit heb ik een aantal vragen voor je waarvan ik wens je die oprecht en eerlijk te beantwoorden. Die tondeuse lijkt me vrij duidelijk, maar die Vrij Nederland moet je me even nader toelichten?

Een tondeuse gebruikt mijn zoon ook iedere week en daar is niets mis mee, alleen gaan ze dan wel zichzelf anders gedragen dan in de gewone maatschappij, zoals iedere morgen 5.30 eruit, 6 uur per dag trainen, beetje vlliegen en spelen met vuurwerk.

crapsite'69
24-11-08, 13:42
Ah zo, je bent inderdaad een moeilijk geval.


Je gelooft het niet, maar ik wordt daarmee ook gediscrimineerd en overal uitgesloten.

crapsite'69
24-11-08, 13:44
En bij dit groepje wil jij graag horen en voel jij je thuis?

Weet jij hoeveel doden de zelfde groepering op hun geweten hebben in WOII, toen deze zelfde malloten een bevolkingsgroep zag als hun vijand, dan denk ik ook dat jij wel bekend bent met de gevolgen van WOII en deze vervolging.
Ik weet niet hoe jij thuis bent opgevoed, maar gelukkig zijn mijn boys opgevoed als wereldburger en strijden deze voor opengrenzen en een veilige wereld voor een ieder.
Tja als jij dan alleen Nederland wilt zien als veilige haven voor alleen Nederlanders heb jij een probleem, omdat dit onmogelijk is gezien de europesche waarden van één groot europesche staat waar zich steeds meer landen aansluiten, omdat zij inzien dat dit misschien de enigste oplossing is om de wereldvrede te blijven behouden.
Onderdrukken, dreigen en bedreigen heeft een mens nog nooit iets goeds gebracht en misschien moeten wij Christenen Atheisten en Moslims maar eens opstaan en gezamelijk strijden tegen het Neofacsisme en Neonazies, nat zoals er de afgelopen weken gebeurde in Moscow en St. Petersburg.
Er gewoon eens lekker oudewets op los rammen, want jullie zijn niet meer en niet minder dan terroristen in het klein en een gevaar voor mijn vaderland.


Is het kwalijk als ik zeg dat ik me veel veiliger voel met minder tot geen buitenlanders om me heen?

tanger'73
24-11-08, 13:48
Tanger.

Zie deze site als een uitlaatklep voor zijn frustratie's.
Beter hier dan op de straat.
Houd ze tenminste van de straat.
Is het toch nog ergens goed voor bedoeld deze website,voor dit soort lieden.

Als ze maar niet naar die wekelijkse of maandelijkse bijeenkomsten gaan, want die zijn nogal dodelijk voor dergelijke tere naïeve zieltjes.

tanger'73
24-11-08, 13:50
Je gelooft het niet, maar ik wordt daarmee ook gediscrimineerd en overal uitgesloten.


Je doet me trouwens denken aan een prikker hier (Max Stirner), die is namelijk ook zo kort van stof.

tamso
24-11-08, 14:11
Als ze maar niet naar die wekelijkse of maandelijkse bijeenkomsten gaan, want die zijn nogal dodelijk voor dergelijke tere naïeve zieltjes.

Zijn hersentjes zullen wel doorgerot zijn met alle speed en coke was ze gesnoven hebben.
En hun jointje elke dag om hun misserie te vergeten.
En natuurlijk niet die xtc vergeten die ze volop slikken,op die houseparty's.
je kan het ze ook niet kwalijk nemen,dat ze zo onnozel zijn.
Iemand moet toch de schuld krijgen van hun eigen falen in deze maatschappij.

Willem van Buren
24-11-08, 14:23
Is het kwalijk als ik zeg dat ik me veel veiliger voel met minder tot geen buitenlanders om me heen?

Ja/nee ligt eraan waar dit gevoel vandaan komt?
Heb jij bijvoorbeeld vrienden van buitenlandse afkomst, heb jij je ooit verdiept in deze groep mensen, ben jij ooit bij hen thuis geweest, heb jij ooit met hun gesproken?

Of ga jij af op de verhalen die jij hoort?

Vroeger bij mij op de lagere school kwam er in klas 1 een meisje uit afrika, neem van mij aan dat ik mij ook dood schrok, ze was zwart, sprak geen nederlands en werdt eigelijk ook afgehouden door de rest van de klas.
Het kind liep elke dag in de zelfde kleren, een bloemetjes rok, een witte blouse en sandalen.
Ook ik liet haar links liggen, tot dat het winter werd en de eerste sneeuw was gevallen en ik haar zag staan in een hoekje totaal verkleumd door de kou met bloedende voeten van de sneeuw.
Ik heb haar toen mijn schoenen gegeven en mijn winterjas en ja thuis op mijn donder gehad, tot mijn vader thuis kwam en mij beloonde voor mijn gedrag en mij meenam naar het huis waar deze mensen woonden, waar bleek dat deze mensen engels spraken en eigelijk van pure armoede omkwamen en wegkwijnde in de Nederlandse maatschappij.
Een maand later sprak ik engels en zij nederlands een taal die kinderen elkaar gemakelijk leren.
En nu kom ik haar nog regelmatig tegen en zijn we nog steeds dankbaar voor de vriendschap die jaren geleden is ontstaan, zij is nu een groot advocate die zich al jaren inzet voor Amnestie en vecht voor het onrecht in de wereld.
En ik, ach ik ben in de voetsporen getreden van mijn vader en spandeer mijn vrijetijd om andere mensen te helpen.
Wie weet wat er van ons terecht zou zijn gekomen als dat ene moment 44 jaar geleden er niet was geweest?
Misschien was ik dan net als jou bang geweest voor het onbekende en me afgezet tegen de maatschappij die bestaan buiten Nederlanders uit meerdere wereldburger.
Angst voor het onbekende is een bijzondere slechte raadgever en beperkt je in je doen en laten.

Groetjes Willem

tanger'73
24-11-08, 14:27
Zijn hersentjes zullen wel doorgerot zijn met alle speed en coke was ze gesnoven hebben.
En hun jointje elke dag om hun misserie te vergeten.
En natuurlijk niet die xtc vergeten die ze volop slikken,op die houseparty's.
je kan het ze ook niet kwalijk nemen,dat ze zo onnozel zijn.
Iemand moet toch de schuld krijgen van hun eigen falen in deze maatschappij.


Ik heb werkelijk meelij met dergelijke verschoppelingen, maar het klimaat helpt er niet echt bij getuige ook de aan nul reacties van onze autochtone prikkers hier, die daar ongetwijfeld stilzwijgend goedkeuring aan verlenen (met uitzondering van Willem zie ik nu).

Charlus
24-11-08, 14:38
onze autochtone prikkers hier
weten door hun superieure intelligentie wel beter dan op trollen te reageren.

(met uitzondering van Willem zie ik nu)
Gebrek aan ervaring. Daarnaast heeft hij laten doorschemeren dat hij gelovig is. Superieure intelligentie is niet voor alle autochtonen weggelegd.

crapsite'69
24-11-08, 14:41
Ja/nee ligt eraan waar dit gevoel vandaan komt?
Heb jij bijvoorbeeld vrienden van buitenlandse afkomst, heb jij je ooit verdiept in deze groep mensen, ben jij ooit bij hen thuis geweest, heb jij ooit met hun gesproken?

Of ga jij af op de verhalen die jij hoort?

Vroeger bij mij op de lagere school kwam er in klas 1 een meisje uit afrika, neem van mij aan dat ik mij ook dood schrok, ze was zwart, sprak geen nederlands en werdt eigelijk ook afgehouden door de rest van de klas.
Het kind liep elke dag in de zelfde kleren, een bloemetjes rok, een witte blouse en sandalen.
Ook ik liet haar links liggen, tot dat het winter werd en de eerste sneeuw was gevallen en ik haar zag staan in een hoekje totaal verkleumd door de kou met bloedende voeten van de sneeuw.
Ik heb haar toen mijn schoenen gegeven en mijn winterjas en ja thuis op mijn donder gehad, tot mijn vader thuis kwam en mij beloonde voor mijn gedrag en mij meenam naar het huis waar deze mensen woonden, waar bleek dat deze mensen engels spraken en eigelijk van pure armoede omkwamen en wegkwijnde in de Nederlandse maatschappij.
Een maand later sprak ik engels en zij nederlands een taal die kinderen elkaar gemakelijk leren.
En nu kom ik haar nog regelmatig tegen en zijn we nog steeds dankbaar voor de vriendschap die jaren geleden is ontstaan, zij is nu een groot advocate die zich al jaren inzet voor Amnestie en vecht voor het onrecht in de wereld.
En ik, ach ik ben in de voetsporen getreden van mijn vader en spandeer mijn vrijetijd om andere mensen te helpen.
Wie weet wat er van ons terecht zou zijn gekomen als dat ene moment 44 jaar geleden er niet was geweest?
Misschien was ik dan net als jou bang geweest voor het onbekende en me afgezet tegen de maatschappij die bestaan buiten Nederlanders uit meerdere wereldburger.
Angst voor het onbekende is een bijzondere slechte raadgever en beperkt je in je doen en laten.

Groetjes Willem

Dank voor je openhartigheid Willem. Eindelijk eens een echte hollandse naam. Maar mij werd altijd door vrienden aanbevolen buitenlanders te mijden, doordat ze stinken en onbetrouwbaar zijn. Wat denk jij wat ik daartegen of moet gaan doen?

crapsite'69
24-11-08, 14:44
weten door hun superieure intelligentie wel beter dan op trollen te reageren.

Gebrek aan ervaring. Daarnaast heeft hij laten doorschemeren dat hij gelovig is. Superieure intelligentie is niet voor alle autochtonen weggelegd.

Charlus is in tegenstelling tot Willem een mietjesnaam, door naar mij in jouw reactie te verwijzen.

Charlus
24-11-08, 14:46
Charlus is in tegenstelling tot Willem een mietjesnaam<...>
Je bent een erudiet man.
Tot zover.

tanger'73
24-11-08, 14:47
weten door hun superieure intelligentie wel beter dan op trollen te reageren.

Gebrek aan ervaring. Daarnaast heeft hij laten doorschemeren dat hij gelovig is. Superieure intelligentie is niet voor alle autochtonen weggelegd.

Ik zou dat beter aan Willem voorleggen?

crapsite'69
24-11-08, 14:49
Je bent een erudiet man.
Tot zover.

Nee ik ben een rascist die ook mietjes als jij gaar lust.

The_Grand_Wazoo
24-11-08, 14:57
Is het kwalijk als ik zeg dat ik me veel veiliger voel met minder tot geen buitenlanders om me heen?

Ja, dat is kwalijk. Het is kwalijk omdat het getuigt van onderontwikkelde geestelijke vermogens. Als je de geschiedenis ook maar een klein beetje kent dan weet je dat door de groeperingen waar jij toe wilt horen geen problemen oplossenmaar alleen maar verergeren. Op alle vlakken bovendien. Niet alleen sociaal, maar ook economisch.
Het 'veiliger voelen' is een irrationeel argument. Je bent namelijk niet noodzakelijk veiliger, je voelt je alleen maar veiliger. Het is soms beter je verstand te gebruiken dan op je gevoelens af te gaan, vooral wanneer die gevoelens vervolgens leiden tot de groei van een beweging die de veiligheid van mensen op straat niet bevorderd.

crapsite'69
24-11-08, 15:05
Ja, dat is kwalijk. Het is kwalijk omdat het getuigt van onderontwikkelde geestelijke vermogens. Als je de geschiedenis ook maar een klein beetje kent dan weet je dat door de groeperingen waar jij toe wilt horen geen problemen oplossenmaar alleen maar verergeren. Op alle vlakken bovendien. Niet alleen sociaal, maar ook economisch.
Het 'veiliger voelen' is een irrationeel argument. Je bent namelijk niet noodzakelijk veiliger, je voelt je alleen maar veiliger. Het is soms beter je verstand te gebruiken dan op je gevoelens af te gaan, vooral wanneer die gevoelens vervolgens leiden tot de groei van een beweging die de veiligheid van mensen op straat niet bevorderd.

Ik moet toegeven dat bij mij een uitgebreide schoolopleiding ontbreekt, maar dat is toch geen voorwaarde om vrij van de gevoelens in kwestie te zijn? Kijk maar naar het gros van de landgenoten (waaronder intelectuelen), die zich bij uitstek door soorgelijke gevoelens laten leiden en dat ook weten te beargumenteren.

Willem van Buren
24-11-08, 15:20
Dank voor je openhartigheid Willem. Eindelijk eens een echte hollandse naam. Maar mij werd altijd door vrienden aanbevolen buitenlanders te mijden, doordat ze stinken en onbetrouwbaar zijn. Wat denk jij wat ik daartegen of moet gaan doen?

Een gemiddeld buitenlander went wel aan jou lucht, maar je daar niet druk om.
:hihi: sorry kon het niet laten.

Waarom zou een buitenlander onbetrouwbaar zijn en waar basseer jij dit op?
En stinken, moh meestal als ik uit mijn werk kom stink ik harder dan menig buitenlander.
En vermoedelijk ruiken nederlanders voor hen ook vreemd (heb het trouwens nog nooit gevraagd), maar door gebruik van andere kruiden in het eten kan je lichaam anders gaan ruiken, denk maar eens als je op vakantie naar Spanje, Italie, Turkije, Tunesie, Frankrijk of waar dan ook heen gaat en je maakt gebruik van de inlandse keuken, als je na twee weken terug komt moet je de kleren eens twee dagen later uit je koffer halen, dan ruik je de zelfde lucht.
Door afwijkende voeding kan je inderdaad anders ruiken, maar stinken, nou nee, niet direct.

tanger'73
24-11-08, 15:23
weten door hun superieure intelligentie wel beter dan op trollen te reageren.

Gebrek aan ervaring. Daarnaast heeft hij laten doorschemeren dat hij gelovig is. Superieure intelligentie is niet voor alle autochtonen weggelegd.

Waar het gaat om Marokkaanse straatschoffies staan jullie op de eerste rij, maar wat betreft jullie eigen ontspoorde jeugd of verschoppelingen geven jullie ineens niet meer thuis (met uitzondering van enkelen).

tamso
24-11-08, 15:23
Nee ik ben een rascist die ook mietjes als jij gaar lust.

Rascisten zijn hersenloze,die anderen de schuld geven van hun eigen misserie.

Willem van Buren
24-11-08, 15:25
weten door hun superieure intelligentie wel beter dan op trollen te reageren.

Gebrek aan ervaring. Daarnaast heeft hij laten doorschemeren dat hij gelovig is. Superieure intelligentie is niet voor alle autochtonen weggelegd.

Denk het verschil tussen de de superieur en een wereldburger die zich niet beter voelt als een ander.

The_Grand_Wazoo
24-11-08, 15:27
Ik moet toegeven dat bij mij een uitgebreide schoolopleiding ontbreekt, maar dat is toch geen voorwaarde om vrij van de gevoelens in kwestie te zijn? Kijk maar naar het gros van de landgenoten (waaronder intelectuelen), die zich bij uitstek door soorgelijke gevoelens laten leiden en dat ook weten te beargumenteren.

Ik had het niet over opleiding, maar over gebrekkige geestelijke vermogens. Ook onder hoog opgeleiden tref je velen met gebrekkige gesstelijke vermogens aan, zoals je onder laag opgeleiden mensen met zeer goed ontwikkelde geestelijke vermogens aantreft.
Denken dat 'buitenlanders' minderwaardig/gevaarlijker/onbetrouwbaarder zijn aan 'binnenlanders' is een moeilijk te verdedigen positie en om dat te beseffen hoef je echt niet hoger dan VMBO-praktijk te hebben gedaan.
De argumentaties van de intellectuelen die jij noemt, ik vermoed dat je richting Spuyt c.s. gaat, zijn tamelijk wankel. Bovendien hebben deze het meestal over culturen en de granzen daarvan laten zij zelden samenvallen met die van een land.

crapsite'69
24-11-08, 15:28
Rascisten zijn hersenloze,die anderen de schuld geven van hun eigen misserie.

Zou ik aangezien jouw onderschrift veel beter zijn als ik dieren lief heb boven buitenlanders?

crapsite'69
24-11-08, 15:32
Ik had het niet over opleiding, maar over gebrekkige geestelijke vermogens. Ook onder hoog opgeleiden tref je velen met gebrekkige gesstelijke vermogens aan, zoals je onder laag opgeleiden mensen met zeer goed ontwikkelde geestelijke vermogens aantreft.
Denken dat 'buitenlanders' minderwaardig/gevaarlijker/onbetrouwbaarder zijn aan 'binnenlanders' is een moeilijk te verdedigen positie en om dat te beseffen hoef je echt niet hoger dan VMBO-praktijk te hebben gedaan.
De argumentaties van de intellectuelen die jij noemt, ik vermoed dat je richting Spuyt c.s. gaat, zijn tamelijk wankel. Bovendien hebben deze het meestal over culturen en de granzen daarvan laten zij zelden samenvallen met die van een land.


Nee meer de richting van Wilders als volksvertegenwoordiger van meer dan een miljoen landgenoten die ook overal een gevaar in zien.

Freesaf2
24-11-08, 15:38
Ja, dat is kwalijk. Het is kwalijk omdat het getuigt van onderontwikkelde geestelijke vermogens. Als je de geschiedenis ook maar een klein beetje kent dan weet je dat door de groeperingen waar jij toe wilt horen geen problemen oplossenmaar alleen maar verergeren. Op alle vlakken bovendien. Niet alleen sociaal, maar ook economisch.
Het 'veiliger voelen' is een irrationeel argument. Je bent namelijk niet noodzakelijk veiliger, je voelt je alleen maar veiliger. Het is soms beter je verstand te gebruiken dan op je gevoelens af te gaan, vooral wanneer die gevoelens vervolgens leiden tot de groei van een beweging die de veiligheid van mensen op straat niet bevorderd.

Ik zeg niet dat het goed is, maar het klopt niet.

Onder bijvoorbeeld het Nazi regime kende Duitsland een periode van grote economische voorspoed. Verder was het denk ik best veilig indien je Blond haar, blauwe ogen en de juiste afkomst had.


Kijk maar naar het gros van de landgenoten (waaronder intelectuelen), die zich bij uitstek door soorgelijke gevoelens laten leiden en dat ook weten te beargumenteren.

Hoe bedoel je het gros van de landgenoten? Volgens mij is nog steeds de overgrote meerderheid voor een gemengde en vredeslievende samenleving waarin iedereen een democratische inspraak heeft. Waar men genoeg van heeft zijn:
A) Agressieve randjongeren die mensen lastigvallen, loverboys praktijken bedrijven, berovingen en zinloos geweld plegen.
B) Moslim fundamentalisten die hier aanslagen willen plegen en islamitische medemensen aanzetten tot haat.

De reden dat er nu 'minder' weerstand is tegen nazi-achtige groeperingen is dat deze zich (over het algemeen) vrij rustig houden. Zodra zij zich meer actief gaan profieleren en bv aanslagen gaan plegen zal ook de weerstand hiertegen weer toenemen.

crapsite'69
24-11-08, 15:41
Ik zeg niet dat het goed is, maar het klopt niet.

Onder bijvoorbeeld het Nazi regime kende Duitsland een periode van grote economische voorspoed. Verder was het denk ik best veilig indien je Blond haar, blauwe ogen en de juiste afkomst had.



Hoe bedoel je het gros van de landgenoten? Volgens mij is nog steeds de overgrote meerderheid voor een gemengde en vredeslievende samenleving waarin iedereen een democratische inspraak heeft. Waar men genoeg van heeft zijn:
A) Agressieve randjongeren die mensen lastigvallen, loverboys praktijken bedrijven, berovingen en zinloos geweld plegen.
B) Moslim fundamentalisten die hier aanslagen willen plegen en islamitische medemensen aanzetten tot haat.

De reden dat er nu 'minder' weerstand is tegen nazi-achtige groeperingen is dat deze zich (over het algemeen) vrij rustig houden. Zodra zij zich meer actief gaan profieleren en bv aanslagen gaan plegen zal ook de weerstand hiertegen weer toenemen.

En als je al die buitenlanders loost, ben je dan niet voor een groot deel van al die genoemde problemen af?

tamso
24-11-08, 15:42
Nee meer de richting van Wilders als volksvertegenwoordiger van meer dan een miljoen landgenoten die ook overal een gevaar in zien.

Jullie zijn zelf een minderheid met jullie 9 %,wat die andere 91% een wil willen opleggen.
Jullie moeten verdwijnen.
In Israel is plaats zat voor jullie.
Ruim 80% onbewoond.
Plek zat daarzo.
En neem gelijk Wilders en de PVV ook mee.
Opgeruimd staat netjes.

Max Stirner
24-11-08, 16:00
Je doet me trouwens denken aan een prikker hier (Max Stirner), die is namelijk ook zo kort van stof.


Scherpe analyse, de overeenkomsten tussen Crapsite '69 en Max Stirner zijn inderdaad treffend ....

The_Grand_Wazoo
24-11-08, 16:04
Ik zeg niet dat het goed is, maar het klopt niet.

Onder bijvoorbeeld het Nazi regime kende Duitsland een periode van grote economische voorspoed. Verder was het denk ik best veilig indien je Blond haar, blauwe ogen en de juiste afkomst had.


Nee, het ging economisch helemaal niet voorspoedig met Duitsland. Duitsland leefde op gigantische manier op de pof. Consumptie werd opgestuwd door werkelozen m.b.v. door de overheid gecreerde werkgelegenheidsprojecten (de beroemde autobanen).
De duitse overheid, lees Hitler, die immers sinds '33 per decreet regeerde, meende dat hij de overheidsschuld ongebreideld kon laten oplopen omdat hij het toch niet zou terug betalen. I.d. is veelzeggend dat de wapenproductie direct na het aantreden van Hitler al gigantische vormen aannam.
Dat het best veilig was als je maar ... is een operking waarmee je aangeeft dat het dus eigenlijk helemaal niet zo veilig was.




Hoe bedoel je het gros van de landgenoten? Volgens mij is nog steeds de overgrote meerderheid voor een gemengde en vredeslievende samenleving waarin iedereen een democratische inspraak heeft. Waar men genoeg van heeft zijn:
A) Agressieve randjongeren die mensen lastigvallen, loverboys praktijken bedrijven, berovingen en zinloos geweld plegen.
B) Moslim fundamentalisten die hier aanslagen willen plegen en islamitische medemensen aanzetten tot haat.

De reden dat er nu 'minder' weerstand is tegen nazi-achtige groeperingen is dat deze zich (over het algemeen) vrij rustig houden. Zodra zij zich meer actief gaan profieleren en bv aanslagen gaan plegen zal ook de weerstand hiertegen weer toenemen.

Volgens mij reageer je hiermee niet op mij.

The_Grand_Wazoo
24-11-08, 16:04
En als je al die buitenlanders loost, ben je dan niet voor een groot deel van al die genoemde problemen af?

Nee

The_Grand_Wazoo
24-11-08, 16:06
Nee meer de richting van Wilders als volksvertegenwoordiger van meer dan een miljoen landgenoten die ook overal een gevaar in zien.

Om te beginnen Wilders is geen intellectueel. Vervolgens, het maakt mij niet uit of er een miljoen landgenoten al dan niet ergens een gevaar in zien. Er zijn tijden geweest dat meer dan een miljoen mensen geloofden dat de wereld plat was. Dat bleek (ook) niet te kloppen.

tanger'73
24-11-08, 16:20
Scherpe analyse, de overeenkomsten tussen Crapsite '69 en Max Stirner zijn inderdaad treffend ....

Als ik het niet dacht.

crapsite'69
24-11-08, 16:23
Om te beginnen Wilders is geen intellectueel. Vervolgens, het maakt mij niet uit of er een miljoen landgenoten al dan niet ergens een gevaar in zien. Er zijn tijden geweest dat meer dan een miljoen mensen geloofden dat de wereld plat was. Dat bleek (ook) niet te kloppen.


Ja maar in die tijd werden wel voornamelijk andersgezinden zoals joden op brandstapels gegooid.

crapsite'69
24-11-08, 16:24
Scherpe analyse, de overeenkomsten tussen Crapsite '69 en Max Stirner zijn inderdaad treffend ....

Dank je, het doet me goed dat ik niet de enige rascist in da house ben.

tanger'73
24-11-08, 16:28
Dank je, het doet me goed dat ik niet de enige rascist in da house ben.

Hé crap, kijk eens aan het einde van de dag eens op jezelf terug en vertel me wat je uiteindelijk over jezelf hebt geleerd?

H.P.Pas
24-11-08, 16:30
Scherpe analyse, de overeenkomsten tussen Crapsite '69 en Max Stirner zijn inderdaad treffend ....


Ik mag graag verbanden laten zien. In het kader van deze discussie lijkt me het verband tussen Van Agts mentaliteit en de jouwe wel relevant.


En Knuppeltje is sprekend van Agt.

Quand la populace se mêle de raisonner, tout est perdu. ...
-- Voltaire

crapsite'69
24-11-08, 16:32
En Knuppeltje is sprekend van Agt.

Quand la populace se mêle de raisonner, tout est perdu. ...
-- Voltaire

Oef, blijf jezelf wel een beetje op mijn niveau en die van mijn collega hangen, wil je?

crapsite'69
24-11-08, 16:37
Hé crap, kijk eens aan het einde van de dag eens op jezelf terug en vertel me wat je uiteindelijk over jezelf hebt geleerd?

Verwacht je daarbij dat ik moet denken of moet afgaan op mijn gevoel of wat het ook zijn moet?

H.P.Pas
24-11-08, 16:39
Oef, blijf jezelf wel een beetje op mijn niveau en die van mijn collega hangen, wil je?


Waarom ?

crapsite'69
24-11-08, 16:44
Waarom ?


Wat denk jezelf, naast het feit dat men jou goed gebruiken kan als buitenlandersteker. Trouwens wat is het land van die vlag van je?

tanger'73
24-11-08, 16:54
Verwacht je daarbij dat ik moet denken of moet afgaan op mijn gevoel of wat het ook zijn moet?

Jij bent echt hardleers. Je hebt hier de kans om van gedachte te wisselen ten einde je met je eigen fobie te confronteren. Wat zit je dwars ten aanzien van buitenlanders en waaruit legitimeer jij je afkeer jeggens buitenlanders?

tamso
24-11-08, 16:57
Wat denk jezelf, naast het feit dat men jou goed gebruiken kan als buitenlandersteker. Trouwens wat is het land van die vlag van je?

Zwitserland.
Je moet niet zoveel stormfront lezen en die rukkersboekjes.
Leer je nog eens wat.

tanger'73
24-11-08, 16:59
Verwacht je daarbij dat ik moet denken of moet afgaan op mijn gevoel of wat het ook zijn moet?


Voor het geval de vraag te moeilijk voor je is: waarom verafschuw jij buitenlanders, mensen met een andere huidskleur of komaf?

H.P.Pas
24-11-08, 17:03
Wat denk jezelf,?
Niet.

Trouwens wat is het land van die vlag van je?

Buitenland.

crapsite'69
24-11-08, 17:05
Voor het geval de vraag te moeilijk voor je is: waarom verafschuw jij buitenlanders, mensen met een andere huidskleur of komaf?


Misschien wat men mij over hen verteld en doet denken?

tanger'73
24-11-08, 17:09
Misschien wat men mij over hen verteld en doet denken?


Ik vrees dat ik aan een sessie niet genoeg aan je heb, maar we maken eindelijk vooruitgang.