PDA

Bekijk Volledige Versie : Debat op de Erasmus Universiteit.



just_mimi
18-11-08, 22:58
[ Een iniatief van de marokkaanse studentengemeenschap : Een debat met prominente gastsprekers met veel interactie met het publiek ( jullie dus insha allah ) Graag willen wij het hebben over de groeiende criminaliteit onder de marokkaanse jongeren. En dan niet focussen op wat kan de overheid eraan doen? maar erkennen wij het als Marokkaanse gemeenschap?? en wat lijkt ONS een goede oplossing. Dus volledig in het perspectief van de Marokkaanse gemeenschap.

Is hier animo voor?
Heeft iemand andere suggestie's , wees dan vrij om mij een pm te sturen...

even voor de duidelijkheid , deze topic is PUUR om te peilen of er genoeg animo voor is.. verdere definitieve informatie zal in sha allah spoedig volgen]

just_mimi
18-11-08, 23:03
up!

tr_imparator
19-11-08, 13:04
Denk van wel.

H.P.Pas
19-11-08, 13:08
Denk van wel.

:) Long time no see.

EGB al uit ?
Of in de prullebak ?

Tomas
19-11-08, 14:00
Volgens mij is het GEB

H.P.Pas
19-11-08, 14:29
Volgens mij is het GEB

't Is maar hoe je het bekijkt (http://www.planetperplex.com/img/hofstadter_geb.jpg).

Je hebt wel gelijk, natuurlijk.

mulan
19-11-08, 14:35
[ Een iniatief van de marokkaanse studentengemeenschap : Een debat met prominente gastsprekers met veel interactie met het publiek ( jullie dus insha allah ) Graag willen wij het hebben over de groeiende criminaliteit onder de marokkaanse jongeren. En dan niet focussen op wat kan de overheid eraan doen? maar erkennen wij het als Marokkaanse gemeenschap?? en wat lijkt ONS een goede oplossing. Dus volledig in het perspectief van de Marokkaanse gemeenschap.

Is hier animo voor?
Heeft iemand andere suggestie's , wees dan vrij om mij een pm te sturen...

even voor de duidelijkheid , deze topic is PUUR om te peilen of er genoeg animo voor is.. verdere definitieve informatie zal in sha allah spoedig volgen]

Is dat eigenlijk zo? Groeiende criminaliteit onder Marokkaanse jongeren? Vergeleken met wanneer? En geldt dat voor het hele land of alleen voor bepaalde wijken in de randstad?

Joesoef
19-11-08, 17:59
Ik heb een ****** hekel aan Rotterdam maar ik kom zeker.

Expat
19-11-08, 18:05
Ik heb een ****** hekel aan Rotterdam maar ik kom zeker.

****** ben nu toch wel nieuwsgierig wat die sterretjes betekend?

mark61
19-11-08, 19:28
Is dat eigenlijk zo? Groeiende criminaliteit onder Marokkaanse jongeren? Vergeleken met wanneer? En geldt dat voor het hele land of alleen voor bepaalde wijken in de randstad?

:hihi: Er staat altijd 'groeiend' in een wervende tekst, waar die ook over gaat, valt je dat nooit op? Zelden dat iemand de vragen stelt die jij stelt.

mark61
19-11-08, 19:29
Ik heb een ****** hekel aan Rotterdam maar ik kom zeker.

Jij bent geen Marokkaan. Wegwezen:fuckit2:

H.P.Pas
19-11-08, 19:32
Ik heb een ****** hekel aan Rotterdam maar ik kom zeker.

Ik ben er geboren. :slaap:


Om die ene man wordt deze wanstaltige stad bij het Oordeel misschien toch nog gespaard.
Wat dan weer een nadeel is. -- Nescio Dichtertje

Joesoef
19-11-08, 19:34
****** ben nu toch wel nieuwsgierig wat die sterretjes betekend?


Gaat je geen ******* reet aan :ego:

Joesoef
19-11-08, 19:35
Ik ben er geboren. :slaap:


Om die ene man wordt deze wanstaltige stad bij het Oordeel misschien toch nog gespaard.
Wat dan weer een nadeel is. -- Nescio Dichtertje



Dat bedoel ik dus, hij waar je nu woont :tik:

Joesoef
19-11-08, 19:36
Jij bent geen Marokkaan. Wegwezen:fuckit2:


Maar ik werk er wel mee. Die *******marokkaantjes.

Expat
19-11-08, 19:42
Gaat je geen ******* reet aan :ego:

Nou moe eerst 6* nu 7* Volgens mij heb jij gewoon die tas op oene kop gekregen :ego:

just_mimi
19-11-08, 19:48
Is dat eigenlijk zo? Groeiende criminaliteit onder Marokkaanse jongeren? Vergeleken met wanneer? En geldt dat voor het hele land of alleen voor bepaalde wijken in de randstad?


Dat schijnt idd zo te zijn. Tijdens het debat zullen wij hier nader op ingaan. Er komen inchalah interessante gastsprekers. Denk je dat je van partij bent?

just_mimi
19-11-08, 19:49
Ik heb een ****** hekel aan Rotterdam maar ik kom zeker.

Mooi :).
Zou je je email naar mij willen mpen dan kan ik je nader op de hoogte stellen als er meer info is inchalah.

p.s geldt ook voor andere die willen komen hoor:).

mark61
19-11-08, 20:23
Maar ik werk er wel mee. Die *******marokkaantjes.

Jou wordt ********* niks gevraagd. Laat ze het nou zelf onder elkaar bespreken. Al zou ik niet weten waarom, magoed, vrijheid, blijheid.

mark61
19-11-08, 20:24
Mooi :).
Zou je je email naar mij willen mpen dan kan ik je nader op de hoogte stellen als er meer info is inchalah.

p.s geldt ook voor andere die willen komen hoor:).

Hijs helemaal geen Marrekaan. Ik ook niet. Mogen we toch komen?

just_mimi
19-11-08, 23:50
Hijs helemaal geen Marrekaan. Ik ook niet. Mogen we toch komen?

Tuurlijk!
Heb jij ergens zien staan dat het alleen voor marokkanen is:p.
Het gaat enkel over marokkaans problematiek. Dat neemt niet weg dat een niet-marokkaan hier niks over te zeggen heeft. Andere bevolkingsgroepen zien het ook gebeuren en hebben hier ook een mening over. De gastsprekers die wij uitnodigen zijn ook van niet-marokkaanse afkomst. Ook verwachten wij wethouders etc en dat zijn geen marokkanen. Maar goed, wil jij ook komen?
Zoja.. pm je even je email ofzo

Groetjes.

mark61
19-11-08, 23:56
Tuurlijk!
Heb jij ergens zien staan dat het alleen voor marokkanen is:p.
Het gaat enkel over marokkaans problematiek. Dat neemt niet weg dat een niet-marokkaan hier niks over te zeggen heeft. Andere bevolkingsgroepen zien het ook gebeuren en hebben hier ook een mening over. De gastsprekers die wij uitnodigen zijn ook van niet-marokkaanse afkomst. Ook verwachten wij wethouders etc en dat zijn geen marokkanen. Maar goed, wil jij ook komen?
Zoja.. pm je even je email ofzo

Groetjes.

Er stond 'wij' en twee keer '(als) Marokkaanse gemeenschap' :ego:

Nou ik denk dat niet-Marokkanen er al meer dan genoeg over gezegd hebben, denk je niet? En zelfs als ze/we het goed bedoelen is het nog geen succes.

Als ik kom ga ik eerst vragen wat je bron is voor de bewering dat de criminaliteit toeneemt :ego: en of dat betekent meer misdaden per Marokkaan of meer Marokkanen die een misdaad plegen, en de excusez le mot hamvraag: wat heeft 'de gemeenschap' daar dan wel niet mee te maken. Dus bereid je voor :ego: :hihi:

Hoi!

Expat
20-11-08, 00:01
Er stond 'wij' en twee keer '(als) Marokkaanse gemeenschap' :ego:

Nou ik denk dat niet-Marokkanen er al meer dan genoeg over gezegd hebben, denk je niet? En zelfs als ze/we het goed bedoelen is het nog geen succes.

Als ik kom ga ik eerst vragen wat je bron is voor de bewering dat de criminaliteit toeneemt :ego: en of dat betekent meer misdaden per Marokkaan of meer Marokkanen die een misdaad plegen, en de excusez le mot hamvraag: wat heeft 'de gemeenschap' daar dan wel niet mee te maken. Dus bereid je voor :ego: :hihi:

Hoi!

Jij en Tanger door één draaideur, lijk je dat verstandig, ze willen een discussie geen vechtpartij.
Maar als jij gaat neem dan een paar eieren mee :hihi:

mark61
20-11-08, 00:05
Jij en Tanger door één draaideur, lijk je dat verstandig, ze willen een discussie geen vechtpartij.
Maar als jij gaat neem dan een paar eieren mee :hihi:

Of je leest snel, of je doet mps.

In ieder geval, Tanger gaat toch niet komen want die doet niet aan real life. Ik wel daarentegen. En zonder eieren.

Expat
20-11-08, 00:16
Of je leest snel, of je doet mps.

In ieder geval, Tanger gaat toch niet komen want die doet niet aan real life. Ik wel daarentegen. En zonder eieren.

Ik lees heel snel, this net sex als je één keer hebt gefiets verleer je het nooit.

H.P.Pas
20-11-08, 00:56
Jij en Tanger door één draaideur, lijk je dat verstandig, ze willen een discussie geen vechtpartij.


:wtf:
Hou je kover op, koopman.

The_Grand_Wazoo
20-11-08, 09:13
Ik ben er geboren. :slaap:


Om die ene man wordt deze wanstaltige stad bij het Oordeel misschien toch nog gespaard.
Wat dan weer een nadeel is. -- Nescio Dichtertje


En daar is niets mis mee, al was het maar dat ik er ook geboren ben ... nou ja in Hillergesberg, maar da's ook Rotterdam.

mark61
20-11-08, 09:29
En daar is niets mis mee, al was het maar dat ik er ook geboren ben ... nou ja in Hillergesberg, maar da's ook Rotterdam.

Hmmm.

The_Grand_Wazoo
20-11-08, 09:43
Hmmm.

Instemmend gebrom, neem ik aan.

mark61
20-11-08, 10:14
Instemmend gebrom, neem ik aan.

Mmmm. Is dat niet een gated community van de havenbaronnen? :hihi:

just_mimi
21-11-08, 00:23
up!

Wortel
21-11-08, 20:06
Ik kom zeker als ik het op tijd weet. En ik neem, als het even kan, ook nog wat connecties mee.
Helaas begint me de tijd voor Maroc.nl steeds meer te ontbreken.:huil:

mark61
21-11-08, 20:43
Ik kom zeker als ik het op tijd weet. En ik neem, als het even kan, ook nog wat connecties mee.
Helaas begint me de tijd voor Maroc.nl steeds meer te ontbreken.:huil:

Zijn de reallife gelovigen zo bewerkelijk?

just_mimi
21-11-08, 21:59
Ik kom zeker als ik het op tijd weet. En ik neem, als het even kan, ook nog wat connecties mee.
Helaas begint me de tijd voor Maroc.nl steeds meer te ontbreken.:huil:



Haai.

Mooi om te horen. We zijn al aardig op dreef met het organiseren. Hou gewoon in je achterhoofd dat het op 29 januari 2009 gaat. Zou ik je emailadres mogen. Dan stuur ik je als er meer bekent is een email met details etc.

Mvg

Wortel
22-11-08, 09:43
Zijn de reallife gelovigen zo bewerkelijk?

Dat altijd:knipoog: Maar hun diversiteit neemt ook erg toe en ze willen graag allemaal voor het raampje zitten.:)

H.P.Pas
30-11-08, 21:02
Helaas begint me de tijd voor Maroc.nl steeds meer te ontbreken.:huil:

Een dominee kan hier ook niet verder helpen.
Het Heilig Oliesel is het enige wat we nog nodig hebben.

reallife
30-11-08, 21:07
Zijn de reallife gelovigen zo bewerkelijk?

:ego:

mark61
30-11-08, 21:44
:ego:

Ik weet dat jij bewerkelijk bent maar ik refereerde niet aan jou :nerveus: