PDA

Bekijk Volledige Versie : Oproep: roep jonge Marokkanen tot orde



Expat
20-11-08, 15:43
Oproep: roep jonge Marokkanen tot orde
AMSTERDAM - Alle Nederlanders, met name die van Marokkaanse afkomst, moeten overlast veroorzakende jongeren met een Marokkaanse achtergrond tot de orde roepen.

Deze oproep doet een groep verontruste opiniemakers onder leiding van televisiemaker Prem Radhakishun in een open brief aan dagblad Spits.

Terwijl de participatie van Marokkanen in de maatschappij toeneemt, 'blijft er helaas een aantal Nederlanders van Marokkaanse afkomst dat het licht nog niet gezien heeft,' staat in de brief. ''Dit zijn meestal jongeren die menen door middel van onaangepast, bedreigend en intimiderend gedrag, gepaard gaand met geweld, de maatschappij te moeten ontregelen.''

Deze jongeren schuilen volgens de schrijvers ten onrechte onder 'de paraplu van stigmatisering van Marokkanen' om hun gedrag te vergoeilijken.

De brief is mede getekend door Fatima Elatik (stadsdeelbestuurder Zeeburg). ''Ik heb ondertekend omdat ik het zat ben dat goedwillende mensen aangesproken worden op de acties van een kleine groep.'' (HET PAROOL)

crapsite'69
20-11-08, 16:09
Oproep: roep jonge Marokkanen tot orde
AMSTERDAM - Alle Nederlanders, met name die van Marokkaanse afkomst, moeten overlast veroorzakende jongeren met een Marokkaanse achtergrond tot de orde roepen.

Deze oproep doet een groep verontruste opiniemakers onder leiding van televisiemaker Prem Radhakishun in een open brief aan dagblad Spits.

Terwijl de participatie van Marokkanen in de maatschappij toeneemt, 'blijft er helaas een aantal Nederlanders van Marokkaanse afkomst dat het licht nog niet gezien heeft,' staat in de brief. ''Dit zijn meestal jongeren die menen door middel van onaangepast, bedreigend en intimiderend gedrag, gepaard gaand met geweld, de maatschappij te moeten ontregelen.''

Deze jongeren schuilen volgens de schrijvers ten onrechte onder 'de paraplu van stigmatisering van Marokkanen' om hun gedrag te vergoeilijken.

De brief is mede getekend door Fatima Elatik (stadsdeelbestuurder Zeeburg). ''Ik heb ondertekend omdat ik het zat ben dat goedwillende mensen aangesproken worden op de acties van een kleine groep.'' (HET PAROOL)

Nou liever niet doen, de meeste van die raddraaiers gaan tegenwoordig vergezeld met messen, pistolen, bommen en granaten. Het is niet de bedoeling dat ineens weerloze burgers worden blootgesteld aan gevaren die de politie zelf voortdurend vermijd.

snotneus
20-11-08, 16:26
de burgerwacht is toch verboden of niet?

crapsite'69
20-11-08, 16:44
de burgerwacht is toch verboden of niet?


Het is denk ik niet de bedoeling dat men oproept tot een soort van volksopstand. Laten ze lekker maar zelf de ME of desnoods het leger inzetten en laat het volk lekker met rust. Die betalen zich al bond en blauw aan belastinggelden die juist daarvoor in het leven zijn geroepen. Als het volk het zonodig moet klaren en men een beroep op hen wil doet, dan graag hun geld dubbel en dwars terug. Want bij een eventuele volksopstand komt het volk ook meteen zijn zuur verdiende centjes tegelijkertijd ook opeisen.

StevieK
20-11-08, 17:10
Tot de orde roepen help niet tegen deze kudde dieren, want ze laten hun stem altijd klinken in groepsverband, want alleen zijn ze hulploos.
Gewoon de gehele groep oppaken en op transport zetten
Daarna zal de rust wederkeren

crapsite'69
20-11-08, 17:15
Tot de orde roepen help niet tegen deze kudde dieren, want ze laten hun stem altijd klinken in groepsverband, want alleen zijn ze hulploos.
Gewoon de gehele groep oppaken en op transport zetten
Daarna zal de rust wederkeren


Kudde dieren moet men eerst verzamelen met stokken en in vrachtwagens opdrijven. Dat is meer een taak van de politie of van boeren. Een oproep voor een boerenopstand is in die zin wat gepaster. Kan de politie het transport naar hun uiteindelijke bestemming begeleiden. Ik bedenk net dat er een tekort aan schapen dit jaar dreigt?

StevieK
20-11-08, 18:08
Kudde dieren moet men eerst verzamelen met stokken en in vrachtwagens opdrijven. Dat is meer een taak van de politie of van boeren. Een oproep voor een boerenopstand is in die zin wat gepaster. Kan de politie het transport naar hun uiteindelijke bestemming begeleiden. Ik bedenk net dat er een tekort aan schapen dit jaar dreigt?

Laat de boeren ze maar verzamelen, die hebben daar goed ervaring mee, pak de "foute" boeren, die hebben prik-stroomstokken, moet je eens kijken hoe snel ze in de vrachtauto zijn. Laat de politie het transport maar begeleiden, want het verzamelen van de kudde zijn ze te soft voor

Joesoef
20-11-08, 18:19
Zit ik op stormfront oid te prikken :verward:

crapsite'69
20-11-08, 18:25
Laat de boeren ze maar verzamelen, die hebben daar goed ervaring mee, pak de "foute" boeren, die hebben prik-stroomstokken, moet je eens kijken hoe snel ze in de vrachtauto zijn. Laat de politie het transport maar begeleiden, want het verzamelen van de kudde zijn ze te soft voor


Bovendien ook eens oormerken, dat zal ze leren die verdwaasde kalveren. En als dank daarvoor moeten die boeren een bepaalde vorm van subsidie krijgen.

H.P.Pas
20-11-08, 18:29
Zit ik op stormfront oid te prikken :verward:
We hebben bezoek.

Everyone passing this door brings joy. Be it by coming, be it by going.

Expat
20-11-08, 18:39
Zit ik op stormfront oid te prikken :verward:

Iemand de deur en het raam weer laten openstaan denk ik?

crapsite'69
20-11-08, 18:44
Iemand de deur en het raam weer laten openstaan denk ik?



Dat is denk ik hard nodig na al die jaren opgesloten zijn wat ik hier aantref.

Expat
20-11-08, 21:44
Dat is denk ik hard nodig na al die jaren opgesloten zijn wat ik hier aantref.

Als jij nu ook een grote afwijking hebt naar rechts, kun jij je vriend Haider achterna, die ging ook iets te ver naar rechts.
Pijnlijk

crapsite'69
20-11-08, 21:53
Als jij nu ook een grote afwijking hebt naar rechts, kun jij je vriend Haider achterna, die ging ook iets te ver naar rechts.
Pijnlijk

Hoezo Haider achterna? Zo te lezen heeft blijkbaar iemand hier nog een appeltje met je te schillen en god mag weten waarover?

Expat
21-11-08, 00:25
Hoezo Haider achterna? Zo te lezen heeft blijkbaar iemand hier nog een appeltje met je te schillen en god mag weten waarover?

Dat weet hij dan ook wel