PDA

Bekijk Volledige Versie : Michael Jackson bekeert zich tot de islam



Marsipulami
21-11-08, 10:29
Michael Jackson bekeert zich tot de islam


Superster Michael Jackson heeft zich bekeerd tot de islam, omdat hij zich niet goed in zijn vel voelde. Hij wil voortaan aangesproken worden met Mikaeel.


De bekering van de King of Pop vond volgens de Britse krant The Sun plaats tijdens een plechtige ceremonie in Los Angeles. Enkele dagen later moest de excentrieke ster normaal getuigen in een proces dat een Arabische sjeik tegen hem heeft aangespannen.

'Betere mensen'
Producer Phillip Bubal en de Canadese songwriter David Wharnsby, vrienden van Jackson, merkten dat de popster zich niet goed voelde. Zijzelf bekeerden zich allebei tot de islam en vertelden hem dat ze na hun bekering betere mensen waren geworden.

Volgens de bron van The Sun was Jackson snel gewonnen voor het idee. "Er werd een Imam bijgehaald uit de dichtstbijzijnde moskee", vertelt de bron.

"Die heeft Michael bekeerd. Eerst werd als nieuwe naam Mustafa - de gekozene - voorgesteld, maar dat zag Michael niet zitten. Er werd uiteindelijk gekozen voor Mikaeel, één van de engelen van Allah."

De Britse zanger Cat Stevens, die zich ook bekeerde en de nieuwe naam Yousef Islam aannam, was aanwezig op de plechtigheid om Wacko Jacko te steunen.

Te ziek
Maandag moet Michael Jackson getuigen in een rechtszaak voor het hooggerechtshof van Londen. Sjeik Abdullah bin Hamad Al Khalifa, de zoon van de koning van Bahrein, klaagt Jackson aan wegens contractbreuk.

Aanvankelijk kon Jackson volgens zijn dokter niet naar Londen gaan omdat hij te ziek was, maar uiteindelijk besloot de superster om toch te komen getuigen. Hij kan alvast steunen op zijn nieuwe geloof.

Bofko
21-11-08, 10:37
Toppunt van consumentisme die Michael. Eerst gezichts-shoppen en toen dat niet hielp maar gaan godsdienst-shoppen...

Slinger
21-11-08, 10:47
Michael Jackson bekeert zich tot de islam


Superster Michael Jackson heeft zich bekeerd tot de islam, omdat hij zich niet goed in zijn vel voelde. Hij wil voortaan aangesproken worden met Mikaeel.


De bekering van de King of Pop vond volgens de Britse krant The Sun plaats tijdens een plechtige ceremonie in Los Angeles. Enkele dagen later moest de excentrieke ster normaal getuigen in een proces dat een Arabische sjeik tegen hem heeft aangespannen.

'Betere mensen'
Producer Phillip Bubal en de Canadese songwriter David Wharnsby, vrienden van Jackson, merkten dat de popster zich niet goed voelde. Zijzelf bekeerden zich allebei tot de islam en vertelden hem dat ze na hun bekering betere mensen waren geworden.

Volgens de bron van The Sun was Jackson snel gewonnen voor het idee. "Er werd een Imam bijgehaald uit de dichtstbijzijnde moskee", vertelt de bron.

"Die heeft Michael bekeerd. Eerst werd als nieuwe naam Mustafa - de gekozene - voorgesteld, maar dat zag Michael niet zitten. Er werd uiteindelijk gekozen voor Mikaeel, één van de engelen van Allah."

De Britse zanger Cat Stevens, die zich ook bekeerde en de nieuwe naam Yousef Islam aannam, was aanwezig op de plechtigheid om Wacko Jacko te steunen.

Te ziek
Maandag moet Michael Jackson getuigen in een rechtszaak voor het hooggerechtshof van Londen. Sjeik Abdullah bin Hamad Al Khalifa, de zoon van de koning van Bahrein, klaagt Jackson aan wegens contractbreuk.

Aanvankelijk kon Jackson volgens zijn dokter niet naar Londen gaan omdat hij te ziek was, maar uiteindelijk besloot de superster om toch te komen getuigen. Hij kan alvast steunen op zijn nieuwe geloof.


Hij voelt zich vast en zeker erg geïnspireerd...

Marsipulami
21-11-08, 10:51
Ik denk dat hij vooral gecharmeerd is door de gezichtssluier in de islam.

Charlus
21-11-08, 11:02
Superster Michael Jackson heeft zich bekeerd tot de islam, omdat hij zich niet goed in zijn vel voelde.<...>
Aanvankelijk kon Jackson volgens zijn dokter niet naar Londen gaan omdat hij te ziek was, maar uiteindelijk besloot de superster om toch te komen getuigen.<...>
De Islam als wondergeneesmiddel. Eigenlijk verbazingwekkend dat ook moslims soms ziek worden, maar het zou me niet verbazen als uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat gelovigen minder vaak ziek zijn dan ongelovigen ("ongelovigen vaker ongezond").

Expat
21-11-08, 11:05
speelde hij behalve muziek ook niet met kleine kindertjes?

Slinger
21-11-08, 11:08
speelde hij behalve muziek ook niet met kleine kindertjes?


Dat kwam wel vaker voor...

Julien
21-11-08, 11:12
voor de 20e keer? :moe:

Expat
21-11-08, 11:24
Dat kwam wel vaker voor...

Dan is de overstap dus logisch gezien het feit dat de jeugd/kinderen steeds minder in de kerken komt.
Denk trouwens dat een baard en jurk hem ook beter staat dan die krome neus van hem!!!

Sallahddin
21-11-08, 11:26
Michael Jackson bekeert zich tot de islam


Superster Michael Jackson heeft zich bekeerd tot de islam, omdat hij zich niet goed in zijn vel voelde. Hij wil voortaan aangesproken worden met Mikaeel.


De bekering van de King of Pop vond volgens de Britse krant The Sun plaats tijdens een plechtige ceremonie in Los Angeles. Enkele dagen later moest de excentrieke ster normaal getuigen in een proces dat een Arabische sjeik tegen hem heeft aangespannen.

'Betere mensen'
Producer Phillip Bubal en de Canadese songwriter David Wharnsby, vrienden van Jackson, merkten dat de popster zich niet goed voelde. Zijzelf bekeerden zich allebei tot de islam en vertelden hem dat ze na hun bekering betere mensen waren geworden.

Volgens de bron van The Sun was Jackson snel gewonnen voor het idee. "Er werd een Imam bijgehaald uit de dichtstbijzijnde moskee", vertelt de bron.

"Die heeft Michael bekeerd. Eerst werd als nieuwe naam Mustafa - de gekozene - voorgesteld, maar dat zag Michael niet zitten. Er werd uiteindelijk gekozen voor Mikaeel, één van de engelen van Allah."

De Britse zanger Cat Stevens, die zich ook bekeerde en de nieuwe naam Yousef Islam aannam, was aanwezig op de plechtigheid om Wacko Jacko te steunen.

Te ziek
Maandag moet Michael Jackson getuigen in een rechtszaak voor het hooggerechtshof van Londen. Sjeik Abdullah bin Hamad Al Khalifa, de zoon van de koning van Bahrein, klaagt Jackson aan wegens contractbreuk.

Aanvankelijk kon Jackson volgens zijn dokter niet naar Londen gaan omdat hij te ziek was, maar uiteindelijk besloot de superster om toch te komen getuigen. Hij kan alvast steunen op zijn nieuwe geloof.

Wat is jouw bron ,wicked Mars ???

nou , als de bovenstaand waar zou zijn , dan is het goed nieuws voor Michael zelf vooraal :

nu is de beurt aan je , Mars !!! :lol:

even een paar commentaren :

als Michael had zich tot het christendom bekeerd dan zou de volgende ironisch smerige kwalificaties niet hadden gebruikt ,namelijk :

wacko jacko

Michael bekeerde zich tot Islam omdat hij zich niet goed in zijn vel voelde
....

je kan het niet laten he : het zijn sterker dan jezelf , die vieze opmerkingnen !!!

maar goed :

reken er maar op dat Islam deze Michael ook "tot een beter mens zal maken" als hij oprecht & eerlijk was tenminste !!!


Jezus ,Moses ... zelf of enig ander profeet zouden niets anders hadden gedaan dan Mohammed volgen ...



P.S.: wie zou tegenwoordig zich tot het christendom of het jodendom bekeren juist ,rekening houdend met de misdadig geschiedenis van de kerk ....???

tja, onwetende instabiele mensen misschien ...

hetchristendom was niet meer dan een verbeterd jodendom , aanvankelijk _oorspronkelijk hette die juist geen christendom ...


niet voor niets is Islam de vervanger van beide die doeie religies !!!!:cola:


maar toch is het volgende wel van toepassing op de situatie :

"Jij jouw geloof & ik de mijne " inderdaad " er is geen dwang in het geloof "



:zwaai:

Sallahddin
21-11-08, 11:33
Hij voelt zich vast en zeker erg geïnspireerd...

Jouw ironisch opmerking kan juist wel waar zijn : ironisch genoeg : :lol:

deze Islam had zelfs deze achterlijk kerk & atheistisch westen geinspireerd & nog steeds juist hoe je het ook wendt of keert :

deze Islam die deze Europa uit haar duistere achterlijk, ....middeleeuwen had gehaald ...

deze Islam die deze westen had fundamenteel geinspireerd op allerlei manieren
....

zonder deze Islam was deze westen nog steeds diep verwikkeld in diens moeras van achterlijkheid, bijgeloof, onwetendheid ...


tja, maar ja , ondanbaarheid & geschiedsvervalsing zijn dus juist sommigen van deze westen talenten , die van je ook namelijk !:cola:

:zwaai:

Charlus
21-11-08, 11:36
er is geen dwang in het geloof
Waarom herhaal je dat steeds? Het betekent niets.
Ga je alsnog eens reageren op die andere post van mij waarin ik Sulayman opvoer die zonder noemenswaardige aanleiding bij de koningin van Sheba en haar onderdanen de Islam door de strot douwt?

Sallahddin
21-11-08, 11:38
Ik denk dat hij vooral gecharmeerd is door de gezichtssluier in de islam.


smerig opmerking, Wicked Mars :

denegrerend :

vooraal voor jezelf , gelet op het feit dat je de propagandist van die misdadig kerk _Vatican :

had je zeker anders gezongen als Micheal zich tot het christendom had bekeerd !

Hoog moreel inspirerend ....flauwekul van jullie allemaal !:cola:

congratulations !:huil:

:zwaai:

Sallahddin
21-11-08, 11:42
Waarom herhaal je dat steeds? Het betekent niets.
Ga je alsnog eens reageren op die andere post van mij waarin ik Sulayman opvoer die zonder noemenswaardige aanleiding bij de koningin van Sheba en haar onderdanen de Islam door de strot douwt?

Islam legt zich aan niemand op : da's een fundamenteel inherent _intrinsiek Islamitisch beginsel !


maar goed :

luister's even , mijn beste :

Soulayman is in feite de groot profeet Solomon : joods koning_profeet ...!!!! :lol:

eeuwen ,eeuwen, eeuwen ....voordat Mohammed kwam !!! :

zie jouw overduidelijk onwetendheid of niet soms ???

:zwaai:

Sallahddin
21-11-08, 11:46
speelde hij behalve muziek ook niet met kleine kindertjes?

zou je op een totaal ander toon hadden gezongen als Michael zich tot het christendom had bekeerd bijv., smerige hypocrieten _stelletje fascisten !!!! :lol:

Micheal , jij , ik , of elk ander marsmannetje is vrij om welk geloof dan ook aan te hangen die die zou willen omarmen !!!!!!!!!!!:cola:


vrijheid van geloof heet dat !!!


:zwaai:

Expat
21-11-08, 12:14
=Sallahddin;3782467]Wat is jouw bron ,wicked Mars ???

nou , als de bovenstaand waar zou zijn , dan is het goed nieuws voor Michael zelf vooraal :

nu is de beurt aan je , Mars !!! :lol:

even een paar commentaren :

als Michael had zich tot het christendom bekeerd dan zou de volgende ironisch smerige kwalificaties niet hadden gebruikt ,namelijk :

wacko jacko

Michael bekeerde zich tot Islam omdat hij zich niet goed in zijn vel voelde
....
Tot mijn kerk zou hij in iedergeval nooit worden toegelaten, omdat hij te veel afwijkt als mens.


je kan het niet laten he : het zijn sterker dan jezelf , die vieze opmerkingnen !!!

maar goed :

reken er maar op dat Islam deze Michael ook "tot een beter mens zal maken" als hij oprecht & eerlijk was tenminste !!!
Als hij eerlijk en oprecht was, inderdaad, maar hij zegt omdat hij niet lekker in zijn vel zit, terwijl een normaal persoon zou zeggen dat hij een goed mens wil worden en zich daarom bekeerd en zich voegt naar de waarden van God/Allah.



Jezus ,Moses ... zelf of enig ander profeet zouden niets anders hadden gedaan dan Mohammed volgen ...

Ja beste broeders de Islam heeft een nieuwe Profeet "Waco Jacko" vanaf morgen te zien in de music hall, toegang voor moslims €5,= christenen €7,50 en atheisten €10,=.
De kaart verkoop is gestart en berkrijgbaar bij de bekende verkooppunten. :maf2:



P.S.: wie zou tegenwoordig zich tot het christendom of het jodendom bekeren juist ,rekening houdend met de misdadig geschiedenis van de kerk ....???

tja, onwetende instabiele mensen misschien ...

Inderdaad het verleden, daarom kiezen mensen met hang naar geweld dan zeker ook voor de Islam tegenwoordigetijd. :fuckit2:


hetchristendom was niet meer dan een verbeterd jodendom , aanvankelijk _oorspronkelijk hette die juist geen christendom ...


niet voor niets is Islam de vervanger van beide die doeie religies !!!!:cola:

Ok, hoe oud is de Islam bewijsbaar? en hoe oud is de oudste koran aantoonbaar?


maar toch is het volgende wel van toepassing op de situatie :

"ik jouw geloof & jij de mijne " inderdaad " er is geen dwang in het geloof "



:zwaai:

Heb de zin iets veranderd zodat de mensheid er misschien nog eens zijn voordeel eruit kan halen.

:hihi:

Slinger
21-11-08, 12:23
Jouw ironisch opmerking kan juist wel waar zijn : ironisch genoeg : :lol:

deze Islam had zelfs deze achterlijk kerk & atheistisch westen geinspireerd & nog steeds juist hoe je het ook wendt of keert :

deze Islam die deze Europa uit haar duistere achterlijk, ....middeleeuwen had gehaald ...

deze Islam die deze westen had fundamenteel geinspireerd op allerlei manieren
....

zonder deze Islam was deze westen nog steeds diep verwikkeld in diens moeras van achterlijkheid, bijgeloof, onwetendheid ...


tja, maar ja , ondanbaarheid & geschiedsvervalsing zijn dus juist sommigen van deze westen talenten , die van je ook namelijk !:cola:

:zwaai:

Inderdaad, ik wilde het nog niet zeggen, maar ik denk dat hij zich erg geïnspireerd voelde door de islamitische profeet Mohammed.

Voor de rest valt het ook mij op dat je wel erg veel moeite steekt in pogingen om iedereen er op te wijzen dat de islam superieur is.

Waarom doe je dat?

StevieK
21-11-08, 12:25
Ja beste broeders de Islam heeft een nieuwe Profeet "Waco Jacko" vanaf morgen te zien in de music hall, toegang voor moslims €5,= christenen €7,50 en atheisten €10,=.
De kaart verkoop is gestart en berkrijgbaar bij de bekende verkooppunten. :maf2:

:hihi:

Pfff, ons hollanders sind zünig , ik denc da ik mie mal ok tot moslim bekeer,
kan ick lekker vor 5 Euro naar koncert Wacko Jacko


Ik wou er atheist worden maar 10 Euro is dan toch te veel

knuppeltje
21-11-08, 12:27
Waarom doe je dat?


Heb jij ooit fundamentele christenen of joden hier over hun geloof het tegendeel horen zeggen dan. Volgens mij zijn die hier ook nogal eens mee bezig hun eigen godsdienst te verkopen.

Slinger
21-11-08, 12:31
Heb jij ooit fundamentele christenen of joden hier over hun geloof het tegendeel horen zeggen dan. Volgens mij zijn die hier ook nogal eens mee bezig hun eigen godsdienst te verkopen.

Nou, ik ben het niet met je eens. Joden zie je dat eigenlijk nooit doen en fundamentele christenen zie je bijna nooit op dit forum.

Sallahddin
21-11-08, 12:37
Tot mijn kerk zou hij in iedergeval nooit worden toegelaten, omdat hij te veel afwijkt als mens.


Als hij eerlijk en oprecht was, inderdaad, maar hij zegt omdat hij niet lekker in zijn vel zit, terwijl een normaal persoon zou zeggen dat hij een goed mens wil worden en zich daarom bekeerd en zich voegt naar de waarden van God/Allah.




Ja beste broeders de Islam heeft een nieuwe Profeet "Waco Jacko" vanaf morgen te zien in de music hall, toegang voor moslims €5,= christenen €7,50 en atheisten €10,=.
De kaart verkoop is gestart en berkrijgbaar bij de bekende verkooppunten. :maf2:




Inderdaad het verleden, daarom kiezen mensen met hang naar geweld dan zeker ook voor de Islam tegenwoordigetijd. :fuckit2:



Ok, hoe oud is de Islam bewijsbaar? en hoe oud is de oudste koran aantoonbaar?



Heb de zin iets veranderd zodat de mensheid er misschien nog eens zijn voordeel eruit kan halen.

:hihi:



Wie ben je om te bepalen of x of y wel of niet mag worden gelaten tot jouw exclusieve kerk ??? :

dat bepaalt God alleen :

of x of y al dan niet eerlijk of oprecht zou zijn : dat bepaalt alleen God :

wij kunnen niet doordringen tot het geweten , bewustzijn ....van de mensen ...


de kerk pretendeerde deze macht wel te bezitten ...!!!!! :lol:

in Islam heb je geen belachelijk religieus hierearchie, bemiddelaars tussen God & mensen, geen belachelijk paus , geen Spaans inquisities, geen heksen jachten, geen confessies aan mensen, ......................

de lijst is lang !


Ach....ga maar fietsen :

de schandalig misdadig geschiedenis van de kerk is al erg genoeg geweest :

Leave Jesus alone , u've got nothing to do with him or he with u indeed!!!

:zwaai:

knuppeltje
21-11-08, 12:38
Nou, ik ben het niet met je eens. Joden zie je dat eigenlijk nooit doen en fundamentele christenen zie je bijna nooit op dit forum.

Bij Hans Anders verkopen ze brillen.

Slinger
21-11-08, 12:47
Bij Hans Anders verkopen ze brillen.


Noem maar eens wat namen, dan...

Charlus
21-11-08, 13:06
<...>Ga je alsnog eens reageren op die andere post van mij waarin ik Sulayman opvoer die zonder noemenswaardige aanleiding bij de koningin van Sheba en haar onderdanen de Islam door de strot douwt?
<...>luister's even , mijn beste :

Soulayman is in feite de groot profeet Solomon : joods koning_profeet ...!!!! :lol:

eeuwen ,eeuwen, eeuwen ....voordat Mohammed kwam !!! :

zie jouw overduidelijk onwetendheid of niet soms ???
Dat Sulayman=Solomon was mij wel bekend, maar ik snap niet hoe die annexatie van bijbelse figuren door de Islam verder in zijn werk gaat. Volgens de koran deed Sulayman van alles in naam van allah, maar toch was de Islam toen niet bekend. Volgens de koran namen djinns een voorname plaats in bij zijn handel en wandel, maar niet volgens het OT. Djinns komen er zelfs in het geheel niet in voor, of heten ze soms anders? Ronald stemt van harte in met het beeld van Solomon die een leger van djinns aanvoert? Het moet wel.
Het is mij een raadsel hoe aanhangers van het Christendom en Jodendom met droge ogen kunnen verklaren dat zij de Islam erkennen als een religie die dezelfde godheid centraal stelt. Moslims die fijntjes opmerken dat voor hen Christus een zeer gewaardeerde profeet is, waaruit dan zeker moet volgen dat Christenen wel hun hart zullen ophalen bij zoveel grootmoedigheid en breedheid van inzicht. En dan jouw gekakel nog eens over dat de Islam het Joden- en Christendom vervangt als superieure Religie Die Alle Voorgaande Religies Overbodig Maakt.
Beetje off topic.

Slinger
21-11-08, 13:55
Dat Sulayman=Solomon was mij wel bekend, maar ik snap niet hoe die annexatie van bijbelse figuren door de Islam verder in zijn werk gaat. Volgens de koran deed Sulayman van alles in naam van allah, maar toch was de Islam toen niet bekend. Volgens de koran namen djinns een voorname plaats in bij zijn handel en wandel, maar niet volgens het OT. Djinns komen er zelfs in het geheel niet in voor, of heten ze soms anders? Ronald stemt van harte in met het beeld van Solomon die een leger van djinns aanvoert? Het moet wel.
Het is mij een raadsel hoe aanhangers van het Christendom en Jodendom met droge ogen kunnen verklaren dat zij de Islam erkennen als een religie die dezelfde godheid centraal stelt. Moslims die fijntjes opmerken dat voor hen Christus een zeer gewaardeerde profeet is, waaruit dan zeker moet volgen dat Christenen wel hun hart zullen ophalen bij zoveel grootmoedigheid en breedheid van inzicht. En dan jouw gekakel nog eens over dat de Islam het Joden- en Christendom vervangt als superieure Religie Die Alle Voorgaande Religies Overbodig Maakt.
Beetje off topic.

Nou, dat geldt niet voor mij hoor. Ik zie wel degelijk een groot verschil met de islam. Zo groot, dat met de beste wil van de wereld niet gesteld kan worden dat de joods-christelijke God en de islamitische Allah één en dezelfde zijn. Wie de koran leest èn de Bijbel, ziet te veel verschillen. Om nog maar te zwijgen van de islamitische wetgeving, de sjaria, die in de verste verte niet met joods-christelijke regels overeenkomt.

Slinger
21-11-08, 14:23
smerige hypocrieten _stelletje fascisten !!!!



Kijk, hier zien we het weer de echte, islamitische verdraagzaamheid.

super ick
21-11-08, 15:07
Een verrijking voor de islam die Michael Jackson.
Dacht dat het niet gekker kon maar hier ontdek ik toch een zekere logica.

Freesaf2
21-11-08, 15:12
Veel plezier met hem

crapsite'69
21-11-08, 18:30
Voor kinderlokkers en duo penoti is er maar een bestemming, die van het schavot.

mark61
21-11-08, 18:42
Dat kwam wel vaker voor...

Met name bij celibataire religieuze functionarissen.

Joesoef
21-11-08, 20:33
So be it
So be it

knuppeltje
21-11-08, 20:38
So be it
So be it

Let it be - let it be, zongen de Beathles.

Willem van Buren
21-11-08, 22:09
Let it be - let it be, zongen de Beathles.

En is het gebeurd?

Sallahddin
22-11-08, 12:50
Dat Sulayman=Solomon was mij wel bekend, maar ik snap niet hoe die annexatie van bijbelse figuren door de Islam verder in zijn werk gaat. Volgens de koran deed Sulayman van alles in naam van allah, maar toch was de Islam toen niet bekend. Volgens de koran namen djinns een voorname plaats in bij zijn handel en wandel, maar niet volgens het OT. Djinns komen er zelfs in het geheel niet in voor, of heten ze soms anders? Ronald stemt van harte in met het beeld van Solomon die een leger van djinns aanvoert? Het moet wel.
Het is mij een raadsel hoe aanhangers van het Christendom en Jodendom met droge ogen kunnen verklaren dat zij de Islam erkennen als een religie die dezelfde godheid centraal stelt. Moslims die fijntjes opmerken dat voor hen Christus een zeer gewaardeerde profeet is, waaruit dan zeker moet volgen dat Christenen wel hun hart zullen ophalen bij zoveel grootmoedigheid en breedheid van inzicht. En dan jouw gekakel nog eens over dat de Islam het Joden- en Christendom vervangt als superieure Religie Die Alle Voorgaande Religies Overbodig Maakt.
Beetje off topic.

het jodendom & het christendom waren slechts fasen in de geschiedenis van de ontwikkeling van religies & van die van mensen :

werden vervangen door Islam :

die wel rekening houdt met de ontwikkeling, kennis, vrijheid, vrij wil ...van de mens :

Islam is dus dynamisch...

Islam , christendom =( christendom = verbetering van het jodendom = jodendom II : heette oorspronkelijk geen christendom !) ,jodendom waren alemaal door de enige echte & dezelfde God geopenbaard :

vandaar dat wij geloven in alle oorspronkelijke heilige boeken , profeten ...

sterker nog :

de fundamentele gronden van Islam geloof is als volgt : o.a. :

geloven in God, God's heilig boeken (oorspronkelijke Evangelie, origineel Tora...) , in God's profeten ..........


Dus , de historie van religies is die van de ontwikkeling tot de Islam als laatste compleet tijdloos universeel boodschap voor de heel mensheid ...

vandaar dat ook Abraham moslim was ..........

Alle profeten hadden dus geleid naar Mohammed , inclusief de groot nobel profeet Jesus die zelfs de komst van Mohammed had voorspeeld !!!

voortaan is geen ander religie aanvaardbaar in de ogen van God , behalve Islam : de enige echte overgebleven waar geloof :

maar toch :

mensen mogen geloven wat ze willen , Islam wordt niet aan mensen opgelegd :

"jij jouw geloof & ik de mijne " inderdaad " er is geen dwang in het geloof" ...

Thanks !

:zwaai:

Sallahddin
22-11-08, 12:57
Kijk, hier zien we het weer de echte, islamitische verdraagzaamheid.


Tja : je bent een perfect opportunnistisch machiavellistisch arrivist .... :lol:

verdraagzaamheid ???

je zat met je gelijkgestemden (met uitzoondering van sommigen hier wel!) van die denegrerend _minachtend opmerkignen te maken aan het adres van moslims_Islam :

what do u expect then ???

how do u expect me to react to that kindda essence of fascisme from ur part ???

have a nice day indeed !

i'm fed up with these kindda silly- not really- funny- or inspiring _or anything_stupid _ debates !:cola:

not my cup of tea!


:zwaai:

Sallahddin
22-11-08, 13:02
Een verrijking voor de islam die Michael Jackson.
Dacht dat het niet gekker kon maar hier ontdek ik toch een zekere logica.



:lol:


I do not think it's true what was reported here !

anyway :

als Micheal dat had gedaan , dan is het vooraal goed voor hijzelf :

Islam wordt niet meer of minder daardoor !!!!


Islam zit niet op mensen te wachten :

it's up to anyone to take that step or not :

take it or leave it :

nobody is holding a gun on ur head !:cola: = ironic figure of speech : :lol:

take care , buddy !


.....Que sera , sera , whatever will be , will be , the future is not ours to see ...." :lol:


:zwaai:

Sallahddin
22-11-08, 13:15
Nou, dat geldt niet voor mij hoor. Ik zie wel degelijk een groot verschil met de islam. Zo groot, dat met de beste wil van de wereld niet gesteld kan worden dat de joods-christelijke God en de islamitische Allah één en dezelfde zijn. Wie de koran leest èn de Bijbel, ziet te veel verschillen. Om nog maar te zwijgen van de islamitische wetgeving, de sjaria, die in de verste verte niet met joods-christelijke regels overeenkomt.

je bent te kortzichtig , te dom , te lui , te zelfvoldaan .... om zelf de fundamenteel som 1+1+.... van de ontwikkeling van religies & van de mens te kunnen rekenen :

de 1 profeet had geleid naar de ander :

rekening houdend met de ontwikkeling, kennis , vrij wil, vrijheid ...van de emns ...

kindda logical chain :

with Mohammed at the end of it :


explain to me then how is it possible that the three religions claim the're true or better than each & everyone of its rivals ???

expalin those common grounds between those religions ???

explain to me the causes of their differences ???


history & science had delivered destructive judgements 'bout christiannity & judaism ....


how can u deny the facts ???

take a look at the criminal history of the church ...


take a look at this ridiculous Pope :

don't u have a mind of ur own ???

There can be only one the true one ! :


1 God cannot be the som of 3 ...


ach ....

do some research instead of those rhetorics & history falsifications ....

take care !


:zwaai:

Slinger
22-11-08, 15:08
je bent te kortzichtig , te dom , te lui , te zelfvoldaan .... om zelf de fundamenteel som 1+1+.... van de ontwikkeling van religies & van de mens te kunnen rekenen :

de 1 profeet had geleid naar de ander :

rekening houdend met de ontwikkeling, kennis , vrij wil, vrijheid ...van de emns ...

kindda logical chain :

with Mohammed at the end of it :


explain to me then how is it possible that the three religions claim the're true or better than each & everyone of its rivals ???

expalin those common grounds between those religions ???

explain to me the causes of their differences ???


history & science had delivered destructive judgements 'bout christiannity & judaism ....


how can u deny the facts ???

take a look at the criminal history of the church ...


take a look at this ridiculous Pope :

don't u have a mind of ur own ???

There can be only one the true one ! :


1 God cannot be the som of 3 ...


ach ....

do some research instead of those rhetorics & history falsifications ....

take care !


:zwaai:

Je maakt een grote fout als je denkt dat een geloofswaarheid die jij niet kunt begrijpen, daarom fout moet zijn.

Ik snap overigens toch nooit dat jullie je altijd zo druk maken om deze kwesties, die je noemt. De drieëenheid is een geloofspunt van het christendom en één van de zaken waarmee we niet overeen komen met de islam. Dat vinden we helemaal niet erg, maar moslims vinden dat blijkbaar wel erg, want ze beginnen er steeds weer over. Ook jij nu weer.

Laat het nou eens tot je doordringen dat het christendom helemaal niets te maken heeft met de islam. Wij hebben onze eigen leidsman, namelijk Jezus Christus, de Zoon van God en daarnaast nog vele andere, bijvoorbeeld Paulus en Augustinus die het christendom op een hoog intellectueel peil uitlegden. Wij hebben dus helemaal geen behoefte aan een analfabete, zelfbenoemde profeet uit de woestijn, die te vuur en te zwaard een nieuwe godsdienst bracht.

Laat het nu maar eens tot je doordringen: het christendom en de islam zijn dus twee verschillende religies en wij als christenen hebben helemaal geen behoefte aan telkens herhaalde discussies over de drieëenheid en dergelijke.
(Overigens wil ik je natuurlijk wel uitleg geven als je werkelijk oprecht geïnteresseerd bent in het christendom).

Gesnapt?

Wortel
23-11-08, 14:25
1 God cannot be the som of 3 ...

Hetgeen ook precies NIET is wat de leer van de drie-eenheid daarover zegt, maar wat sommigen binnen de Islam ervan maken..
Maar daarover reeds de vorige 287652334 keer.

knuppeltje
23-11-08, 14:41
=Sallahddin;3784037]Tja : je bent een perfect opportunnistisch machiavellistisch arrivist .... :lol:

Ik ben bang dat dat ook weer teveel eer voor hem is. :)


verdraagzaamheid ???

Nee, daar kun je hem zelfs op zijn kwaadwillendst echt niet van beschuldigen Salah.
Dat is echt godsonmogelijk. :)

knuppeltje
23-11-08, 14:44
Je maakt een grote fout als je denkt dat een geloofswaarheid die jij niet kunt begrijpen, daarom fout moet zijn.

Millioenen begrijpen een bepaalde geloofswaarheid betreffende voorbehoedsmiddelen niet, of betreffende besnijdenis.
Die maken allemaal een grote fout dus.

Wizdom
23-11-08, 14:56
Je maakt een grote fout als je denkt dat een geloofswaarheid die jij niet kunt begrijpen, daarom fout moet zijn.

Ik snap overigens toch nooit dat jullie je altijd zo druk maken om deze kwesties, die je noemt. De drieëenheid is een geloofspunt van het christendom en één van de zaken waarmee we niet overeen komen met de islam. Dat vinden we helemaal niet erg, maar moslims vinden dat blijkbaar wel erg, want ze beginnen er steeds weer over. Ook jij nu weer.

Laat het nou eens tot je doordringen dat het christendom helemaal niets te maken heeft met de islam. Wij hebben onze eigen leidsman, namelijk Jezus Christus, de Zoon van God en daarnaast nog vele andere, bijvoorbeeld Paulus en Augustinus die het christendom op een hoog intellectueel peil uitlegden. Wij hebben dus helemaal geen behoefte aan een analfabete, zelfbenoemde profeet uit de woestijn, die te vuur en te zwaard een nieuwe godsdienst bracht.

Laat het nu maar eens tot je doordringen: het christendom en de islam zijn dus twee verschillende religies en wij als christenen hebben helemaal geen behoefte aan telkens herhaalde discussies over de drieëenheid en dergelijke.
(Overigens wil ik je natuurlijk wel uitleg geven als je werkelijk oprecht geïnteresseerd bent in het christendom).

Gesnapt?

Dat kun jij niet uitleggen Slinger... Geen enkele Christen kan de 3eenheid uitleggen omdat het een verzinsel is ontsproten uit de vijand van de Profeet Jezus (Paulus). Paulus heeft Jezus niet gekend vervolgde de volgelingen van Jezus als een bezetene. Waarom luister je als Christen naar Paulus en niet naar Jezus? Paulus was een Jood die bewust Christenen wilde misleiden... Dit was voor hem de beste manier om de Profeet Jezus te bestrijden door zijn boodschap te corrumperen...


Paul of Tarsus, A Liar And Charlatan
By paulus | April 28, 2007


In this short article, we aim to demonstrate that this liar never was inspired by the Holy Spirit. Let us take a look at what Paul said:

1 Corinthians 7:25-28
25 Now about virgins: I have no command from the Lord, but I give a judgment as one who by the Lord’s mercy is trustworthy.
26 Because of the present crisis, I think that it is good for you to remain as you are.
27 Are you married? Do not seek a divorce. Are you unmarried? Do not look for a wife.
28 But if you do marry, you have not sinned; and if a virgin marries, she has not sinned. But those who marry will face many troubles in this life, and I want to spare you this.

There are a few important points to be mentioned here:

1. Paul never met Jesus in person while Jesus was on earth. Paul became a “prophet†by claiming that Jesus appeared to him on his way to Damascus.
2. The Jewish Law allows for a man to divorce his wife if she is not pleasing to him.
3. Paul was a Jew, and from his writings he seemed to be very knowledgeable about the Jewish Law.
4. Paul, who had never met Jesus, was obviously unaware of the fact that Jesus forbade divorce between the husband and the wife, except in the case of adultery!

Paul’s words in 1 Corinthians 7:27 exposed him to be a liar, because if the Holy Spirit was truly inspiring him, then he would not have uttered such statement! Paul, the Jew, was talking about divorce in general. Yes, the Jewish Law allows divorce between ordinary couples, but Jesus had forbidden it.


In Christianity, divorce between ordinary couples (when neither one of them committed any major sin against the other) is strictly forbidden, and Paul’s general advice for his followers to not seek a divorce makes it clear that he was ignorant of what Jesus had taught. The Holy Spirit would have inspired Paul to be speak only about those whose spouses had cheated on them to not get divorced from them, which we have no idea how this would have helped his followers.

Paul in fact was speaking in general terms, which can be summarised as:

1. Are you married? Do not seek a divorce.
2. Are you unmarried? Do not look for a wife.

Paul clearly was not speaking about adultery here! The two parts of 1 Corinthians 7:27, when put together, are clearly speaking in general terms and to all people in general. What man or woman can live with an adulterous spouse? And why should they not divorce when Jesus allowed them to do so?

Let us look at what Jesus said:

Matthew 5
31 “It has been said, ‘Anyone who divorces his wife must give her a certificate of divorce.’
32 But I tell you that anyone who divorces his wife, except for marital unfaithfulness, causes her to become an adulteress, and anyone who marries the divorced woman commits adultery.

There is no question that Paul was unaware of this law by Jesus, and if he truly was inspired by the Holy Spirit, then the latter would not have deceived him like that!

Paul was a liar and a charlatan who claimed to be a “prophet” sent from God Almighty, that he was inspired by the Holy Spirit. Clearly, the only spirit that inspired him was none other than the spirit of Satan.

Wizdom
23-11-08, 15:08
Er zijn genoeg bewijzen die tegen Paulus spreken en hem ontmaskeren als een leugenaar.


The life of the Murderer who changed the Real BIBLE. In AD 325 Council of NICEA they decided to FOLLOW only Paulus(Saul) Bible! This was decided by a Vote! In that time there was 300 different Bible. All of them was ordered to be burned.

Lucky there was 2 copy that survived and lots other letters. Gospel of BARNABAS and GOSPEL OF SOLOMON ! WHICH BOTh claim JESUS NEVER Crucified!

Where did the Bible frome 11 Apostles go?

Where is the Bible of JESUS?

Aït Ayt
23-11-08, 15:30
Superster Michael Jackson heeft zich bekeerd tot de islam, omdat hij zich niet goed in zijn vel voelde.


bij elsevier wordt een andere reden voor zijn bekering gegeven

"De Amerikaanse popster Michael Jackson heeft genoeg van het christendom en heeft zich bekeerd tot de islam."

Slinger
23-11-08, 16:31
Dat kun jij niet uitleggen Slinger... Geen enkele Christen kan de 3eenheid uitleggen omdat het een verzinsel is ontsproten uit de vijand van de Profeet Jezus (Paulus). Paulus heeft Jezus niet gekend vervolgde de volgelingen van Jezus als een bezetene. Waarom luister je als Christen naar Paulus en niet naar Jezus? Paulus was een Jood die bewust Christenen wilde misleiden... Dit was voor hem de beste manier om de Profeet Jezus te bestrijden door zijn boodschap te corrumperen...

Waarom maak je je toch zo druk over een geloof waar je niets mee te maken hebt? Wees tevreden met de islam en spui geen onzin over het christendom. Als je toch gefascineerd bent door ons geloof, raad ik je aan het NT eens helemaal door te lezen. Er zijn tegenwoordig hele goede, begrijpelijke vertalingen in hedendaags Nederlands (bijv. Nieuwe Bijbel Vertaling) te koop. Staat trouwens ook on-line. Daarna kun je vast wel christenen vinden die je verder willen helpen.

Slinger
23-11-08, 16:38
Millioenen begrijpen een bepaalde geloofswaarheid betreffende voorbehoedsmiddelen niet, of betreffende besnijdenis.
Die maken allemaal een grote fout dus.

Nou, dat zijn geen geloofswaarheden. Het ene is een praktische leefregel, aangeprezen door de paus, het andere een rite, gepraktiseerd door Joden en moslims. Volgens mij valt daar niets aan te begrijpen. Het kan zijn dat je het met zo'n leefregel op bepaalde gronden niet eens bent. Dat kan. dat is geen fout, maar een meningsverschil.

crapsite'69
23-11-08, 16:41
Is men hier nog steeds niet uitgepraat over deze mislukte neger?

knuppeltje
23-11-08, 19:14
Nou, dat zijn geen geloofswaarheden. Het ene is een praktische leefregel, aangeprezen door de paus, het andere een rite, gepraktiseerd door Joden en moslims. Volgens mij valt daar niets aan te begrijpen. Het kan zijn dat je het met zo'n leefregel op bepaalde gronden niet eens bent. Dat kan. dat is geen fout, maar een meningsverschil.

En waar anders uit dan uit het geloof heeft die clerus dat condoom verbod dan gehaald denk je.

En Ronald heeft hier in een topic wel meer als 100 keer proberen uit te leggen waarom dat van zijn geloof moest.

Maar goed, we zullen maar aannemen dat jij het beter weet dan de clerus en Ronald.

Slinger
23-11-08, 19:24
En waar anders uit dan uit het geloof heeft die clerus dat condoom verbod dan gehaald denk je.

En Ronald heeft hier in een topic wel meer als 100 keer proberen uit te leggen waarom dat van zijn geloof moest.

Maar goed, we zullen maar aannemen dat jij het beter weet dan de clerus en Ronald.


Maar toch is het niet meer dan mening, wel voorkomend uit dat geloof, maar je kunt op grond van dat geloof net zo goed tot een andere mening komen. Overigens vind ik het prima dat de paus dat zegt. Hij doet maar, hij is niet my cup of tea.

Wat Ronald betreft, ik weet het helemaal niet beter dan hij. Als belijder van het Joodse geloof mag hij zijn eigen zaken regelen. Ik ben niet zoals sommigen, die zich graag met het geloof van anderen bemoeien. Tegen de besnijdenis heb ik helemaal niets.

Sallahddin
23-11-08, 19:38
Hetgeen ook precies NIET is wat de leer van de drie-eenheid daarover zegt, maar wat sommigen binnen de Islam ervan maken..
Maar daarover reeds de vorige 287652334 keer.

Leg 't 's uit dan maar weer die belachelijk fabeltje van de drieeenheid dan ??? :cola:

geen enkel al dan niet schaap zou er in kunnen geloven !!! :lol:


:zwaai:

Sallahddin
23-11-08, 19:46
Ik ben bang dat dat ook weer teveel eer voor hem is. :)



Nee, daar kun je hem zelfs op zijn kwaadwillendst echt niet van beschuldigen Salah.
Dat is echt godsonmogelijk. :)

:lol:

nou , die labiel Slinger snap ik meestaal er niks van :

zo labiel als wat , zo inconsequent ...

soms zegt ie christen te zijn , soms vindt hij het geloof maar een groot illusie _fantasie _fabeltje....


Slinger beweert een historicus te zijn :lol: : bedoelde ie dat als grap , neem ik aan ! :lol: ....oh, God ....

de geschiedenis moet maar oppassen voor zijn geniale integer objectieve talenten ....

ach.... de man is in de war :

wij gaan hem voortaan met veel speciaal verdraagzaamheid behandelen in de hoop dat ie toch stabiel integer zou kunnen worden :

wij geven niet op dan !:cola:

Knuppeltje : help ons daarin, please ! :huil:


:zwaai:

Wizdom
23-11-08, 20:00
:lol:

nou , die labiel Slinger snap ik meestaal er niks van :

zo labiel als wat , zo inconsequent ...

soms zegt ie christen te zijn , soms vindt hij het geloof maar een groot illusie _fantasie _fabeltje....


Slinger beweert een historicus te zijn :lol: : bedoelde ie dat als grap , neem ik aan ! :lol: ....oh, God ....

de geschiedenis moet maar oppassen voor zijn geniale integer objectieve talenten ....

ach.... de man is in de war :

wij gaan hem voortaan met veel speciaal verdraagzaamheid behandelen in de hoop dat ie toch stabiel integer zou kunnen worden :

wij geven niet op dan !:cola:

Knuppeltje : help ons daarin, please ! :huil:


:zwaai:

Slinger is geen Christen... Uit zijn commentaar merk ik op dat hij een ZIONIST is...

Echte Christenen laten ruimte over twijfel hetgeen waarin zij geloven omdat ze oprecht een goed mens willen zijn maar zelf twijfelen aan een aantal dogma's...

Slinger is een ontkenner, twijfelzaaier en heeft er corrupte denkbeelden op na... Daarnaast is hij Pro-Israel en tegen de Palestijnen... Dat is typerend voor een ZIONIST... Hij gelooft niet maar is wel Pro-Israel... Dat zijn de ECHTE ZIONISTEN...

Sallahddin
23-11-08, 20:16
Je maakt een grote fout als je denkt dat een geloofswaarheid die jij niet kunt begrijpen, daarom fout moet zijn.

Ik snap overigens toch nooit dat jullie je altijd zo druk maken om deze kwesties, die je noemt. De drieëenheid is een geloofspunt van het christendom en één van de zaken waarmee we niet overeen komen met de islam. Dat vinden we helemaal niet erg, maar moslims vinden dat blijkbaar wel erg, want ze beginnen er steeds weer over. Ook jij nu weer.

Laat het nou eens tot je doordringen dat het christendom helemaal niets te maken heeft met de islam. Wij hebben onze eigen leidsman, namelijk Jezus Christus, de Zoon van God en daarnaast nog vele andere, bijvoorbeeld Paulus en Augustinus die het christendom op een hoog intellectueel peil uitlegden. Wij hebben dus helemaal geen behoefte aan een analfabete, zelfbenoemde profeet uit de woestijn, die te vuur en te zwaard een nieuwe godsdienst bracht.

Laat het nu maar eens tot je doordringen: het christendom en de islam zijn dus twee verschillende religies en wij als christenen hebben helemaal geen behoefte aan telkens herhaalde discussies over de drieëenheid en dergelijke.
(Overigens wil ik je natuurlijk wel uitleg geven als je werkelijk oprecht geïnteresseerd bent in het christendom).

Gesnapt?

:lol:

Augustinus ???? :lol: : Paulus ...... :lol: ......................:cola:

ik zweer het je : :lol:

ik zat toevallig gisteren even een paar brieven te lezen van sommige van die zgn kerkvaders in die befaamd boek van Bertrand Russell : Geschiedenis van de westerse filosofie : ik kon het niet helpen in de hard lach te schieten nou & dan :

hi la ri sch ! :lol: tragi_hilarisch eigenlijk :

vooraal met de ironisch humoristisch schrijfstijl van Russell !!! :lol:

geen tijd om je de details te geven :

je bent zeker bekend met Augustinus verhaal , Gregorius ? Herominius, Ambrosius....weet ik veel :lol: , & al die gekke theologisch & scholatisch opvattingnen van die heren ... die christelijke sekten , kloosters, .......

oufff .... een echt ..... geen woorden voor eigelijk : :lol:

een fatsoenlijk mens zou "gek worden" van al die flauwekul !!! :cola:



check maar werken van moslim theologen ,mystici ...die hadden van die uiterst nauwekeurig "religieuze wetenschappen" ontwikkeld met betrekking tot het uitleg van de Koran , over theologisch kwesties .... die diens weerga absoluut niet kennen in andere religies ....

je zou er zeker versteld van staan :



Npgmaals , de geschiedenis , de wetenschap ....hadden al een vernietigend oordeel over het christendom & over die exclusieve jodendom geveld :

da's algemeen bekend , neem ik aan :

heeft dus absoluut geen zin om te gaan debateren over overduidelijke historisch & wetenschappelijke feiten , onder ander ...


Bovendien & nogmaals maar weer :

wij hebben zeer geloofwaardig originele bronnen met betrekking tot de waarheid in relatie tot hetchristendom = het jodendom II , over Jezus waar wij inderdaad heilig in geloven + in de origineel Evangelie ....wij geloven in Mozes & de rest van al die andere profeten !


de Koran originaliteit_authenticiteit werd zelfs gegarandeerd door God :

een heel onderwerp op zich dan :

de Koran geeft een geloofwaardig _logisch ... beeld weer van de geschiedenis van religies, van die van profeten ....


er betstaat er tegenwoordig geen enkel al dan niet religieus bron die deze Koran feiten kan challengen :

het staat vast dat joodse & christelijke heilge boeken waren herschreven _vervalst ....


het staat in de Koran vast dat Jesus Mohammed had voorspeld in de origineel Evangelie :

dat Jesus noch gekruizigd, noch gedood werd , maar werd verwaard met iemand anders die in diens plaats werd gekruizigd :

Jesus werd juist naar de hemel gerezen : juist :

om maar te zwijgen over die grove fabeltjes in de zin van :

dat Jesus de zoon van God zou zijn , en die drieenheid flauwekul ook nog :

daar zou geen verstandig mens er in geloven ....


dat allemaal bewijst het feit dat het huidig christendom een heel groot fabeltje _fantasie zou zijn : that's an understatement !



Doe maar wat persoonlijk research : de feiten zitten voor het grijpen :

je hoeft maar alleen maar serieus ,integer , objectief , geduldig ...te wezen/zijn :

or just deny the historic , scientific & other facts 'bout the church & christiannity ....:huil::cola:

Who cares !

:zwaai:

Slinger
23-11-08, 20:21
:lol:

nou , die labiel Slinger snap ik meestaal er niks van :

zo labiel als wat , zo inconsequent ...

soms zegt ie christen te zijn , soms vindt hij het geloof maar een groot illusie _fantasie _fabeltje....




Die woorden heb ik niet gebruikt, hoor. Wel ben ik van mening dat ons kennen van de waarheid, ook van God dus, beperkt is. Alle spreken over de hoogste dingen komt van beneden...

Slinger
23-11-08, 20:24
:lol:

Augustinus ???? :lol: : Paulus ...... :lol: ......................:cola:

ik zweer het je : :lol:

ik zat toevallig gisteren even een paar brieven te lezen van sommige van die zgn kerkvaders in die befaamd boek van Bertrand Russell : Geschiedenis van de westerse filosofie : ik kon het niet helpen in de hard lach te schieten nou & dan :

hi la ri sch ! :lol: tragi_hilarisch eigenlijk :



Tsja, hier houdt een dialoog met jou dus al op. Veel plezier verder hoor...

Wortel
23-11-08, 22:18
Leg 't 's uit dan maar weer die belachelijk fabeltje van de drieeenheid dan ???

Er zitten genoeg zoekfuncties op Maroc.nl die je op je wenken bedienen. Je staat echter absoluut niet open voor uitleg, maar wil alleen je eigen gelijk bewieroken. Zinloos en heilloos, dus.


geen enkel al dan niet schaap zou er in kunnen geloven !!!

Ik en miljoenen met mij geloven erin. Zou je er niet eens wijzer aan doen je open te stellen voor wat een ander bezielt in plaats van hier xenofoob te raaskallen?


het staat in de Koran vast dat Jesus Mohammed had voorspeld in de origineel Evangelie :

Geraaskal. Dit soort claims alleen al van een "origineel Evangelie" is alleen maar gebaseerd op wensdenken zonder enig bewijs uit de schriftwetenschap.

Willem van Buren
23-11-08, 22:47
:lol:

Augustinus ???? :lol: : Paulus ...... :lol: ......................:cola:

ik zweer het je : :lol:

ik zat toevallig gisteren even een paar brieven te lezen van sommige van die zgn kerkvaders in die befaamd boek van Bertrand Russell : Geschiedenis van de westerse filosofie : ik kon het niet helpen in de hard lach te schieten nou & dan :

hi la ri sch ! :lol: tragi_hilarisch eigenlijk :


Vermoedelijk is dit om het zelfde feit als wij weer eens iets lezen over de Islam.
Ik krijg wel steeds meer het gevoel hierbij dat personen zoals Pim Fortuyn, Wilders en Verdonk steeds meer gelijk krijgen, immers een religie zonder respect voor andere religie's is een achtelijk geloof.

Wizdom
23-11-08, 22:49
Vermoedelijk is dit om het zelfde feit als wij weer eens iets lezen over de Islam.
Ik krijg wel steeds meer het gevoel hierbij dat personen zoals Pim Fortuyn, Wilders en Verdonk steeds meer gelijk krijgen, immers een religie zonder respect voor andere religie's is een achtelijk geloof.

Je moet wel alle threads lezen die tussen Slinger en Sallah zijn geweest voor je zo kort door de bocht gaat... Nooit over een nacht ijs gaan...

Slinger
23-11-08, 22:58
Vermoedelijk is dit om het zelfde feit als wij weer eens iets lezen over de Islam.
Ik krijg wel steeds meer het gevoel hierbij dat personen zoals Pim Fortuyn, Wilders en Verdonk steeds meer gelijk krijgen, immers een religie zonder respect voor andere religie's is een achtelijk geloof.

Ik heb het idee dat het vooral frustratie is. De moslims, te beginnen met de profeet hebben het idee gehad dat ze de ultieme godsdienst hadden uitgevonden die alle andere godsdiensten overbodig zou maken. En wat gebeurde er: die verflixte Joden en christenen bleven toch vasthouden aan hun eigen denkbeelden en leerstellingen en weigerden de profeet te erkennen en dat weigeren ze nog steeds. Het is toch om dol van te worden!

Wortel
24-11-08, 16:47
Ik krijg wel steeds meer het gevoel hierbij dat personen zoals Pim Fortuyn, Wilders en Verdonk steeds meer gelijk krijgen, immers een religie zonder respect voor andere religie's is een achtelijk geloof.

Naar mijn idee gaat het hier niet om een specifieke religie als zodanig, maar gaat het om de wat de Salahdins van deze wereld van religie maken. Ik ken moslims met wie ik beter over God kan praten dan met sommige christenen die dan weer erg op Salahdin lijken.

Joesoef
24-11-08, 16:52
Vermoedelijk is dit om het zelfde feit als wij weer eens iets lezen over de Islam.
Ik krijg wel steeds meer het gevoel hierbij dat personen zoals Pim Fortuyn, Wilders en Verdonk steeds meer gelijk krijgen, immers een religie zonder respect voor andere religie's is een achtelijk geloof.

Ach, er waren ooit ook mensen die op de nsb stemden.

Sallahddin
24-11-08, 17:08
Slinger is geen Christen... Uit zijn commentaar merk ik op dat hij een ZIONIST is...

Echte Christenen laten ruimte over twijfel hetgeen waarin zij geloven omdat ze oprecht een goed mens willen zijn maar zelf twijfelen aan een aantal dogma's...

Slinger is een ontkenner, twijfelzaaier en heeft er corrupte denkbeelden op na... Daarnaast is hij Pro-Israel en tegen de Palestijnen... Dat is typerend voor een ZIONIST... Hij gelooft niet maar is wel Pro-Israel... Dat zijn de ECHTE ZIONISTEN...



Nou, ja :

Slinger als christen : dat was ironisch bedoeld natuurlijk :

de man is zo labiel als wat ....opzettelijk meestaal dan :


christen+zionist bestaat ook wel = US christian zionists fanatics for example !:

NL is vol van die christelijke zionisten inderdaad :

remember : Holland was the first targeted western country to "feel " the heat of the Arab oil_blocade in the '70's :

Arabs knew then already that Holland = kindda second israel ! :lol:


die christelijke zionisten die zijn nog "roomser dan de paus" wat betreft israel, joden, zionisme .........


let's not give Slinger too much credit than he actually deserves ! :lol: :

history falsifications , twisting of facts , lies , propaganda ......

are some of the guy's talents ...


Slinger does not really deserve this much talk 'bout 'm ! :lol: =

not really an interseting guy anyway ,especially for the above mentionned reasons ...


Thanks !

:zwaai:

jang0201
24-11-08, 18:10
Soort zoekt soort, zeg ik maar!

Joesoef
24-11-08, 18:21
Soort zoekt soort, zeg ik maar!

Vroeg mij al af, wat doet jang tussen die idioten hier.

jang0201
24-11-08, 18:41
dat vraag ik me ook regelmatig af :)

Prince of light
24-11-08, 18:56
dat vraag ik me ook regelmatig af :)

je bent blijkbaar te intelligent voor ons allemaal :

dan ben je hier niet op je plaats inderdaad ; mr.Einstein !

:zwaai:

jang0201
24-11-08, 19:59
Behoor je ook tot de Wacko-familie, Prince of Light?

:zwaai:

Willem van Buren
24-11-08, 20:45
Je moet wel alle threads lezen die tussen Slinger en Sallah zijn geweest voor je zo kort door de bocht gaat... Nooit over een nacht ijs gaan...
Als ik ze allemaal moet lezen ben ik jaren bezig, ik vond alleen dat Sallah die uitspraak niet kon maken vandaar mijn antwoord, vind het dan ook jammer dat een ieder reageert behalve Sallah niet.


Ik heb het idee dat het vooral frustratie is. De moslims, te beginnen met de profeet hebben het idee gehad dat ze de ultieme godsdienst hadden uitgevonden die alle andere godsdiensten overbodig zou maken. En wat gebeurde er: die verflixte Joden en christenen bleven toch vasthouden aan hun eigen denkbeelden en leerstellingen en weigerden de profeet te erkennen en dat weigeren ze nog steeds. Het is toch om dol van te worden!
Wat is het ultieme godsdienst, die van de Christenen, die van de Joden, de Moslims, de Orthodoxen?
Ik denk dat de beste Godsdienst is van de gene die zwijgt, die niet iedere keer de bal terug kaatst, iemand die de andere wang toekeerd na de eerste klap.
Zo vind ik net als iedereen dat mijn God en Goddienst de beste is, maar ik als volgeling heb nog een hoop te leren en dat gaat buiten aardse begrippen om.
Ja ook ik maak fouten doordat ik impulsief dingen plaats, maar dat is dan één fout per keer, maar sommigen gaan deze fout op fout stappelen en het uitvechten als een "heidenen".


Naar mijn idee gaat het hier niet om een specifieke religie als zodanig, maar gaat het om de wat de Salahdins van deze wereld van religie maken. Ik ken moslims met wie ik beter over God kan praten dan met sommige christenen die dan weer erg op Salahdin lijken.
Die heb ik en ken ik ook, misschien is het de anonimiteit van internet die ons verleid tot deze uitspraken, zowel Sallahdin als Slinger lijken mij geen verkeerde personen en soms is het de onbegrip van het lezen wat een ander nu echt bedoeld, ook ik heb in het begin deze problemen gehad op deze site, lekker overal tegen in gaan, links en rechts een tik uitdelen en heeft het geholpen?
Nee, de echte mensen waar je een goede discussie kan aangaan lopen weg of komen steeds minder op deze site en dat is jammer.
Tja en Salladin volgens mij en dit weet ik niet zeker zit er bij hem een verschil voor of na een joint, want soms kan ook ik hem niet volgen, maar dat is Salladin.


Ach, er waren ooit ook mensen die op de nsb stemden.
Klopt en dit mag nooit meer gebeuren!!!!!! Dondejeu!!!!

Slinger
24-11-08, 23:02
Slinger is geen Christen... Uit zijn commentaar merk ik op dat hij een ZIONIST is...

Echte Christenen laten ruimte over twijfel hetgeen waarin zij geloven omdat ze oprecht een goed mens willen zijn maar zelf twijfelen aan een aantal dogma's...

Slinger is een ontkenner, twijfelzaaier en heeft er corrupte denkbeelden op na... Daarnaast is hij Pro-Israel en tegen de Palestijnen... Dat is typerend voor een ZIONIST... Hij gelooft niet maar is wel Pro-Israel... Dat zijn de ECHTE ZIONISTEN...

Ik begrijp dat je het woord zionist gebruikt als scheldwoord. Voor mij is het dat helemaal niet hoor. Ik heb er dus helemaal geen bezwaar tegen dat je mij een zionist noemt.

Sallahddin
27-11-08, 12:31
Die woorden heb ik niet gebruikt, hoor. Wel ben ik van mening dat ons kennen van de waarheid, ook van God dus, beperkt is. Alle spreken over de hoogste dingen komt van beneden...


Die woorden had je wel 's gebruikt : dat je een christen zou zijn; of dat geloof slechts illusie _fabeltjes ...zou zijn ...

of waren dat tactieken of strategieen van je dan ???


.....................

de waarheid als zodanig zou je pas na je dood kennen nogmaals , geloof ik !




:zwaai:

Sallahddin
27-11-08, 12:43
Vermoedelijk is dit om het zelfde feit als wij weer eens iets lezen over de Islam.
Ik krijg wel steeds meer het gevoel hierbij dat personen zoals Pim Fortuyn, Wilders en Verdonk steeds meer gelijk krijgen, immers een religie zonder respect voor andere religie's is een achtelijk geloof.


Faith is not a matter of opinions !

truth has nothing to do with respect !

truth & respect are 2 different things indeed !

respect is geen synoniem van :



de waarheid achterhouden , aardig wezen, hypocrisie ; politiek correct geklets ; censuur, auto_censuur ; kritiekloosheid ....


P.S.: respect voor het geloof van christenen & joden bijv. is een inherent_intrinsiek Islamitisch beginsel in de zin van :

'Jij jouw geloof & ik de mijne " "er is geen dwang in het geloof " :

Godsdienst verdraagzaamheid, tolerantie, respect ...werden onder dominant Islam gegerandeerd ! :

raadpleg maar de geschiedenis : die liegt absoluut er niet om !


dat je die achterlijke fascisten zoals wilders , Fortyuin ...naar voren brengt is juist geen argument ; wel een soort Inquisitie_achtig zwaard van Damocles= waardeloos ....:cola:

:zwaai:

mulan
27-11-08, 12:51
Vermoedelijk is dit om het zelfde feit als wij weer eens iets lezen over de Islam.
Ik krijg wel steeds meer het gevoel hierbij dat personen zoals Pim Fortuyn, Wilders en Verdonk steeds meer gelijk krijgen, immers een religie zonder respect voor andere religie's is een achtelijk geloof.

Van wie krijgen ze steeds meer gelijk? Van jou?

Sallahddin
27-11-08, 12:55
Tsja, hier houdt een dialoog met jou dus al op. Veel plezier verder hoor...

Ondanks de zgn verdiensten van die kerkvaders ; feit is dat die het christendom ;de mensheid ....geen goed integer .....dienst hadden bewezen :


Augustinus ' theologisch, scholastisch ...opvatingnen over zonde '(zieklijk pathologisch walgelijk zonde besef _mentaliteit van die Augustinus !) ; zgn erfzonde; over sex ; over zelfs sex biinnen het huwelijk dat moest onrein beschouwd worden !!!! ; over de maagdelijkheid van vrouwen ....over de natuur van Jezus ; diens zgn menswording .... over moraal _ethiek :

echt slaven schijnheilig moraal ...........

om maar te zwijgen over diens "Stad van God" filosofisch doctrine die zo weinig had met de originele boodschap van Jezus .......


al waren delen van de filosofie van Augustinus beschouwd als de oorsprong van Descartes" cogito bijv. ....maar toch ; was het fundamenteel in strijd met de origineel boodscah van Jezus ..

om maar te zwijgen over die andere kerkvaders ; inclusief paus Gregorius & diens brieven : deze paus die had religieuze beginselen soms zelfs wel ondergeschikt gemaakt aan de down to eart politieke & andere doeleinden met betrekking tot diens relaties tot de verschillende keizers .....


ach...........:huil::cola:


:zwaai:

Sallahddin
27-11-08, 13:06
Van wie krijgen ze steeds meer gelijk? Van jou?

die achterlijke gefrustreerd impotent steriel populistisch intolerant machiavellistisch opportunnistisch Islam_haters à la wilders & co. kunnen niets anders presteren (intellectueel,; moreel ...) dan haat ; propaganda; simplisme; populisme ....& achterlijkheid haat zaaien :

in de 21ste eeuw notabene = out of time lunatics_second or third generation who should not have survived the last century :

these ideologies ; racists (skin heads ; neo_nazis ...) ; Ku KLux Klan; white supremacists ...neo_fascists ....should have gone down with nazism ;fascism ...for ever ...

it's a bloody shame for the West that they still survive ;that they are still tolerated somehow & that they still have got followers also...amazing phenomenon indeed !!!

niet echt inspirerend_verheven !!!! :tover: :cola:

:zwaai:

Sallahddin
27-11-08, 13:15
Aha Sallahddin, je zit weer in Russels History of western philosophy te lezen. :)

:lol:

hi; lady :

ik ben je altijd een stap voor !!! :lol: just kidding :

ga maar ons elders niet de oren slaan met die morele prediken over "moslim_terrorisme" ....in Mumbai (verwerpelijk aanvallen inderdaad :) :

Islam heeft er niets mee te maken inderdaad !






Hoeft niet hoor : Russell is niet mijn enig bron of idool : no way :

ik ben het op een ontelbare punten niet ééns met diens filosofisch al dan niet atheistisch opvatingnen (wie ben ik dan ; zou je zeggen ??? : nou ; just someone who tries to use his God given mind ...) ; al is die Russell toch een grootheid in zijn eigen velden ....

het is de synthese _resultaat van een heel lang leer_groei proces wat ik allemaak hier schrijf ; vind ik ; niets meer !

ik vind het echt ongeloofelijk dat die Slinger bijv. ons met deze achterlijke kerkvaders de oren ging slaan !!!!!!!!!! :lol: als "verlichte " voorbeeld : :lol:

geen echt verheven _inpirerend voorbeelden !!!

:zwaai:

Charlus
27-11-08, 13:27
<...>ga maar ons elders niet de oren slaan met die morele prediken over "moslim_terrorisme" ....in Mumbai (verwerpelijk aanvallen inderdaad :) :

Islam heeft er niets mee te maken<...>
Ik neem aan dat de daders zich oprecht als moslim zien en hun daden als op zijn minst verenigbaar met hun geloof. De Islam laat zich dus belijden op een dergelijke wijze. Dat moet allah zo bedoeld hebben, indien de Islam van allah komt. Hoe dan ook heeft de Islam er van alles mee te maken.

Sallahddin
27-11-08, 13:28
Ik begrijp dat je het woord zionist gebruikt als scheldwoord. Voor mij is het dat helemaal niet hoor. Ik heb er dus helemaal geen bezwaar tegen dat je mij een zionist noemt.


Zionisme is maar een ideologie :

een exclusieve racistisch apartheidsachtig terroristisch usurpator ideologie die maar tot kort als zodanig werd beschouwd door de VN zelf :

onder druk van israel & de VS werd die racistisch karakter_label van zionisme in de VN charter afgeschaft ....

zionisme lijkt sterk op nazisme :

zie wat er allemaal plaats vindt in palestina; the criminal siege of Gaza ....the zionist war crimes; zionist state's terrorism; the zionist crimes againsr humanity; the zionist genocides ....the zionist violations of international laws ; of human rights ; of the Geneva convention ...

de lijst is lang inderdaad :

;mr.proud to be zionist : there's nothing to be proud of ....in zionism indeed :

lees zelf werken van zionisten ;israeli's ;joden ...erover :

bijv. israeli writer uri Avnery ; member of "the other israel : voices of dissent & refusal " ; ex_member of the knesset ;peace activist; ex_military ...

die schrijft columns op deze sites :

www.antiwar.com www.mediamonitors.net www.counterpunch.com

..................



P.S. just tell me : what had this zionism offered to mankind all this time ???

except wars ; crimes against humanity; misery .............

:zwaai:

Sallahddin
27-11-08, 13:34
Ik neem aan dat de daders zich oprecht als moslim zien en hun daden op zijn minst verenigbaar achten met hun geloof. De Islam laat zich dus belijden op een dergelijke wijze. Dat moet allah zo bedoeld hebben, indien de Islam van allah komt. Hoe dan ook heeft de Islam er van alles mee te maken.

Zie de Islamitisch beginselen ; moreel_etisch & andere referentiekaders ....voordat je jouw mond erover zou open maken, vriend ::cola:

zelfs in oorlogs tijd wordt the ....targeting of innocent civilians; women ;children; old people ; landscape,trees; plants ; animals .... civil infrastructure ........ streng verboden door Islam :

het democratisch westen zelf kan absoluut niet claimen dat die tot zulke hoogstaande moreel_ethisch gedrag_moraal_ethiek in staat zou zijn !


deze soort verwerpelijk Mumbai terrorisme heeft er absoluut niets mee te maken met Islam als zodanig nogmaals ; basta !


believe it or not : that's ur own problem; not mine ! :cola:

:zwaai:

Charlus
27-11-08, 13:51
<...>ga maar ons elders niet de oren slaan met die morele prediken over "moslim_terrorisme" ....in Mumbai (verwerpelijk aanvallen inderdaad :) :

Islam heeft er niets mee te maken<...>
Ik neem aan dat de daders zich oprecht als moslim zien en hun daden als op zijn minst verenigbaar met hun geloof. De Islam laat zich dus belijden op een dergelijke wijze. Dat moet allah zo bedoeld hebben, indien de Islam van allah komt. Hoe dan ook heeft de Islam er van alles mee te maken.
Zie de Islamitisch beginselen ; moreel_etisch & andere referentiekaders ....voordat je jouw mond erover zou open maken, vriend ::cola:

zelfs in oorlogs tijd wordt the ....targeting of innocent civilians; women ;children; old people ; landscape,trees; plants ; animals .... civil infrastructure ........ streng verboden door Islam :<...>
Innocent volgens wiens maatstaven? Wat bedoel je überhaupt met "innocent"? Hetzelfde soort onschuld als in, hoe ging-die ook al weer: wie een onschuldig iemand doodt, het is alsof hij de hele mensheid doodt? Klinkt goed, alleen is iemand niet onschuldig voor wie de persoon in kwestie iets wil aandoen. Werkt dus niet.

<...>deze soort verwerpelijk Mumbai terrorisme heeft er absoluut niets mee te maken met Islam als zodanig<...>
Wie ben jij dat jij het moslimschap van anderen kunt beoordelen? Misschien hebben zij het wel bij het juiste eind en ben jij de grote dwaler.
De Islam als zodanig bestaat toch niet? In dat geval heeft het terrorisme niets te maken met iets niet-bestaands. Laat je hersens eens uitspuiten.

Witte78
27-11-08, 13:54
die achterlijke gefrustreerd impotent steriel populistisch intolerant machiavellistisch opportunnistisch Islam_haters à la wilders & co. kunnen niets anders presteren (intellectueel,; moreel ...) dan haat ; propaganda; simplisme; populisme ....& achterlijkheid haat zaaien :

in de 21ste eeuw notabene = out of time lunatics_second or third generation who should not have survived the last century :

these ideologies ; racists (skin heads ; neo_nazis ...) ; Ku KLux Klan; white supremacists ...neo_fascists ....should have gone down with nazism ;fascism ...for ever ...

it's a bloody shame for the West that they still survive ;that they are still tolerated somehow & that they still have got followers also...amazing phenomenon indeed !!!

niet echt inspirerend_verheven !!!! :tover: :cola:

:zwaai:

Als jij Fortuyn, Wilders en Verdonk ziet als hedendaags racisten, neonazis of facisten dan zijn we toch wel een aardig stuk verder gekomen de laatste halve eeuw. Buiten dat is het een illusie om een samenleving te kunnen creeren waar geen racisme in voorkomt.

Charlus
27-11-08, 14:54
<...>De sleutel is dat "de islam" een verzamelbegrip is. Sallahddin en Charlus dienen dus op te passen dat ze niet langs elkaar heen praten.
Nagenoeg onmogelijk om niet langs elkaar heen te praten. Sallahdin heeft het steeds over "de Islam" versus "het Westen", waardoor meteen al volstrekt onduidelijk is wat hij met "de Islam" bedoelt. Hoe kun je nu een constellatie hebben die bestaat uit "de Islam" en "het Westen"? Af en toe schermt hij met "de Islam als zodanig" die niet bestaat, zijnde een abstract ideaal, maar waarmee handel en wandel van een moslim wel moeten stroken anders is hij geen echte moslim.

Slinger
27-11-08, 15:02
Zionisme is maar een ideologie :

een exclusieve racistisch apartheidsachtig terroristisch usurpator ideologie die maar tot kort als zodanig werd beschouwd door de VN zelf :

onder druk van israel & de VS werd die racistisch karakter_label van zionisme in de VN charter afgeschaft ....

zionisme lijkt sterk op nazisme :

zie wat er allemaal plaats vindt in palestina; the criminal siege of Gaza ....the zionist war crimes; zionist state's terrorism; the zionist crimes againsr humanity; the zionist genocides ....the zionist violations of international laws ; of human rights ; of the Geneva convention ...

de lijst is lang inderdaad :

;mr.proud to be zionist : there's nothing to be proud of ....in zionism indeed :

lees zelf werken van zionisten ;israeli's ;joden ...erover :

bijv. israeli writer uri Avnery ; member of "the other israel : voices of dissent & refusal " ; ex_member of the knesset ;peace activist; ex_military ...

die schrijft columns op deze sites :

www.antiwar.com www.mediamonitors.net www.counterpunch.com

..................



P.S. just tell me : what had this zionism offered to mankind all this time ???

except wars ; crimes against humanity; misery .............

:zwaai:



Helaas, dat kan ik jou niet vertellen want ik communiceer niet met iemand die alleen maar wil balken en nooit wil luisteren!

Bofko
27-11-08, 15:04
Zie de Islamitisch beginselen ; moreel_etisch & andere referentiekaders ....voordat je jouw mond erover zou open maken, vriend ::cola:

zelfs in oorlogs tijd wordt the ....targeting of innocent civilians; women ;children; old people ; landscape,trees; plants ; animals .... civil infrastructure ........ streng verboden door Islam :

het democratisch westen zelf kan absoluut niet claimen dat die tot zulke hoogstaande moreel_ethisch gedrag_moraal_ethiek in staat zou zijn !


deze soort verwerpelijk Mumbai terrorisme heeft er absoluut niets mee te maken met Islam als zodanig nogmaals ; basta !


believe it or not : that's ur own problem; not mine ! :cola:

:zwaai:

Jij blijft maar ideaal en realiteit met elkaar vergelijken niet..... Da's makkelijk.
Het verwordt tot een soort definitie. Alles wat goed is, is Islam en alles wat slecht is, is niet-Islam.Het wordt wel erg inhoudsloos zo.

Ik zou -als ik jou gedachtes volg- op dezelfde manier Mormonen als voorbeeld kunnen stellen. Hebben geen staat, dus kunnen geen staatsterrorisme plegen. Zijn uitermate gelovig (1 almachtige God), het gezin is heilig, bidden veel, ze hebben nog nooit iemand vermoord, geven 10% van hun inkomen af voor het geloof, hebben altijd keihard gewerkt en hebben onvruchtbaar land vruchtbaar gemaakt.
En.... er is nog nooit een terroristisch daad gepleegd door een zichzelf Mormoon noemend mens..... (BTW zo noemen de anderen ze. Zichzelf noemen ze de 'Kerk van Jezus Christus van de Heiligen der Laatste Dagen' ).
Dus moet de wereld niet eigenlijk Mormoons worden? Het schijnt al de snelst groeiende godsdienst te zijn.

Slinger
27-11-08, 15:33
Zie de Islamitisch beginselen ; moreel_etisch & andere referentiekaders ....voordat je jouw mond erover zou open maken, vriend ::cola:

zelfs in oorlogs tijd wordt the ....targeting of innocent civilians; women ;children; old people ; landscape,trees; plants ; animals .... civil infrastructure ........ streng verboden door Islam :

het democratisch westen zelf kan absoluut niet claimen dat die tot zulke hoogstaande moreel_ethisch gedrag_moraal_ethiek in staat zou zijn !


deze soort verwerpelijk Mumbai terrorisme heeft er absoluut niets mee te maken met Islam als zodanig nogmaals ; basta !

believe it or not : that's ur own problem; not mine ! :cola:

:zwaai:

Eén ding is zeker: Mumbai is de islam in de praktijk!

Sallahddin
28-11-08, 18:42
Helaas, dat kan ik jou niet vertellen want ik communiceer niet met iemand die alleen maar wil balken en nooit wil luisteren!


correct me if i'm wrong then :

what i've said 'bout zionism : dat kan je niet weerleggen ; basta !:cola:=

obvious facts !

:zwaai:

Slinger
28-11-08, 18:46
correct me if i'm wrong then :

what i've said 'bout zionism : dat kan je niet weerleggen ; basta !:cola:=

obvious facts !

:zwaai:

Altijd wanneer jij het woord facts gebruikt, is er in werkelijkheid sprake van meningen, jouw meningen wel te verstaan.

Sallahddin
28-11-08, 18:52
Innocent volgens wiens maatstaven? Wat bedoel je überhaupt met "innocent"? Hetzelfde soort onschuld als in, hoe ging-die ook al weer: wie een onschuldig iemand doodt, het is alsof hij de hele mensheid doodt? Klinkt goed, alleen is iemand niet onschuldig voor wie de persoon in kwestie iets wil aandoen. Werkt dus niet.

Wie ben jij dat jij het moslimschap van anderen kunt beoordelen? Misschien hebben zij het wel bij het juiste eind en ben jij de grote dwaler.
De Islam als zodanig bestaat toch niet? In dat geval heeft het terrorisme niets te maken met iets niet-bestaands. Laat je hersens eens uitspuiten.

Luister's even; Charlus :

je moet jouw mond houden over dingen waar je absoluut geen benul van afweet ; dat zou ik trouwens ook doen !

Islam beginselen; moreel_ethisch referentiekaders ...zijn cristal clear over die verwerpelijk blind terrorisme ....


P.S.: innocent = innocent civilians that have got nothing to do with the criminal bahaviour of their own governements :

even in times of war : civilians should not be targeted ....daar heb je ook de Geneva convention voor bijv. ; maar die wordt zelden gehonoreerd onderdaad !

stel; Charlus ; :lol: als een taliban extremist je om het leven zou willen beroven alleen om het feit dat er NLse soldaten zijn in Afghanistan is dus niet goed te praten of te rechtvaardigen :

ik zou je dan zelf kunnen verdedigen tegen die taliban als ik dan aanwezig zou zijn, zelfs als dat mij mijn eigen leven zou kunnen kosten : ik meen het :

je hebt er namelijk niets mee te maken : je bent niet in Afghanistan aan het vechten tegen de taliban ...

je bent geen soldaat die wapens draagt tegen die taliban....

ok ???




ach...:cola:

:zwaai:

Sallahddin
28-11-08, 18:55
Altijd wanneer jij het woord facts gebruikt, is er in werkelijkheid sprake van meningen, jouw meningen wel te verstaan.

wat had ik dan gezegd over die zionisten dat geen fact zou zijn dan ???

war crimes; crimes against humanity ....??????????


wat had zionisme nogmaals de mensheid aangeboden ????

behalve oorlogen, ellende ; usurpatie van ander mans land ....


:zwaai:

Sallahddin
28-11-08, 19:03
Eén ding is zeker: Mumbai is de islam in de praktijk!

dan ben je jouw eigen historicus of menselijk ervaring ....claims niet's waard ; jongen :

that's against any elementary logics what u've said !

i do not have to talk to u 'bout history ; other examples ....

that u cannot judge a belief by the mis_deeds of some of its followers ...

dat je niet mag generaliseren :

dat ongegrond generalisatie is DE onwetenschappelijk denk fout van alle racisten; Islamofoben ; xenofoben ;idioten....

deze laatste is wel een gegrond generalisatie die wel op zijn plaats is !

just check the Islamic grounds & morality _ethics ...'fore u dare say something 'bout it ; my friend :

first check it : do a search 'bout it :

then judge it :

that's the basic rule of good thinking ...........:cola:

:zwaai:

Slinger
28-11-08, 19:11
wat had ik dan gezegd over die zionisten dat geen fact zou zijn dan ???

war crimes; crimes against humanity ....??????????


wat had zionisme nogmaals de mensheid aangeboden ????

behalve oorlogen, ellende ; usurpatie van ander mans land ....


:zwaai:

Zie je wel, alweer niets dan meningen...

Sallahddin
28-11-08, 19:20
Als jij Fortuyn, Wilders en Verdonk ziet als hedendaags racisten, neonazis of facisten dan zijn we toch wel een aardig stuk verder gekomen de laatste halve eeuw. Buiten dat is het een illusie om een samenleving te kunnen creeren waar geen racisme in voorkomt.

Wie heeft het dan over die Verdonk dan ??? ; ik niet !!!! :lol:

wilders ;Fortyuin zijn een ander "subtieler " geraffineerd vorm van discriminatie _fascisme in essentie :

zelfs die_hard racisten ; xenofoben ...ontwikkelen zich via van die geraffineerd survival strategies :

Ku Klux Klan bijv. zou tegenwoordig niet kunnen bestaan ; of die ander US white supramacists taal is aan verandering onderworpen conform de socio_economisch ^politieke & andere omstandigheden ...

Europeese ultra_rechts racisten _xenofoben weten dondersgoed dat die van taal & houding_mentaliteit_strategie varanderen willen die zich kunnen aansluiten bij die populistisch domme massa :

rhetorie & taal veranderen conform de socio_economisch_politieke & andere omstandigheden ...

een samenleving die zulke fascistisch elementen _gedrag zou tolereren is fundamenteel ziek : no offense :

vandaar dat zelfs de groot VS democratie fysiek slavernij legaal _gewettigd_getolereerd had gemaakt ; daarna die verwerpelijk discriminatie van zwarte mensen ....na de afschaffing van slavernij :


weet je waaroom ??? :

want al die westerse waarden = democratie ;tolerantie ....zijn slechts van die uiterst geraffineerd materialistisch pragmatisch _utilitair waarden voor beter overlevings_evolutie kansen ; niets meer :

die zouden snel mee gaan waaien met de socio_economisch^politiek ;geo_politiek wind_omstandigheden !

vandaar dat zelfs Obama is maar een uiterst geraffineerd survival_strategy of the US establishment_elite under pressure of the socio_economic; political & geo_polical change _factors _circumstances ...


P.S.: er kan er wel een maatschappij bestaan die dicriminatie vrij zou zijn & alleen onder een systeem die er in zou kunnen slagen deze menselijke waarden te laten doordringen naar de ziel van de mensen !:cola:

take a wild guess then !

:zwaai:

Sallahddin
28-11-08, 19:21
Zie je wel, alweer niets dan meningen...

:zwaai:

Slinger
28-11-08, 19:30
dan ben je jouw eigen historicus of menselijk ervaring ....claims niet's waard ; jongen :

that's against any elementary logics what u've said !

i do not have to talk to u 'bout history ; other examples ....

that u cannot judge a belief by the mis_deeds of some of its followers ...

dat je niet mag generaliseren :

dat ongegrond generalisatie is DE onwetenschappelijk denk fout van alle racisten; Islamofoben ; xenofoben ;idioten....

deze laatste is wel een gegrond generalisatie die wel op zijn plaats is !

just check the Islamic grounds & morality _ethics ...'fore u dare say something 'bout it ; my friend :

first check it : do a search 'bout it :

then judge it :

that's the basic rule of good thinking ...........:cola:

:zwaai:


Er loopt een rechte lijn van de karavaanovervallen naar deze aanslagen.

Sallahddin
28-11-08, 19:46
Er loopt een rechte lijn van de karavaanovervallen naar deze aanslagen.

pfff..... maar ongegrond gelul & onwetendheid ; meer niet ; vriend :

Als dat bovenstaand van je waar was ; dan zou ik hier niet zitten met je chatten ; vind je niet .??:cola:

:zwaai:

Witte78
28-11-08, 20:04
Wie heeft het dan over die Verdonk dan ??? ; ik niet !!!! :lol:

wilders ;Fortyuin zijn een ander "subtieler " geraffineerd vorm van discriminatie _fascisme in essentie :

zelfs die_hard racisten ; xenofoben ...ontwikkelen zich via van die geraffineerd survival strategies :

Ku Klux Klan bijv. zou tegenwoordig niet kunnen bestaan ; of die ander US white supramacists taal is aan verandering onderworpen conform de socio_economisch ^politieke & andere omstandigheden ...

Europeese ultra_rechts racisten _xenofoben weten dondersgoed dat die van taal & houding_mentaliteit_strategie varanderen willen die zich kunnen aansluiten bij die populistisch domme massa :

rhetorie & taal veranderen conform de socio_economisch_politieke & andere omstandigheden ...

een samenleving die zulke fascistisch elementen _gedrag zou tolereren is fundamenteel ziek : no offense :


Je kan net zo goed stellen dat een samenleving die zo vrij is dat het zelfs zulke elementen tolereert juist heel gezond is. Des te harder je extremisme de kop in probeert te drukken, des te hardnekkiger komt het weer terug.



vandaar dat zelfs de groot VS democratie fysiek slavernij legaal _gewettigd_getolereerd had gemaakt ; daarna die verwerpelijk discriminatie van zwarte mensen ....na de afschaffing van slavernij :


weet je waaroom ??? :

want al die westerse waarden = democratie ;tolerantie ....zijn slechts van die uiterst geraffineerd materialistisch pragmatisch _utilitair waarden voor beter overlevings_evolutie kansen ; niets meer :

die zouden snel mee gaan waaien met de socio_economisch^politiek ;geo_politiek wind_omstandigheden !

vandaar dat zelfs Obama is maar een uiterst geraffineerd survival_strategy of the US establishment_elite under pressure of the socio_economic; political & geo_polical change _factors _circumstances ...


Dus jij beweert dat het afschaffen van slavernij en verbod op racisme puur uit economische en materialistische overwegingen zijn gebeurd?




P.S.: er kan er wel een maatschappij bestaan die dicriminatie vrij zou zijn & alleen onder een systeem die er in zou kunnen slagen deze menselijke waarden te laten doordringen naar de ziel van de mensen !:cola:

take a wild guess then !

:zwaai:

Ik weet het niet (maar je zal wel op islam doelen, waarin een ongelovige andere rechten heeft dan een gelovige).

Maar goed, echt ergens over discussiëren met jou heb ik al lang opgegeven. Je gaat nooit echt ergens op in en komt met elke post weer met een vergelijkbare woordenbrij. Het blijft me wel verbasen hoe iemand zo enorm overtuigd kan zijn van zijn gelijk.

Slinger
28-11-08, 21:35
pfff..... maar ongegrond gelul & onwetendheid ; meer niet ; vriend :

Als dat bovenstaand van je waar was ; dan zou ik hier niet zitten met je chatten ; vind je niet .??:cola:

:zwaai:

Bij gebrek aan een alternatief zou je dat wel kunnen doen...

Charlus
29-11-08, 00:14
Ik neem aan dat de daders zich oprecht als moslim zien en hun daden als op zijn minst verenigbaar met hun geloof. De Islam laat zich dus belijden op een dergelijke wijze. Dat moet allah zo bedoeld hebben, indien de Islam van allah komt. Hoe dan ook heeft de Islam er van alles mee te maken.
Zie de Islamitisch beginselen ; moreel_etisch & andere referentiekaders ....voordat je jouw mond erover zou open maken, vriend ::cola:

zelfs in oorlogs tijd wordt the ....targeting of innocent civilians; women ;children; old people ; landscape,trees; plants ; animals .... civil infrastructure ........ streng verboden door Islam :<...>
Innocent volgens wiens maatstaven? Wat bedoel je überhaupt met "innocent"? Hetzelfde soort onschuld als in, hoe ging-die ook al weer: wie een onschuldig iemand doodt, het is alsof hij de hele mensheid doodt? Klinkt goed, alleen is iemand niet onschuldig voor wie de persoon in kwestie iets wil aandoen. Werkt dus niet.

<...>deze soort verwerpelijk Mumbai terrorisme heeft er absoluut niets mee te maken met Islam als zodanig<...>
Wie ben jij dat jij het moslimschap van anderen kunt beoordelen? Misschien hebben zij het wel bij het juiste eind en ben jij de grote dwaler.
De Islam als zodanig bestaat toch niet? In dat geval heeft het terrorisme niets te maken met iets niet-bestaands. Laat je hersens eens uitspuiten.
Luister's even; Charlus :

je moet jouw mond houden over dingen waar je absoluut geen benul van afweet ; dat zou ik trouwens ook doen !

Islam beginselen; moreel_ethisch referentiekaders ...zijn cristal clear over die verwerpelijk blind terrorisme ....


P.S.: innocent = innocent civilians that have got nothing to do with the criminal bahaviour of their own governements :

even in times of war : civilians should not be targeted ....daar heb je ook de Geneva convention voor bijv. ; maar die wordt zelden gehonoreerd onderdaad !

stel; Charlus ; :lol: als een taliban extremist je om het leven zou willen beroven alleen om het feit dat er NLse soldaten zijn in Afghanistan is dus niet goed te praten of te rechtvaardigen :

ik zou je dan zelf kunnen verdedigen tegen die taliban als ik dan aanwezig zou zijn, zelfs als dat mij mijn eigen leven zou kunnen kosten : ik meen het :

je hebt er namelijk niets mee te maken : je bent niet in Afghanistan aan het vechten tegen de taliban ...

je bent geen soldaat die wapens draagt tegen die taliban....

ok ???




ach...:cola:

:zwaai:
Zo kan ik het ook, maar dan coherent.
Ik neem aan dat de daders zich oprecht als moslim zien en hun daden als op zijn minst verenigbaar met hun geloof. De Islam laat zich dus belijden op een dergelijke wijze. Dat moet allah zo bedoeld hebben, indien de Islam van allah komt. Wie ben jij dat jij het moslimschap van anderen kunt beoordelen? Misschien hebben zij het wel bij het juiste eind en ben jij de grote dwaler.
Hoe dan ook heeft de Islam er van alles mee te maken, want die Mumbai-terroristen en vrouwenbashers van de taliban hangen de Islam net zozeer of zelfs meer aan dan jij. Of denk je van niet? Zij hebben alleen een andere opvatting van de Islam, al dan niet als zodanig, dan de jouwe.
Zie ook:

<...>Misschien denken die politiek leiders dat het publiek, die afgestompte massa, toch niks geeft om die arme dode moslims. Maar vergeet niet, er zijn mensen die dat nooit zullen vergeten. Waarom denk je immers dat er speciaal Britse, Amerikaanse en Israelische mensen door de aanslagplegers in Mumbay uitgeselecteerd werden?<...>
Dappere wrekers van de Islam die alleen de schuldigen treffen, zoveel is duidelijk. Guilt by association.

Sallahddin
29-11-08, 16:38
Je kan net zo goed stellen dat een samenleving die zo vrij is dat het zelfs zulke elementen tolereert juist heel gezond is. Des te harder je extremisme de kop in probeert te drukken, des te hardnekkiger komt het weer terug.



Dus jij beweert dat het afschaffen van slavernij en verbod op racisme puur uit economische en materialistische overwegingen zijn gebeurd?




Ik weet het niet (maar je zal wel op islam doelen, waarin een ongelovige andere rechten heeft dan een gelovige).

Maar goed, echt ergens over discussiëren met jou heb ik al lang opgegeven. Je gaat nooit echt ergens op in en komt met elke post weer met een vergelijkbare woordenbrij. Het blijft me wel verbasen hoe iemand zo enorm overtuigd kan zijn van zijn gelijk.

Als ik zo overtuigd was van mijn eigen gelijk; zou ik hier niet zitten chatten met jullie .....


woorden brij ???? ok :


gotta be prepared to question everything u know if u wanna keep up with me ; no false pretentions :

je bent een mens van je eigen tijd, culuur; beschaving ...niet meer :

ik ook trouwens : maar ik had je al lang gezegd dat ik een voorsprong op je heb dankzij deze Islam as privilege :

daardoor kan ik onze eigen tijd ; cultuur ....ont_overstijgen ....




en ja wel : volgens de materialistisch liberaal interpretatie van de geschiedenis zelf zouden socio_economisch ; politiek ; geo_politieke omstandigheden de hoofdrollen spelen in de loop van de geschiedenis van de mens :


om het maar niet te hebben over die puur materialistisch economisch historisch deterministisch marxistisch interpretatie van de gescghiedenis :

die van Islam is by far the best !

en ja wel : Abraham Lincoln had de slavernij officieel afgeschaft voor politiek, economisch ....& vooraal voor militaire redenen om het zuiden te kunnen verslaan om de zwarte voormalige slaven aan zijn zijde te kunnen krijgen........


sorry; geen tijd meer !


:zwaai:

Sallahddin
29-11-08, 16:40
Bij gebrek aan een alternatief zou je dat wel kunnen doen...

Slaat nergens op !!!!!!!!!!!!!!!!!!!:cola:


wat alternatief dan ????

je kent mij niet 's : hoe durf je van die wilde speculaties de wereld in te laten ??? :cola:

:zwaai:

Sallahddin
29-11-08, 16:52
Zo kan ik het ook, maar dan coherent.
Ik neem aan dat de daders zich oprecht als moslim zien en hun daden als op zijn minst verenigbaar met hun geloof. De Islam laat zich dus belijden op een dergelijke wijze. Dat moet allah zo bedoeld hebben, indien de Islam van allah komt. Wie ben jij dat jij het moslimschap van anderen kunt beoordelen? Misschien hebben zij het wel bij het juiste eind en ben jij de grote dwaler.
Hoe dan ook heeft de Islam er van alles mee te maken, want die Mumbai-terroristen en vrouwenbashers van de taliban hangen de Islam net zozeer of zelfs meer aan dan jij. Of denk je van niet? Zij hebben alleen een andere opvatting van de Islam, al dan niet als zodanig, dan de jouwe.
Zie ook:

Dappere wrekers van de Islam die alleen de schuldigen treffen, zoveel is duidelijk. Guilt by association.

je bent een "perfect" idioot die maar zit te speculeren :

in elk geloof heb je fanatieken ....

injustice; oppression; occupation; torture .....make people become extremists :


maar het geval van Mumbai kan je "verklaren" (u can explain it ; not justify it !) door de constant druk van westerse ; Israelisch & Indiaans onderdrukkingnen van ; onrecht tegen ....moslims :

Afghanistan; Irak; Palestina; Kashmir .........

dat moet je meestaal in de menselijk natuur sphere gaan uit zoeken :

onderdrukte mensen gaan op ten duur rebellie plegen & opstand _verzet plegen :

soms is wraak op deze manier dispropôrtioneel inderdaad :

deze soort wraak is wel te "begrijpen" ; but u cannot justify it indeed !

moslims zijn ook mensen dus ; moet je vervolgens ook niet alle moslim gedrag terug voeren naar Islam :

menselijk natuur ; motivaties; wraak ; ........zijn belangrijke menselijk drijfveren ....


wanneer wij te maken zouden hebben met een meer rechtvaardig wereld voor iedereen dan zouden zulke verwerpelijk Mumbai acties niet plaats vinden ; geloof ik ; niet eerder !!!:cola:


:zwaai:

Slinger
29-11-08, 16:55
Slaat nergens op !!!!!!!!!!!!!!!!!!!:cola:


wat alternatief dan ????

je kent mij niet 's : hoe durf je van die wilde speculaties de wereld in te laten ??? :cola:

:zwaai:

Euh...

Samen een glaasje wijn drinken? Dat zou toch moeten kunnen als alternatief?

Witte78
29-11-08, 17:13
Als ik zo overtuigd was van mijn eigen gelijk; zou ik hier niet zitten chatten met jullie .....


woorden brij ???? ok :


Ik moet toegeven dat het er de laatste 5 posts op vooruit gegaan is.



gotta be prepared to question everything u know if u wanna keep up with me ; no false pretentions :

je bent een mens van je eigen tijd, culuur; beschaving ...niet meer :

ik ook trouwens : maar ik had je al lang gezegd dat ik een voorsprong op je heb dankzij deze Islam as privilege :

daardoor kan ik onze eigen tijd ; cultuur ....ont_overstijgen ....


Dat is jouw veronderstelling. Ik doe liever geen uitspraken gebaseerd op pure veronderstellingen. Jij blijkbaar wel. Ben ik nu boven jou verheven?

Nee, iedereen heeft zijn gebreken. Maar de gedachten dat je verheven bent boven anderen vind ik wel heel erg infantiel.



en ja wel : volgens de materialistisch liberaal interpretatie van de geschiedenis zelf zouden socio_economisch ; politiek ; geo_politieke omstandigheden de hoofdrollen spelen in de loop van de geschiedenis van de mens :


om het maar niet te hebben over die puur materialistisch economisch historisch deterministisch marxistisch interpretatie van de gescghiedenis :

die van Islam is by far the best !

en ja wel : Abraham Lincoln had de slavernij officieel afgeschaft voor politiek, economisch ....& vooraal voor militaire redenen om het zuiden te kunnen verslaan om de zwarte voormalige slaven aan zijn zijde te kunnen krijgen........


sorry; geen tijd meer !


:zwaai:

De VS was wel een van de latere landen die slavernij afschafte. Al die andere landen deden het ook puur uit economische/materialistische redenen? En denk je dat er nog steeds slavernij in de VS zou zijn geweest zonder dat opportunistische reden?

Maar wellicht heb je gelijk. Je zegt eigenlijk dat materialisme kan leiden tot humanere levensomstandigheden. Als het aan de Islam lag was slavernij nog steeds niet uitgebannen. Dat tig millennia plan lijkt niet zo best te werken. Persoonlijk vind ik het veelte ver gezocht dat materialisme het echte motief was.

Charlus
29-11-08, 18:17
Ik neem aan dat de daders zich oprecht als moslim zien en hun daden als op zijn minst verenigbaar met hun geloof. De Islam laat zich dus belijden op een dergelijke wijze. Dat moet allah zo bedoeld hebben, indien de Islam van allah komt. Wie ben jij dat jij het moslimschap van anderen kunt beoordelen? Misschien hebben zij het wel bij het juiste eind en ben jij de grote dwaler.
Hoe dan ook heeft de Islam er van alles mee te maken, want die Mumbai-terroristen en vrouwenbashers van de taliban hangen de Islam net zozeer of zelfs meer aan dan jij. Of denk je van niet? Zij hebben alleen een andere opvatting van de Islam, al dan niet als zodanig, dan de jouwe.
Zie ook:

<...>Misschien denken die politiek leiders dat het publiek, die afgestompte massa, toch niks geeft om die arme dode moslims. Maar vergeet niet, er zijn mensen die dat nooit zullen vergeten. Waarom denk je immers dat er speciaal Britse, Amerikaanse en Israelische mensen door de aanslagplegers in Mumbay uitgeselecteerd werden?<...>
Dappere wrekers van de Islam die alleen de schuldigen treffen, zoveel is duidelijk. Guilt by association.
<...>maar het geval van Mumbai kan je "verklaren" (u can explain it ; not justify it !) door de constant druk van westerse ; Israelisch & Indiaans onderdrukkingnen van ; onrecht tegen ....moslims :<...>
Zeker valt het te rechtvaardigen, en helemaal indien afgezet tegen de teneur van je posts hier. Daar zijn de Islam (goed) en het Westen (fout). Het Westen zucht onder het juk van de atheïstisch-darwinistische dictatuur. Elders had je al eens gestipuleerd dat in vroeger tijden de Islam buurlanden bevrijdde van verwerpelijke dictators, zodat de mensen in die landen in alle vrijheid konden kiezen voor de Islam.
Zoals je zelf hierboven stelt, worden moslims onderdukt door het Westen, waarvan de Engelsen, Amerikanen en Israëliërs vertegenwoordigers zijn. Ik twijfel er niet aan dat de moslimstrijders zoveel mogelijk struiken, vrouwen en koeien bij hun akties trachten te ontzien, akties die gericht zijn op de bevrijding van het Westen.

zelfs in oorlogs tijd wordt the ....targeting of innocent civilians; women ;children; old people ; landscape,trees; plants ; animals .... civil infrastructure ........ streng verboden door Islam
But seriously, ik neem aan dat de daders zich oprecht als moslim zien en hun daden als op zijn minst verenigbaar met hun geloof. De Islam laat zich dus belijden op een dergelijke wijze. Het is de bedoeling van allah dat sommige moslims hun geloof zodanig opvatten dat ze overgaan tot het overhoop knallen en opblazen van andere mensen. Vind jij daar iets van? Heeft allah de Islam verkeerd ontworpen?

mark61
30-11-08, 14:54
maar het geval van Mumbai kan je "verklaren" (u can explain it ; not justify it !) door de constant druk van westerse ; Israelisch & Indiaans onderdrukkingnen van ; onrecht tegen ....moslims :

Afghanistan; Irak; Palestina; Kashmir .........

[B]dat moet je meestaal in de menselijk natuur sphere gaan uit zoeken :

onderdrukte mensen gaan op ten duur rebellie plegen & opstand _verzet plegen :

soms is wraak op deze manier dispropôrtioneel inderdaad :

deze soort wraak is wel te "begrijpen" ; but u cannot justify it indeed !

Wat is er precies te begrijpen aan Pakistaanse moslims die in Mumbai gaan schieten? Hoe onderdrukt India moslims in Pakistan?

Als ze vervolgens alle mensen blindelings neerknallen op een station, hoe weten ze dan dat daar geen moslims tussen zitten? Hoe is het vermoorden van moslims in India wraak voor misdaden de moslims aangedaan? Hoe gek kan je worden?

Als moslims keer op keer zulke ongehoorde misdaden plegen, wat heeft de islam dan voor zin?

Als de islam niet bestond zouden er nog veel meer van dit soort beesten zijn? Maar waarom beroepen ze zich dan steeds op de islam?

Slinger
30-11-08, 15:35
wat had ik dan gezegd over die zionisten dat geen fact zou zijn dan ???

war crimes; crimes against humanity ....??????????


wat had zionisme nogmaals de mensheid aangeboden ????

behalve oorlogen, ellende ; usurpatie van ander mans land ....


:zwaai:

Jij hebt je niet verdiept in het zionisme en de geschiedenis van het zionisme. Het enige wat jij erover gehoord hebt is negatieve propaganda.

Slinger
30-11-08, 15:51
dan ben je jouw eigen historicus of menselijk ervaring ....claims niet's waard ; jongen :

that's against any elementary logics what u've said !

i do not have to talk to u 'bout history ; other examples ....

that u cannot judge a belief by the mis_deeds of some of its followers ...

dat je niet mag generaliseren :

dat ongegrond generalisatie is DE onwetenschappelijk denk fout van alle racisten; Islamofoben ; xenofoben ;idioten....

deze laatste is wel een gegrond generalisatie die wel op zijn plaats is !

just check the Islamic grounds & morality _ethics ...'fore u dare say something 'bout it ; my friend :

first check it : do a search 'bout it :

then judge it :

that's the basic rule of good thinking ...........:cola:

:zwaai:

Je kunt mij nu wel beschuldigen van generalisatie, maar ik zie in onze tijd New York, Madrid, Bali en nu Mumbay. De islamitische daders hebben toch ergens hun inspiratie vandaan moeten halen? Dan kunnen ze gemakkelijk terecht bij de eerste eeuwen van de islam. Daar zie ik rivieren van bloed vloeien: het leven van Mohammed, de genocide op de Bani Koeraiza, de moord op Ali, de Arabische veroveringen.

Ik wil niet zeggen dat christenen geen gewelddadige handelingen kunen verrichen, maar daarbij is het toch onmogelijk om inspiratie te halen uit het leven van de voormannen. Jezus Christus, Paulus en Augustinus lieten dergelijk gedrag niet zien.